[]

Kargo Şirketleri

Cumartesi günü çalışanı var mıdır? Varsa hangisi, kaça kadar?




 
hepsi çalışıyor bildigim kadarıyla, şu ana kadar cumartesi günü paket teslim aldıgım cok oldu...


  • espandon  (25.07.09 03:47:06) 
misal
yurtici acik
ptt kargo acik

www.google.com.tr
  • la traviata  (25.07.09 04:02:48) 
Öğleye kadar dağıtım yapıyorlar ama şube 14-15e kadar açık kalabiliyor işleri toparlamak için falan.


  • ozdek  (25.07.09 08:58:12) 
az önce aras geldi mesela. öğlene kadar açık olurlar.

@ozdek : o saate kadar açık kalsalar da, kargo kabul edemiyolar.
  • gsgsgsgsgsgsgsgs  (25.07.09 11:12:10) 
Yurtiçi kargo pazar günleri bile dağıtım yapıyor.


  • tubytube  (25.07.09 14:53:44) 
hepsi cumartesi çalışır ama yarım gün pazar açık kargo yoktur


  • tatarcan  (25.07.09 17:47:27) 
[]

SBS 2009 ile ilgili

Şimdi arkadaşlar, benim kuzenin puanları açıklandı bugün, ki maalesef kendisi sıçmış durumda, o ayrı bir konu. Yüzde 22'lik dilimde. Yani en dandik Anadolu Lisesi bile hayal sanırım. Ben bu işlerden elimi eteğimi çekeli bayağı oldu, puan sistemi değişti benim zamanıma göre, bir sürü angarya çıktı falan. Kuzen İstanbul'da, ben Ankara'da.. Yani olaylara bayağı uzağım. Fakat ne yazık ki kuzen de bir o kadar uzak gibi görünüyor bana. Ona anneannem bakıyor, annesi günde 12 saat falan çalışıyor, baba ayrı bir hikaye zaten. Neyse diyeceğim şudur ki, bu işlerle bir şekilde yakından ilgileneniniz varsa, birkaç sorumu yanıtlayabilirseniz çok sevinirim.

1) Öncelikle, tercihler internet üzerinden mi yapılacak? Eskiden form doldurup teslim ediyorduk falan, kalktı mı o işler?

2) 2. Yerleştirme diye bir şey varmış kontenjan açıkları sonrası. Onun için ayrı tercih yapılmayacak herhalde değil mi? (bunun cevabını buldum.. tamamdır.)

3) Şimdi zaten Anadolu Lisesi hakikaten hayal de, hani ya tutarsa diye... Tutmazsa Süper Lise olsun diyorlar. Süper Lise'ye nasıl kayıt yapılacak?

Şimdilik bu kadar. İlgilecenek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.

 
oges.meb.gov.trİH%20KILAVUZ-02-TEMMUZ.pdf

1 - İnternet üzerinden yapılacak ama "Yapamayız" derlerse velisi bir form doldurup okuluna verecek, onun adına öğretmenler yapacak.

2 - İlk yaptığı tercihler 2. ve tercih yükseltmede de geçerli olacak. Eğer 2. tercihten ya da tercih yükseltmeden faydalanmak istiyorsa sadece tercih ücreti olarak 5 TL yatıracaklar (Her bir tercih işlemi ayrı ayrı için 5 TL ödenecek).

3 - Bildiğim kadarıyla artık süper lise diye birşey kalmadı. Birkaç yıl önce tüm süper liseler anadolu lisesine dönüştürüldü.

Hayırlısı olsun.
  • 44  (10.07.09 21:21:56) 
benim bildiğim süper liseler zaten kalkalı çok oldu artık öyle bi lise yok Sanırım Anadolu da yok hepsi bir.


  • zozjotejmnk  (10.07.09 21:22:24) 
@zozjotejmnk:
Anadolu Liseleri devam ediyor.Tabi eski Anadolu liseleriyle kıyaslanamaz. Şimdikiler düz liselerin sınavla girileni. Özellikle Süper liselerin dönüştürülmesinden sonra hiçbir özellikleri kalmadı maalesef. Eski düzeni oturmuş okullar hala iyi olabilir ancak dönüşüm sonrası her ilçede birer ikişer açılan anadolu liselerinde kalite denen birşeyden söz edilemez. Maalesef çoğu anadolu liseli artık ingilizce hiçbir şey öğrenmeden mezun oluyor.

