Giriş
(2)

Ankara-Polatlı minibüs/otobüsleri nereden kalkar, kaç saatte gider

mevtagezer
merhaba,soru başlıktadır, teşekkürler.
merhaba,

soru başlıktadır, teşekkürler.
0
mevtagezer
(12.07.13)
Aştinin önünden geçtiklerini görmiştüm de saatlerini bilmiyorum.
0
safsafinaz
(12.07.13)
safsafinaz
(12.07.13)
(5)

oranın adı ne??

öseleköselek
Bahçelievlerde Metroport avm'nin arkasında yer alan,Marmara üni'nin oraları da kapsayan semtin adı nedir? mahallle adı filan da olur yani.
Bahçelievlerde Metroport avm'nin arkasında yer alan,

Marmara üni'nin oraları da kapsayan semtin adı nedir? mahallle adı filan da olur yani.
0
öseleköselek
(12.07.13)
bahçelievler mahallesi olarak geçiyor orası. marmara'nın arka kısımları ise soğanlı.
0
granger
(12.07.13)
bahçelievler merkez. marmara'nın oralar soğanlı değil. arada yayla var. orası da bahçelievler.
0
dokunmakalbime
(12.07.13)
peki çamlık dedikleri yer bu bahsettiğimiz yerlere uzak mı??
0
🌸öseleköselek
(12.07.13)
uefa meydanın alt tarafına doğru olan caddeyi diyorsun sanırım ya şimdi bende unuttum dur araştırıym.
0
lord
(12.07.13)
benım bıldıgım çamlık meydana giden cadde ustundekı yer. çamlık hastanesı vs de var orda.marmara üniye dolmusla 15 dak cıvarı yanı
0
tadutadu
(12.07.13)
(2)

Kozyatağından boğaziçi üni ye

Gülnane
Bostancıdan ya da kozyatağından boğaziçi üniversitesine nasıl gidebilirim?
Bostancıdan ya da kozyatağından boğaziçi üniversitesine nasıl gidebilirim?
0
Gülnane
(12.07.13)
direkt servisler var, onun dışında kadıköy'den 125 diye bir otobüs var ama az geçer, beşiktaş ve kabataş'tan da 43r ve 559c gibi otobüsler geçiyor.
0
sleth
(12.07.13)
Dolmuş (ya da başka bir şeyle) Kadıköy -> Metrobüsle Zincirlikuyu -> 43r ya da 559c ile Hisarüstü

ya da

Dolmuş (ya da başka bir şeyle) Kadıköy -> Vapurla Beşiktaş -> 43r ya da 559c ile Hisarüstü
0
long live rock n roll
(12.07.13)
(4)

Adanalı olan, Adana'da yaşayan

imfhh
Resmen Adanalı bir bilirkişi arıyorum. Lakin ne izdivaç için ne de kalacak yer/yurt sormak için. Adana hakkında nesnel ve öznel bilgilere ihtiyacım var. Merkez Park ve çevresi ise özellikle ilgilendiğim yer. Hatta ve hatta şimdilerde yıkılması önerilen 5 Ocak Stadyumu hakkında çok ciddi düşünüyorum.
Resmen Adanalı bir bilirkişi arıyorum. Lakin ne izdivaç için ne de kalacak yer/yurt sormak için.

Adana hakkında nesnel ve öznel bilgilere ihtiyacım var. Merkez Park ve çevresi ise özellikle ilgilendiğim yer. Hatta ve hatta şimdilerde yıkılması önerilen 5 Ocak Stadyumu hakkında çok ciddi düşünüyorum.
Gerekli gereksiz her türlü bilgiye ihtiyacım var anlayacağınız. Ama vikipedi'den okuduğum bana yetmemeli, kişisel düşüncelerinizi merak ediyorum.
Messelaaa, "Adana şöyle güzeldir insanlar stada giderken şu şekil geyinir, stada gitmeden önce şurada toplanır veya bir heykel/anıt vardır ki herkes iyi bilir. O anıtı gördün mü bil ki emniyettesin. Ben o heykelin kırmızı olmasına karşıyım. Mavi daha çok yakışır gibime geliyür. Hele lise sonda bi kızla o heykelin altında öpüştüydüm onu hiç unutamıyom. Ama bi tane bina/kule vardır her yerden görünmese bile bizim balkondan muhakkak görünür. Bak onun altında da öptüm bi kızı. Neyse. Metro/Tramvay şurada aktarma yapar, şu güzergah daha çok kullanılır. Merkez Parkın sağ kolu beyaz türklerin, sol kolu da beyaz yakaların muhitidir"
falan gibi ne bileyim.
Kebabı şurada yiyecen, şırayı şurada içecen tarzı değil yalnız. Turist değilim yerleşmeyi düşünüyorum diyelim. Bana Adana'yı anlatın dostlar.

Bu uğurda yeşillendirilmeli miyim yoksa dolandırmadan konpile açık mı oynayalım bak işte bu da başka bi soru.
0
imfhh
(12.07.13)
Adanaliyim, uzun zaman gitmedim. Adana guzel yerdir, insanlari aydindir, bakma adana adliyesinde zirt pirt olay ciktigina:D anasagligi mithatpasa gibi semtler kenar mahallelerdir, turgut ozal, kenan evren luks yerler. Isimleri de igrenc ama neyse. Gol cevresi cok guzeldir, her aksam orda tur atilit. Trafik yok. Amma ve lakin sicak fena, sicak kotu, sicak bela. Adami surundurur ya, diyarbakir sicagi falan halt etmis. Insani samimidir, komsuluk falan ölmedi orda, benm sulale orda, onlar anlatiyorlar. Bi arkadasim da cukurovada okuyo o anlatmisti, dolmusta biri taciz etmis arkadasimi, sofor aninda kenara cekmis yolcular da adami dove dove indirmis asagi. Ben ank.da yasiyorum, bu ank.da olmaz mesela. Tacize ugrasan umursayan olur mu bilmem. Kapkac yankesicilik kucuk saat civarinda cok olur dikkat. Bi de ataturk parki var iste gezilck yer. Pek bi yeri yok. Baraja piknige gider dayimlar flan. Aslinda cok da buyuk bi sehir degil. Ama guzel, ah sicak olmasa.
0
chavez s venezuela
(12.07.13)
Kebap da kazancilar carsisinda yenir:D
0
chavez s venezuela
(12.07.13)
abi gercekten ne yazacagimi bilemedim. adana'yi sevmedigimden mi, yoksa yazacak bir seyim olmadigindan mi bilmiyorum ama 94-07 arasi aktif, 07- halen pasif (ben disarida, ailem burada) olarak adana'da yasadim. ne bok yemisim ben acaba. stadin da yaninda oturuyorum sayilir.

yalniz venezuela'dan nasil gorunuyor hic bilmiyorum ama insanlari aydin falan degil. :D olsa olsa kendine has bir bagnazligi var denebilir.
0
sendelemeden
(12.07.13)
Chavez s venezuela +1 :)) Adanalıyım, milletin söylediği gibi de bağnaz felan değilim / değiliz !.. Atıp tutmadan önce şu şehirde gerçek anlamıyla yaşamayı bilseler bu dedikleri için kendilerinden utanırlardı, neyse !!..

Ben sadece şunu ekleyeyim; çarşıdaki tarihi istanbul kazancılar kebapçısına git. Koşarak git hemde :D ama içki içerim fasıla eşlik eder sabaha kadar eğlenirim dersen ramazandan sonra gitmeni tavsiye ederim. Benim adanaya gelen ( türkiyenin hemen hemen her yerinden ) misafirlerimi götürdüğümde ağızları açık kaldı kafayı yediler eğlenmekten :D

Her türlü sıkıntıda seve seve yardım ederiK gardaşşş :D :D
0
ondkz
(12.07.13)
(4)

Ayvalık - Kaz Dagları

kibrit kutusu
Selamlar. Suan ayvalik sarimsakli civarlarindayiz. Bu cevrede geçilecek görülecek nereler vardır?Kaz daglarına nasıl gideriz, hangi tarafına gideriz?Buraları bilenlerin her türlü tavsiyelerine Açıgiz. Teşekkürler şimdiden.
Selamlar. Suan ayvalik sarimsakli civarlarindayiz. Bu cevrede geçilecek görülecek nereler vardır?
Kaz daglarına nasıl gideriz, hangi tarafına gideriz?
Buraları bilenlerin her türlü tavsiyelerine Açıgiz. Teşekkürler şimdiden.
0
kibrit kutusu
(11.07.13)
kazdağlarına edremit tarafından çıkabilirsiniz.fakat belli saatleri olması çıkış için.ayrıca yukarısı oldukça soğuk oluyor ona göre çıkacak olacaksanız.

cennet tepesine çıkın bir akşam güneş batarken.bir sabah ayvalıktan yat turuna katılın oldukça eğlenirsiniz.

cundaya gidin.sabah kahvaltınızı yukarıda ki değirmende yapın.eski rum evleri arasında yürüyün.bulabilirseniz papalina yiyin.

