Giriş
(4)

Bu mevsimde nereye gidilir?

ethros
Merhaba,İş konusunda tahmin edeceğiniz gibi sıkılmış değilim, acil izne çıkmam gerekiyor.1 ay kadar sonra boş zamanım var, sanırım kendime 4-5 gün ayırabileceğim. sizce hangi tatil seçeneğini tercih etmeliyim?-barcelona (hep aklımda kalmıştır)-poto&lizbon (yapacak çok bişey var mı emin olamadım, gec
Merhaba,

İş konusunda tahmin edeceğiniz gibi sıkılmış değilim, acil izne çıkmam gerekiyor.

1 ay kadar sonra boş zamanım var, sanırım kendime 4-5 gün ayırabileceğim. sizce hangi tatil seçeneğini tercih etmeliyim?
-barcelona (hep aklımda kalmıştır)
-poto&lizbon (yapacak çok bişey var mı emin olamadım, gece hayatı nasıl acaba)
-milano&venedik (üşümem heralde di mi? istanbul'da yaşıyorum ama biraz sıcak kanlı bir yapıya sahibim, çok soğuğa gelemiyorum)
-mallorca (yazın gitmek lazım gibi, en son seçenek bu)

bu entryi de işten yazıyorum, kendime isyan etmeme az kaldı galiba.

şimdiden teşekkür ederim
0
ethros
(08.03.13)
mayyorka kupayı alır.
0
Hyyerr
(08.03.13)
cevap barselona. bence her mevsime gidilebilir. her şeyiyle müthiş bir şehir.

milano pek çekilmez bu vakitlerde diye düşünüyorum.

mallorca ya dediğin gibi bir yaz ayırmak daha iyi olur.
0
ben yapmadim miki yapti
(08.03.13)
barcelona ya da iyi bir planlama ile porto&lizbon derim.
0
hayley williams ile evlenecek genc
(08.03.13)
valla milanoya bu mevsim değil, hiç bi mevsim, hele ki 4-5 günlükse gitme. illa italya olacaksa, venedik olur floransa olur ama milano biraz fazla "şehir".
0
aeolus
(08.03.13)
(2)

beyaz show

istanbulbus
Beyaz show'a almanyadan gelen misafirlerimizi götürmek istiyorum ama kanal D'yi arıyorum hiç bir şekilde bağlanamıyorum kanal D aktarıyor fakat telefonlar açılmıyor ne yapmam lazım?? yardııımmmm :)
Beyaz show'a almanyadan gelen misafirlerimizi götürmek istiyorum ama kanal D'yi arıyorum hiç bir şekilde bağlanamıyorum kanal D aktarıyor fakat telefonlar açılmıyor ne yapmam lazım?? yardııımmmm :)
0
istanbulbus
(08.03.13)
hiç gerek yok program başlamadan 2 saat önce gidin arada kaynarsınız.
0
benjaminlinus
(08.03.13)
beyaz show demişken... bu akşam beyaz show yayınlanmayacak. çünkü beyazıt öztürk yurtdışında.
0
aguilas negras
(08.03.13)
(5)

ankara kyk yurdu

okuyamıyom ben ya
ankarada odtuye ya da beytepeye ya da ikisine birden yakin olan kyk yurdu var midir? varsa nerdedir, adi nedir, yuksek ucretli midir, tam devlet midir, odalari kac kisiliktir? bunlari ogrenebilirsem cok guzel olur. tesekkurler.
ankarada odtuye ya da beytepeye ya da ikisine birden yakin olan kyk yurdu var midir? varsa nerdedir, adi nedir, yuksek ucretli midir, tam devlet midir, odalari kac kisiliktir? bunlari ogrenebilirsem cok guzel olur. tesekkurler.
0
okuyamıyom ben ya
(08.03.13)
odtü kapısının karşısında eskişehir yolu üzerinde tahsin banguoğlu yurdu var. kendim kalmadım ama pek iyi şeyler söylemezlerdi hakkında.
0
zverkov
(08.03.13)
tahsin banguoğlu (balgat) yurdunda kaldım ben vaktiyle. karma bir yurttur. 4 blok var. ikisi kız ikisi erkek. yabancı öğrenci çoktur. özellikle türki cumhuriyetlerden gelenler. yemekhanesi ve bloğun kendi kantini ve oldukça geniş bir bahçesi var.
0
goodbyecruelworld
(08.03.13)
banguoğlu ankaradaki kyk yurtları içinde en güzeli panpa
odalar 8 kişilik(alışıyorsun). yurt 3 bin kişilik. tam devlet. geçen sene 106 mıydı neydi tam hatırlayamadım. en fazla aylık 120dir şu anda. kyk'nın sitesinden önce başvuru yapman gerekiyor kayıt için
0
102030
(08.03.13)
zaten baska bir sehirde kykda kaliyorum. 2 gun ankarada olucam. hicbir yurdu bilmedigim icin en iyisi hangisiyse onda kalayim demistim. 8 kisilik odalar beni korkutuyor acikcasi. ortak karar balgatsa balgatta kalirim ben de artik. tesekkurler tekrardan.
0
🌸okuyamıyom ben ya
(08.03.13)
yaz okuluna gelenler yurttan ayrılırken üzülüyorlardı :)
0
102030
(08.03.13)
(3)

Eyüp çocuk yuvasına nasıl gidilir?

canimnicknameyazmakistemiyor
Beyazıttan
Beyazıttan
0
canimnicknameyazmakistemiyor
(08.03.13)
Sabahları servis beklerken eyüp- beyazıt otobüsü görüyorum. Ona binin Eyüp Sultan durağında inin, karşıya geçin, minare doğrultusunda yürüyün, sola dönün, oradan tahmninen 200 mt ileride yuva.
0
fatal error
(08.03.13)
eminönünden o tarafa bir sürü otobüs kalkıyor diye bilmekteyim.
0
leadzeppelin
(08.03.13)
aga veznecilere geç direkt eyüp'e otobüs kalkıyor 86V. ona bin eyüp'e git.
0
lengerius
(08.03.13)
(1)

Leyla Gencer Sahnesi

balekmek
Güzel akşamlar,Ankara-Ostim'de bulunan bu sahneye, Ostim Metrosu civarından nasıl gidilir acep? Sağ olun...
Güzel akşamlar,

Ankara-Ostim'de bulunan bu sahneye, Ostim Metrosu civarından nasıl gidilir acep?

Sağ olun...
0
balekmek
(08.03.13)
metrodan macunköy durağından çok yakındır.
0
orhan tv
(08.03.13)
(5)

Atatürk havalimanı-Beyazıt tramvay durağı

me gusta
merhaba istanbullular,cumartesi günü atatürk havalimanından beyazıt tramvay durağına gitmem gerek. metro,otobüs,en hızlı hangisiyle gidebilirim? bi de bu akbil olayını nereden alacağım?
merhaba istanbullular,cumartesi günü atatürk havalimanından beyazıt tramvay durağına gitmem gerek. metro,otobüs,en hızlı hangisiyle gidebilirim? bi de bu akbil olayını nereden alacağım?
0
me gusta
(07.03.13)
metroyla aksaray, kısa bir yürümeyle aksaray tramvay durağı, sonra tramvayla beyazıt.
0
king lizard
(07.03.13)
www.istanbul-ulasim.com.tr
havalimanının içinde, alt katta metro durağı var. ordan binip aksaray'da inip biraz yürüyüp yusufpaşa ya da aksaray tramvay durağına geçebilirsiniz. ordan da beyazıt birkaç durak zaten.

havalimanında akbil çıkartmanız zor sanırım, satan büfe göremedim orda. havalimanında 3 liraya 1 jeton alabileceğiniz makineler var, metroya jetonla biner tramvay aktarması için sokağa çıktığınızda da bir büfeden istanbulkart temin edersiniz.
0
hjarteblod
(07.03.13)
birinden rica ederseniz basar. yoksa jeton ve tek kişilik biletler aşırı pahalı
0
fosforlu cevriye
(07.03.13)
aksaray'da yürümek istemezseniz zeytinburnu durağında aktarma yapabilirsiniz.
0
lazpalle
(08.03.13)
zeytinburnunda aktarma yaparsan yürümemiş olursun ama biraz zaman uzar.
0
fosforlu cevriye
(08.03.13)
(2)

Kadıköy - Ümraniye

unholy crap
Kadıköy iskelelere çok yakın olan evimden, Ümraniye'deki Unilever binasına gitmem gerekiyor yarın. Yani hedef, Kadıköy sahildeki otobüs durağından Ümraniye.Gidilecek yerin tam adresi: Saray Mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Cad. No:13 ÜmraniyeAyrıca e-maile ekledikleri kroki resmini de yüklüyorum. Toplu taş
Kadıköy iskelelere çok yakın olan evimden, Ümraniye'deki Unilever binasına gitmem gerekiyor yarın. Yani hedef, Kadıköy sahildeki otobüs durağından Ümraniye.

