Giriş
(5)

Sağlam korku filmi

theherbaliser
son yıllarda çekilmiş sadece ses efektli sıçratmalı sahneleri ile değil geneliyle korkutan bir film arıyorum.Kolay kolay korkmam plz
son yıllarda çekilmiş sadece ses efektli sıçratmalı sahneleri ile değil geneliyle korkutan bir film arıyorum.Kolay kolay korkmam plz
0
theherbaliser
(14.07.12)
Ben de kolay kolay korkmam ama en cok etkilendigim Silent Hill oldu, ruyama falan girdi, tavsiye ederim izlemediysen.
0
taltrap
(14.07.12)
human centipete iğrenç ötesi...
0
Tony Montana
(14.07.12)
@colonizer
Cabin in the Woods bilimkurgu filmi gibiydi filmde korkmaktan çok pc başındaki abilerin ne iş yaptığını merak ettim.
0
🌸theherbaliser
(14.07.12)
4th Kind
0
Çay
(14.07.12)
öyle bir film yok gibi ama sana kıyak geçeyim:

Calvaire
www.imdb.com
0
ermanen
(14.07.12)
(2)

bu sene çıkan filmler

i was me but now he s gone
den hangileri izlenmeli? bir sürü güzel film çıktı ama pek sinemaya gidemedim bu sene.listemin ilk sırasında fransız filmi var, tekerlekli sandalyedeki bi adamla ona bakan adamın, onun da adını yazarsanız sevinirim.sağ olun.
den hangileri izlenmeli? bir sürü güzel film çıktı ama pek sinemaya gidemedim bu sene.

listemin ilk sırasında fransız filmi var, tekerlekli sandalyedeki bi adamla ona bakan adamın, onun da adını yazarsanız sevinirim.

sağ olun.
0
i was me but now he s gone
(14.07.12)
fuckinginthebushes
(14.07.12)
Intouchables ,, varmı tr dublajı?
0
nooisy
(14.07.12)
(6)

Film arıyorum

Thunderbirds
böyle iki sağlam arkadaş olsun, bunlar yola çıksınlar içinde bolca macera olsun kız olsun yada saydıklarımdan biri olsun mesela,http://www.imdb.com/title/tt1251725/ Bunny and the Bullhttp://www.imdb.com/title/tt0109686/ Dumb & Dumber http://www.imdb.com/title/tt0449059/ Little Miss Sunshineve evet :
böyle iki sağlam arkadaş olsun, bunlar yola çıksınlar içinde bolca macera olsun kız olsun yada saydıklarımdan biri olsun

mesela,

www.imdb.com Bunny and the Bull
www.imdb.com Dumb & Dumber
www.imdb.com Little Miss Sunshine
ve evet :D
www.imdb.com The Hangover
0
Thunderbirds
(14.07.12)
sideways, yol filmi ama çok macera yok biraz orta yaş filmi gibi gelebilir
www.imdb.com

şarap kültürüne meraklıysan hoşuna gider
0
freebird5406_2
(14.07.12)
sideways izlendi
0
🌸Thunderbirds
(14.07.12)
paul

www.imdb.com

veya

hangover 2

due date
0
utkucbkc
(14.07.12)
(bkz: eurotrip)
0
ffeerr
(14.07.12)
pineapple express
0
tekilabambam
(14.07.12)
adam akıllı yol filmi istiyorsan paris, texas izlemelisin.. yol filmlerinden beğendiklerim; everything is illuminated, im juli, Fear and Loathing in Las Vegas(en güzeli)

www.imdb.com
www.imdb.com
www.imdb.com

komedi ağırlıklı olanların listesi; boxofficemojo.com
0
fuckinginthebushes
(14.07.12)
(2)

intouchables tarzı film ?

mutcai
soru başlıkta efendim teşekkürler.
soru başlıkta efendim teşekkürler.
0
mutcai
(14.07.12)
son zamanlarda izlediğim en güzel film olabilir. o konunun işlenişi çoğu filmden farklı gibi, benzer bi film yoktur sanırım. biyografi ama daha dramatik olan Le scaphandre et le papillon (2007) var.
www.imdb.com
klasik müzik seversen shine izleyebilirsin.
www.imdb.com

benzer filmleri öneren bir site var.
www.tastekid.com
0
fuckinginthebushes
(14.07.12)
leadri
(14.07.12)
(7)

Diziyi iyi yapan nedir ?

ermanen
Beğendiğiniz dizileri iyi yapan nedir ?edit: capsli.
Beğendiğiniz dizileri iyi yapan nedir ?

edit: capsli.
0
ermanen
(13.07.12)
karakterlerin iyi oturtulması.
0
atomicbomb
(13.07.12)
caps atarsan söylerim
0
neira
(13.07.12)
ince detaylar.
0
c1b2k3
(13.07.12)
ayrıntılara önem verilmesi, bazı noktaları izleyicinin keşfine bırakması, hikayeyi sakince anlatması falan...
0
g7mor
(13.07.12)
insanı sıkmaması.
kastettiğim hızlı tempo vs. değil. the killing, boardwalk empire, hell on wheeles gibi "yavaş" diziler izliyorum ve bir dakikasında bile sıkıldığımı hatırlamıyorum. ama mesela (bkz: continuum) konu itibariyle heyecanlı falan ancak yer yer baya sıkıyor.

kısacası dizi anlattığını -yavaş ya da hızlı fark etmez- "güzel anlatmalı" ki sıkılmayasın. yani bir diziyi sıkılmadan izlenebilir kılan her unsur o diziyi "iyi" yapan unsurdur aynı zamanda. bu unsurun içine diziyle alakalı her şey girebilir.
0
ein lied
(13.07.12)
mantık hatası barındırmaması
bölümlerin birbirleriyle ilintili yerlerinin bir düzen içinde olması
görüntü ve oyuncu kalitesi
kendini tekrardan uzak olması
ve en önemlisi, ilgi alanlarıma hitap eden yanlarının bulunması
0
sizofren hayaller
(13.07.12)
zekice espirilerin olmasi
0
cogito ergo sum
(13.07.12)
(3)

Yüzüklerin Efendisi

Haldamir
İlk filmde Tom Bombadil'in sahnesinin sinema versiyonunda olup da sonradan kesilmiş olma olasılığı var mı?
İlk filmde Tom Bombadil'in sahnesinin sinema versiyonunda olup da sonradan kesilmiş olma olasılığı var mı?
0
Haldamir
(13.07.12)
Filmde Tom Bombadil hiç olmadı diye biliyorum. Peter Jackson'ın hikaye ile çok ilgisi yok gibisinden açıklamaları vardı sanki.
0
lunedor
(13.07.12)
Yoktur o zaman, ben nedense görmüştüm diye hatırlıyorum hayal meyal, ilk filmi de sinemada izlemiştim 8 yaşında belki orada görmüşümdür diye düşündüm.
0
🌸Haldamir
(13.07.12)
www.eksisozluk.com

bu da p.jackson'ın açıklaması. (eng.)
0
odaminhayaleti
(13.07.12)
(8)

Vicdan azabı temalı film

withered waste
Arkadaşlar vicdan azabı, suçluluk gibi konuları olan güzel filmler önerir misiniz? Bildiğiniz kitap varsa onu da yazın. Teşekkürler!
Arkadaşlar vicdan azabı, suçluluk gibi konuları olan güzel filmler önerir misiniz? Bildiğiniz kitap varsa onu da yazın. Teşekkürler!
0
withered waste
(13.07.12)
tam da karşılığı bir film, eminim çok beğeneceksin.

boy a

www.imdb.com
0
mr rosebud
(13.07.12)
bu temanın en klasiği;
american history x olsa gerek
0
lunedor
(13.07.12)
Prayers for Bobby de olabilir belki

www.imdb.com
0
sonsuz
(13.07.12)
the machinist. christian bale oynuyor, psikolojik gerilim
0
lonelily
(13.07.12)
incendies
www.imdb.com
0
ermanen
(13.07.12)
La stanza del figlio

www.imdb.com
0
geberix
(13.07.12)
(bkz: Cassandra's Dream)
www.imdb.com

edit: woody allen'ın vicdan azabıyla ilgili güzel filmleri var. Konuları da hemen hemen aynı hep. En güzel örneklerinden biri:

(bkz: Crimes and Misdemeanors)
www.imdb.com

bir de arkadaşa yazma ile ilgili suçluluk duygusu olanı var:
(bkz: Play It Again, Sam)
www.imdb.com
0
darkredanger
(13.07.12)
babam ve oğlum
0
winstoncash
(13.07.12)
(20)

LOTR 3

deadline
Kitabı ile filmi arasındaki farklar nelerdir acaba? Eksikler, fazlalar, yanlışlar?
Kitabı ile filmi arasındaki farklar nelerdir acaba? Eksikler, fazlalar, yanlışlar?
0
deadline
(13.07.12)
ilk aklıma gelen arwen ve aragorn aşkının kitapta sadece eklerde geçen bir parça olmasına rağmen, filminde başrole taşınan epik bir aşk serüvenine dönüşmesi var. ticari kaygılardan dolayı yapılmış, anlayış gösterilebilir.
0
noxell
(13.07.12)
Sauron'un ağzı var.Ciddiyim.
0
işteöylebirşey
(13.07.12)
Hobbitlerin yanına gittiği bir Druid var, filmde yok öyle bir sahne.
0
thewishcaster
(13.07.12)
tom bombardil yok filmde.

bir de ilk kitapta atla kurtarma sahnesi daha farklı.
0
hosein
(13.07.12)
---ağır spoyler içerir---
sarumanın sonu ciddi biçimde farklı. kitapta orthanctan ayrılıp kuzeye gidiyor ve shire da egemenliğini kuruyor ardından da grima tarafından bıçaklanarak ölyor, filmde ise yine grima tarafından bıçaklanıyor ve kurduğu değirmenlerden birinin üstüne düşüp ölüyor (bir de bu sahne extended edition da görünüyor. tabii shire savaşı da (ki tolkien kitapta ayrıntılı bir bölüm ayırmıştır bu savaşa) yok.
---ağır spoyler bitti---
0
tururo
(13.07.12)
aragorn ölüleri ruhları çok çabuk ikna ediyor, hatırladığım kadarıyla onları ikna etmeden önce bir mücadeleye giriyorlardı kitapta
0
freebird5406_2
(13.07.12)
sadece 3. kitapta geçenleri sayıyorum. öncelikle düzeltme noxell'e gelsin. kitapta da bu ikilinin aşkı epik bir birliktelik olarak aktarılmıştır. gerek sonunda aragorn ve arwen'in hikayesi olarak gerekse kitapta geçen olaylar boyunca. isimleri birlikte az geçiyor, ama sadece eklerde geçen bir aşk serüveni falan değil durum. ha abartılmıştır ekranda ona katılırım, bence de ticari kaygı sebeplidir, kabul edilebilir.