bir ayvalıklı olarak bunları önerebilirim.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(11.07.13)
araç yoksa işiniz zor. eğer araç varsa ayvalık'tan edremit yönüne doğru gitmeniz gerekiyor. ayvalık-edremit arası 40km kadar. burdan çanakkale istikametine devam edip 10km kadar sonra akçay'a gelirsiniz. burdan sonraki güzergah üzerinde sırasıyla hasanboğuldu, pınarbaşı, mıhlı çayı ve adatepe değerli yerlerdir. küçükkuyu çıkışından sonra soldan 30km kadar devam edip assos'a gidilebilir.

bunların hepsini bir günde yapmak mümkün değil, seçim yaparak gezebilirsiniz. yine de sabah erken saatte yola çıkmak gerekir.

bu arada cunda'yı, şeytan sofrası'nı ve ayvalık'ın sokaklarını da gezmeyi unutmayın.
0
holydreamer
(11.07.13)
Aracımız var.
0
🌸kibrit kutusu
(11.07.13)
safari +1
0
historien
(11.07.13)
(8)

Ankara otogardan ODTÜ'ye nasıl gideriz ?

hepta
Hafta sonu arkadaşımla OTDÜ tanıtım günlerine gitmeye karar verdik. Biletimizi aldık fakat Ankara'yı hiç bilmiyoruz. Yardım eden olursa sevinirim.
Hafta sonu arkadaşımla OTDÜ tanıtım günlerine gitmeye karar verdik. Biletimizi aldık fakat Ankara'yı hiç bilmiyoruz. Yardım eden olursa sevinirim.
0
hepta
(11.07.13)
taksiyle yaklaşık 20 tl. aşti'nin önünden 417 no.lu otobüsle ya da odtü'ye gelen dolmuşlarla da gelebilirsiniz.
0
acemmi
(11.07.13)
aşti'den konya yolu'na çıkıyorsunuz(sor gösterirler). buradan geçen ve eskişehir yolundan giden bütün dolmuşlar odtü'den geçer. fakat ancak ödtü'nün girişine gidersiniz, içeriye yürümeniz gerekir ki içerisi malum baya geniş. örnek dolmuşlar(1-2 dakikada bir geçer): türkkonut, ümitköy/çayyolu, koru sitesi, toki turkuaz, bilkent, yaşamkent.
0
osurdum
(11.07.13)
@osurdum un dedigi gibi kapiya kadar gelip, kapida kizilaydan gelen ve odtunun icine giren dolmuslara binebilirsiniz. yurumenize gerek yok bu sicakta.
0
dusunuyorumbulamiyorumoyleyseyokumgaliba
(11.07.13)
O zaman konya yoluna çıkıp dolmuşlara soruyoruz, odtü'den geçene atlıyoruz. kapıda inince içeri giren dolmuş bekliyoruz bir de ?

Peki ordan kızılay'a falan nasıl gidebiliriz, gelmişken bir de Ankara'yı gezelim biraz diyoruz.
0
🌸hepta
(11.07.13)
acemmi +1 2 vesaitle de gidebilirsiniz ama hiç gerek yok. belki biraz beklersiniz ama üzerinde odtu yazan her dolmuşa değil kocaman ODTU yazan dolmuşlara binin, rektörlükte veya KKM'de de inersiniz. ama sorun tabi şoföre "abi odtunun içine giriyo mu? " diye.
ya da ego kart alıp 417'ye binebilirsiniz. o da farklı bir istikametten yine Odtunun içine girer. uğraşmayın öyle in-bin.
0
sirkelimon
(11.07.13)
yemekhanenin oradan kızılay dolmuşları kalkar. haftaiçi 5'e kadar yemekhanenin oradan, 5'ten sonra da yurtların orada bulunan sunshine'nın oradaki otobüs duraklarının oradan kalkarlar. ilk durak odtudur, son durak kızılaydır.
0
sirkelimon
(11.07.13)
@sirkelimon

bu dolmuşlara da gene konya yolundan mı bineceğiz ?
0
🌸hepta
(11.07.13)
aştinin önünde binadan çıkınca hemen çevre yolu var zaten, orası konya yolu.en kötü oradan birine soruverirsin. en üst kata çık ama önce. insanları takip edersen zaten 2 çıkış var, ikisinde de dolmuşlar durur. tavs,yem aştiyi arkana alınca soldaki durağa git, orada dolmuşlar daha az kalabalık oluyo.
0
sirkelimon
(12.07.13)
(7)

Vizesiz gidilebilecek en iyi ülke?

hll4747
Hem çok pahalı olmasın hem de gezip görülebilecek yerleri olsun istiyoruz.Nereler olabilir?
Hem çok pahalı olmasın hem de gezip görülebilecek yerleri olsun istiyoruz.Nereler olabilir?
0
hll4747
(11.07.13)
Vizesiz gidilebilecek derseniz; Japonya, Rusya falan derim. Ulaşıma da para vermeyim diyorsanız Balkanlardan başka seçeneğiniz yok. Bosna, Sırbistan, Karadağ üçlüsünden birini seçeceksiniz.
0
granger
(11.07.13)
ucuz derseniz balkanlardaki vizesizler.

biraz daha para öderim derseniz, brezilya, japonya vs.

yazar yazmaz aynı cevabın geldiğini görünce, ek yapayım dedim.

ucuz için gürcistan. hava yolu ile rize, oradan geçiş olabilir
ek olarak lübnan, ama uçak biletleri çok ucuz değil.

skyscanner.com dan her yer diğer gidiş destinasyonunu seçerseniz, alterntifler bulunabilir.
0
gurur
(11.07.13)
makedonya ohrid gölü..
skopje'ye sabihadan ucacan. ordan 3 4 saat minibüs.
gecelik 10 15 euro temiz güzel.
albanlar biraz kildi hatirladigim.
bu arada varan ulusoy fialn da gidiyo oralara otobüsle. ama ucaga göre cok da ucuz degil.. oralara esya gotureceksen belki iyidir. millet o yuzden kullaniyo otobüs.
0
rusdemezale
(11.07.13)
Japonya +1 ve Singapur--ama ucuz değildir.
Malezya hem ucuz hem vizesiz.
0
puc
(11.07.13)
Ülke pahalı olmasın ama uçak biletleri pahalı olabilir derseniz Tayland derim. Ama kışın gitseniz daha iyi.
0
whoosie
(11.07.13)
ohrid leş. bi olayı yok. sırbistan belgradda gece hayatını yaşayın, sonra karadağ kotor/bar/budva civarınde denize, doğaya, yeşile, maviye, tarihe doyun, gelin.
0
trachemys scripta elegans
(11.07.13)
nerdeyse hiç para harcamayım, ulaşımım masrafsız olsun, deli gibi gezeyim diyosan gürcistan.
0
s e ff a f
(11.07.13)
(3)

90lar dizisindeki mekan

napoli
Bu akşam 90lar dizisinde gördüğümüz, minibüsçü çocuk ile liseli kızın minibüsü çekip deniz manzarasına daldıkları yer neresi olabilir?
Bu akşam 90lar dizisinde gördüğümüz, minibüsçü çocuk ile liseli kızın minibüsü çekip deniz manzarasına daldıkları yer neresi olabilir?
0
napoli
(11.07.13)
caps olsaydı yorum yapabilirdik.
0
isildur
(11.07.13)
dizi darıca'da çekiliyor muhtemelen darıcaya yakın bir yerdir.
0
mattiadestro
(11.07.13)
Darıca Aslan Çimento ile Bayramoğlu arasında Yelkenkaya mevkisi.
0
muratdoktor
(04.07.14)
(1)

kadıköy-kavacık

idigna
Selamanadolu yakasını pek bilmiyorum da kavacıktan kadıköye ne kadar sürede giderim ve rahat gelip gidebilir miyim?işim kavacıkta,eğer kadıköyde eve çıkarsam zor olur mu sizce?
Selam
anadolu yakasını pek bilmiyorum da kavacıktan kadıköye ne kadar sürede giderim ve rahat gelip gidebilir miyim?işim kavacıkta,eğer kadıköyde eve çıkarsam zor olur mu sizce?
0
idigna
(10.07.13)
Bir süre kavacık'ta çalıştım. Toplu taşımayla uzun bir yolculuk oluyor iş başlangıç ve bitiş saatlerinde. Zor olabilir. Tutacaksanız iskeye yakın tutun ama.
0
whoosie
(10.07.13)
(3)

viyana istanbul trenle ne kadar sürer

antonin artaud
direkt bir tren var mı bilmiyorum ama ne kadar sürer tahminen?
direkt bir tren var mı bilmiyorum ama ne kadar sürer tahminen?
0
antonin artaud
(10.07.13)
45 saat sürüyor.

viyana>budapeşte
budapeşte>belgrad
belgrad>sofya
sofya>istanbul şeklinde rota.

