Giriş
(5)

Düğün mekanı?

sathaner
Evet kısmetse bu yaz başı düğün yapmak gibi bir planımız var, mekan araştımasına girdim şimdiden, siz ekşi duyuru ahalisinin fikrini almadan olur mu hiç dedim.bana bi düğün mekanı önerebilirseniz çok hayırlı bir iş yapmış olacaksanız.kısaca düşündüğüm şu;*öncelikle avrupa yakasında olacak,*normal bi
Evet kısmetse bu yaz başı düğün yapmak gibi bir planımız var, mekan araştımasına girdim şimdiden, siz ekşi duyuru ahalisinin fikrini almadan olur mu hiç dedim.
bana bi düğün mekanı önerebilirseniz çok hayırlı bir iş yapmış olacaksanız.
kısaca düşündüğüm şu;
*öncelikle avrupa yakasında olacak,
*normal bir düğün salonu olmayacak,
*çok lüks oteller de olmayacak, (gönül ister tabi çırağanda düğün yapmayı ama olmaz)
*çok pahalı olmasın tabi,
*mümkünse manzarası ya da havuzu olursa iyi olur,(olmasa da olur aslında)
*a dan z ye hizmet veriyor olabilir(içecek,yemek vs)(olmasa da onu ayarlarım)
*bir de gittiğiniz, gördüğünüz, hakkında bilgisi olduğunuz(ücret,kalite) bir mekan önerisinde bulunacak varsa mesaj ile detaylı bilgi almak isterim.

Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
0
sathaner
(26.02.08)
hmm..geçen ay aynı yollardan geçtim ve öğretmen evinin birinde karar kılındı kafa yenmek üzereyken..
-itü maçka tesisleri güzel- 55-80 ytl arası full
- tekne düğünleri 40 ytl civarından açıyor.
- hakimevi için iyi referans vermişlerdi(tarabya tarafında sanırım)
- beyoğlu öğretmenevinde halen yer var mı sorulabilir ..
- feriye lokantası- ortaköy pek pahalı idi- 80 eurodan başlar gibi..
- park ormanda 75 ytl civarına inmişler bir arkadaş için
bunlar yemekli mezeli içkili fiyatlar..genelde kamera fotograf süsleme vs. ıvır zıvır dahil değil fiyatlara..
mutluluklar ve bol sabır dilerim..
0
porsgemsheniark
(26.02.08)
eğer sana uygun olursa silivri garden'a bir bak derim.

Ben orada yapıyorum. istersen fiyatlarını mesaj atarım.

600 kişilik salon, ne kadarını istersen kullanabiliyorsun.
tüm masalar giydirilmiş, fiyata tüm masa süsleri ve gelin yolu dahil
fiyata orkestra dahil, çok güzel bir hanım kızımız ne istersen onu söylüyor
yemek zaten garden'ın yemeği
fiyata pasta da dahil.

aija 80 euro demişti kişi başı, yemek+mekan, pasta ve süslemeler hariç.
florya'da çınar otel 80 ytl, yine aynı şekilde ekstralar yok.
dedeman büyükçekmece daha açılmadan 75 ytl fiyat çekti, elbette ekstralar yok.

silivri garden tüm bu salonları siler atar.
fiyatı da bunların yarısı bile değil. yapma şansın olursa git bir bak gör.
0
guybrush threepwood
(26.02.08)
Biz 3 hafta önce godless commie ile kuzgun bar'da evlendik. Daha 40'ımız çıkmadı (Bu vesile ile duyurayım, madem ekşi duyurudan kalktı). Rakam konusunda istersen godless commie'ye bir mesaj at.

Müzikler çok güzeldi (pink floyd, time'la girdik). Üst kat için plazma koymuştuk ama alt kata sığdı herkes. (www.kuzgunbar.com'dan bir bakılabilir). Yiyecekler çok kaliteliydi, deniz ürünlü çok değişik kanepeler vardı. masa düzeni yapmadık ama, kokteyl prolonje oldu, gündüz 2:30'dan itibaren, nikah memuru da oraya geldi; tabii ki, daha sakin saatleri/günleri tercih edince, fiyat daha makul olacaktır.

Çıkınca sahil iki adım, Arnavutköy'de deniz kıyısında, balıkçılar arasında, doğal fotoğraflar da çekmek mümkün, standart damat omzuna yaslanmış, zülfü eldivenine dökülmüş düğün fotoğrafı yerine (örnek gönderebilirim :))

Ayrıca, özellikle "damat bey" için çok keyifli oldu, Arnavutköy kahvesi de 2 adım mesafedeydi ve bir ara düğünden kaçıp, fenerbahçe-galatasaray maçını seyretmeye gittik o kılıkta, öyle gidince para da almadılar çaydan kahveden.