3. kitap;
gondor yardım isteğini rohan'a kırık ok(iki memleket arasındaki acil durum destek sembolü) yollayarak yapıyor elçi aracılığıyla. bu elçi de haberi verdikten sonra geri dönüş yolunda öldürülüyor bu sebeple gondor umutsuz oluyor rohan gelmeyecek diye.

prens imrahil önemli yer tutuyor 3. kitapta, filmde bi iki saniye hariç görmüyoruz adamı.

rohan'ın saruman'la görüşmeye giden atlı ekibi(theoden, gandalf, aragorn vb.) aragorn'un ırkdaşları ve akrabaları olan dunedain'lerle yol üstünde buluşuyorlar. dunedainlerden halbarad aragorn'a ARWEN'in kendi işlediği bayrağı veriyor, ondan ve geri kalan dunedainden, nazgullerden haber veriyor.

aragorn ölüler yoluna sadece lego ve gimli ile değil, elrond'un oğulları eledan ve elrohir, ve bu dunedainlerle birlikte giriyor. ölüleri laneti kaldırma karşılığında ona yardım etmesi ve umbar korsanlarını yağmalamaları için ikna ediyor. ölüler sadece umbar korsanlarının ordusunu yok ediyorlar. aragorn'un oradaki amacı bölgedeki gondor halkını tehlikeden kurtarıp minas tirith'e savaşa götürmek. gondor'a yardıma gelen aragorn, yoldaşları ve güney gondorlular. minas tirith ve pelennordaki savaşı ölüler olmadan kazanıyorlar yani.

gandalf'la witchking cümle kapısı(ana kapı)'da karşı karşıya geliyorlar, birbirlerini tehdit ederlerken rohan yardıma yetişiyor. boruları ötüyor. witchking'in gandalf'a verdiği bir ayar yok yani normalde ki gandalf siker.

rohirrim sauron'un ordularından biriyle savaşmamak için, yerli bir orman halkı olan halktan yardım alıp gizli yollardan geliyor minas tirith'e. bu sebeple sauron'un 3000 kişilik bir ordusu rohan'ı yavaşlatması gerekirken mal gibi bekliyor boşuna.

batının halkı savaşı kazanıp kara kapılara yürürken sadece 7000 adam buluyordan ziyade, şehiri eğer onlar savaşı kaybederlerse diye koruması için daha çok sayıda adam bırakarak terkediyorlar, aynı zamanda 1000 kadar rohirrim yanılmıyorsam bu savaşmamış sauron'un ordusuna dalmaya gidiyor aragorn kara kapıya ilerlerken.

kara kapılar açıldığında sauron'un ağzı denen bir eleman elçilik yapıyor. filmde aragorn onu öldürüyor halbuki kitapta aragorn gitmesine izin veriyor bu ibnenin elçiye zeval olmaz kral öyle değil böyle olunur diyerek.

aragorn troll'le vs atmıyor.

saruman shire'a gidiyor, orayı ele geçiriyor. hobbitlerle konflikt yaşıyor ve hobbitler kazanıyorlar. grima saruman'ı hobbitler de grima'yı öldürüyorlar. daha çok var da üşendim yazmaya.
0
madyb
(13.07.12)
kitapta filmde gösterilmeyen çok fazla konu ve hikaye var.

hobbitler ilk filmde kılıçları aragorn dan değil, tom bombadil den alıyorlar ki tom bombadil çok garip bir karakterdir esrarengizliğini korur :)

höyük yaylalarında höyüklü kişilere yakalandığı sahne hiç gösterilmemiş.
yaşlı orman da geçen sahneler yok

frodo nun morgul kılıcı yediği sahnede, onu kurtarmaya gelen arwen değil glorfindel dir.

saruman extended versiyonda gösterilen şekilde ölmüyor shire da ölüyor. shire da normalde hobbitlerin olduğu bir savaş var. son filminde böyle bir sahne ve aksiyon yok ki olsaydı film 5 saat sürebilirdi.

gandalfı filmde çok güçsüz göstemişler aslında bakmayın. extended versiyonunda whitch king onun asasını parçalıyor. gandalf kan alır onun götünden kan. sauronla birlikte en güçlü maiar olduğu söylenir gandalf bu.

pippin minas tirith savaşındaydı yanılmıyorsam, orada bir çocukla muhabbet ediyor. o çocuğun esamesi yok.

fakat benim şahsi görüşüme göre bu sahneler ancak ekstra bir paketle gelseydi iyi olurdu. fakat bu unsurlar olursa filmin gidişatı tamamen değiştiği için yönetmen bunlara hiç değinmemiş. bana sorarsanız güzel de olmuş. bazı noktalar hikayeden oldukça uzaklaştırabilir.

yeni nesiller için de aşk hikayesinin ön planda olması, bir elf in ölümsüzlüğü, umutsuzluk ve kılıç yarasıyla ölmesi ( iki kule, miğferdibi savaşı. haldir in kılıç darbesiyle ölümü, arwen in aragorn un ölümünden çok sonra ölmesi v.s tabii filmde bu sahne yok ) elfleri bir çırpıda anlatmaya yetmiş. zaten isteyen bu filmden sonra kitabına başlasın diye düşünüyorum.

(mesela legolas ın gri limanlarda denizi gördükten sonra hemen bir sal yapıp gimliyle beraber orta dünyayı terketmesini bu filmi izleyen her kesime anlatamazsınız. denizi gördüğü zaman nutku tutulan ve o denizlere açılmak için yanıp tutuşan bir elfin hislerini anlatmaya kalkarsan saatler sürer bu film.)

dolayısıyla filmde de kesilen ve gösterilmeyen sahneler çok profesyonel bir biçimde hikayeyi fazla bozmadan yapılmış. o yüzden tonla oscarı götürdü bu seri.
0
ardolf rendall
(13.07.12)
@ardolf rendall;
gndalf en güçlü değil en bilge maia. en güçlü maia melian (oluşturduğu büyülü bir kuşağı morgoth bile aşamıyor). zaten gandalf moiraya girerken dünyada çok eski güçler olduğunu ve bazılarına karşı gücünün henüz sınanmadığını söylüyor. muhtemelen saurondan daha güçsüz ama kesinlikle daha zeki.
tom bombadil de maia. ama diğerlerinden farklı bir şekilde kendi başına yaşamayı seçenlerden (diğerleri kim derseniz, balroglar (hepsi maia), shelob un annesi ungoliant).
filmde yer almaması affedilmeyecek iki olay var. ilki hobbitlerin höyük yaylalarında höyükten aldıkları bıçağı aragorndan almaları. adamın kendi kılıcı (narsil tekrar dövülmeden önce. yoksa narsil her koşulda orta dünyada o gün varolan kılıçlardan çok daha iyi) zaten sıradan bir kılıç. daha iyilerini (hem de bir tane filan da değil) hobbitlere dağıtıyor.
ikincisi de shire savaşı (gandalf bree de konaklarken hobbitlere bunun için eğitildiniz diyor. bu atlanmaması gereken bir sahneydi ama çekmemişler işte.
0
tururo
(17.07.12)
ulan işimi gücümü bıraktım şuna cevap vericem diye;

@tururo

bol keseden sallamışsın arkadaşım. işimi gücümü bıraktım şuna cevap vereyim diye :P

tom bombadil maia değil, ne olduğu bilinmiyor. adam bir enigma kitaplarda, keza shelob'un soyundan geldiği şeytani örümcek ungoliant da maia falan değil o da başka bir enigma, ne olduğu belirsiz.
0
madyb
(17.07.12)
@madby;
(bkz: silmarillion) ve (bkz: güç yüzüklerine dair)
0
tururo
(17.07.12)
@tururo

aç silmarillion'u oku, ezbere bildiğim kitabı bana bakınız vererek atma. ne tom bombadil ne ungoliant ne valadırlar ne de maiar. ikisi de belirsizdirler. özellikle bombadil'in ne olduğu çok büyük muammadır ki binlerce teori vardır ne olduğu hakkında.
0
madyb
(18.07.12)
@madby;
ngilizce basımını bundan 15 yıl önce okumuştum. bence siz ainulindale kısmını unutmuş olmalısınız. o kısımda ilk başta sadece erunun varolduğu ardından ainuru yarattığı ve onları eanın oluşturulmasında kullandığı, ea oluşunca da valar ve onlarla beraber çok daha fazla sayida maiarın ardaya gittiği yazıyor. bir de valardan bağımsız hareket eden maiar var. ayrıca tulkas örneğini de unutmamak lazım. Gerçi Tolkien'in kendisi ungoliantın kökenini açık olarak belirtmese de maiara daha yakın bir karakterdir.

bombadil konusunda ise yine Tolkien o karakterin önemli olmadığını ve tek bir örnek olduğunu yazıyor. bunu karşılayan tek olasılıkta da bir maia olması.
0
tururo
(18.07.12)
arkadaşım öncelikle şu niki bi kere doğru tuttur yahu, 5 harf epi topu :) :P.

15 yıl önce okumuşsun, muhtemelen aklından uçmuş gitmiş. ben yılda birkaç kere tüm Tolkien kitaplarını okuyan biriyim, hem de birden fazla dilde(diğer bildiğim, ama kullanmaya çok fırsatım olmayan dilleri unutmamak adına iyi egzersiz oluyor zira) okuyorum her sene. Tulkas örneğinin konumuzla alakası yok. Tekrar ediyorum gandalf yüzüklerin efendisi’nde söylüyor zaten tom bombadil’in ne olduğunu kimse bilmiyor, ne vala ne maia, keza ungoliant da öyle. Elinin altında internet var, google var iki dakika şuraya cevap yetiştirene kadar bilgilerini tazelesen de şu gereksiz muhabbet daha uzamasa. yanlışsın işte ve hala devam ediyorsun şu muhabbete :)
0
madyb
(18.07.12)
@madyb;
nickinizi yanlış yazdığım için özür dilerim. hızlı klavye kullanırken böyle hatalar oluyor.
Silmarillionu 15 sene önce okudum ama gerek hurinin çocukları, gerek kayıp öyküler kitabı, her iki (aslında üç-kayıp öyküler 1 ve kayıp öyküler 2) kitabı okurken silmarillion da el altında bulundurulması gereken bir başvuru eseri, her ne kadar onlardan sonra yazılmış olsa da. ne de olsa kayıp öyküler silmarillionun temelinde yeralan taslak. yani kitabı okuduktan sonra kütüphanede unutmuş değilim.

bence bu iki karaterin ne olduğu konusunda en yetkili kişi bu karaterleri yaratmış olan Tolkienin ta kendisi.

ungoliant ile ilgili olarak şu link var.
www.thetolkienwiki.org

tom bombadil içinde şunlar bulunuyor;
www.tolkien-online.com
www.thetolkienwiki.org

iyi günler
0
tururo
(18.07.12)
evet ve eğer okumaya zahmet ettiysen sevgili dost ungoliant için kendisi bile ne olduğu belirsiz demiş. wikia'da da ne olduğu belirsiz denmiş(questionable).

tom bombadil ise gördüğün gibi "Tom Bombadil is perhaps the most hotly-debated and enigmatic character in all of JRR Tolkien’s writings."
"A being, the master of the OldForest and the endless enigma in the LotR..."

