Giriş
(2)

Behzat Ç nin tüm sezonlarını izleyen biri?

219 taksim 3
Ya ben Behzat Ç yi deli gibi izlerdim. Sonra geçen sene okullar açıldıktan sonra yeni bölümleri başlayınca ilk 2 bölümünü izledim. sonra okuldan dolayı bıraktım yazın izlerim dedm ama hangi bölümde kaldığımı unuttum.benm aklımda kalan 3. sezonun ilk 2 bölümünü izlediğimdi. fakat bulamadım şimdi o k
Ya ben Behzat Ç yi deli gibi izlerdim. Sonra geçen sene okullar açıldıktan sonra yeni bölümleri başlayınca ilk 2 bölümünü izledim. sonra okuldan dolayı bıraktım yazın izlerim dedm ama hangi bölümde kaldığımı unuttum.

benm aklımda kalan 3. sezonun ilk 2 bölümünü izlediğimdi. fakat bulamadım şimdi o kaçıncı bölümde kaldığımı.

ya en son hatırladığım işte behzat ç depresyondan çıkıyodu hatta harun amirim sakalını kısalttıktan sonra 'oo amirim parlamışın' espirisini yapmıştı.

bi de şu parmak kesen katilin kadın polis olduunu öğrenmiştim.

en son hangi bölümde kaldım sizce?
0
219 taksim 3
(21.07.12)
hay allah kafam karıştı iyice. peki parmak kesicinin kadın polis olduğunn anlaşıldığı bölüm kaçıncıydı?
0
🌸219 taksim 3
(21.07.12)
15 ocak tarihli bölümmüş. 47. bölümmüş.
0
njtbcrn
(22.07.12)
(4)

Leon ve Nikita Filmleri

burka
MerhabaGeçenlerde Nikita filmini izliyordum, filmin sonlarına doğru Jean Reno filme dahil oldu ve bir tetikçi rolünü üstlendi. Nikita kendisine adını sorduğunda kendini "Cleaner" olarak tanımladı.Sorum şu, Nikita filmindeki Jean Reno'dan esinlenerek mi Leon filmi çekildi ? Çünkü her iki filmde de ik
Merhaba

Geçenlerde Nikita filmini izliyordum, filmin sonlarına doğru Jean Reno filme dahil oldu ve bir tetikçi rolünü üstlendi. Nikita kendisine adını sorduğunda kendini "Cleaner" olarak tanımladı.

Sorum şu, Nikita filmindeki Jean Reno'dan esinlenerek mi Leon filmi çekildi ? Çünkü her iki filmde de ikisi "Cleaner" olarak geçiyor, aksanları, giyim tarzları filan tıpatıp aynı. Sizin de fikrinizi almak istedim.
0
burka
(21.07.12)
ahaha rastlantının böylesi, nikitayı bende dün izledim ve aynı şeyleri düşündüm. hatta daha doğrusu leon'un burdaki artist tavırları luc besson'un hoşuna gitmiş olacakki hemen almış kullanmış kendi filminde diye düşündüm. 2 yapımda fransız yapımı zaten, jean reno'da nikitada boy gösterince 2. film için en sağlam aday olmuştur eminim.
0
trajikomix
(21.07.12)
Hatta Nikita'nın kendisinden bile esinlenmiş olabilir çünkü Nikita tetikçi olarak yetiştiriliyordu. Madem bu kadar ilgi çekti öyleyse Jean Reno'nun yetiştirdiği küçük bir kız çocuğu olması da insanların hoşuna gidebilir diye düşünmüş bile olabilir.

Jean Reno Nikita'nın setinden üstünü bile değiştirmeden çıkıp Leon filmine gitmiştir :)
0
🌸burka
(21.07.12)
önceki sonraki film ilişkisi olsa süper olurmuş valla, natali portmand büyüyecek yeni nikita olcak gibisinden :)
0
trajikomix
(21.07.12)
Ben katılmıyorum, güzel filmlerin seri zorlamaları pek hoşuma gitmiyor (bkz: Rocky)

1. Nikita'da zaten Jean Reno ölüyordu Allah rahmet eylesin. Bu nedenle zaten Mathilda'ı eğitmesi mümkün olmazdı.

2. Bu iki filmin benzer paralellikleri olmasına rağmen birbirinden bağımsız olmaları çok daha güzelleştiriyor durum.

Bu nedenle son yanıtınıza tik atmıyorum bilesiniz :D
0
🌸burka
(21.07.12)
(7)

yolculuk filmi

lemmiwinks
yolculuk filmi önerir misiniz bana?izleyip de sevdiklerim:eurotripdirty girlinterstate 60: episodes of the roadsex drivedue dateinto the wildthe motorcycle diariesbig fishvar mı bunlar gibi bildiğiniz yolculuklu filmler?
yolculuk filmi önerir misiniz bana?

izleyip de sevdiklerim:
eurotrip
dirty girl
interstate 60: episodes of the road
sex drive
due date
into the wild
the motorcycle diaries
big fish

var mı bunlar gibi bildiğiniz yolculuklu filmler?
0
lemmiwinks
(21.07.12)
wild hogs
0
coca--cola
(21.07.12)
um filme falado www.imdb.com
0
lonelily
(21.07.12)
the road
www.imdb.com
0
ermanen
(21.07.12)
ben the road'i gecen hafta otobuste eve geri donerken izledim yani hayata insanliga gelecege dair butun umitlerimi boyle huuup dedi icine cekti. basarili bir film ona kusku yok ama valla iste oyle bir yapiyor ki insani...
0
mavicorap
(21.07.12)
everything is illuminated, im juli, Fear and Loathing in Las Vegas, paris texas, little miss sunshine.
stand by me de olabilir aslında.
jim jarmusch filmilerinden night on earth veya down by law da iyidir. adamın bir çok filmi yol filmi zaten.

www.imdb.com
www.imdb.com
www.imdb.com
www.imdb.com

www.imdb.com
0
fuckinginthebushes
(21.07.12)
everything is illuminated, im juli ve little miss sunshine'ı izlemiştim.
0
🌸lemmiwinks
(21.07.12)
irbat
(21.07.12)
(4)

İlk deneme çekim. Karanlığın şerri.

lyosa001
http://www.dailymotion.com/video/xsabl1_felak-ilk-teaser_shortfilms?search_algo=2
0
lyosa001
(21.07.12)
elemanı değiştirin. komedi gibi duruyor. gençlik bıyığı falan filan. ciddiye alamadım.
0
brdrbrdr
(21.07.12)
boynun o kesilen bölgesinde şah damar yoktur, haliyle boğazını kesiyo o çocuk. o kadar kesikle o kadar kan fışkırmaz. kenardan yada daha derinden kesmesi lazım o kadar kanın fışkırabilmesi için.
0
trajikomix
(21.07.12)
eleman çok tiyatral oynuyor, rol yaptığını kör bir insan anlar sağır sultan duyar. brdrbrdr ne dediyse aynen katılıyorum. zaten teaser da bi şey anlatmıyor yapılabilecek tek yorum elemanın sırıtması herhalde.
0
madyb
(21.07.12)
eleman tırt makyaj hiç yok efekt berbat elemanı uykusuz ve birazda berduş bir hali olmalı yani mesela saatlerdir uykusuz kalmış gözleri morarmış şişmiş kanlanmış kirli sakal gibi gibi piskolojisi bozuk bir adam imajı lazim makyajla yapılır tipte uygun değil zaten

mekan beyaz hiç olmamış beyaz saflığı temizliği sembolize eder mutluluk verir herif gırtlağını kesiyor buda olmamış otur sıfır
0
baknedicem
(21.07.12)
(17)

''keşke hiç başlamamış olsaydım da şimdi hepsini birikmiş izleseydim''

diskbudur
dediğiniz dizileri alabilir miyim? Lost gibi, Breaking Bad gibi, Spartacus ya da Game of Thrones gibi. yani böyle hiç izlememiş olana karşı içten içten haset geçirttiren diziler... mesela ölecem kıskancımdan bir arkadaşım var Breaking Bad'i verdim. ''olm 4 bölüm izledim fena bu dizi'' dedi. içimden
dediğiniz dizileri alabilir miyim?

Lost gibi, Breaking Bad gibi, Spartacus ya da Game of Thrones gibi.

yani böyle hiç izlememiş olana karşı içten içten haset geçirttiren diziler... mesela ölecem kıskancımdan bir arkadaşım var Breaking Bad'i verdim. ''olm 4 bölüm izledim fena bu dizi'' dedi. içimden sırtına kürekle vurma isteği geldi yeminle.. nasıl istedim onun yerinde olmayı şimdi. izlenecek bir sürü sezonu var önünde..
0
diskbudur
(20.07.12)
Uzun zaman önce birisi ''Şimdi önümde izlenmemiş bir sezon Game of Thrones olsa mutluluktan ağlardım'' demişti, hiç aklımdan çıkmaz. Ben de Lost için aynı şeyi söyleyebilirim. Ben başladığımda Lost'un 3. sezonu bitmişti ve ben 3 sezonu uyku hariç ara vermeden izlemiştim neredeyse. Öyle bir heyecanı vardı.
0
terelelli
(20.07.12)
tabiki de OZ !!!
0
plastic_angel
(20.07.12)
dexter
shameless
sherlock


hatta keşke finalleri yapıldıktan sonra haberim olsaydı böyle dizilerin varlığından da öyle izleseydim diyorum ama nafile tabii. bekliyoruz.
0
condom kurşunu
(20.07.12)
Game of Thrones kesinlikle. 2 sezonu biriktirip izledim. Üç beş sezon biriktirseydim diyorum. Şimdi biriktiremem de insanların konuştuklarını okulda asansörde falan duysam anlarım ne olup bittiğini.