  • 44  (10.07.09 22:13:30) 
[]

Üç Tane Film

3 film adı soracağım, evet:

1) Rus filmi. 2. Dünya Savaşı'nda geçiyor. 15-16 yaşlarında bir erkek çocuğu ve gene o yaşlarda bir kızın ormanlarda gezindiği sahneler vardı. Sonra kıza, bir araba dolusu asker tecavüz ediyor. Oğlanın saçları bir günde beyazlıyor falan. Son sahnede, elinde Hitler'in çerçevede bir resmini tutuyor. Tam yere atıp kıracakken vazgeçiyor. Acaba nedir nedir?

2) İran filmi olabilir. Küçük bir kız çocuğu, evden çıkıp bir yere mi gidiyordu neydi. Sonuçta yolda biraz yolunu kaybediyor. Otobüse biniyor falan. Fakat sonra film çekiminin ortasında bu küçük kız, bir şeye sinirlenip çekimi bırakıyor. Yönetmen, çekime devam ediyor. Böylece filmin konusu bir anda gerçek oluveriyor, çünkü küçük kız yolunu bulabilecek mi bilmiyorlar. Otobüsün içinde kamera kayıtta bir şekilde, çaktırmadan kızı takip ediyorlar. Neydi bu filmin adı?

3) Amerikan filmi olabilir. Eğittikleri dobermanlarla banka soyan bir grup insan vardı. Sonra bu köpekler boyunlarında para dolu keselerle uzaklara kaçıyorlardı.

Evet bu kadar.

 
3. filmi buldum: Doberman Çetesi imiş adı..


  • vercingetorix  (02.05.09 22:37:45) 
1) idi i smotri ?


  • ermanen  (02.05.09 23:03:51) 
2.film Ayneh, yönetmen Cafer Penahi.


  • sayuri  (02.05.09 23:14:01) 
[]

Gabriel Fauré - Pavane

Ee ne bu yazmışsın zaten adını sanını demeyin, koro kısmıyla alakalı bir şey soracağım. Sözler.. ne diyor bu hanımlar ve efendiler? çok merak etmekteyim..




 
şurada fransızcası ve ingilizcesi var:

www.recmusic.org
  • nerede o eski bayramlar  (09.04.09 04:54:07) 
[]

"il divo" soundtrack

www.youtube.com

az önce mtv'nin sinema türk programında fragmanını izlediğim "il divo" isimli filmin fragmanı boyunca muhteşem bir müzik çaldı.. yukarıya linkini koyduğum videoda da 01:00 - 01:30 boyunca bir kısmı duyulabiliyor sadece.. bu parçanın adını bilen varsa ne mutlu bana..


 
neyse ben kendim buldum: gabriel fauré - pavane, op.50

tabii değişik orkestralarca seslendirilmiş.. filmde kullanılan şu versiyon imiş:

"Pavane in F-sharp minor op. 50"
Written by Gabriel Fauré
Performed by Choeur de l'Orchestre Symphonique de Montréal
Conducted by Charles Dutoit

hani ilerleyen günlerde başka merak edenler olur belki diye..
  • vercingetorix  (05.04.09 14:27:21) 
[]

In The Womb (Anne Karnında) belgeselinin kedilerle ilgili olanı

National Geographic'te yayınlanan bu belgeselin dublajlısı da olur altyazılısı da. nereden bulabilirim? Sadece kedilerle ilgili olanı arıyorum.




 
dublajli ve altyazili degil ama yutup'ta var, belki gozunden kacmistir diye vereyim yine de:
www.youtube.com
5'e kadar gidiyor.
  • ermanen  (18.03.09 03:03:35) 
[]

tüy döken kepekli kedimiz

öyle bir tüy dökmek ki ama, sanki tutam tutam yoluyor birileri. 11 aylık erkek. azgınlık dönemiyle alakalı olabilir mi? yalnız kepek gibi bir şeyler de var tüylerinin arasında. neredeyse her gün düzenli olarak tarıyoruz tüylerini kendi fırçasıyla. her taramada 3-4 kez temzilemek zorunda kalıyoruz fırçasını. şu an ekonomik durumumuz veterinere götürmeye uygun değil gibi pek de, bildiğiniz, kullanıp memnun kaldığınız bir şampuan/ilaç/solüsyon benzeri ürün var mıdır? bir de veterinere götürsek böyle bir durumda tahlil mahlil yapar mı?