daha devam ettirmeye gerek yok bu muhabbeti bence. kendi sunduğun kaynaklar dahi ben ne diyorsam onu diyorlar zira :).
0
madyb
(18.07.12)
silmarillion ungoliantı sizin söylediğiniz şekilde tanımlıyor. ama kayıp öykülerde de ainur içerisimde olduğu referred ediliyor. ben kayıp öykülerdeki tanımlamayı tercih ediyorum. Her iki eser de aynı kaynaktan geldiği (ve her ne kadar yayınlanmış olsa da silmarillion da asla tamamlanmadığı) için her iki tanımda doğru kabul edilebilir. ben onun bozulmuş bir maia (bunun örnekleri de çok; balrog) olduğunu düşünüyorum.

tek yüzüğün tomu etkilemediğini düşününce bana da maia olması biraz mantıksız geldi. galiba maiadan daha kuvvetli biri. vala ya da eru olmadığını da tolkien söylüyor. lost tales de ise adı bile geçmiyor. romana numenor silahlarını hobbitlere versin diye eklenmiş bir karakter o. belki de tolkienin kendini karikatürize ederek romanda kullanma örneği :))
0
tururo
(19.07.12)
yanlış hatırlıyorsun, onu da geçtim zaten kaynağı okursan kayıp öykülerde de, bitmemiş notlarda da, silmarillion’da da ungoliant ne olduğu belirsiz karanlığın bir yaratığı olarak tanımlanır. Hiçbir zaman bir maiar referansı verilmemiştir. Her iki tanımda doğru kabul edilemez yani, resmen yanlışım ama kabul etmiyorumculuk oynayıp saçmaladıkça saçmalıyorsun, bir enigma olarak yazılmış karakterden bahsediyoruz burada ve bir kez olsun maia olarak refere edilmemiş. Kitaplarda da notlarda da tüm bozulmuş maila’ra zaten bozulmuş maia deniyor. Sauron’du, balrog vb., ama söz konusu ungoliant olduğunda öyle bir şey yok.

Şimdi de internetten teorileri okumuşsun tom bombadil hakkında onları buraya kendi fikrinmiş gibi yazıyorsun : )), en başından demen gereken şey ha pardon dost, yanlış hatırlıyormuşum teşekkürler sevgiler. Ama yok illa ki inatçı türk insanı olarak yanlış da bilsen ortaya bilgi kirliliği katarak ve ufaktan ha aslında öyle de sayılabilirlerle bir toparlama yapıyorsun.

Romana kılıç versin diye eklenmiş bir karakter o dersen zaten okuduğun kitapları, ya da tolkien’ı hiç anlayamadığını anlamış oluruz. Tarihin en büyük edebiyatçılarından biri, kitabına sadece x yapsın sonra ortadan kaybolsun diye karakter eklemez, her şeyin makul bir sebebi vardır.
0
madyb
(19.07.12)
ungoliant konusunda ne yazık ki ikna olmuş değilim. bence o "corrupted" bir maia.

tom bombadil konusuna gelirsek bu konuda haklı olduğunuzu kabul ediyorum (evet ikna oldum:) ). maia olmak için fazla güçlü. öte yandan iluvatar ya da valardan olmadığı da tolkien tarafından söylenmiş. enigmatik bir varlık.

tartışma için teşekkür ederim.
0
tururo
(20.07.12)
ben de teşekkür ederim, sevgiler.
0
madyb
(20.07.12)
(1)

1996 yapımı "Set It Off" filmi

nserhatt
Bu filmi hiç bir sitede bulamadım. Altyazılı olarak. Merak ettim gerçekten izlediğiniz bir site varsa link atabilir misiniz?
Bu filmi hiç bir sitede bulamadım. Altyazılı olarak. Merak ettim gerçekten izlediğiniz bir site varsa link atabilir misiniz?
0
nserhatt
(13.07.12)
malum ortamlara baktım altyazısı olmadan var. alt yazıyı kendin bulacan hocut
0
tuvalet kaşığı
(13.07.12)
(9)

aranıyooor aranıyooor altıma sıçırtcak film aranıyoor

olaguer
konusu fark etmez, kodum mu oturtsun. finalinde sağlam birde kroşe çıkarırsa dadından yinmez.
konusu fark etmez, kodum mu oturtsun. finalinde sağlam birde kroşe çıkarırsa dadından yinmez.
0
olaguer
(13.07.12)
the shining
0
uykusuz her gece
(13.07.12)
rec
0
skywalkeremre
(13.07.12)
(bkz: rec) +1 kesinlikle...

onun dışında ;

(bkz: martyrs)

veya

(bkz: haute tension)
0
ruhibirbanyo
(13.07.12)
Psycho (1960)
0
sonsuz
(13.07.12)
rec 1-2, shining, eski psycho bunları çok önceden izledim. güzel filmler lakin daha korkunç filmler olmalı.
filmin bende yaratmasını beklediğim etkinin büyüklüğünü yukarıya yazdım. hani bunlar tırt olmasa da çok korkunç değiller. cidden çok değiller. önerilerde bulunanlara çok çok teşekkür ederim sağolun.
0
🌸olaguer
(13.07.12)
insidious
0
aysenazz
(13.07.12)
case 39 veya shelter.
0
ekaterina
(13.07.12)
videodrome
0
squeeze
(13.07.12)
Amerikan yapımı olarak; (bkz: Vacancy)yi (boş oda) öneririm.
Fransız yapımı olarak da (bkz: a l'interieur)u (içeride) öneririm.

ayrıca diğer fransız filmlerine bakmakta da fayda var; www.otekisinema.com
0
ein lied
(13.07.12)
(17)

sevgilimden yeni ayrıldım

traxes
bunalıma bağlayabileceğim baya bi dramatik ve romantik bi film tavsiye edebilir misiniz? göz yaşlarına boğulmamda bi sakınca yoktur. hatun kişiliğim
bunalıma bağlayabileceğim baya bi dramatik ve romantik bi film tavsiye edebilir misiniz? göz yaşlarına boğulmamda bi sakınca yoktur. hatun kişiliğim
0
traxes
(13.07.12)
The Fountain.
Cashback.
0
rockandcrops
(13.07.12)
hababam sınıfını izle.
orada da ağlayacak bir şey bulursunuz.
bir de na kadar itici bir tarz bu ya.
hatun kişiyim dedin ya vallahi kızlardan soğudum.
çocuk ne yapsın.
0
kredi_karti_hesap_ozeti_gelmis_hanim_sen_ne_a
(13.07.12)
(bkz: The Pursuit of Happyness) romantik degil ama dramatik.
0
bugunneetsem
(13.07.12)
the fall izle.
0
zaraeta
(13.07.12)
wicker park
0
26.11
(13.07.12)
the fountain izleme. çok kötü film. o kadar kötü ki kendine gelince izle, gör.
0
dunyanin en gereksiz adami
(13.07.12)
wicker park aaahh hayatımda izlediğim en mükemmel filmdi keşke izlememiş olsaydım:(
0
🌸traxes
(13.07.12)
dirty dancing izliyordu bir dizide kız.
0
sonsuz
(13.07.12)
sevdiğim bir çok filmi tekrar tekrar izlerim. kendime unutturuyorum filmi. tekrar aynı tadı alıyorum. ama wicker park'da bu imkansız. sonunu bilmemek önemli.

o zaman ;
the million dollar baby
reign over me
0
26.11
(13.07.12)
John Cusack filmlerine sar.
0
fauxhumanitas
(13.07.12)
İn the mood for love

yeniden barışacağınız ümidini taşıyorsanız yahut ne aşklar varmış be demek istiyorsanız da "virgin snow"
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(13.07.12)
hatun kişi isen ve birini bulursan "conversations with other women" izle. ağlama garantili.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(13.07.12)
salla bence romanttik filmi. izlemediysen friends izle.
0
goldentitan
(13.07.12)
"dünyanın orta yerinde aşk için ağlıyorum" japon filmidir iyidir.
0
basond
(13.07.12)
the notebook
0
horizon
(13.07.12)
0
natnan
(13.07.12)
(500) Days of Summer (2009)
0
provitaminb
(13.07.12)
(6)

anneyle izlemelik film

yarey
anneyle izlenecek film tavsiyesi rica edebilir miyim? her tür olur. ama böyle gençlik filmi falan olmasın enseye parmak göte şaplak.
anneyle izlenecek film tavsiyesi rica edebilir miyim? her tür olur. ama böyle gençlik filmi falan olmasın enseye parmak göte şaplak.
0
yarey
(13.07.12)
forrest gump
el laberinto del fauno
life is beautiful
3 idiots
0
free bird
(13.07.12)
The Help vardı. Anne filmi.
0
tanterosa
(13.07.12)
the help +1
0
mula
(13.07.12)
take shelter
little miss sunshine
life in a day
jodaeiye nader az simin
darbareye elly
0
utkucbkc
(13.07.12)
Pembe Panter 1 ve 2
0
norek
(13.07.12)
eyvah eyvah patlatin izlemediyseniz.
0
theperfectman
(13.07.12)
(2)

Eski Bir Sadri Alışık Filmi

speedy
Hayal meyal hatırladığım siyah beyaz bir Sadri Alışık filmi soracağım size Sadri Alışık ve arkadaşları turist bir kızı gezdiriyordu İstanbul'da. Haliç'in pis kokusunu duymasın diye turist kıza'burnunu kapat bizde adettir köprünün üstünden geçerken' falan diyorlardı.
Hayal meyal hatırladığım siyah beyaz bir Sadri Alışık filmi soracağım size Sadri Alışık ve arkadaşları turist bir kızı gezdiriyordu İstanbul'da. Haliç'in pis kokusunu duymasın diye turist kıza'burnunu kapat bizde adettir köprünün üstünden geçerken' falan diyorlardı.
0
speedy
(12.07.12)
seyahatname olabilir sanırım.
0
eli eli lema sevaktani
(13.07.12)
çok teşekkürler, dediğniz fiilm galiba keşke bir yerde bulabilsem ve izleme şansım olsaydı
0
🌸speedy
(18.07.12)
(2)

ispanyolca dizi

steyro
türkçe veya ingilizce altyazı ile online dizi izleyebileceğim site öneriniz var mı?
türkçe veya ingilizce altyazı ile online dizi izleyebileceğim site öneriniz var mı?
0
steyro
(12.07.12)
ben vahşi güzel izliyorum youtube dan ispanyolca ingilizce aaltyazılı olarak. istersen eng muneca brava diye arat uyarsa pembe dizi :)
0
elloweeth
(12.07.12)
teşekkürler. ama pembe dizi bizi bozar :)
0
🌸steyro
(12.07.12)
(5)

2 eski dizi

entrapmen
1) trt 2'de yayinlaniyordu sanirim. sene 1995 civari olsa gerek. 2000 oncesi ona kesin eminim.diziydi diye aklimda kalmis ama bundan o kadar emin degilim.programda bir tur tim olusturuluyordu. bir bakima mission imposible'i andiriyordu ama o denli fantastik isler yapilmiyordu. ozel tim gibiydiler da
1) trt 2'de yayinlaniyordu sanirim. sene 1995 civari olsa gerek. 2000 oncesi ona kesin eminim.
diziydi diye aklimda kalmis ama bundan o kadar emin degilim.
programda bir tur tim olusturuluyordu. bir bakima mission imposible'i andiriyordu ama o denli fantastik isler yapilmiyordu. ozel tim gibiydiler daha ziyade. baskin falan yapiliyordu. tim secilirken ayni g.i. joe gibi su ozelliginden oturu falan diye sayiliyordu...
fazla yayinlanmadi bu program ama yine de izleyeni coktu ona eminim.

