Giriş
(2)

LCD Monitör Parlıklık Şeysi

uco
Abiler ablalar, yeni bir LCD monitör aldım (Samsung T190) fekat şöyle bir şey keşfettim, çok net bir çizgiyle ayrılmamış olmakla birlikte, ekranın üst kısmı alt kısmından daha karanlık. Monitöre bakış açımdandır diye düşündüm ama monitöre tepeden de baksam, monitörün yönünü de çevirsem yine de tam o
Abiler ablalar, yeni bir LCD monitör aldım (Samsung T190) fekat şöyle bir şey keşfettim, çok net bir çizgiyle ayrılmamış olmakla birlikte, ekranın üst kısmı alt kısmından daha karanlık. Monitöre bakış açımdandır diye düşündüm ama monitöre tepeden de baksam, monitörün yönünü de çevirsem yine de tam ortadan baktığım zaman üst alttan daha karanlık. Aşağıdan yukarıya doğru kararıyor monitör. Bu bir LCD salaklığı mıdır, yoksa benim monitörde mi bir problem var? Teşekkürler şimdiden.
0
uco
(11.04.09)
yansıma olabilir mi? parlak ekranlar oldukça problemlidir.
0
turkish tekila
(12.04.09)
Ucuz ürünlerde oluyor o. Benim laptopun LCD'si de öyle.
0
pichoscosama
(12.04.09)
(1)

SE W910i yardım!!

calimdor
arkadaşlar telefondaki fotoğrafları atıcam ancak medya aktarma modunda girmiyor, bilgisayar ile bağlantısı olmadığını söylüyor. yığın depolama ya da telefon durumu modunda girince bağlı gözükyor nedir bunun çaresi :S
arkadaşlar telefondaki fotoğrafları atıcam ancak medya aktarma modunda girmiyor, bilgisayar ile bağlantısı olmadığını söylüyor. yığın depolama ya da telefon durumu modunda girince bağlı gözükyor nedir bunun çaresi :S
0
calimdor
(11.04.09)
şöyle bir şey buldum. denememişseniz bir deneyin.

www.sonyericsson.com

ve sony ericsson'un sitesinde yazan bir bilgiye göre usb hub kullanımı sorunlara yol açabilirmiş.
0
cumingsoon
(12.04.09)
(4)

cd yazma hizinin onemi nedir?

cizmedin ki kesesin
nero da cd dvd leri rastgele 4x falan ne gelirse o hizla yaziyoruz. acaba bu ne farkediyor? ne ise yariyor? daha hizli veya daha yavaas yazmamiz neyi degistirir?
nero da cd dvd leri rastgele 4x falan ne gelirse o hizla yaziyoruz. acaba bu ne farkediyor? ne ise yariyor? daha hizli veya daha yavaas yazmamiz neyi degistirir?
0
cizmedin ki kesesin
(11.04.09)
yanılmıyorsam eğer her cd'nin üstünde yazar hangi hızla yazdırılması gerektiği. Bunun sağladığı fayda ise dvd ve vcd cd'yi rahat okusun diye. O yüzden yavas yazılmış bir cd hızlı yazılmışa göre iyidir.
0
ocanal
(11.04.09)
hızlı yazımda veri kaybı olabiliyor. 4x, bilemedin 8x iyidir. ayrıca, hızlı yazılan dvd-cdlerin okunma ömrü kısa olabiliyor. bu anlattıklarım okuduğum birkaç yazı ve tecrübelerime dayanıyor, teknik kısmını bilemem.
0
piirsikli
(11.04.09)
nero otomatik olarak o cdnin yazabileceği maksimumm hız sınırında yazar (eğer siz maksimumdan farklı bir değer seçmediyseniz), cd yazmaya başlamadan önce cd/dvd'yi sınar ve kaç hızda yazacağına karar verir. denildiği gibi 52x bir cd'ye bir film yazarken 16x ile yazmak vcddvd oynatıcıda filmin takılma atlama olasılığını azaltır. Daha hızlı/yavaş yazması ayrıca temel olarak cd'yi yazma süresini de belirtir.
0
edip
(11.04.09)
olay cd'nin polimer katmanlarındaki işlemeleriyle alakalı olduğu için yazım hızı arttıkça yazıcınızın hata yapma olasılığı da artıyor demektir. cd'lerin üzerinde belirtilen yazım hızları cd'lerin üretilmiş olduğu hammedenin sıcaklık dayanımıyla alakalı yani çok iyi bir cd'yi bile en hızlı seçenekte yazdığınızda hatalar olur çünkü yazıcınızın yeteneğini zorluyorsunuz demektir bu şekilde. bunun için daha sakin ve güvenli bir şekilde yazma işlemi gerçekleştirilir.

