Giriş
(1)

Ayvalık Burhaniye

kasgarlimagnus
Arkadaşlar ayvalıktan burhanıyeye nasıl gıderım ? otobusler var mı gunluk ayvalıktan mınıbus mu otobus mu yoksa seyahat fırmalarımı yardımcı olabılecek varsa cok cok sevınırım
Arkadaşlar ayvalıktan burhanıyeye nasıl gıderım ? otobusler var mı gunluk ayvalıktan mınıbus mu otobus mu yoksa seyahat fırmalarımı yardımcı olabılecek varsa cok cok sevınırım
0
kasgarlimagnus
(08.05.14)
minibüs var diye hatırlıyorum, körfez sahil birlik mi neydi.
0
inheritance
(08.05.14)
(7)

Kurumun verdiği bilgisayara ikinci bir işletim sistemi kurmak?

horozmayk
Çalıştığım kurum görevde kullanmamız için dizüstü bilgisayarlar verdi. Verdikleri bu bilgisayarlara domain (etki alanı) tanımlanmış olup dışarıdan hiçbir program yüklememize izşn vermiyor. Yazıcıyı bile yükleyemedim. Her seferinde bir şey yüklemek için kurumun süpervizörüne başvurmak istemiyorum. Ön
Çalıştığım kurum görevde kullanmamız için dizüstü bilgisayarlar verdi. Verdikleri bu bilgisayarlara domain (etki alanı) tanımlanmış olup dışarıdan hiçbir program yüklememize izşn vermiyor. Yazıcıyı bile yükleyemedim. Her seferinde bir şey yüklemek için kurumun süpervizörüne başvurmak istemiyorum. Önce bir harici harddisk alıp, ona da bir işletim sistemi kurup başlangıçtan da harici harddiski seçip ondan başlatmayı düşündüm ama bu sefer de yanımda aksesuar gibi onu gezdirmeyeyim, yavaş da olmasın dedim. Dahili harddisktte yeni bir bölüm oluşturup oraya yüklemeye, başlangıçta da seçmeye karar verdim. Böyle bir olaya girişmeden önce tecrübesi olanlara olası problemleri sormqk istiyorum. Herhangi bir engelleme sıkıntı vs ile karşılaşır mıyım?
0
horozmayk
(08.05.14)
biosa girebiliyor musunuz? kurum bilgisayarı ise bios da şifrelidir büyük ihtimalle.
0
inheritance
(08.05.14)
teknik olarak sen kullanacağın için farklı bir bölüm oluşturup yüklemekte sakınca olmaz. çünkü herhangi bir durumda ikinci sistemi kolaylıkla silip eski haline getirebilirsin. onun dışında böyle birşey yapmadan önce ilk halinin kalıbını al. ne olur ne olmaz..
0
cetoxim
(08.05.14)
Biosa girmeyi denemedim ama biosa girmekten kastınız başlangıç diski seçmekse istediğim sürücüden başlatabiliyorum. Bootdisk seçeneği geliyor açılışta f9'a basınca.
0
🌸horozmayk
(08.05.14)
Kalıp almak iyi fikir ama acronis tarzı programları kuramıyorum hatta tanımlı olmayan exe'leri çalıştırmıyor zımbırtı. Portable uygulamalarla bile sorun yaşatıyor.
0
🌸horozmayk
(08.05.14)
acronis için program kurmaya gerek yok. bir yerden acronis veya ghost cd si edinip bu cd ile bilgisayarı başlatın. bu şekilde kalıp alırsınız.
0
inheritance
(08.05.14)
Tamam o zaman diğer bilgisayardan bir acronis başlangıç diski yaratayım. Garanti olsun işimiz.
0
🌸horozmayk
(08.05.14)
Biosa giriyor bu arada, şifre istemiyor.
0
🌸horozmayk
(08.05.14)
(6)

duyuruda akvaryum balığı satabiliyor muyuz?

eeb
sb
sb
0
eeb
(08.05.14)
günaf
0
vfgerty
(08.05.14)
para ile hayvan alip satmak yasak.

cipura filansa anlasabiliriz ama.
0
fakyoras
(08.05.14)
evet balık ve kuş (papağan vs gibi kaçak olma ihtimali olanlar hariç) satılabiliyor. bunlar zaten etik olarak da kabul görüyor.
0
ben smyrna
(08.05.14)
hayır.
0
kobuzchu kiz
(08.05.14)
www.eksiduyuru.com

Duyuru ve cevap kaldırılma sebepleri
-Her türlü evcil hayvan satışı
0
inheritance
(08.05.14)
evcil olmayanlar? piranalar falan etcil degil mi?
0
osuruklu
(08.05.14)
(1)

dns ayarlarını kolayca degistirebilmek

sylow
icin bi reg dosyası vs ya da program var mıdır?
icin bi reg dosyası vs ya da program var mıdır?
0
sylow
(08.05.14)
(bkz: netsh)
0
inheritance
(08.05.14)
(3)

mobil ağdan watsapp a girememe

the kene
Wifi de sorun yok, mobil ağda çalışmıyor bir türlü. Ayarları falan yeniledim, kapattim açtım olmuyor. Ne yapmalı?
Wifi de sorun yok, mobil ağda çalışmıyor bir türlü. Ayarları falan yeniledim, kapattim açtım olmuyor. Ne yapmalı?
0
the kene
(07.05.14)
marka model?
0
cetoxim
(07.05.14)
Samsung galaxy Note 2
0
🌸the kene
(07.05.14)
apn ayarı yapmak gerekebilir, kardeşimin s4 ünü yeni aldığımızda aynı sorun vardı, çalışan telefondan ayarları kopyaladık düzeldi.
0
inheritance
(08.05.14)
(13)

II. dünya savaşı ile ilgili izlediğiniz en iyi 5 yapım

tahrik olmusken objektif olamam
evet soru başlıkta. film olur, dizi olur, belgesel olur. bir de sıraya göre yazarsanız daha güzel olur... içlerinde izlemediklerim varsa ki vardır, onları da izleme niyetindeyim.
evet soru başlıkta. film olur, dizi olur, belgesel olur. bir de sıraya göre yazarsanız daha güzel olur... içlerinde izlemediklerim varsa ki vardır, onları da izleme niyetindeyim.
0
tahrik olmusken objektif olamam
(07.05.14)
shadow makers, film
0
rn
(07.05.14)
the boy in the stripped pyjamas
0
vendorth
(07.05.14)
World War Two The Apocalypse

The Nazis - A Warning from History

bu iki seri sana yeter de artar.
0
winston
(07.05.14)
izlemediğim çok iyi yapımlar vardır elbet ama film olarak bende iz bırakanlar The Thin Red Line, Das Boot ve Der Untergang olmuştur.
0
candanag
(07.05.14)
Belgeselde apocalypese the second world war.

Filmlerde idi i smotri, der untergang, das boat vs
0
efreet sultan
(07.05.14)
die brücke www.imdb.com (1959). muhtemelen izlememişsinizdir. kesinlikle tavsiye ederim.

schindler's list www.imdb.com (1993). muhtemelen izlemişsinizdir.

all quiet on the western front www.imdb.com (1930 - yılından da anlaşılacağı üzere II. dünya savaşı'ndan önce çekilmiş ama I. dünya savaşı ile ilgili özel bir konusu yok, yani ana tema genel olarak I. dünya savaşı değil ama savaş diyebiliriz)

paths of glory www.imdb.com (1957)

ve elbette; the pianist www.imdb.com (2002)

not: yukarıda verilen cevaplar arasında idi i smotri de var. bu da pek bilinmeyen ama gerçekten çok kaliteli bir yapım. bunu da şiddetle tavsiye ediyorum. the boy in the stripped pyjamas da hoş gerçekten. benzer şekilde bir de life is beautiful var holokost ile ilgili, ama bunu da muhtemelen izlemişsinizdir.
0
gogu delen adam
(07.05.14)
bomb girls
band of brothers
0
inheritance
(08.05.14)
ulan milet dalga mı geçiyor ya. öyle saçma sapan entel dantel şeyler yazılmış ki, okurken kahkaha attım.

World War Two The Apocalypse

The Nazis - A Warning from History

bu ikisi iyi.

bir de dizi olarak Band of Brothers'ı izlersin süper.
0
kamera motor
(08.05.14)
sovyet cephesinden en iyi bakis icin: come and see
0
made in siberia
(08.05.14)
kardeşler takımı
kapıdaki düşman
0
basond
(08.05.14)
Klasikleri yazmaya gerek yok;

Guns Of Navarone
Windtalkers
Casablanca
Eine Frau in Berlin..
Les Femmes De L'Ombre
0
dokuzeylul
(08.05.14)
Fav
0
brad pitt
(29.12.16)
kafadan das boot ve der untergang. ikinci dünya savaşı filmlerinin besmelesidir bunlar. SCHNELLEEEEEER, SCHNELLEEEEER
0
der meister
(29.12.16)
(2)

Websitesi Atıf

piotr
Ben eksiduyuru.com'u kaynak gösterirken nasıl ekleyeceğim kaynaklar kısmına ayrıca metin için (eksiduyuru, 2014)olarak mı yazmam lazım ?
Ben eksiduyuru.com'u kaynak gösterirken nasıl ekleyeceğim kaynaklar kısmına ayrıca metin için (eksiduyuru, 2014)olarak mı yazmam lazım ?
0
piotr
(07.05.14)
websitesi'nin acik adresini vermen lazim, ve de sozkonusu olan duyurunun link'ini de icermeli.
0
novamina
(07.05.14)
en.wikipedia.org:Citing_sources#Webpages
0
inheritance
(07.05.14)
(4)

androidde office programı varmı?

false pretension
tablet almayı düşünüyorum. androidde bildiğniiz güzel ve kullanışı kolay office programı varmı? word excel powerpoint visio kullanmayı düşünüyorum.
tablet almayı düşünüyorum. androidde bildiğniiz güzel ve kullanışı kolay office programı varmı? word excel powerpoint visio kullanmayı düşünüyorum.
0
false pretension
(07.05.14)
AndrOpen var gayet kullanışlı.
play.google.com
0
battal gemalmaz
(07.05.14)
(bkz: Office Mobile) microsoft'un muş.
(bkz: polaris office)
(bkz: documents to go)
0
inheritance
(07.05.14)
0
mischief maker
(07.05.14)
hancom office var galaxy note pro ile gelen. herkes çok övmüş ama başka tabletlere henüz satışa sunuldu mu bilmiyorum. bunun dışında microsoft'un da office'i store'da görmüştüm ama ne tür şeyler yapabiliyor bilmiyorum.
0
passion rules the game
(07.05.14)
(4)

beko televizyon video oynatma acill!!