2) bu bir cizgi filmdi. yine 2000 oncesi. biyoniklerdi bunlar. imdb'de biraz aradim ama aradigim seyi bulamadim. saat gibi bir sey takiyorlardi kollarina. salak bir cizgi filmdi ama adi neydi?
0
entrapmen
(12.07.12)
1. a takımı olabilir mi
0
condom kurşunu
(12.07.12)
1)A-Takımı mı acaba? www.youtube.com
0
ukde
(12.07.12)
1- "profesyoneller" diye bir dizi vardı, o mu?
0
g7mor
(12.07.12)
@condom ve @ukde: a takimi degil :) o kadar bunamadim.

@g7mor: maalesef bu degil. bu diziyi de biliyorum ama bunu andirmiyordu.

bu bahsettigim dizide-programda daha boyle degisken oyuncular vardi. g.i. joe cizgifilmini hatirlatiyordu girisi. hani her seferinde farkli tim olusturuluyordu ya, aha aynen oyleydi. kurtarma operasyonu, zart operasyonu zurt operasyonu diye bolumler arasi farklilik oluyordu. simdilerdeki reality sovlari andiriyordu sanki. tam hatirlayamiyorum.
0
🌸entrapmen
(12.07.12)
ben de biyonik kollara sahip karakterlerin olduğu bir çizgi film hatırlıyorum. aynı şeyi mi hatırlıyoruz acaba diye sorayım dedim. kolları uzakta veya yüksekte olan bir şeye uzanmaları gerektiği zaman hoop uzayıveriyordu benim dediklerimin. öyle çok aksiyonlu falan değil de komikti sanki daha çok. böyle koşturmacalı falan..
aynı şeyden bahsetmiyorsak bile aklıma takıldı bak şimdi.
0
dento
(12.07.12)
(8)

doktorlar

madman
guzel duyurumun mesut sakinleri,bu doktorlar izleniyor mu la acaba? Show tv bikmadi her yaz bunu yayinlamaktan. Kafama takildi benim de.
guzel duyurumun mesut sakinleri,
bu doktorlar izleniyor mu la acaba? Show tv bikmadi her yaz bunu yayinlamaktan. Kafama takildi benim de.
0
madman
(12.07.12)
bence bu dizide subliminal bir mesaj var bu sebepten yayınlanıyor ve ben hiç izlememiş olsam da gördüğüm herhangi bir bölümü izlemişim gibi hissediyorum bazen :)
0
lunedor
(12.07.12)
ilhan mansız propagandası hep bunlar .)
0
devilred
(12.07.12)
kutsinin oyunu hep bunlar
0
memnun
(12.07.12)
itiraf ediyorum: geçtiğimiz hafta 2 gün raporlu halde evde yattım ve evet izleyecek başka bir şeyim yoktu oturup doktorlar izledim!
0
esek sipasi
(12.07.12)
dün gece seyrettim. başlayınca bırakamıyorsun meredi. :)
0
kakao
(12.07.12)
hayır ben korkuyorum arakladıkları pardon uyarlamasını yaptıkları grey's anatomy hala devam ediyor, bunu da kaldığı yerden çekmeye devam edecekler diye, bi 10 sene de o götürür tekrarlarıyla, aman dilimi ısırdım.
0
hypathia
(12.07.12)
@hypathia ettiler zaten de tutmadi on bolum oynadi bitti.
0
🌸madman
(12.07.12)
@madman ahahah hadi ya bütün gün çalışıyorum sonra kaçırıyorum işte bütün olan biteni
0
hypathia
(12.07.12)
(5)

game of thrones

olaguer
ilk iki bölümünü izledim beğenmedim, replikler çok sıradandı. bu tür yapımları severim halbuki. ileri ki bölümlere bakim mı? ya bildiğin uyudum izlerken abi ama onca insan bayılarak izliyor. sorun bende sanırım.
ilk iki bölümünü izledim beğenmedim, replikler çok sıradandı. bu tür yapımları severim halbuki.
ileri ki bölümlere bakim mı? ya bildiğin uyudum izlerken abi ama onca insan bayılarak izliyor. sorun bende sanırım.
0
olaguer
(12.07.12)
Valla ben de pek beğenemedim. Çok fazla beğenen insan var. Ama bilmiyorum. Beni pek çekmedi açıkçası. Sorun bizde değil. İlginç bi dizi. Ben ilk bölümü izledim. Sevmedim. Sonra çok övdüler. İzle sonradan güzelleşiyo dediler. 2'yi izledim. Yine sevmedim. Sonra arkadaşım sezon finalini izlerken ona eşlik ettim. Yine pek çekmedi. O kadar görsel efektin, çekim kalitesinin yanında dizinin konusunun biraz basit olduğunu düşünüyorum. :/
0
Cimo
(12.07.12)
Bütün olayı replikler - karakterler arası dialoglar dizinin.
Beğenmediyseniz devam etmeyiverin canım, hard diskler bir hevesle başlanıp bırakılmış dizilerle dolu.
0
thewishcaster
(12.07.12)
bence atmosferi güzel onun haricinde bişi olmuyor dizide. biraz da alengirler dönüyor ilgi çekici olan o. lost gibi merak ettire ettire izletiyor kendini. sonunda lost gibi sövecek herkes.
0
azeroth
(12.07.12)
İlginç şeyler olabilir, en azından 1. sezon bitsin.
0
işteöylebirşey
(12.07.12)
benim için ilk sezon khal drogo, ikinci sezon da jaqen h'ghar'dan ibaretti. kısacası sevemedim.
0
devilred
(12.07.12)
(1)

türk filmi ama bulamadım

sizofren hayaller
filmin bi' yerinde karadenizde sanırım yaylada yürüyerek şarkı (türkü de olabilir) söylüyorlarlardı karadeniz şivesiyle. pikniğe gidiyor gibi bi' havaları vardı. o şarkı sanki orada çok hoştu. google'a danıştım, çok filmde aradım lakin bulamadım. o filmi, özellikle o sahneyi bilen?
filmin bi' yerinde karadenizde sanırım yaylada yürüyerek şarkı (türkü de olabilir) söylüyorlarlardı karadeniz şivesiyle. pikniğe gidiyor gibi bi' havaları vardı. o şarkı sanki orada çok hoştu. google'a danıştım, çok filmde aradım lakin bulamadım. o filmi, özellikle o sahneyi bilen?
0
sizofren hayaller
(12.07.12)
teşekkürler öncelikle. son yıllarda çekilmiş gibiydi hatırladığım kadarıyla görüntüsü. bir bakayım ona.
0
🌸sizofren hayaller
(12.07.12)
(5)

12 angry men capsli belki de spoiler

sebnamy
filmin sonunda oyuncuların isimleri yazdıktan sonra, şöyle masaya tepeden bi bakış fotoğrafı var. ama neden burda 11 kişi var onu anlamadım, sonuçta ordaki eksik olan adam da(hangisi bilemedim) o kadar oynamış ayıp olmamış mı ona? ya da işin ince bi esprisi falan var da ben mi anlamadım.
filmin sonunda oyuncuların isimleri yazdıktan sonra, şöyle masaya tepeden bi bakış fotoğrafı var. ama neden burda 11 kişi var onu anlamadım, sonuçta ordaki eksik olan adam da(hangisi bilemedim) o kadar oynamış ayıp olmamış mı ona? ya da işin ince bi esprisi falan var da ben mi anlamadım.
0
sebnamy
(12.07.12)
12. kişi çıkıp giden henry fonda olabilir mi? bilemedim tam.
0
hophophoba
(12.07.12)
yok henry fonda degil, www.dvdbeaver.com bu resimdeki sagdan 2. adam olsa gerek (juror 10 yani). esprisini ben de bulamadim.
0
tom riddle
(12.07.12)
on numara, o çok sert konuşan yaşlı adam değil mi olmayan? yanlış hatırlıyor olabilirim tabii ama benim de dikkatimi çekmişti bu.
0
devilred
(12.07.12)
en son ve en zor ikna olan o olduğu için olabilir mi acaba? aklıma böyle bir şey geldi düşününce. hani hepsi onu ikna etmeye çalışıyor, ama o yok gibi.
0
devilred
(12.07.12)
Adama "Senden adam olmaz" gibi bir şey ifade etmişte olabilirler yanlış hatırlamıyorsam aralarında en hıyarı o ağbiydi :D
0
Harpp
(12.07.12)
(1)

The Basketball Diaries

djarwi
Online olarak; orijinal dilinde, Türkçe altyazılı olarak izleyebileceğim bir site önerebilir misiniz?
Online olarak; orijinal dilinde, Türkçe altyazılı olarak izleyebileceğim bir site önerebilir misiniz?
0
djarwi
(12.07.12)
hocam ben de epey aramıştım o filmi ama hiç bir yerde bulamadım. :/
0
metalon
(12.07.12)
(6)

Turk komedi filmi tavsiye

cosmicgadin
Etsenize bi. Anne anane kafasina da uysun, agir kufur veya olmadik sahneler icermeyeninden.
Etsenize bi. Anne anane kafasina da uysun, agir kufur veya olmadik sahneler icermeyeninden.
0
cosmicgadin
(11.07.12)
Süt kardeşler, Şaban oğlu Şaban :)
0
commander64
(11.07.12)
Eski olmasin ya
0
🌸cosmicgadin
(11.07.12)
Fasulye
0
najiii
(11.07.12)
kedili madam
(11.07.12)
neredesin firuze.

ne kadar açık seçik hatırlamıyorum ama annanemle sinemada izlemiştim bi tuhaflık hatırlamıyorum.
0
yuto
(11.07.12)
vizontele
0
in vino veritas
(11.07.12)
(6)

film önerisi

antonin artaud
aramaya inanıyorum ama güncelliğe de inanıyorum,4 farklı türde film arıyorum. çok popüler, az popüler her şeyi önerebilirsiniz:- gözyaşlarını sel yapacak dram.- romantik- romantik komedi- komedi.teşekkürler.
aramaya inanıyorum ama güncelliğe de inanıyorum,

4 farklı türde film arıyorum. çok popüler, az popüler her şeyi önerebilirsiniz:

- gözyaşlarını sel yapacak dram.
- romantik
- romantik komedi
- komedi.

teşekkürler.
0
antonin artaud
(11.07.12)
dram: Grave of the Fireflies (bi animasyon ama önyargıları kıralım)
romantik: Closer
romantik komedi: Zack and Miri Make a Porno
komedi: Me, myself and Irene
0
ziggypop
(11.07.12)
babam ve oğlum

ah mary vah mary

çıplak silah
0
submariner
(11.07.12)
(bkz: oh ahsiseu)