şey gibi düşün. Bütün bir dönem ders aLıyorsun ve sadece haftada 2 saat öğreniyorsun peki bütün bir dönem aldığın dersleri 1 hafta içinde beynine yazmaya çalışırsan ne olur? işte aynen de böyle hatalar ve sorunlar ortaya çıkar tabii beyninizin gelişimiyle de alakalı bu yüzdendir ki. haftalarca çalışıp 70-80 alan insanların yanında siz sınavdan önce çalışıp 50 alıp geçebilirsiniz.

oha nerden nereye :)
0
solfej
(12.04.09)
(3)

Bozuk Görüntü

deliktas
Bu hatayla daha önce de karşılaşılmış ve yazılmış buraya. Cevap olarak da combofix önerilmiş. Ben uyguladım bu programı ama değişen bir şey olmadı. Aynı durum devam ediyor. Sorunu ekteki resimde görebilirsiniz.Bu hatayı her programı açışımda, her programda yapıyor. Bilgisayar açıldığında da yapıyor.
Bu hatayla daha önce de karşılaşılmış ve yazılmış buraya. Cevap olarak da combofix önerilmiş. Ben uyguladım bu programı ama değişen bir şey olmadı. Aynı durum devam ediyor. Sorunu ekteki resimde görebilirsiniz.

Bu hatayı her programı açışımda, her programda yapıyor. Bilgisayar açıldığında da yapıyor. Her şeyde her şeyde..
0
deliktas
(11.04.09)
komut isteminde(cmd) sfc /scannow komutunu yazıp windows cdnizi takıp öyle deneyin bi.
0
cumingsoon
(11.04.09)
@stillsoon; değişen bir şey olmadı.

tine up utilities kullanıyordum. iki kez c'yi tararken yarıda kestim. acaba bundan kaynaklanan bir problem olabilir mi?
0
🌸deliktas
(11.04.09)
google'dan biraz araştırma yaptım o isimde bir dll dosyası yok gözüküyor. başka bir antivirüs yazılımı deneyin ya da bu uyarı vermeye başladığı günden daha eski bir tarihe sistem geri yükleme yapın.
0
cumingsoon
(12.04.09)
(1)

firefox yer imleri sorusu

leon
laptopumdaki firefox'ta halihazırda bir sürü yer imim var, eski b.sayardaki yer imlerini yedekleyip laptopa attım ve içe aktarma ve yedekleme kısmına gelerek / tekrar oluştur... / dosyayı seçin... yaptım ama eskilerinin yerine geçecek bunu yapmak istiyor musun gibisinden birşey diyor ve hayır dedim
laptopumdaki firefox'ta halihazırda bir sürü yer imim var, eski b.sayardaki yer imlerini yedekleyip laptopa attım ve içe aktarma ve yedekleme kısmına gelerek / tekrar oluştur... / dosyayı seçin... yaptım ama eskilerinin yerine geçecek bunu yapmak istiyor musun gibisinden birşey diyor ve hayır dedim haliyle...

istiyorum ki halihazırdaki yer imlerim kalsın ve eski b.sayardan yedeklediklerimi de ekliyeyim.

nasıl olcak bu?
0
leon
(11.04.09)
eski bookmarks.html'i bul, import et.
0
pichoscosama
(11.04.09)
(7)

Uydu alıcısı sorunu

maxpainn
Zamanında saçmalayıp Minton uydu alıcısı aldım. Uydu alıcısı olmadan tv izleyemiyorum ve sevdiğim bütün dizileri falan kacırdım. Sorun şu.. her zamanki gibi uydu ayarlarını yapıyorum.. Transpoder ekranında level olayı %79 80 göstermesine karşı Quality kısmı %0.. ve hiç kanal bulamıyorum izleyemiyoru
Zamanında saçmalayıp Minton uydu alıcısı aldım. Uydu alıcısı olmadan tv izleyemiyorum ve sevdiğim bütün dizileri falan kacırdım.

Sorun şu.. her zamanki gibi uydu ayarlarını yapıyorum.. Transpoder ekranında level olayı %79 80 göstermesine karşı Quality kısmı %0.. ve hiç kanal bulamıyorum izleyemiyorum..

