Giriş
(3)

demonoid

ayiadam
noldu buna ya çöktü mü_?
noldu buna ya çöktü mü_?
0
ayiadam
(06.05.09)
görünüşe göre çökmüş..
0
wingless
(06.05.09)
yoo gayet aktif.
0
rentts1
(06.05.09)
evet gelmiş kendine.
0
🌸ayiadam
(06.05.09)
(5)

youtube da video izleyememe

burakbaysal86
arkadaslar benim orunum su bilgisayara format attım ama simdi youtube a girdigimde hicbir videoyu izleyemiyorum karsıma soyle bir yazı cıkıyorHello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player. yukluyorum lazım gelen programları ama ha
arkadaslar benim orunum su bilgisayara format attım ama simdi youtube a girdigimde hicbir videoyu izleyemiyorum karsıma soyle bir yazı cıkıyor

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

yukluyorum lazım gelen programları ama hala sorun veriyor sorun nedir ne degildir anlamadım bilen arkadaslar varsa yardımlarınızı bekliyırum
0
burakbaysal86
(06.05.09)
adobe flash player yükleyin diyor.
www.adobe.com
0
bdivrik
(06.05.09)
tesekkur ederim ama yukledim zaten ama gene sorun veriyor
0
🌸burakbaysal86
(06.05.09)
cok enteresan mozilla firefox ile calısmıyor ama internet explorer da gosteriyor:S
0
🌸burakbaysal86
(06.05.09)
firefox'ta javascript mi kapalı ki ?
0
infernal majesty
(06.05.09)
FF'de js kapalı mı?
0
pichoscosama
(06.05.09)
(10)

LCD Tercih Yardım / Tavsiye

1001gecemasallariyla1002gece
Arkadaşlar 22 inch wide screen en ucuz bulduğum iki monitörün linklerini koyuyorum, teknik özellikleri aynı, sanırım lg'de speaker yok ki zaten ihtiyacım da yok zira ses sistemim var.bunlardan kulladığınız var mı? hangisini alayım sizce?bu hyundai: http://www.vatanbilgisayar.com/productDetails.aspx?
Arkadaşlar 22 inch wide screen en ucuz bulduğum iki monitörün linklerini koyuyorum, teknik özellikleri aynı, sanırım lg'de speaker yok ki zaten ihtiyacım da yok zira ses sistemim var.

bunlardan kulladığınız var mı? hangisini alayım sizce?

bu hyundai: www.vatanbilgisayar.com
bu da lg: www.webdenal.com

veya bu fiyat seviyesinde satmayı düşündüğünüz, ya da tavsiye edeceğiniz diğer modellere de açığım ama en az 22 inch tercihimdir.

teşekkürler şimdiden çok!

ayrıca mail de atabilirsiniz: atamansina[at]gmail.com
0
1001gecemasallariyla1002gece
(05.05.09)
valla dostum bende aynı şekilde monitör arayışı içindeydim taaaaaki :D hanns-g ile tanışana kadar www.mavibilgisayar.com ,valla ben beğendim açıkcası özellikle fiyatına göre çok iyi bence şu an hdmı girişli bi monitörü bu fiyata bulması zor gibime gelior yanlışmıyım :) monitörün yorumları falan iyi genelde artı internetten edindiğim bilgiye görede ödül falan almış,arkadaşımdada var bundan gayet memnun.

fakat bi sorun var işte oda bu mavi bilgisayarın ankarada olması en yakın şubeside (istanbula göre) izmitte onun dışında şubesi yok bildiğim kadarıyla ben internetten almayı planlıyorum parayı denkleştirdiğim zaman :D:D.
0
0zzy
(06.05.09)
İnternet'ten monitor a l ı n m a z.

Kaldırın totonuzu. Gidin bir teknosaya, vatana. Diğerleri ile bir karşılaştırın.
0
pichoscosama
(06.05.09)
@0zzy: evet güzelmiş aslında ama farkındaysan hdmi girişi olmasına rağmen çözünürlüğü benim gönderdiğim linkteki iki monitörle aynı. tepki süresi ve kontrastı da aynen. yani pek de hd olmuyor sanki? :S

@pichoscosama: internet almayı düşünmüyorum zaten pek ama sonuçta araştırmayı internetten yapıp aradığın özellikleri ve fiyatı belirlemen gidip teknosada kazıklanma riskini azaltır diye düşünüyorum :)
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(06.05.09)
@cellar: www.hepsiburada.com şu linkteki inca iyimiş, teşekkürler. 19" almam pek değişiklik yaratmaz çünkü zaten laptop 17". acer de biraz tuzlu. teşekkürler çok :)
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(06.05.09)
ya işte şu HD olup olmama durumunu bende tam adam akıllı kavrayamadım şimdi HDMI girişi olan herşey HD oluyomu acaba,benim teorime göre olabilir gibime geliyo :D mesela ps3 HDMI girişle çalışıyo ve ps3 HD tvlerde oynanabiliyo buda demek oluyomuki,her HDMI giriş olan donanıma HD diyebilirmiyiz :D

ya onun dışında benim almak istemem sebebim zaten birazda parasal bakımdan işte şimdi normal şartlarda hdmı lı bi monitör 600 700 civarı hatta daha fazla fiyatlarla satılıyo bende zaten 22 inch ama HD olmayan bi monitör düşünüyodum fakat gördümki 321 tlye böyle bi alternatif var üstelik x2 speaker + HDMI girişi var bu yüzdende bunu almayı planlıyorum işte bilmem ne kadar doğru olur :D
0
0zzy
(06.05.09)
@ozzy: gerçek hd çözünürlüğü 1920 x 1080 dir. yani burada benim koyduğum ve senin gönderdiğin makinaların çözünürlükleri aynı, sadece senin bahsettiğinde hd girişi var. hd kablosu saniyede daha çok veri aktarabiliyor bunu biliyorum. ama bu 1920x1080den düşük çözünürlükte bir avantaj sağlar mı onu bilmiyorum ki bence pek de sağlamaz gibi geliyor... birilerine sormak lazım aslında.
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(06.05.09)
@ozzy: bunu buldum bir de bak bu da Full HD çöznürlük de iyi ve fiyatı da uygun www.bimeks.com.tr
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(06.05.09)
evet gösterdiğin monitörde güzelmiş harbi fakat boyut olarak 21.5 :D:D ya tabi çok bi fark yok ama insan tam 22.0 olsun istiyo biliyomusun :P,ya işte şu cellar arkadaşın verdiği 2. linkteki acer hoşuma gitti benim hem boyut olarak büyük hemde fiyat olarak benim söylediğim hanns-g ye yakın,hatta o monitörü yanlış hatırlamıyosam bi elektronik mağzasında görmüştüm baya parlak bi ekranı fln vardı ve gerçektende güzel gösteriyodu,işte acer kalitesi ne kadar kaliteli orası tartışılır :/

onun dışında bu HD mevzusunuda ben hala çözebilmiş değilim HD bi monitörde HDMI olmadan normal analog girişle bağladığımızda nası olcak anlamadım,Hd ekran kartları var mesela onlar HDMI çıkışlı oluyo bildiğim kadarıyla (normal çıkışta vardırda) e kaliteden ödün vermemek içinde HDMI dan bağlamak en mantıklısı,monitörde HD olup HDMI girişi olmazsa saçma olur gibime geliyo.

Ya acaba HD şeyleri izlemek için hangisi daha önemli monitörmü ekran kartımı yani mesela ekran kartıysa Hanns-g güzel bi alternatif bence ama monitör önemliysede acer daha iyi gibime geliyo.CAhilliğin gözü çıksın yaw :D ne pis bişey :P
0
0zzy
(06.05.09)
arkadaşlar aşağıdaki aleti aldım, baya iyi; tavsiye ederim:
www.vatanbilgisayar.com
0
🌸1001gecemasallariyla1002gece
(16.05.09)
(4)

hosting firmasini bandwidth ile vurmak

rusdemezale
dostlar romalilar,ben bi arkadas namina domain almisdim, malum kendisi anlamiyo.sonra ufak bi site da yapdim, ve host ettim kendi adima.1 sene gecti. bana mail geldi, uzatin diye. ben umursamadim, otomatik uzatmislar. domain name parasi + hosting istiyolar.yaw banane dedim, iptal edin uzatmiyosam. a
dostlar romalilar,

ben bi arkadas namina domain almisdim, malum kendisi anlamiyo.
sonra ufak bi site da yapdim, ve host ettim kendi adima.
1 sene gecti. bana mail geldi, uzatin diye. ben umursamadim, otomatik uzatmislar. domain name parasi + hosting istiyolar.

yaw banane dedim, iptal edin uzatmiyosam. artik arkadas da kullanmiyo cunku o domain'i, firmayi baskasina satti.
meger sozlesmede ufak harflerle yaziyomus bu.kontrat sonucda internet uzerinden oldu. acaba baglayiciligi var mi? haciz gelir mi?

bu firma aldigin hosting'i 1 aya kadar sorgusuz sualsiz iptal ettirebilirsin diyo.
elimde kullanmadigim 3 domain name var, onlari buraya host etsem, yogun trafik sebebiyyet versem, 3 hafta sonra da iptal ettirsem, firmayi biraz boyle rerero etsem nasil olur? boyle islere uygun bi application bileniniz var mi acep?
durmadan upload/download edecek, ortami gerecek soyle...
ben de boyle istemem ama, bu yapilan ibnelik diilmi dostlar?
extend etmiyom service'i direkt kapatsana...
0
rusdemezale
(05.05.09)
hosting firmalarında haciz gönderen duymadım hiç, kredi kartınızı da kaydettirmediğinizde normalde domain name asla uzatılmaz. hangi akla hizmet öyle bir uygulama yapmışlar bilemiyorum. ama bence ödettirmek için şanslarını denemekteler sadece. kira kontratı değil ki bu otomatik yenilensin. yani bence hiçbirşey yapmanız gerekmiyor.
0
prodeq
(05.05.09)
bir hizmeti satın almamışsanız, hiç bir yaptırım uygulayamazlar. hele hele bir de ıslak imzanın yoksa. rahat olun.
0
ali87
(06.05.09)
Bazı yerlerde bu otomatik renew olayı mevcut. Panelde iptal etme seçeneği olur. Ödeyin işte, kaç para ki?
0
pichoscosama
(06.05.09)
yani adamlar size iyilik olsun diye o maili gönderiyor siz gelip nelerden bahsediyorsunuz. valla gücendim şimdi.
0
ozdek
(06.05.09)
(5)

Receiver, Kablo tv, Digiturk

charlesbukowskiineksi
Evde receiver ile tv seyrediyorum ( dandik bişi' gerçi). Şimdi bu ntv ve ntvsporun şifrelerini bi' türlü çözemedim - sitelerinde şifreler yasal olarak verilmesine rağmen alet o derece dandik yani-. sonradan öğrendiğime göre bu şifre olayları kablo tv ya da digiturk' te mevcut değilmiş yani sadece re
Evde receiver ile tv seyrediyorum ( dandik bişi' gerçi). Şimdi bu ntv ve ntvsporun şifrelerini bi' türlü çözemedim - sitelerinde şifreler yasal olarak verilmesine rağmen alet o derece dandik yani-. sonradan öğrendiğime göre bu şifre olayları kablo tv ya da digiturk' te mevcut değilmiş yani sadece receiver ile tv seyredenlere özgü bi' durum. Buna ek olarak misal eurosport olsun discovery olsun bunlar da receiver ile seyredilebilen kanallar değiller yani kablo tv ya da digiturk' te daha çok kanal var. Şimdi bana insanların nie uydu yani işte receiver' ı - ya da herneyse onu - kablo tv ya da digiturk' e tercih ettiğini izah eder misiniz lütfen? Bir de açıkçası üçünün içinde en mantıklı olanı hangisi sizce ve neden? Teşekkürler.
0
charlesbukowskiineksi
(05.05.09)
Kablo tv ve Digiturk için aylık bir ücret ödeme zorunluluğu var en büyük neden budur.
Kablo tv nin kanal sayısı Normal Uydu alıcısıyla karşılaştırılamaz. Tek çanak kullanan bir insan turksatta 180 e yakın ücretsiz yayını izleyebiliyor. Digiturkte ise kanal sayısı sınırlı.
0
tekrenkturkuaz
(05.05.09)
pazar günü digiturk e üye oldum bi yarım saat içinde de bağlattım.. cünkü uydu alıcım o kadar dandik bişeydi ki sakin bi insan olmama ragmen tekme-tokat daldım.. 3-4 hafta tv izlemedim sırf.. sonra digiturk e üye olmak mantıklı geldi cünkü ne oldugu belli olmayan bi uydu alıcıya verecegim paranın iki katını 2 sene içinde digiturk e ödeyecegim.. üstelik ilk ay bütün kanallar ligtv de dahil olmak üzere ücretsiz.. ligin en kızışmış zamanları iyi geldi bence.. o uydu alıcıyı da aldıgımla kaldım.. garanti falan hikaye..
0
maxpainn
(05.05.09)
envai çeşit gereksiz kanalı izleyeceğine digiturk al, seçilmiş kanalları izle derim ben.

digiturk ekşiduyuru şubesi gibi de konuşabiliyormuşum, onu fark ettim.
0
rectoa
(05.05.09)
@tekrenkturkuaz : tek çanak kullananda kablu tvden daha fazla mı kanal var anlamadım? tek çanakta eurosport, discovery yok ki mesela?
@maxpainn, rectoa: digiturk' ü ben de kullandım 2-3 sene önce eski evimdeyken ama galiba apartmanda digiturk olması gerekiyor, yoksa sıfırdan çanak manak kuruyorlar sıkıntılı iş gibi.
0
🌸charlesbukowskiineksi
(06.05.09)
Kablolu tvde bildiğim kadarıyla 60 kadar kanal var ama Turksat uydusunda 180 civarı ve bu kanalların içerisinde mahalli kanallar da mevcut. Stv, Atv, Show, Kanal D, Kanal 7 ve Fox Tv nin avrupa yayınlarını da normal bir uydu alıcısyla izleyebileceğinizi hatırlatayım.
Eurosport ve discovery Turksatta yok ama ikinci bir çanak bağlatıp Hotbird veya Astra uydusundan da bunları izleyebilirsiniz (şifre kırıcı program ile).
0
tekrenkturkuaz
(06.05.09)
(2)

4.4.x.x Dns'ler güvenli mi ?

thefirstfbli
opendns bir firma biliyoruz, bu 4 4 2 2 ile başlayan dns'ler kime ait allah biliyor, gerçi bir yerde sorgulatıp bir isim bulmuştum.Ben unutup unutup bankaya oraya buraya giriyorum dns ayarları başka başkayken sorun var mı ?
opendns bir firma biliyoruz, bu 4 4 2 2 ile başlayan dns'ler kime ait allah biliyor, gerçi bir yerde sorgulatıp bir isim bulmuştum.