(bkz: bin-jip)
0
ruhibirbanyo
(11.07.12)
my sister's keeper

blue valentine

life as we know it, leap year, forgetting sarah marshall, good luck chuck, bridesmaids...

get him to the greek
0
tunachu
(11.07.12)
Sevgili Artaud,

(gerçekten Artaud'ya film tavsiye ediyor gibi oldu, heyecanlandım)

gözyaş: extremely loud and incredibly clear
romantik: dreamers veya room in rome (değişik alternatif olsun diye)
rom-com: young people fucking
komedi: get him to the greek. (çok salak bi' film.)

uyarı: çok harikalar demiyorum, değişik alternatifler sadece.
0
fauxhumanitas
(11.07.12)
gözyaş: dancer in the dark
romantik: before sunrise
romantik komedi: love actually (ama mevsiminde değiliz) olmazsa da bridget jones's diary
komedi: 3 idiots
0
in vino veritas
(11.07.12)
(1)

İphonedan film izlenebilicek site

matilda
Arsivinin genis olmasi tercih sebebidir. Tesekkurler
Arsivinin genis olmasi tercih sebebidir.
Tesekkurler
0
matilda
(11.07.12)
iphone'una puffin tarayıcısını indirerek bilgisayardan film izlediğin tüm sitelerden telefonundan da film izleyebilirsin.
0
buny
(11.07.12)
(1)

filmin izlemiştim daha önce adını unuttum..

biyolojiksavaş
katilin maskesi vardı altından ve ayna gibi öldürdüğü insanların ruhunu buraya hapsediyordu , bunun hikasini araştıran bir de gazateci vardı filmin sonunda katilin o olduğu ortaya çıkıyordu 1800lerin ingilteresinde geçiyordu galiba film hatırladığım bu
katilin maskesi vardı altından ve ayna gibi öldürdüğü insanların ruhunu buraya hapsediyordu , bunun hikasini araştıran bir de gazateci vardı filmin sonunda katilin o olduğu ortaya çıkıyordu 1800lerin ingilteresinde geçiyordu galiba film hatırladığım bu
0
biyolojiksavaş
(11.07.12)
vidocq
www.imdb.com
0
freebird5406_2
(11.07.12)
(11)

Hangi Dizi?

daddy
Fringe, dexter tuttuğum diziler. Bir sonraki bölümü merak edeceğim, temposu hızlı bir dizi önerir misiniz?
Fringe, dexter tuttuğum diziler. Bir sonraki bölümü merak edeceğim, temposu hızlı bir dizi önerir misiniz?
0
daddy
(11.07.12)
once upon a time
0
leadri
(11.07.12)
doktorlar
0
madman
(11.07.12)
supernatural olabilir
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(11.07.12)
breaking bad
0
maraba
(11.07.12)
(bkz: the newsroom)
(bkz: homeland)
0
rentts
(11.07.12)
yok arka sokaklar :)

supernaturel +1
0
seyduna6687
(11.07.12)
2. sezonda biraz yavaşlasa da the walking dead
0
kullanicadi
(11.07.12)
shameless
Sherlock

Breaking bad 2.sezonun monotonluğuna dayanabilirsen arkası geliyor +1
0
condom kurşunu
(11.07.12)
piyasada çok güzel sürükleyici diziler var. herkes kendi tercihine göre de öneride bulunuyor. bence imdb'den tek tek dizilere bakarak, hangisi ilginizi çekerse onu izleyin. game of thrones'da bir sonraki bölümü hep merak içerisinde bekletiyor insanı. ancak dexter'ı çok daha fazla sevmiştim misal. başlasa da izlesek.
0
dessy
(11.07.12)
bored to death
0
ziggypop
(11.07.12)
suits
0
sli
(11.07.12)
(1)

bilmemkaç nolu oda adlı film

shineonyoucrazydiamond
room bilmemkaçtı filmin adı öyle hatırlıyorum. google dan bakınca 405 nolu oda diye bi korku filmi çıkıyo ama benim aradığım o değil. senaryosunda bi vestiyer vardı, başroldeydi.filmin sonunda bi iddia sonucu parmağını kesiyodu bi adam. film de öyle bitiyodu sanırım. neydi yahu şu filmin adı (: ?
room bilmemkaçtı filmin adı öyle hatırlıyorum. google dan bakınca 405 nolu oda diye bi korku filmi çıkıyo ama benim aradığım o değil. senaryosunda bi vestiyer vardı, başroldeydi.filmin sonunda bi iddia sonucu parmağını kesiyodu bi adam. film de öyle bitiyodu sanırım. neydi yahu şu filmin adı (: ?
0
shineonyoucrazydiamond
(11.07.12)
Tarantino'dan geliyor: www.imdb.com
0
tzum_tzum
(11.07.12)
(10)

game of thrones'cular gelin bi

yarey
ilk bölümü izledim biraz karışık geldi bana. kim kimle akraba falan hiç bilmiyorum. tek hatırladığım meme ve popo. normal mi?ona göre devam edip etmeme kararı alcam. geri zekalıysam hiç boşuna uğraşmayayım diğer bölümlerle.
ilk bölümü izledim biraz karışık geldi bana. kim kimle akraba falan hiç bilmiyorum. tek hatırladığım meme ve popo. normal mi?

ona göre devam edip etmeme kararı alcam. geri zekalıysam hiç boşuna uğraşmayayım diğer bölümlerle.
0
yarey
(11.07.12)
gayet tabi.
0
cro magnon
(11.07.12)
raad ol. öğrenirsin daha.
0
sonsuz
(11.07.12)
sen de sorun yok, ilk 3-4 bölüm oluyor öyle karışıklık sonra toparlıyorsun.
0
lunedor
(11.07.12)
durmak yok yola devam
0
bass solo take one
(11.07.12)
2 sezon izledim, hala daha kim kimdi karıştırabiliyorum. gayet normal yani.
0
devilred
(11.07.12)
ilk bölümler herkes aynı şeyi yaşadı. kitabını okumayanlar dışında tabi.

hatta öyle ki dizi sitelerinde kim kimdir grafikleri yapıldı bol bol. çünkü herkese çok karışık gelmişti.

ama sabret bikaç bölüm sonra oturuyo yerine her şey.
0
leadri
(11.07.12)
Ben ailevi ilişkileri bununla takip ettim (Google'a "Game of Thrones family tree" yazarsan dahası çıkar, ama dikkat et, bazılarında spoiler olabilir. Bunda yok):
25.media.tumblr.com

Mesela şu daha kapsamlı, ama biraz spoiler içeriyor. İsimlere bakabilirsin ama açıklamalarına bakma. 1. sezon bittikten sonra istediğin gibi bakabilirsin:
24.media.tumblr.com

Olaylar olurken mekanları da bu haritadan takip edebilirsin:
www.moviedeskback.com
0
long live rock n roll
(11.07.12)
çoook çook çoook ağır spoiler


starklar ve targaryenler akraba pampa
0
mortac
(11.07.12)
2. sezonda daha bir alışık geliyor isimler, akrabalık ilişkileri vs.
Bence netten isimlere ve kim hangi aileden bilgisine tekrar bakın, belki bir faydası olur. www.imdb.com
0
dessy
(11.07.12)
spoiler:

ejdarhaların anası çok güzel.
0
cha
(11.07.12)
(3)

Hangi filmden?

bass solo take one
http://www.youtube.com/watch?v=iz8TTCqaILs&feature=related bu sahnebir de filmin orijinalinde de creep çalıyor mu?
www.youtube.com bu sahne
bir de filmin orijinalinde de creep çalıyor mu?
0
bass solo take one
(11.07.12)
www.imdb.com

bu galiba.
0
esenbogan
(11.07.12)
tamam işte 8 yıl önce çekilmiş benim gönderdiğim film de.

zaten orjinal adını youtube da yazınca da bu sahne çıkıyor.
0
esenbogan
(11.07.12)
yakın zamanda izlemiştim.
(meraklısına:j.depp'in filmde rolü çok az, hatta linkte gösterdiği kadardı galiba)

evet filmin orjinalinde de o şarkı çalıyor.
0
holy diver
(11.07.12)
(10)

american horror story dizisi güzel mi?

slash01
adam gıbı gerılım korku dızısı arıyorum. supernaturalda bıraz skıldım.bu dızı ıyı mıdır? baska tavsıyenız varsa yazarsanız sevınrım
adam gıbı gerılım korku dızısı arıyorum. supernaturalda bıraz skıldım.

bu dızı ıyı mıdır? baska tavsıyenız varsa yazarsanız sevınrım
0
slash01
(11.07.12)
güzel. gerçekten korku dizisi yani.

bi de "the river" önerebilirim korku olarak.
0
ermanen
(11.07.12)
rıver ı ızledım bıraz sonradan basıt gelmeye basladı.
0
🌸slash01
(11.07.12)
7. bölümden sonra klişelere dayanamadım ve bıraktım.
0
halitkin
(11.07.12)
supernaturalden ıyı mı kotu mu genel kalıte olarak?
0
🌸slash01
(11.07.12)
Supernatural'da hiç gerildiğimi hatırlamıyorum ben çünkü komedi unsuru çok yüksek ama ahs'de baya baya tırstığım kısımlar olmuştu. Bence izle.
0
fifi
(11.07.12)
supernatural korku dizisi değil pek veya asıl amacı ve gidişatı o değil. daha çok gerilim ve macera tarzı. ahs'nin asıl amacı korku.
0
ermanen
(11.07.12)
dün bir duyuru açtım korku dizisi arıyorum ne tavsiye edersiniz diye 6 cevaptan 4'ü american horror story idi.

www.eksiduyuru.com
0
wildkiller
(11.07.12)
korku dizisi arıyorsan masters of horror iyi bir seçim olacaktır.
0
Wolfware
(11.07.12)
masters of horros ızledım hit 3 bolumu var onları ızledım sadece. ben harbıden korkutacak bırsey ıstıyorum. bıraz cocukluk donemlerınde kı korku fılmlerıne benzıyor masters of horror.