erty_ksk
Silikon vadisinin gizli kahramanlari. Bu fuar alanlarinda kullanilan dandik Beko lcd televizyonlar hangi video formatilatini calistiriyor? Reklam videosu var .avi formatinda tv gormuyor. Usb ile takip oynatmak istiyoruz yapamiyoruz. Video formatini ne yapalim? En hizlisindan bi cozum bi care gencler
Silikon vadisinin gizli kahramanlari. Bu fuar alanlarinda kullanilan dandik Beko lcd televizyonlar hangi video formatilatini calistiriyor? Reklam videosu var .avi formatinda tv gormuyor. Usb ile takip oynatmak istiyoruz yapamiyoruz. Video formatini ne yapalim? En hizlisindan bi cozum bi care gencler..
0
erty_ksk
(07.05.14)
en temizi mpeg-2(.mpg ya da .mpeg) yap. (bu aslında dvd formatı, istersen direkt dvd dosyası .vob'a da çevirebilirsin onu da okur diye düşünüyorum)
0
rodriguez2
(07.05.14)
usb den video oynatabildiğine emin misiniz?
genelde en rahat mp4 oynatırlar.
0
rentts
(07.05.14)
babamların evinde arçelik tv var usbdeki mp4 avi dosyalarını oynatabiliyor. beko da aynı şeyin laciverti olsa gerek. modeli falan ne?
0
inheritance
(07.05.14)
fat 32 ile formatlarsan görür. ntfs formatlı bellekleri görmuyor beko.
anlmadıysan ozelden yaz tarif ederim.
0
jamswety
(07.05.14)
(11)

En iyi yumuşatıcı

mukrime
Siz hangisini kullanıyorsunuz? En uzun süre dayanan, kokusu hoş ve ağır olmayan.
Siz hangisini kullanıyorsunuz? En uzun süre dayanan, kokusu hoş ve ağır olmayan.
0
mukrime
(07.05.14)
Yumoş. Adı gibi valla. Yumuşacık. Oyş.
0
pandispanya
(07.05.14)
yumuşatıcı kullanmıyorum bu sebeple soruna dolaylı bir cevap olacak. Sabun tozu kullanıyorum dalan veya hacışakir'in. Yumuşacık oluyor, yumuşatıcıya gerek kalmıyor. gereksiz kimyasallarla da deri temas etmemiş oluyor.
0
kaymaktutmayansicaksut
(07.05.14)
yumoş extra mavi kullanıyorum ben. lilyum lotus falan mıydı öyle bir şey. ama kokusu kalıcı.
0
leadzeppelin
(07.05.14)
yumoş (konsantre olan küçük şişenin) pembe renkli olanı dehşet. koklayınca hak vereceksin.
0
jamiro
(07.05.14)
Herkes yumos mu kullaniyor ya? Ben vernel kullaniyorum, aslinda memnunum ama, yumos daha mi iyi acaba...

@kaymaktutmayansicaksut peki kokusu guzel oluyor mu?
0
🌸mukrime
(07.05.14)
vernel nergis-lavanta. normalde lavanta kokusunu hiç sevmem ama burada belli olmuyor, mis kokuyor :)

www.onlinemarket.com.tr
0
kül
(07.05.14)
bim de bulut diye bi yumusatici vardi bu ne aq dedim meraktan aldim. o ne guzel kokudur. camasirlari makineden cikarinca ev cicek bahcesine donuyor lan
0
tutun kolonyasi
(07.05.14)
yumoş veya vernelin konsantre olanları. o an hangisi daha uygunsa.
0
inheritance
(07.05.14)
evet mis gibi kokuyor.
0
kaymaktutmayansicaksut
(07.05.14)
Vernel - Yasemin ve Aloe Vera (Konsantre)
0
gokyuzu gibi
(07.05.14)
Bim Bulut'un kokusu süper gerçekten.
0
cosmicgadin
(07.05.14)
(1)

laptop şarj aleti

empati kuramayan psikolog
merhaba.laptop'ımın şarj aleti bozuldu. yenisini alacağım ama nasıl/nereden alacağım bilemedim. şarj aletini atmadım, üstünde yazanlar:adaptador ca/cc pa-12 family65W ac adapter p/n : 9238g4bilgisayarım dell inspiron n5110 i5nereden alacağım ? direkt şarj aletinin kutu kısmını g
merhaba.

laptop'ımın şarj aleti bozuldu. yenisini alacağım ama nasıl/nereden alacağım bilemedim. şarj aletini atmadım, üstünde yazanlar:

adaptador ca/cc pa-12 family
65W ac adapter p/n : 9238g4

bilgisayarım dell inspiron n5110 i5

nereden alacağım ? direkt şarj aletinin kutu kısmını göstersem, bundan istiyorum desem verirler mi ?
0
empati kuramayan psikolog
(06.05.14)
garantisi varsa dell servisini arayın, ücretsiz yenisini gönderiyorlar.
0
inheritance
(06.05.14)
(13)

Elektrik süpürgesi torbalı mı torbasız mı daha iyi?

battaloglu
elektrik süpürgesi alacağım ama olaya hakim değilim. nmeye dikkat etmek gerekir. torbalı/ torbasız mı yoksa gücüne mi dikkat edeyim. önerisi olan acil yardım edebilir mi?
elektrik süpürgesi alacağım ama olaya hakim değilim. nmeye dikkat etmek gerekir. torbalı/ torbasız mı yoksa gücüne mi dikkat edeyim. önerisi olan acil yardım edebilir mi?
0
battaloglu
(06.05.14)
torbalı olsun. torbasızı temizlemesi dert.
0
inheritance
(06.05.14)
Bizimki philips marathon mu ne torbasiz. Oncrki torbaliydi biz memnunuz.
0
duzsac
(06.05.14)
annemler yeni bi supurge alacaklardi, bakarken "haa bu torbaliymis, istemez" diyordu.
0
she was my baby
(06.05.14)
evde astım/allerji sahibi birisi yoksa torbalı al gitsin uğraşma.. çıkar at zaten hemen dolmuyor. emiş gücü yüksek olsun tabi. borusu uzatmalı olsun kablosu uzun olsun aklıma gelenler bunlar
0
mr fusion
(06.05.14)
torba kötü öbürünü yıkıyorsun bunda sürekli torba alman lazım. sulu daha temiz tozsuz oluyor. sulunun dezavantajı da içine büyük şeyler çekemiyorsun çat çat çat ses yapıyor döndükçe.
0
Lim5
(06.05.14)
Sulu?
0
neronnuri
(06.05.14)
Torbalar çok pahalı birde eğer alıcaksan, ilerde daha sonra her torba alacakken supurge modelini yaz ona göre torba al çok dert oluyor bana
0
eja
(06.05.14)
torbalı-avantajlar:
* torba dolduğunda çöpe atmak yeterli. etraf kirlenmez, yüz maskesi takmaya gerek kalmaz.
dezavantajlar:
* torba maliyeti.

tarbasız-avantajlar:
*torba maliyeti yok
dezavantajlar:
*temizlerken hep etraf kirleniyor toz oluyor. amacı temizlik olan bir ürün için güzel bir şey değil.

sulu avantaj:
*torbasız gibi değil. boşaltırken etraf toz olmuyor. sanırım klozete boşaltılabilir.

dezavantajlar:
*koku yapma şikayeti
0
cilekli krep
(06.05.14)
torbasız hatta sulu. her temizlikten önce suyu doldurmak, sonra suyu dökmek lazım biraz angarya gibi geliyor insana ama evi tertemiz yapıyor. suya baktıkça ben nasıl bu pislikte yaşamışım diyorsun.
0
kuzey li
(06.05.14)
geçen yıl bununla çok uğraşıp nihayet 700 lira civarına bir dyson alıp (paralel ithalat) kurtulan bir adam olarak yazayım.
torbalıların iyi modelleri var, yaklaşık 400 lira, ama onların da torbalarını bulmak dert olabilir, özellikle metropol dışında yaşıyorsanız, yani süpürge torbasının biteceğini görüp internetten sipariş verip bekleyecek kadar düzenli bir insansanız olabilir tabi.
benim süpürgenin toz yeri kolayca çıkıyor, dökerken etrafa biraz (ince) toz dağılıyor, ama dikkatli olursanız, bunda da bir yerleri kirletmeniz gerekmez. diğer torbasızlar da benzerdir muhtemelen.
torbasızların başka kimsenin yazmadığı bir sorunu var, filtreleri belirli bir süre içinde değişiyor, bu da markaya-modele göre yılda 50 liradan başlayan ekstra masraf demek. dyson'da bu yok, bu yüzden uğraşıp onu aldım.
sulu olanlar da titiz ev hanımları için, her süpürme işleminden sonra bir de makine temizleyeceksiniz. açıkçası annemin tüm arkadaşlarında sulu makine var, şu anda hepsi diğer süpürgeleri kullanıyorlar, sulu süpürge bir yerlerde duruyor.
0
yalnux
(06.05.14)
seneler evvel torbalı makine aldık. torbaya verdiğimiz para makineye verdiğimiz parayı geçti.
0
sutlu nescafe
(06.05.14)
@cilekli krep en güzel özetleyen kişi olmuş.
bu işlerle baya içli dışlı olmuş biri olarak.en iyisi torbasızdır.daha sonra torbalı en kötüsüde sulu süpürgelerdir.
tabi torbasızında kalitesine göre değişiyor. @yalnux un kullandığı fiyatları yüksek dyson alırsan çok rahat edersin.dersen o kadar çıkamam philips maraton serisinden alabilirsin.
0
uykulu_fb
(07.05.14)
cevaplarınız için teşekkür ederim. bu meseleden baya dertli olanlarımız varmış:))
0
🌸battaloglu
(07.05.14)
(10)

eğlenmelik dizi

mutevazi
evet bir dizi sorusuyla daha karşınızdayım. ne izleyeyim bu sefer arkadaşlar?chuck communitydead like mepushing daisiessevimliliğinde dizi aramaktayım.
evet bir dizi sorusuyla daha karşınızdayım.

ne izleyeyim bu sefer arkadaşlar?

chuck
community
dead like me
pushing daisies

sevimliliğinde dizi aramaktayım.
0
mutevazi
(06.05.14)
dead like me sevimliliğinde başka dizi yok ki:( bulursan bana da söyle.
(bkz: party down) izledim. o da samimi, hoş bir diziydi.
0
mula
(06.05.14)
psych
0
marcelorios
(06.05.14)
film de olur? :(
0
🌸mutevazi
(06.05.14)
Shameless
0
sanal hayvan
(06.05.14)
Testees
0
teknolojik irgat
(06.05.14)
freaks and geeks
0
feykalade
(06.05.14)
2 broke girls
0
inheritance
(06.05.14)
the office
0
kendi dugunune gitmeyen kamber
(07.05.14)
the office +1
0
kararsiz renk
(07.05.14)
bir the office de benden. ya da 30 rock
0
ruffleswaffles
(07.05.14)
(3)

Banka hesabı sorusu

eindaclub
Merhaba sevgili Romalılar. sorum şöyle:x bankasında vadesiz hesabım + kredi kartım + biresysel emekliliğim var. şimdi bu x bankasından olan vadesiz hesabıma artık gerek kalmadı. onu kapatsam, kredi kartı ve bireysel emeklilik ödemelerimi y bankasındaki hesabımdan yapabiliyor muyum? yoksa x'teki hesa
Merhaba sevgili Romalılar. sorum şöyle:

x bankasında vadesiz hesabım + kredi kartım + biresysel emekliliğim var.