Neden olabilir bu sizce?
0
maxpainn
(11.04.09)
Çanak kaç cm?
0
pichoscosama
(11.04.09)
bilmiyorum ki hiç görmedim.. ama bikaç gün öncesine kadar sorunsuzdu. Ayarlamalarını falan yapabiliyordum ama şimdi olmuyor. Şu Quality nin sıfır göstermesi sanırım sorun.. kabloları da kontrol ettim ama olmadı..

not: sitede oldugum icin görmedim çanagı..
0
🌸maxpainn
(11.04.09)
Sorun sadece sizde mi? Başka bir receiver ile denediniz mi?
0
pichoscosama
(11.04.09)
Bazı aletlerin yazılımı uçuyor zamanla bana sanki yazılımıyla ilgili bi sorunmuş gibi geldi.
0
layer26
(11.04.09)
aynı sorun bizim uydu alıcıda da mevcuttu yazılımı güncellettik 10 lira bayılıp düzeliverdi kerata. sizinki de kendini naza çekiyor olabilir.
0
cumingsoon
(12.04.09)
@pichoscosama: sadece bende :) diğer katlar takır takır izliyor.. bazen rica edip ses açtırıyorum bari dinliyim diye :P

@stillsoon: umarım öyledir yarın bi gidip sorayım bakalım..
0
🌸maxpainn
(12.04.09)
görevlinin alıcıyla denedik.. ancak önceden de olmustu bu durum.. o zaman bişekilde düzelmişti..
0
🌸maxpainn
(12.04.09)
(7)

mirc banlanmasına çözüm

leon
sevgili 90'lar chat furyasında hayatta kalmayı başarabilmiş arkadaşlar;mutlaka girmem gereken bi kanaldan girer girmez atılıyorum. bilmemkim beni banlamış orda. acaba o mirc kanalına başka bir yoldan girmem mümkün mü?(biliyorum mirc programın adı ama bizim buralarda chat olayı mirc diye geçer)teşkür
sevgili 90'lar chat furyasında hayatta kalmayı başarabilmiş arkadaşlar;

mutlaka girmem gereken bi kanaldan girer girmez atılıyorum. bilmemkim beni banlamış orda. acaba o mirc kanalına başka bir yoldan girmem mümkün mü?

(biliyorum mirc programın adı ama bizim buralarda chat olayı mirc diye geçer)

teşkürler
0
leon
(11.04.09)
başka bir nickle girip (tabi eğer IP ban atılmadıysa) kanal infosundan(kanalın ortasına iki kere tıklayarak öğrenebilirsiniz) sizi kimin neden banladığını öğrenin Pm atarak sorunu halledin. Kaçak girmenin yolu yok.

IP ban attıysa da proxy ile girebilirsiniz. www.aliveproxy.com dan socks 5 listesinden proxy temin edebilirsiniz.
0
rurouni
(11.04.09)
nick değiş ve yeni ip için modemi kapa aç.
0
pichoscosama
(11.04.09)
blacklisted ISP diyor...

nick'i değiştirdim yine atıyor, ip'den banlamışlar anlaşılan. uğraşayım biraz daha
0
🌸leon
(11.04.09)
isp yani servis sağlayıcı engelli yani türkiyeden girşi engellemişler. proxy kullanman gerek misal. www.byterelay.com
0
edip
(11.04.09)
proxy'ler de işe yaramadı. vay adiler!
0
🌸leon
(11.04.09)
0
bellbane
(12.04.09)
eskiden ip spoofing diye bir şey yapardık. alemden uzak kaldım unuttum neydi ne değildi.
0
kibritsuyu
(12.04.09)
(1)

Windows Live Messenger

deliktas
Uzun süredir kendi çapında sorunsuz çalışan bu güzide program şu sıralar "hata raporu gönder" moduna girmiş bulunmaktadır. Kendisinde oturum açtığımızın 3-5 saniye evvelinde sorun çıkartıp hata vermesini kınıyoruz. Bunun yanında daha önceden aynı sorunun başka birkaç arkadaşımızda da patlak vermiş o
Uzun süredir kendi çapında sorunsuz çalışan bu güzide program şu sıralar "hata raporu gönder" moduna girmiş bulunmaktadır. Kendisinde oturum açtığımızın 3-5 saniye evvelinde sorun çıkartıp hata vermesini kınıyoruz. Bunun yanında daha önceden aynı sorunun başka birkaç arkadaşımızda da patlak vermiş olmasını bilmek bizi endişelendirmekten öteye geçmeyecektir. Yine de acil yardımlarınızı bekliyoruz.