Gidilecek yerin tam adresi: Saray Mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Cad. No:13 Ümraniye

Ayrıca e-maile ekledikleri kroki resmini de yüklüyorum. Toplu taşıma ile en kolay nasıl giderim? İETT sitesinden bir türlü sağlıklı bilgi alamadım. Sanırım aktarma yapmam gerekiyor. Dolmuş, minibüs gibi diğer araçlar da olur. İlla otobüs olacak diye bir şey yok.

Bilgisi olan arkadaşlar bi el atarsa çok sevinirim. Boru değil mülakata gideceğim. Gencim ve işsizim de.
0
unholy crap
(07.03.13)
Kadıköy'deki Ümraniye minibüsleri büyük ihtimal gidiyordur, ama emin değilim. Şoförlere sorsan bilgilendirirler.
0
Dynamole
(07.03.13)
Eğer resimdeki Carrefour Ümraniye Carrefour ise öncelikle Ümraniye Sondurak'a 14 ile gelin. Oradan yolun öteki tarafına geçip Carrefour minibüslerini sorun. Carrefour minibüsleri ile gideceğin mesafe toplam 3-4 dakika.
0
hicunutmam
(07.03.13)
(2)

Saint Benoit Fransız Lisesi civarında park sorunu

berkaypamir
Kemeraltı Caddesinde Saint Benoit Fransız Lisesi civarında araba park edecek yer bulunur mu? Araba 2 gün (bu haftasonu) kalacak.Teşekkürler
Kemeraltı Caddesinde Saint Benoit Fransız Lisesi civarında araba park edecek yer bulunur mu? Araba 2 gün (bu haftasonu) kalacak.

Teşekkürler
0
berkaypamir
(07.03.13)
karakoy de katlı otopark var orası yakın benoğa ya
0
tık tık tık
(07.03.13)
karşısındaki sokağa gir, köşkeroğlu'nun üstünde kocaman katlı otopark var.
0
sen git ben geliyorum
(07.03.13)
(6)

Taksim, Beyoğlu ya da İstiklal Caddesi civarı Sabaha kadar açık mekan

puro
Merhabalar,İstanbul'u da çok bilmeyen kişiler için, bahsettiğim civarlarda sabaha kadar çay, kahve (ya da içki de olur) içilebilecek ve konaklanabilecek yer/yerler bilen var mıdır acaba?Notlar:- Caz, blues ya da rock kafe/bar güzeldir, müziği dinlemek daha güzeldir.- Mekanda 3-4 kişi de oturmayalım
Merhabalar,

İstanbul'u da çok bilmeyen kişiler için, bahsettiğim civarlarda sabaha kadar çay, kahve (ya da içki de olur) içilebilecek ve konaklanabilecek yer/yerler bilen var mıdır acaba?

Notlar:
- Caz, blues ya da rock kafe/bar güzeldir, müziği dinlemek daha güzeldir.
- Mekanda 3-4 kişi de oturmayalım mesela, biraz da kalabalık olsa kâfidir.
- Burada başka not yok.
- Teşekkür.
0
puro
(07.03.13)
saray muhallebicisi baya geç saate kadar açık. demirören avm karşısında. nevizade 2'de kapatıyor. istiklal sonu ve başındaki simit saraylarında şans denenebilir.
0
9kuyruklukedi
(07.03.13)
Ek bilgi: Yarın jolly joker'de program sanıyorum 1-2 gibi bitiyormuş. Sonrasında sabahki otobüse kadar bizi idare edecek bir yer lazım. Bir de not geldi, çorbacı olursa süper olurmuş :)
0
🌸puro
(07.03.13)
meydandaki islak hamburgerciler 7/24 açık oluyor. kızılkayalar, bambi vs.
mojo'da, dorock'da sabahladığını söyleyen insanlar vardı bilmiyorum doğru mu.
0
leadzeppelin
(07.03.13)
ben de sordum ama yok demişlerdi hatta o hamburgercilerde oturma süren siparişini zıkkımlanana dek dediler. hayallerim yıkıldı. ama siz tek değilsiniz 3-4 kişinin mekana ihtiyacı yok. 1-2 gibi bitiyorsa oradan mesela 4'e dek açık olan bir başka yere geçin. Sonrası zaten havalar düzeldi. İyidir dışarda sabahlamak.
0
Elena
(07.03.13)
tophane'deki nargileciler yazın sabaha kadar açık kalıyodu. şimdi durum ne bilmiyorum ama.
0
zgrydn
(07.03.13)
dorock 4'e 5'e kadar açık. ama kafanız kaldırır mı, benim şahsen kaldırmıyor o müzik türünü beğenmeme rağmen.
0
materyalist imam
(07.03.13)
(2)

Kadikoy-Kavacik (Ruzgarli Bahce Mah.) Toplu Tasima

bilgez
Nasil gidebilirim sabah 8:30'da orada olacak sekilde?
Nasil gidebilirim sabah 8:30'da orada olacak sekilde?
0
bilgez
(07.03.13)
15BK ya bineceksin kadıköy meydandan. kavacık mezarlık veya cumhuriyet caddesi durağında inip biraz yürüyeceksin.
0
mr rosebud
(07.03.13)
14M de olabilr. 7 buçukta Kadıköy'den binsen, her türlü gidersin. Hem sabah saati trafiğe takılmaz 14M. 15BK ile TEM'de trafiğe takılabilirsin.
0
alliswell
(07.03.13)
(1)

İstanbul Universitesi Baltalimanı Tesisleri'ne Gebze'den ulaşım!!!

botucat
Geçen kimse cevap vermedi de.
Geçen kimse cevap vermedi de.
0
botucat
(07.03.13)
EL2 EMİRGAN - 4.LEVEND METRO
22 İSTİNYE DEREİÇİ - KABATAŞ
40T İSTİNYE DEREİÇİ-TAKSİM
59RH RUMELİHİSARÜSTÜ-İSTİNYE-HACIOSMAN METRO
22RE FATİH SULTAN MEHMET - KABATAŞ
42T BAHÇEKÖY-TAKSİM
25E SARIYER - KABATAŞ
40 KOÇ ÜNİVERSİTESİ RUMELİFENER KAMPÜSÜ - TAKSİM

oradan geçen otobüsler
0
kyha
(07.03.13)
(4)

Beşiktaş' tan Saraçhane - Haşim İşcan Geçidi' ne

ack3000
Nasıl gidilir?
Nasıl gidilir?
0
ack3000
(06.03.13)
kabataş'tan tramvaya binip aksaray durağında ineceksiniz. ordan da yürüyeceksiniz. zaten en fazla 5 dk sürer.
0
efreet sultan
(06.03.13)
28t'ye bin direk ordasın
0
hayatbirfilm_basroldesensin
(06.03.13)
topkapı arabası direk orada bırakır, edirnekapı arabası 1,5 dakikalık yürüme mesafesinde bırakır.
0
cagdas donem kuramcisi
(06.03.13)
28t benden hızlı davranmışlar
0
mr fusion
(06.03.13)
(2)

Eskişehir gezi

sellowina
Haftasonu için Eskişehir gezisi planlıyoruz da nerede kalınır, nereye gidilir? Yardımcı olun panpalar
Haftasonu için Eskişehir gezisi planlıyoruz da nerede kalınır, nereye gidilir? Yardımcı olun panpalar
0
sellowina
(06.03.13)
hostelworld den hostellere baksana. puanı yüksek olanları tercih edebilirsin.
0
aeroflot
(06.03.13)
Bence simdi gelmeyin, cok soguk, gezebilceginiz yerler icin hava sartlari uygun degil, kuru soguk. Ama siz bilirsiniz tabiiiii
0
Idonthaveausername
(06.03.13)
(1)

istanbul veya ankara'da dunhill

cekilmis gayfe
nerede bulunur acaba? mavi paketinden arıyorum.
nerede bulunur acaba? mavi paketinden arıyorum.
0
cekilmis gayfe
(06.03.13)
exla
(06.03.13)
(1)

bahcelide mekan (ankara yedinci cadde)

nightphoenix
bir ara bir iki arkadasla gitmistim bira + tekila 13 lira gibi bir sey yapmislardi. neresi orasi? o olmazsa da bahcelide mekan soyler misiniz guzel fiyatlari hos falan.
bir ara bir iki arkadasla gitmistim bira + tekila 13 lira gibi bir sey yapmislardi. neresi orasi? o olmazsa da bahcelide mekan soyler misiniz guzel fiyatlari hos falan.
0
nightphoenix
(06.03.13)
Academie var benım bildiğim yine aynı sırada havelka var... Ahh ah
0
Sskywalkeremre
(06.03.13)
(1)