şimdi bu x bankasından olan vadesiz hesabıma artık gerek kalmadı. onu kapatsam, kredi kartı ve bireysel emeklilik ödemelerimi y bankasındaki hesabımdan yapabiliyor muyum? yoksa x'teki hesap illa gerekli mi?

teşekkürler, kalın sağlıcakla!
0
eindaclub
(05.05.14)
bireysel emekliliği bilmiyorum ama kredi kartı ödemelerini kredi kartına eft ile yapabilirsiniz.
0
inheritance
(05.05.14)
Kredi kartını tüm bankalardan ödeyebilirsin, bireysel emeklilik sistemini de başka bir kuruma yaşıyabilir veya x'in kredi kartından ödeyebilirsin. X'in hesabına ihtiyacın yok yani.
0
cos30
(05.05.14)
denildiği gibi bes'i kredi kartına bağla her ay çeksin sen de kart borcu öderken onu da aradan çıkarırsın.
0
argent dawn
(05.05.14)
(4)

domain için fikir

novotni
kiyas.la tarzı ürün karşılaştırma sitesi için domainde kullanmak üzere kelime arıyorum. duello vb. gibi bişeyler. sizin başka önerileriniz var mı?
kiyas.la tarzı ürün karşılaştırma sitesi için domainde kullanmak üzere kelime arıyorum. duello vb. gibi bişeyler. sizin başka önerileriniz var mı?
0
novotni
(05.05.14)
karsilastir.ma
0
cirkinkizyokturazvotkavardir
(05.05.14)
karsilast.ir
0
inheritance
(05.05.14)
hangi.si bu iyi olur, akilda kalici.
0
tutun kolonyasi
(05.05.14)
Bumubumu.Com
Bumubu.mu
0
rhan
(05.05.14)
(7)

Kredi kartından para çekme

eja
GunaydınBanka kartımı kaybetmişim paracard olanı, nakitim yok kredi kartından para çeksem nolur paracardım gelene kadar? Sozlukte fena yazmışlar korktum, hesabımda para var karttan çektiğim tutarı hemen hesaptan karta transfer etsem yinede faiz girermi yHa
Gunaydın

Banka kartımı kaybetmişim paracard olanı, nakitim yok kredi kartından para çeksem nolur paracardım gelene kadar? Sozlukte fena yazmışlar korktum, hesabımda para var karttan çektiğim tutarı hemen hesaptan karta transfer etsem yinede faiz girermi yHa
0
eja
(05.05.14)
günaydın,

valla zamanın varsa git hesabındaki parayı vezneden çek daha iyi...kredi kartından çekilen nakit için günlük faiz iteliyorlar sanırım ama madem hesabınds para var, ordakine ulaş bence
0
spider03
(05.05.14)
elimizde bir adet atm olduğunu varsaysak, banka yarım saat mesafede, valla parayı çektiğim gibi karta hesaptan aktarıcaktım
0
🌸eja
(05.05.14)
Müşteri hizmetlerini arayıp kredi kartını banka hesabına bağlamalarını isteyebilirsin.

Ben banka kartı kullanmıyorum, kredi kartını takınca hesaptan mı, yoksa kredi kartından mı para çekmek istediğimi soruyor.
0
cakabo
(05.05.14)
banka hesabı kredi kartına bağlıysa, banka kartından para çeker gibi çekebilirsiniz. yalnız atmden nakit avans değil, hesaptan para çekme işlemini seçmeniz gerekli.
0
inheritance
(05.05.14)
bazı bankalar cep uygulamalarıyla kartsız para çekme imkanı tanıyor, ona da bakabilirsiniz.
0
talemon
(05.05.14)
Evet o olayıda cuzdanı evde unutunca uyguladım
telefon numarası ile para çekiyorsun atmden yalnız 5 tl işletim ucreti kesiyorlar bilgi düşeyim dedim

EDİT:GARANTİ
0
🌸eja
(05.05.14)
cep uygulamasını ben iş bankası ile kullandım, ekstra bir para vermedim.
0
talemon
(05.05.14)
(16)

komedi dizisi alıyorum

kuzey li
scrubs, friends, modern family gibi olsun.not: coupling, hımym, tbbt, cougar town, hot in cleveland, anger management ve two and a half men'i izledim.
scrubs, friends, modern family gibi olsun.
not: coupling, hımym, tbbt, cougar town, hot in cleveland, anger management ve two and a half men'i izledim.
0
kuzey li
(05.05.14)
community
bence raising hope'u da seversin.
0
hayley williams ile evlenecek genc
(05.05.14)
seinfeld.
0
sterimar
(05.05.14)
community'i deizlemiştim. seinfeild'den hiç hoşlanmadım.
raising hope'u izleyeceğim umarım güzeldir.
0
🌸kuzey li
(05.05.14)
friends with better lives
0
ozzpwnz
(05.05.14)
Arrested development , community ve the office
0
latios
(05.05.14)
The Wrong Mans
0
karoyedili
(05.05.14)
the office süperdir ilk bir kaç bölüme aldırma çok eğlenceli ilerisi
0
karoyedili
(05.05.14)
My Name ıs Earl
0
aychovsky
(05.05.14)
that '70s show
black books
just shoot me
newsradio
0
inheritance
(05.05.14)
The It Crowd, Black Books
0
quanche
(05.05.14)
blue mountain state, kesinlikle
0
darkinsideyou
(05.05.14)
The Office (US) izle kesin.
0
evilinacloset
(05.05.14)
Blue Mountain State +1,
The Big Bang Theory.
0
ramagic
(05.05.14)
İzlediklerine göre tavsiyem: Frasier, Arrested Development, Two Broke Girls
0
m e l t e m
(05.05.14)
2 broke girls demek için gelmiştim ama meltem demiş zaten. izle bikaç bölüm, seversin.
0
lionel andres
(06.05.14)
the i.t crowd, parks & recreations
0
thx 1138
(06.05.14)
(8)

pil yüzdesini gösterecek uygulama

inheritance
android için kalan pil yüzdesini ekranın üstünde gösterecek bir uygulama arıyorum. battery doctor kullanıyorum ama çok sevdiğim bir uygulama değil. sadece bu işi yapan bir uygulama var mı?edit: ekranın üstü derken, bildirim çubuğu demek istiyorum.
android için kalan pil yüzdesini ekranın üstünde gösterecek bir uygulama arıyorum. battery doctor kullanıyorum ama çok sevdiğim bir uygulama değil. sadece bu işi yapan bir uygulama var mı?

edit: ekranın üstü derken, bildirim çubuğu demek istiyorum.
0
inheritance
(02.05.14)
önce uccw yükleyin: play.google.com

sonra şu tarz bir skin ekleyin: play.google.com
0
battal gemalmaz
(02.05.14)
battery doctor
tavsiye ederim, arka planda şarj yiyen gereksiz uygulamaları tek hamlede kapatabiliyor ayrıca.
0
bass solo take one
(02.05.14)
xposed framework'e akşam bakmam lazım. şu anda iş yerinden bakamıyorum. battery circle yükledim. play.google.com
0
🌸inheritance
(02.05.14)
ayiptir soylemesi, benim htc isteyince kendi gosteriyor:) settings>power>show battery level... hic kurcaladin mi? belki vardir. yoksa battery doctor kendisi pil omru yemeyen yegane batarya uygulamasi denediklerimde:)
0
no avalon
(02.05.14)
@no avalon, cihaz nexus 4, öyle bir menü yok.
0
🌸inheritance
(02.05.14)
Du battery saver geldi aklıma
0
pavlis
(02.05.14)
Samsungda kendi gosteriyor.
0
queensalvoo
(02.05.14)
play.google.com

kesin çözüm.sol üst köşede çıkıyor
0
jamal_vs_jason
(02.05.14)
(8)

kahve

paintov
taze kahve çeken starbucks, kahve dünyası gloria jeans gibi dükkanlardan hangisi en iyisidir? türk kahvesi olacak yalnız.
taze kahve çeken starbucks, kahve dünyası gloria jeans gibi dükkanlardan hangisi en iyisidir? türk kahvesi olacak yalnız.
0
paintov
(02.05.14)
Tchibo da güzel kahveler var ama türk kahvesi var mıydı bilemedim.
0
melampyge
(02.05.14)
tchibo'da türk kahvesi var. kesin bilgi.
0
papillon7
(02.05.14)
saydıklarıma ulaşabileceğim o yüzden oralardan bilgisi olan yok mu
0
🌸paintov
(02.05.14)
musculussternocleidomastoideus
(02.05.14)
türk kahvesi bir kahve çekimi ve pişirilmesi şekli işin aslı, istediğin kahveyi türk kahvesi olarak çektirebilirsin, tchibonun brazil mild türk kahvesi olarak gayet güzel oluyor, starbucks'ın ethiophiası vardı o da uyacaktır, bir dene.
0
kyha
(02.05.14)
hediye olacak macera aramıyorum :)
0
🌸paintov
(02.05.14)
cafe nerodan alma, türk kahvesi olarak çekemiyorlar. starbucks'ın blonde roast serisi güzeldir, bizimkiler seviyor.
0
inheritance
(02.05.14)
Geçen sene en çok Mado'nun kahvesini seviyorduk, bu sene ise Güven Kuruyemiş diye bir yerden çektiriyoruz işe yakın diye. Taze dibek kahvesi çok süper oluyor. Yeniköy ve Nişantaşı'nda varmış.
0
aychovsky
(02.05.14)
(2)

İstanbul'daki Araç Hurdalıkları

steam
Merhaba arkadaşlar,İstanbulda Araba hurdalığı/mezarlığı gibi bir şey var mı? Etrafta bol bol eski arabaların olduğu yerler falan?
Merhaba arkadaşlar,

İstanbulda Araba hurdalığı/mezarlığı gibi bir şey var mı? Etrafta bol bol eski arabaların olduğu yerler falan?
0
steam
(01.05.14)
yeddi emin depoları var ilçelerin.hani amerikada ki gibi büyük hurdalıklar yok istanbul en azından.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(01.05.14)
dudullu tarafında küçük bir yer var. arabalar üst üste duruyor ama çok araba yok en fazla beş sıra vardır.
0
inheritance
(02.05.14)
(1)