2.bolume gectım amerıcan storyde fena korktugum bır durum yok sımdıye kadar ama senaryo ıyı gıbı gorunuyor.
0
🌸slash01
(11.07.12)
şükela dizi. ilk üç bölümü biraz durağan gibidir, sıkmaz ama girizgah gibi. üç bölümden sonra akar gider, durduramazsın. çok kaliteli. supernatural'ı ve the river'ı izlemiş ve beğenmiş biri olaraktan american horror story'nin bu iki diziden daha farklı ve daha üst kulvarda olduğunu düşünüyorum. unutmadan bu dizi "korkudan sıçırma" gibi bir iddiaya falan sahip değil. ve yamulyorsam master of horror'da gerçek kesit gibi her bölümde farklı bi şey anlatıyorlardı, american horror story bildiğin "dizi", tek bir olay etrafında dönüyor.
0
ein lied
(11.07.12)
(12)

son samuray

condom kurşunu
gideri var mıdır? Dün bi sahnesini izledim fena değil gibiydi ama
gideri var mıdır? Dün bi sahnesini izledim fena değil gibiydi ama
0
condom kurşunu
(10.07.12)
var.
0
ron dennis
(10.07.12)
var
0
dieselsingle2
(10.07.12)
gider varmış ama kaç dk gider sana orası önemli sonunu getirmek lazım :=)
0
chiko06
(10.07.12)
aslanlar gibi film. kesin izlemelisin.
0
i am what i am given
(10.07.12)
millet çok beğeniyor bende sorun var herhalde beğenemedim.
0
coca--cola
(10.07.12)
Hem de nasıl.
0
m__s
(10.07.12)
@coca--cola +1

bu filmi çok beğenen var ama ben sıkıntıdan patlamıştım izlerken.

edit: hatta şimdi imdb sayfasına baktım birisi "Overrated Movies" listesine almış filmi sağ tarafta görünüyo hislerime tercüman olmuş :)
0
leadri
(10.07.12)
gider ... gider...
0
fors
(10.07.12)
müzikleri için bile izlenir.
(bkz: hans zimmer)
0
arşivci
(10.07.12)
millet beğeniyor. ben de eniştemle sonuna kadar izledim onun ısrarı ile ama beni çooook sıktı. dönem filmleri falan sarmıyorsa sıkar.
0
ben smyrna
(10.07.12)
gideri olmaz mı, çok güzeldir!
0
spider03
(11.07.12)
güzel filmdir izle.
0
basond
(11.07.12)
(5)

The Walking Dead ve aile bağları

sonsuz
-------------------------------spoiler gibi----------------------çok spoilerlık da bir durum yok aslında ama neyse. Yahu burdaki kadınlar niye bir şey yapmıyor? 2.sezon 8.bölümü izliyorum şimdi. Kısa saçlı kadının kızı sophia kayboluyor. Kadın peşinden gitmiyor hep başka birileri gitsin arasın derdi
-------------------------------spoiler gibi----------------------

çok spoilerlık da bir durum yok aslında ama neyse. Yahu burdaki kadınlar niye bir şey yapmıyor? 2.sezon 8.bölümü izliyorum şimdi. Kısa saçlı kadının kızı sophia kayboluyor. Kadın peşinden gitmiyor hep başka birileri gitsin arasın derdinde. Rick şehre Hersel'ı aramaya gitti lori bozulup okçudan onu geri getirmesini istiyor. Adam da iyi yaptı sonunda biri çıkıp şu kadınlardan birine "git kendin al aq" diyebildi. Niye böyle bu dizi? Amerikalı kadınlar böyle olduğu için falan mı? Yoksa senarist midir nedir artık dizideki kadınları böyle göstermek istediği için mi? Gıcık oldum amk ya.

Ha bir de Shane gelip Lori'ye ben seni ve oğlunu Rick'ten daha iyi korurum benimle ol o yüzden gibilerinden konuştu. Zombi saldırısı olunca böyle mi oluyor
0
sonsuz
(10.07.12)
Kadın gitmek istiyor ve onu durduruyorlar. Tek başına koşup gitseydi o da kaybolurdu ve onun da başına bişey gelebilirdi. Sonra hep beraber arıyorlar zaten.

Şimdi herkes yardımcı olmaya çalışıyor birbirine ama olay kopmaya başlıyor tabii. dizide de onu anlatmaya çalıştırlar. hem liderlik hem iyilik yapmaya çalışınca bu sefer yanlış anlaşılmaya başlıyor. hep onun dediği olacakmış gibi algılanıyor.

Bir de erkekler silah ve avcılık konusunda daha iyi işte. hem de şerif var. kadınlar diğer işlerle uğraşıyorlar daha çok.

zombi saldırısı olunca sana da olur bunlar hacı merak etme :)
0
ermanen
(10.07.12)
bence anlatılmak istenen şu: e hastane yok, ilaç yok, zombiler seni yakaladığı an kaçacak yerin yok, silah kullanmayı bilmiyorsun vs. gibi birçok olumsuz unsur var. bunu eksi çağlardaki erkeğin savaşçı ve koruyucu karakterine benzetebilirsin. kadın yuvasını koruyor erkek ise kadınını..
0
plastic_angel
(10.07.12)
Dizi iyice boka sardı da ondan. Hadi para vermedi kanal ikinci sezonda da boş şehir / cadde / sokak ortamı yaratmak için, bir çiftlikte çekelim gitsin dediler de; bu kadar kendini tekrarlayan, diyalogları aynılaşan, şaşırtıcı ögesi bulunmayan bir dizi hâline gelmeselerdi iyiydi. Kadınlar ağlak, adamlar berduş... Bu ne lan? Hayır, neyin peşindeler anlamıyorum. Neyin artistliğiyle bulaşıp duruyorlar zombilere? Otur oturduğun yerde be adam. Yok bara gidecekmiş, efendim canı sıkılmışmış... Karakterleri de yönetemiyorlar doğru dürüst. Bu okçu eleman hâlâ neyin kafasıyla bunlarla takılıyor, anlamıyorum. Zaten yemesi yatması bireysel; kızı bulamadı diye kafası bin beş yüz..

Âdeta kin beslemişim yapımcıya / senariste. Çok bozdular müdür. Ne bileyim, iyiydi eskiden...
0
Dunedan
(10.07.12)
iki tane deneyimli polis, bir adet avcı, bir adet zombilerin arasında şehirde tek başına dolaşma deneyimi olan adam var, sen karını, sevgilini veya herhangi bir kadını ormana zombilerin arasına yollar mısın?

shane hem hep ikinci planda kalmanın ezikliği, hem lori'ye olan aşkı hem de baba olma ihtimali yanında zombi ortamında kafayı yiyip ipleri eline almak istiyor. psikopata bağlıyor yani.

@dunedan dizi çizgi romanı izliyor çiftlik olayı o yüzden. çizgi romanda olaylar çok hızlı ilerlediğinden çiftlikte kalınan zamanı uzattılar, çiftlikten daha çok ekmek çıkarttılar,evet biraz fazla uzattılar ama bence iyi oldu. dizinin yanında çizgi romanda çiftlikte geçen hikaye zayıf ve aceleye gelmiş gibi kalıyor biraz.
0
r_u_h
(10.07.12)
bu bir dram dizisi sonuçta.. başından beri böyleydi. spartaküs gibi dizilerle karşılaştırmayın.
0
plastic_angel
(11.07.12)
(5)

Film (eğlenmeli)

tchuck
eğlenmeliden kastım komedi değil.geçen gün sherlock'Un 2. sini izeldim. dün de iron man 2'yi izledim (downey jr takıldık bi bakıma) her ikisi de keyifli, akıcı filmlerdi.böyle akıp giden film lazım. aklınıza ne gelirse artık. bu yaz sıcağında baymasın.
eğlenmeliden kastım komedi değil.
geçen gün sherlock'Un 2. sini izeldim. dün de iron man 2'yi izledim (downey jr takıldık bi bakıma) her ikisi de keyifli, akıcı filmlerdi.

böyle akıp giden film lazım. aklınıza ne gelirse artık. bu yaz sıcağında baymasın.
0
tchuck
(10.07.12)
(bkz: eurotrip ) eğlenme garantili
0
j000ker
(10.07.12)
iron sky.
good luck chuck.
0
ekaterina
(10.07.12)
sherlock'un dizisini de izleyebilirsin hocam. zaten dizi dedigime bakma her bolum 1.5 saat falan guzel yani.
0
theperfectman
(10.07.12)
due date. eğlenmezsen paran iade
0
plastic_angel
(10.07.12)
interstate 60
0
azeroth
(10.07.12)
(2)

travestiye aşık olan cüce filmin adı ne

berayrahat
travestiye aşık olan cüce filmin adı nebir türk filmi filmde bir cüce travestiye aşık olur aynı evde yaşarlar bir gün cüce ölür travesti dolabı açar birçok lastik top çıkar ve travesti onları cücenin içinde ukte kalıp oynayamadığından dolaba sakladığı topları sokağa atıp özgür bırakır bu filmin adı
travestiye aşık olan cüce filmin adı ne

bir türk filmi filmde bir cüce travestiye aşık olur aynı evde yaşarlar bir gün cüce ölür travesti dolabı açar birçok lastik top çıkar ve travesti onları cücenin içinde ukte kalıp oynayamadığından dolaba sakladığı topları sokağa atıp özgür bırakır bu filmin adı ne
0
berayrahat
(10.07.12)
kapi acik richard gere
(10.07.12)
son nefes
(10.07.12)
(2)

latin amerika'da geçen filmler

yarey
`fidel``the mexican``blue streak` (çok az da olsa)başka neler var bildiğiniz ?extra soru : küba'da mı meksika'da mı ne geçen bi aksiyon filmi vardı. büyük ve mimari açıdan güzel binalarda kovalamacalar gerçeklesiyodu. günlük güneslik her yer. hatta bi sahne vardi sniper'li falan.
fidel
the mexican
blue streak (çok az da olsa)

başka neler var bildiğiniz ?


extra soru : küba'da mı meksika'da mı ne geçen bi aksiyon filmi vardı. büyük ve mimari açıdan güzel binalarda kovalamacalar gerçeklesiyodu. günlük güneslik her yer. hatta bi sahne vardi sniper'li falan.
0
yarey
(10.07.12)
extre soruyu bilmiyorum ama get the gringo var yeni çıktı sayılır
www.imdb.com

motorsiklet günlükleri
www.imdb.com
0
freebird5406_2
(10.07.12)
the city of god
0
holy diver
(10.07.12)
(7)

new york city'de geçen filmler

bohr atom modeli
selamlar arkadaşlar. iki üç ay boyunca new york'ta ikamet edeceğim. nyc içinde geçen büyük filmlerden (mesela the godfather gibi) ya da büyük oyuncuların olduğu filmlerden, ve nerede çekildiklerinden örnekler verebilir misiniz? teşekkür ediyorum şimdiden.
selamlar arkadaşlar. iki üç ay boyunca new york'ta ikamet edeceğim. nyc içinde geçen büyük filmlerden (mesela the godfather gibi) ya da büyük oyuncuların olduğu filmlerden, ve nerede çekildiklerinden örnekler verebilir misiniz?
teşekkür ediyorum şimdiden.
0
bohr atom modeli
(10.07.12)
şöyle ilginç bir tane var:
www.imdb.com
0
ermanen
(10.07.12)
tam istediğin gibi, defalarca izlediğim, en sevdiğim filmlerden olan, ölene kadar vaktim oldukça yine izleyeceğim bir sergio leone başyapıtı. Bence en iyi filmidir ayrıca. Brooklyn yazıyor.
www.imdb.com

the sleepers geldi aklıma, belki çağrışım yaptı de niro'dan. Hell's kitchenda geçer(en.wikipedia.org)
www.imdb.com

en.wikipedia.org (next 200 diyerek diğerlerine geçiyorsun :)
0
bach birdir
(10.07.12)
prototype ya da gta4 oyna sokak sokak ezberlersin
0
bass solo take one
(10.07.12)
25th Hour.