Ben unutup unutup bankaya oraya buraya giriyorum dns ayarları başka başkayken sorun var mı ?
0
thefirstfbli
(05.05.09)
ya teoride yazılan ismi ip'ye çevirip bizi derinliklere ulaştıyor fakat birkaç gün önce bir güvenlik makelesinde dns sunucularının sanıldığı kadar masum olmadığını okumuştum. tam da hatırlamıyorum neden.
0
🌸thefirstfbli
(05.05.09)
(bkz: 4.2.2.1)
0
bdivrik
(05.05.09)
(5)

İnternete girerken kapanan bilgisayar

eftalit
Soru unutulmaz insan bir arkadaştan geliyor efendim:Bilgisayarımda oyun oynarken hiç kapanmayan bilgisayar internete girdiğimde 10 dk da hep kapanıyor. hata mesajı yok. Açılışta sinyalle ilgili bi hata veriyor ve normal olarak açılıyor.Sorun nekine?
Soru unutulmaz insan bir arkadaştan geliyor efendim:

Bilgisayarımda oyun oynarken hiç kapanmayan bilgisayar internete girdiğimde 10 dk da hep kapanıyor. hata mesajı yok. Açılışta sinyalle ilgili bi hata veriyor ve normal olarak açılıyor.


Sorun nekine?
0
eftalit
(05.05.09)
hdd'de bad sector diyicem, veri ali$veri$i sirasinda olu$an bir sorun olabilir. anakart diye sallicam ama nereye bagliyim bilemedim onu da. cd'den, disketten falan bir $ey yuklemeye kalksin, kapanmazsa ilk teorim de curutulmu$ olur boylelikle.

ha bir de ethernet kartiyla ilgili olabilir, evet. benim de pc kitleniyordu eskiden, degi$tirdim karti canavar oldu.
0
astaroth
(05.05.09)
zaman gazetesinden kuponla bilgisayar almışsındır, interneti engellemişlerdir.

virus var.
0
thefirstfbli
(05.05.09)
Bilgisayarınıza "msblast solucanı" bulaşmış. microsoftun sitesinde sanırsam bir yaması var , aratırsanız googleda da bulabilirsiniz.
0
lngrad
(05.05.09)
msblast olsa 60'dan geriye sayma olma mı? Uyarı yok diyor soru sahibi. Hem kapanıyormuş. Restart etmiyormuş.

Ben paramı anakart veya ethernet arızasına yatırıyorum.
0
pichoscosama
(06.05.09)
@thefirst harika bi espri yeteneğin var. Sen çok yaşa e mi
0
🌸eftalit
(20.05.09)
(6)

regex c#

tepedeki psychedelic adam
kullanıcıdan bi input aldıktan sonra bunun karakterlerden oluşan bi string mi sayı mı yoksa ikisi de değil mi şeklinde bi kontrol yapmam lazım regular expression'ı kullanarak .net'te. "ee3" gibi bi input'un ne sayı ne de string olmadığını belirtmem lazım mesela. input "ee"se string, 33'se sayı gibi
kullanıcıdan bi input aldıktan sonra bunun karakterlerden oluşan bi string mi sayı mı yoksa ikisi de değil mi şeklinde bi kontrol yapmam lazım regular expression'ı kullanarak .net'te. "ee3" gibi bi input'un ne sayı ne de string olmadığını belirtmem lazım mesela. input "ee"se string, 33'se sayı gibi bişey döndürmeliyim. döndürmekten ziyade işte bunların kontrolu nasıl oluyor?
0
tepedeki psychedelic adam
(05.05.09)
Sadece regex'leri sorduğunu farz ederek:

/\d+/ ile match ediyor mu onu kontrol et, ediyorsa integer'dır. yok ben double/float'u da istiyorum diyorsan /\d+(.\d+)?/ 123.456'yı da match eder integerların yanında. eğer .123'ü de kabul etsin diyorsan ilk + yerine * gelebilir.

/[A-Za-z]+/ ile kontrol edersen de sadece alfabetik karakterlerden oluşan şeyler true döner.
0
simendiferlerin efendisi
(05.05.09)
"[A-Za-z]+" bu kontrolde de soruda dediğim gibi mesela ee3'ü de karakterlerden oluşan bir string olarak kabul ediyor. öyle de tabi. ama ben içinde böyle sayı oldu mu mesela hani bu kelime değl gibi bir hata vermek istiyorum. ama bu kontrolde sayıları da kabul ediyor. ötekisinde de mesela double, float filan ayırmayacağım ama sadece sayılardan oluşması lazım. d+ yapınca olmuyor o.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(06.05.09)
evet haklısın, dikkatsizlik yaptım tabi: /^[A-Z][a-z]$/ yapınca sadece ve sadece alfabetik karakterleri kabul ediyor. /^\d+$/ yapınca da sadece ve sadece rakamlardan oluşanları kabul ediyor. perl'de denedim ayrıca şimdi sorun olmaması lazım.
0
simendiferlerin efendisi
(06.05.09)
dilden kaynaklanan bi farklılık mı bilmiyorum ama sayı için yazdığın direk çalıştı da alfabetik karakterler için ufak bi değişiklik gerekti. şöyle yapınca o da oldu, hatta ikisi de tam olarak şöyle kullanılıyor c#'ta:

@"^[A-Za-z]+$"
@"^\d+$"

teşekkür ederim.

ayrıca şimdi perl lafını duyunca sorıyım. onunla alakalı olarak bi ara scheme kullanmıştım. onun bi ortamı vardı dr.scheme. onu indirip orda yazıyordum kodu. perl için de öyle bişey var mı? nerede yazılıyor kod?
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(06.05.09)
haha komik yazmışım zaten. gece 2'de yazınca öyle oluyor sanırım. senin yazmak istediğini yazıp denediydim ben zaten, ki ilk cevabımda da öyle kullanmışım [] kısmını.

ben linux'ta denediydim ama windows için soruyorsun sanırım dr. scheme'den bahsettiğine göre. windows'ta kullandığım activeperl vardı, command line'dan çalışıyor. www.activestate.com 'dan bakabilirsin. belki gui'li bir şeyler de vardır internetten aratırsan.
0
simendiferlerin efendisi
(06.05.09)
/^\d+/ digit icin
/^\w+/ word icin
0
fdegir
(06.05.09)
(6)

ACİL uydu kablosu sorusu!

pozitif dusunce de kazanir
iyi akşamlar, cl maçına yetiştirmem lazımuydu kablosunun ucundan çıkan bakır teli bir diğer uydu kablosunun bakır teliyle elimle çevirip sıkarak birleştirsem iş görür mü o kablo? (teorik olarak iş görmesi lazım da bozmayalım makineyi diye emin olmak istiyorum)kablo kısa geldiği için takamıyorum da u
iyi akşamlar, cl maçına yetiştirmem lazım

uydu kablosunun ucundan çıkan bakır teli bir diğer uydu kablosunun bakır teliyle elimle çevirip sıkarak birleştirsem iş görür mü o kablo? (teorik olarak iş görmesi lazım da bozmayalım makineyi diye emin olmak istiyorum)

kablo kısa geldiği için takamıyorum da uydu alıcısına

teşekkürler
0
pozitif dusunce de kazanir
(05.05.09)
dıştakini ve içtekini ayrı ayrı birleştirirsen sorun olmaz.
0
bdivrik
(05.05.09)
iş görür
0
anarche
(05.05.09)
en içteki bakıdan akımın diğer kablodaki en içteki bakıra geçmesi yeterli gibi gelior bana. dıştaki teller değmesin ona dikkat. bir de o bakırda akım vardır, elinle sıkma bence. düşük bir akım olsa da kaşındırıyor.
0
raj
(05.05.09)
Uydu kablosunun ucunda connector yok mu ?
İç kısımda bulunan tel ile dış kısımda bulunan tellerin birbirine temas etmemesi gerekiyor eğer temas ederse ya cihazdan bir uyarı verir ya da cihaz çalışmaz (modeline göre). Ayrıca yayın alabilmen için de uydu alıcısının arkasında bulunan Lnb girişinin içine kablonun iç kısmında ki tekli telin dış kısmına da kablonun orta yüzeyinde bulunan çoklu tellerin temas etmesi gerekiyor.
Son olarak kablon kısaysa Alıcıyı ona yaklaştır. (dağ sana gelmezse.....)

Son not : Sorununu çözmüşsün. boşa yazdık desene ama kalsın yine de silmeyeyim.
0
tekrenkturkuaz
(05.05.09)
dıştaki ile içtekini karıştırma diğer arkadaşların dediği gibi. birbirlerini nötrlemesinler.
ancak şöyle de bir olay var; elinle ya da pense ile ne kadar sıkı yaparsan yap; elde ettiğin sonuç bir "soğuk bağlantı"dan öteye geçemeyecektir. bu yüzden parazitlenmeye karşı hazırlıklı ol.
bunu yenmek için ya lehim ya da ayrı bir aparat (konnetktör, çevirici) kullanmak zorundasın.
az uğraşmadım zamanında dial up modem kablosu ile ;)
0
punkertifo
(06.05.09)
cevaplar için sağolun
0
🌸pozitif dusunce de kazanir
(07.05.09)
(1)

pcde monitor olarak laptop ekranı

dirk pitt
monitor bozuldu, tamire yolladım. bu sebepten pc ye laptopu monitor olarak bağlamak istiyorum. nasıl yaparım? laptop çok yeni değil. normal rgb girişi var dvi falan yok.tam modelini de yazayım hattaHP Compaq 6120
monitor bozuldu, tamire yolladım. bu sebepten pc ye laptopu monitor olarak bağlamak istiyorum. nasıl yaparım? laptop çok yeni değil. normal rgb girişi var dvi falan yok.
tam modelini de yazayım hatta
HP Compaq 6120
0
dirk pitt
(05.05.09)
laptopunda tv kartı olması lazım rgb giriş değil tv ye felan bağlamak için çıkış.
dediğinin tersi olsa pc monitorune bağlantı yaparsın ama pc ye notebook bağlama yöntemi yok.
0
bdivrik
(05.05.09)
(3)

hard-disc boş alan değişmesi....

aysiku
normalde 2- 2,5 gb kadar bi boş alan var belki daha fazla fakat bilgisayarı açtığım zaman bazen 300mb boş alan gözüküyor.yeniden başlatınca düzeliyor sonra yine düşüyor falan. nedir bunun sebebi?virüs?başka bir program?
normalde 2- 2,5 gb kadar bi boş alan var belki daha fazla fakat bilgisayarı açtığım zaman bazen 300mb boş alan gözüküyor.yeniden başlatınca düzeliyor sonra yine düşüyor falan. nedir bunun sebebi?virüs?başka bir program?
0
aysiku
(05.05.09)
denetim masası güç seçeneklerinden hazırda beklet i kapatmayı dene.
0
bdivrik
(05.05.09)
böyle birşey başınıza gelirse sistem geri yükleme noktasını kaldırın sonra tekrar açın!
0
🌸aysiku
(05.05.09)
(bkz: ccleaner) programını bir dene istersen
0
tynerci
(06.05.09)
(2)

ICMP Flood

sesee
Bugün 2-3 kere local area connection is icmp flooded diye uyardı antivir. Ne yapmam gerekiyor önlemek için bunu?
Bugün 2-3 kere local area connection is icmp flooded diye uyardı antivir. Ne yapmam gerekiyor önlemek için bunu?
0
sesee
(05.05.09)
burada anlatılmış ne yapman gerektiği;
(ing) forum.avira.com
0
roadrunner merlin
(05.05.09)
Oraya ben de girdim ama orada anlatılan sadece delay'in değerinin artırılması. Yani soruna bir çözüm getirilmiyor anladığım kadarıyla, sadece programın paketler arasındaki gecikme 150'nin üstüne çıkarsa hata vermesi olayı ayarlanıyor.
0
🌸sesee
(05.05.09)
(3)

kendi bilgisayarıma keylogger kurmak istiyorum

sql
bana ne önerirsiniz?
bana ne önerirsiniz?
0
sql
(05.05.09)
"revealer key logger" diye bisey var. google'da arat bul, basit ama isini gorecek bir sey.
0
helpless
(05.05.09)
Real Spy Monitor.
0
hasnicktir
(05.05.09)
ardamax, pek bir kullanışlıdır kendisi.
(serial'ını da verebilirim eğer bulamazsanız..)
0
flawless victory
(05.05.09)
(6)

access point'e şifre koyamıyorum

cora
tp-link wa501g model access pointime ne yaptıysam şifre koyamadım. google a falan da sordum ama nafile. nasıl yaparız bu işi? var mıdır daha önce yapan eden? paketten çıkan cd'de de herhangi bir setup yok. bir buldurun be
tp-link wa501g model access pointime ne yaptıysam şifre koyamadım. google a falan da sordum ama nafile. nasıl yaparız bu işi? var mıdır daha önce yapan eden? paketten çıkan cd'de de herhangi bir setup yok. bir buldurun be
0
cora
(05.05.09)
www.tp-link.com bu senin ap nin kullanım klavuzu
20.sayfada göstermiş wpa-psk/wpa2-psk2 seçip 8 rakam ve harften oluşan bir şifre koyduğunda olması gerek.
olmuyorsa www.tp-link.com
bu adresten firmware güncellemeyi dene.
0
bdivrik
(05.05.09)
tamam ama o dediğin ayarları yapabilecek menüye ulaşamamak sorunum aslına bakarsan. 192.168.1.1 diye belirtilen ip'yi browser'a yazınca görüntüleyemiyor. herhangi bir setup dosyası vs de yok. çıkamadım işin içinden.
0
🌸cora
(05.05.09)
kullanım klavuzu gayet yeterli aslında 6. sayfada ap web arayuzune nasıl ulaşacağını tarif etmişler.
ap yi şifreledikten sonra 6 .sayfadaki işlemin tersini uygulayın.
0
bdivrik
(05.05.09)
tamam abi orada ne diyor. 192.168.1.1 yaz sonra user name'e admin yaz vs diyor. da yok yani ben bu ip'yi girince bir sey cikmiyor karsima. yedim kafayi.
0
🌸cora
(05.05.09)
6. sayfada ap nin web arayüzüne giriş yapabilmen için önce denetim masası ağbağlantıları yerel ağ bağlantısı özelliklerde tcp ip özelliklerine girip ap nin ip adresine göre senin pc ne ip adresi ataman gerekiyor.senin modemin ip adresi 192.168.2.1 veya 10.0.0.2 olduğu için 192.168.1.1 adresine giriş yapamazsın.
ben 6. sayfa dedim ama pdf üzerinde altıncı sayfa acrobat üzerinde 14.sayfa falan oluyor.
0
bdivrik
(05.05.09)
budur abi. teşekkür ettim.
0
🌸cora
(06.05.09)
(4)

WD Elements

harmonikhakaret
http://www.hepsiburada.com/western-digital-elements-desktop-1tb-usb2.0-tasinabilir-disk-wde1ubk10000e-/productDetails.aspx?categoryid=100225&productid=bd8501117burada %27 indirim var imiş. WD iyi bilirim ama WD Elements ne ola ki? Elements ayrı bir marka değil miydi?Bu alet iyi midir? çevresi nasıld
www.hepsiburada.com

burada %27 indirim var imiş. WD iyi bilirim ama WD Elements ne ola ki? Elements ayrı bir marka değil miydi?