Isbankasi'nin basvuru sayfasi hata veriyor

mortingensitrayzee
https://ik.isbank.com.tr/IKbasvuru/login.aspx adresine girip sınav için başvuru yapıcam ama hep hata mesajı veriyor. Explorer 5.5 ve üzeri tarayıcı kullanmalısınız diyor bende zaten 11.0 yüklü. Sizde de böyle bir hata veriyor mu farklı iki pc den de denedim aynı. Acaba sitede mi problem?
ik.isbank.com.tr adresine girip sınav için başvuru yapıcam ama hep hata mesajı veriyor. Explorer 5.5 ve üzeri tarayıcı kullanmalısınız diyor bende zaten 11.0 yüklü. Sizde de böyle bir hata veriyor mu farklı iki pc den de denedim aynı. Acaba sitede mi problem?
0
mortingensitrayzee
(01.05.14)
google chrome olmasına rağmen aynı mesajı veriyor.
0
inheritance
(02.05.14)
(12)

bu adamın derdi ne olabilir?

alice practice
bankamatikte kredi kartımı ödüyordum, geldi bir adam bankamatiğin yanında duvara dayandı ya ben para çekicem yardımcı olur musunuz dedi, ben de adama bakmadan tamam işim bitsin bir dakika dedim.işim bitti baktım adam evsiz tipli üzerinde kan lekesi gibi lekeler var, sonra kartı bana uzattı kendi hal
bankamatikte kredi kartımı ödüyordum, geldi bir adam bankamatiğin yanında duvara dayandı ya ben para çekicem yardımcı olur musunuz dedi, ben de adama bakmadan tamam işim bitsin bir dakika dedim.

işim bitti baktım adam evsiz tipli üzerinde kan lekesi gibi lekeler var, sonra kartı bana uzattı kendi hala bankamatikten 2 adım uzakta duvara yaslanmış duruyor. dedim kartı şu ışıklı yere sokucaksınız gelin bu tarafa. ooo ben ne bileyim nasıl yapıcam bilsem sana söylemezdim falan diyip kartı bana doğru itekledi ben de geri çekildim bankamatikten şuraya diye gösterdim. direk soktu kartı yerine (hani ters falan değil) ama hala bankamatiğin önünde değil yanında duruyor, şifresini söyledi, yazın dedim, ooo nereye yazıcam nasıl yazıcam sen yaz dedi. ama gerçekten bilmiyor gibi değil de aptala yatıyor gibi. tuşlara basarak dedim, öfleye püfleye o tarafa uzattı elini şifresini yazdı. ne kadar çekicekseniz yazın dedim, hepsini ver hepsini dedi, iyce kıllandım bir saniye dedim bankanın içeri doğru uzattım kafayı, güvenliğe seslendim beyefendinin elinde kart var ama para çekemiyormuş yardım eder misiniz diye. kafayı bir çevirdim güvenlik gelene kadar adam hesaptaki bütün tutarı yazmış parayı da almış zaten, güvenlik de hı şurdan da kartınızı alıcaksınız diyip gitti.
adam niye ısrarla işlemleri bana yazdırmaya yaptırmaya çalışmış olabilir? çok huzursuz edici değil mi?
0
alice practice
(30.04.14)
bazı atm'lerde kamera oluyor, işlem yapanı çekiyor. dolandırıcılık amacıyla istediyse, bu sebepten olmuş olabilir.
0
loveinaflipbook
(30.04.14)
çalıntı kart olabilir, güvenlik kamerası sizi görsün diye olabilir.
0
inheritance
(30.04.14)
kart çalıntı olabilir. bu atmlerde de güvenlik kamerası olmuyor mu? orada görünmek istememiştir. keşke ilk şüphelendiğinizde gğvenliği çağırıp çıtlatsaydınız.
0
elorelia
(30.04.14)
sıkıntılı sanki oradaki kameraya görünmek istemiyormuş gibi geldi bana,
çalıntı olsa şifreyi bilmezdi sıkıntılı bi durum var ama..
0
basond
(30.04.14)
atm'de esas kart sahibi işlem yaparken şifreyi görmüş, sonra da kartı çalmış olabilir pekala. bankayla görüşün isterseniz, belki robot resim için falan size ihtiyaç olabilir.
0
loveinaflipbook
(30.04.14)
ben de şimdi adama şöyle yap böyle yap diye göstermiş oldum, başım belaya girmez heralde di mi böyle saçma sapan bir sebepten? güvenlik de hiç sikine sallamadı, oysa ki bence gayet barizdi benim huzursuz olduğum bir tuhaflık olduğunu da söyledim ama.
0
🌸alice practice
(30.04.14)
senlik bir sıkıntı çıkmaz rahat ol.
0
basond
(30.04.14)
Böyle durumlarda genelde güvenliği çağırıyorum hemen, banka şubesine yakın değilsek ve kişi çok çok yaşlı değilse kesinlikle yardım etmiyorum. Lütfen dikkat edin.
0
Lola90
(30.04.14)
kart çok muhtemelen adamın değildi. şifreyi nasıl bildiğini bilemiyoruz tabii o da ayrı konu.

sizlik bir sıkıntı olmayacağında hemfikirim.
0
nesilsiz
(30.04.14)
banka şubesine gidip durumu anlatın, saat kaç gibi olduğunu vb. bilgileri verin, onlar bulur paranın kimin hesabından çekildiği. böylece hesabından para çekilen adam mağdur olmasın. sizin de iyi niyetli olduğunuz anlaşılmış olur hem böylece.
0
kafkef
(30.04.14)
oha. cok bariz bir sekilde karti calmis, sifreyi de ogrenmis. kameraya gozukmemek icin de bankamatigin yaninda durmus. eger islemleri sen yapsaydin kamerada sen gozukecektin, bir problem oldugunda da senin tepene bineceklerdi.
0
crucio
(30.04.14)
aynen... kamera adami degil, seni gorsun diye yapmis. ama hic bir sey olmaz merak etme. guvenlikle falan konusmussun zaten, o goruntuler mevcuttur bankada.
0
merdümgiriz...
(30.04.14)
(3)

Ingilizce Terim: Baska bir zaman uydurmak

gerard
selam,hani turkce'de denir ya "carsamba toplanti yapabiliriz, fakat baska bir tarih size daha uygunsa o tarihe de uydurabiliriz". bu da garip oldu biraz ama neyse.boyle bir sey ingilizce nasil soylenir? formal yazisma dilinde olacak.tesekkurler
selam,

hani turkce'de denir ya "carsamba toplanti yapabiliriz, fakat baska bir tarih size daha uygunsa o tarihe de uydurabiliriz". bu da garip oldu biraz ama neyse.

boyle bir sey ingilizce nasil soylenir? formal yazisma dilinde olacak.

tesekkurler
0
gerard
(30.04.14)
we can have a meeting on wednesday, but we can also schedule it to another day if that's more appropriate for you.
0
inheritance
(30.04.14)
raincheck
0
cruseo
(30.04.14)
inheritance konuyu kitlemiş +1
0
eindaclub
(30.04.14)
(5)

Garanti Bankası - kendi hesabına başka şubeden para yatırma?

diabolus79
Selamlar, başlıktaki durumda ücret uygulaması var mı acaba? Elden alacağım yüklü miktardaki parayı üzerimde taşımadan hemen yakındaki bir şubeden kendi hesabıma yatırayım diyorum. Bankanın sitesinde bir şey bulamadım, tel. bankacılığı da yıldırdı sağolsun.
Selamlar, başlıktaki durumda ücret uygulaması var mı acaba? Elden alacağım yüklü miktardaki parayı üzerimde taşımadan hemen yakındaki bir şubeden kendi hesabıma yatırayım diyorum. Bankanın sitesinde bir şey bulamadım, tel. bankacılığı da yıldırdı sağolsun.
0
diabolus79
(30.04.14)
İki yıl önce yoktu ama prosedür değişmiş midir bilmiyorum.
0
amelie poulain
(30.04.14)
yok kendi hesabınsa ücret alınmaz.
alılarsada atm den yatır.
0
jamswety
(30.04.14)
kendi hesabınız olunca hangi şube olursa olsun farketmiyor. ha ama bir başkası sizin adınıza para yatıracaksa, o işlemi ancak ve ancak hesabınızın bulunduğu şubeden yapması halinde ücret kesilmiyor. aklınızda böyle bir şey kalmışsa muhtemelen bundandır.
0
karaage
(30.04.14)
geçen yaz yaptım, hiç bir ücret kesilmedi.
0
inheritance
(30.04.14)
herhangi bir ücret alınmaz. kimliğinle gidip yatırabilirsin.
0
hepiniz oleceksiniz
(30.04.14)
(1)

askerlik celp dönemi erken gidiş

plastic_angel
merhaba,kısa dönem başvuru tarihleri aşağıdaki gib. ben şimdi aöf okuyorum ve ancak haziran sonunda mezun olacağım. mezun olduğum gibi askerlik şubesine gitsem ve ağustos celbine dahil olmak istiyorum desem alırlar mı yoksa kasımı mı beklemem gerekiyor?1. Şubat Celbi (16 ağustos–15 kasım) 2. Mayıs C
merhaba,
kısa dönem başvuru tarihleri aşağıdaki gib. ben şimdi aöf okuyorum ve ancak haziran sonunda mezun olacağım. mezun olduğum gibi askerlik şubesine gitsem ve ağustos celbine dahil olmak istiyorum desem alırlar mı yoksa kasımı mı beklemem gerekiyor?

1. Şubat Celbi (16 ağustos–15 kasım)
2. Mayıs Celbi (16 KASIM–15 ŞUBAT)
3. Ağustos Celbi (16 şubat–15 mayıs)
4. Kasım Celbi (16 mayıs–15 ağustos)
0
plastic_angel
(30.04.14)
elinizde diploma veya geçici mezuniyet belgesi olması gerekiyor. mezun olmadan bunları alamayacağınıza göre kasımı beklemeniz gerekiyor.
0
inheritance
(30.04.14)
(5)

Kısa dönem jandarma acemiliği süresi kaç gündür?

jel tablasi
Arkadaşlar 10 gün içerisinde kastamonu jandarma eğitim birliğine teslim olacağım fakat o kadar araştırdım ettik kısa dönem jandarmaların orada kaç gün acemilik eğitimi aldığını net öğrenemedim.bilen eden varsa yardım ederse çok sevinirim.
Arkadaşlar 10 gün içerisinde kastamonu jandarma eğitim birliğine teslim olacağım fakat o kadar araştırdım ettik kısa dönem jandarmaların orada kaç gün acemilik eğitimi aldığını net öğrenemedim.

bilen eden varsa yardım ederse çok sevinirim.
0
jel tablasi
(30.04.14)
sanırım kağıt üzerinde 3 hafta ama ben acemiliğimi yaparken kkk gelip "gençler yılbaşını aileleriyle geçirsin" dedi diye 18 günde acemiliği bitirdiler, hemen yemin ettik.