3 sefer tren değiştiriyorsun yani toplamda.


edit: 45 saatin yaklaşık 11 saati aktarmalarda geçen vakit. örneğin sofya'ya gelince istanbul treni için 10 saat bekliyorsun. toplam trende geçen süre 30-35 saat arası.
0
granger
(10.07.13)
onun yerine viyanadan budapeşteye geçip oradan wizzairle istanbula uçabiliyosunuz. fiyatlar gerçekten uygun
0
damla cikolata
(10.07.13)
ben geçende otobüsle gelmiştim, 24 saat. 55 euro mu neydi. gerçi önce sofyaya geldim, sofyadan yine istanbul otobüsüne bindim.
0
trikotilomanyak
(10.07.13)
(4)

Beylikduzu'nden Ataturk Havalimanina ?

brkylmz
Sevgili kristof colomblar,Beylikduzunden Ataturk havalimanina en rahat nasil ulasabilirim? Bi de ort. kac saat surer?
Sevgili kristof colomblar,

Beylikduzunden Ataturk havalimanina en rahat nasil ulasabilirim? Bi de ort. kac saat surer?
0
brkylmz
(10.07.13)
b.düzü metrobüsten baz alıyorum şirinevler'den metroya aktarma yapıp gidebilirsin max 1 saat.
0
lord
(10.07.13)
metrobüs ---> şirinevler metroda inilir.
metroya binilir -----> havalimanında inilir.

45 dakika sürer.

edit: yenibosna 1 durak önce ama şirinevlerde inerseniz metroya çok yakın. yenibosnada inerseniz metroya yürüme mesafesi var.
0
fuzzy olmak istemistim
(10.07.13)
Beylikdüzü -Yenibosna veya Şirinevler (metrobüs)
Yenibosna veya Şirinevler - AHL (metro)
1 saatten az sürer.
0
poseidon1
(10.07.13)
taksi 40-45 tl yazıyor trafik yoksa 20dk sürüyor
0
zenc
(10.07.13)
(3)

sabiha gökçen havaalanına gidiş

tukaka
Merhaba;Bahçelievler'den Sabiha Gökçen'e en kısa ve en iyi gidiş nasıl nasıl olabilir? Metrobüse binip Uzunçayır'da inip havaalanına giden otobüse mi binmeli yoksa havaş ile mi gitmeli? Havaş ile ise Bahçelievlerden gelen biri için Havaş otobüslerinin kalktığı en yakın nokta neresidir?Ek soru: Uzunç
Merhaba;
Bahçelievler'den Sabiha Gökçen'e en kısa ve en iyi gidiş nasıl nasıl olabilir? Metrobüse binip Uzunçayır'da inip havaalanına giden otobüse mi binmeli yoksa havaş ile mi gitmeli? Havaş ile ise Bahçelievlerden gelen biri için Havaş otobüslerinin kalktığı en yakın nokta neresidir?
Ek soru: Uzunçayır 'dan Sabiha Gökçen Havaalanına giden otobüsün numarası nedir?
0
tukaka
(10.07.13)
uzunçayır daha mantıklı. e-10
0
granger
(10.07.13)
uzunçayırdan havaş da yolcu alıyor, ona da binebilirsiniz..
0
calzoncillos
(10.07.13)
4 levent'e de gidebilirsen ordan da sabiha gökçen otobüsleri geçer
0
raki masasinin degismez adami
(10.07.13)
(1)

izmit'ten sakarya/akyazı'ya ulaşım

japon askeri
nasıl yabarık? tşk. toplu taşımayla olacak.
nasıl yabarık? tşk. toplu taşımayla olacak.
0
japon askeri
(10.07.13)
istanbul'dan direk akyazı var ama izmitten yolcu aldıklarını sanmıyorum. yerel firmalar gitmiyorsa eğer, otobüse atla sakaryaya git terminalin içinden akyazı arabaları kalkıyor onlara bindiğinde gidersin. iyi yolculuklar.
0
sensor1um
(10.07.13)
(4)

İzmir çevresi haftasonu tatil

mtsyh
tek kişi kafamı dinleyebileceğim ve aynı zamanda temiz denizi ve ucuz pansiyonları bulunan yer önerisi verirmisiniz? çeşme diye düşünüyordum fakat çok pahalı diyorlar .İki gün konaklama için en fazla 150tl verebilirim.
tek kişi kafamı dinleyebileceğim ve aynı zamanda temiz denizi ve ucuz pansiyonları bulunan yer önerisi verirmisiniz?
çeşme diye düşünüyordum fakat çok pahalı diyorlar .
İki gün konaklama için en fazla 150tl verebilirim.
0
mtsyh
(10.07.13)
amaç kafa dinlemekse mordoğan veya bozburun.
0
halanne
(10.07.13)
Eski foça güzeldir
0
gerson cacapa
(10.07.13)
karaburun olabilir
0
dis kapinin mandali
(10.07.13)
foça her türlü kraldır. hem ucuz hem güzel,sakin vs. ulaşım metroyla da kolay. metrodan aktarmayla foça'ya gidilebiliyor.
0
kronik mutsuz
(10.07.13)
(4)

Zürih'te 11 gün

sıkay
Kalacağımız süre Zürih için uzun gibia) Zürih'te nerelere gidelim?b) Etrafta (Almanya olur, İtalya olur, İsviçre içinde olur) nerelere gitmek mantıklı?Ekstra Bilgi: * AB vatandaşı iki kişi olcaz, vizeyle sorunumuz yok.* Zürih'te konaklamaya para vermiyoruz. Yani 3 gün Almanya'da 5 gün orda kalmaktan
Kalacağımız süre Zürih için uzun gibi

a) Zürih'te nerelere gidelim?
b) Etrafta (Almanya olur, İtalya olur, İsviçre içinde olur) nerelere gitmek mantıklı?

Ekstra Bilgi:
* AB vatandaşı iki kişi olcaz, vizeyle sorunumuz yok.
* Zürih'te konaklamaya para vermiyoruz. Yani 3 gün Almanya'da 5 gün orda kalmaktansa, günlük git gez gel ya da 1 gece kal gel tarzı bir şeyler tercihimiz.
0
sıkay
(09.07.13)
lihteştayn'a gidin. başkenti vaduz, zürih'e çok yakın. günibirlik gidip gelebileceiniz bir yer. ayrıca luzern'e günübirlik gidip gelmenizi öneririm. zürih içerisinde alp'lere çıkın. heidi'nin köyüne gidin. dünya'nın en yüksek rakımda çalışan treninde yolculuk yapın. buzullara gidin. otursam sabaha kadar zürih'te yapılacak şeyleri sıralarım herhalde :) isviçre'yi baştan aşağıya ziyaret edin. fazlasıyla zamanınız var.
0
granger
(09.07.13)
isviçre içinde luzern'e gidin mutlaka, çok tatlı bi yer, zürih'ten trenle 45 dk.
0
elloweeth
(09.07.13)
Herkese söylüyorum ama yine söyleyeceğim:

Almanyada bodenseeye gidin,iceyle 1.30 saat sürüyor mesela Konstanz şehri..çok güzel doğal güzellikleri var göl filan.Yelken'e meraklıysanız yelken de yapılıyor galiba,hem şu aralar sıcaktır da tam zamanı.
0
jpsartre
(09.07.13)
Almanya için önerilerim Heidelberg, Würzburg ve Rothenburg ob der Tauber adlı orta çağdan kalmış turistik bir köy. Üçü de günlük git-gelmeyle rahatlıkla gezilir ve çok da güzel yerlerdir. Hatta ben Würzburg ve Rothenburg ob der Tauber'i aynı gün içinde gezmiştim Zürih'ten çok daha uzak bir yerden gelip gittiğim halde.

Bir öneri daha: Almanya'yı gezmek için Interrail biletleri (en azından tek ülke için olanlar) Almanya'da bu biletlerle hızlı trenlere de binebildiğiniz için oldukça hesaplı oluyordu. Ama AB vatandaşları ve hatta İsviçre için özel promosyonlar da olabilir, www.bahn.com'a bakmak lazım.
0
kingdom of rust
(10.07.13)
(4)

Antalya çevresinde tatil yeri önerisi

solverger
Epeydir okuldu, çalışmaydı doğru dürüst tatil yapamadım. Bir iki hafta içinde iki günlüğüne Antalya civarına gitme ihtimalim var. Max 1-2 saat uzaklıkta, biraz kafa dinleyebileceğim nereleri önerirsiniz? Çok da ıssız yerler olmasın ama, insan sosyal bir hayvandır :)
Epeydir okuldu, çalışmaydı doğru dürüst tatil yapamadım. Bir iki hafta içinde iki günlüğüne Antalya civarına gitme ihtimalim var. Max 1-2 saat uzaklıkta, biraz kafa dinleyebileceğim nereleri önerirsiniz? Çok da ıssız yerler olmasın ama, insan sosyal bir hayvandır :)
0
solverger
(09.07.13)
Kemer, adrasan, olimpos, çıralı
0
mavikalem
(09.07.13)
otel tavsiyesi veremem. ama aklında olsun gazipaşa dıye bı yer var. deniz kızları bıle var deseler gitme.benden sana kıyak. otogarda inişteki oteller iyi gibi
0
tadutadu
(09.07.13)
Fiyat araligin ne . Kaleicinde pansiyonlarda kalabilirsin
0
melancholyman
(09.07.13)
@melancholyman