Ahaha, City'e takilan eleman da saglam gote gelmis yalniz.
0
fortisvita
(10.07.12)
aa nasıl unuttum. goodfellas var. bu da oldukça iyi filmdir. ama once upon a time in americayı en son izle. en iyisi o çünkü, sonra beklentilerin yüksek olmasın. :)

www.imdb.com

bir de nwewyorkta beş minare var. izlemedim ama muhtemelen newyorkta geçiyordur.
0
bach birdir
(10.07.12)
Taxi Driver www.imdb.com
Shortbus www.imdb.com gerçi büyük değil ama NYC'de geçiyor
Breakfast at Tiffany's www.imdb.com eski ama olsun
HIMYM'ın New York'a gelen turist numarası yaptıkları bölümü.
Sid and Nancy www.imdb.com bir kısmı New York'ta geçiyor, özellikle Chelsea Hotel'de. Demişken:
Chelsea Walls www.imdb.com
I Shot Andy Warhol www.imdb.com
Basquiat www.imdb.com
Smoke www.imdb.com
Blue in the Face www.imdb.com
Eski Woody Allen filmlerinin çoğu. www.imdb.com
Aklıma gelenler bunlar.
0
james choice
(10.07.12)
hacı new york i love you var, bi kısmını fatih akın çekiyor.
0
erostrada
(10.07.12)
(5)

yüzüklerin efendisi ayarında

olaguer
ayarında olmasa da ona yakın filmler böyle yaratıklı kaliteli yapımlar filan arıyorum. teeşkürler öptm kib bb
ayarında olmasa da ona yakın filmler böyle yaratıklı kaliteli yapımlar filan arıyorum. teeşkürler öptm kib bb
0
olaguer
(10.07.12)
game of thrones
harry potter
0
LORDS
(10.07.12)
noçnoy dozor ve dnevnoy dozor
ayrıca dizi ama olsun game of thrones.
0
lunedor
(10.07.12)
film değil de dizi olarak game of thrones 2 sezon 20 bölüm peşpeşe izle.
0
cha
(10.07.12)
2 sezon game of thrones demek seksi kızlarla dolu damperli kamyon demek.
0
LORDS
(10.07.12)
star wars serisi

harry potter serisi

x-men serisi

karayip korsanları serisi
0
ermanen
(10.07.12)
(2)

Biblonun İçindeki Uyuşturuculu Film

Fayfa
ya bi film vardı 2 genc dealer.a gidip adamın evinden biblo çalıyolar sonra kendi evlerinde oynarken kırıyorlar bibloyu. içinden malzeme çıkıyor falan..adı neydi o filmin?
ya bi film vardı 2 genc dealer.a gidip adamın evinden biblo çalıyolar sonra kendi evlerinde oynarken kırıyorlar bibloyu. içinden malzeme çıkıyor falan..

adı neydi o filmin?
0
Fayfa
(10.07.12)
project X
0
bigman
(10.07.12)
orta parmağını gösteren cin biblosu ise project x
0
bir kac yazar once
(10.07.12)
(4)

The Royal Tenenbaums tarzı film arıyorum

slap
evet bildiginiz The Royal Tenenbaums tarzı bir film var mı?
evet bildiginiz The Royal Tenenbaums tarzı bir film var mı?
0
slap
(10.07.12)
wes anderson ın diğer filmleri ? hatta son filmi moonrise kingdom
0
freebird5406_2
(10.07.12)
moonrise kingdom dısında hepsini izledim fakat moonrise ın düzgün bir torrent linkini bulamadım.
0
🌸slap
(10.07.12)
darjeeling limited böyle mi yazılıyordu. çok güzel. son filmini henüz izlemedim.
0
mea maxima culpa
(10.07.12)
noah baumbach filmlerine bak derim. bi de ghost world diye bi film var o da guzeldir..
0
toshiro
(10.07.12)
(4)

Aksiyonlu Film Önerisi

markelonn
Beyler hiç sıkmayacak aksiyonlu film arıyorum
Beyler hiç sıkmayacak aksiyonlu film arıyorum
0
markelonn
(09.07.12)
snatch.
0
surlefil
(10.07.12)
taken
the expendables
shoot 'em up
0
oldtimer
(10.07.12)
3-10 to yuma
0
curan
(10.07.12)
az once izledim.
Red.
Bruce Willis,Morgan Freeman,john Malkovich ve digerleri.
0
safsafinaz
(10.07.12)
(7)

post apocalyptic era ile ilgili film anime müzik çizgi roman oyun

perturbation
film, anime, çizgi roman, manga tavsiyelerinizi bekliyorum.
film, anime, çizgi roman, manga tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
perturbation
(09.07.12)
oyun: fallout serisi, borderlands
0
eksimtrak
(09.07.12)
sağol moruk ikisini de oynadım. wasteland one hundred years after the big wet'ı okumaya başladım. oradan da wasteland oyununu buldum. bayağı seveni var ama yetişemedik. yapımcıları hatta ikincisi için para topluyormuş. onun hakkında bilgin var mı?
0
🌸perturbation
(09.07.12)
simdi olmek zamani wilbur smith, post apo degil ama guzel romandir onu aratmaz macerasi kraldir ayrica clive cussler sahara,

bencil, bir serce dustu, leopar karanlikta avlanir, mavi ufuklar muson yagmurlari, maceracilar bunlar hep klas kitaplardir
0
iplikci
(09.07.12)
kesinlikle salad fingers
0
fauxhumanitas
(09.07.12)
film: madmax serisi
ç.r. ve film: judge dredd
0
commander64
(10.07.12)
i am alive geliyor şimdi ubisoft'un.
0
oldtimer
(10.07.12)
bunu da şimdi gördüm;

www.merlininkazani.com
0
oldtimer
(10.07.12)
(8)

supernatural dizisi çok mu güzel?

slash01
beyler basladım dızıye 4. bolumdeyım. yalnız bazı seylerı cok basıt geldı. gerılım fln denılıyorda ne bılım boyle cok sarmadı gıbı. sımdı hangı bolumlerı en ıyı bolumu bu dızının. gercekten 1. bolumde gerılebılcegım tarzda bolumler var mı? dızının ılk bolumunde annelerı oluyordu babalarınn pesınde k
beyler basladım dızıye 4. bolumdeyım. yalnız bazı seylerı cok basıt geldı. gerılım fln denılıyorda ne bılım boyle cok sarmadı gıbı. sımdı hangı bolumlerı en ıyı bolumu bu dızının. gercekten 1. bolumde gerılebılcegım tarzda bolumler var mı? dızının ılk bolumunde annelerı oluyordu babalarınn pesınde kosusturuyorlardı dıger bolumlerde farklı konular ıslenıyor. yanı ılerde bır degısıklıl oluyıor mu? yoksa acayıp hıkayeler tarzı bırsey mı
0
slash01
(09.07.12)
hayır değil.
3. sezondan sonra senaryo kafayı yiyiyiyiyor. az sabır. sonra her şey çok güzel oluyor.
0
fauxhumanitas
(09.07.12)
anlamaıdm 3. sezondan sonrası mı cok guzel oluyor yoksa 3. sezona kadar mı guzel?
0
🌸slash01
(09.07.12)
ilk birkaç sezon çakma sezonlar. her bölüm bağımsız hikaye filan. sonraki sezonlarda adam gibi başlıyor.

supernatural o kadar da sağlam dizi değil aslında. karakterleri yakışıklı ve karizmatik, o yüzden tutuluyor.
0
cro magnon
(09.07.12)
baya baya iyi oluyor 3. sezondan sonra. sabret. şimdi biraz öcüböcü kovalayacaklar ergen father issuelarıyle. ama sonradan allah, şeytan, melekler ve diğerleri giriyor.
peygamber bile.
SAV.
devam.
0
fauxhumanitas
(09.07.12)
ilk 1-2. sezon orda burda vampir, hayalet neyim avlıyorlar. asıl konuya 2. sezonun sonuna doğru girmeye başlıyor. yani asıl bir konu var. kahramanlarımızın hikayeleri filan anlaşılıyor. ordan sonra epey güzelleşiyor.

son sezonun son birkaç bölümü dışında süper.
0
mea maxima culpa
(09.07.12)
pekı ben o bolumlerı atlasam dırekt o bolumlerı ızlmeye kalksam arada kopukluk olur mu? bagımsız sonucta o bolumler farklı konular var. ??
0
🌸slash01
(10.07.12)
aslında kopukluk olmaz. ancak esas konulu bölümle ne zaman başlıyor tam bilemiyorum.

bir de supernatural'ın özelliği bu. arada 1-2 tane esas konulu bölüm gösterirler sonra 1 tane alakasız hortlak avlarlar bir bölüm. ilk 1-2 sezon dışında alakasız bölümler de çok güzel oluyor. sen olmadı 2. sezonun son 4-5. bölümünden başla. olmadı biraz araştır wikipedia da filan konuları yazıyor bazı dizilerin bölüm bölüm.
0
mea maxima culpa
(10.07.12)
direk 3ten başla derim. hiçbir şey kaybetmezsin bence.
0
cro magnon
(10.07.12)
(6)

Korku dizisi arıyorum

wildkiller
Sevgili duyuru sakinleri, Başlıkta da belirttiğim gibi, korku dizisi arıyorum. Öyle korkmak istiyorum ki geceleri su içmeye gidemez olayım, korkudan yatağımdan çıkamayayım, ve hatta gözlerimi kapatmaya bile korkayım."Ben her türlü şeyi izledim kolay kolay korkman ben yaa" tribinde değilim. Zor korka
Sevgili duyuru sakinleri,

Başlıkta da belirttiğim gibi, korku dizisi arıyorum. Öyle korkmak istiyorum ki geceleri su içmeye gidemez olayım, korkudan yatağımdan çıkamayayım, ve hatta gözlerimi kapatmaya bile korkayım.

"Ben her türlü şeyi izledim kolay kolay korkman ben yaa" tribinde değilim. Zor korkan bir insan da değilim.