farklı sebeplerden program değişebiliyor, en net bilgiyi birliğe katıldıktan sonra alırsın
0
azizakin
(30.04.14)
3 ya da 4 hafta, tam hatırlamıyorum.
0
inheritance
(30.04.14)
bizimki 1 ay sürmüştü.
0
sir gawain
(30.04.14)
Kısa sürdüğünü hatırlıyorum. 2 veya 3 haftaydı ama bir sene gibi gelmişti :)
0
zombi
(30.04.14)
gölköy'den bahsediyorsan, 2010 ağustos döneminde araya 30 ağustos tatili ve Ramazan bayramı girdiği için 1 hafta uzatmışlardı ve 40 gün civarı kalmıştık orada. hatta ilk başta söyledikleri tarihe göre uçak bileti almıştık ve sonradan 1 hafta uzattık dediklerinde biletler elimizde patlamıştı.
0
kirmizi beyaz
(30.04.14)
(6)

NFC - Istanbulkart

hjarteblod
NFC teknolojisi hakkında fazla bilgim yok öncelikle, mazur görün. Istanbulkart/akbil'ler NFC ile çalışıyor değil mi, dolayısıyla istanbulkart bakiye doldurma makineleri ve gişelerdeki kart okuyucularda da NFC var. E telefonlarımızda da var? Kartın bakiyesini öğrenmek, hatta paypal vs. kullanarak tel
NFC teknolojisi hakkında fazla bilgim yok öncelikle, mazur görün. Istanbulkart/akbil'ler NFC ile çalışıyor değil mi, dolayısıyla istanbulkart bakiye doldurma makineleri ve gişelerdeki kart okuyucularda da NFC var. E telefonlarımızda da var? Kartın bakiyesini öğrenmek, hatta paypal vs. kullanarak telefondan karta bakiye yüklemesi yapmak neden namümkün? API falan mı paylaşması gerekiyor illa iett'nin kart için, manuel yazmaya kalkışamaz mıyız?
0
hjarteblod
(29.04.14)
NFC var evet, hatta bazen telefonumu cüzdanımın üzerine koyduğumda dıdıt dıdıt okumaya çabalıyor.

ama şunu unutuyorsun ki bu kadar kolay olsaydı herkes kartını sonsuz bakiyeyle doldururdu. sertifika ile çalışıyordur kuvvetle muhtemel ve o sertifika elinde olmazsa kart ile herhangi bir işlem yapamazsın.
0
loveinaflipbook
(29.04.14)
akbil alırken yanında aynı nfc key'i barındıran minik nfc sticker'larından verseler mesela, telefonun arkasına yapıştırsak akbil gişesinde telefonu gösterip geçsek, çoküzel olmaz mıydı?

madem böyle bişeyi gerçekleştiremiyoruz bari brainstorming yapalım kafamız açılsın hafta başı.
0
🌸hjarteblod
(29.04.14)
işi uzatıyosun dostum :) zaten taşınabilir bir kart için ekstra masraf yapmazlar.
ekstra malzeme hazicinde, direkt telefon bankacılığı programlarından yükleme yapılabilir mesela.

bankacılık programına girersin, orda bir menü seçeneği olur "akbil yükleme" gibi. önceden kendi akbilini hesabına tanıtmışsındır, sertifika da bankada tutulur. sonra meblayı girip hesabından düşecek şekilde telefonu akbil'e yapıştırıp, yüklemeyi yaparsın.

sadece düşünce :)
0
loveinaflipbook
(29.04.14)
akbil nfc değil bildiğim kadarı ile. kendisi pisbıyıkların kendileri uydurdukları bir teknoloji.
kart yükleme filan olsa fena olmazdı. ama muhtemelen güvenlik nedeni ile bu tür bir şey şimdilik yapılmıyor. şimdilik diyorum da.. özellikle istanbulkartta bu tür bir uygulama olacağını sanmam. çünkü onlar diğer şehirlerdeki "kentkart" sisteminden farklı bir sistem kurdular. en büyük sebebi de yandaş şirkete iş verme çabası bence. onlar da sistemi böyle çok ortalık yere açık yapacaklarını sanmam.
0
ben smyrna
(29.04.14)
istanbulkartlar mifare teknolojisi ile çalışıyor. kentkart vs. nin de aynı teknoloji ile çalıştığını sanıyorum.
0
inheritance
(29.04.14)
ben de daha once sormustum, nfc degil rfid demislerdi.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(29.04.14)
(2)

atlas jet-gitar

dali dili havali korna
gitarı kabine almada sorun yaratıyorlar mı? "yassah" muhabbeti yaparlarsa ne yapmamı önerirsiniz? tşk.
gitarı kabine almada sorun yaratıyorlar mı? "yassah" muhabbeti yaparlarsa ne yapmamı önerirsiniz? tşk.
0
dali dili havali korna
(28.04.14)
yaklaşık 3 sene önce alıyorlardı. ben götürmüyordum ama kabinde gitarı olanlar vardı.
0
inheritance
(28.04.14)
evet bikbiklenicem de o durumda elimi kuvvetlendirecek bişey olsa daha iyi olur, yani konuya ilişkin bi bilgi belge gibi.
0
🌸dali dili havali korna
(28.04.14)
(2)

Ne zaman emekli olucağımızı nasıl hesaplayabiliyoruz?

prezarlatif
örnek vermek gerekirse 2010/06 da sgk girişim yapılmış , şu anda ~900 kadar çalışmışım ve yaşım 27 gibi parametreleri girdiğimde bana şu kadar prim doldurman yada yaşının şu olması gerekiyor gibi sonuçlar dönen bi internet sitesi var mı?
örnek vermek gerekirse 2010/06 da sgk girişim yapılmış , şu anda ~900 kadar çalışmışım ve yaşım 27 gibi parametreleri girdiğimde bana şu kadar prim doldurman yada yaşının şu olması gerekiyor gibi sonuçlar dönen bi internet sitesi var mı?
0
prezarlatif
(28.04.14)
inheritance
(28.04.14)
no avalon
(28.04.14)
(2)

Bulaşık makinesi musluğu nasıl olacak?

redeath
Mutfakta muslukta bağlantı yok, ama gider borusunda düşünülmüş, musluk nasıl olacak ta bulaşık makinesine bağlanacak?
Mutfakta muslukta bağlantı yok, ama gider borusunda düşünülmüş, musluk nasıl olacak ta bulaşık makinesine bağlanacak?
0
redeath
(28.04.14)
başka musluk yoksa, o musluk biraz uzatılıp T boru ile bulaşık makinesine gidecek musluk takılacak. ek yapılacak yani.
0
inheritance
(28.04.14)
gider düşünüldüyse ayrı musluk da takılmış olması lazım, yoksa aynı musluktan çekerseniz bulaşık yıkanırken üstteki muslukta sorunlar yaşamanız kuvvetle muhtemel.

aşağı tarafta dolapların çekmecelerin falan en arkasına bakın bi. bence vardır.
0
loveinaflipbook
(28.04.14)
(3)

tost makinesi

omer gibi
tost makinesi alacağım. hemen bozulmasın yeter. ne önerirsiniz?
tost makinesi alacağım. hemen bozulmasın yeter. ne önerirsiniz?
0
omer gibi
(28.04.14)
ızgaraları çıkıp yıkanabilen bir şey alın.
0
inheritance
(28.04.14)
üstüne bastırma gerektirmeyecek bir şey olsun bence. kilitli olanlardan.
0
devilred
(28.04.14)
bulursan kap
www.teknosa.com
0
ucan spagetticanavari
(28.04.14)
(4)

havaalanı transfer

superb
17 mayısta 7 kişiyi bahçelievlerden sabiha gökçene taşıyacak şirket/şahıs var mıdır?Teşekkürler
17 mayısta 7 kişiyi bahçelievlerden sabiha gökçene taşıyacak şirket/şahıs var mıdır?

Teşekkürler
0
superb
(28.04.14)
(bkz: securedrive)
kullanmadım yalnız.
0
inheritance
(28.04.14)
transfer444'e bakın. kullandım memnunum.
0
lily briscoe
(28.04.14)
transfer444'ü ben de tavsiye ederim. kullandık memnun kaldık.
0
bira sisesi kapagi
(28.04.14)
transfer444'ü kullandım çok memnun kaldım
0
🌸superb
(20.05.14)
(4)

İstanbul İçi İkamet Adresini Taşıma

ferit85
Selamlar,İstanbulda ailemle oturuyordum, şimdi ise başka bir ilçede eve çıktım.İkamet adresimi yeni ilçeye aldırmam gerekir di mi ?Bu işlemi nasıl yapmam gerekir, taşındığım yeni ilçe mahallesininib muhtarlığına falan mı gitmem lazım yoksa yeni ilçenin nüfus müdürlüğü mü ?
Selamlar,
İstanbulda ailemle oturuyordum,
şimdi ise başka bir ilçede eve çıktım.
İkamet adresimi yeni ilçeye aldırmam gerekir di mi ?

Bu işlemi nasıl yapmam gerekir, taşındığım yeni ilçe mahallesininib muhtarlığına falan mı gitmem lazım yoksa yeni ilçenin nüfus müdürlüğü mü ?
0
ferit85
(28.04.14)
Evet ikametgahını değiştirmen gerekiyor, muhtarlığa bildiriyorsun önce sonra da nüfus müdürlüğüne..
0
redeath
(28.04.14)
sadece yeni ilçe nüfus müdürlüğüne gitmek yeterli. giderken yanında adrese ait fatura veya elektrik, su sözleşmesi veya o adreste halihazırda kaydı olan birisiyle gitmek gerekiyor.
0
inheritance
(28.04.14)
gerekli sadece nüfus müdürlüğüne gideceksin elektriği suyu üzerine alacaksan yanında mutlaka dask olsun almayacaksan da kira sözleşmesini mutlaka yanında götür.