500 lira civarı diyelim
0
🌸solverger
(10.07.13)
(2)

Sabiha Gökçen'den Beyazıt'a

envanterbilanco
Arkadaşlar İstanbul'un yabancısıyım. Bir gerizekalıya anlatır gibi Sabiha Gökçen Havalimanından İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesine nasıl gidebilirim tarif edebilir misiniz? İkincisi de Beyazıtta pansiyon gibi kalacak yer var mı? Sınava gireceğim de bir gün önceden gidip kalmayı düşünüyorum.
Arkadaşlar İstanbul'un yabancısıyım. Bir gerizekalıya anlatır gibi Sabiha Gökçen Havalimanından İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesine nasıl gidebilirim tarif edebilir misiniz? İkincisi de Beyazıtta pansiyon gibi kalacak yer var mı? Sınava gireceğim de bir gün önceden gidip kalmayı düşünüyorum.
0
envanterbilanco
(09.07.13)
e-10 nolu otobüse binin, kadıköy rıhtım'da son durakta yani inin. vapurla eminönü'ne geçin. oradan da tramvay ile beyazıt durağında inin. karşınızda olacak kampüs. pansiyon olarak da sultanahmet civarında hosteller vardır bir sürü. hostelworld.com'dan bakabilirsiniz
0
granger
(09.07.13)
bazı okullar sınavlarından önce kalacak yer verebiliyor. bir araştır istersen.
0
utkucbkc
(09.07.13)
(2)

Acil Florya camii hangi metrobüs durağı

bilgedenfsaa
E 5 in kenarındaki camii için hangi metrobüs durağında inmeliyim
E 5 in kenarındaki camii için hangi metrobüs durağında inmeliyim
0
bilgedenfsaa
(09.07.13)
florya
edit:evet
0
hermann
(09.07.13)
Yakın olan o mu ? Ortalarda kalıyordu camii çünkü
0
🌸bilgedenfsaa
(09.07.13)
(3)

bugün kavacık trafiği

condom kurşunu
İş için kavacıktayim. Akşam kacta çıksam iftar trafiğini atlatıp errnkoydeki evime giderim
İş için kavacıktayim. Akşam kacta çıksam iftar trafiğini atlatıp errnkoydeki evime giderim
0
condom kurşunu
(09.07.13)
7.45
0
hope ender
(09.07.13)
iftar 20.47 imiş.
20.48 uygun bence.
bi de ramazan o kadar etkiler mi trafiği? bizim bey 17.00 de kavacıktan cıkıyor,en kötü 18.00de göztepede oluyor.
0
demoniclewinsky
(09.07.13)
Ama bugün ilk gün ya millet evinde yapmak için yardirir gibime geliyor
0
🌸condom kurşunu
(09.07.13)
(3)

balkanlar otobüsle yolculuk

adilyashar
saraybosna - podgorico - tirana - priştina hatlarında otobüs yolculuğu yapmama gerekecek tren yolu hattı olmadığı için. sınırlardan geçerken bekleme oluyor mu? max kaç saat sürer 2 şehir arası? teşekkürler.
saraybosna - podgorico - tirana - priştina hatlarında otobüs yolculuğu yapmama gerekecek tren yolu hattı olmadığı için. sınırlardan geçerken bekleme oluyor mu? max kaç saat sürer 2 şehir arası? teşekkürler.
0
adilyashar
(09.07.13)
sınırda yaklaşık yarım saat bekliyorsunuz. her biri de bir kaç saat süren yolculuklar. bu arada podgorico'ya mecbur değilseniz gitmeyin
0
granger
(09.07.13)
otobüs hatları ve sıklıkları bok gibi.
podgorica'ya gerekmiyorsa gitmeyin bence de. gerçekten hiç bir şey yok. budva ya da kotor'a gidin, saatte bir var otobüsler. 5 euro gibi bir şeydi ücreti de.
podgorica'dan mostar'a gitmek için bilet almıştık (nevesinje için 15 euroydu)
oradan aktarma zor olur diye salak gibi trebinje'de indirdiler ordan da bir 15 euro verdik.
sınırlarda 10 dakika falan beklemiştik.
bosna'dan belgrad'a gidip, ordan karadağ'a trenle geçebilirsiniz. harika bir manzarası var.
0
kahin ahtapot paul
(09.07.13)
podgoricoya gitmeyin gerçekten hiç gerek yok. hırvatistandan oraya girerken 10dk sürmemişti direk geçtik diyebiliriz.
0
jedilance
(09.07.13)
(2)

izmir havaalanına ulaşım

analogus
sabah 6:30 da adnan menderes'te olmam lazım. bornova da oturuyorum. metro+halkapınar izban la 6:30 daki uçağa yetişebilir miyim ? metro ve izban en erken kaçta oluyor?
sabah 6:30 da adnan menderes'te olmam lazım. bornova da oturuyorum. metro+halkapınar izban la 6:30 daki uçağa yetişebilir miyim ? metro ve izban en erken kaçta oluyor?
0
analogus
(09.07.13)
metro seferleri sabah altıda başlıyor. 06:30'daki uçağa yetişemezsiniz.

lakin metro yerine, 204 numaralı havaalanı otobüsünü kullanabilirsiniz.
0
rotario
(09.07.13)
en iyisi bornova metro dan 05:40 otobüsüne binmek, 204 numaralı otobüs, kapının önünde inersiniz, normalde 45 dk sürer ama o saatte yollar boş olacağı için arım saatte gider. ya da işi garantiye almak için 04:40 a binin. www.eshot.gov.tr
0
nurigagarin
(09.07.13)
(2)

Mecidiyeköyden Sabiha Gökçen'e nasil gidilir?

hırçın tırtıl
Persembe aksam 21:30 ucağina yetişmek icin nasil gidilir,kaçta yola cikilmali ve havasin saat basi seferleri var mi ?
Persembe aksam 21:30 ucağina yetişmek icin nasil gidilir,kaçta yola cikilmali ve havasin saat basi seferleri var mi ?
0
hırçın tırtıl
(08.07.13)
havatas.com

19:00'dakine binebilirsiniz bence. O saatlerde trafik olur işimi sağlama alayım derseniz 18.30'da olur tabi.
0
vedya
(08.07.13)
eğer toplu ulaşım ile gitmek istersen metrobüs uzunçayır da inip e-10, e-11 veya 16s olabilir
0
kureseltikinma
(09.07.13)
(2)

Ankara'dan Marmaris ve Rodos

gokyuzu gibi
Bayram tatilinde Rodos adasına gitme planımız var ancak isteğimiz 8 Ağustos sabah 09:00 feribotunu Marmaris’ten yakalamak. Ankara’dan yola çıkacağız. Uçak çok pahalı, otobüste yer yok. Rodos'a Marmaris dışında nereden gidebiliriz veya Marmaris'e en yakin destinasyon neresi olabilir? Her türlü öneriy
Bayram tatilinde Rodos adasına gitme planımız var ancak isteğimiz 8 Ağustos sabah 09:00 feribotunu Marmaris’ten yakalamak. Ankara’dan yola çıkacağız. Uçak çok pahalı, otobüste yer yok. Rodos'a Marmaris dışında nereden gidebiliriz veya Marmaris'e en yakin destinasyon neresi olabilir? Her türlü öneriye açığız.
0
gokyuzu gibi
(08.07.13)
şöyle bir şey var ama sadece pazar günleri gözüküyor. daha iyi bir araştırmayla başka günlerde de bulabilirsiniz bence. zira bodrum'dan rodos'a düzenli seferler olduğunu duymuştum: www.bodrumferryboat.com
0
natura horror vacui
(08.07.13)
Tesekkur ederim. Baska bir oneri olarak otobusle Dalaman'a gitmek olabilirmis.
0
🌸gokyuzu gibi
(08.07.13)
(3)

adana şakirpaşa havaalanına'a ulaşım

little bob
sabah 03:35'te adana'dan istanbul uçağına binmem gerekebilir ancak mersin-kızkalesi civarında olacağım. uçağı yakalamam için havaalanına ulaşımı nasıl halledebilirim? o saatte mersin merkezden havaş yok diye görünüyor internet sitelerinde. o tarafları da pek bilmediğimden nasıl olsun bilemedim...
sabah 03:35'te adana'dan istanbul uçağına binmem gerekebilir ancak mersin-kızkalesi civarında olacağım. uçağı yakalamam için havaalanına ulaşımı nasıl halledebilirim? o saatte mersin merkezden havaş yok diye görünüyor internet sitelerinde. o tarafları da pek bilmediğimden nasıl olsun bilemedim...
0
little bob
(08.07.13)
şehir içi otobüsler ile önce merkeze inmelisin. daha sonra da havaalanı ringleri ile havaalanına. kız kalesinden 1 ya da 1.30 saat erken cık. forum mersinden kalkıyor diye biliyorum havaalanı ringleri.