Bu alet iyi midir? çevresi nasıldır? alınır mı? falan ...

Teşekkürler
0
harmonikhakaret
(05.05.09)
gayet güzel,
ufak, passport kadar ama çok çok az daha kalın.
tabi passport kadar şık değil. iki tarafında darbeye karşı plastik var.
fiyat da inanılmazmış, bende 320lik versiyonu var.
aktarım hızı, uyumluluk falan hiç sorunu yok, zaten WD, ELEMENTslik bir şey göremedim ben.

heralde ancak bir hepsiburada satış temsilcisi böyle anlatabilirdi, ama hakikaten güzel alet. fiyat performansta açık ara önde.
0
arigold
(05.05.09)
"Temel íhtiyaclar için şık, kullanımı basit WD element serisi" Bu mybook seriside olabilirdi yani bildigimiz WD. Kutuyu ufaltmışlar içinde fan yoktur bunun ve ısınma sorunu yaşayabilirsiniz gibi geldi bana. Fiyat güzel.
0
rurouni
(05.05.09)
hepsiburada.com'dan alışveriş yapma derim.
(bkz: hepsiburada.com/@roadrunner merlin)
0
roadrunner merlin
(05.05.09)
yanlız bu alet 3.5 inç yani fiyatı da inanılmaz falan gelmedi bana. ama alınabilir masaüstünde kullancaksanız, laptop kullanıcısıysanız aman diyim 3.5 inç almayın ben yapmıştım öyle bi hata zamanında, satana kadar anam ağladı.
kısaca laptop kullanıcısıysan alınmaz, desktop kullanıcısıysanız alınabilir.
0
rentts1
(05.05.09)
(2)

Sharebus'a neler oluyor?

3200
Geçen hafta "Sharebus taşınıyor, gece 1 den sonra erişilemez olacak" demişlerdi. Şimdi aradan bir çok gün geçmesine rağmen sharebus.com'dan da yeni verdikleri ip adresinden de sadece ana sayfa yükleniyor. Başlıklara tıklandığı zaman log in ol diyor ama şifre girince de olmuyor. Bir bilgisi olan, ne
Geçen hafta "Sharebus taşınıyor, gece 1 den sonra erişilemez olacak" demişlerdi. Şimdi aradan bir çok gün geçmesine rağmen sharebus.com'dan da yeni verdikleri ip adresinden de sadece ana sayfa yükleniyor. Başlıklara tıklandığı zaman log in ol diyor ama şifre girince de olmuyor. Bir bilgisi olan, ne zaman düzeleceine dair bilgi alan var mı ?
0
3200
(05.05.09)
bende herhangi bir problem yok. belki sizde bir problem olabilir. default seyleri(browser cache temizligi, hosts dosyasini update etmek vs.) yaptiniz mi diye de sorayim.
0
fdegir
(05.05.09)
Tamamdir hosts dosyamin içine yeni ip yi girince oldu.
0
🌸3200
(05.05.09)
(2)

bitcomet diyor ki: portum engellenmiş.

derindusunur
aradım bulamadım.şimdi daha önce utorrent yüklüydü, hiçbirşey indiremiyordu. "tracker a falan giremiyorum" diyordu. ben de bitcomet yükledim. çok şükür indiriyor utorrentin indiremediğini. ama normal dosya indirirken 400kb/s (işyeri) hızla indiriken, burda 49kb/s ile indiriyor. altta da "portunuz en
aradım bulamadım.

şimdi daha önce utorrent yüklüydü, hiçbirşey indiremiyordu. "tracker a falan giremiyorum" diyordu. ben de bitcomet yükledim. çok şükür indiriyor utorrentin indiremediğini. ama normal dosya indirirken 400kb/s (işyeri) hızla indiriken, burda 49kb/s ile indiriyor. altta da "portunuz engellenmiş, güvenlik duvarını kontrol edin ipnumarası/10065" gibi bir uyarı veriyor. bunun çözümü var mıdır?
0
derindusunur
(05.05.09)
güvenlik duvarından bitcomment e izin verin. sonra da port açın. tabi bunun için momede erişiminiz olması gerek. Bir de engelli portlar var trackerlar tarafından yasaklanmış hangileri hatırlamıyorum şimdi ama sayı aralığını ne secmeniz gerektigin portforward ta soyluyordu arada bi şey sallayın olur. Daha da olmazsa özel mesajla destek verebilirim :)
0
rurouni
(05.05.09)
@joepiscopo
evet, ev ve işyeri ayırmışım gibi olmuş. ama değil. hepsi işyerinden bahsediyor. aynı bilgisayardan. en az 10k upload demişsiniz. benim upload 90kb idi. buna rağmen download 25k. uploadı 50 ile sınırladım, download arttı biraz daha, 60 oldu. normal bir siteden indirme yaptığımda genelde 300-400k arası download ediyor. büyük ihtimalle dediğiniz gibi torrent portları kapalı. e ben de "bi dakka modeme port açacam" diyemiyorum maalesef. aslında indirmek istediğim dosyanın boyutu büyük olduğu için 400kbs ile indirmek istedim. kader utansın. evden indiricez artık. teşekkür ederim.

@ruroini
teşekkür ederim desteğinize. rastgele bir sürü port denedim, hepsi için "engellendi" ikazı verdi. sanırım modem kaynaklı bir problem. o yüzden ben pes ediyorum.
0
🌸derindusunur
(05.05.09)
(6)

Nokia 6111 kulaklık takılı zannediyor!!

ali87
Nokia 6111 model hafifiten eskice bir telefonum var. bu alete kulaklık takılı olmamasına rağmen, sanki varmış gibi görüyor. (ekranda simgesi çıkıyor) bu nedenle dahili kulaklığa ses vermiyor görüşmelerde. ancak kulaklığı takıp ya da hands free yi açıp kullanabiliyorum. servise gitmeden bunun bir çöz
Nokia 6111 model hafifiten eskice bir telefonum var. bu alete kulaklık takılı olmamasına rağmen, sanki varmış gibi görüyor. (ekranda simgesi çıkıyor) bu nedenle dahili kulaklığa ses vermiyor görüşmelerde. ancak kulaklığı takıp ya da hands free yi açıp kullanabiliyorum. servise gitmeden bunun bir çözümü var mıdır?
0
ali87
(05.05.09)
fabrika ayarlarına dönmeyi denedin mi? birde şöyle bişi vardı format atmak için(yalnız her bir şey gidior ),telefon symbiansa *#7780# Yes ... bunlarda kesmez ise telefonu pc ye baglayıp pc den yeni surum guncellemesi yapabilirsin..belki bu sorunu giderir
0
grknn
(05.05.09)
format muhtemelen çözücektir
0
cnonefb
(05.05.09)
nemde mi kaldı? suya falan mı düşürdün? düdüklünün buharına mı maruz kaldı?
0
jadle
(05.05.09)
temassızlık dalgasının tersi işte temaslılık kısa devre falan yapıyor vurun tıkladın düzelir belki
0
yuto
(05.05.09)
yok ya durduk yere oldu. temas olayını çok denedim :) format umarım çözüm olur :(
0
🌸ali87
(05.05.09)
nefesi kuvvetli birine üflettirin. toz kaçmış olabilir. benimki de öyle olmuştu böyle çözmüştüm.
0
farnerud
(05.05.09)
(2)

hp pavillion ses sorunu

nick name
hp pavillion marka dizüstü bilgisayarımda kulaklık ya da hoparlorlerle ses sıkıntısı bulunmamasına rağmen aksesuarsız kullandığımda ses çıkmıyor. nasıl çözebilirim?
hp pavillion marka dizüstü bilgisayarımda kulaklık ya da hoparlorlerle ses sıkıntısı bulunmamasına rağmen aksesuarsız kullandığımda ses çıkmıyor. nasıl çözebilirim?
0
nick name
(04.05.09)
hp chat with online technician:
(biraz ingilizce gerektirir)
hp'nin siteinde ürünün modelini girin ve support kısmından(yada öyle bi kısımdan) chat with online technician'ı seçin derdinizi anlatın.
büyük ihtimalle driver'ı tekrar yüklemenizi gerçekleştirecekler...kulaklık çıkışı nasıl bir prensiple çalışıyor kestiremediğim için kesin bir çözüm olur mu bilemedim...
0
disease
(05.05.09)
bu soruna benzer ama bunun yanında dokunmatik tuşlarda da problem yaşamıştım, sorun kablo kit değişimi ile sonuçlandı.
yani anakart ve ses kartı çalışıyor ki ses var, bilgisayarın speakerlarına elektrik gitmiyor olabilir zannımca, ama umarım değildir. kara habar veriyormuş gibi olmak istedim de..
0
theking 06
(05.05.09)
(2)

mesajları pc ye aktarma

oku oku yazar ol
telefon nokia 5310XpressMusic gelen, gönderilmiş mesajları nasıl saklarız bilgisayarda? bilgisayarın bluetooth u yok onun dışında bilemedim nasıl olur usb kablosuyla hafıza kartına da atamadım..binden fazla mesaj var ve silemiyorum hepsini..
telefon nokia 5310XpressMusic gelen, gönderilmiş mesajları nasıl saklarız bilgisayarda? bilgisayarın bluetooth u yok onun dışında bilemedim nasıl olur usb kablosuyla hafıza kartına da atamadım..binden fazla mesaj var ve silemiyorum hepsini..
0
oku oku yazar ol
(04.05.09)
Nokia Pc Suite kur bilgisayara, mesaj yedekleme ve senkronizasyon zamazingosu var içinde.
0
ataturkiye
(04.05.09)
senkronizasyon yaptıktan sonra outlook express de çıkması lazım
0
yuto
(05.05.09)
(5)

dışardan ses geçirmeyen kulaklık

ali87
dışarıdan gelen sesi azaltan, evde kullanmak için etrafı süngerli büyük kulaklıkardan arıyorum. ancak malum bunların fiyatı yüksek. fiyat/performansa olarak en uygunu hangisidir? 100 liraya kadar çıkabilirim en fazla.
dışarıdan gelen sesi azaltan, evde kullanmak için etrafı süngerli büyük kulaklıkardan arıyorum. ancak malum bunların fiyatı yüksek. fiyat/performansa olarak en uygunu hangisidir? 100 liraya kadar çıkabilirim en fazla.
0
ali87
(04.05.09)
50-60 liraya kaliteli bir seyler bulman cok zor.
soyle bir sey var ama sanmiyorum performansi iyi olsun. (pioneer falan dururken)
www.hepsiburada.com
0
sourlemonade
(04.05.09)
kulaklıklar açık ve kapalı olmak üzere iki sınıfa ayrılır. açık kulaklıklar kulağı çevreler, kulağın üzerini kapatır. kapalılar ise kulağın içine girer. açık kulaklıklar her zaman dışarıdan ses alır ve dışarı ses verir. kapalı kulaklıklar açık kulaklıklara göre daha az ses alır ve verir. özellikle kulak-içi-kulaklıklar ses almaz ve çok az ses verir.
ya da ben sallıyorum.
0
insanimsi
(04.05.09)
ne aradığını tam anlamadım ama ben evde laptoptan film izlerken, müzik dinlerken Philips SHP1900 kullanıyorum ve gayet memnunum. bir de uzun süre kulaklarımda takılı olsa da rahatsız etmiyor. Teknosa'dan almıştım, fiyatı hala değişmemiş: 19,90TL

www.teknosa.com
0
ikinoktayedi
(04.05.09)
benim aradığım böyle büyük, evin içinde kullanmak için olan kulaklıklardan. hani sünger filan oluyor ya etrafında onlardan bahsediyorum. küçük kulaklıklar ihtiyacımı karşılamıyor maalesef.

sennheiserlar harika tabi. hatta geçen gün electroworld de denedim harikaydı. ancak 290 tl de verilmez ki bir kulaklığa :(
0
🌸ali87
(05.05.09)
kulak içi kulaklıkların bir çoğu işinizi görür. sony war bende ne zaman ne kadara aldım hatırlamıyorum. genelde kulak içi kulaklıkların sesi normallere göre düşük olur ama kulağı tıkadığı için verimi diğerlerinden iyidir. kulak içi kulaklık almak ayrıca çok riskli. hatırlıyorum bir sürü almıştım zamanında ve hepsi kulağımı ağrıtmıştı. philips kulaklıklar ise önce kulağımı sonra başımı ağrıttı. zor bir yoldasın yeterli sabrın varsa düzgün bir kulak içi kulaklık bulabilirsin. yok arkadaş ne param ne sabrım war diyorsan o koca kulaklıklar işini görür
0
ayiadam
(05.05.09)
(8)

harici harddisk yere düştü, çalışmıyor, fakat periyodik olarak ses çıkarıyor

pantepember
ne yapılabilir? şansımı önce yetkili serviste denemeyi düşünüyorum. bir ihtimal tamir olmasını veya değiştirilmesini umuyorum. ama belki de bundan daha önemli olan içindeki veriler. tamirat sırasında verilerin kaybolması olası mı?bu işten en az zararla nasıl kurtulabilirim?ürün seagate 1tb. şişli ci
ne yapılabilir? şansımı önce yetkili serviste denemeyi düşünüyorum. bir ihtimal tamir olmasını veya değiştirilmesini umuyorum. ama belki de bundan daha önemli olan içindeki veriler. tamirat sırasında verilerin kaybolması olası mı?
bu işten en az zararla nasıl kurtulabilirim?