Ankara adliyesi yanındaki yapı

Skey295
Resimde gördüğünüze benzeyen bi yapı gördüm dün.Ne o?AVM falan mı?
Resimde gördüğünüze benzeyen bi yapı gördüm dün.Ne o?
AVM falan mı?
0
Skey295
(06.03.13)
cumhurbaşkanlığı senfoni orkestrası'nın yeni konser salonu inşaatı.

www.iha.com.tr
0
kibritsuyu
(06.03.13)
(2)

Dogan TV Center a nasil giderim

BAZiL
Merhaba, Dogan Tv nin Istanbul Bagcilardaki binasina Kozyatagi E-5 üzerindeki Carrefour veya o civarlardan minimum taksi kullanarak en cabuk nasil giderim bir fikri olan varmi?Not: Bagcilar tarafini iyi bilmedigimi düsünerek anlatirsaniz sevinirim
Merhaba,

Dogan Tv nin Istanbul Bagcilardaki binasina Kozyatagi E-5 üzerindeki Carrefour veya o civarlardan minimum taksi kullanarak en cabuk nasil giderim bir fikri olan varmi?

Not: Bagcilar tarafini iyi bilmedigimi düsünerek anlatirsaniz sevinirim
0
BAZiL
(06.03.13)
ht12
98e

edit : son durak olduğunu ekliyim.
0
dokunmakalbime
(06.03.13)
metrobus - merter'de iniş. merter'den metroya biniş. kartaltepe--kocatepede iniş. taksi.
0
bordeaux
(06.03.13)
(2)

İstanbul / Avrupa yakasında semt önerisi

imagine
Halkalı/Yenibosna civarlarında çalışacağım. Gönül istiyor ki şöyle 2000TL civarı maksimum bütçeyle bahçesi olan, nezih güzel bir yerde oturalım (ailede köpek mevcut) Halkalı civarındaki konut projelerinden birinde oturursak çok mu şehirden, insandan soyutlanırız? Ya da Sarıyer, Şişli vs daha merkezi
Halkalı/Yenibosna civarlarında çalışacağım. Gönül istiyor ki şöyle 2000TL civarı maksimum bütçeyle bahçesi olan, nezih güzel bir yerde oturalım (ailede köpek mevcut)

Halkalı civarındaki konut projelerinden birinde oturursak çok mu şehirden, insandan soyutlanırız? Ya da Sarıyer, Şişli vs daha merkezi bir yerde otursak sabah akşam 2'şer saat trafik sıkıntısı yaşar mıyız?

TEM veya çevreyolunun sabahları batıya, akşamları doğuya doğru akış durumu nedir? Trafik ve uzaklık olarak optimum bir nokta var mıdır?

En ufak yardım bile bu İstanbul cahili arkadaşınıza çok faydalı olacaktır.
0
imagine
(06.03.13)
öncelikle ne yap ne et işine yakın otur. istanbul'da her an her saat trafik olabiliyor artık.
halkalı'da soyak oylmpiakent'i tavisye ederim. şurası:maps.google.com evler havuzlu, bahçeli ve yürüyüş, koşu parkurları var, otopark derdi yok. 3+1 evlerden 1400-1500 tl civarı bulursun.

insandan niye soyutlanasın ki anlamadım. her yerde avm sinema var artık. merkeze eğlenmeye gidiyor insanlar. bu durum da yavaş yavaş değişiyor. halkalı arenapark avm'de bir hayal kahvesi olduğunu ve geçen ay bulutsuluk özlemi'nin burada konser verdiğini biliyor muydun? ayrıca trafik yoksa halkalı'dan merkeze 20-30 dk.'da gidersin. beylikdüzü ve bahçeşehir kadar uzak değil merkeze.

başka sorun olursa mesaj at.
0
merhum
(06.03.13)
servisin olcaktır sanırım?

yeşilköy.
ataköy.
bahçeli nizam.

site tarzı istersen çok var, ama benim tarzım değil onlar, bilemem.
0
pinkket
(06.03.13)
(3)

Bornova Anadolu Lisesi

elloweeth
bornova anadolu lisesine buca'dan ve karşıyaka'dan nasıl gidildiğini bilen biri varsa yazabilir mi acaba?
bornova anadolu lisesine buca'dan ve karşıyaka'dan nasıl gidildiğini bilen biri varsa yazabilir mi acaba?
0
elloweeth
(05.03.13)
bir şekilde bornova metro'ya ulaşabilirsen 267 ya da 505 numaralı otobüslerin bornova anadolu lisesi durağı var.

çok dolandırmak olmayacaksa buca'dan izban vasıtasıyla metroya geçebilir, bornova metrodan da bu saydığım otobüslere binebilirsin. bornova metrodan yürümek de bir diğer tercih tabii. arada dört duraklık bir mesafe var.
0
oxibrinth
(05.03.13)
bir şekilde metroya ulaşmak için buca bornova dolmuşu doğru çözüm.
0
prodeq
(05.03.13)
bucadan 515 ile karşıyakadan 330 ile bornovaya ulaşabilirsin. hangi durak olduğu şimdi aklımda değil ama yakınında ki duraklardan birinde inip ulaşabilirsiniz.
0
i understood
(05.03.13)
(1)

İstanbul Anadolu Yakası Yüzme Havuzu Tavsiyeleri

steam
Anadolu yakasında bulunan yüzme havuzlarından tavsiye edebilecekleriniz nelerdir? Ve mümkünse aidat ücretlerini belirtirseniz öğrenci bünyesine iyi gelir?not: sitesinde yüzme havuzu olup misafir olarak kabul edebileceklere de açığım.
Anadolu yakasında bulunan yüzme havuzlarından tavsiye edebilecekleriniz nelerdir? Ve mümkünse aidat ücretlerini belirtirseniz öğrenci bünyesine iyi gelir?

not: sitesinde yüzme havuzu olup misafir olarak kabul edebileceklere de açığım.
0
steam
(05.03.13)
(bkz: hasan doğan spor kompleksi)

3-4 sene önce gidiyordum hafta da tek gün aylık 50 liraydı.
0
c1b2k3
(05.03.13)
(1)

kadıköyden ümraniyeye neyle giderim

labarba
kadıköy rıhtım tarafındayım. ümraniye hisar hospital'a gitmem gerek, hastam var. alemdağ cd.'ne gitmem yeterli sanırım. neye bineyim?otobüs-minibüs ya da yakın bi yere kadar gidip oradan taksi de olur.
kadıköy rıhtım tarafındayım. ümraniye hisar hospital'a gitmem gerek, hastam var. alemdağ cd.'ne gitmem yeterli sanırım. neye bineyim?

otobüs-minibüs ya da yakın bi yere kadar gidip oradan taksi de olur.
0
labarba
(05.03.13)
14b 14es. yakınından geçiyor. şoför bilir ona söyleyin
0
kaynaklari etkin kullanamayan iktisatci
(05.03.13)
(1)

Yazgan İş Merkezi ulasim (Kozyatagi)

mortingensitrayzee
Yazgan İs Merkezi'nin İcerenkoy Carrefour'a mesafesi ne kadardir? Carrefour'in orda iett den insem kac dakika da yururum?
Yazgan İs Merkezi'nin İcerenkoy Carrefour'a mesafesi ne kadardir? Carrefour'in orda iett den insem kac dakika da yururum?
0
mortingensitrayzee
(04.03.13)
0
lord esseginziki
(04.03.13)
(2)

5 gibi evden çıkacam, nereye gideyim?