 
para durumu müsait değilse, veterinere kendiniz gidip durumu anlatabilirsiniz. büyük ihtimal vitamin verir. benim kedilerde de ciddi bir tüy dökme problemi vardı. vitamin kullandım pırıl pırıl oldular. vitaminde 5-6 lira bişiydi sanırım.


  • philosophia  (03.03.09 14:11:20 ~ 14:11:54) 
Allah korusun karaciğer sorunu olabilir. Veterinere telefonla danışabilirsiniz yahut
www.kedilerimiz.com
üye olunuz, arkadaşlar yardımcı olur muhakkak.
  • betty puf puf  (03.03.09 16:13:00) 
@ felisky : goody kullanıyoruz kuru mama olarak ve aynı markanın ya da champion'ın ıslak mamasıyla karıştırıyoruz (öğrencilik hali =( ).. kilosu normal, yani ne çok kilolu ne de zayıf.. tüylerinde soyulma ya da yer yer açılma falan yok, genel bir dökülme söz konusu.. fakat kepek, sırt bölgesinde yoğun.. musluk suyu veriyoruz genelde ama çoğunu döküyor oynayarak, içmiyor.. öyle bir de sorunumuz var aslında.

@ betty puf puf: demeyin yahu =( neyse bir de o sitede sorayım bakalım.. nişanlıma dedim telefon edelim bi veterinere diye, getirin göreyim der, para ister dedi. neyse bakalım hayırlısı..

herkese çok teşekkürler.
  • vercingetorix  (03.03.09 17:59:17) 
[]

mikser ucu

arkadaşlar ya bizim mikserin çırpıcı uçları kaybolmuş.. hamur için olan uçlar var ama onlar iyi iş görmüyor.. şimdi yeni bi mikser almasak, bu uçların ayrı satılıyor olma ihtimali var mıdır bir yerlerde?




 
servisini arayıp bir sorun, onlar size yardımcı olacaktır ya da ürünün satıldığı bir mağazaya gidip bunu uçlarını ayrı satın alabilir miyim diye bi deneyin.


  • turunun son ornegi  (13.02.09 16:31:48) 
milyoncularda var mikser uçları.


  • fatenim  (13.02.09 18:12:59) 
carrrefourda aynı marka varsa ordan çal, alarm ötmez korkma.. aynı marka yoksa da çal, burada verilik ilanı açarsın


  • zubundy  (13.02.09 18:35:14) 
o milyonculardakiler el çırpıcısı, mikser için hiç görmedim ben, kaç yeri gezdim..

karfur ve benzeri yerlerden çalmak benim de aklıma geldi, en kötü ihtimal öyle yapacağım artık =) ama aynı markadan göremedim hiç bu arada..

servis önerisine gelince.. çok bilindik bir marka değil..

çok teşekkürler cevaplarınız için..
  • vercingetorix  (13.02.09 19:48:06) 
[]

koku alamamak / tat alamamak

bundan 10 gün önce grip olmuştum.. hastalığım geçti, öksürük ve burun akıntısı kaldı.. bunlar haricinde de hayatımda ilk kez koku alamama ve tat alamama sorunuyla karşı karşıyayım.. daha önce de bir sürü kez deli gibi hasta olmuştum.. fakat hiç böyle acayip bir durumla karşılaşmadım.. burnum tamamen tıkalı değil, açık olduğu zamanlar da oluyor fakat limon kolonyası haricinde hiçbir şeyin kokusunu alamıyorum.. aynı şekilde yediğim şeyler de ya sadece tuz tadı, ya da şeker tadı veriyor.. hastalığımın ilk günlerinde vicks first defence kullanmıştım 2-3 kez.. sinirlerime zarar verniş olabilir mi ki acaba?

daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan biri var mıdır? iyileşecek miyim doktur bey? =(


 
Sebebini bilemiyorum ama tat alamama problemi de aslınd koku almamaktan kaynaklıyor olabilir. Tat alma duyusu koku alma ile ortak çalışıyor sonuçta.