ürün seagate 1tb. şişli civarında yetkili servisi var mı?

cevaplar için şimdiden çok çok teşekkür ederim.

www.hepsiburada.com
0
pantepember
(04.05.09)
bu durumlarda tek yok plakaları cıkarıp baska bi hdd ye takmak da onu ancak iyi bi data recovery seysı yapar.
0
bryan fury
(04.05.09)
servisler, içindeki bilgiyi geri getirmeyi garanti etmez diye biliyorum. bir defasında wd vardı, kendi kendine, daha alınalı bir ay olmadan bilgisayar tarafından görünmemeye başladı. içindeki cigabaytlarca data puf.. aletin yenisini verdiler ama senin durum farklı. düşürmüşsün. garanti kapsamında bakmazlar sanıyorum.
0
hicazkar
(04.05.09)
tamirat diye bir şey yok içindeki hdd yi cıkarıp yenisini takar yollarlar.
yere düşşsede dışında darbe izi yoksa garantidedir.

edit:türkiyede o seviyede veri kurtarma olduğunu sanmıyorum olsada senin hdd nin fiyatının 3-5 misli fiyat çıkar.
0
bdivrik
(04.05.09)
peki o çıkan ses neyin nesidir? prize taktığımda "tık, tık, tık" diye, sanki dönmeye çalışıyormuş gibi bir ses çıkarıyor. mefta olmuş olsaydı, bu sesi çıkarabilir miydi yine de?
bir arkadaşım, son çare olarak, kutuyu değiştirip denemeyi önerdi. yani sorun sadece kutuda olabilir dedi.
bu arada kutuda çatlak var, ve garanti kapsamı dışında kalacak sanırım :/
0
🌸pantepember
(05.05.09)
çıkan ses hdd nin can çekişmesi oluyor.trink trink trink.aslında ölmüş oluyor.
boardı veya usb kısmını değiştirmenin fayda ettiğini pek görmedim.

garanti işine gelince,şansını bir dene yada seagete hdd nin türkiye distrubutor firmasından seri numarası ile garanti kontrolu yapıp sadece hdd yi garantiye gönderebilirsin belki.
0
bdivrik
(05.05.09)
Fazla kurcalamadan teknik servise götür istersen.İçindeki veriler zarar görmesin. Okuma başlığı zarar görmüştür.
Gerçekten de çok pahalı iş veri kurtarmak.Bi ara bir sözlük yazarının veri kurtarma merkezi vardı.Ama nickini hatırlayamıyorum.Ona danış istersen.Ekşi duyuruda ilan vermişti.
0
chaud
(05.05.09)
bu arada, bu ses "trink" veya "tık" değil (yani yanlış yazmışım), "dııt" şeklinde ve uzun. 2 sn aralıklarla.
dahili bir hdd bozulmuştu daha önce ve evet o "trink" denebilecek bir ses çıkarıyordu. o meftaydı. ama sanki bunun feryadı farklı :/
deliricem. bu kadar basit olmamalı bu kadar değerli bir şeyin yok olması. harici harddisk bu, daha sağlam olmalı. elbet bir gün düşecek. dalgın olursun, sarhoş olursun, biraz sakar olursun... kasıtlı mı bu kadar hassas üretiyorlar anlamıyorum. düştüğü yükseklik 50 cm kadar.
bir hdd'm daha var; wd mybook. o da düştü birkaç kez, ama yaşıyor hala.
0
🌸pantepember
(05.05.09)
en başta söyleyeceğimi en sonda söylüyorum.
o kutunun içinde standart pc harddiski var.civataları bozmadan kutuyu aç.masaüstü pc nin kasasını açıp içine bağla.
dvd sürücüsüyle aynı kablo olabilir.dvd yi söker onun yerine bağlarsın hdd arızalı değilse çalışır.

edit:my book hdd de 3.5 diye biliyorum.iki kutuyuda sökersin my book un içinden çıkan hdd yi bir kenara koyup arızalı olan harddiski my book a takarakta deneyebilirsin.
0
bdivrik
(05.05.09)
(4)

iTunes install edilemiyo.hata: "Programme is not a valid short file name"

rusdemezale
selam bora bora adasi sakinleri,olay su ki, eskiden iTunes'u Programme diye biseyin altina install ettiydim, deinstall ettim.My Music'deki herseyi sildim falan. demek ki biseyler kalmis geride.Registry Clean Expert ile registry'ye baktim "Programme" diye. "iTunes" diye. bisey yok. olanlari da sildim
selam bora bora adasi sakinleri,

olay su ki, eskiden iTunes'u Programme diye biseyin altina install ettiydim, deinstall ettim.
My Music'deki herseyi sildim falan. demek ki biseyler kalmis geride.

Registry Clean Expert ile registry'ye baktim "Programme" diye. "iTunes" diye. bisey yok. olanlari da sildim 1-2

basina gelen bi zahmet cozumunu de yazsa karma'si yukselir...
tesekkurler
0
rusdemezale
(04.05.09)
surada ayni sorunu yasamislar:

209.85.229.132

ozellikle en alttaki 2 çözüm ise yarayabilir.
0
samfisher
(04.05.09)
olmuyo ya, ordakilere bakdim da:
********************************************
Here is the answer to the Error.1325. 'XXXXXX' is not a valid short file name.

Most likely, itunes or at least the 'My Music' was fist installed on drive "Letter" or at least in a folder that has now been moved to another location.

That's the problem.

The fix is to go to the registry and find all locations were itunes and my music are referenced. Make sure it states the correct location.
**************************************
oyle bisey bulamiyo benim registry. :( shit...
gerci boyle programmer 'lari yatirip sopalayacan. sana ne kardesim, sifirdan yukluyom, registry'den zaten nefret ederim.
portableapps.com var , mis gibi ...
0
🌸rusdemezale
(04.05.09)
registry uyuz bisey
programla degil elle arasan regeditten belki birseyler olur
ama olmayabilir de
belki de zaten elle aramissindir..
bu isler zor o zaman.
0
samfisher
(05.05.09)
walla napsam olmadi.
ben de iTunes eski version bakdim. 7.6 'yi indirip install ettim, calisiyo su an.ok.
update edemiyom filan artik boyle idare edecez bi muddet...
0
🌸rusdemezale
(06.05.09)
(5)

PS3 Sahiplerine soru..

ventiquattro
PS3 sahibi veya araştırmacı insanlar..PC'mde kullandığım 22" 226bw monitörüm var samsung. HD tv anca evlenince alabilirim. PS3 evlenince garanti almayı planlıyorum. Ancak bu işten anlamayan, ayda yılda bir oynayan bi tanıdık satıyor makinayı aklımı çeliyor. 2 adet sixaxis, 8-10 tane oyun ne oyunları
PS3 sahibi veya araştırmacı insanlar..

PC'mde kullandığım 22" 226bw monitörüm var samsung. HD tv anca evlenince alabilirim. PS3 evlenince garanti almayı planlıyorum. Ancak bu işten anlamayan, ayda yılda bir oynayan bi tanıdık satıyor makinayı aklımı çeliyor. 2 adet sixaxis, 8-10 tane oyun ne oyunları bilmiyorum, ve kaç gb lık alet bilmiyorum detayları tam öğrenemedim. 800 tl istiyor, 2-3 taksite de gelebilir belki ağlarsam. bu bilgiler ışığında sorularım:

1- Monitörüm youtube dan izlediğim kadarıyla bağlamaya müsait fakat performans iğrenç olur mu? Yoksa idare eder mi? 1680*1050 çözürünürlüğüm.

2- Fiyat gayet iyi di mi sizce almalı mıyım? Yoksa evlenceğim barklanacağım vakit olan 1 sene sonrasını beklemeli miyim? 4 çıkacak hali yok da belki daha küçüğü, upgrade edilmişi falan olabilir mi?

Çok önemli cevaplarınızı bekliyorum, kritik süreç başkasına satabilir.

Ne dersiniz?
0
ventiquattro
(04.05.09)
yanlış hatırlamıyorsam düşük kapasiteli hd'ye sahip olanlarında (ilk çıkanlar) ya internete bağlanma imkanı ya da bluetooth yoktu, onu bir öğrenin, internetsiz/bluetoothsuz ps3'e para verilmez. 22" 1050p bir monitör ile optimum performans alırsınız, ama full hd 1080p bir ekranın yerini tutmayacağını siz de tahmin ediyorsunuzdur. 2 adet pad ve 8-10 adet oyunla birlikte 800tl eğer konsol dediğiniz gibi dikkatlice kullanılmış ve hasarsız ise çok çok uygun; 2 pad + 1 oyun + 80gb lık ps3 ler 1000-1250tl arasında satılıyor şu an. ülkemizde her oyunun en az 100-150 tl olduğunu da eklemek gerek. ps3 ve upgrade önümüzdeki 2-3 yıl hiç olası değil; yenisi çıkar mı diye düşünmenize pek gerek yok, çıksa da hd'si daha büyük modeller çıkar ki bildiğiniz 2.5" laptop hd'si kullanılıyor, kendiniz de dışardan alıp kapasite arttırabilirsiniz.
0
stephen dedalus
(05.05.09)
- monitör kalitesi gayet iyi. ben bu monitörü kullanıyorum ps3'te. zaten 1080p kullanan oyun sayısı bir elin parmaklarının yarısından daha az.

- fiyat iyi. oyunların ne olduğu da mühim ama. olimpiyatlar gibi dandik oyunlar varsa düşünülebilir, ama gta 4 gib oyunları bolsa süper fiyat.

-hard diskin boyutunun çok önemi yok. 40'lıkların da bir eksiği yok. bir şey olmaz.

alet sağlamsa iyidir bu.
0
tahsin sutcuoglu
(05.05.09)
1- Monitörü tam bilmiyorum ama hdmi varsa ya da dvi varsa ve dvi'ın hdcp desteği varsa o monitörden 720p de çok güzel görüntüler alırsın. Zaten çoğu oyun 720p olarak piyasaya çıkmakta.

2- Fiyat gayet iyi ama araştır bir. Lensi değişmiş mi, garantili mi? Bir de oyunlar neler. Onlar da önemli.

3- Ps3'ün ince modelinin çıkacağını hiç sanmıyorum. İntihar gibi bir şey olur bu. O kadar ısınan bir aleti küçültmek sonunun xbox 360'a benzemesine neden olur ve sürekli arıza çıkarır. 4 ün çıkmasıysa en erken 2012


Bir de oyunlar 100-150 tl falan değil, shopto gibi sitelerde 20-75 tl arası :) 1 haftada elinde ve takip numarası da veriyorlar :)
0
puppets
(05.05.09)
1- Monitörü tam bilmiyorum ama hdmi varsa ya da dvi varsa ve dvi'ın hdcp desteği varsa o monitörden 720p de çok güzel görüntüler alırsın. Zaten çoğu oyun 720p olarak piyasaya çıkmakta.

2- Fiyat gayet iyi ama araştır bir. Lensi değişmiş mi, garantili mi? Bir de oyunlar neler. Onlar da önemli.

3- Ps3'ün ince modelinin çıkacağını hiç sanmıyorum. İntihar gibi bir şey olur bu. O kadar ısınan bir aleti küçültmek sonunun xbox 360'a benzemesine neden olur ve sürekli arıza çıkarır. 4 ün çıkmasıysa en erken 2012


Bir de oyunlar 100-150 tl falan değil, shopto gibi sitelerde 20-75 tl arası :) 1 haftada elinde ve takip numarası da veriyorlar :)
0
puppets
(05.05.09)
Aynı monitörü kullanıyorum,çok memnunum,tavsiye ediyorum efendim.

Ayrıyetten ps3'ün fiyatı da gayet güzel,kaçırmayınız. (Satan kişinin arkadaşı değilim)
0
im2shy
(05.05.09)
(7)

ASP.NET Saati Nasıl Alırım ?

HaNeDaN
Bir değişkene o anki saatin değerini almasını istiyorum. (Dikkat tarih+saat değil sadece Örn: 18:00). Nasıl yaparım ?
Bir değişkene o anki saatin değerini almasını istiyorum. (Dikkat tarih+saat değil sadece Örn: 18:00). Nasıl yaparım ?
0
HaNeDaN
(04.05.09)
soyle bir sey yapilabilir (yanlis hatirlamiyorsam convert de edilebiliyordu ama simdi tam hatirlayamadim onu)
iki tane label eklersin. aralarina : koyarsin.

kod kisminda ise;

Label1.Text = DateTime.Now.Hour.ToString();
Label2.Text = DateTime.Now.Minute.ToString();

yazarsin, olur.

edit:
hah tamam hatirladim.
tek bir label'a (ya da istedigin bir elemente) soyle yazdiriyorsun.

Label1.Text = DateTime.Now.ToString("H:m");

formati istedigin gibi degistirebilirsin. ister iki nokta koy, ister nokta. sana kalmis.
0
sourlemonade
(04.05.09)
teşekkürler, peki bu değişkeni yukarda nasıl tanımlamam gerekir Date olarak mı, String olarak mı ?
0
🌸HaNeDaN
(04.05.09)
tek bir yere yazdiracaksan tanimlamana gerek yok ayri degisken.
aynen bu sekilde direkt o elemente yazdirabilirsin.

birden fazla yerde kullanirim diyorsan tabiki de kod kalabaligi olmamasi icin tek bir String olarak tutmalisin. ki zaten ToString() ile String'e ceviriyoruz.