Onun dışında elimde birikmiş 30 rock ve seinfeldler var <3 galp.
0
LORDS
(20.07.12)
Prison Break
ve kesinlikle Nip/Tuck...
0
kırmızıkalem
(20.07.12)
friends var bi de. kapı gibi tam on sezon.
0
dahinnotha
(20.07.12)
community
blue mountain state (keşke hiç başlamasaydım, yetiştim dizinin akışına dedim, demez olaydım yayından kaldırdı .mına koduklarım, 3 sezonu var temizinden izlemeni tavsiye ederim)
bored to death (bu da kaldırıldı)
0
dead and broken
(20.07.12)
Sherlock ve Doctor Who... İkisi de aynı senaristin elinden çıkmış paçalarından zeka akıtan diziler. Olağanüstü bir İngiliz aksanı da yanında promosyonmuş, ben öyle duydum.
0
bay beyefendi
(20.07.12)
friends..
0
barky
(20.07.12)
House M.D.

çok üzülüyorum. unutup unutup baştan izlemek istiyorum.
0
kahin ahtapot paul
(20.07.12)
ben bunu doğrudan demedim ve yaptım american horror story
0
brdrbrdr
(20.07.12)
battlestar galactica
0
clones
(20.07.12)
Futurama
0
marido
(20.07.12)
friends kesinlikle.
0
novocaine
(21.07.12)
ölümüne battlestar galactica
ve tabi ki friends.
0
beyteper canavari
(24.07.12)
Niye hiç kimse "Heroes" yazmamış ya çok süper bir diziydi.
"24" ve "Kyle XY" dizilerini de ikincilik tahtına koyuyorum.
0
foxmulder
(25.07.12)
bu 4 diziyide yarım bıraktım. devam edeyim mi =) ?
0
isikarkadasim
(25.07.12)
(2)

bir belgesel arıyorum

mvpatakan
7-8 yıl önce ya national da yada discovery de izlemiştim.mesela dönen tekme mi daha çok vurur yoksa yumruk mu nun araştırmasını yapıyorlardı.yada eski zamanlarda ki savaşlarda kılıç mı daha fazla kullanışlı balta mı karşılaştırması yapıyorlardı. yine aynı şekilde judo ustası mı döver yoksa boksör m
7-8 yıl önce ya national da yada discovery de izlemiştim.

mesela dönen tekme mi daha çok vurur yoksa yumruk mu nun araştırmasını yapıyorlardı.
yada eski zamanlarda ki savaşlarda kılıç mı daha fazla kullanışlı balta mı karşılaştırması yapıyorlardı.
yine aynı şekilde judo ustası mı döver yoksa boksör mü gibi dövüş sporlarını karşılaştırıyorlardı. hatta herkesi yenebilecek olanı açıklamışlardı. o sporu acaip merak ediyorum şu anda. soruyu sormamın bir diğer amacıda o.
böyle judocu falan tekme mekme atarken bu birinci seçtikleri spor sırf rakip ile yakın temas kurup eklem yerlerini kırma üzerine idi.

bilen,eden varsa söylesin bi zahmet. aklıma takıldı.
0
mvpatakan
(20.07.12)
Fight Science?
natgeotv.com
0
james choice
(20.07.12)
tam emin olmamakla birlikte sanırım bu.
0
🌸mvpatakan
(20.07.12)
(2)

the dark knight rises ne zama ngeliyor ?

wessago
türkiyede daha yok sanırsam ? bir psikopat içeri girir vurmasa bari.
türkiyede daha yok sanırsam ? bir psikopat içeri girir vurmasa bari.
0
wessago
(20.07.12)
türkiye - 27 temmuz 2012
www.imdb.com
0
ermanen
(20.07.12)
27 temmuz 2012.

not: yok hacı ben profesyonel red kit gölgesi oldum duyuru sayesinde :)
0
lunedor
(20.07.12)
(2)

Emmy Ödülleri

Riot
Türkiye'den yayın yapılacak mı ve yapılıyorsa hangi kanalda verilecek?
Türkiye'den yayın yapılacak mı ve yapılıyorsa hangi kanalda verilecek?
0
Riot
(20.07.12)
Ntv vermişti sanırım geçen yıllarda. Mad Men alır yine.
0
bugünlerden geriye bir yarına gidenler
(20.07.12)
Emmy her sene CNBC-e ve e2'de canlı olarak yayınlanıyor. Bir de galiba son dönemde HD-en kanalında başladı.
0
ein lied
(21.07.12)
(3)

film adı

deletesystem32
uzun zaman önce izlediğim bi korku filmini arıyorum ancak filmin bir kısmını ve sonunu hatırlayabiliyorum.filmimizde bir adet yaratıkcık var ve bu yaratıkcık insanların organları ile besleniyor.tabi bu yaratıkcığımızın diğer yaratıkcıklardan bir farkı var.bu yaratıkcık insanın neresini yerse ondada
uzun zaman önce izlediğim bi korku filmini arıyorum ancak filmin bir kısmını ve sonunu hatırlayabiliyorum.filmimizde bir adet yaratıkcık var ve bu yaratıkcık insanların organları ile besleniyor.tabi bu yaratıkcığımızın diğer yaratıkcıklardan bir farkı var.bu yaratıkcık insanın neresini yerse ondada o organ beliriveriyor.filmimizin baş karakterleri genç bir oğlan ile genç bir kız.gelelim filmimizin sonuna:

***************spoiler*****************
esas oğlanımızın gözleri mavi.filmin sonundada anlıyoruz ki meğersem bu yaratıkcık oğlanın gözlerinin peşindeymiş ve oğlanın gözlerini yiyip bırakmış.oğlanın kafasınıda bir kazığa geçirmiş.mundar etmiş yani anlayacağınız gencecik çocuğu.
***************spoiler*****************

bu saçma filmi yıllar sonra tekrar bulup izlemek istiyorum.amerikan yapımı diye tahmin ediyorum.şimdiden benim için bu filmi arayıp bulacak arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
0
deletesystem32
(20.07.12)
yok değil eminim.daha eski bi film benim dediğim.
0
🌸deletesystem32
(20.07.12)
www.imdb.com büyük ihtimal bu film.
0
takintili insan modeli
(20.07.12)
evet işte bu film.çok teşekkür ederim takıntılı insan modeli.
0
🌸deletesystem32
(20.07.12)
(6)

Film önerisi???

prinz-frost
Çok sıkılıyorum film izlemeye karar verdim ama ne izleyeceğimi bilmiyorum.. Tavsiye edebilceğiniz filmler varsa dikkate alınacaktır.Teşekkürler.
Çok sıkılıyorum film izlemeye karar verdim ama ne izleyeceğimi bilmiyorum.. Tavsiye edebilceğiniz filmler varsa dikkate alınacaktır.

Teşekkürler.
0
prinz-frost
(20.07.12)
(bkz: mr. brooks )izledim dün güzeldi.
0
trajikomix
(20.07.12)
in time
0
sofu
(20.07.12)
3 idiots
0
sekilci zihniyet
(20.07.12)
@want2die aynı tepkiyi ben de vermiştim : ) demek ki neymiş ? önyargılı olmamak gerekirmiş.
0
sofu
(20.07.12)
sick dude,trajikomix,sofu,want2die,sekilci zihniyet arkadaşlar çok teşekkürler:))
0
🌸prinz-frost
(20.07.12)
leon
0
sistem enkazı
(20.07.12)
(5)

anormal bir film

jack of hearts
`adları bir türlü hatırlanamayan filmler`den biri bu da. babam bahsetti, "zamanında böyle boktan bir film izlemiştim, çok küçüktüm. nasıl sapıkça bir şeyse bir türlü aklımdan çıkmadı." dedi. filmde siyah bir araba mevcutmuş. bu arabanın sürücüsü ruh hastasıymış, türlü gaddarlıkla buna denk gelen diğ
adları bir türlü hatırlanamayan filmlerden biri bu da. babam bahsetti, "zamanında böyle boktan bir film izlemiştim, çok küçüktüm. nasıl sapıkça bir şeyse bir türlü aklımdan çıkmadı." dedi. filmde siyah bir araba mevcutmuş. bu arabanın sürücüsü ruh hastasıymış, türlü gaddarlıkla buna denk gelen diğer araç sürücülerini öldürüyormuş. babamın 61'li olduğunu hesaba katıyorum, filmi de çocukluğumda izledim dedi.. muhtemelen 70'lerin sonunda, taş çatlasın 80'lerin başında çekilmiş bir film. ne bunun adı, bilen var mı?
0
jack of hearts
(19.07.12)
tam anlamadım ama aklıma şu geldi ilk: goo.gl

araba da kırmızı zaten, bu değildir.
0
ufukcel
(19.07.12)
şöyle bir liste var:
www.standardmadness.com