solenkol
Arkadaş eminönünde ben mecidiyeköydeyim. Napalım taksime gitmekten bıktık, farklı birşeyler yapalım diyoruz. Aklıma Çorlulu Ali Paşa'da nargile geldi bitek. Başka ne yapılabilir, nereye gidebiliriz :)
Arkadaş eminönünde ben mecidiyeköydeyim. Napalım taksime gitmekten bıktık, farklı birşeyler yapalım diyoruz. Aklıma Çorlulu Ali Paşa'da nargile geldi bitek. Başka ne yapılabilir, nereye gidebiliriz :)
0
solenkol
(04.03.13)
o motora atlasın sen metrobüse, kadıköyde buluşun. taksime gideceğiniz zamandan daha kısa sürede gidip değişik bir yer gezmiş olursunuz. sonra olaylar gelişir.
0
kenarortay
(04.03.13)
geç oldu ama tünel ortak noktanız.
galata kulesi civarı candır bence.
0
pinkket
(04.03.13)
(3)

ankara havaş

posthighway
akadaşlar havaşa sadece ulus'tan mı binilebiliyor? yoksa yolcu aldığı duraklar var mı?
akadaşlar havaşa sadece ulus'tan mı binilebiliyor? yoksa yolcu aldığı duraklar var mı?
0
posthighway
(04.03.13)
aşti'den binildiğini biliyorum ama başka nerelerden biniliyor bilmiyorum
0
mezzosprite
(04.03.13)
Bildiğim kadarıyla Aydınlıkevler Anadolu Lisesi'nin önünde de yolcu alıp bindiriyorlar. Emin olmamakla birlikte, bahsettiğim yerde Havaş yazan bi durak levhası vardı.
0
hybrid427
(04.03.13)
it's just a cigarette
(04.03.13)
(1)

Şişli, Mecidiyeköy, Gayrettepe, Beşiktaş Boks salonu

old joe
Selamlar,Birkaç yıldır uzak kaldığım bir hobim bu. Şişli, Mecidiyeköy, Gayrettepe, Beşiktaş muhitlerinde tavsiye edebileceğiniz neresi var? Biraz bakındım ama hep wushu, taekwondo falan saykedelik olaylar vardı. Nafiz Başaran da aylık kurs ücreti olarak ilk doğan erkek cocuğumu istedi (şaka maka 350
Selamlar,

Birkaç yıldır uzak kaldığım bir hobim bu. Şişli, Mecidiyeköy, Gayrettepe, Beşiktaş muhitlerinde tavsiye edebileceğiniz neresi var?

Biraz bakındım ama hep wushu, taekwondo falan saykedelik olaylar vardı. Nafiz Başaran da aylık kurs ücreti olarak ilk doğan erkek cocuğumu istedi (şaka maka 350 lira diyor adam). Ama o paranın hakkını verecek kadar da ciddiye almayacağım ne yalan söyleyeyim, haftada 3 gün iş dönüşü terimi atıp evime öyle gideyim şeklinde bir durum benimkisi.

Yardımcı olmak isteyen herkese şimdiden çok teşekkürler
0
old joe
(04.03.13)
mecidiyeköy de weidir fitness salon var orada kick box ve box dersi veriliyor istersen bi bakıver
0
SemihCebrail
(04.03.13)
(2)

Bakırköy- Bağcılar Güneşli SGK'ya

okyanustaki depresif ruzgar
Nasıl gidilir. Dolmuş? İETT? takriben kac dakika sürer. Yakınlarda mı ineriz. Hiç bilmiyoruz.
Nasıl gidilir. Dolmuş? İETT? takriben kac dakika sürer. Yakınlarda mı ineriz. Hiç bilmiyoruz.
0
okyanustaki depresif ruzgar
(04.03.13)
98m ve 98a ile gidebilirsin. 30 35 dk sürer, 15 20 dk aralarla kalkıyor.
Mahmutbey dolmuşlarıyla da giDebilirsin, onlar biraz daha uzun sürüyor.
0
ravioli
(04.03.13)
bakırköy mahmutbey minibüslerine bin. Önünden geçiyor
0
karbasan
(04.03.13)
(1)

Nasıl giderim? (Taksim - Bağdat Cad.)

9kuyruklukedi
http://goo.gl/LzDeH linkteki adrese en kolay ve çabuk nasıl gidebilirim taksim'den?sarı dolmuşla mı? otobüsle mi? önce kadıköye geçerek mi?teşekkürler.
goo.gl
linkteki adrese en kolay ve çabuk nasıl gidebilirim taksim'den?
sarı dolmuşla mı? otobüsle mi? önce kadıköye geçerek mi?

teşekkürler.
0
9kuyruklukedi
(04.03.13)
sarı dolmuşla. sahilde şaşkınbakkal'da indikten sonra bağdat caddesi'ne yürüterek çıkılır.
0
l ikta
(04.03.13)
(4)

İstanbul'u ve gezmeyi sevenler beri gelsinler

ahmetcan44
Sevgiliyle Taksim'e 5-10 dakikalık bir mesafede kalacağız önümüzdeki 3 gece. Bize takılabileceğimiz mekanlardan seçmece bir liste yapabilir misiniz? İstanbul'a yabancıyız ikimiz de. O yüzden 3-5 araç değiştirilecek yerler olmasın mümkünse. Önceliği yürüme mesafesi yerlere verirseniz sevinirim. Balık
Sevgiliyle Taksim'e 5-10 dakikalık bir mesafede kalacağız önümüzdeki 3 gece. Bize takılabileceğimiz mekanlardan seçmece bir liste yapabilir misiniz? İstanbul'a yabancıyız ikimiz de. O yüzden 3-5 araç değiştirilecek yerler olmasın mümkünse. Önceliği yürüme mesafesi yerlere verirseniz sevinirim. Balık-ekmek de yenecek, ekmekarası da yenecek ayrıca, o konudaki favorilerinizi de alalım. :)
0
ahmetcan44
(03.03.13)
öğle yemekleriniz benden olsun.
1-karaköyde balık ekmek; karaköyde balıkpazarına gidin, pazarın sonundaki balıkçının yanından geçen yolu takip edin, yol bir bahçeye çıkıyor, bahçede masalar var, masalarda milelt balığını yiyor. alkol de var isterseniz.

ya da, kadir has üniversitesinin tam karşısında, teknede balıkekmek satılıyor ordan da yiyebilirsiniz. bu ikisinin dışında bir yerden yemeyin. lezzetli yapan kadir hasın karşısındaki adamdır, bu adam gerçek odun kömüründe yapar, ekmekleri ızgarada ısıtır ve içine domates-soğan koyar, soğanı taze doğranmış ve suludur... eminönü vs.de satan dallamalar domates koymazlar, soğanları da saatler öncesinden doğranmış ve kurumuştur.

2-pizza; ama bildiğin pizzalar gibi değil, gerçek el yapımı, gerçek italyan pizzası (tabi türk motifi var içinde) mekanın adı, la fontana di trevi, istiklaldeki barcelona pastanesinin yanıdaki sokağa giriyorsun, sokağın sonuna kadar yürüyüp sağa dönüyorsun, 20 metre sonra karşında pizzacı.

3-esnaf lokantası; mekanın adı balkan lokantası. gs lisesinin önünden geçen ve istiklali dikine kesen bir cadde var, ingiliz konsolosluğuna çıkar o cadde. şimdi o caddeyi takip et, hsbcyi, denizbankı, avrupa pasajını geç hemen ilerde sağa dönen bir sokak var, sokağın sonu balıkpazarına çıkar. şimdi sen o sokağın sonunu boşver, sokağın başında hemen sağ tarafında bir esnaf lokantası vardır, o lokantaya gir ve yiyebileceğin en güzel sulu yemekleri ye. çorba olarak mutlaka kemik suyuna çorba iç. eğer geç gidersen kalmaz o çorba, o zaman rica et patrondan, haşlamanın suyundan iste, içine limonunu sıkıp çorba niyetine iç.
(lokantada, fötr şapkalı, şemsiyeli 70-80 yaşlarında, istanbul beyefendisi bir müşteri görürsen, av.ismail beyin selamı var de)

tatlı olarak; karaköyde balıktan sonra, karaköy güllüoğluna git,

la fontana di trevide pizza yedikten sonra hemen yanındaki pastaneden çikolata ye, süperdir. pastanenin adı da j'adore, pastane küçüktür, orda yer yoktur. ama pizzacıdaki garsona söylersen sana ordan da çikolata getirirler ve pizzacıda yiyebilirsin. zaten pizza menüsünün yanında çikolatacının da menüsü geliyor.

lokantadan sonra da, o civarda karadenizli bir pideci var, o adamların da sütlacı meşhurdur, orda sütlaç ye. zamana ayak uydurma adına, sütlacı wafflea çevirip içine üstüne muz-bal-kivi- vs koyuyor bu adamlar(adamlar hakkaten dangalak ama sütlaçları çok güzel), sen üstüne ıvır zıvır koymak gibi bi eşşekik yapma, adam gibi sütlaç iste, üstüne de sadece fındık koydur. (sütlacı seçerken, üstü iyice kızarmış-yanmış olanını seç, kanser yapar diye çekinip de yanmamış olanı alma.