String saat = DateTime.Now.ToString("H:m");
Label1.Text = saat;

gibi kullanirsin.

kolay gelsin.
0
sourlemonade
(04.05.09)
bide hocam şimdi dikkat ettim bu saati AM,PM olarak gösteriyor mesela su an saat 22:35 ama o 10:35 olarak gösteriyor. Bunu 24 saat e göre nasıl ayarlayabiliriz ?
0
🌸HaNeDaN
(04.05.09)
benim sistem saatim 12-saatlik sisteme gore ayarli. yani windows'ta gorunen saat 10:37 PM misal.
ama H:m formatinda yazdirdigim icin 22:37 olarak gorunuyor sayfada. formati bir kontrol et istersen.
0
sourlemonade
(04.05.09)
Durumu çözdüm ben toString te ki H yi küçük yapmışım H büyük olunca AM,PM formatında alıyor demekki. Büyük olarak yazdığımda 24lük formatta aldı. Küçük ama çok sağlam bilgi :)
0
🌸HaNeDaN
(04.05.09)
onun zaten kurallari var.
tamamini surda bulabilirsin: msdn.microsoft.com

bir de not: kendi cevaplarina tick atman gerekmiyor. "isine yarayan" cevaplara tick koyman yeterli.
0
sourlemonade
(04.05.09)
(8)

İki dizüstünü birbirine bağlama ve halay çektirme

mojosnik
selamlar salamlar.admini olmadığım, allahına kadar kısıtlandığım şirket laptop'ını, evimdeki yadigar laptop'ıma bağlamak istiyorum. maksat içindeki mp3lere filmlere falan erişmek. burda erişilen iş bilgisayarı, erişen benimki oluyor, netleştireyim. var mıdır user restriction'a rağmen bunu başarmanın
selamlar salamlar.

admini olmadığım, allahına kadar kısıtlandığım şirket laptop'ını, evimdeki yadigar laptop'ıma bağlamak istiyorum. maksat içindeki mp3lere filmlere falan erişmek. burda erişilen iş bilgisayarı, erişen benimki oluyor, netleştireyim.

var mıdır user restriction'a rağmen bunu başarmanın bir yolu?
0
mojosnik
(04.05.09)
radmin yapabilir belki.
0
astaroth
(04.05.09)
team viewer ile mümkündür efendim. Denemek lazım
0
ocanal
(04.05.09)
----------------------------------------------------------------

yanlış anlaşılmışım tabi yanlış anlatınca. derdim işten eve ulaşmak değil canlarım ciğerlerim. eve geldiğimde iş laptop'ını evdekine harddisk eylemek. yanyana duracak iki laptoptan bahsediyoruz.
0
🌸mojosnik
(04.05.09)
tamam da, team viewer ve radmin gayet lan'da da calisiyorlar?

edit: tabi komiklik, sakalar. (bkz: local area network)
0
sourlemonade
(04.05.09)
hmmm..

lan mı? canın sağolsun.
0
🌸mojosnik
(04.05.09)
kablo yaptır sen. cross muydu ne.
0
radikalherif
(04.05.09)
10 mt. geçmemesi şartıyla (emin değilim, belki daha uzun olabilir) cross kablo işini görmesi lazım.
(bkz: cross kablo)
0
phonex
(04.05.09)
tickinizi koyuyorum şimdiden, yarın bakıcam olacak mı diye. rectriction olayını kaale almadan cevap verenlerin notlarını kırıcam.
0
🌸mojosnik
(05.05.09)
(2)

sony dz 230

coldnick
slm arkadaşlar,bgn sony dz 230 ev sinema sistemi aldım kurulumu yaptım problem çıkmadı ama kutudan küçük yuvarlak bi aparat çıktı.3,5 mm. jack girişli kablosu var.takmamız gereken yeride göstemiş kitapçıkta ama bu aparatın ne işe yaradığını yazmamış.sizce ne işe yarar???
slm arkadaşlar,
bgn sony dz 230 ev sinema sistemi aldım kurulumu yaptım problem çıkmadı ama kutudan küçük yuvarlak bi aparat çıktı.3,5 mm. jack girişli kablosu var.takmamız gereken yeride göstemiş kitapçıkta ama bu aparatın ne işe yaradığını yazmamış.
sizce ne işe yarar???
0
coldnick
(04.05.09)
kumanda alıcısı falan olabilir mi? keşke fotografını falan koysaydınız.

ek: tweeter da olabilir belki :))
0
lancelot du lac
(04.05.09)
hoperlörlerin ses ayarlayıcısı. microfon var o aparatta, mesafelere göre hoperlörlerin ayarlarını yapıyor.
uyarı: eğer yeni aldıysanız izleyeceğiniz divx in altyazısında türkçe karakter sorunu mevcut mu bir test edin. dz110 kullanıcısı olarak eğer aynı sorun varsa malesef buna katlanmak zorundasınız. yüklenip update edilemiyor!!! dediğim gibi yeni aldıysanız iade edebilirsiniz. aletin başka hiçbir sorunu yok bu arada...
0
pain
(05.05.09)
(4)

Explorer 8 kullanıp sayfayı görüntüleyememe

vasıfsız eleman
Tarayıcıların Efendileri,çığlığıma kulak verin!İnternet Explorer 8 kullanarak ''ilsis.meb.gov.tr'' sayfasını görüntülemeye çalıştığımda bana ''Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor. Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz. '' diyor.Aynı sayfayı Google Chrome'la da görü
Tarayıcıların Efendileri,çığlığıma kulak verin!
İnternet Explorer 8 kullanarak ''ilsis.meb.gov.tr'' sayfasını görüntülemeye çalıştığımda bana ''Tarayıcınız İlsisWeb tarafından şu an için desteklenmiyor.
Tarayıcınızı IE 5.0 veya daha üstüne güncelleyiniz. '' diyor.Aynı sayfayı Google Chrome'la da görüntüleyemiyorum ve aynı uyarıyı alıyorum.Mozilla Firefox ise sayfayı görüntülüyor,sisteme girmeme izin veriyor lakin sayfanın içindeki bağlantıları aktif etmiyor.
Bu bilgiler ışığında ben ne yapayım ne edeyim? Explorer'ın sağında solunda,kenarında köşesinde bir ayar yeri var mıdır?

( Bu arada şu an baktığım sayfanın sağ tarafında beş tane kız bana msn adreslerini vermeyi teklif ediyor.Bu normal mi yoksa tarayıcıdan mı?
0
vasıfsız eleman
(04.05.09)
tamamen webmaster'in salakligi, baska bir sey degil.
IE8'in Compatibility View secenegi ile goruntuleyebilirsiniz sayfayi. denedim, oldu.

edit:
gayet aciliyor abi. dns vs. problemi degil. cok nefis webmaster kisisinin salak bir user agent kontrolu yuzunden arkadas erisemiyor siteye.
aha soyle de screenshot'lar: img10.imageshack.us
0
sourlemonade
(04.05.09)
çözüm hakkında pek fikrim yok ama, #13385655 şu entry durumu özetliyor sanırım..
ek: ping çektim 212.174.189.124'e, zaman aşımına uğramakta. sanırım site uçmuş

4 saniyelik farka edit: asserth bence senin elin uğurlu abi ya.
0
paradoxical
(04.05.09)
@assert h'nin bir el atmasıyla mucize gerçekleşti.Teşekkürler.

Hamiş:Bu sorunu Teknik(!)Eğitim Fakültesi mezunu bir arkadaşa iletmiştim bana ''8 kaldır 7 yi kur.'' demişti.Benimle dalga geçmiştir değil mi? :)
0
🌸vasıfsız eleman
(04.05.09)
uyumluluk görünümünde çalıştırın sayfayı.
0
sayha
(04.05.09)
(8)

hosting

dodocan
kaliteliyi en ucuza temın edebılecegım bir hosting firması arıyorum??
kaliteliyi en ucuza temın edebılecegım bir hosting firması arıyorum??
0
dodocan
(04.05.09)
hosting.turk.net
0
kobrettii
(04.05.09)
evet kebirhost.. 1 seneyi geçkindir kullanıyorum sorunsuz ve cok uygun..
0
maxpainn
(04.05.09)
ne host edeceksin?
0
kurukafa
(04.05.09)
linux mu?
hostingzoom.com
dreamhost.com
hostgator.com
yabancılara bak daha çok bence.
0
sanal uyku
(04.05.09)
(bkz: #11445880)
(bkz: dreamhost)
0
thefirstfbli
(24.09.09)
linuxhosting.gen.tr bu firmanın hosting paketlerine göz atın
0
saiko
(17.04.13)
kuponları takip et, ben 70TLlik hostingi 20Tl gibi bir ücrete almıştım

kuponları indirimleri takip et, r10, webmastersitesi bunu gibi sitelere takıl veya googlede araştır
0
facebook
(17.04.13)
kebirhost
0
amarat
(17.04.13)
(4)

cd'yi kopya korumalı yazmak

chak 666
bunu nasıl ve ne ile yapabilirim? cd okunabilecek fakat kopyalanamayacak. çok abartı bi koruma olmasına gerek yok. yani biraz kasınca kopyalanabilsin gibi.
bunu nasıl ve ne ile yapabilirim? cd okunabilecek fakat kopyalanamayacak. çok abartı bi koruma olmasına gerek yok. yani biraz kasınca kopyalanabilsin gibi.
0
chak 666
(04.05.09)
cd'ye okunaksız yazarsan bence kopyalanması bir nebze zorlaşır.
0
mortifera
(04.05.09)
valla bireysel olarak kopyalama koruması için uğraşmadım şimdiye kadar ama o kadar kolay bir şey olsaydı film şirketleri, müzik şirketleri çoktan halletmişlerdi bu olayı.
uğraşmaya da gerek yok, nero ile kopyalayamadığım cd olmadı şimdiye kadar.
0
sanal uyku
(04.05.09)
cd ye bi çizik at. %90 kopyalanmaz. ama %82'lik bi okunmama riski de var =)
0
spirit crusher
(04.05.09)
Nero'da var.
0
pichoscosama
(05.05.09)
(6)

Adobe Premiere 2.0 .avi import işlemi Hk.

kobrettii
Adobe premiere 2.0 kullanıyorum. Avi uzantılı bir filmi import ile almaya çalışıyorum ama premiere kabul etmiyor. herhangi bir hata da vermiyor import files diyip kalıyor sadece. işlemin sürdüğüne dair, progress bar'da herhangi bir ibare de oluşmuyor.screen shot'i koydum gayri.dosya boyutu yaklaşık
Adobe premiere 2.0 kullanıyorum. Avi uzantılı bir filmi import ile almaya çalışıyorum ama premiere kabul etmiyor. herhangi bir hata da vermiyor import files diyip kalıyor sadece. işlemin sürdüğüne dair, progress bar'da herhangi bir ibare de oluşmuyor.

screen shot'i koydum gayri.

dosya boyutu yaklaşık 7gb.

Konu hakkında fikri olan var mıdır? Ne yapsak muadili birşey var mı? ne etsek de çözsek?
0
kobrettii
(04.05.09)
premiere desteklemiyodur o sizin import etmeye çalıştığınız avi yi. divx mi import etmeye çalışıyosunuz?
0
rentts1
(04.05.09)
divxlerde sorun çıkartıyor diye aklımda kalmış ama denedim divx importunda sorun yok. filmin rip lenmesinde sorun olabilir. ben olsam önce uzantıyı mpeg olarak değiştirip denerdim, yemezse kalitesinden çok ödün vermeden convert etmeyi denerdim. convert işlemi biraz uzun sürcektir filmin boyutundan dolayı.
0
rentts1
(04.05.09)
divx değil, desteklemiyor olabilir haklısınız ama o koşulda da hata vermesi gerekmez mi?
0
🌸kobrettii
(04.05.09)
mpeg olarak alıyor.ama kalite çok düşüyor, kaliteyi fazla etkilemeden ne ile convert etmek hoş olur?
0
🌸kobrettii
(04.05.09)
format factory
0
rentts1
(04.05.09)
AP 2.0 bir kaç yıllık bir program. yeni format bazı avi leri desteklemiyor olabilir. ol nedenle bazı codec ler yüklemen gerek.
cole2k media
codec 8.3 d
main consept mpeg for ap
cineform

bu codecler sorunu çözer diye düşünüyorum.
kolay gelsin
0
anki06
(05.05.09)
(4)

laptopumu satıcam ama kaça?

benefse
bilgisayardan hiç anlamam..şuan kullandığım laptopumu satmam gerek ama ne kadar eder hiç bir fikrim yok..sony vaio vgn-n365e modeli..ben nete girip film izlemek ve müzik arşi oluşturmak için kullanıyorum..hiçbir sorunu yok eski para ile 1buçuk milyara almıştım 1buçuk sene önce.ne kadara satılabilir.
bilgisayardan hiç anlamam..şuan kullandığım laptopumu satmam gerek ama ne kadar eder hiç bir fikrim yok..sony vaio vgn-n365e modeli..ben nete girip film izlemek ve müzik arşi oluşturmak için kullanıyorum..hiçbir sorunu yok eski para ile 1buçuk milyara almıştım 1buçuk sene önce.ne kadara satılabilir..kazıklanmamak için ya da çok uçmiyim diye bir araştırma yapiim dedim.
0
benefse
(04.05.09)
bir de ekran kartı iyi olsaymış daha iyi fiyata alıcı bulurdu ama bilgisayar temiz olduğuna göre 800 ile 1000 lira arası bir değer uygundur sanırım. sallıyor da olabilirim.
0
ceres
(04.05.09)
1000 çok bence. bir buçuk sene öncesinin teknolojisi sonuçta.
0
bitter cikolata
(04.05.09)
800 lira.
0
ataturkiye
(04.05.09)
kimse laptop gibi pahali bir seyi taksit imkani olmadan almiyor bu yuzden ikinci el iyi bir fiyata satmak zor gercekten. o kadar komik fiyatlar donuyor ki, ben anneme vermeyi tercih etmistim...
0
kurukafa
(04.05.09)
(2)

Lenovo

fredi
Aile için bir dizüstü bilgisayar almayı planlıyorum. Bütçem 1000 TL civarı. Biraz araştırma sonucunda linkteki cihaza denk geldim:http://www.exa.com.tr/lenovo/tasinabilir_bilgisayarlar_kategorisinde/lenovo_ns765tx-323-7642.htmlKullanım alanı, sörf, müzik ve ofis programlarından ibaret olacak. Bu cih
Aile için bir dizüstü bilgisayar almayı planlıyorum. Bütçem 1000 TL civarı. Biraz araştırma sonucunda linkteki cihaza denk geldim:

www.exa.com.tr

Kullanım alanı, sörf, müzik ve ofis programlarından ibaret olacak. Bu cihaz bu işler için oldukça uygun gözüküyor fakat yine de "şu sebepten ötürü bu bilgisayarı alma" der misiniz?