  • carc  (29.05.08 13:33:35) 
bence telaşlanacak birşey yok, vücudunuz kendini toparlamaya çalışıyor, ki demişsiniz zaten öksürük ve burun akıntısı kaldı diye.. muhtemelen koku alıcılarınızın henüz kendilerini toparlayamamıştır, biraz daha sabredin, hiçbir sorununuz kalmayacaktır..

doktor olduğumdan değil, başıma geldiği için söylüyorum bunları.
  • demcan  (29.05.08 14:22:48) 
kendi adıma bende koku almakla tat almak arasında doğrudan bir ilişki olduğunu sanıyorum lakin benim annem koku almıyor, tat alıyor. kendisine sorduğumda koku aldığımı hiç hatırlamıyorum diyor, doğuştan gelme diye düşünüyor ama doğru hatırlayamayabilir belki. ama tat alıyor yani bunu düşünüp test etmiştim, gözünü kapatıp,ezerek aynı kıvama getirdiğim patetes püresi ve beşamel sosunu pek de güzel ayırt etti. demem o ki çok korkulacak bişey olmayabilir telaş etmeyin ama doktora gitmemek olmaz. annemden biliyorum, kadıncağız kendine daha hiç parfüm seçemedi:(


  • rpmcmurphy  (29.05.08 20:50:43) 
[]

siğil

bu illet için yaklaşık 30 ytl civarında bir ilaç varmış diye duydum.. merhem gibi bir şeymiş, deli gibi yakıyormuş deriyi falan.. ismini bilen var mıdır? ya da iyi bir tedavi önerisi olan (hacı-hoca üfürmesi haricinde =))?




 
bunu buldum: (bkz: #12949825)
şu da atlanmamalı: (bkz: #11050501)

  • schimsonique chaiselongue  (21.05.08 22:13:56) 
valla benim sag elimde de cikmi$ti bir adet. 6 parmakla geziyordum ortalikta. direk eczaneden "sigil ilaci" diye istedim. $oyle 404 kivaminda bi$i verdi. 10 gun falan kullandim. eser kalmadi. kendiliginden sertle$ip dokuldu.


  • katafalk  (21.05.08 22:18:25) 
incir sütü. incir ağıcının incecik bir kısmını koparcan sütü de sürcen, hacıya hocaya inan. walla.


  • thefirstfbli  (21.05.08 22:20:16 ~ 22:20:47) 
@thefirstfbli: hocam, -tamolarakeminolmamaklaberaber- bu yöntemin tamamen tersi yönde etkilediğini, enfekte kesidi büyüttüğünü duymuştum. yapıp da başarıya ulaşan varsa bilemem. ama teyzemin başını baya ağrıtmıştı bahsi geçen ilaç.


  • schimsonique chaiselongue  (21.05.08 22:25:33) 
oranızı buranızı yakmayın kendi başınıza, dermatoloğa gösterin o yaksın, aaaa...


  • kara kadife  (21.05.08 22:26:33) 
sağlık güvenceniz varsa dermatoloğa gitmeniz daha etkin ve daha ucuz olacaktır


  • october swimmer  (21.05.08 22:47:49) 
ayaklarımda 10 sene, ellerimde 2 sene taht kurmuştu bu siğil denen boklar.
ayaklardakileri pek önemsemiyordum, sadece parmak arası giyerken bazen acıyorlardı ama ellerimdekiler çok kötü görünüyordu, neyse ayaklara hiç ilişmedim eller için doktorlara gittim, duodermler, verrutollar kullandım ama derman bulamadım.
hacı-hocaya inanmamama rağmen 'ne kaybederim' dedim gittim. tedavi şeklini görünce işe yarayacağına dair son umudum da tükendi ama gel gör ki 1-1.5 ay içinde hem ellerdekiler hem de ayaktakiler kurudu gitti, yerleri tertemiz şimdi.
  • ravioli  (22.05.08 01:40:15) 
her gün sabah ve akşam 10 dakika oturup geçeceğine inanacaksınız.
bin tane tedavinin sonunda bi tek bundan sonuç alabilmiştim. hatta bi duası filan var derler ama konsantre olup inanmak da yeterli :)

bi de eczaneler vazelin bazlı bi karışım + solüsyon veriyorlar. gene de inanmak derim :)
  • yedek ruh  (26.05.08 01:46:19) 
[]