merkeze gitmek için anayol üzerinden binebilirsin otobüslere.
0
tolkien
(08.07.13)
mersin forum'dan en son havaalanı aracı 8 de mi ne. dün bindim daha geç saat yok. gidip havaalanında beklemeni öneririm ben öyle yaptım
0
try again fail again fail better
(08.07.13)
evet havaşın mersinden son otobüsü 8-9 civarında görünüyor maalesef. havaalanında beklemekten başka çare yok gibi mi?
0
🌸little bob
(08.07.13)
(6)

3 günlük yurt dışı

honeybunny
eylülde 3-4 günlük bir tatil yapmayı planlıyorum. bütçem düşük, kadın ve öğrenciyim. bu yüzden hem güvenli hem de ucuz bir yer tavsiye edebilir misiniz? pegasus'tan falan ucuza bilet bulmanın kolay olduğu bir yer olsa bir de. hostel, mostel, her şeye varım. önerilerinizi bekliyorum. yeşil pasaport v
eylülde 3-4 günlük bir tatil yapmayı planlıyorum. bütçem düşük, kadın ve öğrenciyim. bu yüzden hem güvenli hem de ucuz bir yer tavsiye edebilir misiniz? pegasus'tan falan ucuza bilet bulmanın kolay olduğu bir yer olsa bir de. hostel, mostel, her şeye varım. önerilerinizi bekliyorum. yeşil pasaport var bir de.
0
honeybunny
(08.07.13)
belgrade
0
hermann
(08.07.13)
Hırvatistan,duvrovnik güzeldir.
0
dahili meddah
(08.07.13)
yunan adaları cruise'leri falan olabilir. ETS'nin uygun fiyatlı gezileri oluyor.
0
whoosie
(08.07.13)
budapeşte'ye gidin. güzel ve de ucuz. uçak bileti pahalı gelirse istanbul'dan tek otobüsle gidebilirsiniz ya da balkan ülkelerinden birine uçakla gidip oradan otobüsle geçebilrisiniz. budapeşte uzak diyorsanız ucuz ve de güzel ülkeler; polonya, bosna, slovenya ve de slovakya.
0
granger
(08.07.13)
aynısının erkek versiyonuyum, karadağ'a gitmeyi planlıyorum. THY'den Kosova -Priştina'ya inip ordan Kotor-Budva vs yapıp inanılmaz güzel bir yaz tatili yapabilirsin. Eylül'de biletler gidiş dönüş 350 TL civarındaydı.

Ayrıca Karadağ'a ve Kosova'ya vize de istemiyor.
0
eastanbool
(08.07.13)
Hırvatistan'ın Dubrovnik şehri dahili meddah'ın da dediği gibi çok güzeldir. Baya yüksek bir sayıda Türkle de karşılaşabilirsin. Fakat Hırvatistan daha yeni AB'ye katıldığı için artık vizesiz seyahat ne yazık ki mümkün değil.
0
9uncu nesilim ama para bende
(08.07.13)
(6)

4.levent metro istasyonundan

pomaklar
işbankası kuleleri yakın mı? ayrıca bugün gezi parkı açılışı var metrolar çalışıyor mu? saygılar sevgiler
işbankası kuleleri yakın mı?

ayrıca bugün gezi parkı açılışı var metrolar çalışıyor mu?

saygılar sevgiler
0
pomaklar
(08.07.13)
leventten daha yakın.
0
celik comak
(08.07.13)
levent istasyonuna yakın onlar.
0
mea maxima culpa
(08.07.13)
leventten yürüyerek kaç dakikada orada olurum?
0
🌸pomaklar
(08.07.13)
aslında çok yakın ama yolun karşısında metro çıkışı nerde bilemiyorum. 5-10 dakika diyelim.
0
mea maxima culpa
(08.07.13)
kişiden kişiye değişir. benim 10 dk sürüyor. amk gerizekalısı bi arkadaşım var yarım saate gelemiyor bazen
0
magen david
(08.07.13)
levent çarşı çıkışından çıktıktan sonra 10 dk.
0
celik comak
(08.07.13)
(6)

İstanbul'da mekan tavsiyesi

kilroy
-İstanbul'da, tercihen Beyoğlu civarında (Beşiktaş, Karaköy vs. de olur)-Açık havada veya terasta-Aşırı kasıntı bir ortamı olmayan-Yemek + 2 Şişe Bira ya da 2 kadeh şarap fiyatının 50-60 TL'yi aşmadığı-Götgöte oturulmayan-4 kişilik bir grubun kasmadan birbirini duyarak sohbet edebileceğinezih bir me
-İstanbul'da, tercihen Beyoğlu civarında (Beşiktaş, Karaköy vs. de olur)
-Açık havada veya terasta
-Aşırı kasıntı bir ortamı olmayan
-Yemek + 2 Şişe Bira ya da 2 kadeh şarap fiyatının 50-60 TL'yi aşmadığı
-Götgöte oturulmayan
-4 kişilik bir grubun kasmadan birbirini duyarak sohbet edebileceği

nezih bir mekan tavsiyesi istiyorum. Çok mu şey istiyorum?

Not: Yemeğin de öyle kasıntı bir şey olmasına gerek yok. Güzel bir pizza, iyi bir hamburger vs. de olur.
0
kilroy
(08.07.13)
fiyat kriteri hasebiyle çok şey istiyorsunuz.. yoksa leb-i derya var teraslı
0
sannora
(08.07.13)
Yemek derken pizza falan da olur. Aslında 1-2 yer var bildiğim ama hep aynı.
0
🌸kilroy
(08.07.13)
midpoint istiklal
0
she was my baby
(08.07.13)
Evet tam midpoint ayarında bir yer arıyorum. Başka alternatif getiren olur mu acaba?
0
🌸kilroy
(08.07.13)
istinye park "go mongo" da diyebilirim. manzarasi yok ama terasi var, ortami guzel, severim ben baya..
0
she was my baby
(08.07.13)
Üçüncü bir kaynaktan Ortaköy Bomonti tavsiyesi geldi. Biraz brief dışına taşsa da orada karar kıldık. Herkese teşekkürler.
0
🌸kilroy
(08.07.13)
(3)

İzmir Alman Başkonsolosluğuna ulaşım (ya da IDATA)

nurigagarin
Selamlar efenim,Alamanya için vize almam gerekli de, nasıl giderim ben bu konsolosluğa, bornova'da bölge metro durağına yakın oturuyorum.Not: Yahu bir de artık konsolosluk vize işlemleriyle ilgilenmiyormuş diye bir durum var galiba, idata ilgileniyormuş galiba, o konuda bilgisi olan ve iata nın nere
Selamlar efenim,

Alamanya için vize almam gerekli de, nasıl giderim ben bu konsolosluğa, bornova'da bölge metro durağına yakın oturuyorum.

Not: Yahu bir de artık konsolosluk vize işlemleriyle ilgilenmiyormuş diye bir durum var galiba, idata ilgileniyormuş galiba, o konuda bilgisi olan ve iata nın nerede olup nasıl ulaşabileceğimi bilen var mı?
0
nurigagarin
(08.07.13)
İzmirli değilim ama istanbul'da konsolosluk artık başvuru almıyor, tüm başvurular idata üzerinden yapılıyor. Konsolosluğa gitmenize gerek yok yani. İzmir'de de farklı değildir sanırım.
0
whoosie
(08.07.13)
Arkadaşlar teşekkürler, idata nın adresini ben de biliyorum ama benim sorum oraya nasıl ulaşacağım, oraya en yakın nerede inebilirim? bölge metrodan gideceğim
0
🌸nurigagarin
(08.07.13)
swiss otelin hemen yan sokağında.
bölge metro derken tam anlamadım ama alsancak cumhuriyet meydanına ulaşırsanız 2-3 dk. mesafede yürüyerek.
0
Phoebe
(08.07.13)
(1)

tatil yeri önerisi

banx
merhaba arkadaşlar eskişehirde yaşıyorum eşimin izni dolayısıyla sadece cuma cumartesi ve pazar günü için balıkkesir veya çanakkale civarında bi yerlere kısa bir tatile çıkmayı düşünüyoruz. Bildiğiniz ve tavisye edebileceğiniz güzel, şirin denizine de girebilir bi yer var mı acaba?
merhaba arkadaşlar eskişehirde yaşıyorum eşimin izni dolayısıyla sadece cuma cumartesi ve pazar günü için balıkkesir veya çanakkale civarında bi yerlere kısa bir tatile çıkmayı düşünüyoruz. Bildiğiniz ve tavisye edebileceğiniz güzel, şirin denizine de girebilir bi yer var mı acaba?
0
banx
(08.07.13)
arabanız varsa, ayvalığa gidin. sarımsaklı-badavut-cunda üçgeni o kısa tatilin hakkını verir.
0
kujovic
(08.07.13)
(5)

Taksim Havaş nerede?