Bir de, FreeDOS ile birlikte geliyor bu Lenovo. Kendim SP3'lü Windows XP kurmayı planlıyorum, sürücüler vs. gibi konularda sıkıntı yaşama olasılığım nedir?

Teşekkürler.
0
fredi
(04.05.09)
ben de uzunca bir süre lenovoyu araştırmıştım ve gezdiğim ettiğim forumlarda sitesinden xp driverlarını mp3 download eder gibi tıkır tıkır çekebileceğiniz yazıyordu.

lakin geçen gün arkadaşım şu notebooku aldı ve inceledik şimdilik son derece memnunuz. biraz fiyat farkı var fakat özellik olarak da iyi olduğu söylenebilir.

www.vatanbilgisayar.com
0
tai
(04.05.09)
Lenova'nın ilk serisi kötüydü sadece. Kötü demeyelim de Ibm'e kalitesine alışan kullanıcılara garip gelmişti. Bu alet fiyatına göre ortalama.

Ibm/Lenova'nın özel bir programı var. Onu kurunca program otomatik olarak hangi bilgisayarda çalıştığını anlıyor ve kendi kendine driverları indirip, kurup bilgisayarı en güncel şekilde sana teslim ediyor. Son derece güzel bir uygulama bu.
0
ataturkiye
(04.05.09)
(2)

ttnet müzik ücretli mi

bibakalim
ücretliyse eğer ne kadardır bi dee faturayla mı geliyoo
ücretliyse eğer ne kadardır bi dee faturayla mı geliyoo
0
bibakalim
(04.05.09)
aylık 3 şarkıya kadar ücretsiz bende(tarifem ttnet kotalı 1024).
not: terifeye göre mi değişiyor aylık şarkı sayısı bilmiorm. tek bildiğim benim 3 şarkıydı.
0
endiku
(04.05.09)
sourlemonade
(04.05.09)
(4)

hacklenen ne yapar? Acilen acil...

kabablanka
arkadaşlar selammsn ve mail adresi hacklenen bir kişi ne yapabilir. hacker kişisi herkesi arayarak 250 kontör istiyor. KKAC
arkadaşlar selam

msn ve mail adresi hacklenen bir kişi ne yapabilir. hacker kişisi herkesi arayarak 250 kontör istiyor.

KKAC
0
kabablanka
(04.05.09)
yanlıs hatırlamıyorsam msnini son actıgı ip son sifresi ve mail adresi ile ilgili bi dilekce yazılıp emniyete basavuruyodun onlarda hallediyordu. baska bişey yapabılıegını pek sanmam kontur ıstemesını engellemek gibi.
0
vaevictis
(04.05.09)
amaç elbette onu engellemek değil de eşşek sıpası pek çok şirket bilgisine de ulaşmış olmalı...
0
🌸kabablanka
(04.05.09)
Hotmail hesabim gitti diye üzülmeyin hicte üzülmeye gerek yok arkadaslar eger kendi mailinizi iyi taniyorsaniz (( [email protected] )) (devamli bu maile gönderin cevap yazarken bile) bu adrese Kendiniz Hakkinda asagidaki bosluklari doldurarak bir mail atin, Konuya (subject) yazacaginiz yazi fazla önemli degil. Sakin parantez içindekileri yazmayin Atacaginiz maili asagida verdim, doldurarak gönderin.

PostalCode (posta Kodu) :
Comments (Sorununuzu ingilizce yazin) :
CustomerName (Maile Kayitli olan Ad, Soyad) :
CUBirthdate (Maile Kayitli olan Dogum Tarihi) :
BrowserVersion (Tarayicinin versiyonu) :
OperatingSystem (isletim Sistemi) :
ErrorMessage (Alinan Hata Mesaji) :
SignInAddress (Çalinan Mail Adresiniz) :
Country (ülke) :
FirstName (Ad) :
LastName (Soyad) :
Region (Bulundu?unuz il) :
Contact E-Mail (Size Ulasabilecekleri E-Mail) :

_____________________________________

Daha sonra size asagidaki gibi bir E-mail Gelecek;

Hello XXXXX,

Thank you for writing to Microsoft .NET Passport Customer Support.

I understand that you need assistance in signing in to your [email protected] account, because you suspect that someone learned your password and secret question/answer. I can imagine how frustrating such issues can be. This is Aldrin and I look forward to providing you with assistance today.

I recognize the importance of gaining access on your account. To help protect the privacy and security of our members we need your help confirming the profile information stored in your MSN account before we can reset your password.

- First and Last Name (or any other name you think you have entered upon registration such as your nickname)
- Your .NET Passport account (the account you are having difficulties with, [email protected])
- Date of birth (Month/Date/Year)
- Country or Region
- State
- ZIP or Postal Code
- Approximate date of last successful sign in
- Approximate date of account registration
- List as many former passwords you used with this account as far back as you can remember
- List as many of your Folders as you can remember (inbox, trash, sent, etc.)
- The name of your Internet Service Provider. If you access your account from outside your home (for example, from school or work) please include the name of the organization.
- Your IP address. You may check it by going to www.whatismyip.com
- List of Secret Questions and Answers historically associated with your account

Once we have this information, we can reset your password and send it via e-mail to the address from which you sent your request.

We look forward to hearing from you again.

Sincerely,

Aldrin
Microsoft .NET Passport Customer Support Representative

_____________________________________________


Bu E-Mail’e karsilik siz de en yukarida yazdigim maile sunlari yazin, bilgilerinize güveniyorsaniz;

Hello, Thank you for help e-mail...
I will try to answer my profil;

- First Name (Ad-Soyad):
- Account (Calinan Mail):
- Birthday (Dogum Tarihiniz):
- Country (Ülke) :
- State (il/Ylçe):
- Postal Code (posta Kodu) :
- Approximate date of last successful sign in (calinan Maille Son Kez Yapilan Basarili Login Olma **Yaklasik Tarih**) :
- Approximate date of account registration (E-mail in kaydettiginiz tarih **Yaklasik**) :

- My used passwords (E-mail hesabini kaydettiginizden bugüne kullandiginiz sifreler) :
- List as many of your Folders as you can remember (inbox, trash, sent, etc.) (E-mail içerigi hakkynda bilgi verin, gönderilen, alinan, silinenler filan) :
- My internet Service Provider (interneti nereden kullaniyorsaniz, mesela isyerinde mi yoksa evdemi filan, ismini de yazin) :

- My IP Adress (ip adresiniz; www.whatismyip.com den ögrenebilirsiniz) :
- My used Secret Questions and Answers (kayit tarihinden itibaren kullanilan gizli soru ve cevaplari) :

This is my profil , please send my password back. REGARS.



Ve eger bilgileriniz dogruysa size sifresinz ertesi gün yenilenerek gönderiliyor.. iste bu kadar.. ben aldim :-)

_________________________________________________


ARKADAŞ SON GELEN MESAJI YAZMAMIŞ BU GELİYOR


Dear Erhan,

First of all, thank you for providing your complete .NET Passport account information as requested by my colleague in the previous response for us to address your issue. This is Erwin and I will be providing you assistance today.

I have checked and verified all of the information you provided and I am glad to inform you that I have reset the password for your ******@HOTMAIL.COM account to:

******* şifre geliyo burada*..

Please follow these helpful tips when using this password:

- Copy and paste the temporary password given above.
- Make sure that there are no spaces before or after the password.
- Note that passwords are case-sensitive.

I want to stress the importance of changing your password and secret question and answer. Changing them to something only you can remember will add security and will prevent someone from resetting your password and gaining access to your account.

You may kindly follow these steps in changing your password, secret question and answer:

1. Visit memberservices.passport.net
Note that if you are not yet signed in at this time, you can do so by clicking the .NET Passport sign-in link.
2. Click "Change my password" under "I want to change something" section.
3. Type your current password and new password information (the Old Password refers to the current/temporary password given to you).
4. Click "Continue."
5. Click "Change my secret question," follow the instructions, and then click "Continue" (your secret answer cannot be the same as your password).

Also, I strongly recommend that you update your profile information from time to time and add an alternate e-mail address to your Hotmail profile. By having an alternate e-mail address on file, you can use the "password reset by e-mail" feature to reset your Hotmail password. Instructions will be sent to the e-mail address you provided, making it easier for you to reset your password online. To add an alternate e-mail address, visit the .NET Passport Member Services site at memberservices.passport.net .

I hope you have found our service satisfactory in every way. Should you have other inquiries, feel free to write back.

Sincerely,

ErwinP
Microsoft .NET Passport Customer Support Representative
0
erzi
(04.05.09)
ben de şöyle bişey b uldum: dursun burada. "hack" değil "heklenmek" şeklinde aramak grekiyormuş...

www.webhatti.com
0
🌸kabablanka
(04.05.09)
(3)

Photoshop cs 2 ile cs 3 arasında bariz farklar var mı ?

joehigashi
Photoshop ustaları sorum aynen bu şekil. Gerçekten yapılan işlemin kalitesini önemli ölçüde arttıracak değişiklikler var mı cs 3'te ?
Photoshop ustaları sorum aynen bu şekil. Gerçekten yapılan işlemin kalitesini önemli ölçüde arttıracak değişiklikler var mı cs 3'te ?
0
joehigashi
(04.05.09)
yok
0
underdose
(04.05.09)
cs4'te çalışma kolaylığı açısından gelişmeler var.
0
parasut
(04.05.09)
yapılan işin kalitesinden ziyade bir takım eksiklikler ve kullanım kolaylıkları, ek özellikler fln geliyor. asıl mesele programa tam hakim olmakta çünkü genelde bir şeyi yapmanın bir çok yolu var ve o yolları biliyorsanız cs2 yi fln bırakın çok daha eski versiyonlarla da işinizi halledebilirsiniz.
0
sijwocaq
(04.05.09)
(3)

yine feysbuk belası!

ebucan
bu feysbuk, duvar paylaşımlarınızı da kafasına göre kısıtlıyor mu? duvarıma yazdıklarım, paylaştığım haberler, şu an ne halt yediğim arkadaşlarım tarafından görülmüyor. "görebilsinler, yazabilsinler" ayarını seçtiğim halde. nasıl oluyor bu? feysbuk'tan anlayan eden varsa bir el atsın.
bu feysbuk, duvar paylaşımlarınızı da kafasına göre kısıtlıyor mu? duvarıma yazdıklarım, paylaştığım haberler, şu an ne halt yediğim arkadaşlarım tarafından görülmüyor. "görebilsinler, yazabilsinler" ayarını seçtiğim halde. nasıl oluyor bu? feysbuk'tan anlayan eden varsa bir el atsın.
0
ebucan
(04.05.09)
sanırsam buradan yapılabilir. privacy(gizlilik), hemen üstte show privacy settings(gizlilik ayarlarını göster), oradan haber kaynağı ve duvar (haber kaynağını neyden çevirmişler tahmin edemedim=)) buna tıklayınca hemen solda duvar ayarlarını ekranı çıkıyor.
0
dambil
(04.05.09)
o ayarları yapmış durumdayım. "duvar yazılarını göster" seçili yani. buna rağmen duvarım diğer arkadaşlarca görünmüyor.
0
🌸ebucan
(04.05.09)
facebook ile ilgili sorularinizi turkce olarak facebook'un kendisine de sorabildiginizi biliyor muydunuz?
0
x daemon
(04.05.09)
(3)

dpi çözünürlük yükseltme. çok acil yardım

dragon bor
selamlar.dergide basımı kabul olan yazmış oldugum makaledeki resimlerin dpi degerinin basım için yeterli olmadıgına dair uyarı aldım. en az 300 dpi istenmiş. benim word dosyamdaki tum figure ler 200 dpi degerinde. 300 dpi yapabilmem için bir yöntem var mı?tesekkurler.çok acil efendim...
selamlar.
dergide basımı kabul olan yazmış oldugum makaledeki resimlerin dpi degerinin basım için yeterli olmadıgına dair uyarı aldım. en az 300 dpi istenmiş. benim word dosyamdaki tum figure ler 200 dpi degerinde. 300 dpi yapabilmem için bir yöntem var mı?
tesekkurler.

çok acil efendim...
0
dragon bor
(04.05.09)
Grafik falansa, illustrator gibi bir programda baştan çizmeyi / çizdirmeyi deneyebilirsiniz.
0
sui
(04.05.09)
Bu işlem için Photoshop kullanabilirsin, Image/Image Size menüsünde "Resample Image" tik işaretini kaldırarak dpi yükseltme ve düşürme işlemleri yapabilirsiniz.
0
lngrad
(04.05.09)
eğer resim boyutları baskı boyutlarıyla aynı ise sorun olmaz.
0
Gulyadkin
(04.05.09)
(1)

Domainlerin geçmişte kimler tarafından kullanıldığını gösteren bir site var mı?

mumutum
merhaba arkadaşlar, şu anda boşta olan bir domainin geçmişte hangi kişi veya kurumlar tarafından kullanıldığını gösteren bir site var mı??yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
merhaba arkadaşlar,

şu anda boşta olan bir domainin geçmişte hangi kişi veya kurumlar tarafından kullanıldığını gösteren bir site var mı??

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
0
mumutum
(04.05.09)
www.domaintools.com ücretsiz üyeliklere domaindeki son 5 değişikliğe kadar gösteriyordu diye hatırlıyorum. Ücretli üye olursan domain lock'lara kadar gösterir.
0
ataturkiye
(04.05.09)
(6)

rapidshare hesap bloke oldu. Release-Code geldi ama nereye girecem bunu???

rusdemezale
selam bizans tosunlari,kardes ve bi iki arkadas ortakciyiz.dun bloke etmisler. soyle bi messaj geldiYour Premium Account has been secured, the RapidShare Security-Lock is active.The protection can always be deactivated again, by entering this code.=========================================Account ID:
selam bizans tosunlari,

kardes ve bi iki arkadas ortakciyiz.
dun bloke etmisler. soyle bi messaj geldi

Your Premium Account has been secured, the RapidShare Security-Lock is active.
The protection can always be deactivated again, by entering this code.
=========================================
Account ID: 12345
Release-Code: 123456789 salladim burayi
=========================================

login oldum premium zone'dan, soyle diyo.
Notification
Fraud detected, Account 804359: This Account has been illegally used by several users.