bir akşam da sur kebaba gidin, sur kebap için googlemapsten faydalan ve mekanın yerini kabataslak öğren, sonra da tarlabaşından taksiye bin git, ingiliz konsolosluğunun oralardan binersen max. 6-7 lira yazar.

diğer günleri de başkası yazsın, benden bu kadar.
0
de jure
(04.03.13)
istiklalden yürüye yürüye galataya inin oralarda turlayın sonra karaköye inin. vapur iskelesine gelmeden orda bi haliç panoromik turu gibi bişi var. normal fiyata ona binip halici gezebilir en sopn durakta inip teleferikle pier lotiye gidebilirsiniz. vasıtalı oldu ama buradaki vasıtalarda eğelenceli olduğundan ve siz istanbula yabancı olduğunuzdan bence hoşunuza gidecektir. balık ekmek için gözünüzü kapatıp galata köprüsü altında yiyebilir ya da beşiktaşa gidebilirsiniz. kabataşa finukilerle gidip ordan boğaza giden otobüslere binip ortaköy, bebek, arnavutköy, sarıyer falan gezebilirsiniz.
3 günde gidilir mi bilmem ama haftaiçi bu mevsim ada pek sakin pek güzel olabilir.
0
fosforlu cevriye
(04.03.13)
Vasıtalı olsun da, hani çok fazla olmasın. Ne bileyim, metroyla bağlantılı olabilir, tramvayla bilmem neyle olabilir mesela. İki otobüs işin içine girerse biraz sıkıntı olabilir diye düşündük.
0
🌸ahmetcan44
(04.03.13)
Eskiden olsa inci pastanesinde profiterol yiyin derdim :(
Soylenenlere ek olarak mandabatmazda kahve icmeden dönmeyin.
0
battlenet
(04.03.13)
(8)

taksim meydan'dan beşiktaş akaretler durağına nasıl giderim?

inancsiz deve
en kolay? nerden neye binmem gerekir?
en kolay? nerden neye binmem gerekir?
0
inancsiz deve
(03.03.13)
30A. 30M veya beşiktaş dolmuş olabilir
0
sadegazoz
(03.03.13)
dolmuş kaç para? 30a ve 30m taksimden geçmiyormuş ayrıca
0
🌸inancsiz deve
(03.03.13)
@sadegazoz : Hangi 30A?Hangi 30M? O otobüslerin taksim meydanında ne işi var?

@inancsizdeve : Taksim Meyda'nında Atatürk Kültür Merkezi'ne en yakın otobüs duraklarını bul. O duraklarda Anadolu yakasına geçmeyen (559C, 42T,25T) otobüslerden birine bin.

Veya gümüşsuyuna inerken yolun sağında Beşiktaş dolmuşlarına bin. Beşiktaş dolmuşları nereden kalkıyor diye kime sorsan gösterir. Dolmuş 2 lira 25 kuruş gibi birşeydi en son.
0
Nocturne
(03.03.13)
eyvallah biliyorum dolmuşların yerini de ne pahalıymış iki adım mesafe. ama en çabuk kalkanı en hızlısı o heralde 5 dakika sürmez di mi?
0
🌸inancsiz deve
(03.03.13)
Trafik olmayan bir saatte gidersen 5 dakika bile sürmez evet.
0
Nocturne
(03.03.13)
akaretler durağı tek taraflı. yani karşısı yok. bundandır ki iskelede ineceksiniz otobüse binerseniz.
0
prodeq
(03.03.13)
Yahu yanlış cevaplar verip durmayın, işkembeden atmayın artık! İskelede inemez öyle bir durak yok. Kalktı..
0
Nocturne
(03.03.13)
kime tik vereceğimi şaşırdım yav. dolmuşa binersem nerde inecem peki ne diyecez şöföre? benim amaç hsbc beşiktaş şubesine gitmek.
0
🌸inancsiz deve
(03.03.13)
(3)

pendik tren istasyonundan green park hotele yürümek dışında bi yol

erdok
en kötü yürüycem zaten ama bunun dışında tren istasyonundan indiğimde ne yapabilirim? hangi vasıta uygun olur?
en kötü yürüycem zaten ama bunun dışında tren istasyonundan indiğimde ne yapabilirim? hangi vasıta uygun olur?
0
erdok
(03.03.13)
taksi?
0
girl in a coma
(03.03.13)
17b karşısında indiriyo. istasyondan kalkıyor gebzeye gitmek için.
0
prodeq
(03.03.13)
en iyi seçim taksi olur, ama yakın zaten gündüzse yürünür.
0
Sarix
(03.03.13)
(1)

Üsküdar-Beykoz Ahmet Mithat Efendi Sahnesi

bblainn
daha önce hiç beykoz'a gitmediğimden ötürü, 3deki oyuna kaçta çıksam rahat yetişirim ? aramaya inandım, baktım ama tam olarak nerde inmeliyim otobüsle giderken ?
daha önce hiç beykoz'a gitmediğimden ötürü, 3deki oyuna kaçta çıksam rahat yetişirim ? aramaya inandım, baktım ama tam olarak nerde inmeliyim otobüsle giderken ?
0
bblainn
(02.03.13)
akademi durağında inip 10-15 dakika yürümen gerekecek. üsküdar-akademi arası da taş çatlasa yarım saat tutar.
0
katukatu
(02.03.13)
(12)

burası neresi?

cantstandya
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/734845_10151348486173074_2027554135_n.jpg
0
cantstandya
(02.03.13)
ara yol
0
qwermans
(02.03.13)
Dünya, Samanyolu.

Edit: Tabi bunu filmlerde olduğu gibi tıkır tıkır ses çıkararak harf harf ekrana gelirken düşün. Böyle siyah ekran, bunlar sağ alt köşede yazılıyor, yazının bitmesine yakın arkada senin verdiğin resim fadingin tersini yapıyor, onun da bir adı vardı. Giriş yapıyor yani. Arkadan da ekran hala siyahken biraz araç sesi gelsin, polis telsizi sesi gelsin. Al sana gişe filmi girişi.
0
cengizkhan
(02.03.13)
commons.wikimedia.org burada şehir bayrakları var ben kabaca baktım ama göremedim fotodaki bayrağa benzer birde sen şansını dene
0
kyha
(02.03.13)
sorunun soruluş sebebi önemli değil meraktan anlaşılan fakat cidden cevap çıkacak mı merak ediyorum, çünkü ne bayrakalra ne de plakalara zoom yapamadım ben, ancak bu bina mimarisine aşine veya orda bulunmuş biri cevaplayabilir, görelim bakalım:) ama sallamam gerekirse endülüs ispanyasında bir yer derdim.
0
tresrichesheures
(02.03.13)
burası biralonya ülkesinde yer alan biraver sokak.
0
anti silence
(02.03.13)
morocco gibi geldi bana
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(02.03.13)
bayrak tanıdık bi şey olmadığına göre ülke birliğini geç sağlamış yerlerden biri olabilir. italya'da mesela her vilayetin farkı bi bayrağı var, adamlar hala asıp duruyor.

ek not: hepinizin içinden italya geçti, biliyorum.
0
raikkonen
(02.03.13)
bayrağa bakmayın beyler. orada bir şirket var onun bayrağı
TÜm bayrakları araştırdım öyle birşey yok.

Edit: İlerde bir bayrak daha var, ingiltere olabilir.
edit2: Birleşik krallık bayrağı ilerdeki işt
Edit3: Galler orası aga, mimarisi solda ki küre şekli, dam çıkıntıların köşeleri
0
saksı
(02.03.13)
ispanya Malaga da bir sokak
0
Thunderbirds
(02.03.13)
evet ilk başta İtalya geliyor akla, sonra Küba mı diye düşünüyorsun. Soldaki bayraktan çözemeyince sağdaki bayrağa geçiyorsun, sağdaki bayraktan yola çıkarak Paraguay olduğu sonucuna şüpheli yaklaşıyorsun :)

neresi bilmiyorum.
0
safra
(02.03.13)
kesin bilgi ulaştı.

malta
0
🌸cantstandya
(02.03.13)
mobilemob
(03.03.13)
(2)

Haseki'den Buyukada'ya Ulasim ?

rburak
Herkese iyi geceler. En rahat sekilde nasil gidebilirz Buyukada'ya. Ayrica yardimi olur mu bilmiyorum fakat gidecegimiz yer asagida linkini verdigim hotel. Yardimci olabilecek arkadaslara minnettar kalirim. Tesekkur ederim.http://www.eskibagbutikhotel.com/tr/ulasim
Herkese iyi geceler. En rahat sekilde nasil gidebilirz Buyukada'ya. Ayrica yardimi olur mu bilmiyorum fakat gidecegimiz yer asagida linkini verdigim hotel. Yardimci olabilecek arkadaslara minnettar kalirim. Tesekkur ederim.

