Giriş
(1)

sharpdevelop...

ocanal
selamlarc# öğrenmeye yeni başlayan biri olarak sharpdevelop kullanmaya başladım. Fakat yeni proje açınca solda açılması gereken windows form denilen bölümü açamıyorum. Yanlış projemi açıyorum bilemedim, mutlaka hata bendedir ama çözümü bulamadım.- 2. resimde görülen görünümü elde etmek için 1. resim
selamlar

c# öğrenmeye yeni başlayan biri olarak sharpdevelop kullanmaya başladım. Fakat yeni proje açınca solda açılması gereken windows form denilen bölümü açamıyorum. Yanlış projemi açıyorum bilemedim, mutlaka hata bendedir ama çözümü bulamadım.

- 2. resimde görülen görünümü elde etmek için 1. resimde görülen projelerden hangisini açmam gerekiyor.
0
ocanal
(24.07.09)
solda açtığınız pencereden windows uygulaması seçerseniz windows formlarını açarsınız. fakat bence visual studio kullan c# için, daha standart
0
shift
(24.07.09)
(5)

taşınabilir disk

coldnick
selamlar,500 gb taşınabilir disk alacağım.samsung la toshiba nın fiyatları hemen hemen aynı.peki sizce hangisi daha iyi hangisini tavsiye edersiniz.
selamlar,

500 gb taşınabilir disk alacağım.samsung la toshiba nın fiyatları hemen hemen aynı.peki sizce hangisi daha iyi hangisini tavsiye edersiniz.
0
coldnick
(24.07.09)
seagate. elektroworld de 200 e aldım ben gecenlerde. 2.5" ama.

3.5 lar daha ucuzdur tabi. 3.5 alacaksan ikisi arasından samsung u al. yok baska marka da olursa seagate al.
0
bryan fury
(24.07.09)
eğer 2.5'' olacaksa kesinlikle seagate derim. ha illa samsung ve toshiba arasında kaldıysan samsung'u tavsiye ederim.
0
oldtimer
(24.07.09)
eğer kulak verip wd alacaksan 500 gb 2.5" in fiyatı 1tb 3.5" ile aynı, hatta 3.5 luk biraz daha ucuz. daha dün aldım 178 tl ye. kısacası hafif olsun falan olsun problemin yoksa bir kere al tam al.
0
lhun
(24.07.09)
wd,seagete,yada maxtor bu 3 ü haricinde diğerlerine bulaşma hele philps e göz ucunla bile bakma.
0
sirincem
(24.07.09)
kardeşim geçen 500 gb'lık seagate aldı. yani şunu:

images.gittigidiyor.com

uzun zamandır almak istediğim bir şeydi. lakin ısınıyor. hem de çılgın gibi. bir ara yanacak diye korktum kabloyu çektim.

bende 160'lık wd passport var. ne kadar abanırsan aban hiç ısınmıyor. zaten o cihazı çekip, wd'yi taktım. 2 saat sonunda bile ısınmadı.

bu deneyden sonra wd'den vazgeçmem. sana da bunu öneririm.
0
atmosphere
(24.07.09)
(8)

pc taşınabilir diski görmüyor

yoldaki isaretler
selam naber?taşınabilir diski takıyorum, sağ altta yeşil oklu donanımı kaldır simgesi görünüyor.ama bilgisayarıma girdiğimde diskle ilgili bir şey yok.bilgisayarıma sağ tıklayıp yönet'e, disk yönetimi'ne geliyorum orda da görünmüyor.aygıt yöneticisine gelip diskin sadece usb device olarak tanındığım
selam naber?
taşınabilir diski takıyorum, sağ altta yeşil oklu donanımı kaldır simgesi görünüyor.
ama bilgisayarıma girdiğimde diskle ilgili bir şey yok.
bilgisayarıma sağ tıklayıp yönet'e, disk yönetimi'ne geliyorum orda da görünmüyor.
aygıt yöneticisine gelip diskin sadece usb device olarak tanındığımı görüyorum.
orda sürücüyü güncelleştir diyorum güncelleme bittiğinde değişen bir şey yok.
bu disk başka bilgisayarlarda problemsiz çalışıyor. ne yapabilirim?
0
yoldaki isaretler
(24.07.09)
bilgisayar iş yerinin ise admin yetkisi gerekebilr.
0
phntm
(24.07.09)
pc benim. admin benim.
0
🌸yoldaki isaretler
(24.07.09)
ön taraftan bağlıyorsan güç yetmiyor olabilir arkadan dene?
0
cura ut valeas
(24.07.09)
pc açılırken bios'dan "usb legacy support"u değiştirin. enabled ise disabled yapın. disabled ise de enabled yapın. bir deneyin bunu.
0
raj
(24.07.09)
taşınabilir disk elektriği kendi şebekeden alıyor. hem önden-arkadan denedim ayrı ayrı.
0
🌸yoldaki isaretler
(24.07.09)
arızalı bir taşınabilir diskiniz olmuş hayırlı olsun, benimki de 1 haftadır serviste yatıyor aynı nedenden ötürü...
0
brainfour
(24.07.09)
@brainfour
disk diğer bilgisayarlarda çalışıyor.
@raj
bios'ta usb legacy support'u bulamadım?
0
🌸yoldaki isaretler
(24.07.09)
bulamadıysanız yoktur. her bios da olmuyor o ayar. o zaman arızalı diye servise götüreceksiniz, geçmiş olsun
0
raj
(24.07.09)
(9)

Photoshopta Afiş İçin Boyutlandırma Sorusu

suursuz deve
sevgili şopçular, rica minnet üzerine bir giyim firmasına afiş tasarlamam gerek. Biri el ilanı gibi a4 kağıdı boyutlarında, biri de 3.5 metreye 3.5 metre olacak. Ben bunları nasıl boyutlandırmalıyım ki abuk subuk görünmesin? Lan anlamıyorsun niye yapıyorsun demeyin, anlıyorum lakin hiç böyle afiş ta
sevgili şopçular, rica minnet üzerine bir giyim firmasına afiş tasarlamam gerek. Biri el ilanı gibi a4 kağıdı boyutlarında, biri de 3.5 metreye 3.5 metre olacak. Ben bunları nasıl boyutlandırmalıyım ki abuk subuk görünmesin? Lan anlamıyorsun niye yapıyorsun demeyin, anlıyorum lakin hiç böyle afiş tasarlama işine girmemiştim, boyut konusunda bilgim yok pek. Teşekkür ederim yardım edenlere.
0
suursuz deve
(24.07.09)
boyutlandırma derken sunum icin falan mı ? biraz daha acsanız konuyu.
0
gilbertus albans
(24.07.09)
bu afişler basılacak, el ilanları dağıtılacak, büyük olan da duvara asılacak. büyüğünü tutup da a4 boyutlarında tasarlarsam piksel piksel olmaz mı? işte bu soruna parmak basmanızı istiyorum (:
0
🌸suursuz deve
(24.07.09)
kare olmasi sorun degil dersen 15x15 cm 300 dpi bir calisma yap. bitince orantili olarak büyüt 3.5m lik afifl için 72 bilgisayarin kaldirirsa 108 yeterli. eger buyutme sonucu dpi 72den az olursa 3.5x3.5 luk 72 veya 108 dpi lik bir dosya acip layerleri kopyalarsin ve tekrar ayarlarsin.
0
gilbertus albans
(24.07.09)
ps ta denedim dpi 30 falan oluyor.

önce ufak olani 300 dpi da calisip buyuk olan icin 3.5x3.5 m 72/108 dpi lik bir dosya acip layerlar› kopyalay›p büyütün tek yol bu.
0
gilbertus albans
(24.07.09)
teşekkür ederim (:
0
🌸suursuz deve
(24.07.09)
@gilbertus albans
layerları niye kopyalayıp büyültüyorki direk image sizeden büyültsün
0
foradream
(24.07.09)
kesinlikle dikkat etmen gereken bir nokta da eğer bu işler matbaadan basılacaksa kenarlarından a4 kağıdında yarımşar santim, büyük afişte de 1-1.5 santim baskı payı bırakman.
0
oldtimer
(24.07.09)
yanlız afişi tasarlarken küçük boyutta bir fotoğraf ya da vektörel olmayan bir elementi el ilanında kullanıp bu layerları 15 metrelik ilana yapıştırırsan olmaz. kullandığın vektörel olmayan elementlerin 15 metre basıldığında bozulmayacak kadar yüksek çözünürlüklü olması gerekir.
0
audionaut
(24.07.09)
@foradream image size den orantılı büyütmede ters orantı olarak dpi dusuyor. @audionaut bun belirttigi gibi layerları (yazı, grafik vb.) vectorden alıp buyuk ebatta alıp paste edebilir ya da normal ebatta smart object olarak paste ederse daha iyi olur. (sonra rasterize edebilir) tabii resim varsa onların da yuksek dpi olması lazım, ps yazılan metinlerde zaten sorun olmaz.
0
gilbertus albans
(24.07.09)
(3)

SQL

arnold schwarzeneger
MS SQL serverda bir isimdeki fieldın bulunduğu bütün tabloları nasıl çekerim? Atıyorum configID diye bir fieldın olduğu bütün tablolar..
MS SQL serverda bir isimdeki fieldın bulunduğu bütün tabloları nasıl çekerim? Atıyorum configID diye bir fieldın olduğu bütün tablolar..
0
arnold schwarzeneger
(24.07.09)
joinlemeyi denedin mi?

örnek:

select * from tbl_x tx
join tbl_y ty on tx.id = ty.xid

gibi? tabi ben iki tablo için çağırdım, tüm tabloları joinlemen gerek.

tabi tablo isimleri diyorsan onun için de system spleri ve tabloları var ama detayını araştırman gerek. syscomments üzerinden hangi splerde o idnin kullanıldığını bulabiliyordun sanırım oradan ayıklayabilirsin istersen. örneğin:

select * from syscomments where text like '%configID%'

bir de syscolumns falan gibi şeyler vardı onları kurcala. sysobjects e bir select at, oradan belki şeyedebilirsin.
0
cenkin gunlugu
(24.07.09)
SELECT OBJECT_NAME(id) FROM syscolumns WHERE name = 'configID'
0
kifayetsiz pluton
(24.07.09)
@kifayetsiz pluton cevabı vermiş ama detaylı bilgi ve diğer object'lere erişim için aşağıdaki linki vermek isterim.

msdn.microsoft.com
0
roadrunner_merlin
(24.07.09)
(7)

Sınırlı bağlantı/Yalnızca Yerel nedir? nasıl düzelir?

hareket saati gecmis otobus kaptani
günaydın,evde bi pc bir de laptop var. ethernet kablosunu pcden çıkarıp laptopa takınca laptoptan internete giremiyorum.. Sınırlı bağlantı/Yalnızca Yerel diyor. nasıl düzelir bu?
günaydın,

evde bi pc bir de laptop var. ethernet kablosunu pcden çıkarıp laptopa takınca laptoptan internete giremiyorum.. Sınırlı bağlantı/Yalnızca Yerel diyor. nasıl düzelir bu?
0
hareket saati gecmis otobus kaptani
(24.07.09)
aynı sorun başıma geldiğinde ip/dns'i otomatik olarak almayı seçtiğimde bağlanmıştı..