ozzyninpambukgotu
Yayalaştırma projesinden sonra hiç göremedim ben bu arkadaşları. Sabiha'ya giden nereden kalkar?
Yayalaştırma projesinden sonra hiç göremedim ben bu arkadaşları. Sabiha'ya giden nereden kalkar?
0
ozzyninpambukgotu
(08.07.13)
akm'nin oradan diye biliyorum ben.
0
dedim dedim de kime dedim
(08.07.13)
marmaranın karşısındaydı 1 ay önce
0
tescillimarka
(08.07.13)
kadıköy dolmuşlarının olduğu yerde.
0
tepedeki psychedelic adam
(08.07.13)
bilmiyorsaniz yazmayin biraderler :)

i.imgur.com
0
she was my baby
(08.07.13)
ben daha cuma günü ordaydım, gayet kadıköy dolmuşlarının olduğu yerden kalkıyordu. sonradan değiştiyse bilemem.
0
tepedeki psychedelic adam
(08.07.13)
(1)

yenisehir mah/kurtköy spor salonu

kush
yenisehir mah/kurtköy cevresinde agirlik calismak icin spor salonu neler vardir? bildiklerim spor as ve dumankaya athletic-o. sanirim crowne plaza'da da var spor salonu.
yenisehir mah/kurtköy cevresinde agirlik calismak icin spor salonu neler vardir?
bildiklerim spor as ve dumankaya athletic-o. sanirim crowne plaza'da da var spor salonu.
0
kush
(07.07.13)
bir de grup center var ya pampa dumankaya caddenin orada orda da bi spor salonu vardı sanırım.
0
mattiadestro
(08.07.13)
(1)

bağcılar sgk il müdürlüğü

fulu
küçük yalıdan en mantıklı nasıl giderim? yada metrobüsle nasıl giderim?
küçük yalıdan en mantıklı nasıl giderim? yada metrobüsle nasıl giderim?
0
fulu
(07.07.13)
metrobüsle şirinevler, şirinevlerden göztepe, ateştula minibüslerine binip bağcılar sgk diyeceksiniz. giden otobüsler de var da bilmiyorum hat numaralarını onları da sorabilirsiniz.
0
herp
(07.07.13)
(7)

Esenler otogardan Kadıköy'e yükle nasıl- ne kadara gidilir?

:)
Kardeşim sabah 6da ordan binicek ama elinde birsürü paketi olacak, taksiye binse acaba ne kadar tutar? Alternatif fikri olan var mıdır? Teşekkürler..
Kardeşim sabah 6da ordan binicek ama elinde birsürü paketi olacak, taksiye binse acaba ne kadar tutar? Alternatif fikri olan var mıdır? Teşekkürler..
0
:)
(07.07.13)
metrobüse kadar taksiyle gidebilir. metrobüs de boş olursa kadıköye kadar rahat rahat gider.

edit: bir de otobüs karşı tarafa devam etmiyor mu?
0
utkucbkc
(07.07.13)
Otogardan metroya binsin zeytinburnunda inip metrobuse binsin o saatlerde paket sikinti olmaz
0
kegums
(07.07.13)
benm aklıma gelen otogardan metroya bınıp metrobus olan bı yerde ınmesı ordan kadıkoye gıtmesi. metrobusten ınıncede taksıyle ıstedıgı yere gıdebılır.
taksı baya baya yazar. tam tutar bılmıyorum ama bence temız 50-70 arası yazar?
0
tadutadu
(07.07.13)
etilerden göztepe 60 lira tuttu. 50-70 arası çok az bence otogar için.
0
utkucbkc
(07.07.13)
Metro ile Merter'e gelsin ordanda metrobüsle zincirlikuyudan aktarmalı söğütlüçeşmeye kadar gelebilir. İstanbul kart varsa 4 .90 TL tutar sanırım.
0
poseidon1
(07.07.13)
Otobüs hareme devam etmiyormuş..
0
🌸:)
(07.07.13)
@utkucbkc vallahı banada oyle geldı ama sımdı hesaplayıcıdan baktım oda 30 km mesafe verıp 59 tl dıyor. ama anlasılabılır taksıcıyle belkı.
0
tadutadu
(08.07.13)
(8)

Davutpaşa Kampüsü

Nocturne
Selamlar Galyalılar!Malum üniversite tercih dönemleri ve sevdiğim bir kardeşim büyük ihtimal Yıldız Teknik Üniversitesi Mekatronik/Bilgisayar Müh. okuyacak. Mekatronik Davutpaşa kampüsünde. Diğeri Yıldız kampüste.Şimdi ben BJK'da oturan biri olarak kendisine yardımcı olmak istiyorum. Eğer Davutpaşa
Selamlar Galyalılar!

Malum üniversite tercih dönemleri ve sevdiğim bir kardeşim büyük ihtimal Yıldız Teknik Üniversitesi Mekatronik/Bilgisayar Müh. okuyacak. Mekatronik Davutpaşa kampüsünde. Diğeri Yıldız kampüste.

Şimdi ben BJK'da oturan biri olarak kendisine yardımcı olmak istiyorum. Eğer Davutpaşa kampüse gitmesi gerekirse (seçeceği bölüm icabı) ama BJK tarafında otursa ulaşım zor mu? Metrobüsle oraya ulaşılır mı?

Eğer sıkıntılı bir yol olacaksa onun için kampüs yakınlarında insan gibi hangi semtte oturabilir? Bildiğim kadarıyla orada her yerde oturulmaz.

Bu konumdaki biri için tavsiyeleriniz önemli. Teşekkürler!
0
Nocturne
(07.07.13)
metrobüs ve metro ile ulaşımı var.
0
utkucbkc
(07.07.13)
besıktastan aksaray metroya gelıp. davutpaşa duragından inmesi lazım.metrobusun orda duragı yok. he bıde metrodan inince fena bı yolu var unıversıtenın.yokuşlu yokuşlu.ama benm bıldıgım cevızlıbagdan servısler var. ogrencıler kartlarını okutup bınıyorlardı
0
tadutadu
(07.07.13)
kabataştan tramvayla cevizlibağa giderse oradan okul içi servisleri var. en temizi o olur bence.
0
nilmiye
(08.07.13)
Peki etrafında oturulacak semtler falan?
0
🌸Nocturne
(08.07.13)
net bilgim yok ama metro/ metrobüs çevresinde her yerden ev tutulabilir aslında. ( metro aksaray metrosu )
0
utkucbkc
(08.07.13)
kampusun gırıs kapısnın orda siteler var. ama eski bınalar pek tavsıye etmem.metro ıle gıdıcekse oturabılcegı genıs bı alan var.bahcelıevler en ıyısı gıbı duruyor.
0
tadutadu
(08.07.13)
Yalniz yanlisin var bilgisayar muhendisligi de davutpasada. Metrobusun cevizlibag duragindan ring servisleri kalkiyor. Tramvayla da cevizlibaga gelebilir. Hatta besiktas iskeleden 28tYe binip pazartekkede falan tramvaya aktarmasi trafik yoksa dok daha kisa olur. Ya da tramvayla yusufpasa duraginda inip ordan metroya aktaracak. Bu durumda da okulun o buyuk yokusunu cikmiyor yine servisler var veya okula giren 41at,500es gibi otobusler kampus icinde ucretsiz.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(08.07.13)
mekatronik yıldız'da, bilgisayar davutpaşa'da. gerçi beş sene okuyacağını hesaba katarsak mekatronik de taşınabilir önümüzdeki senelerde. bu arada yıldız-davutpaşa servisleri var saat başı. serencebey, yıldız, dikilitaş civarlarında oturursa çok yormaz gidip gelmek.
0
nxtrls
(08.07.13)
(4)

denizli

saclarimdaki papatyalar
denizli havalimanından otogara servis var mı?saatleri nasıl olur acaba?
denizli havalimanından otogara servis var mı?
saatleri nasıl olur acaba?
0
saclarimdaki papatyalar
(07.07.13)
var
uçak indikten sonra hareket ediyor havaalanından, saati yok (yani var da, uçaktan sonra işte). otogar dersen yakın bırakırlar
0
la noix
(07.07.13)
uçağın iniş saatine göre kalkıyor servisler. öyle sabit bi saati yok, yolcuları toplayıp kalkıyor. onun dışında da taksi dolmuşlar var.
0
10032007
(07.07.13)
havalimanı şehre çok uzak. 2 saat sürüyor dolmuşla. taksi ile gitmeye kalkarsan altından kalkamazsın. dolmuş en iyi tercih olur senin için.
0
westblack
(07.07.13)
Taksilere 3 kişi biniliyor, kişi başı 25 TL. www.pamukkaletaksi.com şuradan rezervasyon yaptırırsan garanti olur.
0
creepy
(08.07.13)
(2)

beylikdüzünden bahçeşehir üniversitesine gidiş

memories
nasıl giderim arkadaşlar ? Marmara park avm civarlarında oturuyorum .
nasıl giderim arkadaşlar ? Marmara park avm civarlarında oturuyorum .
0
memories
(07.07.13)
metrobüse bin, metrobüsten zincirli kuyuda inip beşiktaşa giden otobüse bin.
0
efrasiyab87
(07.07.13)
www.istanbul-ulasim.com.tr
metrobüse binip, zeytinburnu'nda tramvaya aktarma yapıp kabataş'a gidebilirsiniz. kabataş'tan beşiktaş iskeleye doğru yürümelisiniz, 20 dakikalık bi yürüme mesafesi. otobüse de binebilirsiniz, kabataş'tan kalkan her otobüs o istikamete gider zaten, 1 durak sonra beşiktaş meydan ya da iskele durağında inersiniz, okul orda.
0
hjarteblod
(07.07.13)
(4)

muğla-gökova'ya nasıl gidilir?

saclarimdaki papatyalar
izmir'den ya da bodrum'dan (havalimanı) nasıl gidilir?ne kadar sürer?edit: peki nasıl gidebilirim? servis falan var mıdır mesela?
izmir'den ya da bodrum'dan (havalimanı) nasıl gidilir?
ne kadar sürer?

edit: peki nasıl gidebilirim? servis falan var mıdır mesela?
0
saclarimdaki papatyalar
(07.07.13)
Şöyle 100 ile falan 3 saat.