"christine" değilse, "the car" ve "the wraith" de olasılıklı geldi bu listeden
0
ermanen
(19.07.12)
the car ihtimalle
goo.gl
0
yapacakbirseyyok
(19.07.12)
stephen king'in christine adlı romanından uyarlama.

tr.wikipedia.org
0
narcissa black
(19.07.12)
muhtemelen the car. sürücüsü herhalde vardır diye ben ekleme gereği duymuştum. arabanın kendi kendine hareket edebileceği aklıma gelmedi. christine de fragmanından gördüğüm kadarıyla fena bir film değil. onu izlemiş olsa saçma sapan diye nitelendirmezdi herhalde. teşekkürler cevaplar için.
0
🌸jack of hearts
(19.07.12)
(3)

vurdumduymaz karakterli filmler

evliyacelebi
vurdumduymaz karakterli filmler arıyorum. hatta filmi izledikten sonra direk "koy götüne rahvan gitsin" modunda takılmak istiyorum.varmı böyle filmler?
vurdumduymaz karakterli filmler arıyorum. hatta filmi izledikten sonra direk "koy götüne rahvan gitsin" modunda takılmak istiyorum.

varmı böyle filmler?
0
evliyacelebi
(19.07.12)
www.imdb.com
Film tam öyle olmasa da Jason Segel'in oynadığı karakter tam aradığınız.
0
nickini vermek istemeyen uye
(19.07.12)
(bkz: big lebowski)

gerçi halısı konusunda hassas ama yine de vurdumduymaz.
0
tepedeki psychedelic adam
(19.07.12)
the big lebowski +1
0
giggs
(19.07.12)
(3)

sherlock s2ep1' de violin' le çalınan melodi

serkanphasha
sherlock s2e1' de 49.dakikadan itibaren sherlock' un violin' le çaldığı bir melodi var. bu parçanın adını bilen varsa yazarsa çok mutlu ve minnettar olacağım, şimdiden teşekkürler.
sherlock s2e1' de 49.dakikadan itibaren sherlock' un violin' le çaldığı bir melodi var. bu parçanın adını bilen varsa yazarsa çok mutlu ve minnettar olacağım, şimdiden teşekkürler.
0
serkanphasha
(19.07.12)
söz konusu videoyu nette bir yerde bulup gönderirseniz yardımcı olabilirim sanki...
0
jeanluc
(19.07.12)
videouyu gösterseydin iyi olabilirdi şu an elimde yok ama o bölümde "god save the queen" i çalıyordu belki odur.
0
1lisan1insan
(20.07.12)
irene's theme imiş. soundtrack' te buldum. yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim.
0
🌸serkanphasha
(27.07.12)
(5)

sherlock

şems
0.bölüm den sonra 1.bölüm yokmu olaylar tekrar baştan başladı bağlantılı değil
0.bölüm den sonra 1.bölüm yokmu olaylar tekrar baştan başladı bağlantılı değil
0
şems
(19.07.12)
0. bölümü izlemeseydin, 1. bölüm için deneme çekimi o.
0
bipolar
(19.07.12)
hay lan hay neyse 2 den devam ediyim sağol şöle bi baktım esas 1.bölüme tekrardan
0
🌸şems
(19.07.12)
adı üstünde işte 0. bölüm.

açıklaması şöyle: 1. bölüm için önce o 0. bölüm diye izlediğini çekmişler 40 dakikalık. sonra diziyi 90 dakikalık bölümler olarak yapmaya karar vermişler. aynı konuyu 90 dakika olarak yeniden çekmişler 1. bölüm diye de ikinci çektiklerini yayına vermişler.

önceki çekilen 40 dakikalık bölüm de dvd'ye ekstra olarak konulmuş. merak edenler bakabilir diye.
0
leadri
(19.07.12)
deli misin yaa, 1. bölüm süper bi bölüm, oyuncular farklı, oyunculuklar farklı. izle bence baştan. ya da daha sonra izle ama mutlaka izle.
0
bipolar
(19.07.12)
@leadri
başrol oyuncuları değil, diğer oyuncularda değişiklikler var. polis farklıydı diye hatırlıyorum mesela.

oyunculuklar ise kesinlikle farklı. mesela sherlock giymiyo asıl versiyonda o olay yeri kostümünü, bu da karakteri hakkında önemli bir ipucu.

o değil de, sen çok yanlış gelmişsin ne ya..
0
bipolar
(20.07.12)
(12)

how i met your mother

yarey
ilk 3 bölümününü izledim bana espriler bayat gibi geldi, tebessüm bile etmediğim yerlerde bir de gülme efektiyle yardırmışlar. türk sitkomlariyla bi fark göremedim. napiyim bir kaç bölüm devam edeyim mi, yoksa dizi hep böyle devam mı ediyor ?
ilk 3 bölümününü izledim bana espriler bayat gibi geldi, tebessüm bile etmediğim yerlerde bir de gülme efektiyle yardırmışlar. türk sitkomlariyla bi fark göremedim. napiyim bir kaç bölüm devam edeyim mi, yoksa dizi hep böyle devam mı ediyor ?
0
yarey
(19.07.12)
güldüğün bir abd sitcomu var mı misal? yoksa zaten, zorlamanın da anlamı yok. ama bence sitcom standartlarına göre gayet komik bir dizi. diğerlerine gülüyorsan buna da gülersin.
0
sir gawain
(19.07.12)
dizi sadece komik değil. takip edeceğin bir konu var. bu konuya kaptırırsan güzel gidiyor. ancak ben de öyle kahkahalar atarak izlediğim bir bölüm hatırlamıyorum. yine de en sevdiğim dizilerden biridir.
0
himmet dayi
(19.07.12)
@sir gawain : açıkçası pek dizi izlemem, bu aralar elim boş olduğu için başlayayım dedim ve bu benim ilk yabancı komedi dizim.

@himmet dayi : hikayesi için izlenir diyosun yani.
0
🌸yarey
(19.07.12)
dizideki en önemli nokta karakterlerin geçmişlerine dönüşler ve ilerleyişleri bence. örneğin barney'nin eski halinin olduğu bölümde ben kahkalarla gülmüştüm. ben ilk bölümünü izlediğimde çok sevmiştim.
0
keneabidin
(19.07.12)
daha önce yabancı komedi dizisi izlemediysen, gülmemen normal aslında. şu halde seinfeld izlesen, o bile komik gelmeyebilir. önce biraz izleyip kulağını, gözünü bi alıştır. giderek daha eğlenceli gelmeye başlar.
0
sir gawain
(19.07.12)
hikayesi için de izlenir. ancak ben mesela şöyle başlamıştım. cnbc-e'de denk geliyordu sürekli, ben izliyordum. hoşuma da gidiyordu. arkadaşlar en baştan başlayarak izle deyince başladım ve aslında bir konusu olduğunu farkettim. daha çok sevdim.
0
himmet dayi
(19.07.12)
sen devam et bölümler ve sezonlar geçtikçe güzelleşiyor. bunca insan yanlış yapıyor olamaz
0
jedilance
(19.07.12)
friends izle. taklitlere takılma.
0
thecalamity
(19.07.12)
öyle çok güleceğin kopartmalık bölümleri yok ama keyifle izlenebilecek bi dizi.

Gülmek istiyorsan two and a half men'in 4'ten sonraki sezonlarını(öncekiler de güzeldi ama sonrası daha güzel) tavsiye ederim.
0
rodriguez2
(19.07.12)
devam et, kaç sezon oldu izliyorum.. teşekkür edeceksin..
0
ir10
(19.07.12)
bence kronolojik olarak git, yani daha klasik bir diziyle baslarsan amerikan mizah anlayisi daha anlamli gelmeye baslar, tabi ki kulturel farkliliklar dolayisi ile en basitinden neyin komik geldigini anlamayabilirsin ama her isin bir iyi yapilisi vardir, turk dizilerinde senaryo cok yavas ilerler ayni planda on saat iki kisi konusur, uzun uzun bakismalar olur, uzattikca uzatirlar, amerikalilar sporda da mizahta da daha seri hareketleri seviyorlar, doayisiyla tr de dizi iki saat surer ama reel olarak icindeki konu espri rahatlikla yarim saatte amerikan dizisinde anlatilir. bir de bizdeki konulari zaten ondan bundan calip sonra adapte ediyorlar. orjinal espriyi gormus olursun.
seinfeld bence televizyonda komedide bir miladdir bence onunla basla, eger sarmazsa mesela ingiliz dizilerine veya uzakdogu dizilerine bakabilirsin.
0
mavicorap
(19.07.12)
barney için izliyorum ben.
0
alideemir1
(19.07.12)
(10)

Breaking Bad

daddy
İlk sezon 2. bölümdeyim ve bayılmak üzereyim. Başlarda sıkıcı, sonradan açılan dizilerden midir kendisi?
İlk sezon 2. bölümdeyim ve bayılmak üzereyim. Başlarda sıkıcı, sonradan açılan dizilerden midir kendisi?
0
daddy
(19.07.12)
ilk bölümler biraz sıkabilir ama sonra anlamıyosun zamanın nasıl geçtiğini.
0
leadri
(19.07.12)
aksiyon değil dram sınıfında bir dizi izliyorsun. bunu göz önüne al, sonra da 2. sezonun sonlarına kadar dayan. sonra açılıyor, kopamıyorsun.
0
zgrydn
(19.07.12)
nasıl sıkılırsın ya, ben ilk bölüm sonunda daha ekran kararmadan 2. bölümü açmıştım? sonra da 4 sezon nasıl geçti anlamadım.