edit: tik koymasaydın hemen, okumayan biri çözümlendiğini sanabilir sorunun :)
0
rednoff
(24.07.09)
@rednof

onu denedim. maalesef işe yaramadı.
0
🌸hareket saati gecmis otobus kaptani
(24.07.09)
modemı kapat ac. dns ayarları farklıysa da yapabiliyor.
0
bryan fury
(24.07.09)
@bryan fury

onu da denedim işe yaramadı. şimdi ben kablonet kullanıyorum. onunla bi ilgisi olabilir mi?

not: tikleri de benim işime yaramadı ama belki sizin işinize yarayabilir diye koyuyorum :)
0
🌸hareket saati gecmis otobus kaptani
(24.07.09)
bende çok yaşadım bu sorunu kablonet'te. bazen çıkarıp takınca hemen görüyordu bazen de dediğin durum oluyordu. bir çözüm buldun mu dersen bulamadım. modemi kapat aç yapıyordum, olmazsa pc'yi kapat aç yapıyordum öyle halloluyordu.
0
emrag
(24.07.09)
kablonet se zor o iş. ben de cok debelenıyorum zaman zaman.
0
bryan fury
(24.07.09)
temassızlık vardır kabloda pc ye giren tarafı elinle bastırıp biraz öyle tut bendede yanı sorun var sonra düzeliyor.Yada modeme giren kabloyu kontrol et.Sınırlı bağlantının diğer bir sebebide faturanın ödenmemiş olmasıdır o da bir ihtimal..
0
zaz
(24.07.09)
(2)

gizli blog

hot tequila browwn
bi blog yazmak istiyorum. ama sadece ben gorebileyim, bir de istedigim baska kisiler. hani gunluk gibi bir sey olsun, fotograflar falan filan yukliyim.. mumkun mudur bu?
bi blog yazmak istiyorum. ama sadece ben gorebileyim, bir de istedigim baska kisiler. hani gunluk gibi bir sey olsun, fotograflar falan filan yukliyim.. mumkun mudur bu?
0
hot tequila browwn
(24.07.09)
livejournal'da mumkun.

blogger'da falan da olabilir, bir hesap acip gizlilik ayarlarina bak.
0
wpi
(24.07.09)
Google'in blogunda yapabiliryorsunuz. Ben yapmistimz zamaninda.
www.blogger.com
0
tragamin
(24.07.09)
(1)

oyunlardaki donma mevzuu

karga tdi
merhabalar, ben bir kaç ay önce ati hd4870 ekran kartı aldım sırf şu gta IV denen baş belasını oynayabilmek içi, diğer sistem ihtiyaçları da fazlasıyla yeterli ancak bu kartı taktıktan sonra gta IV, gta san andreas, Godfather gibi yeni nesil oyunlarda bir süre sonra oyun donarak ekran piksel piksel
merhabalar, ben bir kaç ay önce ati hd4870 ekran kartı aldım sırf şu gta IV denen baş belasını oynayabilmek içi, diğer sistem ihtiyaçları da fazlasıyla yeterli ancak bu kartı taktıktan sonra gta IV, gta san andreas, Godfather gibi yeni nesil oyunlarda bir süre sonra oyun donarak ekran piksel piksel hale geldikten bir süre sonra kararıyor ve bilgisayar kilitleniyor, kasadan resetlemek zorunda kalıyorum ki bazen resetlediğimde bile bios ekranında kalıyor makina, windows u açmıyor, haliyle düğmeden komple kapatıp yeniden açmak zorunda kalıyorum ancak bunu her oyunda yapmıyor mesela flight simulator X 'te full grafik kalitesinde saatlerce uçabiliyorum, keza call of duty 4, half-life 2 tüm episode ları sorunsuz oynayabiliyorum, bunlarda hiç sorun olmuyor acaba donanumsal bir sorun mu var yoksa yazılımdan mı kaynaklanıyor, ne önerirsiniz?
0
karga tdi
(24.07.09)
Efenim biraz uzunca bir yazı olacak ama lanet sapphire kartların yine lanet bir sorunundan bahsediyorsun. Bende de vardı bundan ve birçok kişide var. Bios flash yaparak çözebilirsin sadece. Daha önce birine yardım için yazdığım yazıyı c/p ediyorum.

Çok önceden yaptığım için detaylarını hatırlamıyorum ama ben disket sürücüsü değil flash bellek kullanmıştım.
Google'dan aratırsan gerekli programları bulursun ama şöyleydi.
1) Flash belleği gerekli biçimde formatlıyorsun. -Programı var-
2) Gerekli programları (yeni bios mesela) flash belleğin içine atıyorsun.
3) Sonra bilgisayarı başlatıp, başlangıç programını floppy olarak seçiyorsun.
4)Sonra yine tam hatırlayamadıgım kodu (-atiflash -... gibi bir şeydi) yazıyorsun ve birkaç saniyede o hallediyor işi.
Bunları yazarken linkini arıyordum ki buldum.
forums.amd.com
Ben en alttaki yöntemi uyguladım. USB yani. Asıl problem oradaki linkleri bulabilmek (Verilen linklerin çoğu ölü).

Yukarıda da yazdığı gibi usb flash olayını yaptım ben. Orada yazanları harfiyen uygularsan sorun falan kalmaz. Tek sorun programları bulmak (Yukarıdaki linkteki programlar yenilenmediyse, kırık hepsi). Onları da google denilen muhteşem şey yardımıyla öyle böyle bulabilirsin. Bulamazsan da ben bir dvd ye yedeklemiştim, onu bulup bir yere yüklemeye çalışırım.
Ve son olarak, bu olayı kesinlikle ama kesinlikle yapman lazım, şu an sapphire in sitesinde sırf bunun için yeni bios vardır. Önemli bir şey yani. Bir de elektriklerin bu flash olayı sırasında kesilmesi, 1-2 parçanın kullanılmaz hale gelmesini sağlar (işlemci mesela), o yüzden elektriğin fazla gitmediği zamanlarda (mesela fırtına, bakım çalışması) yap bu işi.
Kolay gelsin.
0
sesee
(24.07.09)
(4)

psp 2001

sanem
TA-88v3 var bende. Bir süre önce araştırdığımda kırılamıyordu. Hala mı kırılamıyor?
TA-88v3 var bende. Bir süre önce araştırdığımda kırılamıyordu. Hala mı kırılamıyor?
0
sanem
(24.07.09)
arkadasım artık ne var ne yok kırıyola www.pspvadisi.com www.mcpsp.com bakmanı tavsıye ederim...
0
charliee
(24.07.09)
kırılıyor artık. chicken ile cfw emule edilebiliyor.
0
sijwocaq
(24.07.09)
psp-hacks.com dan cfw enabler'i araştırın. chickHEN ile yapabilirsiniz.

3000 için olanları yükleyin, eğer eskilerini yüklerseniz alet elinizde kalır.
0
carnicero
(24.07.09)
@carnicero

İzlemem gereken linki söyleyebilir misiniz o zaman? Bir de sanırım psp'yi kapatınca her şey başa dönüyor. Bunu nasıl engelleyebilirim?
0
🌸sanem
(24.07.09)
(1)

opera (browser)

ayiadam
ya bu opera'nın mesaj at ve yazar hakkında butonları sapıtmayan versiyonu çıkmadı mı daha ya_? eskiye mi dönem klazım illa_? yok mu bir halleden şu işi.
ya bu opera'nın mesaj at ve yazar hakkında butonları sapıtmayan versiyonu çıkmadı mı daha ya_? eskiye mi dönem klazım illa_? yok mu bir halleden şu işi.
0
ayiadam
(24.07.09)
opteron
(24.07.09)
(9)

mp3e soguk bakan araba cdcalarını razı etmek

happy killer
efenim sevgili `theos ek mekhanes`in d katkılarıyla 2. el bir alfa aldım.. arabada sadece cdcalan bi alet var.. bugune kadar arabalara ilgi duymamıs biri olarak: bu aleti konsolu darmadagın etmeden upgrade etmenin bir yolu var mıdır?ornek resim: http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/IlanResim?IlanId=2
efenim sevgili theos ek mekhanesin d katkılarıyla 2. el bir alfa aldım..

arabada sadece cdcalan bi alet var.. bugune kadar arabalara ilgi duymamıs biri olarak: bu aleti konsolu darmadagın etmeden upgrade etmenin bir yolu var mıdır?

ornek resim: www.arabam.com
0
happy killer
(24.07.09)
benim bildigim kadariyla degisiyor. resimden anlasildigi kadariyla teyp kismi ayri olarak sokulebilirmis gibi. muhtemelen onun cercevesi de satiliyordur. sanayide bi oto-teypciye gotur. fiyat olarak adamin soylediginin yarisindan pazarlik yapmaya basla. bunlar ii kazikci oluyor.
0
crucio
(24.07.09)
yani direk kafana gore yeni bi mp3calar bul
cevresine d cerceve yaptır diyosun
0
🌸happy killer
(24.07.09)
aynen oyle. cercevesi zaten yedek parcacilarda vardir muhtemelen.
0
crucio
(24.07.09)
bence yapmayın öyle bi şey arabanızın orijinallini ziyan ettiğinize değmez. onun yerine şöyle bi şey verelim?

www.hepsiburada.com
0
deadstar
(24.07.09)
ya ondan babamın arabasında da vardı ama o kadar verimli ve kullanıslı gelmedi bana
0
🌸happy killer
(24.07.09)
navigasyon aleti aliniz efendim. ben mp3 calamayan arabamda boyle bir yol buldum. hem artik kaybolmuyorum da.
0
mat couthon
(24.07.09)
@deadstar: aracin orjinalligini bozmuyoruz. teyp kismi zaten cikabiliyor. istedigi zaman orjinal teybi geri takabilir.
0
crucio
(24.07.09)
orjinal teybin arkasında aux girişi olabilir. teybin üzerindeki o 4 delik sökülmesi için. bi aparatı var onların tık diye açabiliyorlar. aux girişi varsa arkasında 1 kablo yardımıyla sorun çözülür. (tabii kablo azıcıkta olsa ortamda çıkıncılık yapacaktır)
0
darknum
(24.07.09)
XCarLink taktırın, başınız ağrımasın.

www.xcarlink.com.tr
0
yardimci
(24.07.09)
(4)

bilgisayardaki tüm fontlar "kalın" oldu. ne yapmalı?

matrix
madem oynamıyorum, madem bitirdim vs diyerekten 1-2 oyun sildim sistemden. bir ara 2-3 hata verdi. geçemeyince yoksay dedim. şu an bu yazıyı yazdığım font da dahil ne kadar yazı varsa ekranda (sağ tıklama menüsündekiler, program seçenekleri, görev çubuğundaki herşeyin isimleri vs) hepsi "kalın" duru
madem oynamıyorum, madem bitirdim vs diyerekten 1-2 oyun sildim sistemden. bir ara 2-3 hata verdi. geçemeyince yoksay dedim.