www.eskibagbutikhotel.com
0
rburak
(02.03.13)
tramvay>vapur
0
kyha
(02.03.13)
haseki - kabataş tramvay
kabataş - büyükada vapur
0
Ramiegovic
(02.03.13)
(3)

Kabataş - 4.Levent

eagle00
Merhabalar, Kabataş'tan 4. Levent'e gitmek için hangi otobüslere binebilirim acaba?
Merhabalar,

Kabataş'tan 4. Levent'e gitmek için hangi otobüslere binebilirim acaba?
0
eagle00
(01.03.13)
Kabataş'tan funiküler ile Taksim'e çıkıp oradan metro ile 4. Levent'e gitmeniz daha kolay olacaktır.
0
dagog
(01.03.13)
hacıosman, maslak falan yazan otobüsler geçer, 29c 29d en sık geçen otobüslerdendir
0
ruz
(01.03.13)
27SE direk gider
0
Ramiegovic
(01.03.13)
(3)

Eskişehir Buket Lahmacun

puc
Selamlar,Kapattı mı burası? Adalardaki?
Selamlar,

Kapattı mı burası? Adalardaki?
0
puc
(01.03.13)
uzun süredir oradan geçmedim ama kapatmış diye duydum.
0
sanal uyku
(01.03.13)
Barınamadı teröristler Eskişehir'de.
0
Mikail bey
(01.03.13)
@sanal uyku: Anlaşıldı o zaman, telefonlara cevap vermiyorlardı.
0
🌸puc
(01.03.13)
(4)

Beşiktaş'ta kitapçı

hjarteblod
YGS hazırlık kitapları almam lazım 1-2 tane, Beşiktaş'ta nerden bulurum, pek yeniyim buralarda? Meydanda vardı sanırım bi kitapçı ama bilmiyorum böyle sınav kitapları da satıyor mu yoksa cemal süreya-only mi takılıyorlar.
YGS hazırlık kitapları almam lazım 1-2 tane, Beşiktaş'ta nerden bulurum, pek yeniyim buralarda? Meydanda vardı sanırım bi kitapçı ama bilmiyorum böyle sınav kitapları da satıyor mu yoksa cemal süreya-only mi takılıyorlar.
0
hjarteblod
(01.03.13)
meydanda olan nezih, hatırlamıyorum sınav kitabı satıyor mu satmıyor mu. akaretler tarafına doğru alkım ve kabalcı var, ikisinde de istediğin kitaplar var.
0
kahin ahtapot paul
(01.03.13)
ben olsam vapurla kadıköye geçip akmara giderdim. 20 dk vapur + 5 dakika yürüme ile 25 dakika sürer yaklaşık.
0
there is a light that never goes out
(01.03.13)
avantajı nedir akmar'ın? bildiğim kadarıyla tek bi mağaza yerine koca pasaj orası. orda zor olmaz mı hangi kitabın nerde daha ucuz olacağını seçmek falan? sonuçta sahaf gezmek değil amacım yani, ygs kitabı alıp cıkıcam. hangi yönleri için değer 25dk mesafeye?
0
🌸hjarteblod
(01.03.13)
çeşitin çok olması ve pazarlıkla baya ucuza alabilecek olman. tabi birkaç kitap alacaksan öneririm. hangi kitabın nerede ucuz olacağını aramak değil de, girdiğin 1-2 yerle pazarlık edersin istediğin fiyata alırsın. sen bilirsin tabi, az kitap alacaksan değişir.
0
there is a light that never goes out
(01.03.13)
(6)

Roma'da napılır?

contavolta
yarın sabahtan iki erkek olarak romaya gidiyoruz. 4 gün ordayız. google'dan baktım işte vatikan'a gidin , kolezyuma gidin diyolar da sizin başka önerebilceğiniz yerler var mı?bak şuraya gitmiştik çok iyiydi? şunu yemiştik şurda çok lezzetliydi? kesin yapmalısın ya da yapmamalısın dediğiniz şeyler ne
yarın sabahtan iki erkek olarak romaya gidiyoruz. 4 gün ordayız. google'dan baktım işte vatikan'a gidin , kolezyuma gidin diyolar da sizin başka önerebilceğiniz yerler var mı?

bak şuraya gitmiştik çok iyiydi? şunu yemiştik şurda çok lezzetliydi? kesin yapmalısın ya da yapmamalısın dediğiniz şeyler neler?
0
contavolta
(01.03.13)
akşam 9 dan sonra public alanda içki yasak haberiniz olsun az kaldı ceza yiyorduk 3 arkadaş. ne yapmayın oldu bu ama olsun. napında aklıma gelen pisa ya gidin 2,5 saat sürmüştü sanırım trenle günübirlik bir gezi yapılabilir 17 euro idi bileti geçen sene. bir de yürüyün bol bol çünkü yolda sürekli tarihi eserler farklı yapılar görüyorsunuz.
0
internet explorer
(01.03.13)
boş boş şehirde dolaşın hacı zaten şehir olarak güzel bi yer. vatikana gidin güzel baya. kolezyumun pek bi numarası yok. efes daha güzel geldi bana..

medici ailesinin konağına göz atın , şehrin o bölgeden görünüşü gayet güzel. konağın ilerisinde güzel bir meydan var bu bölgede durup pizza ve bira yapabilirsiniz aynı zamanda.

bir de bi kilise vardı ve içerisinde güzel bir astrolojik takvim vardı ama adını unuttum. galileo yada kopernikus ile ilişkili miydi neydi .. çıkaramadım şimdi.
0
kennym
(01.03.13)
www.loplopculer.com

Löplöpcuuler candır
0
eja
(01.03.13)
Eylül'de gidip bir hafta kaldım dolu dolu geçti. Must-see yaparsak:
1.gün: Yürüyerek piazza navona, pantheon, trevi çeşmesi ve ispanyol merdivenleri.
2.gün: Internet üzerinden bilet alın / yer ayırtın Colosseum ve Roman forum - bu kadarı yeter zaten bir gün için, bayılacak kıvama gelirsiniz (çok erken kalkabilirseniz belki Capitol.
3.gün: Internet üzerinden bilet alın / yer ayırtarak Vatikan
4.gün: Internet üzerinden bilet alın / yer ayırtın Villa Borghese

İlaveten Pompi'nin tiramisusu hakikaten süper ve piazza navona yakınlarında "cul de sac" diye bir lokanta var ki müthiş.
Villa borghese'ye alternatif olarak (4 gün kalacağınız için) Tiber adacığı ve yahudi gettosunu önerebilirim (oradaki lokantalar da çok iyi).
0
SiyamkedisiZorro
(01.03.13)
roma pass diye bi şey var. eğer öğrenci değilseniz, genç değilseniz onu alın. 30küsür euro, 3 günlük, sınırsız ulaşım ilk 2 müze bedava diğerleri indirimli vs.

hostelde kalacaksanız oradan harita alın, onlarla konuşun. daha iyi olacaktır tavsiyeleri.

havalar nasıl olacak bilmiyorum, lakin yürüyerek bitirilebilecek bi şehir. ben roma pass aldığıma pişman olmuş idim, tek avantajı millet iki saat collesium sırasında beklerken ben dil çıkararak yanlarından geçtim.

turistik yerlerde 5 euro.ya su bulurken, arka sokaklarda 2 euro.ya pizza yemek mümkün.

vatikan.a gittiğinizde şapel.i görmeyi unutmayın. ben unuttum!

sokaklarda serkeş bi şekilde dolaşın, güzel yerlere denk gelebilirsiniz.
ben tramvaya binmiş idim hop on - hop off mu deniyor, o turdan yapmıştım bedava olarak. çünkü taksimdeki tramvaya benzeyen bi araç, şehrin sokaklarında yolun ortasından gidiyor. şehri görmek için kolay bi yöntem.
0
biseysorcaktim
(01.03.13)
wikitravel.org

ing. varsa yukardaki rehber hemen hemen herseyi anlatıyor.
0
ra s al ghul
(01.03.13)
(2)

izmir havalimanı çiçekçi

fikox
izbanla havalimanına gidicem.oralarda çiçekçi var mı?bilgisi olan var mı?
izbanla havalimanına gidicem.oralarda çiçekçi var mı?bilgisi olan var mı?
0
fikox
(28.02.13)
izbanla hiç gitmedim de havalimanında çiçekçi yok. ancak gaziemir'de bulabilirsin.
0
yule
(28.02.13)
gaziemir izban çıkışında çiçekçi var.
0
deliveryourvoice
(28.02.13)
(5)

İşini iyi yapan son berber

idexo
yıllardır berbere gitmemiş biri olarak işinde iyi olan bir berber arıyorum. şapkadan tavşan çıkarmasına gerek yok. Saçımı, kafama yakışacak şekilde kesip düzeltecek o kadar. fazlada gözümüz yok. demode olmasın. güncel bir 'berber aranıyor' duyurusu olması iyi de olur. şimdiden teşekkürler.*berber de
yıllardır berbere gitmemiş biri olarak işinde iyi olan bir berber arıyorum. şapkadan tavşan çıkarmasına gerek yok. Saçımı, kafama yakışacak şekilde kesip düzeltecek o kadar. fazlada gözümüz yok. demode olmasın. güncel bir 'berber aranıyor' duyurusu olması iyi de olur. şimdiden teşekkürler.