ayrıca, diziler breaking bad ve diğerleri olarak ikiye ayrılır.
0
robin crusoe
(19.07.12)
eğer ilk iki bölümde sıkıldıysan gerisini izleme bence.
0
sozkiyici
(19.07.12)
bence izleme. çünkü izlersen birdaha hiç bir diziyi beğenmezsin breaking bad'den sonra. dizi izlemenin tadı filan kalmaz.
0
adilyashar
(19.07.12)
2 nin ortalarında bende bi ara baya sıkıcydı ileri sarıyordum sahnelerde falan. 3e geçtim yenice çılgın atıyorum merakla diğer bölüme geçiyorum
0
jedilance
(19.07.12)
o tempo bunaltıyorsa seni doğrudan izleme derim.çok daha yavaş bölümler var 3. sezonda. herkes her şeyi izleyecek diye bir kaide yok, damak tadınıza uymuyordur belki.
0
sanal hayvan
(19.07.12)
bu dizi aksiyon-macera dizisi değil. Dizinin en güzel yanı karakter değişimleri vs.. bu bakımdan git gide güzelleşiyor diyebiliriz ama bu bölümlerin hızlanması falan değil! Ama olay örgüsü, karakterler ve ince detaylarıyla bence de gelmiş geçmiş en iyi dizilerden biridir.
0
rodriguez2
(19.07.12)
Tamam yeter, saçmaladınız. Aksiyon vs. istediğimi nereden çıkarıyorsunuz. Ben cevabımı aldım.
0
🌸daddy
(19.07.12)
Yetmez! Benim de diyeceğim var: ilk bölümde korkunç sıkılmış ve nefret etmiştim, çok az diziden bu kadar sıkılmışımdır. Biraz dayanın.gerçekten güzel bir dizi...
0
firez
(19.07.12)
(3)

unforgiven filminden bir replik

milistroke
clint eastwood filmin sonlarında -tam olarak neyi kastettiğini anlayamadığım- bir replik sarfediyor: "deserve has got nothing to do with it". peki ama ne demek istiyor?a- etki/tepki diye bir olayın aslında olmadığınıb- insanların birbirlerinin yoluna rastlantısal olarak çıktığını, hiçbir şeyin başım
clint eastwood filmin sonlarında -tam olarak neyi kastettiğini anlayamadığım- bir replik sarfediyor:

"deserve has got nothing to do with it".

peki ama ne demek istiyor?

a- etki/tepki diye bir olayın aslında olmadığını
b- insanların birbirlerinin yoluna rastlantısal olarak çıktığını, hiçbir şeyin başımıza hak ettiğimiz için gelmediğini
c- gene hackman'ın, yaptığı şeylerin iyi olduguna inandığını, ama aslında öyle olmadığını; bu nedenle de başına gelecekleri 'hak etmek' değil 'cezalandırılmak' olarak yorumlaması gerektiğini

ben bunların arasında kaldım.

not: a ile b birbirine benziyor, evet.
0
milistroke
(19.07.12)
bu replikten şıklar arasında en uygunu bence C olur
0
berginyonbaenre
(19.07.12)
bariz b
"hak etmenin bununla hiç ilgisi yok" gibi bir anlama geliyor hatta.
0
lunedor
(19.07.12)
507
(19.07.12)
(5)

Bu filmin adını bilen arkadaş?

bence hos oldu
Ustalar resmen saplantı oldu çıktı bende ekşiye de yazdım sonuç yok biri desin ne olur lan hayatımı yaşayamıyorum :)http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=%2328147529
Ustalar resmen saplantı oldu çıktı bende ekşiye de yazdım sonuç yok biri desin ne olur lan hayatımı yaşayamıyorum :)

www.eksisozluk.com
0
bence hos oldu
(18.07.12)
Valla zannetmiyorum o olacağını; ama hikâye epey bir tanıdık geldi. İlla ki böyle filmler vardır; ama belki olabilir. Olaylar benzeşiyor; ama dediğim gibi pek ümitvar değilim bu olabiliceğinden. Zamanında Star'da izlemiştim ben de bu dediğimi:

www.imdb.com
0
senbilin
(19.07.12)
yok hoca değil onların alayı genç idi.
0
🌸bence hos oldu
(19.07.12)
bu film şu film miydi;

çocuk, kız ile kendileri için yenilemek istedikleri eski harabe bir oteli kendi eliyle yeniliyordu ev yapıyordu. sonra kız evlenmeden bir gün önce geliyor o evi yaptığını görüyor. çocuk oduncu muydu neydi. kız okumuş ve zengindi babası bürokrat mıydı bir şeydi..

eğer buysa ben de yakın zamanda izledim ama adını hatırlamıyorum.
0
holy diver
(19.07.12)
Yok hocam o da değildi ya bildiğin yakışıklı ve güzel zengin gençlerdi oduncu moduncu hak getire :) dilerim buluruz ya hu.
0
🌸bence hos oldu
(19.07.12)
netice alamayacağız sanırım ?? benim yine bir umudum var.
0
🌸bence hos oldu
(20.07.12)
(1)

bir fransiz filmi

mavicorap
konusu kabaca soyleydi, ceo pozisyonunda bir kimyaci var, cok guzel ideal bir hayati var, son model araba, guzel bir ev, es, cocuklar ...bir gun downsizing sebebiyle bunu isten cikariyorlar, bu adam da yillardir ayni sirkette calisiyor, isi onu cok tanimlayan seylerden biri, mahviluyor, ailesine fal
konusu kabaca soyleydi, ceo pozisyonunda bir kimyaci var, cok guzel ideal bir hayati var, son model araba, guzel bir ev, es, cocuklar ...
bir gun downsizing sebebiyle bunu isten cikariyorlar, bu adam da yillardir ayni sirkette calisiyor, isi onu cok tanimlayan seylerden biri, mahviluyor, ailesine falan soyleyemiyor, gizlice is aramaya basliyor ama onun konumundaki bir insan icin cok zor tabi. daha sonra tam onun ozelliklerine uygun bir is ilani cikiyor, yasadiklari sehirde bu ozelliklere uygun 3 aday daha var. bu adamin gittikce psikolojisi bozuluyor ve diger adaylari birer birer caktirmadan oldurmeye basliyor. boylece is kendine kalacak tekrar eski basarisina ulasacak kabus bitecek. fakat sonunu hatirlamiyorum.
filmin yilini, oyuncularini, yonetmenini, hicbirseyini hatirlamiyorum sadece cok basarili buldugumu hatirliyorum. 2000li yillarda yapilmis yani yeni bir film. basroldeki adam koyu renk sacli, takim elbise falan giyen, 40larinin sonu 50 lerinin basinda bir adam.
bu filmi izlemis olan var mi?
herhalde afisini gorsem de hatirlarim...
imdb'de soyle bir bakindim bulamadim.
0
mavicorap
(18.07.12)
budur hacı :
www.imdb.com
0
seyduna6687
(18.07.12)
(4)

kısa film..

dedim dedim de kime dedim
bir kısa film vardı..ödül falanda almıştı.iki uçak 2.dünya savaşı uçakları it dalaşındalar sonra mermileri falan bitiyordu..animasyon.. bazen siyah beyazada dönüyordu film..neydi bunun ismi.?
bir kısa film vardı..ödül falanda almıştı.iki uçak 2.dünya savaşı uçakları it dalaşındalar sonra mermileri falan bitiyordu..animasyon.. bazen siyah beyazada dönüyordu film..neydi bunun ismi.?
0
dedim dedim de kime dedim
(18.07.12)
sadece 2 uçak vardı..tek kişilik avcı uçağı gibi..animasyondu birde..
0
🌸dedim dedim de kime dedim
(18.07.12)
Bu mu?
vimeo.com
0
skatheist
(18.07.12)
ya adobe yada flashla falan yapılmış gibiydi..baya bir ayrıntılıydı filmde falan uçağın iç tertibatını falan da görebiliyordun..tamamı animasyondu yani..neydi ya..
0
🌸dedim dedim de kime dedim
(18.07.12)
buldum..
www.youtube.com
0
🌸dedim dedim de kime dedim
(18.07.12)
(2)

on the road

runlolarunn
Türkiye de gösterime girdi mi bilmiyorum ama on the road filmini türkçe altyazılı olarak nereden edinebilirim ya da izleyebilirimm?
Türkiye de gösterime girdi mi bilmiyorum ama on the road filmini türkçe altyazılı olarak nereden edinebilirim ya da izleyebilirimm?
0
runlolarunn
(18.07.12)
türkiye'de girmedi. avrupa'da eylül ekim gibi görünüyor. herhalde o tarihlerde bize de gelir. belki filmekimi'nde olur.

www.imdb.com
0
merhum
(18.07.12)
fransa'da gösterimdeydi mayıs sonu haziran başı gibi. bence bize sonbaharda gelir. bir yerde okumuştum festival görmüş iyi filmleri çok kişi izlesin kim vurduya gitmesin diye yaz bitince gösterime sokuyorlarmış. örnek bir zamanlar anadolu'da.
0
miss antartika
(18.07.12)
(1)

vizyondaki hangi filme gidilir panpalar?

yokumbenburda
evet panpalar?
evet panpalar?
0
yokumbenburda
(18.07.12)
şehrinde vizyondaysa cafe de flore gizli bir hazine gibi...
0
saim
(18.07.12)
(3)

Hacıvat Karagöz Neden Öldürüldü Cariye Dili?

rearazem
Şimdi gece gece soracağın soruyu seveyim arkadaş diyenler olabilir. Ama ben onlara fake değilim, fak yu diyorum.Bu güzelim filmin en başında Kadı Pervane, Hacıvat'ı cariyeleriyle işi pişirirken yakalar.Cariyeler Kadı'nın geldiğini görünce aralarında bağrışıp, kaçışıyorlar.İşte o dil necedir, benim s
Şimdi gece gece soracağın soruyu seveyim arkadaş diyenler olabilir. Ama ben onlara fake değilim, fak yu diyorum.