şu an bu yazıyı yazdığım font da dahil ne kadar yazı varsa ekranda (sağ tıklama menüsündekiler, program seçenekleri, görev çubuğundaki herşeyin isimleri vs) hepsi "kalın" durumundalar...

görünüm özelliklerinden felan da kurcaladım ama değişiklik olmuyor..

sistem xp..

neler önerirsiniz sanki fontları viagra yutmuş gibi duran bu sözlükdaşınıza?
0
matrix
(23.07.09)
önce ekran özelliklerinden (masaüstüne sağ tık-özellikler) temayı klasik yap belki düzelir.
0
blackdog
(23.07.09)
@blackdog:

denedim tekrar ama herşey klasik haline dönse de font inadında direnmeye kararlı görünüyor...
0
🌸matrix
(24.07.09)
Görüntü Özellikleri - > Ayarlar -> Genel sekmesi altinda DPI'nin 96 oldugundan emin ol. Yazi tipi üstünde etkisi olduğu için aklıma geldi. Tabii restart gerekebilir. Bir bak istersen.
0
carcass
(24.07.09)
ctrlye basarken mousetaki scrollu asagı yukarı cevirip bak bi d istersen
0
happy killer
(24.07.09)
(2)

Gmail'de yavaşlık

arnold schwarzeneger
Şirket networkünde sadece tek bir bilgisayarda(laptop) sadece gmail'e girince oluşan aşırı bir yavaşlık var. Explorer response vermiyor neredeyse, scroll barı oynatamıyorum. Ne olabilir sebebi?
Şirket networkünde sadece tek bir bilgisayarda(laptop) sadece gmail'e girince oluşan aşırı bir yavaşlık var. Explorer response vermiyor neredeyse, scroll barı oynatamıyorum. Ne olabilir sebebi?
0
arnold schwarzeneger
(23.07.09)
javascript gibi görünüyor. firefox denediniz mi?
0
ency
(24.07.09)
denemedim. ama diğer bütün makinalarda ie var. diğerlerinde sorun çıkmazken özellikle bunda çıkması neden acaba?
0
🌸arnold schwarzeneger
(24.07.09)
(5)

Televizyon ve uydu receiver hakkında yardım

sheba and the albino girls
Merhabalar,Benim şöyle bir problemim var. Konuya uzak olduğum için, televizyonculardan kazık yemem muhtemel. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa memnun olurum.Diyelim evde 5 tane televizyon var. Bu televizyonların bağlanacağı anten çıkışlarından da tek bir noktaya kablo çekilmiş durumda.Bu
Merhabalar,

Benim şöyle bir problemim var. Konuya uzak olduğum için, televizyonculardan kazık yemem muhtemel. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa memnun olurum.

Diyelim evde 5 tane televizyon var. Bu televizyonların bağlanacağı anten çıkışlarından da tek bir noktaya kablo çekilmiş durumda.

Bu 5 televizyonda da uydu yayınını izleyebilmek için, 5 tane receiver almam şart mı? Yoksa tek bir receiver veya başka bir dağıtıcı ne bileyim öyle birşey ile sorunu çözmek mümkün müdür? Yani bir hub, switch falan gibi birşey ile. Çünkü her televizyon için receiver almak hem pahalı oalcak, hem de receiver'ı yerleştirebilcek yer yok veya estetik durmayacak.

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
0
sheba and the albino girls
(23.07.09)
Amatör ilgi ve bilgime dayanarak söyleyeyim; evet, 5 tane receiver ve 5 tane anten çıkışı kablosu gerekir (o bir şekilde çözülür, 4'lü-6'lı-8 çıkışlı lnb'ler var, pahalıca biraz) ama receiver her tv için ayrı olmalı. Diğer türlü tek receiverden çıkan kabloyu diğer tv'lere de dağıtabilirsiniz ama her tv receiverde hangi kanal açıksa onu izlemek zorunda kalır.
0
mim
(24.07.09)
bu beş televizyon yayınları birbirinden bağımsız olarak mı alacak. birisi trt izlerken diğeri show diğeri ntv diğeri fox mu izleyecek?
0
vincenzo
(24.07.09)
Evet, hepsi değişik izleyecek.
0
🌸sheba and the albino girls
(24.07.09)
6 çıkışlı LNBler var. tek çanakla bunu kullanabilirsiniz, yine de 5 tane alıcı gerekir.

yada digitürkteki gibi bütün kanalları tek polarizasyonda olan bir şey kullanabilirsiniz. aynı şekilde tek bir lnbden "+" yada "t" konnektor kullanarak diğerlerine dağıttıktan sonra aynı pol. daki kanalları izleyebilirsiniz. ondan kelli; yatayda olan a kanalını seyrederken, yatayda olan b kanalıda seyredebilebilir. ama dikeyde olan c kanalı açtığınızda hepsi birden gider.

kalıcı olarak kullanacaksanız böyle bir şey yapabilirsiniz. yoksa alın bir iskelet anten belediyenin vericilerine yüklenenin. yada internetten filan izleyin.

sonuç olarak; her tv için bir alıcı gerekir ama anten konusunda bir şeyler yapabilirsniz diye zanıyorum.
0
hollowlife
(24.07.09)
yatay ve dikey de kendi arasında H,L olarak ikiye ayrılıyor. yatayda da iki kanal izlerken problem çıkabilir yani.
receiverlarda karaköyde falan 50 liraya kadar düşmüş olması lazım. eskisi gibi çok pahalı değil.
0
vincenzo
(24.07.09)
(2)

HD formatı SD'ye dönüştürmek

jazzblues
bende mini DVD'ye kayıt yapan bir sony el kamerası var. Kayıt yapmak için boş dvd'yi alete taktığımda "SD mi yoksa HD mi çekmek istiyorsun?" diye bir soru geliyor. SD'yi tercih ederek çektiğim görüntüler(VOB uzantılı) laptopumda da, DVD Player cihazında da izlenebiliyor ama HD olarak kaydettiklerimi
bende mini DVD'ye kayıt yapan bir sony el kamerası var. Kayıt yapmak için boş dvd'yi alete taktığımda "SD mi yoksa HD mi çekmek istiyorsun?" diye bir soru geliyor. SD'yi tercih ederek çektiğim görüntüler(VOB uzantılı) laptopumda da, DVD Player cihazında da izlenebiliyor ama HD olarak kaydettiklerimi her ikisinde de izleyemiyorum. HD özellikli bir DVD Player alma gibi bir durumumum olmadığından HD olarak çektiklerimi (Uzantısını laptopta da göremediğimden belirtemiyorum) SD'ye (veya VOB uzantıya) çevirebileceğim bir program önerebilir misiniz?
0
jazzblues
(23.07.09)
sony nin hd formatı sony panasonic ortak çalışması sonucu AVCHD olarak adlandırılmıştır.
avchd diye google da aratınca donanımhaber in forumu ilk sırada çıkıyor. incelemenizi öneririm.
0
turuncu harpagon
(23.07.09)
Teşekkürler, dediğin forumda epey alternatif öneri var umarım biri işime yarar.
0
🌸jazzblues
(23.07.09)
(2)

km player, codec?

flame of feanor
taze formatlı bilgisayara km player kuracağım ama önce codec mi kurmam gerek? internal mı yoksa external codec mi seçeceğim? bunun bir sırası vardı ama bulamadım. gom player sevmiyorum.
taze formatlı bilgisayara km player kuracağım ama önce codec mi kurmam gerek? internal mı yoksa external codec mi seçeceğim? bunun bir sırası vardı ama bulamadım. gom player sevmiyorum.
0
flame of feanor
(23.07.09)
sırası fark etmiyor olsa gerek. k-lite mega codec pack kurun rahatınıza bakın=)
0
dambil
(23.07.09)
tabi en iyisi bütün codecleri teker teker kurup kmplayer için external codecleri belirtmek. en iyi sonucu böyle alırsınız. hem mkv için hem de coreavc codecleri ayrı ayrı kurun. kmplayer içinde gelen codecler libav codec (diğer adıyla ffdshow mpeg decoder) k lite in temel parçasıdır. ikinci defa k lite kurmaya hiç gerek yok.
0
hoot
(23.07.09)
(2)

ATI + Dual monitör

brainfour
İşyerimdeki bilgisayar değişti. Eski bilgisayarımda Intel'in dandik ekran kartlarından biri vardı (HP Compaq 6720s) ve bu cihaza monitör bağlayarak dual monitör olarak rahatlıkla kullanıyordum. Ancak yeni bilgisayarda (HP Compaq 6730s) ATI Mobility Radeon 3430 kart var. Monitörü takınca gayet güzel
İşyerimdeki bilgisayar değişti. Eski bilgisayarımda Intel'in dandik ekran kartlarından biri vardı (HP Compaq 6720s) ve bu cihaza monitör bağlayarak dual monitör olarak rahatlıkla kullanıyordum. Ancak yeni bilgisayarda (HP Compaq 6730s) ATI Mobility Radeon 3430 kart var. Monitörü takınca gayet güzel çalışıyor ancak ilk restartta sadece laptopun ekranına görüntü geliyor, çözünürlüğü 800x600'e alıyor ve ekran kartının driverlarını yükleyemediğinden dem vuran bir hata mesajı alıyorum. Monitörü söküp açarsam bilgisayarı ve masaüstü geldikten sonra monitörü takarsam yine herşey normal çalışıyor. Biraz bakındım webde ATI kartlarla ilgili ciddi şikayetler var bu konuda. Daha önce karşılaşıp çözmüş olan var mıdır acep?
0
brainfour
(23.07.09)
benim notebook'ta da ati kart var, hem is yerinde hem evde dual monitor calisiyorum, bir sikintim yok. (monitorlerin boyutlari, haliyle cozunurlukleri de farkli)
ati'nin sitesinden radeon driver'i indirip (mobility radeon degil) inen driver'i "mobility modder" ile modifiye ettikten sonra yuklersen guncel driver'i kullanmis olursun. catalyst center'dan da ayarlayinca bir problem kalmamasi gerekir.
0
sourlemonade
(23.07.09)
mobility modder'dan bihaber olduğum için yanıt ilaç gibi geldi, hallettim problemi sağolasın. ben de 2 gündür driver yükleyebildiğimi sanıp uğraşıyormuşum meğerse, yüklüyormuş gibi yapıp yüklemiyorumuş hayırsız...
0
🌸brainfour
(23.07.09)
(2)

Heroes might and magic 5 hata raporu

Belegg
arkada$lar daha öncede yazdım hata raporu veriyor diye dün format attım yine aynı hatayı verdi oyun açılıyor campaign açıyorum bölümleri açıyorum tam yükleniyor press any key yazısı çıkacağı anda alta inip hata raporu gönder diyor. sistemim;hp 530 series notebook-1 gb ram-128 mb ekran kartı-160 gb s
arkada$lar daha öncede yazdım hata raporu veriyor diye dün format attım yine aynı hatayı verdi oyun açılıyor campaign açıyorum bölümleri açıyorum tam yükleniyor press any key yazısı çıkacağı anda alta inip hata raporu gönder diyor. sistemim;
hp 530 series notebook
-1 gb ram
-128 mb ekran kartı
-160 gb sata hdd
-2 ghz i$lemci

ama bu oyunu daha önce
512 ram
128 ekran kartıyla takır takır çalı$tırdım ama bu pc de e yaptıysam açamadım direct-x in hepsini yükledim format attım bütün driverlerları yükledim.. ne yapacağımı bilemedim ..
0
Belegg
(23.07.09)
görüntü ayarlarını düşürüp, sanal belleğ artırıp deneyin. bilemedim çünkü.
0
schimsonique chaiselongue
(23.07.09)
yaptım hocam ama pc'nin özellikleri oyunu çok rahat açıyor altta yazdığım gibi çok dü$ük sistemlerde bile açtım oyunu..tam yükleniyor açılıcak hoop alta iniyor oyun
0
🌸Belegg
(23.07.09)
(4)