Asyalıların bu işi çok iyi yaptıklarını biliyorum ancak mümkünse asya kökenli olmazsa tavsiyeleriniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
0
wildkiller
(09.07.12)
american horror story.
0
ekaterina
(09.07.12)
american horror story +1

the river

the walking dead (tabii bu aksiyonumsu daha çok)
0
ermanen
(09.07.12)
American Horror Story ve The River'a şiddetle katılıyorum.
0
fauxhumanitas
(09.07.12)
masters of horror'a da bak derim. ödünü koparmaz ama yönetmenler baba.
0
cerahat
(09.07.12)
twin peaks :)
0
neira
(09.07.12)
american horror story +4 mu oluyorum sayamadım.
0
eastanbool
(09.07.12)
(10)

kılıçlı krallı film-dizi önerisi

deneme17
dünyanın en yüzeysel insanı olarak kılıçlı krallı dizi ya da film önerilerinizi bekliyorum. ilk akla gelenleri izlemişimdir muhtemelen. var mıdır önerisi olan. outlander denen saçma filmden tutun da legend of seeker gibi saçma diziyi bile izleyip beğendim. krallı kılıçlı olsun yeter :)
dünyanın en yüzeysel insanı olarak kılıçlı krallı dizi ya da film önerilerinizi bekliyorum. ilk akla gelenleri izlemişimdir muhtemelen. var mıdır önerisi olan. outlander denen saçma filmden tutun da legend of seeker gibi saçma diziyi bile izleyip beğendim. krallı kılıçlı olsun yeter :)
0
deneme17
(09.07.12)
game of thrones
the tudors
the borgias
0
mortac
(09.07.12)
krallı kılıçlı oyun oynayabilirsin mount and blade warband.film dersen büyük ihtimalle izlemişsindir ama izlememişssen cennetin krallığı.
0
maraba
(09.07.12)
öneriler için teşekkürler. yalnız hepsini izledim önerdiğiniz oyunu da oynuyorum :) kıyıda köşede unuttuğum varsa işte ondan sordum :)))
0
🌸deneme17
(09.07.12)
rome..şiddetle tavsiye ederim
0
heamkhe
(09.07.12)
hoca oyuna ben de yeni başladım güzel yalnız full süvari ordusu kurdum dalıyorum kral mral demeden :)
0
maraba
(09.07.12)
kingdom of heaven
0
mula
(09.07.12)
excalibur - 80 lerde çekilmiş olan versiyon (film)
0
mortac
(09.07.12)
Conan the Barbarian www.imdb.com
Conan the Destroyer www.imdb.com
Red Sonja www.imdb.com
Kull the Conqueror www.imdb.com
The Beastmaster www.imdb.com
The 13th Warrior www.imdb.com
Dungeons & Dragons www.imdb.com
Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God www.imdb.com
Conan'ları izlemişsindir diye tahmin ediyorum. Onlar şahanedir. Diğerleri de eh işte.
0
james choice
(09.07.12)
ong bak 1-2

enfes
0
dieselsingle2
(09.07.12)
film, mists of avalon
dizi, merlin
0
neira
(09.07.12)
(3)

Belki de sadece resim

Flütist samur
bu resim hangi filmden ? ya da birinin eseriyse kime ait? Bu konu hakkında fikri olan var mı?
bu resim hangi filmden ? ya da birinin eseriyse kime ait? Bu konu hakkında fikri olan var mı?
0
Flütist samur
(09.07.12)
Resimdeki kişi Dali.
Film karesi değil, bir fotoğraf.
0
tanterosa
(09.07.12)
fotoğrafın adı atomicus, fotoğrafçı da halsman bu arada, kurgulanması ve çekim tekniğiyle ilgili epey bilgi bulunuyor ama link bulamadım şimdi.

edit: chillipaprika.com
0
kobuzchu kiz
(09.07.12)
Salvador Dali bu adam.
0
kurt cobainden hallice
(09.07.12)
(3)

arrested development neden altyazısı çıkmadı neden?

eskiden buralar hep entrydi
o kadar mı zor lan? o kadar dizi var dandik dandik. bu dizinin çıkmadı. neden?
o kadar mı zor lan? o kadar dizi var dandik dandik. bu dizinin çıkmadı. neden?
0
eskiden buralar hep entrydi
(09.07.12)
Denemedim, güvenilirliğini bilmiyorum ama, hem Türkçe, hem İngilizce var gibi görünüyor;

divxplanet.com
0
long live rock n roll
(09.07.12)
sağol da biliyorum kısmi var zaten. bak 3. sezonu üşenmişler yok. efsane bu dizi efsane.
0
🌸eskiden buralar hep entrydi
(09.07.12)
@long live rock n roll

verdiğin linkte 3. sezonun yarısı yok
0
leadri
(09.07.12)
(6)

serinin sıralaması ne şekilde?

bach birdir
1. tosun paşa2. süt kardeşler3. şabanoğlu şaban değil mi?
1. tosun paşa
2. süt kardeşler
3. şabanoğlu şaban

değil mi?
0
bach birdir
(09.07.12)
bunlar seri mi yahu
0
tantunisultansüleyman
(09.07.12)
tosun paşa 1976,
süt kardeşler 1976,
şabanoğlu şaban 1977

diyor yıl olarak.
seri mi hakkaten bu?
0
la traviata
(09.07.12)
bilmiyom ki ben hep üçleme sanıyordum. :)
0
🌸bach birdir
(09.07.12)
süt kardeşler ile şabanoğlu şaban devam filmleri gibi ama tosun paşa apayrı bir film değil mi? ben böyle biliyorum.
0
baldur2
(09.07.12)
tosun paşa apayrı bişey.
0
njtbcrn
(09.07.12)
alien serisiyle prometheus gibi düşünmek lazım biraz da.
0
stephen dedalus
(09.07.12)
(6)

Film Önerisi

LORDS
Böyle içinde değişik hekır olsun, elektronik aletler olsun ama amerikan ordusuna çalışan arnoldşıvarzenegerden mürekkep dünyayı/amerikayı falan kurtaran gerizekalı amerikan tipleri değil de böyle anti kahraman olabilir, askerli olmasın mümkünse. kendi kendine bi şeyler yapan karakter istiyorum bi şe
Böyle içinde değişik hekır olsun, elektronik aletler olsun ama amerikan ordusuna çalışan arnoldşıvarzenegerden mürekkep dünyayı/amerikayı falan kurtaran gerizekalı amerikan tipleri değil de böyle anti kahraman olabilir, askerli olmasın mümkünse. kendi kendine bi şeyler yapan karakter istiyorum bi şeyler yapsın ama gerçek şeyler. anlayanınız varsa terazisine abancam.

evinde bi şeyler yapsın mesela ya da garajında ya da alakasız bi yerde. bi şey yapmalı film.
0
LORDS
(09.07.12)
The İtalian job
0
aglak adam
(09.07.12)
"The Thirteenth Floor" diyeyim ama sci-fi var bunda.
0
ermanen
(09.07.12)
kick ass
scott pilgrim vs the world
vanishing point
aklıma bunlar geldi, artık sarar mı seni bilemiyorum.
0
amele spor
(09.07.12)
kik es izledim sevmedim.

edit: skot pilgrimi de kızlar seviyo diye önyarıyorum.
0
🌸LORDS
(09.07.12)
elektronik aletli diyosan xmende oynayan elemanın son bi filmi var çelik bişeyler diye, o olabilir
0
condom kurşunu
(09.07.12)
x-mende gambitin hakkı çok yendi. hep volverinin üzerine eğildiler ama esas gambit olaydı o daha karizma daha ilginç bi karakter. işte hep amerikan ordusu içerikli asker temalı bok püsür şeyler yapıcaz diye bunlar.
0
🌸LORDS
(09.07.12)
(14)

seri film önerisi

condom kurşunu
lotr, harry potter, star wars vb seriler dışında her türlü öneriye açığım. atış serbest, buyrun.
lotr, harry potter, star wars vb seriler dışında her türlü öneriye açığım. atış serbest, buyrun.
0
condom kurşunu
(08.07.12)
godfather
0
marcelorios
(08.07.12)
bourne, matrix, ejderha dövmeli kız
0
rony
(08.07.12)
(bkz: matrix)
(bkz: back to the future)
0
baldur2
(08.07.12)
alien.
0
ontheroad
(08.07.12)
James Bond
0
skywalkeremre
(08.07.12)
x-men
jurassic park
transporter
0
ontheroad
(08.07.12)
(bkz: Dollars Trilogy)

Aralarlarında bağ olmamasına rağmen
(ara:once upon a time)
0
homo sapiens gotgobekus
(08.07.12)
batman
spider man
tomb raider
resident evil
0
baldur2
(08.07.12)
indiana jones
rocky
0
baldur2
(08.07.12)
(bkz: saw)
(bkz: mummy)
(bkz: x-men)
0
baldur2
(08.07.12)
sherlock holmes

dizi olan sherlock uda izleyebilirsin seri film tarzında..
0
ontheroad
(08.07.12)
taken, crank, the boondock saints, kill bill
0
free bird
(08.07.12)
(bkz: emmanuelle)
soru amacına ulaştırılmıştır.
0
homo sapiens gotgobekus
(08.07.12)
green street hooligans
infernal affairs
0
lunedor
(08.07.12)
(14)

aldatmali ask filmi

leyla3
Efendim,Cok tutkulu bir ask filmi ariyorum ama filmin basrol oyuncularindan biri cok iyi giden hayatini biraksin, karisini vs aldatsin.oldukca gercege yakin olsun, butun bocalamalari, ihaneti, cinselligi, her ne varsa hayatta gostersin iste-jude law breaking and entering mesela cok cok begenmesem de
Efendim,

Cok tutkulu bir ask filmi ariyorum ama filmin basrol oyuncularindan biri cok iyi giden hayatini biraksin, karisini vs aldatsin.

oldukca gercege yakin olsun, butun bocalamalari, ihaneti, cinselligi, her ne varsa hayatta gostersin iste-

jude law breaking and entering mesela cok cok begenmesem de kotu degildi

bekliyorum, tesekkurler
0
leyla3
(08.07.12)
jude law lu closer var.
0
bipolar
(08.07.12)
@bipolar: onu da izlemisim yillar once
0
🌸leyla3
(08.07.12)
devilred
(08.07.12)
cok tesekkurler tavsiyeler icin, the english patient da izlendi:(
0
🌸leyla3
(08.07.12)
bizimkilerden goo.gl
0
yapacakbirseyyok
(08.07.12)
masumiyet de cok guzeldi
0
🌸leyla3
(08.07.12)
benim aklıma match point geldi. çok iyidir.
0
mr rosebud
(08.07.12)
2049.
0
pangea
(08.07.12)
geldiler
(08.07.12)
@geldiler: unfaithful e bayilmistim.
0
🌸leyla3
(08.07.12)
baldız baldan tatlıdır da güzel.
0
Kerpiciyan
(08.07.12)
ben çok can yakıcı, üzücü bulmuştum. niye seyrettim lam demiştim.
0
geldiler
(08.07.12)
two lovers olabilir.
www.imdb.com
0
zeeynep
(08.07.12)
marc dorcel filmleri baya tutkuludur.
0
inancsiz deve
(08.07.12)
(6)

en güzel 1-2-3 .. vs seri filmler

para var huzur yok
mesela men in black gibi ,tokyo drift gibi resident evil gibi filmler var mi aksiyonlu falan?
mesela men in black gibi ,tokyo drift gibi resident evil gibi filmler var mi aksiyonlu falan?
0
para var huzur yok
(08.07.12)
a fistful of dollars
for a few dollars more
the good, the bad and the ugly
0
uykusuz her gece
(08.07.12)
undisputed
0
fuzuli
(08.07.12)
bourne
0
anarsi yureklerde
(08.07.12)
geleceğe dönüş
indiana jones
terminator
alien
predator
0
marido
(08.07.12)
(bkz: saw)
0
ruhibirbanyo
(08.07.12)
batman begins
the dark knght
the dark knight rises.
0
pangea
(08.07.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.