Bu güzelim filmin en başında Kadı Pervane, Hacıvat'ı cariyeleriyle işi pişirirken yakalar.

Cariyeler Kadı'nın geldiğini görünce aralarında bağrışıp, kaçışıyorlar.

İşte o dil necedir, benim sorum budur.
0
rearazem
(18.07.12)
türkçe konuşuyolar
0
kennym
(18.07.12)
Vai liepper banilbel daburska gibi bir şeyler söylüyor. Pencereden bakıp Kadıyı görünce.

Türkçe en son baktığımda böyle bir dil değildi.

Arada "Kadu geldu" diye bir cümle ediyor doğru. Ama gerisi başka dilde. Yani ben öyle anlıyorum en azından.

Eski Türkçe'yi ayırt edebiliyor kulaklarım.

Hala yanlışsın diyorsanız metni yazmanızı rica edeceğim.
0
🌸rearazem
(18.07.12)
Hacivat - Yanduuk! Pervane Hazretleru!
Şeref-ü ihsan eyledinüz kadı hazretlerü.
Eşrefoğlu Beyimiz bendeganı
göndermiş Antalya'ya, ulak olarak...
Antalya hisarından Tekelioğlu selamı ider!
Mektub.
Sahil kenarında yanımuşuz,
yoğurt ilacıynan derman araruz.
Allahtan sizin ev ahalisi yardım itdüler de...
Cacik olduk elhamdülilla!

Pervane - Menüm saruk da yakuşmuş!

Hacivat - Ya, Saruk sararuk, sarumsak severuk!
O da bi yerde cacikun pezevengü...
0
gnostiktekin
(20.07.13)
(2)

hayat var - film

rurouni
hayat var filminde erdal beşikcioglu'nun evinin oldugu yer neresi bilen var mı?
hayat var filminde erdal beşikcioglu'nun evinin oldugu yer neresi bilen var mı?
0
rurouni
(17.07.12)
küçüksu ydu sanki yanlış hatırlamıyorsam.
0
euteamo
(17.07.12)
küçüksu, ama film için bir kulübe inşa ediyorlar diye biliyorum.
0
le faquir
(17.07.12)
(4)

Kola Hakkında Eski Bir Şişe Tasarım Belgeseli

kahin ahtapot paul
Coca Cola ya da Pepsi ile ilgili izlediğim bir belgesel-yapımı arıyorum.Futbol ile alakalı yeni bir kampanyanın gelişim süreci anlatılıyordu. Çalışılan bir fikir olarak mesela 2.5 litrelik kola şişesinin bir kısmında şekil olarak futbol topunun eklenmesi vardı. Çalışanların ofisteki halleri bir beyi
Coca Cola ya da Pepsi ile ilgili izlediğim bir belgesel-yapımı arıyorum.
Futbol ile alakalı yeni bir kampanyanın gelişim süreci anlatılıyordu. Çalışılan bir fikir olarak mesela 2.5 litrelik kola şişesinin bir kısmında şekil olarak futbol topunun eklenmesi vardı. Çalışanların ofisteki halleri bir beyin fırtınası şeklinde ilerliyordu. Bulabilene 2 bira ısmarlıyorum.
0
kahin ahtapot paul
(17.07.12)
Belgeseli bulamadım ama sizin için araştırınca şu sonuçlara denk geldim, belki size fikir verir.

www.flickr.com
www.flickr.com
www.flickr.com
inventorspot.com
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(17.07.12)
yok 2009-2010 kadar yeni değildi, izlediğim yapımdaki ürün çıkmamış bile olabilir hatta :)
0
🌸kahin ahtapot paul
(17.07.12)
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(17.07.12)
Hayır :/ Olay bir şişe tasarımı üstüne ofisteki kampanya süreci hakkında. Genel bir şey değil sadece futbol için bir çalışma.
0
🌸kahin ahtapot paul
(17.07.12)
(4)

breaking bad de neden herkes kapakli telefon kullaniyor

keltikfrost
niye niye niye?
niye niye niye?
0
keltikfrost
(17.07.12)
superheroesetc.blogspot.com

ucuz olduğundan, kırılıp bükülmesinin kolay olduğundan (son bölümde mike çatır çutur harcamıştı telefonu) ve konuşmayı nispeten gizlediğinden dolayı onları kullanıyor olabilirler. alayı uyuşturucuyla uğraşıyor sonuçta.
0
ufukcel
(17.07.12)
"Dinlenme" şüphesi halinde bir elle kapağı, diğer elle gövdeyi tutup ikiye ayırmanızı ve cihazı kolayca imha etmenizi sağlar birincisi, ayrıca Amerika'da bu tip içinde önceden yüklenmiş belli bir konuşma süresi (atıyorum 40 dakikalık konuşma) halde gelen "kullan-at" tipi telefonların tamamı bu şekilde kapaklı, sadece mesaj alıp göndermeye ve arama yapıp arama kabul etmeye yarayan basit cihazlardır ikincisi...
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(17.07.12)
sinematografik olarak da daha havalı sanırım :

- konuşma bittikten sonra telefonu çat diye kapatabilme
- sinir anında ortadan ikiye bölebilme
- telefona cevap verme olayının; belli belirsiz yes tuşuna basma eylemiyle değil de kapak açma hareketiyle daha belirgin olarak verebilme.
0
brkylmz
(17.07.12)
iphone'dan daha sempatik
0
yuto
(17.07.12)
(3)

Bunlardan hangileri izlenir?

hjarteblod
Bilgisayarda önceden indirdiğim bisürü film buldum. Günde 1 (bazen 2) film izliyorum, stokları eritme şansım var yani ama hangilerini tez zamanda izleyeyim çok güzeldir, ya da çok kötüdür hiç vakti kaybetmeyeyim?-The Dreamers-Closer-Last Night-Lost In Translation-Before Sunset & Before Sunrise-Che P
Bilgisayarda önceden indirdiğim bisürü film buldum. Günde 1 (bazen 2) film izliyorum, stokları eritme şansım var yani ama hangilerini tez zamanda izleyeyim çok güzeldir, ya da çok kötüdür hiç vakti kaybetmeyeyim?

-The Dreamers
-Closer
-Last Night
-Lost In Translation
-Before Sunset & Before Sunrise
-Che Part One & Two
-The Bothersome Man (Den Brysomme Mannen)
-Frozen River
-Il Conformista (The Conformist)
-Martha Marcy May Marlene
-Seeking Justice
-Soy Cuba
-Thumbsucker
-Wicker Park
-Hight Fidelty
0
hjarteblod
(17.07.12)
soy cuba
0
yarey
(17.07.12)
lost in translation
high fidelity
the bothersome man
0
sir gawain
(17.07.12)
CLOSER da iyidir.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(17.07.12)
(12)

kemal sunal filmleri

renton
en beğendiğiniz filmleri hangileridir?
en beğendiğiniz filmleri hangileridir?
0
renton
(17.07.12)
adını unuttum da şabanın kız tavlama kitabı vardı okuya okuya kızı tavlamaya çalışıyordu da adı neydi, bilen biri yazarsa izliyim bari bi da.

ps: hocu beni niye tiklemedin yau, benim favorim de bu filmdi, adını unuttum diye mi bu muamele?
0
condom kurşunu
(17.07.12)
# 1 Korkusuz Korkak
# 2 Tosun Paşa
# 3 Kibar Feyzo
# 4 Sakar Şakir
# 5 Davaro
# 6 Şark Bülbülü
# 7 Dokunmayın Şabanıma
# 8 Kanlı Nigâr
# 9 Süt Kardeşler
#10 Hababam Sınıfı