Tanıdık böyle bir mekanla anlaşırsan, sana zorla kendi sözleşmeli fotoğrafçılarını da empoze etmezler, insanlara, sıraya girin, takı takarken resim çekeceğiz zulmü de çektirmezler, eşle dostla anlaşırsın, herkes bol bol çeker.

Pastayı da, mekana indirim uygulayan bir pastaneden aldık, o da çok şıktı ve çok makul fiyatlıydı(istersen onun da resmini iletebilirim).

(ayrıca, makul gelinlik/saç/makyaj fikirleri de istersen, mesaj at lütfen)

Elimden gelen budur, umarım faydası olmuştur.
0
cedilla
(26.02.08)
moral bozmak gibi olmasın ama yaz başında düğün için şimdiden hazırlıklara başladık demişsiniz. ama geç bile kalmışsınız. yaz başı için hafta sonları yer bulmanız çok zor. hafta içi olabilir.

ramazanın yaza geliyor olması, eylülde yapılacak olan bütün düğünleri de geriye çektiği için biraz sıkışmış programları. biz de arkadaşımıza bakıyoruz yaklaşık 1-2 aydır ama henüz bir yer bulamadık.
0
kibritsuyu
(26.02.08)
düğünle dernekle işi olan bir insan değilim.lakin geçen yaz gidip çılgınlar gibi eğlendiğim düğünden yola çıkarak kabataş iskelesindeki tekneleri de düşünün derim.hem asya hem evropa, alabildiğine boğaz manzarası ve isteğinize göre yemece içmece.ayrıtıları nedir bilemem lakin katılımcı olarak diyebilirimki insan boğaz havasında içtikçe içiyor halaydan halaya koşası geliyor.
0
sarap dumani
(26.02.08)
(5)

"Taksim'de Mekan" Sorusu NeZamandir Yoktu..

theli
Hz. Facebook sayesinde birbirimizi buldugumuz 20-30 kisilik ilkokul tayfasiyla toplancaz. Taksimde birasi ucuz, muzigi muhabbete musait, masalari genis, genc mekan ariyoruz. meyhane - fasil olmasin ama..
Hz. Facebook sayesinde birbirimizi buldugumuz 20-30 kisilik ilkokul tayfasiyla toplancaz. Taksimde birasi ucuz, muzigi muhabbete musait, masalari genis, genc mekan ariyoruz. meyhane - fasil olmasin ama..
0
theli
(19.02.08)
istanbullu değilim her yeri bilmiyorum haliyle ama kafe pi güzeldir taksimde.. birası ucuz değil pek, illa ucuz olsun diyorsan nevizadeye gitmelisiniz :)
0
wooferzaitsen
(19.02.08)
Nevizade'de Sokak Birahenesinin (balık pazarından girince ilk soldaki sokakta, Peyote'nin sokağı) üst katını tamamen kapatabilirsiniz. 6-8 kişilik masalar var.
0
inatci kahraman aga
(19.02.08)
Nevizade'ye Balık pazarı'ndan sapılınca soldaki ilk sokakta MAROON,oldukça geniş bir mekandır.
Balık pazarındaki Ritim ama ucuz olduğu için kalabalık olur. Rezervasyomlar sakata gelir ama giriş bölümüne birileri erken gidip masa kapmaca yapabilir.
Mihrimah Sultan, Asmalı mescit'in karşısındaki sokakta. Bira fiyatları ne alemde bilmiyorum ama.
Şiirci'de müzik kısıktır, sohbete müsaittir. İmam Adnan bitince sola dönüyoruz, hemen sağda.
Çok mekan var ama düşününce aklıma pek gelmiyor ama haftasonu gitcekseniz her yer kalabalık ve uğultulu ama Mihrimah Sulatn'ın masaları birbirine çok yakın değildir ve yüksek tavandan ötürü daha bi müsait gibi geldi bana.
0
pyro clustic flow
(19.02.08)
beşiktaş olmaz mı? misket şarap evi var, her katını bir gruba tahsis edebiliyorlar.. şarabı güzel, fiyatlar uygun sayılır..
0
hobele
(19.02.08)
@ Hobele: Evet evet, Misket şarap evi :)
0
pyro clustic flow
(20.02.08)
(3)