Edit: Yazdığımdan elektrik su nüfus müdürlüğünden üzerine alınıyomuş gibi olmuş sadece bilgi amaçlı yazdım onları.
0
basond
(28.04.14)
ilçe nüfus müdürlüğüne gidiyorsun, sonra muhtarlığa. bir tane fatura yeterli...
0
kronik
(28.04.14)
(5)

banka kartı sanal kredi kartı

murtazaaaaaa
vize ucreti icin kredi kartı lazım fakat bulamadım parayı yatıramıyorum banka kartından sanal kredi kartı olusturuluyo mu
vize ucreti icin kredi kartı lazım fakat bulamadım parayı yatıramıyorum banka kartından sanal kredi kartı olusturuluyo mu
0
murtazaaaaaa
(28.04.14)
okulun harç sistemi kullanıyorsa paypal denesen? alması bedava ztn iki dkda internetten kaydolunuyo..
0
shubulubapshubaptishaluva
(28.04.14)
@s...a eyvallah dostum sınav olan vize değil turist vizesi
0
🌸murtazaaaaaa
(28.04.14)
Oluşturulmaz, sanal kredi kartı için gerçek bir kredi kartı lazım önce.
0
salihdt
(28.04.14)
garantinin banka kartından sanal kart oluşturursun ama kredi kartı özelliği olmuyor onun bildiğim kadarıyla.
0
jamiroquai
(28.04.14)
ön ödemeli kredi kartı (ininal vs.) de kullanılabilir.
0
inheritance
(28.04.14)
(3)

ethernet kablosu algılamama

kayipadam
laptopum lenova z500 modeli. bilgisayarı ethernet kablosu takılı olarak bıraktım gittim geldim ama uykudan çıkardım ama ethernet kablosunu algılamamaya başladı. bilgisayarı açtım kapadım bir şey değişmedi. farklı kablo takınca da algılamıyor. ancak o farklı kablo farklı bir bilgisayarda çalışıyor. p
laptopum lenova z500 modeli.

bilgisayarı ethernet kablosu takılı olarak bıraktım gittim geldim ama uykudan çıkardım ama ethernet kablosunu algılamamaya başladı. bilgisayarı açtım kapadım bir şey değişmedi. farklı kablo takınca da algılamıyor. ancak o farklı kablo farklı bir bilgisayarda çalışıyor. problem nedir acaba?
0
kayipadam
(28.04.14)
ağ bağlantılarında yerel ağ bağlantısı üzerine sağ tıklyarak devre dışı bırakıp tekrar aktif yapın...

bunun yanı sıra --> bilgisayarım ---> sağ tık---> yönet---> hizmetler ---> "ağ konumu tanıma hizmeti" gibi ağ ile alakalı hizmetlerin otomatik olarak ayarlandığından emin olun... eğer kablo takılıyken bu hizmet durmuş ise "başlata tıklayın.

Not: Sistem uyku modundan çıktığında bu hizmetler otomatik olarak başlamıyor olabilir.
0
janavarorion
(28.04.14)
bende de benzer durum oluyor, modemde kablonun takılı olduğu portu değiştirince düzeliyor.
0
inheritance
(28.04.14)
bios güncellemesi durumu düzeltti.
0
🌸kayipadam
(29.04.14)
(17)

Ne kadar su içeyim?

yarmasimo
Neredeyse hiç susamıyorum. Yine de su içmem gerektiğini biliyorum ama ne kadar içeyim mesela?
Neredeyse hiç susamıyorum. Yine de su içmem gerektiğini biliyorum ama ne kadar içeyim mesela?
0
yarmasimo
(25.04.14)
idrar rengin sarı olamayana kadar net rakam bu.
0
ibomiu
(25.04.14)
günde en az sekiz bardak veya iki litre deniyor.
0
inheritance
(25.04.14)
günde 2 lt diyorlar.
0
letheavendangered
(25.04.14)
En az 1,5 litre ic ya da bir litre - su cok cok onemli.

Bir de nasil susamiyorsunuz cok merak ettim, ben gunde 3 litre icmezsem basim agriyor - kendinizi oyle alistirmissiniz demek ki, bunu bozun.
0
miljena
(25.04.14)
sağlık örgütünün kabul ettiği minimum sınır 1,5 litre. bunun yanında ağırlığınızın 1/36'sı kadar su tüketimi de normal karşılanıyor.

litreyle ölçekle uğraşamam diyorsanız; idrar renginiz sarı renk olmadığı tüketim idealdir. hele koyu sarı renk hiç istenmez.
0
in pyjamas
(25.04.14)
2-2.5 lt
0
rock n roll
(25.04.14)
Ben çay kahve filan içmesem de susamıyorum. Oruçluyken bile susamıyorum. Kendimi alıştırdığım filan yok yani.
1,5-2 litre susayan insanların normali bence.
Bakın yaz orucundan bahsediyorum
0
🌸yarmasimo
(25.04.14)
ben de hiç susamam. ama susamasak da içmek gerekiyormuş. 1.5 ltlik su alıyorum. sabahtan başlıyorum içmeye, akşama bitiyor.
0
rock n roll
(25.04.14)
Yahu şuradaki cevapları okuyuncaya kadar 8 kere susadım, nasıl susamıyorsunuz arkadaş? :/ 3 litreden az su içemiyorum bir gün içinde. 4'e kadar çıktığım oluyor. Hiçbi şeyin bokunu çıkarmamak da lazım ama 2 litrenin altına düşmeyin. Su, hakkaten hayattır.
0
pandispanya
(25.04.14)
böbrekler elinde gezmemek için en az 2 litre su iç. ben kola, gazoz ne kadar asitli içecek varsa bıraktım. en güzeli su. su gibisi yok vallahi.
0
hayvan herif
(25.04.14)
8 bardak
0
Sskywalkeremre
(25.04.14)
Ortalama bir insansanız, yani spor yapmayan ağır bir fiziksel işi olmayan bir insansanız eğer 2 litre yeter. Ama onu da "Gideyim de şimdi 1 litre su içeyim, akşam da 1 litre içerim 2 litre olur" değil de gün içine yayarak içmeniz gerekir. Bunun için yapabileceğiniz en ideal şey, yanınızda içi su dolu bir su şişesi bulunması ve onu gördüğünüzde kendinizi su içmeye mecbur hissetmeniz yöntemidir. Baya işe yarıyor. Afiyet olsun.
0
angelus
(25.04.14)
Dün bir doktor abi özellikle orta yaş üstü şahıslar için min. günde 1,5 lt içilmesi gerektiğini, belli başlı hastalıkları büyük ölçüde önlediğini anlattı. Havalar ısınıyor günde 1,5 - 2 lt tüketmek ideal yalım.
0
bana da mi lolo
(25.04.14)
çiş rengi +1

her bünyenin su ihtiyacı farklıdır, onun için kendinizi 2 litre içmeye zorlamaya gerek yok. çişinizin rengi açık sarı ise sorun yok,
0
yemrem
(25.04.14)
Afganistan'da güneş altında çalışırken 10 litre su içip akşam güneş batana kadar doğru düzgün işemiyordum bile. O yüzden ben de çiş rengi +1 diyorum
0
jamalbsf
(25.04.14)
@jamal ben de bir bardak içtim, bir saat sonra soluğu tuvalette aldım. çiş rengi de gayet sağlıklı bir tondaydı
aro
0
🌸yarmasimo
(25.04.14)
susadıkça su içmek ya da ağzı kuruduktan sonra su içmek gibi bir şey yok..

sık sık az da olsa su için, illa bir bardağı bitirmek zorunda değilsiniz, yarım koyun için, bi saat sonra gene için, ama özellikle sabahları kalkar kalmaz bir bardak su içmeye çalışın..
0
senialanaglasinalsinsikinicaliyabaglasin
(25.04.14)
(3)

Dondurulmuş gıda

MaraudeR
şimdi elimde buzluktan çıkardığım pişmiş börekler var, kullanabileceğim aygıtlar listesi: mikrodalga, mini fırın, tost makinesi. bunlardan hangisini nasıl kullanarak en pratik şekilde yenecek kıvama getirebilirim bunları?
şimdi elimde buzluktan çıkardığım pişmiş börekler var, kullanabileceğim aygıtlar listesi: mikrodalga, mini fırın, tost makinesi. bunlardan hangisini nasıl kullanarak en pratik şekilde yenecek kıvama getirebilirim bunları?
0
MaraudeR
(25.04.14)
Yatay tost makinesi varsa o. Yukarıya fırlatanlardan değil de, yatay konumda nazlı nazlı ısıtanlardan. Mikrodalgaya attığında buzlar kendi üstüne eriyebiliyor böreğin ve insanın içine yenecek bir şeyler konmuş sünger kıvamında börekleri olabiliyor.
0
aychovsky
(25.04.14)
mikrodalgada yapıyorum ben kötü olmuyor.
0
inheritance
(25.04.14)
önce mikrodalgaya koyup buzunu çözdürün, sonra fırında veya tost makinesi/grill'de pişirin. en kısa süreyi böyle tutturursunuz.
0
in pyjamas
(25.04.14)
(2)

yamaha motor servis önerisi / subetha sorusu

safepassage
Merhaba, motorumu bi yamaha servisine götürmek istiyorum. Yer - istanbul anadolu yakası, gebze - kadıköy arasında bir yer olabilir. Nereyi tavsiye edersiniz? Tuna Otomotiv diye bir yeri aradım adam telefonda dövecek gibi konuşuyordu.ikinci soru: ekşisözlük sub-etha'da eksi duyurunun yeri neden deği
Merhaba, motorumu bi yamaha servisine götürmek istiyorum. Yer - istanbul anadolu yakası, gebze - kadıköy arasında bir yer olabilir. Nereyi tavsiye edersiniz?
Tuna Otomotiv diye bir yeri aradım adam telefonda dövecek gibi konuşuyordu.

ikinci soru: ekşisözlük sub-etha'da eksi duyurunun yeri neden değişiyor?
0
safepassage
(25.04.14)
ikinci soruya cevap. ekşi cpu, sub ethadan kalktı.
0
inheritance
(25.04.14)
Avrupa yakasında Kuruçeşme de Daytona var. G.O.P taraflarında da kardeşler motor var. Ben Kuruçeşme'de servise gidiyorum lakin bazı motorcular kardeşler motorun işçiliğini övüyorlar
0
Vuslat
(25.04.14)
(9)

avrupa ülkelerinden "yerel" dizi önerisi

pescador
avrupa olması zorunlu değil, peru veya tayland falan da olabilir mesela. ama avrupa'dan olursa daha iyi. önerebileceğiniz, "izle kardsm çok süper" diyebileceğiniz diziler var mı?istediğim şeyi biraz daha açayım... şu klasik, meşhur amerikan-ingiliz dizileri iyi hoş ama, daha yerel bi şeyler istiyoru
avrupa olması zorunlu değil, peru veya tayland falan da olabilir mesela. ama avrupa'dan olursa daha iyi. önerebileceğiniz, "izle kardsm çok süper" diyebileceğiniz diziler var mı?

istediğim şeyi biraz daha açayım... şu klasik, meşhur amerikan-ingiliz dizileri iyi hoş ama, daha yerel bi şeyler istiyorum. mesela bir ara heves ettim, ingilizce altyazısını bulup brigada'yı izledim. sergey bezrukovmuş, yekaterina gusevaymış, görmüş olduk. "rus oyuncu say" derlerse iki tane insan söyleyebilirim en azından. bayağı keyif aldım, rusya'ya gitmiş kadar oldum, cidden çok da beğendim diziyi yani iyi kötü kültür kastım falan güzel oldu.

eminim almanların, slovakların, çeklerin, efendime söyleyeyim ispanyolların da bu tip dışarıya pek açılmayan dizileri vardır.

tek isteğim, ingilizce veya türkçe altyazısının bulunabilmesi. mini dizi de olabilir. ülkede ses getiren, bayağı sevilen ama dünyada takip edilmeyen bir şeyler.

siz aslansınız, kaplansınız. bulursunuz.
0
pescador
(25.04.14)
(bkz: the returned)
0
mula
(25.04.14)
film diyo ama bu? zombiliymiş hem de? :(
0
🌸pescador
(25.04.14)
@pescador hayır film değil dizi fransız dizisi konusunu okumadan izlersen çoook güzel bir dizi pişman olursan gel bul beni, çok güzel olum.