Benim Top 10 listem aynen bu şekildedir.
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(17.07.12)
dokunmayın şabanıma adlı filmiydi sanırım @condom kurşunu
0
🌸renton
(17.07.12)
çöpçüler kralı, üç kağıtçı ve korkusuz korkak.
0
baldur
(17.07.12)
-şabanoğlu şaban
-tosun paşa
-süt kardeşler
-korkusuz korkak
-kibar feyzo
-çöpçüler kralı
-şark bülbülü
-sakar şakir
-hababam sınıfı
0
proustun bir aski
(17.07.12)
çöpçüler kralı, tosun paşa
0
daddy
(17.07.12)
davaro ve korkusuz korkak kemal sunal'ın şahsımca en iyi filmleridir.
0
etna
(17.07.12)
0
heritage
(17.07.12)
bu duyuru silmeyin de arşiv olsun. Arada girer izlerim.
0
alideemir1
(17.07.12)
zübük. üstüne tanımam
0
ardaron
(17.07.12)
favorim sakar şakir
0
Tyler89
(17.07.12)
100 numaralı adam.
0
piszenci
(17.07.12)
(9)

şöyle gemili denizli ekşın filmi önerisi

condom kurşunu
olan var mı? batmalı falan da olur, kusursuz fırtına ayarında da olur.
olan var mı? batmalı falan da olur, kusursuz fırtına ayarında da olur.
0
condom kurşunu
(17.07.12)
pek action yok ama güzel bir denizcilik filmidir
white squall
www.imdb.com
0
freebird5406_2
(17.07.12)
eski bir filmdir ama çok severim ben waterworld
0
mehmet lutfi
(17.07.12)
poseidon'dan kaçış
0
kullanicadi
(17.07.12)
Das Boot. Yıllardır izlemek nasip olmadı. Sen izle benim yerime.
0
geberix
(17.07.12)
benjamin button?
0
plastic_angel
(17.07.12)
master and commander the far side of the world

muhteşem bir film.

edit: nickin süpermiş. hahahha.
0
baldur
(17.07.12)
yarey
(17.07.12)
crimson tide , denzel washington & gene hackman
0
EasyTiger
(17.07.12)
Bir festival kapsamında izlemiştim, pek güzeldi, etkileyiciydi. umarım bulabilirsiniz de izlersiniz. ''Poll''

divxplanet.com
0
balekmek
(17.07.12)
(1)

Batman - Knightfall Çizgi Romanları

0326
Şimdi film öncesi bi gaza geldim, gittim 3 cilt the dark knight rises'ın esinlendiği çizgi roman serisini aldım. fakat aldıktan sonra bi baktım dc comics in yeni çıkardığı 600 sayfalık ciltlerde Knightfall, Knightquest, ve KnightsEnd diye 3 farklı bölüm var. benim elimdeki ufak ciltlerde knightfal
Şimdi film öncesi bi gaza geldim, gittim 3 cilt the dark knight rises'ın esinlendiği çizgi roman serisini aldım. fakat aldıktan sonra bi baktım dc comics in yeni çıkardığı 600 sayfalık ciltlerde Knightfall, Knightquest, ve KnightsEnd diye 3 farklı bölüm var. benim elimdeki ufak ciltlerde knightfallun içindeki bölümler ve knightsend var. acaba ben yanlış bi iş mi yaptım, yanlış şeyleri mi aldım?
0
0326
(17.07.12)
Türkiye'de galiba 1numara yayınçılık tarafından zamanında çıkarılan seride Batman'in düşüşü ve Bane karakteri var. son Batman Rises filmide bu seriden esinlenmiş.Kaliteyi uzaklarda arama :)
Asıl seri budur.Diğer seriler Bruce Wayne'in tekerlikli sandelyede geçen maceralarını ve diğer bir seride ise Batman'in yerine geçen Azrael karakteri üzerine olabilir.Seri isimleriyle aram pek iyi değil ama kısaca böyle olması lazım.
0
denizcimavisi
(17.07.12)
(6)

dizilerden bıkmak ve anime tavsiyesi

gonul_isleri
sizde de var mı bilmiyorum ama dizilerden bıktım izleyemiyorum artık(yerli yabancı). animeye mi başlasam diyorum. çizgi filmleri seven birisiyim. bazen turkmenistan televizyonunda eski çizgi filmleri izliyorum(bugs bunny, tom jery...). anime nasıldır iyi midir? hangisinden başlayayım?
sizde de var mı bilmiyorum ama dizilerden bıktım izleyemiyorum artık(yerli yabancı). animeye mi başlasam diyorum. çizgi filmleri seven birisiyim. bazen turkmenistan televizyonunda eski çizgi filmleri izliyorum(bugs bunny, tom jery...). anime nasıldır iyi midir? hangisinden başlayayım?
0
gonul_isleri
(17.07.12)
anime tavsiyesi diye aratırsanız milyon tane duyuru var konuyla ilgili.
0
anonim yazar
(17.07.12)
Death Note izleyerek başlayacaksın tabi ki. Sonrasında bana PM atacaksın, sırasıyla gideceğiz diğer sağlam animelerden.
0
norek
(17.07.12)
death note iyi bir başlangıç olacaktır evet. hemen ardından naruto'ya başlayalım. baya gaz bir seridir o da. ardından da one piece'e geçeriz. evet.
0
gates
(17.07.12)
erufen rito ve naruto imdb den buldum iyiler herhalde.
cevap gelmiş narutodan başlayayım.
0
🌸gonul_isleri
(17.07.12)
death note'u izlemeden önce basilisk,angel beats falan gibi kısa çıtır çerezlik şeyler(anime sitelerinden konusu ilgini çeken şeylere bakabilirsin.ama dikkat et 24 bölümden fazla olmasın alışma sürecinde) izle alış biraz.death note'la başlarsan beklentin biraz yükselebilir.death note'u da 25.bölümde bırak devamını izleme.
0
mtfbwy
(17.07.12)
kısa serilerle başlayacaksa
death note
fullmetal alchemist brotherhood
shigurui (bıraz agır gelebilir gerçi)
basilisk (anime kültürüden uzaksan biraz saçma gelebilir)
uzun seri istiyorsan
bleach
one piece

samurai x'i ovalarını izleyebilirsin

bir çok kişinin aksine naruto başlama 5 bölüm sadece konuşma izlemek çok sıkabilir.

tek parça izlemeklik birşeyler istiyorsan ses edersin onları ses ederiz
0
exodia
(17.07.12)
(6)

Vampire diaries Hakkında

infernalcadre
Selamlar yardımseverlerSıkı bir dexter izleyicisi olarak tarafıma vampire diaries adlı dizi önerildi.Sizce nedir nasıldır memnun kalırmıyız.Saygılar
Selamlar yardımseverler

Sıkı bir dexter izleyicisi olarak tarafıma vampire diaries adlı dizi önerildi.

Sizce nedir nasıldır memnun kalırmıyız.

Saygılar
0
infernalcadre
(16.07.12)
ben izledim ikinci sezonda sıkıldım bıraktım. zevk meselesi tabi.
0
kullanicadi
(17.07.12)
dexter dan sonra, sana alice harikalar diyarında izliyor gibi gelebilir :D ama güzel dizidir. Sırf gözler bayram etsin diye bile izlenebilir. sürükleyici kolej gençliği vampir dizisi :D
0
janavarorion
(17.07.12)
çok liselim moduna girebilen bir dizi.
adamlar çok güzel, tam benim tipimde ikisi de. bir süre sonra izlemeyi bıraktım. ama çene kemikleri tek kelimeyle ****epic!****
hatta <3
ay rezilleştim.

neyse, salyalarımı silersek, konu çok sofistike değil, senaryo da çok orijinal değil bence.
0
fauxhumanitas
(17.07.12)
peki vampire diaries mı sherlock holmes mi?
0
🌸infernalcadre
(17.07.12)
Dexter'ı seven bunu da sever diyemeyiz. Farklı kulvarlardalar. Fantastik türünü seviyorsanız, dizisiz kaldığımız şu yaz aylarında gideri var.
0
demirlisomya
(17.07.12)
ben 3 sezonu da izledim. eğer ıyy ergen dizisi triplerin yoksa izleyebilirsin. twilight çakması deniyordu ama twilight bundan çakmaymış meğer. vampirler, cadılar, kurt adamlar hayaletler gırla. ama izlettiriyo kendini.

başroldeki mal oğlan çok embesil. onun yüüznden diziyi bırakacaktım da klaus fln saolsun.
0
coralblush
(17.07.12)
(1)

bu hangi filmden?

tck35
ve şahıs imparatora ne yapıyor bilemedim?http://foto-cell.com/dosyalar/366618bb8b3190a.gif
ve şahıs imparatora ne yapıyor bilemedim?

foto-cell.com
0
tck35
(16.07.12)
i was me but now he s gone
(16.07.12)
(3)

bicak sirti na baslasam mi

leyla3
nasil bir dizi? devama deger mi? su basroldeki donsuz gezen adami sevmedigim icin onyargiliyim. mehmet cok gozukuyo mu yan rollerde mi? klasik turk dizisi mi uzatmali vs
nasil bir dizi? devama deger mi? su basroldeki donsuz gezen adami sevmedigim icin onyargiliyim. mehmet cok gozukuyo mu yan rollerde mi? klasik turk dizisi mi uzatmali vs
0
leyla3
(16.07.12)
izleyin bence oyunculukları güzeldi. melisa sözen için izlemiştim ben
0
cdiyez
(16.07.12)
klasik türk dizisi değildi, en azından ilk beş-altı bölümü izleyebilirsiniz, ilginizi çekerse devam edersiniz.
0
firez
(16.07.12)
ooffffff melisa sözen' i getirdin yine aklıma, off ki ne off.

izle.
0
charlesbukowskiineksi
(17.07.12)
(10)

Dizi öneri

Hayalperest Vişne
Arkadaşlar bana Breaking Bad kalitesinde dizi önerebilir misiniz ?mümkünse min. 2, max. 7 sezon olsun.
Arkadaşlar bana Breaking Bad kalitesinde dizi önerebilir misiniz ?

mümkünse min. 2, max. 7 sezon olsun.
0
Hayalperest Vişne
(16.07.12)
yok öyle bir dizi. yenilerden suits'i seviyorum ben çok ama kesinlikle breaking bad'le mukayese edemem.
0
jack of hearts
(16.07.12)
dexter
0
keltikfrost
(16.07.12)
Sanırım Mad men iyi bir alternatif
0
🌸Hayalperest Vişne
(16.07.12)
10 sezon falan ama friendsten iyi dizi yok.
0
barky
(16.07.12)
her zamanki gibi ben de dexter diyorum.
0
blatta hiberna
(16.07.12)
sherlock. 2 sezon ama 6 bölüm :)
0
solomon
(16.07.12)
Devam etmekte olan kaliteli diziler listesi. Seç, beğen, al.