G.SDSL

arnold schwarzeneger
Bu bağlantı türü için en stabil servis sağlayıcı hangisi sizce? Koç.net kullanıyoruz ve müthiş sorunlu.
Bu bağlantı türü için en stabil servis sağlayıcı hangisi sizce?
Koç.net kullanıyoruz ve müthiş sorunlu.
0
arnold schwarzeneger
(23.07.09)
noktadan noktaya mı internete mi?
0
gochebe
(23.07.09)
internete çıkış da var ama asıl kullanım uzak masaüstü bağlantısı.
0
🌸arnold schwarzeneger
(23.07.09)
türk telekom
0
pegasos
(23.07.09)
sonuç olarak hemen hemen her yerde alt yapı sağlayıcısı türk telekom o nedenle araya aracı sokmanın ve onla muhattap olmanın ne anlamı var ki?

benim eskiden çalıştığım şirkette teknotel'in sağladığı g.shdsl kullanıyorduk ve devamlı problem yaşıyorduk. arkadaş böyle böyle sorunumuz var dediğimizde de adamlar bizden değil ttnet'ten deyip sallıyorlardı. ttnet'in müşterisi olmadığımız içinde ttnet'e başvuramıyorduk haliyle.
0
roadrunner_merlin
(23.07.09)
(1)

sd card-virüs-gizli dosyayı görememe

ravioli
smartphoneda kullandığım sdcardda virüs var galiba. kartı pcye taktığımda dosyaların bir kısmını görmüyor. kart telefondayken yeni bir klasör yaratıp kopyalamak istediğim dosyayı içine attım. o yeni klasörü pcye kopyaladım. klasör kopyalanırken içindeki tüm dosyaları gösterdi (yani tek tek tüm dosya
smartphoneda kullandığım sdcardda virüs var galiba. kartı pcye taktığımda dosyaların bir kısmını görmüyor. kart telefondayken yeni bir klasör yaratıp kopyalamak istediğim dosyayı içine attım. o yeni klasörü pcye kopyaladım. klasör kopyalanırken içindeki tüm dosyaları gösterdi (yani tek tek tüm dosya adları 'kopyalanıyor' diye yazdı kopyalama sırasında) gel gör ki klasörü açtığımda bomboş. pencerinin altında '0 nesne 1 gizli' yazıyor. dosya ayarlarından 'gizli dosyaları göster'i seçiyorum ama bir bok görünmüyor. klasörü açtığımda ayarlar tekrar gizli dosyaları gösterme olarak değişiyor. ne yapmalıyım ki o dosyalara erişmeliyim?
0
ravioli
(23.07.09)
yine yeni yeniden: kill amvo?
0
zihua
(23.07.09)
(5)

ram yükseltme

sayha
bilgisayarımın ramini arttırmak istiyorum şöyle de bir ürün buldum http://www.vatanbilgisayar.com/productDetails.aspx?I_ID=37439şimdi benin anlamadığım noktalara gelelim:1-bunlar 1 er gb lık üç ayrı ramden mi oluşuyor. yani bunları bilgisayarıma takmak için 3 ayrı slot mu olması lazım. benim zaten 1
bilgisayarımın ramini arttırmak istiyorum şöyle de bir ürün buldum www.vatanbilgisayar.com

şimdi benin anlamadığım noktalara gelelim:

1-bunlar 1 er gb lık üç ayrı ramden mi oluşuyor. yani bunları bilgisayarıma takmak için 3 ayrı slot mu olması lazım. benim zaten 1 gb eğer ayrı ayrı takılıyorsa 2gb lık bir ram alıp 3 gb yüklestebilir miyim. bu arada işletim sistemi vista 32 bit. dual core işlemci.

2- bilgisayarımda ya da bilgisayarlarda kaçar tane ram slotu oluyor bunun bir standardı var mı.

3- daha önce hiç bilgisayar parçası değiştirmedim. kendim ram değiştirme işini yapabilir miyim. bunu nasıl yapacağımı resimli olarak anlatan bir site var mıdır?

4- her rami her bilgisayara takabilir miyiz?

teşekkürler.
0
sayha
(23.07.09)
1- Aynen bahsettiğin gibi her şey.

2- Standart yok ama genelde 3 tane olur. Bir de anakartın destekleyebileceği maksimum bellek boyutu vardır. 3-4 sene önce alınan anakartlarda genelde 2 gb sınır vardır. Şimdikilerde 4 gb, iyi anakartlarda 8 gb sınır var. Yeni nesil anakartlar ddr ve ddr2 hatta ddr3 ram'leri desteklerler. Eskiler sd ve edo'ya kadar gidiyor. İşletim sistemin vista olduğu için yeni bir sistem sanıyorum. ddr2 destekler gibi; ama ddr3 için bir şey söyleyemeyeceğim. Anakartının üreticisinin sitesinden marka-modele göre desteklediği ramlere bakabilirsin. bakabilirsin.

3- Basit ram takmak. Kasayı açıp slota yerleştireceksin, bu kadar. Eski kasetli atarilere kaset yerleştirmek gibi.

4- bkz: 2.b
0
ataturkiye
(23.07.09)
bellek(ram) alımını ana karta göre seçeceksin, ana kartın max hızı neyse belleği de max o kadar hızda olanı alabilirsin.

ana kartına göre kaç slot olduğu değişir. açıp bak.(ayrıca dikkat etmen gereken bilgisayarındaki 1 gb 512 x 2 olarak takılmış olabilir)

ram takmak basit bir şeydir. zaten yanlış takamazsın. anakart modelini nette arat, ona göre neyi destekletip desteklemediğine bak

ayrıca resimdekiler dediğin gibi. kit

anakart modelini nette aratıp neyi destekleyip desteklemediğine bak. ona göre parça al.
0
akilsiz basin cezasi
(23.07.09)
sanıyorum hız 1600 Mhz 800 mhz değerleri. ben cpu z programı ile mainboardan bakıyorum anakarta ama hız bölümü nerde yazıyor bilemedim.


manufacturer yazan mı chipset yazan mı nereye bakacağım ana kartın hızını öğrenmek için cpu z programında.
0
🌸sayha
(23.07.09)
3. çok kolay parça değiştirmek. zaten ram'in üzerinde çentikler var. oturduğu slot üzerinde de çentikler var. zamanında ram'i ters takıp yakmış birisi olarak şu tavsiyeyi vereyim. kasayı önüne yatır çentiklere güzelce bak. ram tam oturmadan pc yi açma. ayrıca ram'e çıplak elle dokunmadan önce kasanın dışına bir dokun. bazen vücuttaki statik elektrik bu gibi parçalara zarar verebiliyor.
0
emrag
(23.07.09)
3 tane rem takmak gerçekten saçma. 2 tane tak, ve taktıkların da aynı olsun. (2 ise 2, 1 ise 1 vs) en iyi performans öyle alınıyor.

rem değiştirmek en kolayıdır bu arada. google'a yazsan bile resimli açıklayan yerler bulabilirsin.
0
mortifera
(23.07.09)
(4)

Anakartsız HDD nasıl çalıştırılır?

karapolisnas
Elimde psusuz adaptörle çalışan bir anakart var. pci slotuna pcitosata kart takarak sata harddisk ile beraber çalıştırmak istiyorum.harddiskleri psu'ya taksam, gerekli gücü çeker mi? yoksa anakartın psu'yu kontrol mü etmesi gerekir şuna şööle güç yollıcaksın buna bööle diye. Çok merak ettim bi anlat
Elimde psusuz adaptörle çalışan bir anakart var. pci slotuna pcitosata kart takarak sata harddisk ile beraber çalıştırmak istiyorum.

harddiskleri psu'ya taksam, gerekli gücü çeker mi? yoksa anakartın psu'yu kontrol mü etmesi gerekir şuna şööle güç yollıcaksın buna bööle diye. Çok merak ettim bi anlatıverin hele.
0
karapolisnas
(23.07.09)
valla antika bilgisayarlar kullandığımdan sata'nın olayını bilmiyorum ama ide harddisklerde zaten harddiske elektrik veren kablo anakarttan değil, direkt psu'dan gelir. sata'nın arabirimi dışında elektrik alışı da farklı mı, dediğim gibi bilemiyorum.
0
kibritsuyu
(23.07.09)
yok, sata da olsa ide de zaten elektriği psu'dan alıyor. ama "hadi elektrik ver" diyor mu anakart psu'ya, önemli olan o.

yani benim kuracağım sistemde

anakart=elektriği psudan diil kendi adaptöründen alıyor
harddiskler elektriği psu'dan alacak.
harddiskler anakarta pci kart aracılığıyla bağlı olacak.

yani normalde biglisayarı çalıştırdığın zaman psu'dan anakarta ve diğer donanımlara elektrik gider ya, bunda bilgisayarı çalıştırdığın zaman psuyla anakart bağlantılı olmadığından psu da çalışmıcak galiba. yani en azından düşündüğüm bu.

yanlış düşünüyo olsam ne güzel olur diye soruyorum.
0
🌸karapolisnas
(23.07.09)
anakartın psu üzerinde; şuna güç ver buna güç verme gibi bir yetkisi yoktur. ancak, çalışma veya kapanma işlemini, anakart üzerinden gelen komuta göre yapar. bu komut öyle alengirli bir şey değil, elle de yapabileceğiniz basit bir kısa devre işlemi. şimdi hangi pinleri kısa devre yaptıracağınız filan aklımda değil, google üzerinden çift psu kullanma gibi bir arama yaparsanız sonuç alırsınız.
0
opteron
(23.07.09)
www.directron.com

opteron'un verdiği akılla google'dan böyle bir döküman buldum. thin client'ın on off switch'ini psunun anakarta bağlandığı soketin 14 ile siyah pinlerden birini kısa devre yaptıracak şekilde yaparsam oluyormuş. veya harici de yapabilirmişim. haricen bir psu açma kapama düzeneği kurmalı yani.

teşekkürler gençlik.
0
🌸karapolisnas
(23.07.09)
(1)

innov8 de divx izlemek

lorxar
hangi çözünürlüğe indirsem rahat rahat izlerim, hangi programı tavsiye edersiniz bu boyutlandırma için. Son olarak innov8 de alternatif divx izleme programı önerebilir misiniz?(real player e alternatif)
hangi çözünürlüğe indirsem rahat rahat izlerim, hangi programı tavsiye edersiniz bu boyutlandırma için. Son olarak innov8 de alternatif divx izleme programı önerebilir misiniz?(real player e alternatif)
0
lorxar
(23.07.09)
real e alternatif real alternative diye bisi var zaten. ya da media player classic de acıyordu sanki.

virtual dub yapar sanki.
0
bryan fury
(23.07.09)
(1)

canon a520 / objektif

sezercik yavrum benim
Hacılar, bugün misler gibi foto çekerken birden ekran karardı, alet kapandı. Hemen tekrar açmaya çalıştım, açılmadı ve ekranda "E18" yazmaya başladı açtıkça...1. Makinem boku yemiş mi?2. E18 bi hata kodu gibi bişey mi?3. Objektifin ucundaki küçük kapak bazen takılıyordu, acaba o mu bozdu objektifi.
Hacılar, bugün misler gibi foto çekerken birden ekran karardı, alet kapandı. Hemen tekrar açmaya çalıştım, açılmadı ve ekranda "E18" yazmaya başladı açtıkça...