edit link: www.imdb.com
0
mula
(25.04.14)
nasıl bulcam ki seni, "iyi misin" deyince "iyiyim eyvallah" deyip resti çekiyosun, çok terbiyesizsin
0
🌸pescador
(25.04.14)
bron/broen (isveç-danimarka) ; 2 sezon bitti 3. sezon 2015 eylülünde.

braquo (fransa) ; 3.sezonuyla beraber tamamen bitti.

les revenants (fransa) ; 1.sezonu bitti , 2.sezonu 2015'e sarktı. geçen yıl emmy ödülü aldı.

altyazıları var ; braquo'nun 3. sezonu çevrim aşamasındaymış.
0
montauq
(25.04.14)
bron broen çok ağır işliyo sonu da saçma sapan returned diyorum. çok taş dizi.

seneye 1. sınıfta kaldığımız yerden karşılaşırız, tabi gelirsen(!)
0
mula
(25.04.14)
Güney Koreden: Mianhada, saranghanda (I'm sorry I love you)
Türü - konusu sarmayabilir ama 2-3 bölüm izler bakarsın, oralarda neler yapıyorlar, izliyorlar bir fikrin olur.
0
icemint
(25.04.14)
(bkz: forbrydelsen) the killingin uyarlandığı danimarka dizisiymiş. ikisini de izlemedim gerçi.
0
inheritance
(25.04.14)
top of the lake de çok hoş
0
utkucbkc
(30.04.14)
(15)

pırasa yanında ne yenir ki?

fraise
Akşama pırasa yapalim diye düşündüm ama tek basina pırasa olmaz sanki. Et, tavuk disinda ne yapilabilir ki? Makarna olabilir belki, bilemedim. Teşekkür ederim şimdiden herkese.
Akşama pırasa yapalim diye düşündüm ama tek basina pırasa olmaz sanki. Et, tavuk disinda ne yapilabilir ki? Makarna olabilir belki, bilemedim. Teşekkür ederim şimdiden herkese.
0
fraise
(24.04.14)
pırasanın yanına yakışacak hiçbir şey yok :)
0
rock n roll
(24.04.14)
pırasayı tavuklu yap, yanına makarna
0
cairo
(24.04.14)
E ama sadece pirasa da yenilmez ki. Zeytinyağlı yemek sonuçta.
0
🌸fraise
(24.04.14)
tereyağlı erişte yap ya da tek başına ye önden bir çorba da olabilir..
0
nick konusunda kararsizim
(24.04.14)
Et, tavuk olmasin demiştim ama teşekkür ederim.
0
🌸fraise
(24.04.14)
pırasalı börek yanına ayran yabıştır.
0
cairo
(24.04.14)
pırasa bana yemek gibi gelmez hiçbir zaman. başka bişey yap bence. buna da karıştım :))
0
rock n roll
(24.04.14)
Canimiz pirasa yemek istiyor :) kesin yapılacak yani.
0
🌸fraise
(24.04.14)
peynirli makarna güzel gider ;)
0
vejeteryanvampir
(24.04.14)
makarna.
0
nereye bu gidis
(24.04.14)
yogurt
0
a340
(24.04.14)
hiii. canım istedi.
yoğurtlu bi meze olabilir. haydari yada yoğurtlu semizotu. cacık da olur sanki.

makarna da olur pilav da olur ayrıca yiyorsanız böyle şeyler ;)
0
neyleyim
(24.04.14)
tarif veremem ancak bir öneride bulunayım. uğraşıp uğraşmamak sana kalmış.
bu pırasayı fırında patatesle ve somon filetoyla falan aşırı güzel bir yemek yapıyorlar. evine misafir olduğumuz bi ingiliz arkadaşımız yapmıştı. sebzeyle aram yoktur ama çok beğenmiştim.
salmon fillet and leek falan diye bi bakın olmazsa.
0
battal gemalmaz
(24.04.14)
bir çorba olabilir.

çocukken hiç sevmezdim kendilerini de şimdi keşke olsa da bu akşama yesek diyorum :)
0
puc
(24.04.14)
pilav.
0
inheritance
(24.04.14)
(7)

D Smart kullananlar memnun musunuz?

old possum
S.b.Tivibu kullanıyorum. Hd kalitesi iyi değil, teknik hizmetleri berbat ötesi. Sözleşmem mayısta bitiyor. D Smart a geçeyim diyorum. Nasıldır?
S.b.

Tivibu kullanıyorum. Hd kalitesi iyi değil, teknik hizmetleri berbat ötesi. Sözleşmem mayısta bitiyor. D Smart a geçeyim diyorum. Nasıldır?
0
old possum
(24.04.14)
Onunda oldukça kötü olduğu söyleniyor. Özellikle teknik konularda. Geçen ay bir tanıdık bağlattırmak istediğini fakat gelen teknik servisin bağlantıyı yapamadığı için üyeliği iptal ettirdiğini söyledi.
0
clones
(24.04.14)
Ben memnunum digiturk'den sonra kullanmaya başladım
0
jamalbsf
(24.04.14)
ben 2 yıldır kullanıyorum işim düşmediği için memnunum. Üye olunca adamlar cihazı kutusuyla verdiler bana git kur dediler. Gittim kurdum. Hattımda sorun vardı elektrikçi falan çağırdım düzelltirdim. Bir daha da hiç işim olmadı onlarla
0
godsparticle
(24.04.14)
Eneee, git kur olur mu yaa? Gelip kendilerinin kurması lazım. Haydaa bunlar da iyi değil desene.
0
🌸old possum
(24.04.14)
ben de taşındığımda tekrar kurulum için teknik servis çağırdım ve teknik servis bana dayılanınca internetimi falan hepsini tümden iptal ettirdim

telefon ile yardımlar iyi ama teknik servisinde ciddi problem var. onun dışında 6 sene kullandım seviyodum yani
0
la noix
(24.04.14)
ben de aksine gayet memnunum teknik servisinden. bana gelen teknik servis hiçbir sıkıntı çıkarmadan 20 dakikaya çanak dahil herşeyi bağladı gitti. o günden bu yana da bi sıkıntısını görmedim d smartın. ancak keşke nat geo lar olsaydı.
0
kumlupara
(24.04.14)
bir kaç konu dışında memnunum. zaman zaman hd kanallarda sanki internetten izliyormuşum gibi yayın gidip geliyor, buffer yapıyor gibi. bir de fox life hd hep sinyal yok gösteriyor. (git: 751452)
0
inheritance
(24.04.14)
(3)

Buzluktan tavuk sorusu, ACİL

franz kafka
Buzlukta donmuş bütün tavuk var, bunu sebzeyle filan fırına vericem, pişmesinde sorun olur mu? Kaç derece yapmalı?
Buzlukta donmuş bütün tavuk var, bunu sebzeyle filan fırına vericem, pişmesinde sorun olur mu? Kaç derece yapmalı?
0
franz kafka
(21.04.14)
sıcak suya at biraz çözsün yahu
0
melancholia
(21.04.14)
don halde pişmez o. mikrodalga varsa onda, yoksa da sıcak suyun içinde çözülsün.

böyle şeyleri yapacaksanız da sabahtan falan dışarı alın yavaş yavaş çözülsün bi dahakine. sıcak su olayı pek sağlıklı olmuyomuş.
0
elorelia
(21.04.14)
önceden düdüklüde haşlamak gerekebilir.
0
inheritance
(21.04.14)
(9)

yumurta nasıl haşlıyoruz

fuerteventura
belki gören vardır duyuruyu geçenlerde rüya gibi bir sucuklu yumurta yapmıştım, bugün de yumurta haşlamayı düşünüyorum. elimde mutfak malzemesi olarak sadece 1 adet tava var orta boy. bunda yumurta haşlanır mı? bir de ketıl var onun içine yumurta atsam olur mu acaba? etrafa çarpıp kırılmasından kor
belki gören vardır duyuruyu geçenlerde rüya gibi bir sucuklu yumurta yapmıştım, bugün de yumurta haşlamayı düşünüyorum. elimde mutfak malzemesi olarak sadece 1 adet tava var orta boy. bunda yumurta haşlanır mı? bir de ketıl var onun içine yumurta atsam olur mu acaba? etrafa çarpıp kırılmasından korkuyorum. bi de yumurta haşlarken önce suyu kaynatıp sonra mı yumurtayı atıyoruz içine yoksa ikisini aynı anda mı koyuyoruz? 1 somunla götürücem kaç yumurta yeter? ulan bu yumurta haşlamak ne sorunlu işmiş ya. teşekkürler
0
fuerteventura
(18.04.14)
suyun içine tuz koyarsan baştan çatlamaz..
ben önce ketılda kaynatıyorum suyu sonra ocağa koyup içine yumurtayı koyuyorum..
0
redeath
(18.04.14)
abi ocağa koyacak ekipman yok suyu :(
0
🌸fuerteventura
(18.04.14)
en sağlıklısı soğuk suyun içine yumurtayı koymak (aynı anda) ve kaynamasını beklemek. kettle filan denemedim hiç, en geleneksel yol bu.
kaynadığı andan itibaren 2 buçuk dakika sonra cıvık, 3 buçuk dakika sonra cıvığımsı katımsı, 5 dakika sonra da katı haşlanmış yumurta elde edersin.
ben şahsen kahvaltıda 2 tane haşlıyorum, oh mis.

edit: cezve filan da mı yok?
0
paradoxical
(18.04.14)
yok abi çatal kaşık ve tava var :(
0
🌸fuerteventura
(18.04.14)
yumurtayı kaynayan suda beklet, su soğuyunca yumurtayı çıkartıp tekrar kaynat. 5-10 dk da haşlanır.
0
duhan
(18.04.14)
Tavaya suyu koy, sonra yumurtayı yıkayıp onu da koy içinde, tavanın altını yak. Normal bir tava ise yumurta batmaz, bir süre sonra yumurtayı çevir çatalla. Eğer katı yumurta istiyorsan kaynadıktan sonra 4 dakika filan pişirsen yeter. Sürekli çevirmeyi unutma ama.
0
elikası
(18.04.14)
ketılın içinde de olur ama yatırım tavsiyesi değildir.