1) 2 Broke Girls
2) Breaking Bad
3) Burn Notice
4) Californication
5) Continuum
6) Dexter
7) Episodes
8) Falling Skies
9) Game of Thrones
10) Homeland
11) How I Met Your Mother
12) It's Always Sunny in Philadelphia
13) Modern Family
14) New Girl
15) Shameless
16) Spartacus
17) Suits
18) The Big Bang Theory
19) The Killing
20) The Mentalist
21) The Newsroom
21) The Walking Dead
22) White Collar
0
strateji
(16.07.12)
sporu seviyorsan Friday night lights diyorum, 1. sezonu yeni bitirdim duvara kafa atıyorum.
0
theherbaliser
(16.07.12)
daha kaliteli the wire var
0
hgeg
(16.07.12)
biri kalite dedi mi (bkz: twin peaks) der geçerim. (ama tabi david lynch seviyorsan.)
0
ein lied
(16.07.12)
(3)

Romantik Dramatik

hayatkafe
Adam sevdiği halde şehirden gidiyor ya da kız sevdiği halde ayrılıyor felan böyle çok güzel dramatik filmler var mı?
Adam sevdiği halde şehirden gidiyor ya da kız sevdiği halde ayrılıyor felan böyle çok güzel dramatik filmler var mı?
0
hayatkafe
(16.07.12)
birileri yazacak nasılsa, ben olayım: before sunset/ sunrise
0
albayrak
(16.07.12)
(bkz: the family man) böyle başlıyor.
0
rodeocu
(16.07.12)
kedili madam
(16.07.12)
(3)

bir türk filmi vardı yazlık yerde geçen.

slash01
2kız 1 erkek yazlık bır yere gıdıyorlardı. şapşal bır cocuk vardı kızlardan bır tanesıne asıktı. bu kızda bardan tanıstıgı kaslı bır cocukla takılıyordu. cocuk hırsızdı.. şapşal cocuk yakalıyordu bunu ama kızlar terslıyordu şapşalı.. en son yakalıyorlardı.. fılmın sonundada cocuga babasından mal ka
2kız 1 erkek yazlık bır yere gıdıyorlardı. şapşal bır cocuk vardı kızlardan bır tanesıne asıktı. bu kızda bardan tanıstıgı kaslı bır cocukla takılıyordu. cocuk hırsızdı.. şapşal cocuk yakalıyordu bunu ama kızlar terslıyordu şapşalı.. en son yakalıyorlardı.. fılmın sonundada cocuga babasından mal kalıyordu.. sonra kız bunu arıyordu cocuk da arabada sallamıyordu kızı.. cocugun tısortundede hamsi resmi vardı.. neydı fılmın adı?
0
slash01
(16.07.12)
zampara seyfettin
www.youtube.com
0
freebird5406_2
(16.07.12)
kedili madam
(16.07.12)
acibademli..
0
toshiro
(16.07.12)
(1)

Odysseus Destanı'nın Filmi

denizaya
Şu resimdeki abinin oynadığı filmi kanal d 'de izlemiştim yıllar önce.türkçe altyazılı divx'ini veya türkçe dublaj vcd, dvd, tvrip bulmak mümkün mü?The Odyssey (1997) http://www.imdb.com/title/tt0118414/
Şu resimdeki abinin oynadığı filmi kanal d 'de izlemiştim yıllar önce.

türkçe altyazılı divx'ini veya türkçe dublaj vcd, dvd, tvrip bulmak mümkün mü?

The Odyssey (1997)
www.imdb.com
0
denizaya
(16.07.12)
Şöyle birşey var fakat nedir ne değildir bilemedim.

www.divxkurt.com
0
Skey295
(16.07.12)
(9)

film tavsiyesi

foseptik çukuru
midnight in paris veya barcelona barcelona gibi hem güzel hem de böyle şehir manzaralarının bol olduğu,naif bir film önerebilir misiniz ?
midnight in paris veya barcelona barcelona gibi hem güzel hem de böyle şehir manzaralarının bol olduğu,naif bir film önerebilir misiniz ?
0
foseptik çukuru
(16.07.12)
ağır sanat filmi istiyorsun demek sen, birazdan üşüşürler bekle biraz.
0
theherbaliser
(16.07.12)
ya çok da ağır değil saydığım filmler, o kıvamda olsun kafi.
0
🌸foseptik çukuru
(16.07.12)
A Dangerous Method vardı. Çok hafif değilse de fotoğraf karesi gibi manzara sahnesi var bolca.
0
tanterosa
(16.07.12)
@ theherbaliser, midnight in paris ve barcelona barcelona mı ağır film? aksine bu ikisi gayet akıcı ve rahat filmlerdir.

film önerisine gelirsek before sunset ve before sunrise önerilerine katılmakla beraber 2 days in paris filmini de öneririm.
0
dragon1653
(16.07.12)
in bruges
0
lunedor
(16.07.12)
drive
0
free bird
(16.07.12)
@dragon1653 isimleri çok sofistike geldi :)
0
theherbaliser
(16.07.12)
paris i love you, ny i love you, vicky christina barcelona aklima ilk gelenler. sonra aklima baska gelen olursa eklerim..
0
toshiro
(16.07.12)
Whatever works ve organize işler geliyor ilk olarak aklıma.
0
noluyo yaa
(16.07.12)
(13)

Sonunda "hasss sktirrrr!!" dedirten filmler..

secretcode
Sonunda "oooooohaaa!" "hasss sktrrrr" dedirten, türkçe veya yabancı filmler?
Sonunda "oooooohaaa!" "hasss sktrrrr" dedirten, türkçe veya yabancı filmler?
0
secretcode
(16.07.12)
saw 1
0
fatihkkk
(16.07.12)
(bkz: oldboy) tam sonunda değil gerçi ama, daha da ne oha dedirtebilir ki bu filmden başka?
0
terelelli
(16.07.12)
nicole kidman'ın this house is ours, diye kafayı yediği film (the others'mış adı). çok orjinal değil ama şaşırtıcı.
0
african rain
(16.07.12)
devilred
(16.07.12)
lunedor
(16.07.12)
farklı bir şey izle.

(bkz: spoorloos)
0
godfrey
(16.07.12)
pek kimsenin bilmediği the awakening'i öneririm.
0
invicta
(16.07.12)
klasiktir ama olağan şüpheliler.
0
yvandal
(16.07.12)
(bkz: buried)
(bkz: ben x)
0
sizofren hayaller
(16.07.12)
shawshank redemption
0
barky
(16.07.12)
l.a. confidental
0
estruda
(16.07.12)
hem sonunda hem başında hem ortasında:

(bkz: memento)
0
mattiadestro
(16.07.12)
shutter island
0
ein lied
(16.07.12)
(11)

Film Tavsiyesi...

komutanlogar
Böyle 5 üniversiteli arkadaş yaz tatilinde kampa gidiyo olsunlar, yolda giderlerken lastiklerinden bir tanesi patlasın ıssız bir motelde geceyi geçirsinler motelde bunlardan ve gizemli motel sahibinden başka kimse olmasın, şişko ve gözlüklü eleman espri yapsın, tuvaletini yapmak için moteli değilde
Böyle 5 üniversiteli arkadaş yaz tatilinde kampa gidiyo olsunlar, yolda giderlerken lastiklerinden bir tanesi patlasın ıssız bir motelde geceyi geçirsinler motelde bunlardan ve gizemli motel sahibinden başka kimse olmasın, şişko ve gözlüklü eleman espri yapsın, tuvaletini yapmak için moteli değilde ıssız bir orman bulup oraya gitsin ve orada öldürülüp bir kuyuya atılsın, siyahi ve kaslı erkek yakışıklı erkek ile olan biteni sorgulasın siyahi yakışıklı ve salak kız ölsün sarışın kız psikopat motel sahibinin eski model arabasına binip kaçsın.
0
komutanlogar
(15.07.12)
tabutta röveşata.
0
invicta
(15.07.12)
juninho77
(15.07.12)
aradığın film mumya evi kardeşim.. orjinal adı wax of house olması lazım.. bi bak derim, tam anlattığın gibi :)
0
ruhibirbanyo
(15.07.12)
@
ruhibirbanyo ona baktım dostum.
0
🌸komutanlogar
(15.07.12)
birkaç yaklaşık sonuçla texas chainsaw massacre
0
african rain
(15.07.12)
aradığın film. 13. cuma
0
even i say faith no more
(15.07.12)
senaryonla benzeyen tarafı tatilde kampa gidiyor olmaları aynı sadece ama bir bak www.imdb.com
0
utkucbkc
(15.07.12)
elbette 13. cuma ve yine yaklaşık sonuçla psycho (motel)
kimlik diye bir film vardı yine motelli ama psikolojik, güzel.
0
african rain
(15.07.12)
arkadaşaklar bu 13.cumanın en iyisi hangisi
0
🌸komutanlogar
(16.07.12)
orjinali en iyisi bence. ikisini izledim, 3.sü var mı bilemiyorum.
0
african rain
(16.07.12)
bu olmaz mı ?
www.imdb.com
0
utkucbkc
(16.07.12)
(3)