Bu arada araç yok da otobüsle mi gideceksiniz? Ben anlamışım:-

Gökova var mı bilmiyoru ama Marmaris minibüsleri olsa gerek. Sanırım onlar gidiyorlar. Emin olamadım.
0
quanche
(07.07.13)
izmirden 2.5 - 3 saat. Bodrumdan 2 falan
0
gorki
(07.07.13)
izmir'den muğla 2 buçuk saat civarı sürer. muğla-gökova da 22 km 15-20 dakika arasında gidiliyor.
0
arcmim
(07.07.13)
bodrum havalimanından gidemezsin ama bodrum merkeze yahut milasa geçersin, milasa gitmen 15 dk sürmez bu arada havalimanı orda. milastan muğla dolmuşlarına binersin. muğla garajda tüm ilçelere dolmuşlar var.
0
nedensizce
(07.07.13)
(1)

antalyada club tavsiyeleri

samiabi19
Konyaalti lara ve antalyanin icinde hangi club ler var
Konyaalti lara ve antalyanin icinde hangi club ler var
0
samiabi19
(07.07.13)
kaleicinde ally var.
0
the kene
(07.07.13)
(2)

Aşti'den Balgat'a gitmek

superjax
Sevgili gençler, Aşti'den Balgat'ta bulunan Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı'na ait binaya nasıl giderim? Mesafe yakın fakat genede bir araca binmek istesem neye binmeliyim?Saolun...
Sevgili gençler,
Aşti'den Balgat'ta bulunan Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı'na ait binaya nasıl giderim?
Mesafe yakın fakat genede bir araca binmek istesem neye binmeliyim?
Saolun...
0
superjax
(07.07.13)
eskişehir yoluna inip armadanın karşısına geçene kadar yürüyerek de gidersin. binmemek daha mantıklı.
0
jameskeenan
(07.07.13)
arada ki mesafe kısa olsa da bayan olduğu için bir minibüse binilse fena olmaz mı? Yön bulmak zor olabilir mi?
0
🌸superjax
(07.07.13)
(4)

Moda Sahili - Kalamış

violetsky
Moda Sahili'nden yürüyerek Kalamış Parkı ve marinaya gidiliyor mu? Yani aradaki yol kesintisiz mi? Yoksa Kalamış'a gitmek için otobüse binmek daha mı mantıklı? Gitmişken Moda'yı da boydan boya yürüyeyim diyorum da.
Moda Sahili'nden yürüyerek Kalamış Parkı ve marinaya gidiliyor mu? Yani aradaki yol kesintisiz mi? Yoksa Kalamış'a gitmek için otobüse binmek daha mı mantıklı? Gitmişken Moda'yı da boydan boya yürüyeyim diyorum da.
0
violetsky
(07.07.13)
yürünüyor. dere giriyor bir tek araya ama onu da biraz dolanıp geçeniliyorsun köprüden.
0
nilmiye
(07.07.13)
Yürünür. Dendiği gibi dereden geçtikten sonra sağ tarafta kalmaya devam ederek fb tesislerine, oradan Kalamış'a ulaşabilirsin. Dereyi geçtikten sonra sağa sapmazsan Bağdat Caddesi'ne çıkarsın, orada yine sağa saparak sahile inebilirsin.
0
whoosie
(07.07.13)
Teşekkürler yardım için. Mantıklı mı peki? Çok uzun sürer mi? :)
0
🌸violetsky
(07.07.13)
Nereden başladığınıza bağlı. Deniz otobüslerinin oradan başlarsanız uzun sürer, Moda iskelesinin oradan başlarsanız sürmez. Çok sık yürüyüş yaptığım bir yoldur, atla deve değil. Tabii bu sıcakta terlersiniz bayağı, bir yere gidiyorsanız yedek tişört falan alın.
0
whoosie
(07.07.13)
(1)

Florya'da Yüzme Kursu

CBi
Merhaba arkadaşlar,Florya'da ya da oraya yakın önerebileceğiniz bir yüzme kursu var mı acaba?Çok acil yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar.
Merhaba arkadaşlar,

Florya'da ya da oraya yakın önerebileceğiniz bir yüzme kursu var mı acaba?

Çok acil yardımcı olursanız sevinirim.

Saygılar.
0
CBi
(07.07.13)
uğur koleji
0
hermann
(07.07.13)
(4)

Roma Turu

Karataş
Önümüzdeki hafta Roma'ya gidiyoruz ve bu şehirde nerelere gitmeli, nereler muhakkak görülmeli, orta gelirli bir adam için nerede ne yenir ne içilir, şehirde nasıl seyahat edilir, ne tür araçlar makbuldür ... tüm bu sorularım için cevabı olanlardan yardımlarını dört gözle bekliyorum, teşekkürler ! Ha
Önümüzdeki hafta Roma'ya gidiyoruz ve bu şehirde nerelere gitmeli, nereler muhakkak görülmeli, orta gelirli bir adam için nerede ne yenir ne içilir, şehirde nasıl seyahat edilir, ne tür araçlar makbuldür ... tüm bu sorularım için cevabı olanlardan yardımlarını dört gözle bekliyorum, teşekkürler ! Ha bir de inceleyebileceğim iyi gezi bloglarını da tavsiyelerinize ekleyebilirsiniz !
0
Karataş
(06.07.13)
Dur bakam haritamı açıp yazayım birkaç yer.

Kabaca:

Kolezyum.
Foro Romano.
Fontana di Trevi, Trevi çeşmesi. Dilek çeşmesidir bu, o meydanda da güzel bir dondurma ye.
Vatikan tabii ki ve oradaki aziz Pietro bazilikası.

Bunların dışında "Via Del Corso" yani Corso caddesini mutlaka gör, en ünlü caddelerden biri ve upuzun.
Piazza di Spagna'yı gör, ispanyol merdivenlerinin bulundupu "ispanyol meydanı".
Pantheon'u ve Piazza Navona'yı gör. Gece gitmiştim ben bunlara, Navona meydanı çok güzel bir meydan. Ortada bir çeşme, etrafı restoranlarla dolu, dikdörtgen bir meydan. Çeşmenin etrafında karikatür ve portre yapanlar göreceksin. Portreler 40 euro, karikatürler 10 euro civarı.
Piazza Venezia'yı da gör bence, hemen Corso caddesinin kolezyum bitişinde.
Piazza del Popolo, Popolo meydanı da çok güzel bir meydandı. Belki önemsiz bir meydan ama akşam orada canlı müzik dinlediğimden çok hoşuma gitmişti. Bir eleman gelip "stairway to heaven, hotel california, unforgiven" gibi klasikleri çalmaya başladıydı. Bu da Corso caddesinin öbür bitişinde.
Ben görmedim ama hayvanat bahçesine gidebilirsin.
Castel S. Angelo diye bir yer işaretlemişim haritaya, kanalın hemen yanında Vatikan tarafında bir yerde ama nere hatırlayamadım şu an.

Via cadde, piazza meydan demek diye biliyorum. Cadde, meydan, sokak isimleri köşelerdeki evlerin üstünde yazılı, o yüzden adres bulmak kolaydır.
0
adoramer3ku
(06.07.13)
102030
(07.07.13)
tripadvisor'da bulabilirsin cevabını, offline olanı da indirip şehirdeyken kullanılabilir.
0
christopher nolan
(07.07.13)
Fontana di Trevi yakınlarında sıra sıra dizili pizzacılar var. Kuyruk da olmuyor, çok güzeller. Tavsiye ederim. Aynı şekilde dondurmacılar da mevcut. Roma'nın dondurması meşhurdur, buralar gerçek Roma dondurması yapıyor mu emin değilim ama gerçekten güzel dondurma yaptıkları bir gerçek.