*berber deyişimden erkek olduğum anlaşılıyor herhal
*saçlarım görece uzun olduğundan kuaför mü bulmalıyım?
*kısaltacağı için fark etmez mi?
*bana uzun daha mı çok yakışıyor?
*istanbul
0
idexo
(28.02.13)
şehir belirtseydiniz daha iyi olmaz mıydı?
0
ned flanders
(28.02.13)
sana kesinlikle uzun daha çok yakışıyor <3
0
jemjumun intikami
(28.02.13)
Asariye cad, b&m kuafor
0
i ve been mistreated
(28.02.13)
özür dilerim. istanbul demeyi unuttum.
0
🌸idexo
(28.02.13)
Para sorun değilse Bayram Bal ya da Mehmet Tatlı işini iyi yapar.
0
ned flanders
(01.03.13)
(5)

Antalya da nereye gidilir?

sifirdokuzucuolanvarmi
mart sonu nisan başı gibi kafa dinlemek için tek başıma antalya da bi tatil köyüne gitmek istiyorum. şöyle kapalı yüzme havuzu filan da olabilir. fiyatı da ekonomik olcak. önerebilceğiniz bi yer var mı, kesin git memnun kalırsın vs. gibisinden
mart sonu nisan başı gibi kafa dinlemek için tek başıma antalya da bi tatil köyüne gitmek istiyorum. şöyle kapalı yüzme havuzu filan da olabilir. fiyatı da ekonomik olcak. önerebilceğiniz bi yer var mı, kesin git memnun kalırsın vs. gibisinden
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(28.02.13)
istanbuldaysan o kadar uzaklaşma derim, akçay taraflarına git bence.

ama illa antalya diyorsan wow otele git tatil koyu gibi
0
feodal moruk
(28.02.13)
wow topkapi palace tabii
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(28.02.13)
Bir keresinde mayıs ayında Olimpos'a gitmiştim, hem kimse yoktu, hem de hava ılıktı. Geçirdiğim en huzurlu tatil olmuştu. Tavsiye ederim. Ama kapalı veya açık yüzme havuzu yok tabi oralarda.
0
bazilika
(28.02.13)
wow otelin ekonomik olduğuna emin misiniz :))
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(28.02.13)
kaleiçi tarafı nasıl. bi otelde kalsam, akşamları bar ortamına takılsam :)
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(05.03.13)
(2)

Gençlik Caddesi İlk sokak

purusha
Kızılay'dan yürüyerek gidilir mi buraya? Yoksa dolmuşa falan mı binmek lazım?
Kızılay'dan yürüyerek gidilir mi buraya? Yoksa dolmuşa falan mı binmek lazım?
0
purusha
(27.02.13)
gidilir.
0
rutubettin
(27.02.13)
gidilir hem de hava şahane... aradan geçebilirsin parklardan filan, caddeleri takip etme, gugıl mepsten bak.
0
kediebesi
(27.02.13)
(1)

iett beşiktaş başvuru merkezi

Normandy
43R'ye binip iett beşiktaş başvuru merkezine gidebilmek için hangi durakta inemem lazım akaretler mi beşiktaş meydan mı daha yakın olur? ya da hisarüstü tarafından alternatif bir yol var mı başka kullanabileceğim?
43R'ye binip iett beşiktaş başvuru merkezine gidebilmek için hangi durakta inemem lazım akaretler mi beşiktaş meydan mı daha yakın olur? ya da hisarüstü tarafından alternatif bir yol var mı başka kullanabileceğim?
0
Normandy
(26.02.13)
`besiktas meydani daha yakin. uskudar motorlarinin tam karsisinda.
0
fakyoras
(26.02.13)
(4)

eski büyükdere caddesi nasıl giderim

karlmarx
ziraat bankasi genel müdürlük ek hizmet binasi eski büyükdere cad. c blok no:39 maslak/istanbulbu adrese gştmek istiyorum. metro gidiyormuş galiba, metrobüsle mecidiyeköyde inip metroya binip hangi durakta inmeliyim?zeytinburnundan gideceğim.teşekkürler.
ziraat bankasi genel müdürlük ek hizmet binasi eski büyükdere cad. c blok
no:39 maslak/istanbul


bu adrese gştmek istiyorum. metro gidiyormuş galiba, metrobüsle mecidiyeköyde inip metroya binip hangi durakta inmeliyim?

zeytinburnundan gideceğim.
teşekkürler.
0
karlmarx
(26.02.13)
metrobüsten zincirlikuyuda in,
metroya bin itü de in oradan sor gösterirler.
0
seyduna6687
(26.02.13)
itü de in karşıya geç oralara çok yakın
0
croswell
(26.02.13)
metrobüs ile mecidiyeköy. oradan metro veya maslak'tan geçen otobüslerle de gidebilirsiniz. maslak itü durağında inip yolun karşısına geçince 100 m falan ilerde yol kenarında (sarıyer yönüne doğru).

***
ek:
metro ile gidişte "plaza çıkışı"ndan çıkılabilir.
otobüs ile gidişte, yine metroyu alt geçit olarak kullanıp aynı yerden çıkılabiliyor.

aslında her iki seçenekte de (gişelerin olduğu katta ama ilerdeki) asansör ile çıkıldığında tam karşısına denk geliniyor.
0
holy diver
(26.02.13)
itü ayazağa durağında windowist çıkışından çık mutlaka yoksa yuarıda çok dolanırsın. sonra da aşağıya doğru yürümeye devam et, birilerine sor hatta bulursun.
0
sirkelimon
(26.02.13)
(3)

Bulgaristan'a gitmek

443
yeşil (hususi) pasaport sahibiyim. yurtdışından gelen telefonumu işletecek pasaport bulamadığımdan dolayı kendim yurtdışına çıkmaya karar verdim. en ucuz yollu halledebileceğim yer bulgaristan gibi duruyor. (istanbul'da yaşıyorum) sorularım şunlar: 1-bulgaristan'a esenler otogardan otobüse binerek e
yeşil (hususi) pasaport sahibiyim. yurtdışından gelen telefonumu işletecek pasaport bulamadığımdan dolayı kendim yurtdışına çıkmaya karar verdim. en ucuz yollu halledebileceğim yer bulgaristan gibi duruyor. (istanbul'da yaşıyorum) sorularım şunlar:

1-bulgaristan'a esenler otogardan otobüse binerek elimi kolumu sallaya sallaya girebilir miyim?

2-diyelim girdim o ülkeye girmiş sayılmam için sınırdan geçmem yeterli mi?

3-otogardan kalkan otobüsler sınır kapısında yolcu indirip bindiriyor mu? yoksa edirne'ye gitsem oradan başka bir vasıtayla sınırı geçmek mümkün mü?

4-sınırı geçtikten sonra en erken kaç saat sonra dönebilirim?

5-bulgaristan için tekin değil diyorlar. başıma bir iş gelir mi?

6-bu yaptığın iş hiç mantıklı değil git şöyle hallet diyebileceğiniz bir fikriniz var mı?
0
443
(26.02.13)
kıbrısa git. vize pasaport sorunu olmaz. kimlikle girer çıkarsın. ufak bir kağıt veriyorlar gümrük damgasının basıldığı onunla kayıt ettirebilirsin. ben yaptım oldu. ayrıca denildiği gibi sigara içki de alırsın yolculuk bedavaya gelir.

edit: yeşil pasaport demişssin. okumamışım iyi yunanistana tren var o şekilde de düşünebilirisin ucuz olur. bulgaristanı önermem eğer yanında türk yoksa sakat.
0
delidir yakalayin
(26.02.13)
buradan ilan verdin mi pasaport hakki icin?

illa ki birileri vardir isini gorecek.
0
tdl
(26.02.13)
trenle bulgaristana gitmek mantıklı mı? hiç inmeden geri dönsem falan?
0
🌸443
(28.02.13)
(3)

Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi'ne nasıl ulaşırım ?

nurigagarin
Selam sanatsever ekşici dostlarım, İzmir'de bulunan Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi'ndeki Dali sergisine gitmek istiyoruzda, şimdi biz buraya nasıl ulaşabiliriz, metroyla, ya da otobüsle en yakın olarak neresinde ineriz?Not: Bornova'dan gideceğiz.
Selam sanatsever ekşici dostlarım, İzmir'de bulunan Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi'ndeki Dali sergisine gitmek istiyoruzda, şimdi biz buraya nasıl ulaşabiliriz, metroyla, ya da otobüsle en yakın olarak neresinde ineriz?