izmir mekan gs-fb

x factor
selamlar.yarın fener-gs maçı için bir kaç arkadaşımla alsancak'ta güzel bir mekanda maçı izlemek istiyoruz? nereleri önerebilirsiniz.bugunden rezervasyon yapabileceğim nezih bir mekan olabilirse çok sevinirim?.tel no.su falan..olmadı nerede izlenebilir?
selamlar.
yarın fener-gs maçı için bir kaç arkadaşımla alsancak'ta güzel bir mekanda maçı izlemek istiyoruz? nereleri önerebilirsiniz.bugunden rezervasyon yapabileceğim nezih bir mekan olabilirse çok sevinirim?.tel no.su falan..olmadı nerede izlenebilir?
0
x factor
(02.02.08)
kıbrıs şehitleri'nde maç yayını yapan bir yer vardı. nezih bir yerler arıyorsan konak ya da karşıyaka tarafına bakmanı öneririm.
0
tom riddle
(02.02.08)
izmir ticaret odasının bulunduğu binanın orda la sera diye bir mekan var. tavsiye ederim lakin mekan kordon malum fiyatlarda ona göre.
0
yazar kasa
(02.02.08)
akraba, bu konuda beni dinle.
alsancak'taki mekanların çoğunda (ki çoğu kordondadır) yaptıracağın rezervasyon yalan olur. Maçtan 1-2 saat önce grubunla gidip, kordonda zevkine göre bir yer bulup muhabbetine başlasan iyi edersin. Telefonla rezervasyon yapıp son dakikada gidersen babayı alırsın, ya da tuvaletin yanındaki masadan ekranın dörtte birini görürsün.

bu gassaraylıların hepsi mi kolpa, hepsi mi uyduruk arkadaş, anlamadım ki?!
0
24th fret
(03.02.08)
(5)

Okey oynayıp bira içilebilecek mekan?

sathaner
Arkadaşlar, taksim ya da avrupa boğaz sahilinde, okey oynayıp bira içebileceğimiz, bayanların da rahat edebileceği iyi bir mekan biliyor musunuz?
Arkadaşlar, taksim ya da avrupa boğaz sahilinde, okey oynayıp bira içebileceğimiz, bayanların da rahat edebileceği iyi bir mekan biliyor musunuz?
0
sathaner
(17.01.08)
ortaköy sahili
0
deckard
(17.01.08)
Sağol ama mümkünse ortaköy dışında, taksim olsa iyi olur.
0
🌸sathaner
(17.01.08)
Tam Taksim değil ancak yakın, Maçka'da On Numara Cafe, harika bir mekan.

www.onnumaracafe.com

edit: alkol kısmını atlamışım, okey var lakin alkol yok.
0
sıkay
(17.01.08)
taksim beyonğlu'nda istiklal'den garanti'nin yanından sola yapın. düz devam edin. sağda yeni melek solda kafeler var siz düz devam edin. az yürüyün(25 metre) solda yonca(yonja resimli) diye bir mekan var. kokona hatunlar işletiyor. bir bakın alkol olması lazım. olmaya da bilir. ama vardı sanırım. ama olmayabilir de.
0
mevta
(17.01.08)
Olmazsa Harbiye'de Seyran Bilardo var. Orduevinin karşısında. Mekan, Bilardo Derneği olduğu için kağıt oyunları, okey ve alkol mevcut. İlk girdiğinizde kadınlara uygun değilmiş gibi görünebilir. Mekanın müdavimleri ve işletmecileri düzgün insanlardır. İçinizi rahatlatacaksa kadın arkadaşlarımla gittiğimi ekleyeyim.
0
inatci kahraman aga
(18.01.08)
(3)

Projeksiyonlu Zirve Mekanı

prothedop
oceanic flight 815 wga strikes back zirvesi için mekan bakıyoruz taksimde. Yarın ogleden sonra araştırıcaz (12 ocak).O civarda bildiğiniz 50-80 kişi alabilecek projeksiyonlu ve cuma akşamı 19-23 arası bize tahsis edebilecek bir yer biliyorsanız yardımlarınızı bekliyoruz.
oceanic flight 815 wga strikes back zirvesi için mekan bakıyoruz taksimde. Yarın ogleden sonra araştırıcaz (12 ocak).
O civarda bildiğiniz 50-80 kişi alabilecek projeksiyonlu ve cuma akşamı 19-23 arası bize tahsis edebilecek bir yer biliyorsanız yardımlarınızı bekliyoruz.
0
prothedop
(11.01.08)
Mekan konusunda yardımcı olamam ama eğer projeksiyonsuz mekan bulursanız projeksiyonumu (BENQ MP510 DLP) seve seve getirebilirim.
0
sathaner
(11.01.08)
fix seksek var malum.
ama o kadar ki$i alir mi bilmem. cok buyuk bir yer degildi hatirladigim kadariyla.
0
sourlemonade
(11.01.08)
dulcinea kapanmış sanırım, anti kapanmış. seksek o kadar adamı almaz gibi. barcelona'ya gidelim dedik, 2.5 milyar fiyat çekti salonu kapamaya :D

var mıdır başka yer aklınıza gelebilecek, yediğimiz içtiğimizden kazanabilecek olan :)
0
plainwalker
(14.01.08)
(2)