1. Makinem boku yemiş mi?
2. E18 bi hata kodu gibi bişey mi?
3. Objektifin ucundaki küçük kapak bazen takılıyordu, acaba o mu bozdu objektifi. Objektif ilerde kaldı, gelmiyor geri.
0
sezercik yavrum benim
(23.07.09)
Canonlarda E18 bir arıza kodudur, kısaca objektifin sıkışması-zorlanması gibi bir durumla karşı karşıya olduğunuzu bildirir.
0
angelofdeath
(23.07.09)
(5)

ipod touchtaki müziklerimi iphone a aktarmak istiyorum ama nasıl?

akselz
selam arkadaşlar,ipod touch tan iphone a terfi ettim şimdi touchtaki müziklerimi iphone a aktarmak istiyorum.nasıl yapabilirim bunu var mıdır bi hal çare?
selam arkadaşlar,

ipod touch tan iphone a terfi ettim şimdi touchtaki müziklerimi iphone a aktarmak istiyorum.nasıl yapabilirim bunu var mıdır bi hal çare?
0
akselz
(23.07.09)
ayni bilgisayari kullaniyorsan iTunes'da, iPod ile sync ettigin playlist(ler)i ayni sekilde iPhone ile sync edeceksin, o kadar.
0
sourlemonade
(23.07.09)
manually manage music seçeneğiyle atmıştım müzikleri ipoda =(
0
🌸akselz
(23.07.09)
Mac'te Senuti, Windows'da Ollie's iPod Extractor gibi yazılımlarla müzikleri iPod'dan alıp tekrar iTunes üzerinden iPhone'a atabilirsin sanıyorum.
0
arche
(23.07.09)
gizli klasörleri göster seçeneğini seçip bilgisayarım sekmesinden touchın içine girin orda ipod_control adında bir klasör göreceksiniz o klasörün içinde music yazana tıklayınca karşınıza f00 f01 gibi garip kodları olan dosylar gelecek onlar sizin müziklerinizin olduğu dosyalardır. olduğu gibi iphonenun içine kopyalayın müzikleriniz iphone yüklenmiş olacaktır.

yalnız burda önemli nokta touchın taşınabilir disk şeklinde görünebiliyor olmasıdır.
0
akustik cinayet
(23.07.09)
Ipod touch i tunes a takılıyken consolidate gibi bir seçenek var. Sanırım o seçenek ipoddaki bütün müzikleri atıyor my music içindeki itunes klasörüne ardından iphone a aktarabilirsin.
0
plkn
(23.07.09)
(6)

live messenger ve codec

sanal uyku
eskiden böyle bir sorun yoktu fakat bir süredir var maalesef. live messenger'da webcam açtığımda sağ alttaki kısımda (ses, saat, falan simgelerinin olduğu yer) FFv codec logosu çıkıyor, hem de 4 tane. sağ tıkladığımda ise messenger kendisini kapatıveriyor. ndedendir, nasıl çözülür? (version 8.5)
eskiden böyle bir sorun yoktu fakat bir süredir var maalesef. live messenger'da webcam açtığımda sağ alttaki kısımda (ses, saat, falan simgelerinin olduğu yer) FFv codec logosu çıkıyor, hem de 4 tane. sağ tıkladığımda ise messenger kendisini kapatıveriyor. ndedendir, nasıl çözülür? (version 8.5)
0
sanal uyku
(23.07.09)
codec veya codec paketi yüklediniz mi?
0
edge_nabby
(23.07.09)
hayır, aylardır klite mega codec pack yüklü. başka da bir şey yüklemedim.
0
🌸sanal uyku
(23.07.09)
klite içinde ffdshow yok mu, onun bok püsürüdür. webcam açınca da görüntü encode edilerek gittiğinden normaldir diye sallayayım.
0
carnicero
(23.07.09)
carnicero doğru söylüyo. ben de aynı sorunu yaşadım live messenger'ın son sürümü ve k-lite 3.70 ile. şimdi k-lite 5'i yükledim, denemedim henüz msn'de webcam olayını. belki k-lite'ın son sürümünde düzelmiştir diye umuyorum.
0
edge_nabby
(23.07.09)
iyi de önceden yoktu ki böyle bir olay. hadi madem o açıyor diyelim, niye insan gibi çalışmıyor da logolardan birine sağ tıklayınca msn'le birlikte kapanıveriyor o da var
0
🌸sanal uyku
(23.07.09)
ben d yaşadım işte o sorunu. k-lite'ın son sürümünde halledilmiş bi problem olabilir belki.
0
edge_nabby
(23.07.09)
(3)

Limewire dışında aynı işi başarılı yapan P2P

aytaral
Bu şapşal Limewire programı dışında başarılı bir şekilde download yapabileceğim hangi uygulamayı önerirsiniz ?
Bu şapşal Limewire programı dışında başarılı bir şekilde download yapabileceğim hangi uygulamayı önerirsiniz ?
0
aytaral
(23.07.09)
(bkz: bearshare)
0
dahicocuk
(23.07.09)
ares
0
point guard
(23.07.09)
(bkz: frostwire)
0
edge_nabby
(23.07.09)
(3)

xp start şeysi rengi

agent orange
abi son kullanıcıyım sonuçta, bilemedim tam adını ama anladıysanız eğer; mesela "start" butonunu yeşil değil de mavi; alttaki o bar kısmı ( son kullanıcıyım.. saygı..) siyah nasıl yapabilirim?
abi son kullanıcıyım sonuçta, bilemedim tam adını ama anladıysanız eğer; mesela "start" butonunu yeşil değil de mavi; alttaki o bar kısmı ( son kullanıcıyım.. saygı..) siyah nasıl yapabilirim?
0
agent orange
(23.07.09)
www.tgtsoft.com soyle bir sey var. kendi temanizi yapabiliyorsunuz. daha da kolayi istediginize benzer bir hazir tema bulup, kullanabilirsiniz. "xp themes" diye aratmanizi tavsiye ederim.
0
dahicocuk
(23.07.09)
al sana olabilecek en guzel windows xp temasi: go.microsoft.com
tam da istedigin sey.
0
sourlemonade
(23.07.09)
tek geçerim:
(bkz: royale noir)
0
late viper
(23.07.09)
(4)

Alkıslarla yasıyorum sitesindeki videoyu pc ye indirmek?

bluewhale
indirmek, ben var indirmek, indirmek istemek? sen var yardım etmek beyaz cocuk.
indirmek, ben var indirmek, indirmek istemek? sen var yardım etmek beyaz cocuk.
0
bluewhale
(22.07.09)
(bkz: flashgot)
0
blackdog
(23.07.09)
dambil
(23.07.09)
firefoxun downloadhelper eklentisi var. çok şükela bi olay. işinizi görür eğer firefox kullanıyorsanız. kullanmıyorsanız da kullanın.
0
suursuz deve
(23.07.09)
alternatif olarak real player kurup video indirme özelliğinden faydalanabilirsin.. embedded bir video çıkınca karşına üzerinde "download this video" butonu çıkıyor, çatır çatır indirip izliyorsun..
0
rednoff
(23.07.09)
(2)

sürücü ismi değiştirme v2

flame of feanor
öncelikle: (git: 85225)acronis disk director ile yedek diskin ismini değiştirdim ama sistem diskini değiştirice windows açılmadı.(hoşgeldiniz ekranında donuyor) hiren's bootcd ile deneyeyim dedim. 9.9 versiyonunu indirdim fakat içinde ne acronis disk director ne de partition magic var. boot cd'si ya
öncelikle: (git: 85225)

acronis disk director ile yedek diskin ismini değiştirdim ama sistem diskini değiştirice windows açılmadı.(hoşgeldiniz ekranında donuyor) hiren's bootcd ile deneyeyim dedim. 9.9 versiyonunu indirdim fakat içinde ne acronis disk director ne de partition magic var. boot cd'si yapıp dos ortamında çalıştırdım ama birşey beceremedim. nasıl kullanacağım ben bunu? yardımcı olursanız çok sevinirim.

çözüm: son çare olarak partition magic yükledim. gözüm convert disk'e çarptı. bir de baktım ki yedek diskim primary, sistem diskim logic olarak gözüküyor. yerlerini değiştirdim. işlem yaklaşık 10 saat kadar sürdü ama değdi. artık herşey normal. oh.
0
flame of feanor
(22.07.09)
oh yeah,

windoz ortamının en en bariz sorununa catmıssın. os kurulu parttion un harfi degistirilmez. fixmbr belki ise yarar, ya da live cd ilen lınux ustunden tekrar harfi degistirip eskisini yapmayı dene.
0
bryan fury
(22.07.09)
geçmiş olsun. harddiski başka bir bilgisayara takıp dosyalarını kurtar ve sıfırdan bölümleyip os kurulumu yap.

hiren'de partition magic olması lazım bu arada.
0
blackdog
(23.07.09)
(1)

Pes 2009

xyz
Yüklendiğinde oyunda bariz şekilde bir iyileşme gösteren patch var mı bu oyunun ?
Yüklendiğinde oyunda bariz şekilde bir iyileşme gösteren patch var mı bu oyunun ?
0
xyz
(22.07.09)
gamingaccess.com'a bakın.iyidir oradakiler baştan itibaren yüklenirse.
0
onurct
(23.07.09)
(2)

imleci gösteren screen capture ve video screen capture arıyorum

makineto
Ekran görüntüsü aldığımda fare imlecini de gösteren bir program(easy capture 1.2 denedim ama bu özellik yok malesef) ve normal bir ekran videosu kaydetme programı arıyorum yani masaüstünde yaptıklarımı kaydetsin. Bu iki özellik ayrı programlarda da olabilir, ikisini de bulunduran bir program tavsiye
Ekran görüntüsü aldığımda fare imlecini de gösteren bir program(easy capture 1.2 denedim ama bu özellik yok malesef) ve normal bir ekran videosu kaydetme programı arıyorum yani masaüstünde yaptıklarımı kaydetsin. Bu iki özellik ayrı programlarda da olabilir, ikisini de bulunduran bir program tavsiye ederseniz harika olur tabii
0
makineto
(22.07.09)
(bkz: snagit)
0
killer
(22.07.09)
(bkz: camtasia)
0
dunden beri dimdik
(22.07.09)
(2)

web siteni nasıl tanıtabilirim ve google pagerank nasıl yükseltilir?

acex
bir otomobil fan kulübümüz var. (opel insignia) bu kulübün de bir web sitesini yaptık. kulüp web sitesi kısa zamanda google da aratılınca bir numarada çıkmaya başladı.(opel insignia club yazınca) şimdi biz bu kulübe üye olan herkese bedava ürün vermeye çalışıyoruz. (şapka, sticker vs.) bunun için de
bir otomobil fan kulübümüz var. (opel insignia) bu kulübün de bir web sitesini yaptık. kulüp web sitesi kısa zamanda google da aratılınca bir numarada çıkmaya başladı.(opel insignia club yazınca) şimdi biz bu kulübe üye olan herkese bedava ürün vermeye çalışıyoruz. (şapka, sticker vs.) bunun için de sponsor bulmak gerek ve bunun için de sitenin tanıtılması gerek. pagerank önemliymiş bizim pagerank daha 4/10 onu yükseltmeye çalışıyoruz ancak hanüz başaramadık. bunu nasıl yapabileceğimizi bilen varsa yardımcı olabilir mi?
yada pagerank dışında ne gibi kriterlere bakılıyor reklam verilirken?
ayrıca sitemiz wordpress.com da idi. (www.opelinsigniaclub.wordpress.com) ama buradan biz kendimize bir alan adı alıp (www.opelinsigniaclub.net) oraya geçmek istedik. database ' i taşıyamadığımız için geçemedik, ayrıca geçerseniz tüm pagerank yanar dediler, doğru mudur?
yardımcı olan olursa çok sevinirim.
teşekkürler...
0
acex
(22.07.09)
blogların pagerank ları, normal bir siteye göre oranla çok daha hızlı yükseliyor, eğer yeni bir adrese geçerseniz pagerank sıfırlanacaktır. ve yükselmesi de eskisine göre çok daha zor olacaktır. adresin kolaylığından dolayı taşıma istiyorsanız, .net uzantılı adresi sadece yönlendirerek kullanabilirsiniz. (yeni siteye yine wordpress kurulması avantajlı olur)

bloglar için çok bilgim olmamakla birlikte, normal bildiğimiz sitelerde pagerank 4e ulaştıktan sonra yükselmesi haliyle çok zaman alır, ve zordur. pagerank için önerilen; içerisinde az link olan, pagerank'ı yüksek sitelerde, sitenizin linkinin olması. genellikle link paylaşımı denenir.

pagerank değeri olarak 4de iyi bir değerdir. kaldı ki ekşi sözlük'ün bile pagerank değeri 6dır.
0
lord esseginziki
(22.07.09)
Linkteki cevaplar işine yarayabilir. Buna benzer bir soru sormuştum.