Not: Bornova'dan gideceğiz.
0
nurigagarin
(26.02.13)
Yardımcı olur mu bilmem ama: www.aassm.org.tr
0
fotrsapka
(26.02.13)
169 üçkuyulardan geçiyodu sanırım. ordan da yürünür yani. bi de sergi çok büyük değil zodyak var toplam 20-30 eser var bilginiz olsun
0
metehan01
(26.02.13)
bornova metroyu kullanarak konak'a gel. ordan da akm nin önünden 169,305,554,8,12,7(emin degilim tam),216,300 bunlara bin. sonra sahilden gideceksiniz hep sahil yolundan saptıgı an düğmeye hemen bas ve in karsında ahmet adnan saygun sanat merkezi iyi gezmeler :)
0
fıytfıyt
(26.02.13)
(2)

Taksim'de Sürpriz Doğumgünü İçin Mekan

elainemarley
Yardımcı olabilirseniz hayat kurtarırsınız arkadaşlar. Arkadaşımız yurtdışına gidiyor eğitim için, onu güzel bir şekilde uğurlamak istiyoruz. Eminim vardır aranızda Taksim'de doğumgünü kutlamış olan. Atmosferi güzel bir mekan önerisi yapabilirseniz iyi olur. İçkili bir yerde kutlayacağız. Grupça hep
Yardımcı olabilirseniz hayat kurtarırsınız arkadaşlar. Arkadaşımız yurtdışına gidiyor eğitim için, onu güzel bir şekilde uğurlamak istiyoruz. Eminim vardır aranızda Taksim'de doğumgünü kutlamış olan. Atmosferi güzel bir mekan önerisi yapabilirseniz iyi olur. İçkili bir yerde kutlayacağız. Grupça hepimiz üniversite öğrencisiyiz. Doğumgünü olan arkadaşımız içeri girdiğinde ışıkları bir süreliğine kapatmayı kabul edecek bir mekan olursa süper olur, pastayı falan biz ayarlayacağız. Teşekkürler şimdiden.
0
elainemarley
(25.02.13)
geçen Uçan Evde denk gelip ışıkları kapatmışlar haa iyiymiş falan demiştik en üst katında kutladılar sanırım o yüzden de ışıkları kapatmaları diğer insanlar için çok sorun olmadı.Uçan Eve bi bakın sorun.
0
bunumu demek istedin
(25.02.13)
K-Box Karaoke
İstiklal Caddesi Mis Sokak No:5
0
Mangarozi
(26.02.13)
(3)

Estetik apartman merdiveni

firtinanin gozunden
Kısa filmde yer almak üzere klasik apartman merdiven boşluğu sahnesi için estetik merdivenlere sahip mekan arayışındayım. Bilen gören var mı acaba? Yer: İstanbul Mekan Özelliği: En fazla yarım saat sürecek merdiven boşluğu çekimi için izin alabileceğimiz, tarihi özellik arz etmeyen, kısmen modern fa
Kısa filmde yer almak üzere klasik apartman merdiven boşluğu sahnesi için estetik merdivenlere sahip mekan arayışındayım. Bilen gören var mı acaba?
Yer: İstanbul
Mekan Özelliği: En fazla yarım saat sürecek merdiven boşluğu çekimi için izin alabileceğimiz, tarihi özellik arz etmeyen, kısmen modern fakat standartların da dışında, en az 5 kat ve üzeri.
Teşekkürler.
0
firtinanin gozunden
(25.02.13)
Istiklal caddesi uzerindeki misir apt.

Mirkelam'in "gecip giden huhuuu, zamanlarin..." Sarkisi orada cekildi yanlis hatirlamiyorsam.

Izin verirler mi bilmem. Vermezlerse o bolgede eski ve ozel baska apt'lar mevcut.
0
mavi istiridye
(25.02.13)
Sarkinin adi da "hatiralar" mis arada.

:)
0
mavi istiridye
(25.02.13)
genellikle pleksi küpeşte kullanılan apartmanlardır. villalarda ve bazı şık apartmanlarda gördüm pleksi küpeşte korkuluğunu, çok şık bir tasarım.

www.pleksimerdivenkorkuluklar.com
0
deltax
(26.06.25)
(1)

Ankara yakınlarında köy ortamı olan gezilecek yer tavsiyesi

turcino
Arabayla 2-3 saatlik mesafeye kadar olan ve tam bir köy ortamını yansıtacak (hayvanlar, yeşillik, temiz hava vs) bir yer arıyoruz. Gidilen yerde gece de kalınabilsin, etrafı gezilebilinsin, köy kahvaltısı yapılsın ve en önemlisi sevgili görünce kimse çıkışmasın, sevgililer beraber takılabilsin kafas
Arabayla 2-3 saatlik mesafeye kadar olan ve tam bir köy ortamını yansıtacak (hayvanlar, yeşillik, temiz hava vs) bir yer arıyoruz. Gidilen yerde gece de kalınabilsin, etrafı gezilebilinsin, köy kahvaltısı yapılsın ve en önemlisi sevgili görünce kimse çıkışmasın, sevgililer beraber takılabilsin kafasına göre. Herhangi bir köye rastgele git, kal diyen de olabilir ama bu fikre sıcak bakmıyoruz.
Safranbolu veya Amasra yolu üzerinde böyle bir yer varsa mükemmel olur tabi.
0
turcino
(25.02.13)
Uyuzsuyu Şelalesi var nallıhanda. nallıhan küçükce bir ilçe ama bu şelaleye çıkarken birkaç evden oluşan yeşillik bir yer var şehirden uzak. orada küçük evleri bir günlük kiralayabilirsiniz, belediyeye ait nezih bir ortam, işletenler de oralı köylü bir aile. sabah ve öğlen de çok güzel kahvaltı yemek çıkıyor köy usulü. topluca gidip yiyorsunuz.

yanınız orman zaten, ilerde şelale. insanın ankara sınırlarında olduğuna inanası gelmiyor.

(2 yıl önce bahar aylarındaki tecrübelere göre yazılmıştır.)
0
elalemin derdi
(25.02.13)
(2)

eyüp koçtaş'a nasıl giderim

fenerbasket
metrobüs uyarmı?
metrobüs uyarmı?
0
fenerbasket
(25.02.13)
başka koçtaş varmı oralarda peki?
0
🌸fenerbasket
(25.02.13)
yok.
0
dasher
(25.02.13)
(3)

Taksim Civarı Bedava Park yeri

seindfeld
Otopark a verilen paraya acıyan ve "george costanza" tadında inatla para vermeme azmine sahip olan benim için önerilerini beklerim.Öyle bir yer olsun ki çekicinin çekmeyeceğini bileyim.Yürümede de çok sıkıntım yok yürürüm.Olmadı en uygun hangi otoparka park edersiniz?
Otopark a verilen paraya acıyan ve "george costanza" tadında inatla para vermeme azmine sahip olan benim için önerilerini beklerim.
Öyle bir yer olsun ki çekicinin çekmeyeceğini bileyim.Yürümede de çok sıkıntım yok yürürüm.
Olmadı en uygun hangi otoparka park edersiniz?
0
seindfeld
(24.02.13)
otoparka parka para vermemek için inat ediyorsan, inat varsa biraz yürümeyi göze almak lazım. osmanlı sokaktan yada kazancı yokuşundan in, kazancı yokuşu üzeri, püreltaş sokak, başkurt sokak,akyol sokak, bolahenk sokak, mebusan yokuşu.
buralarda kesin yer bulursun, hem fazla da yürümezsin, mebusan yokuşunun bir kısmında ispark var bir kısmında yok, sokakların hiç birinden aracınız çekilmez.
0
vincenzo
(24.02.13)
cihangir ara sokakları...
0
benim de soyleyeceklerim var
(24.02.13)
Otoparka para vermek istemiyorsan ve yürümek konusunda sıkıntın yoksa tavsiyem: toplu taşıma
0
arig
(24.02.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.