[ mekan ] Otto Santral ?

enola gay
Samatya bey de ukte vermiş ama bu mekan hakkında bilgi sahibi olan var mıdır? deneyeniniz, gören eden?
Samatya bey de ukte vermiş ama bu mekan hakkında bilgi sahibi olan var mıdır? deneyeniniz, gören eden?
0
enola gay
(31.12.07)
0
terp
(31.12.07)
santralistanbul'da gündüz restoran akşamları ve haftasonları club tadında bir mekan. biftekli pizzası mı ne var meşhur.
0
sereg
(31.12.07)
(3)

yunanca ya da italyanca müzikli mekan (ist.)

cantstandya
Istanbul anadolu ya da avrupa yakasında canlı müzik olsa da olmasa da nezih bir mekan bilen var mı? yunanca ya da italyanca ağırlıklı müzik çalmakta olan.varsa önerileriniz bekliyorumtşkler.
Istanbul anadolu ya da avrupa yakasında canlı müzik olsa da olmasa da nezih bir mekan bilen var mı? yunanca ya da italyanca ağırlıklı müzik çalmakta olan.

varsa önerileriniz bekliyorum
tşkler.
0
cantstandya
(27.12.07)
beyoglu odakule-galata civarinda bir yunan muzigi yapan yer vardi kaliteli. ismi dilime kadar geldi ama klavyeye dokulemedi, hatirlayan bu cumleden kesin ismini hatirlar.
0
la traviata
(28.12.07)
teşekkür ederim. hatırlarsanız , yazarsanız sevinirim.
0
🌸cantstandya
(28.12.07)
Tercihiniz Yunanca olursa aradığınız mekân da Çukurcuma'daki Rumeli Meyhanesi olabilir.

www.istanbulrestaurants.com
0
inatci kahraman aga
(28.12.07)
(2)

Bornova'dan kemalpaşa'ya nasıl gidilir ?

kimlanbu
Arabayla veya toplu taşıma ile Bornova'dan Kemalpaşa'ya nasıl gidilir ? Daha önce yolum düşmediği için bilmiyorum.Aradığım adres : İZMİR ANKARA ASF ÇINARLI ÇEŞME MEV KEMALPAŞA / İZMİR
Arabayla veya toplu taşıma ile Bornova'dan Kemalpaşa'ya nasıl gidilir ? Daha önce yolum düşmediği için bilmiyorum.

Aradığım adres : İZMİR ANKARA ASF ÇINARLI ÇEŞME MEV KEMALPAŞA / İZMİR
0
kimlanbu
(10.11.07)
bornova metro dan 765 ya da 766 numaralı otobuse biniyosun.ya da metro nun ilersinde kemalpaşa dolmuşları var .2.5 ytl galiba.çınarlı çeşme yi nası tarif edicem bilemiyorum ama dolmuşu kullanırsan dibinde indirirler işte abi.
0
x factor
(10.11.07)
minibüs en hızlı en güzel ulaşım şekli
muavine de söyledin mi kapıya servis
metronun bberisinden ege üniversitesi kapısının ordan dönüyor minibüsler

20-25 dakka sürüyor
0
demlikposet
(11.11.07)
(6)