(git: 56805)
0
girisimci ruh
(22.07.09)
(1)

silinen DB

arnold schwarzeneger
biraz önce localdeki bir DByi yanlışlıkla uçurdum MSSQL Serverda. çok önemli değil ama kurtarıp geri getirmek için yapabileceğim birşey var mı?
biraz önce localdeki bir DByi yanlışlıkla uçurdum MSSQL Serverda. çok önemli değil ama kurtarıp geri getirmek için yapabileceğim birşey var mı?
0
arnold schwarzeneger
(22.07.09)
easy recovery tarzı bir programla silinen .ldf ve .mdf dosyalarını kurtarmaya çalışabilirsiniz.
0
alan shearer
(22.07.09)
(7)

laptop alıcam

kottak
merhaba arkadaşlar ben yeni bir laptop almayı düşünüyorum...ama şu 3 marka arasında kararsız kaldım...HP-Toshiba-apple macintosh...sizce hangisini alayım..?
merhaba arkadaşlar ben yeni bir laptop almayı düşünüyorum...ama şu 3 marka arasında kararsız kaldım...HP-Toshiba-apple macintosh...sizce hangisini alayım..?
0
kottak
(22.07.09)
dell ya da asus.

ne için kullanacagına göre değişir ama apple ı severiz ailecek paramız olduğunda.
0
rurouni
(22.07.09)
apple
0
wpi
(22.07.09)
MArkadan çok modele yönelmeni öneririm. Ayrıca ödeyebileceğiniz fiyat önemli bir faktör bu konuda, tabi hangi amaçla kullanacağınızda(ofis,oyun,internet vs.). Bu gibi parametreler hakkında biraz daha açıklayıcı olursanız daha kolay yardım edilebilir. Bunun yanında eski konular arasında arama yaparaka bir fikir edinebilirsiniz.

Asus.
0
iustitia omnibus
(22.07.09)
bi önceki sayfada "klasik laptop sorunu" adlı başlığa bişiler yazdım sende bi oku işine yarayabilir . arasında kaldığın şeyler içinden tabiki apple ve apple almıycaksan da ne hp nede toshiba al . sana önerim dell ve sony .
0
busuta
(22.07.09)
hp.

ne amaçla kullanıcaksın bide?
0
cnonefb
(22.07.09)
paran üçüne de yetiyorsa ve macintosh kullanırım diyorsan elbette apple al. ama fiyat/performans istersen acer öneririm. ya da sony'nin laptopları çok sağlamdır. hp alma derim, teknik servisi çok başarısız. başın ağrır ilerde.

dedikleri gibi model daha önemli. eğer çok esktreme şeyler yapmayacaksan, sadece internete girip film izlemek, müzik dinlemek gibi şeyler için kullanacaksan sony ya da acer işini görecektir. oyun oynayacağım diyorsan işlemcisi ve ekran kartı sağlam bir modele bakmanı öneririm. işlemci de kesinlikle amd alma, zira intel laptoplarda alternatifsizdir.
0
darkback
(22.07.09)
ne için istediğine ve ne aradığına bağlı tamamen

sırasıyla:

apple
sony
dell
asus

tavsiye ederim ben şahsen; gerisi boş sayılır.
0
zaugnakhaldun
(22.07.09)
(7)

En Stabil Çalışan Firefox Sürümü?

copy paste
hangisidir? hangisiydi?şu an ff 3.5 kullanıyorum ve hiç mi hiç memnun değilim. bir sekmede sayfa değiştirdiğimde diğer sekme takılı olarak kalıyor. ikinci bir tıklamayla etraf bembeyaz oluyor, yanıt vermiyor uyarısı alıyorum. pc de kullandığım ağır bi programda yok. 2gb ram mi yeterli gelmiyor anlam
hangisidir? hangisiydi?

şu an ff 3.5 kullanıyorum ve hiç mi hiç memnun değilim. bir sekmede sayfa değiştirdiğimde diğer sekme takılı olarak kalıyor. ikinci bir tıklamayla etraf bembeyaz oluyor, yanıt vermiyor uyarısı alıyorum. pc de kullandığım ağır bi programda yok. 2gb ram mi yeterli gelmiyor anlamıyorum. daha öncelerden kullandığım 256mb lik ram e sahip olan pc'imdeki ff lerde hiç sıkıntı yaşamazdım ta ki son versiyonlarını yeni pc'imde kullanana kadar. silesimde var zaten norton toolbar ı da göstermiyor. hangi versiyonu iyiydi bu ff nin.

not:cevabınız diğer bir browser'ı önermek içinse hiç zahmet etmeyin.
0
copy paste
(22.07.09)
bilgisayarımın gücü yüzünden ( 512 ram celeron 1.8 ) ff 2 kullanıyorum. memnunum.
0
ykyt
(22.07.09)
3.0 serisi sağlam şuan. ram:128 mb işlemci:pentium4 1.6 kasmıyor tıkır tıkır
0
41
(22.07.09)
cpu: c2d 2.5ghz
ram: 4gb

ff 3.5.1, sorunsuz.
0
sourlemonade
(22.07.09)
FF kullanıcısı değilim, hangi sürüm stabil bilemem ama ayarlarınızı yedekleyip, FF un tüm klasörlerini vs. sildikten sonra temiz bir kurulum yapmanızı öneririm.
0
iustitia omnibus
(22.07.09)
3.5 ve 3.5.1 bende de sorun çıkarıyor ama ff ye alıştık vazgeçemiyorum, adam gibi bir düzeltirler diye bekliyorum ama olmadı maxthon a geçicem, az öncede duyurular açılmıyordu...

portable kullanın derim
0
alchemistt
(22.07.09)
3.0.1 i yükledim sorunum kalmadı gibi gibi.
0
🌸copy paste
(22.07.09)
pluginleri kapamayi deneyebilirsin.
0
badseed
(22.07.09)
(2)

widget

ergecsenturk
bu kelimenin şöyle güzel tek veya iki kelimelik bir türkçe karşılığı var mı? zamazingo falan gibi kelimeler değil ama düzgün bir karşılığı.
bu kelimenin şöyle güzel tek veya iki kelimelik bir türkçe karşılığı var mı? zamazingo falan gibi kelimeler değil ama düzgün bir karşılığı.
0
ergecsenturk
(22.07.09)
ing "WIndow gaDGET" tan türediği için biraz zor çevirmek.
0
quadropol
(22.07.09)
last.fm'de "ciciler" diye çevirilmişti, ıyk. zamazingo, edevat, aparat, aygıt vs. teklif edilmişti. bence zamazingo en iyisidir.
0
carnicero
(22.07.09)
(5)

html, js akordiyon menu

buyerson
oncelikle bkz: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex17/ddaccordionmenu-bullet.htmburda kullanilan akordiyon menunun icinde bir akordiyon menu, onun icinde de bir baskasini kullanmak istiyorum.bunun icin nasil bir mudehalede bulunabilir, saglikli sonuc alirim???tesekkurler.
oncelikle bkz: www.dynamicdrive.com

burda kullanilan akordiyon menunun icinde bir akordiyon menu, onun icinde de bir baskasini kullanmak istiyorum.

bunun icin nasil bir mudehalede bulunabilir, saglikli sonuc alirim???

tesekkurler.
0
buyerson
(22.07.09)
o is icin su script'i onerebilirim: www.stickmanlabs.com
orneklerde de gorursun zaten icice(nested) olayini.
0
sourlemonade
(22.07.09)
tsk assert h,

tek basina vertical i kullanamiyorum, kodu biraz inceledik ancak icinden cikamadik, stabil vertical accordion bildiginiz var midir?

tesekkurler.
0
🌸buyerson
(22.07.09)
facebook animation js'yi tavsiye edebilirim ben de. developers.facebook.com
ufacık bir js kütüphanesi. sıkıştırılmış olanı 11kb sadece. mesela horizontal akordiyon için şöyle ufak bir örnek verebilirim. biraz css ve biraz da js bilgisiyle çok güzel işler çıkartılabilir.


<script type="text/javascript" src="animation.compressed.js"><!-- facebook animation --></script >
<script>
function showHide(id)
{
elem = document.getElementById(id);
(elem.style.display != 'none') ? Animation(elem).to('height', '0px').blind().hide().go() : Animation(elem).to('height', 'auto').from('0px').blind().show().go();
}
</script >

<a href="#" onclick="showHide('menu1'); return false;">menu 1</a><br />
<div id="menu1" style="display:none;"><a href="">link 1</a><br /><a href="">link 1</a><br /><a href="">link 1</a><br /></div>


şuradan da örneklere bakabilirsin:

wiki.developers.facebook.com


edit: aslında direk olarak senin istediğin şey değil ama tam olarak istediğin gibi bir şey çıkarmak için bulabileceğin en güzel kütüphane.
0
emrag
(22.07.09)
aslinda "How to Use" sekmesinde detaylica anlatiyor?
0
sourlemonade
(22.07.09)
@ assert h,
su saat itibariyle algilayamiyorum orda ifade etmeye calistiklarini. ancak suan icin elimde baska bir kaynak olmadigindan oraya konsantreyim.

tek istedigim 4 basamakli bir akordiyon yapi.

ancak senn verdigin prototipten cok siradan bir div cikarttigimda geri kalani calismiyor..

saat 18 de cikayim surdan baska bisey istemiyorum : )
0
🌸buyerson
(22.07.09)
(1)

kendi kendine sayfa açılıyor pop up gibi ama değil de

ya ben lan neyse
internette gezinirken pop upların yanında kendi kendine sayfalar da açılıyor. yok şu numarayı ara sıcak dakikalar yaşa cart curt. ayrıca pop uplardan da şikayetçiyim. bunları önlemenin bir yolu var mıdır? et etkili programlar nelerdir bu konuda?
internette gezinirken pop upların yanında kendi kendine sayfalar da açılıyor. yok şu numarayı ara sıcak dakikalar yaşa cart curt. ayrıca pop uplardan da şikayetçiyim. bunları önlemenin bir yolu var mıdır? et etkili programlar nelerdir bu konuda?
0
ya ben lan neyse
(22.07.09)
virus, spyware, ve/veya malware kurbani olmussun. kuvvetli bir anti-virus ile temizlik yaparak sorunu cozmeyi dene.
0
wpi
(22.07.09)
(1)

Lg r510 laptop

s e ff a f
sizce alınır mı? ne dersiniz? aradığım daha çok kullanıcı yorumu.İşlemci : Intel Pentium Dual-Core T4200 İşlemci Hızı : 2,0GHz, 1MB L2, 667Hz FSB Bellek : 3 GB Sabit Disk : 250 GB Bluetooth Portu : Yok Ekran Boyutu : 15,4" Ekran Çözünürlüğü : 1280 x 800 Ethernet : Var Garan
sizce alınır mı? ne dersiniz? aradığım daha çok kullanıcı yorumu.