çatlamaması için tuz sirke filan at. ketılın kireci de çıkmış olur hem.
ocakta sopğuk suda 15 dk kalınca haşlanıyor. ketılı bilemiycim. ama çok canın istediyse bi 5 dakka kaynat. kapağı açık olması lazım sanırım ketılın.
0
supergirl
(18.04.14)
kullanmadığın bi çaydanlık ya da demlik varsa o da olur bak
0
paradoxical
(18.04.14)
öğrenciyken kettle ın içine soğuk su ile beraber yumurta koyup öyle kaynatıyordum. kaynadıktan sonra bir 10 dk içinde bekletiyorum.
0
inheritance
(18.04.14)
(2)

En avantajlı kredi kartı?

falan filan
Ticari faaliyetlerden dolayı kredi kartını çok aktif kullanmaya başladım. Ta fi tarihinden beri kullandığım İş Bank Maximum kartım var ancak doğru düzgün puan falan vermiyor. O kadar alışveriş yapıyoruz bari puan falan kazanalım. Hangisidir bu kart?Not: Çok pis üçün beşin hesabını yaparım.
Ticari faaliyetlerden dolayı kredi kartını çok aktif kullanmaya başladım. Ta fi tarihinden beri kullandığım İş Bank Maximum kartım var ancak doğru düzgün puan falan vermiyor. O kadar alışveriş yapıyoruz bari puan falan kazanalım. Hangisidir bu kart?

Not: Çok pis üçün beşin hesabını yaparım.
0
falan filan
(17.04.14)
cebimde neredeyse bütün bankaların kartları var, böyle diyince kredi kartı batağına batmış gibi oldum lan :p yok yok bende ticarette lazım olunca kullanıyorum, ortalama hepsi 8-11 bin limitli (aklıma geldi de iş bankasının yok bir tek)

bende hiç bir puanı kampanyayı kaçırmam, benzini alışverişi varsa kampanyadaki kart ile alır ve genelde de beleş benzin alırım bunlar ile.

daha bu ay bonus ile 30 tl shell den beleş benzin aldım, yine bonus ve axess den ayrı ayrı 100 er tl fatura ödeme talimatından beleş benzin içtim.

30 tl daha bp den alacağım ay sonu gelmeden, hak kazandım.

kısacası en çok kampanya ve puan kazandıran kart sanırım bonus. bende hem garanti hemde denizbank bonus card var
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(17.04.14)
ing pegasus plus kart kullanıyorum. her alışverişin %1 i uçuş puan olarak geri dönüyor. günlük paket yaparsan faturaların %2 si bonus olarak geri dönüyor. alışveriş bonusu kazanmak için bonus posları (garanti, teb vs.) kullanmak gerekiyor, kasiyerler genelde başka banka posuna takıyor kartı. orada uyarmak gerekebiliyor.
0
inheritance
(17.04.14)
(3)

Hangi filmdi bu?

centrolenidae
Hatırlanan tek şey adamın sevgilisi veya karısı her gün belli bir saatte cansız mankene dönüşüyor ve adam bu duruma üzülüyor.
Hatırlanan tek şey adamın sevgilisi veya karısı her gün belli bir saatte cansız mankene dönüşüyor ve adam bu duruma üzülüyor.
0
centrolenidae
(16.04.14)
bu değildir ama www.imdb.com
0
utkucbkc
(17.04.14)
black mirror'da öyle bir bölüm vardı ama "her gün belli bir saatte" mi dönüştüğüne emin değilim. adam trafik kazasında ölüyor, eşi de robot siparişi veriyor falan.

görsel: www.google.com.tr
0
brotha b
(17.04.14)
0
inheritance
(17.04.14)
(11)

french press v2

inheritance
Gloria Jeansten aldığım markasız bir french press im var. Bardağın dibinde tortu, toz gibi bir şey kalıyor. bodum gibi markalı bir şey alsam onda da aynı şey olur mu?
Gloria Jeansten aldığım markasız bir french press im var. Bardağın dibinde tortu, toz gibi bir şey kalıyor. bodum gibi markalı bir şey alsam onda da aynı şey olur mu?
0
inheritance
(16.04.14)
ne kadar muhkem olursa olsun filtrenin savunmasını aşan tortular olacaktır mutlaka. zaten kahve de onlarla güzel.
0
nereye bu gidis
(16.04.14)
Olur ama miktar önemli. kahveyi paket kahve mi kullanıyorsunuz? kendiniz mi çekiyorsunuz?
0
wallcan
(16.04.14)
wallcan'ın sorusu da önemli. french press için nispeten kalın çekilmesi gerekiyor kahvenin. ama yine de tortu oluyor tabii.
0
nereye bu gidis
(16.04.14)
metal suzgec cok kalinsa aradan tortu gecmesi normal. kahveyi daha kalin cektirmeyi deneyin.
0
a340
(16.04.14)
bodumun presslerindeki metal süzgeçler diğer ortalama presslere göre daha iyi benim gözlemim tabi bu
0
argent dawn
(16.04.14)
alırken french press için olduğunu söyleyerek çektiriyorum.
0
🌸inheritance
(16.04.14)
o toz çekenden kaynaklı.
birde sevmiyorsan press aramak yerine filtre alabilirsin.
0
tanrı
(16.04.14)
evde filtre var zaten ama iş yerinde french press kullanıyorum. sabah evde yapıp termosla işe getirsem diye düşündüm ama öğlene kadar sıcak tutacak termos bulabilir miyim bilemedim.
0
🌸inheritance
(16.04.14)
çeken makina kaliteli değilse, hafif toz bırakabilir. En iyi makina nerde dersen bilmiyorum onu :)
0
tanrı
(16.04.14)
iş yerine touchme diye dandik bir markanın 50tl'ye filtre kahve makinesini aldım, ufacık bişey. prize yakın bir dolabın içinde duruyor. yer bulabilirseniz tavsiye ederim, french presste yapınca istediğim sıcaklığın altında oluyor.
0
crescendo
(16.04.14)
Bodum da aynı, siyah tortuların çokluğundan ben de muzdaribim.
0
montreal
(16.04.14)
(4)

mobilden girilemeyen wireless

yigitovic
merhaba,is yerinden iphone ile wireless agini kullanarak internete cikamiyorum.baglandi gorunuyor ama internet erisimi yok. virtual router ile kendi agimi kurup baglandim telefondan ama yine internete cikamiyorum. bunu nasil cozebilirim?
merhaba,
is yerinden iphone ile wireless agini kullanarak internete cikamiyorum.baglandi gorunuyor ama internet erisimi yok. virtual router ile kendi agimi kurup baglandim telefondan ama yine internete cikamiyorum. bunu nasil cozebilirim?
0
yigitovic
(16.04.14)
bizdeki şöyle çalışıyor. wireless a bağlandıktan sonra bir siteye girip ayrı bir kullanıcı adı ve şifre girmek gerekiyor. öyle bir şey olmasın?
0
inheritance
(16.04.14)
@inheritance maalesef oyle degil, bir cesit engelleme var mobil cihazlar icin. ama mutlaka bir yolu olmali bunu asmanin
0
🌸yigitovic
(16.04.14)
Modemdeki şifreleme ile alakalı.

wep, wpa , wpa2 bunları değiştirerek girebilirsin.
0
zbrs
(16.04.14)
@zbrs modeme erisme sansim yok, it departmaninda degilim.
@duyulmasi gerektigi kadar baglanan var
0
🌸yigitovic
(16.04.14)
(1)

piller için geri dönüşüm kutusu

sanat guresi
yapalım diyoruz da hangi malzemelerden faydalanabiliriz? çocukları bir süre oyalayacak ve faydalı çıktısı da olacak bir etkinlik lazımdı, bu aklıma geldi.
yapalım diyoruz da hangi malzemelerden faydalanabiliriz? çocukları bir süre oyalayacak ve faydalı çıktısı da olacak bir etkinlik lazımdı, bu aklıma geldi.
0
sanat guresi
(16.04.14)
iç mekanda duracaksa koli kartonundan kesip bantlayarak yapılabilir.
0
inheritance
(16.04.14)
(4)

Yılan Beslemek

bi bipolarin guncesi
Yavru bir yılan satın alıp büyütmek istiyorum.İnsana saldırmayan ve alışabilen bir tür var mı bildiğiniz?Ve Satın alabileceğim bir yer, site? Nerede satılır, nasıl alınır, neyle beslenir? 2 bin liraya kadar limitim var.Her türlü bilgiye açığım.Yardım lütfen.
Yavru bir yılan satın alıp büyütmek istiyorum.
İnsana saldırmayan ve alışabilen bir tür var mı bildiğiniz?
Ve Satın alabileceğim bir yer, site? Nerede satılır, nasıl alınır, neyle beslenir? 2 bin liraya kadar limitim var.
Her türlü bilgiye açığım.
Yardım lütfen.
0
bi bipolarin guncesi
(15.04.14)
Bir arkadaşımın eski sevgilisinin vardı. Mutlu mesut yaşamışlar. Cinsi (emin değilim) pitonmuş sanırım. Hamsterla falan besleniyormuş. Son olarak da hatırladığım kadarıyla elektrik çarpmasından hakkın rahmetine kavuşmuş.
0
whoosie
(15.04.14)
(bkz: milk snake)
0
baldur
(15.04.14)
önce şunu izlemenizi tavsiye ederim.

en.wikipedia.org(TV_series)
0
inheritance
(15.04.14)
@whoosie piton kadar büyük bir şey istemiyorum :)

@baldur milk snake'ler ile corn snake'leri arasında gidip gliyorum.

@inheritance Fatal Attraction'un yılanlarla ilgili olan bölümünü diyorsanız,izlemiştim. teşekkürler.

Benim asıl bilgi almak istediğim konu nereden elde edebilirim?
0
🌸bi bipolarin guncesi
(15.04.14)
(5)

Ocakta yemeğim var pişmiyor. Ne yapayım?

kallesnikof
Gurbet ellerde tek başına bir erkek olarak kuru fasülye aldım ve yapmaya çabaladım. 1 saat önce fasülye ve diğer malzemelere bastım sıcak suyu ve orta ateşe terkettim geldim internetin başına. hala taş gibi fasülyeler. ne yapmam lazım?
Gurbet ellerde tek başına bir erkek olarak kuru fasülye aldım ve yapmaya çabaladım. 1 saat önce fasülye ve diğer malzemelere bastım sıcak suyu ve orta ateşe terkettim geldim internetin başına. hala taş gibi fasülyeler. ne yapmam lazım?
0
kallesnikof
(14.04.14)
düdüklü tencere varsa onda pişir.
yoksa bir gece önceden ıslaman gerekiyordu o fasulyeleri.
0
kayranin kedisi
(14.04.14)
ısladım geceden zaten. sonra öğlen haşladım güzelce. yağda soğanı güzelce kavurdum domatesi ekledim tuzu ekledim salçayı ekledim. beş dakika falan kavurdum. sonra fasülyesi koydum içine sonra sıcak suyu verdim 1.5 saattir pişiyor hala taş gibi. düdüklü yok. öğrenci mutfağında ne arar düdüklü? :)
0
🌸kallesnikof
(14.04.14)
ocağı yak.
0
ben smyrna
(14.04.14)
kuru fasulyede hile yapıp çabuk pişmesi için, yemeğe yarım çay kaşığı kadar karbonat ekleyiniz efenim..
0
narsisus
(15.04.14)
öğrenciyken bana da aynısı oluyordu. reis marka fasülyenin daha çabuk piştiğini fark ettim bir süre sonra.
0
inheritance
(15.04.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.