antalya'da farklı bir düğün mekanı

hayatacaylakkaldim
selam, antalya'da ( şubat ayında ) düğün yapılabilecek farklı bir atmosferi olan yer arıyorum. değişik olsun ne bileyim, klasik düğünlerden hoşlanmayan daha doğrusu düğün olayına kıl olan bir gelin müsveddesi karşınızda, şimdiden teşekkürler efem
selam, antalya'da ( şubat ayında ) düğün yapılabilecek farklı bir atmosferi olan yer arıyorum. değişik olsun ne bileyim, klasik düğünlerden hoşlanmayan daha doğrusu düğün olayına kıl olan bir gelin müsveddesi karşınızda, şimdiden teşekkürler efem
0
hayatacaylakkaldim
(30.09.07)
Antalya'nin mekan olaylari hakkinda bir fikrim yok ama goruldugu uzre bu, oneride bulunmama engel degil :p Bahce, acik hava gibi yer varsa oralarda ama etrafi camla ya da cadir gibi bir seyle kapatilmis bir yer. Tuhaf gorunumlu sobayla isitiliyorlar ya.. Sayet boyle bir mekan yoksa da, uygun bir yeri naylon vs ile kapatip, o sobalardan kiralayabilirsniz seklinde cok fantastik bir sey geldi aklima :)
not:Bu tip yer bahce degil de cati, teras gibi bir yer de olabilir. Kapatmasi daha kolay olur.
0
pyro clustic flow
(30.09.07)
hayir bunu sen soruyorsan biz aile düğün salonunda falan yapalim hck ?

ayrica davetiyemi isterim.

bi de saklı bahçe, gizli cennet gibi yerler vardir oralar egzantrik olabilir.
0
os
(01.10.07)
Tekne kiralayıp denizin ortasında yapın, tabi sallanmaması için büyük bir tekne lazım :)
0
crown
(01.10.07)
olimpos desem...
0
denize karsi icen keci
(01.10.07)
şubat olacağı için souk da olacak, tekneyi ben de düşündüm ama denizde rüzgar hedesi bir kaç gün önceki raporla belli olur, düğün işinin daha önceden planlanması şart. başka ne tür öneriler var
0
🌸hayatacaylakkaldim
(01.10.07)
jolly joker da yapabilirsin aslında.jolly xl var dedemanın orda, bi tanese normal jolly var konyaltında. ama mekan ciks rock bardır. sana ne kadar uyar bilmem artık =)
0
ic dingizlenmesinde yasanan kaygi
(01.10.07)
(1)

Bozcaada'da Güzel Mekan

boshi
Gittiğiniz, gördüğünüz, memnun kaldığınız, şiddetle tavsiye edeceğiniz pansiyon vb. mekan var mıdır?
Gittiğiniz, gördüğünüz, memnun kaldığınız, şiddetle tavsiye edeceğiniz pansiyon vb. mekan var mıdır?
0
boshi
(04.08.07)
akvaryum pansiyon vardır. Gayet guzel bir pansiyondur. Merkeze uzaktır ama kafa dinlemek için candır. Sahibi de sozluk yazaridir ayrica :)
www.akvaryumbozcaada.com merkezde ise kaikias hotel i deneyebilirsiniz. Biraz pahalıdır ama iyidir.
0
hadileen
(04.08.07)
(5)

kadıköyde sağlam divx satan mekan?

tahret muslugu
kabarık bi film listem var..(iran sinemasından fransız sinemasına kadar..) ve bu filmlerden bazılarını bulmakta zorluk çekiyorum..şöyle dolgun bi film arşivi olan divx tükkanı biliyorsanız yapın bi güzellik şu kardeşinize, şöyleyiverin mekanın yerini yurdunu...
kabarık bi film listem var..(iran sinemasından fransız sinemasına kadar..) ve bu filmlerden bazılarını bulmakta zorluk çekiyorum..şöyle dolgun bi film arşivi olan divx tükkanı biliyorsanız yapın bi güzellik şu kardeşinize, şöyleyiverin mekanın yerini yurdunu...
0
tahret muslugu
(06.07.07)
www.sinemakina.com yeni kuruluyor. izmir de dükkan ama bir temasa gec istersen özellikle avrupa sinemasi arsivleri cok genis.
0
atmacaged
(06.07.07)
bilsel elektronik diye bir mekan var. yazıcıoğlu'nun karşısında gold bilgisayar yanında pasaj var. o pasajdan girip dümdüz devam et. tam karşına çıkıyor. orda da yoksa hiç bir yerde yoktur.
0
rachel
(07.07.07)
hocam emin değilim ama yinede yazayım, boş vaktin olursa uğrarsın. yazıcıoğlunun karşısındaki pasajdan girip, içinden tam arkasına çıkıyorsun. orada tam karşına Birsel İletişim geliyor. Orada baya bir çeşit mevcut.
0
lazycoder
(07.07.07)
:D yahu ben zaten birsel iletişimden alıyordum divxleri..oranın listesi yetmiyor..yok mudur canlar koskoca kadıköyde başka bir yer?
0
🌸tahret muslugu
(07.07.07)
arşivimde iran ve fransız filmleri de mevcut. bir ara atarım listeyi mail adresini bildirirsen. [email protected]
0
nihilanth
(07.07.07)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.