Die Welle / The Wave / Tehlikeli Oyun

başlıkta üç dilde adını gördüğünüz 2008 yapımı bu filmin türkçe alt yazısını arıyorum. indirdiğim film dosyasının uzantısı tanımsız görünüyordu fakat sonra kendim vlc player ile açtım.. ancak kaç fps'lik olduğunu bilemiyorum, özellikler kısmında çıkmıyor zira..




 
uzantısını bi avi olarak deği$tirip bakmayı denediniz mi? (zerre bilgim yok tamamen salladım, yerse)


  • durum serserisi  (13.05.08 11:30:00) 
denedim olmadı.. dosya türü kısmında "2008 dosyası" yazıyor =) (ne demekse artık..)


  • vercingetorix  (13.05.08 11:47:47) 
fps'o kadar da önemli değil sonuçta senkronize yapman gerekiyor; subtitle workshop a at o sana söyler kaç fps olduğuun,ayrıca alt yazısını attoğında otomatik olarak ayarlıyor. ayrıca harddiskim gelince yollarım altyazısını.1 hafta filan.


  • radikalherif  (13.05.08 14:03:14) 
zaten herhangi bir türkçe altyazı dosyası bulabilsem, o dediğinizi yapacağım fakat hiç bulamadım.. o zaman sizin yollamanızı bekliyorum sabırsızlıkla.. teşekkürler..


  • vercingetorix  (13.05.08 20:06:20) 
[]

fesleğen

günde kaç kez sulamak lazımdır? camın önüne koymak iyi midir? yani güneş ister mi, istemez mi? kaç gün sulanmazsa kurur gider?




 
www.agaclar.net

soyle bisi var ama?
  • la traviata  (01.05.08 22:26:51) 
gunde bir yeter,hatta iki gunde bir de yeter yani yaprakları solmadıkça sorun olmuyo. direk güneşe koymayın ama camın önü iyi olur. bir haftada solar,yazık soldurmayın,salatalara koyun taze taze :)


  • kanuniye  (01.05.08 22:29:17) 
Rahmetli ananem günde 1 sulardı, akşamları.
Gayet de keyfi yerindeydi bitkinin.

  • delikan76  (02.05.08 14:52:54) 
[]

the dark crystal - altyazı

başlıkta adı geçen güzide filmin türkçe altyazısını indirebileceğim bir yer bilen var mıdır ki? ingilizce de olur ama türkçe olsa daha bir güzel olur.. saygılar sevgiler..




 
www.divxplanet.com
bunu buldum.

  • insanimsi  (06.02.08 16:14:43) 
[]

download accelerator

free download manager isimli program hariç, cidden download hızını arttırabilen bir download accelerator programı önerebilecek olan birileri var mı acaba (windows xp için)? mümkünse beleş olsun..

(indirebileceğim bir link de verirseniz bahtiyar olurum =))


 
flashget jetcar filan vardı bir zamanlar. hala var mı bilmiyorum ama parçalar halinde indirdiği için hızlandırıyordu.


  • mestre  (22.03.07 23:10:44) 
  • sourlemonade  (22.03.07 23:51:08) 
flashget yükledim.. sağolun..


("Duyuru'yu dogru kullanin
Arkadaslar bakiyorum bayagi insan sordugu sorulara verilen dogru cevaplari yanindaki check isaretine tiklayarak belirtmek yerine altina "evet evet tesekkurler" gibi cevaplar yaziyor. Lutfen yandaki o isarete basip yesil olmasini saglayin dogru cevap verildiginde!" demişler ama dayanamadım, ayıp olacak gibi geldi =))
  • vercingetorix  (22.03.07 23:55:04) 
12345   « Önceki Sonraki
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.