İşlemci : Intel Pentium Dual-Core T4200
İşlemci Hızı : 2,0GHz, 1MB L2, 667Hz FSB
Bellek : 3 GB
Sabit Disk : 250 GB
Bluetooth Portu : Yok
Ekran Boyutu : 15,4"
Ekran Çözünürlüğü : 1280 x 800
Ethernet : Var
Garanti Süresi : 2 Yıl
Hoparlör : Var
Bellek Tipi : DDR2
Model : R510-LA2TNT
Ekran Özelliği : WXGA
Grafik Tipi : Intel GMA 4500HD
İşlemci Tipi : Çift Çekirdek
Optik Sürücüler : DVD-RW
Pil Tipi : Li-Ion
Menşei : İthal
Touchpad Mouse : Var
Ses Kartı : Var
Tv-out Çıkışı : HDMI
Wireless : Var
Kart Okuyucu : Var
Yazılım : Windows Vista Basic
0
s e ff a f
(22.07.09)
fiyat ne diyor? 512 ekran kartlı olanı(paylaşımsız) casper için 1.300
0
41
(22.07.09)
(3)

duplicate file

germe
bilgisayardaki aynı tipteki dosyaalrı bulup silecek/baska bir klasöre toplayacak program arıyorum. bedava veya crackli olsa çok iyi olur. öncereceğiniz var mıdır?http://www.google.com.tr/search?hl=tr&num=100&q=duplicate+file+find&btnG=Ara&meta=
bilgisayardaki aynı tipteki dosyaalrı bulup silecek/baska bir klasöre toplayacak program arıyorum. bedava veya crackli olsa çok iyi olur. öncereceğiniz var mıdır?

www.google.com.tr
0
germe
(22.07.09)
heatsoft clone cleaner vardı. ücretli galiba ama ilaç gibi bir program diye hatırlıyorum.
0
gkhncnzdgn
(22.07.09)
advanced system care free versiyonu
0
poseidon55
(22.07.09)
system mechanic çok iyi yapıyor o işi. hem crack bulman da kolay olur.
0
kurtcobainn
(22.07.09)
(6)

yasaklanmış siteye erişim

tgc
betfair adındaki siteye nasıl erişebilirim?çok yaşa türk telekom. tanrı seni korusun ve yüceltsin!
betfair adındaki siteye nasıl erişebilirim?

çok yaşa türk telekom. tanrı seni korusun ve yüceltsin!
0
tgc
(22.07.09)
www.anonymouse.org
www.ktunnel.com

yada dns leri degistirebilirsin
0
crucio
(22.07.09)
DNS ayarlari ile oynayabilirsin. XP icin Desktop > My Network Places (Sag Tikla) > Properties > Local Area Connection (Sag Tikla) Acilan pencerede listenin sonunda internet Protocol (TCP/IP) var ona Cift Tikla. Use the followind DNS server addresses i sec ve ilk bosluga 4.2.2.1 ikincisine de 4.2.2.2 yaz. Ok leyip kapat. Calismasi lazim. Eger calismazsa modemin admin panelinden bu DNS ayarlarini yapman gerek.
0
ergecsenturk
(22.07.09)
dns değiştirerek.. 198.6.1.1 mesela
0
rednoff
(22.07.09)
geçici çözümler olarak

www.ktunnel.com veya
www.vtunnel.com
0
gkhncnzdgn
(22.07.09)
www.opendns.com
0
magoria
(22.07.09)
bunlarla hiç uğraşma

www.msxlabs.org

şunu indir kur. tüm dertlerin çozulsun.
0
emcedeltate
(23.07.09)
(5)

Msn kamera donma problemi

snow bros
arkadaşlar son 1 haftadır msn'de karşılıklı veya tek taraflı kamera açınca donma sorunu yaşıyorum, bilgisayardanmıdır diye format attım fakat yinede değişmedi sorun. bunun bir çözümünü varmıdır. başına gelipte çözebilen varsa ve çözümü paylaşırsa sevinirim.windows live messenger kullanıyorum, kamera
arkadaşlar son 1 haftadır msn'de karşılıklı veya tek taraflı kamera açınca donma sorunu yaşıyorum, bilgisayardanmıdır diye format attım fakat yinede değişmedi sorun. bunun bir çözümünü varmıdır. başına gelipte çözebilen varsa ve çözümü paylaşırsa sevinirim.

windows live messenger kullanıyorum, kameram a4 tech ram ve işlemcinin durumu iyi taze formatlı bilgisayar çok stabil çalışıyor anti virüs nod32. xp kullanıyorum, 1 hafta öncesine kadar herhangi bir donma takılma sorunu yaşamıyordum, birgün bi açtım böyle donarak gösteriyor kameralar. hem karşının hem benim.

daha fazla bilgi lazım olursa yine paylaşabilirim.

yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
0
snow bros
(22.07.09)
sana gelen goruntu mu donuyor, senden karsiya giden goruntu mu? bunu yazarsan iyi olur.

sonra speedtest.net adresinden hiz testi yap. bir simdi yap, bir de msn'de kamera kullanmaya calismadan hemen once.

bir de skype veya baska bir programda goruntulu konusmayi dene, orada da sorun oluyor mu, gorelim.
0
wpi
(22.07.09)
hem gelen hemde giden görüntü donuyor, normalde hız testi normal çıkıyor 1 mb bağlantım var, işin ilginç tarafı 1 hafta önce böyle bir sorun yaşamıyordum, format attım virüs taraması yaptım ama değişen bişe olmadı.
0
🌸snow bros
(22.07.09)
ya arkadaşlar lütfen şunu bunu kullanın demeyin varsa konu hakkında bilgi ve fikir sahibi olan yardım sever yurdum insanı buyursun. ben zaten hatuna zor öğrettim msni şimdi skype olsun oovoo filan yemin ediyorum hayattan soğutur beni.
0
🌸snow bros
(22.07.09)
sürücüler saçmalıyor olabilir. benim eski kız arkadaşımın kamerası da 3 5 saniye sonra kitleniyor msni de kitliyordu. sonra bendeki fazla kamerayı verdim düzeldi.
0
argent dawn
(22.07.09)
a4 tech in sitesinden kamera icin son cikar driverlari indir bir de msn in yeni surumunu kur oyle dene. Olmazsa silip eski surumlerinden birini kurmayi dene.
0
ergecsenturk
(22.07.09)
(2)

Google adwords sponsor bağlantı?

bytarik
merhabagoogle adwords ile siteye müşteri kazandırmayı düşünüyorum ancak, google sağ tarafa alıyor reklamları bazen karşılaşıyorum googleda arama yaparken en başa sarı olarak sponsor bağlantı yazısı, aradığımla ilgili sitenin linkini yerleştiriyor. anlatabildim umarım. resime bakarsanız anlarsınız sp
merhaba
google adwords ile siteye müşteri kazandırmayı düşünüyorum ancak, google sağ tarafa alıyor reklamları bazen karşılaşıyorum googleda arama yaparken en başa sarı olarak sponsor bağlantı yazısı, aradığımla ilgili sitenin linkini yerleştiriyor. anlatabildim umarım. resime bakarsanız anlarsınız sponsor bağlantı yazan kısım

bu olayı nasıl sitemde yapabilirim, çok pahalımıdır bir türlü bulamadım o sponsor bağlantılarla ilgili açıklama sayfası.
0
bytarik
(22.07.09)
sadece paraya bakıyor o durum , tıklama başı için belirlediğin bütçe ile alakalı ama sürekli orada kalmak gibi bir durumu yok , bence en iyisi google adwords destek kısmına mail atman 1 günde cevap veriyorlar.
0
JD
(22.07.09)
verdiğiniz paranın yanı sıra sitenin kalite puanıyla da ilgili. (adwordsün reklamveren sitelere verdiği bi kalite puanı var.)
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(22.07.09)
(8)

klasik laptop sorunu

alokozay
0- laptop olarak apple mı daha iyi yoksa diger firmalarmı ?dell,toshiba,sony,acer,hp1-hep widows kullandım apple a geçicem nasipse . sizce zorlanırmıyım?2-üni felan derken bzımkıler bana yenı bır laptop almaya karar verdıler.fiyat frketmez koçum rahat ol deyincede aklıma neden apple almıyorum ki sor
0- laptop olarak apple mı daha iyi yoksa diger firmalarmı ?dell,toshiba,sony,acer,hp

1-hep widows kullandım apple a geçicem nasipse . sizce zorlanırmıyım?

2-üni felan derken bzımkıler bana yenı bır laptop almaya karar verdıler.

fiyat frketmez koçum rahat ol

deyincede aklıma neden apple almıyorum ki sorusu geldi

sorun şu ki apple ın modeller hakkında hiçbirşey bilmiorum

fiyat farketmez arkadaşlar bana şurdan güzel bir apple marka laptop modeli yazarmısınız?

3-benim istedigim laptop dizine koydugun zaman yakmayan , hızlı bir laptopdur.varmıdır böyle apple?

4-bu bir alternatif aslında . ben appledan daha iyi bir laptop bilyorum aklın hayalin durur dicek var mı?

P.S. bizimkiler sadece laptopun modelini söyle biz sana getireceğiz dediler. o yüzden tam ismine ihtiyacım var . örnek : mac pro 32fs
0
alokozay
(22.07.09)
0-apple ların windows performansını bilmiyorum ama mac os ustunde baya canavar.

1-bisi olmaz, cabuk alısırsın.

2-mac pro o dedigin.