Şehir içinde kimse bilet sallamıyor bu arada. Metro ve otobüsle birçok yere gidilebiliyor ve bilet sorulmuyor.
0
gzg
(07.07.13)
(2)

Ankarada otel

srkn9191
Litvanya konsolosluğu civarında uygun otel, öğretmen evi varmı acaba ? bir gece kalmak için gidiyorum.
Litvanya konsolosluğu civarında uygun otel, öğretmen evi varmı acaba ? bir gece kalmak için gidiyorum.
0
srkn9191
(06.07.13)
130 tl dedi bitanesi demin :D napsak ki ? sabah erkenden orda olmam lazım
0
🌸srkn9191
(06.07.13)
yakın değil ama beşevler metrosu çıkışında ugulama oteli var temiz bi yer kamunun sonuçta 20tl (3 kişi paylaşımlı). 45tl (tek kişi) metroyla kızılay+otobüsle gidersin konsolosuğa
0
102030
(07.07.13)
(2)

izmir'deyim ve...

styx
selamlar,bir aylığına izmir'deyim yine, yine nereye gideceğimi bilemiyorum. bana sigaramı ve bomontimi içebileceğim, tek olduğum için bir an önce göndermek istemeyecekleri bir yer lazım. alsancakta mümkünse. evde sigara icemiyorum ve kafam patlamak üzere. yardım uzatan ellerinizden öperim.
selamlar,

bir aylığına izmir'deyim yine, yine nereye gideceğimi bilemiyorum. bana sigaramı ve bomontimi içebileceğim, tek olduğum için bir an önce göndermek istemeyecekleri bir yer lazım. alsancakta mümkünse.

evde sigara icemiyorum ve kafam patlamak üzere. yardım uzatan ellerinizden öperim.
0
styx
(06.07.13)
leman kültür
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(06.07.13)
bomonti fıçının mükemmelliği için sardunya's. bak sardunya değil, sardunya's. kapı önünde oturacaksan varuna gezgin, hard rock - metal için tattoo. ne bileyim çok var. drunken duck, tina vs vs vs
0
alm est
(06.07.13)
(1)

İzmir'de Alman pastası satan mekanlar

ugokhan
(bkz: alman pastası)İzmir'de bunu satan bir yeri bilenler veya görenler insanlık namına haber verebilir mi?
(bkz: alman pastası)

İzmir'de bunu satan bir yeri bilenler veya görenler insanlık namına haber verebilir mi?
0
ugokhan
(06.07.13)
böyle bütün olarak değil ama, tek porsiyonluk olarak buca dokuz çeşmelerde beyaz fırında satılıyor "poncik" adıyla.
tadı güzel velhasıl kek kısmısı alışık olduğumuz alman pastasına göre biraz sert geldi bana. gerçi gene de bizim kızlar pek bi seviyorlar.
0
nicki martin
(06.07.13)
(3)

Midilli Adası ve Ehliyet

esenboga
Selam. kendi aracımızla midilli adasına gitmeyi düşünüyoruz. yeşil sigorta olayını anladım az çok da, ehliyetin uluslararası hale getirilmesi diye bir şey mi var? nasıl oluyor gerek var mı hala?
Selam. kendi aracımızla midilli adasına gitmeyi düşünüyoruz. yeşil sigorta olayını anladım az çok da, ehliyetin uluslararası hale getirilmesi diye bir şey mi var? nasıl oluyor gerek var mı hala?
0
esenboga
(06.07.13)
turing'e gerek yok biz gittik diyenler var?
0
🌸esenboga
(06.07.13)
ben sakıza gitmek için sormuştum bikaç ay önce. uluslararası ehliyet gerekiyor demişti araba kiralama şirketleri. uluslararası hale getirme olayı da 300 tl falandı galiba.
0
yule
(06.07.13)
Selam. Başlığı arayan olursa diye yazıyorum. Turing falan olmadan cayır cayır çıkartıyorsunuz. Yeşil sigorta dışında kimse bize ne ehliyet ne turing sordu. Turing diye bağısam bile anlamazlardı herhalde öyle bir ortam vardı. Şimdiden iyi gezmeler.
0
🌸esenboga
(10.07.13)
(1)

buca nikah sarayı

pati
Karşıyaka'dan nasıl giderim? Otobüsle veya metroyla?Daha önce hiç Buca'ya gitmedim ve yön duyum biraz zayıftır, salağa anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
Karşıyaka'dan nasıl giderim? Otobüsle veya metroyla?
Daha önce hiç Buca'ya gitmedim ve yön duyum biraz zayıftır, salağa anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
0
pati
(06.07.13)
otobüsle gidecekseniz karşıyaka'dan 514 numaralı otobüs gidiyor.şirinyer'de inip (minibüs olması lazım sorarsınız),minibüse binebilirsiniz galiba görmedim hiç orayı ama yıldız mahallesi'nde görünüyor google maps de.

otobüs de varmış yine şirinyerden binebilirsiniz. 171 numarası.
0
elloweeth
(06.07.13)
(6)

kadıköy mekan önerisi

ooziee
karşının çocuğuyum pek alakam yok kadıköy'le. şöyle güzel yemek yenilip içilebilecek mekan önerisi arıyorum. (sevgiliylen gidilecek de)
karşının çocuğuyum pek alakam yok kadıköy'le. şöyle güzel yemek yenilip içilebilecek mekan önerisi arıyorum. (sevgiliylen gidilecek de)
0
ooziee
(06.07.13)
bahariye caddesinde happy moon's diye güzel bir yer var.
0
neira
(06.07.13)
moda teras ve 360 istanbul east. ucuz değiller.
0
emininsel
(06.07.13)
happy moon's'u pek beğenmem ben, oraya vereceğin parayı kesinlikle çiya'ya ver, pişman olmazsın.
0
noluyo yaa
(06.07.13)
Flame Burger & Steak House

Caddebostan'da
0
bira sisesi kapagi
(06.07.13)
çiya gibi iğrenç, hayvan işkencecisi gibi bir yere para kazandırmayın. moda'da ali ustanın yanından sağa dönünce az ileride dodo var. yemeklerine bayılıyoruz biz. sonrasında romantizm için moda sahili dibinizde zaten. alkol de var mekanda.
0
kedili madam
(06.07.13)
tek büfe
0
solskjaer
(06.07.13)
(7)

ankara esenboğa'dan, ankara tren garı'na ulaşım

han20
uçak ankaraya 19:50 de inecek, hızlı tren 20:45te kalkacak. havaş ya da ego ile yetişebilme şansım var mı? ona göre alacağım bilet
uçak ankaraya 19:50 de inecek, hızlı tren 20:45te kalkacak. havaş ya da ego ile yetişebilme şansım var mı? ona göre alacağım bilet
0
han20
(06.07.13)
havaş.

yürüyerek 2 dakika mesafe havaş'ın ulus şubesinden.
0
arma aski
(06.07.13)
nasıl ulaşacağımı biliyorum da, süre konusunda fikir edinmek istiyorum
0
🌸han20
(06.07.13)
egoya binersen yetişemezsin, çünkü önünden dönerken geçiyor.

havaşa binersen yaklaşık 10dak yürüyerek ulaşırsın. ama 19,50de inen uçaktan çıkman 20.15i bulabilir, dolayısıyla yetişmen biraz zor gözüküyor. taksiye binmezsen yetişme ihtimalin çok zayıf, diğer yandan o güzergahta küçük bir trafik treni kaçırmana yol açar. Erteleyebiliyorsan 1 gece ankarada kalıp sabaha bilet al. kaçıracağım trenin parasını otele vermiş olursun.
0
griff
(06.07.13)
yol otobüsle 25-30 dak. + 8-10 dakika yürümesi var. uçak tam 19.50de inerse (bavulunuz olmadığını varsayıyorum) hiç takılmadan saat başında havalanından çıkmış olmanız lazım ki Havaşların tam bir kalkış saati yok..Doldukça kalkıyorlar. Biraz zor görünüyor.
0
niye ama
(06.07.13)
havas ve ego ile imkansiz. tam zamaninda inse bile kapidan cikmaniz 10 dk. surer. havas hemen binip hemen kalksa 20.45'te havas sehir terminaline zor yetisir ki sizin bir de oradan tren garina gitmeniz gerekiyor. biraz maliyetli de olsa taksi kesin cozum olur.
0
helenart
(06.07.13)
havaşla bi ihtimal
0
pek vokal
(06.07.13)
çok zor aga uçak o saatte inse bile sen çıkana kadar 8 olur en ERKEN. sonra havaş yada ego ile zaten yetişilmez. ya direk aştiye geç yada geceyi havalimanında geçir
0
jedilance
(06.07.13)
(3)

6da Yola Çıkacam Acil Yardım

Nuwanda
Ankara'dan İstanbul'a geliyorum, Tarabya'ya gitmem gerekiyor. Otobüsten nerede inip, nasıl Tarabya'ya geçerim?
Ankara'dan İstanbul'a geliyorum, Tarabya'ya gitmem gerekiyor. Otobüsten nerede inip, nasıl Tarabya'ya geçerim?
0
Nuwanda
(06.07.13)
alibeyköyde inip servise bineceksin. ( ama firma belirtmemişsin tabi o önemli en başta )

edit: tamam kamilkoç alibeyköy'e geliyor.
0
utkucbkc
(06.07.13)
Alibeykoy'de indiriyordur heralde firma, ordan istinye/tarabya servisi sor. istinye'ye var da tarabya'ya direkt var midir bilmiyorum. istinye tarabya arasinda dolmus seferleri var. kolay gelsin.
0
she was my baby
(06.07.13)
ortak kamilkoçtan yer ayırttım.
0
🌸Nuwanda
(06.07.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.