Release Code'u girecegim yer yok :(
nasil oluyo canlar, sirf program film filan indiriyom.rapid expertlerinden yardim lutfen. rapid user interface cok dandik bence, mahsus mu boyle zor ve kullanissiz un-intuitive yapiyoalr nedir!!!
0
rusdemezale
(04.05.09)
settings'e tıkla bir. 3 kişi kullanmayın ayrıca hesabı maksimum 2 kişi. 3 farklı ip gördüğünde başınıza gelen şeyi yapıyor rapid..
0
dambil
(04.05.09)
settings gorunmuyo, gizlemisler.
sende acep settings'e giden link var mi? belki link calisiyodur diyorum.
allahsizlar ya. oyle cok bandwidth de kullanmiyoz...
0
🌸rusdemezale
(04.05.09)
login'den sonra benim vereceğim settings işe yaramaz ki ya. mail at, anında cevap veriyorlar=)
0
dambil
(04.05.09)
eh aynı anda farklı ip adreslerinden aynı şifre bilgileriyle indirmeye çalışırsan yasaklarlar tabi haklılar... :)
0
mortifera
(04.05.09)
"Security-Lock is active" hesabinizda kontrol disinda degisiklik yapilmasini engellemek icin.

"Premium-Zone" a girisi yaptiktan sonra asagi dogru "Deactivated Security-Lock" butonu olmasi lazim (yeşil kilit işaretinin sag tarafında). oraya tıklayip relase kodu girerseniz. hesabiniz duzenlenmeye yeniden acilacaktir.
0
helenart
(04.05.09)
actilar tekrar.
artik arkadaslari uyarayim hep security code'la islem yapsinlar. login olup devamli kendilerinin bi code'una degistirsinler, download bitince de default yapsinlar. boylece ayni anda sadece 1 kisi indirebilsin, killanmasin rs .

dedigim mantikli midir sizce??
0
🌸rusdemezale
(06.05.09)
(5)

jdownloader - no permissions to write to harddisk

cruor
bu salak program kafasına göre bu hatayı verip download'u yarım bırakıyor. sitesine, forumlarına falan baktım, kimisi chunk per file'ı arttırın diyor, kimisi de azaltın. ikisini de denedim. bi işe yaramadı.bu programı bu hata ile karşılaşmadan kullanlar var mı, ya da karşılaşıp çözebilen? hangi ayar
bu salak program kafasına göre bu hatayı verip download'u yarım bırakıyor. sitesine, forumlarına falan baktım, kimisi chunk per file'ı arttırın diyor, kimisi de azaltın. ikisini de denedim. bi işe yaramadı.

bu programı bu hata ile karşılaşmadan kullanlar var mı, ya da karşılaşıp çözebilen? hangi ayarlar hangi değerlerde olmalı?
0
cruor
(03.05.09)
sadece belli bir siteden indirirken mi oluyor yoksa tümünde mi ?
0
ceres
(03.05.09)
@ceres
sadece rapid'den indiriyorum zaten. başka siteleri denemedim.
0
🌸cruor
(03.05.09)
son zamanlarda tekrarlıyorsa belki oradan da kaynaklı olabilir denemekten zarar gelmez. bir de yüklediğiniz dosyaları ya da konteyneri bir kez iptal edip tekrar yüklemeyi deneseniz ?
0
ceres
(03.05.09)
Download edilen dosyaların koyulduğu klasörün izinleri ile alakalı bir hata.

1) Bir pencere açın. Araçlar'dan "klasör seçenekleri"ne girin. görünüm sekmesinde "basit dosya paylaşımını kullan" seçeneğini pasif hale getirin. Böylece dosya/klasör sahipliklerini düzenleyebileceğimiz bölüm açılacak.

2) Jdownloader'ın dosyaları kaydettiği klasöre sağ tıklayın ve özelliklerine girin. Güvenlik sekmesinde o klasöre sahip olan kullanıcıları ve bu kullanıcıların izinlerini göreceksiniz. Eğer kullanıcı listesinde kendi kullanıcınız yoksa ekleyin* ve kendi kullanıcınıza aşşadan tam denetim verin.

3) Eğer sorun çözülmediyse o kullanıcı listesine everyone'ı ekleyip everyone'a tam denetim verin.

*) Kullanıcı eklemek için "ekle"ye basın. sonra "gelişmiş"e basın. "şimdi bul"a basın. aşşada ekleyebileceğiniz kullanıcıların bir listesi çıkacaktır. ordan seçip ekleyebilirsiniz.

img13.imageshack.us
0
edge_nabby
(04.05.09)
@edge_nabby

basit dosya paylaşımı zaten pasif, ben de admin olarak her yere erişebiliyorum. o mesele değil zaten. çünkü 3 dosyayı tam olarak indiriyorsa 4. dosyayı bu hata nedeniyle yarım bırakıyor. yani o ayarlardan kaynaklansa hiç bir zaman indirmez. sürekli aynı hatayı verir.

bu arada load! kullanmaya başladım. gayet sorunsuz.
0
🌸cruor
(05.05.09)
(9)

windows 7 için en ideal anti virus

ali87
windows 7 rc 7100 kurdum. dehşet hızlı bir sistemmiş. ancak antivirus programlarını yükleniyce hantallaşıyor, hatta duruyor. kaspersky, trendmicro ve mcafee ile bu sorunları yaşadım.bu işletim sistemi için en ideal av hangisi, fikri olan var mı?
windows 7 rc 7100 kurdum. dehşet hızlı bir sistemmiş. ancak antivirus programlarını yükleniyce hantallaşıyor, hatta duruyor. kaspersky, trendmicro ve mcafee ile bu sorunları yaşadım.

bu işletim sistemi için en ideal av hangisi, fikri olan var mı?
0
ali87
(03.05.09)
windows 7'ye uygun antivirüsler henüz çıkmadığı için öyle olması normal. yanlış hatırlamıyosam kaspersky'ın bi beta sürümü destekliyodu.
0
iterator
(03.05.09)
iterator belki daha iyi biliyordur ama windows 7 vista altyapısı üstüne kurulu. yani her vista programı değilse de büyük bir kısmını destekler. hız konusuna gelince kasper zaten hep kasar.

avira premium tavsiye ederim.
0
meraklı
(03.05.09)
zaten win7'nin önderdiği siteden win7 deneme sürümlerini indirdim. kaspersky çok fenaydı. technincal preview sürümü çıkmış.
0
🌸ali87
(03.05.09)
nod32 4.0 ya da eset smart security 4.0
0
sourlemonade
(03.05.09)
Symantec Endpoint Protection 11 süper oluyor yanlız build 4000 den sonrasını kurunuz en azından x64 de 4000 öncesi saçmalayabiliyor. x86 için de kesinlikle enpoint ve sorun yapar mı öncesi bilmiyorum ama yine de 4000 üzeri bi versiyon kurunuz. en ufak bir performans kaybı yoktur tıpkı diğer enpoint veya symantec antivirüsler gibi.
0
dozi
(04.05.09)
virüs sistemi neden kuruyorsun ki, artık vista ile birlikte bence gerek kalmadı o tür programlara çünkü vistanın güvenlik duvarı çok kaliteli. ben kurmadım mesela virüs programı. onun yerine acronis yükledim. ara sıra onunla sistemi geri yüklüyorum
0
daglien
(04.05.09)
Antivirüsle birlikte firewall oluşturan kaspersky gibi sistemler bu nedenle daha yavaş çalışırlar. Avast benzeri sistemlerin firewall hizmeti asla yeterli olmayacağı için böyle hafif sistemlerle anca teselli bulursunuz. Buna dikkat edin, seçeceğiniz yazılım mutlaka firewall güvenliği yüksek bir yazılım olmalıdır ki güvenliğiniz tamamlanabilsin.
0
Karluk
(04.05.09)
Şurda windows 7 için güvenlik yazılımı olan firmalar gözüküyor:
www.microsoft.com
0
edge_nabby
(04.05.09)
tr.giveawayoftheday.com

bu programıda inceleyebilirsin tabi.
0
daglien
(05.05.09)
(1)

Samsung 40 B 6000 ile DVB-C ve Teledünya

alric
Ailem yukarıda bahsettiğim LED TV'yi almayı düşünüyor. Hali hazırda kablo tv abonesi oldukları için TeleDünya aboneliğine geçmeyi düşünüyorlar. Yaptığım araştırmalar sonucu bu alette DVB-C bulunduğu için herhangi bir receiver gerektirmiyor sonucuna vardım, ancak durum ülkeden ülkeye değişiyor. Türki
Ailem yukarıda bahsettiğim LED TV'yi almayı düşünüyor. Hali hazırda kablo tv abonesi oldukları için TeleDünya aboneliğine geçmeyi düşünüyorlar.

Yaptığım araştırmalar sonucu bu alette DVB-C bulunduğu için herhangi bir receiver gerektirmiyor sonucuna vardım, ancak durum ülkeden ülkeye değişiyor.

Türkiye'de ve Teledünya hizmetindeki durum nedir? KabloTV fazla bir şey bilmiyor. DVB-C ne demek onu da bilmiyorlar hatta...
0
alric
(03.05.09)
tv'nin üzerinde dvb-c için kart (mödül her ne haltsa adı) varsa bir problem yaşamanız için sebep göremiyorum. ama bu kablotv angut bir oluşum. Satmıyoruz biz dekodersiz kardeşim diye tutturabilirler.
0
darknum
(03.05.09)
(3)

facebook ve youtubedaki vidyolardan ses gelmiyo

temizkopat
neden?
neden?
0
temizkopat
(03.05.09)
başka şeylerden ses geliyor mu?
flash player'ı güncellediniz mi?
0
desdinova
(03.05.09)
kullandığınız browser için kurduğunuz flash playerinizi güncelleyin.
Mozilla veya google chrome kullanıyorsanız flash player yüzünden olması yüksek ihtimal.
0
mononoke
(03.05.09)
flash player ın yeni sürümünü indirin bu aralar çok sorun çıkıyor 10. sürüme mi geçmişler ne. bir de opera deneyin.
0
meraklı
(03.05.09)
(12)

Beni bu dertten kurtarana 100 TL'lik TeknoSA, Bimeks veya Hepsi Burada Hediye çeki

bbsfatih
Arkadaşlar selam.Başlıkta vaadedilen hediye çeki yüzde yüz doğrudur, bu dertten eğer kurtulursam, beni bu dertten kurtaran insanevladına direk 100 TL'lik istediği herhangi bir şeyi alacağım, o kadar hırs yaptım ki anlatamam.sorunum şu, www.dikkatfikirvar.com adlı siteme yaklaşık 2 ay önce google ads
Arkadaşlar selam.

Başlıkta vaadedilen hediye çeki yüzde yüz doğrudur, bu dertten eğer kurtulursam, beni bu dertten kurtaran insanevladına direk 100 TL'lik istediği herhangi bir şeyi alacağım, o kadar hırs yaptım ki anlatamam.

sorunum şu, www.dikkatfikirvar.com adlı siteme yaklaşık 2 ay önce google adsense hesabıyla reklam almaya başladım. Herşey çok güzel gitti, reklamları yayınlamaya başladım. Google Amca dedi ki, sana bir PIN kodu göndereceğim, onu gir, onaylama babında. PIN kodu geldi, adsense hesabımdan PIN kodumu girdim. Neyse, sonra banka hesap numarası ekleme kısmına geldi. Bankamı seçtim, şubemi seçtim, hesap numarasını girince bana "çift hesap bilgisi, bu hesabı zaten daha önce kullandınız" hatası verdi. halbuki girdiğim hesabı kesinlikle daha önce hiç bir yerde kullanmadım. Hadi neyse, doğrudur dedim, üşenmedim toplam 4 tane hesap numarası denedim, bir tanesi tamamen bu iş için açıldı hatta, sıfırdı yani. ama hep aynı "çift hesap bilgisi, bu hesabı daha önce kullandınız" hatası aldım. halen de almaya devam ediyorum. dolayısıyla google adsense gelirlerimi EFT ile alamıyorum.

hata koduyla ilgili girmediğim google deliği, girmediğim internet dehlizi, konuşmadığım insan kalmadı. kimse ne cevap veriyor ne herhangi bir şey biliyor. Google'ın kendisine, hem Türkiye ofisine hem genel merkezine son 4 gündür her gün eposta atıyorum, otomatik cevaplar geliyor başka da bir canlıyla konuşamadım daha. Yapmadığım şey kalmadı.

Hata mesajı şöyle,

İngilizcesi: Duplicate account information. You have already submitted this account.
Türkçesi: Çift hesap bilgisi. Bu hesabı zaten gönderdiniz.

birebir bu şekilde hata. zaten google'da ararsanız bu hatanın mağdurlarını ve nasıl cevap alamadıklarını görürsünüz.

Çözümü bilen var mı?

Gözünüzü seveyim bir insanı delirmekten kurtarın.

iletişim: [email protected]
0
bbsfatih
(03.05.09)
Muhtemelen denemişsinizdir gerçi ama, hata kodu, hata metni vb. ile arama yapmayı denediniz mi? Aynı sorundan müzdarip insanlar olabilir. Veya doğrudan Google Adsense ile yazılı olarak irtibata geçmek sorununuzu çözebilir.
0
fredi
(03.05.09)
hani olur ya, aldığınız hata türkçe mi? ingilizce'yse buraya yazarsanız hatayı belki başka bi yönden çözüm içeriyordur kendisi, yardımcı olunabilir.
0
hikaye mesture
(03.05.09)
hata koduyla ilgili girmediğim google deliği, girmediğim internet dehlizi, konuşmadığım insan kalmadı. kimse ne cevap veriyor ne herhangi bir şey biliyor. Google'ın kendisine, hem Türkiye ofisine hem genel merkezine son 4 gündür her gün eposta atıyorum, otomatik cevaplar geliyor başka da bir canlıyla konuşamadım daha. Yapmadığım şey kalmadı.

Hata mesajı şöyle,

İngilizcesi: Duplicate account information. You have already submitted this account.
Türkçesi: Çift hesap bilgisi. Bu hesabı zaten gönderdiniz.

birebir bu şekilde hata. zaten google'da ararsanız bu hatanın mağdurlarını ve nasıl cevap alamadıklarını görürsünüz.
0
🌸bbsfatih
(03.05.09)
google türkiye ofisine gidin. saçma demeyin yapın.
hatta alın size adres. telefon da bulmaya çalıştım.