3- ben yıne de alabiliyorsan custom bir dell laptop almanı tavsiye ederim. her parcasını kendin secip dell garantisiyle harika bir alet sahibi oluyorsun. alienware de bir dell markasıdır. onlara da gozatabilirsin.
0
bryan fury
(22.07.09)
onu bunu bırakta programlamacı mısın?
0
barbaroj
(22.07.09)
değilim neden sordunki?
0
🌸alokozay
(22.07.09)
para önemli değil madem apple'ı boşver..

www.alienware.com seç beğen al
0
ztpz
(22.07.09)
yine ben.

efendim bilgisayar dediğimiz teknolojik aleti alırken; en süperinden olsun şöyle harika olsun, aman da ekran kartı tavan yapmış en son model, yok işlemci en hayvani değerlere oc olabilen black editionmış falan. geçin bunları

ne için kullanacağınızı belirleyip ona göre bir tercih yapın. cebinizin el verdiğince değil(tabii aynı şekilde gerekenden düşüğünü de almayın, alternatif bulun)

olmuşken en iyisi olsun kroca bir mantıktır.
0
akilsiz basin cezasi
(22.07.09)
saymaya 0'dan baslamissinda o sebepten sordum.
0
barbaroj
(22.07.09)
size önerim store.apple.com olacaktır , eğer yurtdışından getirtcekseniz yardımcı da olabilirim :) eğer konfigürasyon üzerinde oynamak istiyorsanız ( ki bence abartmaya gerek yok :D ) türkiyeden almanız , bulmanız zor , he ben getirtebilirmiyim orasını bende bilmiyorum ama dediğim gibi mac alacaksanız yardımcı olabilirim .

bu arada mac os x kullanmaya başladığın zaman windows da neymiş be diyceksin ;) zorlanılcak bişey yok gayet basit ve rahat bir platform windows kullanacaksanız da yükleyebiliyorsunuz zaten performans da değişiklik yok

bu arada apple lar biraz ısınır ( gerçi bu yeni çıkan unibody lerde değişmiş olabilir ) yani senin alacağında ;)

şimdi gelelim bilgisayarı ne amaçla kullanacağına , eğer tasarım amaçlı bkz : photoshop 3d modelleme gibi programlar kullanacaksanız dadından yinmez he derseniz ki programlama yapcam mühendislik felan okuycam bölümünüz de daha çok windows için çıkan programlar kullanırsınız ki bunun için sürekli mac ile windows arasında gezinir durursunuz ki pek tavsiye etmem açıkçası ( zamanının % 70 -80 ini windowsda harcıycaksan mac e gerek yok )çünkü windows vista ve gelecek olan windows 7 de kullanım ve kullanıcı arayüzü bakımından kendini bayaa geliştirdi

hee derseniz ki ben windows kullanacam para da önemli değil o zaman size önereceğim iki adet birbirinden vurucu! aklını hayalini durduracak (: laptop var ;

aleptu.com burda resmi var kendisini bizim orda "Dell Adamo" diye çağırırlar , detaylar için bkz:google

diğer karizmatik bilgisayarımız için ise : www.voodoopc.com direk sitesini veriyorum girin biraz dolaşın ;)

bunun haricinde size tavsiyem windows için dell dir . 5 sene tıklamadan çalışmıştı emektar , cidden kaliteli ürünleri var , tabiki bi de sony var o da olabilir kullanmadığım için bişi diyemiycem , ama diğer laptoplara pek yaklaşmayın bence

hee param bol ben bi canavar yaratmak istiyorum derseniz kendisini buradan yaratabilirsiniz ( 15-20 bin dolara kadar çıkıyo abartırsanız :D )

bkz: store.apple.com

eğer mac için aklınıza takılan bişi olursa buradan sorabilirsiniz

şimdiden güle güle kullanın
0
busuta
(22.07.09)
mühendislik okuyacaksan mac işletim sistemi bir halta yaramıyor aklında olsun. ona göre karar ver.
0
argent dawn
(22.07.09)
(2)

Harici Klavyede Karakter Sorunu

guzelmarmara
Logitech Ultra Flat Keyboard'ım var. USB'den notebookuma bağlı. Ancak klavyeyi taktığım günden itibaren notebook'un kendi klavyesi doğru karakterleri girmiyor. S ye bastığımda S yazıyorken, J'ye bastığımda 1, K ise 2 olarak çıkıyor. Sanki tuş düzeni kaymış gibi. Harici klavyeyi söktüğümde de farklı
Logitech Ultra Flat Keyboard'ım var. USB'den notebookuma bağlı. Ancak klavyeyi taktığım günden itibaren notebook'un kendi klavyesi doğru karakterleri girmiyor. S ye bastığımda S yazıyorken, J'ye bastığımda 1, K ise 2 olarak çıkıyor. Sanki tuş düzeni kaymış gibi. Harici klavyeyi söktüğümde de farklı değil.

Toshiba Satellite L10 kullanıyorum. MEB'in öğretmen kampanyası ile sattığı ömür törpüsünden.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
0
guzelmarmara
(22.07.09)
numlock'ını kapa
0
argent dawn
(22.07.09)
yani diyor ki, Fn+F11
0
sourlemonade
(22.07.09)
(1)

backtrack kurulum..

rednoff
selamlar.. direkt giriyorum mevzuya..1. bt3 usb version'ı indirip http://www.youtube.com/watch?v=6-ebwvv2VkY burada da görüldüğü gibi flash disk'i kuruluma hazırladım.. restart atıp bios'tan boot device priority'i removable device'a getirdim.. flash disk'i tek tek bütün portlara takıp restart attım
selamlar.. direkt giriyorum mevzuya..

1. bt3 usb version'ı indirip www.youtube.com burada da görüldüğü gibi flash disk'i kuruluma hazırladım.. restart atıp bios'tan boot device priority'i removable device'a getirdim.. flash disk'i tek tek bütün portlara takıp restart attım fakat her seferinde yine vista açıldı.. eksik veya yanlış yaptığım birşey mi var?

2. bu sorunla karşılaşınca portable vmware workstation ve bt3 vmware image indirdim (iniyor gerçi hala) ilk yönteme alternatif olarak sistemi flash disk'ten bu şekilde çalıştırmam performans açısından ne derece sağlıklı olur? ne kadar alan ayırmak gerekir diskte?

bt kullanımı için farklı tavsiyelerinize de açığım..

ekipman:
asus m51va
ocz diesel 8gb
edimax ew-7318ug


şimdiden teşekkürler..
0
rednoff
(22.07.09)
1) bazi bilgisayarlarda acilis esnasinda esc ile nereden boot edilebilecegini secebiliyorsun. gerci sen bios'dan removable yaptim diyorsun oyleyken de acilmasi gerekliydi, bir ihtimal kurulumda bir sorun cikmis olabilir.
0
entrapmen
(22.07.09)
(4)

kablosuz ağ kurulumu

aynali
şimdi kablosuz modeme yeni geçmiş bir insan evladıyım.eve masaüstü pc var kablosuz modemi pcye bağlayarak evde kablosuz bağlantı oluşturmayı çözdüm.ama şimdi bir akrabam içinde kurulum yapmam gerekiyor.evlerinde masaüstü pc yok.kablosuz modemi laptopa tanıtıp kablosuz ağ oluşturmak için ne gerekir?m
şimdi kablosuz modeme yeni geçmiş bir insan evladıyım.eve masaüstü pc var kablosuz modemi pcye bağlayarak evde kablosuz bağlantı oluşturmayı çözdüm.

ama şimdi bir akrabam içinde kurulum yapmam gerekiyor.evlerinde masaüstü pc yok.kablosuz modemi laptopa tanıtıp kablosuz ağ oluşturmak için ne gerekir?modemi tanıtmak için ethernet kablosunu mu kullanıcaz normal masaüstü pc lere yaptıgımız gibi?eğer böyle yapacaksak modemi tanıttıktan sonra kabloyu çıkarmak bağlantıyı göçertir mi?
0
aynali
(22.07.09)
modemi tanıtmak değil de ayar yapmak için bağlanacaksın ethernet kabloyla.. ayarlar bittikten sonra kabloyu çıkarıp kablosuz olarak kullanacaksın, göçecek birşey yok ortada..
0
rednoff
(22.07.09)
yani masaüstü pcye nasıl bağlantı kuruyorsak aynı şekilde bağlantıyı kurucaz,sonra ethernet kablosunu çıkartıcaz di mi?
0
🌸aynali
(22.07.09)
aynen öyle..
0
rednoff
(22.07.09)
1-kabloyla bağlan, modeme gir
2-kablosuz ağ ismini ver, şifreni oluştur
3-kabloyu çek, ağı tarat, ekle.
0
atmosphere
(22.07.09)
(3)

photoshop

lamb
bildiğiniz güzel photoshop siteniz varmı??indirmeden kullanabileceğim???
bildiğiniz güzel photoshop siteniz varmı??indirmeden kullanabileceğim???
0
lamb
(22.07.09)
bu site acılmıyorr..bu şekilde istemiyorum ama hani böyle farklı çerçeveler içinde dergi kapaklarındaymış gibi filan....:)
0
🌸lamb
(22.07.09)
prodeq
(22.07.09)
prodeq işte bu teşekkürlerrrrr
0
🌸lamb
(22.07.09)
(7)

telefon ve modem çatışması

kahlan amnell
Eve yeni taşındık. Hemen tüm odalarda telefon hattı olmasına karşın tek odada makine var ve hat - splitter - modem+telefon şeklinde konfigürasyona sahip. Splitter da daha 1 ay önce kontrol edildi ve gayet yeterli olduğu söylendi. Buna karşın telefon her iki yönde de kullanıldığında bağlantı kopuyor.
Eve yeni taşındık. Hemen tüm odalarda telefon hattı olmasına karşın tek odada makine var ve hat - splitter - modem+telefon şeklinde konfigürasyona sahip. Splitter da daha 1 ay önce kontrol edildi ve gayet yeterli olduğu söylendi. Buna karşın telefon her iki yönde de kullanıldığında bağlantı kopuyor. Arızayı her arayışımda "splitter var mı?" sorusunu duymaktan fenalık geldi. Var tabi ki allahın salakları (telekom), kullanmayan var mı ki? Turk Telekom ile boğaz boğaza gelmeden bu işi nasıl çözebilirim?
0
kahlan amnell
(22.07.09)
başka splitter deneyebilirsiniz. 1 ayda bozulabilir de.
0
ykyt
(22.07.09)
Ömrü nedir ki bu meretin?
0
🌸kahlan amnell
(22.07.09)
ömrünü bilmiyorum ama ben 5 yıldır kullanıyorum daha bozulmadı. en basiti başka bir tane ile denemek ve 1 ay önce sağlamdı demek yerine şimdi sağlam diyerek kafanızda soru işareti olmamasını sağlamaktır.
0
ykyt
(22.07.09)
Şöyle bir durum da var: Yeni evde modemi bağladığımızda 1-2 gün olur olmaz nedenle bağlantı kopuyordu. Gittim yeni splitter aldım, sorun devam etti. Telekom'dan gelen adam 2 splitterın ölçümlerini de beğenmedi, evde 3. bir tane vardı gene eskiden kalma, onu taktık ve bu sonuncunun ölçümünün güzel olduğunu söyledi. Şimdi ben gidip yeni bir tane alsam bile bunun ölçümünün yeterli olacağının veya sorunumu çözeceğinin garantisi yok. Sorun bizde değil de bölge altyapısında mıdır acaba? Öyle olsa bile bunun üstesinden nasıl gelebiliriz ki? Benim işim gücüm Internet üzerinde, remote desktop çalışıyorum çoğu zaman. Not: İstanbul, Kartal bölgesinde oturuyorum
0
🌸kahlan amnell
(22.07.09)
gurultu oranlari cok yuksek oldugu zaman boyle sorunlar olabiliyor. bir diger olay da telefonun telsiz olmasindan kaynaklaniyor. telefon telsiz ise normal bir telefona gecin. splitter olarak da TTAF marka splitter kullanin.
0
entrapmen
(22.07.09)
telefon telsiz değil. splitterda da önerinizi uygulayacağım teşekkürler.
0
🌸kahlan amnell
(22.07.09)
Aynı problemi paralel 2 telsiz telefon ile ben de uzun süreler çektim, çözümü başka bir eve taşınmakta buldum.. Apartmandaki / dairedeki telefon tesisatı eski ve paraziti yüksek ise yapacak bir şey yok, bina içi şebekeyi değişti(t)mek haricinde..
0
underdose
(23.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.