Acil Dram Filmi Aranıyor

kingbulva
Gençler bana en acilinden bir dram filmi söyleyin uyuyakalmadan izleyebileyim. Bin Jip, Black tadında falan olursa süper olur. Hadi bakalım güveniyorum size.
Gençler bana en acilinden bir dram filmi söyleyin uyuyakalmadan izleyebileyim. Bin Jip, Black tadında falan olursa süper olur. Hadi bakalım güveniyorum size.
0
kingbulva
(15.07.12)
cinderella man, ben x, old boy. şimdilik aklıma gelenler bunlar.
0
aglak adam
(15.07.12)
öyle çok ağır bi dram değil ama ben çok duygulanmıştım izlediğimde;

(bkz: oh ahsiseu)
0
ruhibirbanyo
(15.07.12)
İzlemediysen the descendants iyidir ama çok bilinen bir film, izlemiş olabilirsin.
0
calculus119
(15.07.12)
(7)

yeni bir dizi'ye başlamak istiyorum

chess.is.my.life
game of thrones'in 2. sezonunu yeni bitirdim, içimde büyük bir açlık var. sizce beni ne yatıştırabilir? tavsiyeleriniz nelerdir?selam, sevgi, saygı
game of thrones'in 2. sezonunu yeni bitirdim, içimde büyük bir açlık var. sizce beni ne yatıştırabilir? tavsiyeleriniz nelerdir?

selam, sevgi, saygı
0
chess.is.my.life
(15.07.12)
battlestar galactica
0
mortac
(15.07.12)
rome

carnivale
0
tira
(15.07.12)
homeland
breaking bad
life
spartacus
sherlock
0
qutay88
(15.07.12)
araya bi rome at banko
0
aşksız prens
(15.07.12)
Luther, sherlock'un eline verir.
0
calculus119
(15.07.12)
dexter
dexter
dexter
...
..
.
0
blatta hiberna
(15.07.12)
uysa da shameless uymasa da shameless
0
condom kurşunu
(15.07.12)
(1)

film bulmaca

tck35
küçükken izlemiştim belki 15 seneyi geçti,bir uçak çöl gibi bir yere düşüyodu, sonra uçağı gemi yapıp okyanusta gidiyolardı falan, evet çöle düşüyodu sonrada aynı uçak yüzüyodu, hatta kokpitten denizin altı mükemmel görünüyordu, uçakta çeşit çeşit tipler vardı, neydi bilemedim, hep bir daha denk gel
küçükken izlemiştim belki 15 seneyi geçti,bir uçak çöl gibi bir yere düşüyodu, sonra uçağı gemi yapıp okyanusta gidiyolardı falan, evet çöle düşüyodu sonrada aynı uçak yüzüyodu, hatta kokpitten denizin altı mükemmel görünüyordu, uçakta çeşit çeşit tipler vardı, neydi bilemedim, hep bir daha denk gelirim umudu ile yaşadım gelemedim :(

edit: bulunmuştur... teşekkürler hollowlife, nokta atışı.
0
tck35
(15.07.12)
www.imdb.com The Last Flight of Noah's Ark
0
hollowlife
(15.07.12)
(1)

şu klip filimden alıntı mı yoksa sarkıya özel mi

kakoy
http://www.youtube.com/watch?v=quxsZJe4P38
0
kakoy
(15.07.12)
(bkz: Aşk Geliyorum Demez) filminden olmalı.

not: ilk 5 saniyesine baktım.
0
hypathia
(15.07.12)
(4)

Friends dizisinin 3. sezonunda

pembegurba
Merhaba;Evet friends dizisine başladım, önceden izleyenler belki bilir, 3. sezonunda monica ve richard bir daha buluşmuyorlar mı? Ne biliyim ben çok üzüldüm.
Merhaba;

Evet friends dizisine başladım, önceden izleyenler belki bilir, 3. sezonunda monica ve richard bir daha buluşmuyorlar mı?

Ne biliyim ben çok üzüldüm.
0
pembegurba
(15.07.12)
friends with benefits olacaklar kısa bi süreliğine.
0
galadnikov
(15.07.12)
neyse zaten vikipediden acıklı bi şekilde öğrendim tenks
0
🌸pembegurba
(15.07.12)
spoiler olacak ama, ki öğrenmişsiniz bir şeyler zaten, ileride ona uyuz olacaksınız üzülmeyin boşuna.
0
anonim yazar
(15.07.12)
spoiler istemişsin. son sezonlarda chandler ile monica evlenecekken richard engel olmaya çalışıyor fakat baltalayamıyor.
0
Barki
(15.07.12)
(2)

The Sopranos

Riot
Merhaba arkadaşlar. Bu dizinin 3. sezon ve devamını nereden izleyebilirim?
Merhaba arkadaşlar. Bu dizinin 3. sezon ve devamını nereden izleyebilirim?
0
Riot
(15.07.12)
internette yok mu ki ?
0
molla leon zelig macmanus el ayyar kutal
(15.07.12)
Bulamadım internette, kaldırılmış her yerden.
0
🌸Riot
(15.07.12)
(7)

komedi filmi

renton
american pie serisisuperbadthe 40 year old virginbeğendiklerim arasında.bunlara benzer komedi filmi önerisi istiyorum.mutlaka izlemelisin dediğiniz de olur. yerli de olabilir.bir de 21 jump street nasıl bi film?
american pie serisi
superbad
the 40 year old virgin

beğendiklerim arasında.bunlara benzer komedi filmi önerisi istiyorum.mutlaka izlemelisin dediğiniz de olur. yerli de olabilir.

bir de 21 jump street nasıl bi film?
0
renton
(15.07.12)
(bkz: project x)
0
pukka212
(15.07.12)
renuinion american mıydı neydi, serinin devamı çekildi. onu izle
0
sttc
(15.07.12)
euro trip güzeldir, filmdeki "scotty doesnt know" şarkısına çok gülmüştüm.
0
basond
(15.07.12)
the inbetweeners movie olabilir
0
hophophoba
(15.07.12)
Tam adını hatırlayamadığım ama " patronu öldürme sanatı" gibi bir adı olmalı.
0
ground
(15.07.12)
hangoverı yazan kişi ben olmalıydım
0
skywalkeremre
(15.07.12)
@sttc izledim serinin devamını. @skywalkeremre hangover'ı da izledim.
öneriler için teşekkürler.
0
🌸renton
(15.07.12)
(5)

Bir Film Vardı

foxmulder
15-20 sene önce seyrettiğim bir filmdi. Bir grup insan ormanlık bir alanda bir tren vagonunu iterek seyahat ediyorlardı. Galiba bunları kovalayan bir de askerler vardı. Böyle garip bir filmdi. Hiç seyreden var mı acaba? Filmin ismi neydi?
15-20 sene önce seyrettiğim bir filmdi. Bir grup insan ormanlık bir alanda bir tren vagonunu iterek seyahat ediyorlardı. Galiba bunları kovalayan bir de askerler vardı. Böyle garip bir filmdi. Hiç seyreden var mı acaba? Filmin ismi neydi?
0
foxmulder
(15.07.12)
train de vie www.imdb.com
0
bloody
(15.07.12)
iterek götürdükleri tek bir vagon vardı diye hatırlıyorum ama gene de teşekkürler bloody
0
🌸foxmulder
(15.07.12)
vagon değil de drezin olmasın o? vagonu nasıl itiyorlardı ki? stalker'dan aklıma geldi drezin. onda da askerler falan vardı.
0
dunyanin en gereksiz adami
(15.07.12)
filmi hatırladım. ama ismini bende merak ediyorum :) hatırladığım cine 5 de çıkmıştı. hatta bir kadın doğum falan yapıyordu içinde. vagon daha çok bizim istiklal tramvayına benziyordu ama 17-18 sene olmuştur seyredeli
0
delidir yakalayin
(15.07.12)
drezin değildi, eminim.
0
🌸foxmulder
(24.07.12)
(1)

Bu film veya sahne nerden ?

ermanen
http://i121.photobucket.com/albums/o233/dionisis_01/massaker8080.gif
0
ermanen
(14.07.12)
matrix aklıma geldi
0
denizaya
(14.07.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.