Google İstanbul
Google Advertising and Marketing Ltd Sti
Kanyon Ofis Binasi Kat. 6
Buyukdere Cad. No. 185
Levent, Istanbul 34394

[email protected]
[email protected]

al sana bir güzellik google türkiye.
0212 319 76 38

bu da sanırım fax: + 90 0 212 335 2500 ama emin değilim.
0
meraklı
(03.05.09)
biraz kurcaladım şöyle bi şey buldum;
bu hesabınız aktif olarak duruyo ve siz gidip aynı ismi belirtip başka bir hesap alıyorsunuz aynen hata verdiği gibi. sonrasında bunu google'a akıllı uslu bildiriyorsunuz. tam bi kişisel adrese değil Adsense support team'e ulaştırıyorsunuz bu sıkıntıyı. sonra da hesabınızdaki parayı buraya aktarmalarını istiyorsunuz. saçma olabilir ama örneği varmış ordan ateşlendim birden :)
0
ceres
(03.05.09)
@meraklı: hocam İstanbul'da yaşasam inan atlayıp giderdim, hatta orayı ateşe verirdim o derece sinirliyim. Ama ne yazık ki İzmir'deyim. Telefonla ulaşmayı denedim, "sorununuzu e-posta ile ulaştırın" diyor, "ulaştırdım" dediğimde "o zaman size geri dönüş yapacağız" diyor, otomatik cevaplar işte.

@ceres: dediğini deneyeceğim, bana bu açıklamayı yazan siteyi gösterebilir misin? bir iletişime geçeyim yazan kişiyle, konuşayım. Eğer olursa, söz veriyorum, istediğin 100 TL'lik şeyi alacağım :)
0
🌸bbsfatih
(03.05.09)
inan ki bulamıyorum siteyi. az önce kapattım bu neymiş diyerekten, baya birikmiş üsttekiler :)
ama tekrar bakıcam bulursam da buraya eklerim. bir forum sayfasıydı ipucu veriyim :)
0
ceres
(04.05.09)
buldum. 7. mesaj ve sonrası. heralde yanlış anlamadım yazanları.

www.sitepoint.com
0
ceres
(04.05.09)
@ykyt: yok abi olmuyor, 4 bilgisayarda denedim, hep aynı cevap.

@ceres: yok doğru anlamışsın, burayı ben de okumuştum ama işin içinde google adsense'e e-mail atıp onların bişeyi düzeltmesini beklemek varsa ben yokum o işte, adamlara ulaşamıyorum çünkü. ilerde eğer çözüm bulamazsam bir de böyle deneyeceğim.

neyse, hala çözüm yok galiba ortalıkta. ulan google'ın yaptığına bak be, reva mı yani.
0
🌸bbsfatih
(04.05.09)
internette hiçbir kaynakta yok cevabı. aşağıdaki linkten ulaşmayı deneyin, hatta bilgileri gönderin siz güncellerseniz sevinirim falan deyin, alacaklı adını falan değiştiriyorlardı bu şekilde belki banka bilgilerini de güncellerler.

www.google.com
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(04.05.09)
Belki hata mesaji olarak sadece tek bir cevap donduruyordur ?
yani aslında banka konudu , hesap numarasını eksik, hatalı giriyorsunuzdur, ama sistem hata mesajı olarak sadece "Duplicate account information. You have already submitted this account." veriyordur.

Banka hesap numarınızı iban olarak doğru girebiliyor musunuz ?
yada ortak çalıştıkları bankalar sınırlıdır, illede örn: citibank'la filan çalışmanız gerekiyordur.
0
nicin ben
(04.05.09)
@nicin ben: yok abi hata kodu sadece account formuna özgü bir kod. banka olarak da garanti bankası dahil türkiye'deki tüm bankalarla çalışıyorlar. işin ilginci, kafamdan hesap numarası da girsem aynı hatayı veriyor, yani bir sorgulama yaptığını düşünmüyoru.

@gsgsgsgs: keşke olsa internette ama girmediğim dehliz kalmadı dedim ya, bu sorunu çözebilen bir allahın kulu yok. dediğini yapıcam ama umutsuz resmen.
0
🌸bbsfatih
(04.05.09)
(1)

format-gizli klasör

karamell
geçtiğimiz günlerde format attım bilgisayara,sonrasında gizli klasörlerim geldi aklıma,açmak istedim,klasör görünüyor ama içindeki jpeg dosyaları açılamıyor.jpeg ler klasörün içinde görünüyor ama açmaya çalıştığımda açılmıyor.var mıdır bunları hayata döndürmenin bir yolu?
geçtiğimiz günlerde format attım bilgisayara,sonrasında gizli klasörlerim geldi aklıma,açmak istedim,klasör görünüyor ama içindeki jpeg dosyaları açılamıyor.jpeg ler klasörün içinde görünüyor ama açmaya çalıştığımda açılmıyor.var mıdır bunları hayata döndürmenin bir yolu?
0
karamell
(03.05.09)
(bkz: file recovery)
0
astaroth
(03.05.09)
(5)

Klasörlerdeki yavaşlama?

gercekleracidir
Merhabalar, benim sorunum bilgisayarımla ilgili. PC'imde bazı klasörlere girdiğim zaman, bilgisayarım yavaşlıyor, donuyor, takılıyor, işlem yapmak güçleşiyor. hatta o kadar yavaşlıyor ki dosya simgelerinin görünmesi bile bir hayli zaman alıyor. bu klasörlerde herhangi bir virüs yok, pc ye yeni forma
Merhabalar, benim sorunum bilgisayarımla ilgili. PC'imde bazı klasörlere girdiğim zaman, bilgisayarım yavaşlıyor, donuyor, takılıyor, işlem yapmak güçleşiyor. hatta o kadar yavaşlıyor ki dosya simgelerinin görünmesi bile bir hayli zaman alıyor. bu klasörlerde herhangi bir virüs yok, pc ye yeni format attım ayrıca. Var mıdır küçük bir püf noktası önerebilecek?
0
gercekleracidir
(03.05.09)
en basitinden, klasörlerin içinde önizleme özelliği olan (video, fotoğraf) gibi dosyalar (ki boyutları büyükse sistem kasacaktır önizlemeleri ve diğer bilgileri almak için) varsa, görünümü "liste" şeklinde seçebilirsiniz..
0
paradoxical
(03.05.09)
bunu yaptım fakat çok da değişen bir şey olmadı.
0
🌸gercekleracidir
(03.05.09)
ram al bilgisayarına.
0
bryan fury
(03.05.09)
Defrag da bir nebze olsun çözüm olabilir.
0
lex
(04.05.09)
yalnızca birkaç klasörde olmasından mütevellit defrag mantıklı geldi, deneyeceğim.
0
🌸gercekleracidir
(04.05.09)
(2)

mootools msn benzeri uyarı kutucukları??

emrag
fi tarihinde denk gelmiştim böyle bir şeye ama adını hatırlayamadım. adını ya da sitesini bilen varsa çok makbule geçer.mootools ile yapılmış olanı arıyorum. bazı sitelerde çıkan msn reklamları gibi değil.
fi tarihinde denk gelmiştim böyle bir şeye ama adını hatırlayamadım. adını ya da sitesini bilen varsa çok makbule geçer.

mootools ile yapılmış olanı arıyorum. bazı sitelerde çıkan msn reklamları gibi değil.
0
emrag
(03.05.09)
tooltipslerden mi bahsediyorsun acaba?
webdesignledger.com
www.ajaxrain.com
www.ajaxrain.com


edit:msn uyarı demişsin gönderdikten sonra farkettim.
0
mstgngr
(03.05.09)
valla saolasın ya. tooltip değildi ama ajaxrain'i açar açmaz aklıma geldi ismi.

Roar - Notifications
digitarald.de
0
🌸emrag
(03.05.09)
(4)

Facebookta arkadaşın resimleri izinsiz yayınlanıyor napabiliriz?

calimdor
arkadaşın bir tane facebook hesabı var ve içerisinde bir çok resim var, bazıları profesyonel işi resimler. (fotoğraf daha doğrusu :S) tamamı da arakdaşımın kendi fotoğrafları.bugün bir baktık, arkadaşımın isminde bir profil açılmış ve arkadaşımın resimlerini koymuşlar bu profile. ancak kişiyi facebo
arkadaşın bir tane facebook hesabı var ve içerisinde bir çok resim var, bazıları profesyonel işi resimler. (fotoğraf daha doğrusu :S) tamamı da arakdaşımın kendi fotoğrafları.

bugün bir baktık, arkadaşımın isminde bir profil açılmış ve arkadaşımın resimlerini koymuşlar bu profile. ancak kişiyi facebooka şikayet edemiyoruz ve arkadaşım bu durumdan çok rahatsız. kendisinden habersiz ismi ve fotoğrafları kullanılarka açılan bir profili kapatmak için ne yapabiliriz?
0
calimdor
(03.05.09)
bir türlü profili şikayet etmeye yönelik bir buton bulamadık. facebookla da pek içli dışlı olmadığımız için tam olarak nereye ulaşabileceğimizi bilmiyoruz :S
0
🌸calimdor
(03.05.09)
sol altta minik bir report this person linki var.
0
emcedeltate
(03.05.09)
galadnikov ve emcedeltate' nin dediklerini uygulayın. hatta bir degil, 4-5 tane farklı kişi tarafından şikayet edildigi zaman daha hızlı sonuç alırsınız. sizinki arkadaşınıza ait fotolar, geçen haftalarda benim bir arkadaşın sadece bilgileri vardı, resim bile arkaşıma ait degil ama kişisel bilgiler arkaşıma aitti, 4-5 kişi tarafından şikayet edildi ertesi gün hesabın silinmiş oldugunu gördük.

ayrıca ben mesaj olarak ekşi sözlükten facebook yöneticisi guru' yu tanıyorum diye mesaj attım. maksat korkutmak olsun. :)
0
sakabilmemneyi
(03.05.09)
benimde bir arkadaşım var onun fotoları sadece facebookda değil, hemen hemen bütün arkadaşlık sitelerinde fake profillerde kullanılıyor kendisi bu durumdan çok rahatsız ama ne yapabiliriz buna bir çözüm var mı?
0
trumanshow
(03.05.09)
(13)

Torrent - Başlangıç

sesee
Rapidshare falan iyi güzel de torrent olayına da gireyim diyordum. Bana şöyle basitinden yardım edebilir misiniz? (Vista için en iyi client nedir? Port açmak gerekli midir? En iyi torrent siteleri hangileridir? vs.)
Rapidshare falan iyi güzel de torrent olayına da gireyim diyordum. Bana şöyle basitinden yardım edebilir misiniz? (Vista için en iyi client nedir? Port açmak gerekli midir? En iyi torrent siteleri hangileridir? vs.)
0
sesee
(03.05.09)
Demonoid üyeliğim var zaten. İşe yarar diye almıştım zamanında.
Sanırım tek ihtiyacım olan şu an port-forward olayı. Tam olarak nedir, ne değildir, öğrenmem gereken bu sanırım.
0
🌸sesee
(03.05.09)
sourlemonade
(03.05.09)
@assert h
Bu siteyi de biliyorum aslında ma modem modelini seçtikten sonra neyi seçmem gerektiğinden emin değilim. Altta bir sürü şey var.
0
🌸sesee
(03.05.09)
Anladım, port-forward için ilk önce seçeceğim programı belirlemem gerekiyor yani. Netten azureus vs utorrent zımbırtılarına bakıp bi karar vermeye çalışırım artık.
Peki bu port-forwarding işinin bir zararı var mı? Güvenlik açısından daha kötü bir duruma sokuyormuş gibi şeyler okumuştum.
0
🌸sesee
(03.05.09)
kendi bilgisayarinda o port'tan iletisime izin vermedigin surece bir sey olmaz.
port-forwarding olayi tamamen yonlendirme, baska bir sey degil.
0
sourlemonade
(03.05.09)
O porttan iletişime izin vermemek nedir ki? Firewall la alakalı bir olay mı?
Çok embesil sorular soruyor olabilirim ama -her ne kadar başlangıç desem de- adam gibi öğrenmek istiyorum şu mereti.
0
🌸sesee
(03.05.09)
0
astaroth
(03.05.09)
evet firewall ile ilgili bir sey.
0
sourlemonade
(03.05.09)
Bu portacma.com da sabit ip alma denilen olay ne ola ki?
0
🌸sesee
(03.05.09)
modemin size atadigi ip'yi sabitlemekten bahsediyor sanirim. ag baglantilarim/ag baglantilarini goruntule/yerel ag

sag tu$ yapip ozelliklere giriyoruz. tcp/ip'nin ayarlarina girip degi$kenleri atiyoruz. ben kendi modemimden ornek vereyim, 192.168.2.1 modem adresi oldugundan mutevellit, istedigim ip adresini 192.168.2.4 yapmi$tim. alt ag maskesini otomatik atar ama yapmadi diyelim, 255.255.255.0'dir bu da. varsayilan alt ag gecidine de modemin ip'sini yazicaz. mesela 192.168.2.1

bunu yaptiktan sonra portlarimizi aciyoruz. her modem resetinde, pc boot'unda modemin atadigi ip bundan boyle degi$meyecegi icin mutlu mesut gunlere yelken aciyoruz.
0
astaroth
(03.05.09)
Hmm bu arada nette dolaşırken kablo modemlere port açmak gerekmediğini, zaten otomatik bir şekilde açık olduğu gibi bir bilgiye rastladım.
Bende de Netmaster CW-560 Wireless var. Gerek yok mudur şimdi? Boşa mıydı onca yardım?
Zaten açık olup olmadığını gösteren bir şey var mıdır? Ss alıp yollasam?
0
🌸sesee
(03.05.09)
uPnP aciksa gerek olmayabilir. ama her zaman dogru calismiyor bu. tracker'lar sorun cikarabiliyor.
0
sourlemonade
(03.05.09)
modemde firewall varsa (hardware firewall) modem üzerinden port açmak gereklidir. modemde firewall yoksa port açmak gerekli değildir.
aynı şekilde windows'un firewall'u varsa oradan da port açman gereklidir (zaten ilk açtığında engelle/izin ver sorusunu sorar).

yani sonuç itibariyle o portu koruyan hangi firewall varsa izin verdirtmek gereklidir.
0
desdinova
(04.05.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.