Aynı zamanda, aklımıza gelmişken belirtmekten çekinmeyeceğimiz bir durumla karşı karşıyayız. Bu program çalışırken, dosya aktarımı yapacağımız zaman bize virüs yazılımı yükleyin gibi abuk sabuk şeyler söylüyor direncimizi kırmaya çalışıyordu. Fotoğraf ve müzik paylaşımlarımıza karışmayan ancak diğer dosya transferlerimizde namus bekçiliği yapan bu programın eski sürümlerinde winrar yoluyla sıkıştırdığımız dosyaları rahatça transfer yapabiliyorduk. Fakat artık son sürümde rarlı dosyaları da gönderemediğimizi öğrenmiş olduk. Tez yoldan çaresini bulana manevi öpücüklerimizle birlikte, güzel dileklerimizi sunmaktan da geri kalmayacağız. Kamuoyuna duyurulur!
0
deliktas
(11.04.09)
malwarebytes anti malware'yi yükleyip bilgisayarınızı taratın, ben de çok araştırdım en işe yarar yöntem bu oldu. rarlı dosya gönderme olayına gelince göndermeye çalışırken yüklemeni istediği güvenlik bileşenini yüklersen gönderebiliyosun.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(11.04.09)
(2)

Anakart / İşlemci / Kasa vs.

zakk
Masaüstünde ikamet edip sadece download, film ve ufak tefek oyunlar için hizmet edecek bir bilgisayara ihtiyacım var. Yeni teknolojilerden çok uzak kaldığım için işin içinden çıkamadım."INTEL CORE 2 DUO E7400 2.80GHz 3MB CACHE 1066MHZ LGA775" denen işlemciyi aldık diyelim.Buna uygun bir anakart (ter
Masaüstünde ikamet edip sadece download, film ve ufak tefek oyunlar için hizmet edecek bir bilgisayara ihtiyacım var. Yeni teknolojilerden çok uzak kaldığım için işin içinden çıkamadım.

"INTEL CORE 2 DUO E7400 2.80GHz 3MB CACHE 1066MHZ LGA775" denen işlemciyi aldık diyelim.
Buna uygun bir anakart (tercihen Gigabyte) hangisi olabilir? Nasıl bir RAM kullanmak gerelir? Onboard ekran kartı olursa işimi görür diye düşünüyorum.

Ayrıca iyi bir PSU sahibi kasalar hangileridir?

Kısacası mümkün mertebe aşırıya kaçmadan, uygun fiyatlı, kullanışlı bir sistem gerekiyor acilinden.

Teşşekkür ettim şimdiden...
0
zakk
(11.04.09)
bütçe belirtirsen daha kolay yardım alırsın. dediğin işlemciye uyacak 50 dolarlık anakart da vardır 500 dolarlık da.

ayrıca daha uygun fiyatlarıyla intelle yarışabildiği için AMD işlemcileri tavsiye ederim. kasa olarak ise thermaltake, asus ve cooler master'ı önerebilirim.
0
911 turbo
(11.04.09)
Sadece download, film vs. için 500$lık anakart düşünmüyorum. Sadece sırıtmasın yeter, 50$lık kart da o nedenle pek olmaz sanki.
Aynı şekilde AMD alma niyetim de yok. Teşekkürler yine de.
0
🌸zakk
(12.04.09)
(4)

photoshop + illustrator sorusu

blackbasat
şimdik illustrator ve photoshopta bi şeyler yapmaya çalışıyorum. linkteki resimde photoshopta bi resmi lasso ile kesip illustrator'a yapıştırdım ama resmin etrafındaki beyazlıkları nası yok edicem. resim yalnız olsun istiyorum beyazlıklar çizgilerin üstüne oturuyo. nası kurtulcam bu resmin etrafında
şimdik illustrator ve photoshopta bi şeyler yapmaya çalışıyorum. linkteki resimde photoshopta bi resmi lasso ile kesip illustrator'a yapıştırdım ama resmin etrafındaki beyazlıkları nası yok edicem. resim yalnız olsun istiyorum beyazlıklar çizgilerin üstüne oturuyo. nası kurtulcam bu resmin etrafındaki kareden.

img25.imageshack.us
0
blackbasat
(11.04.09)
magic wand?
0
rednoff
(11.04.09)
evet ama nasıl. deniyorum olmuyor
0
🌸blackbasat
(11.04.09)
resmi göremedim ama dediğin şeyi anladım sanırım
photoshopta resmi seçtikten sonra ctrl+j yapıp layerin kopyasını al. daha sonra diğer layeri sil. şimdi sadece arka plansız bir resim elde etmiş olacaksın. bu resmi .psd olarak kaydet. (gif te olur ancak psd kullanıyorum ben)
şimdi kaydettiğin yerden illustrartörün üzerine sürükle.
olması lazım.
0
etna
(11.04.09)
eğer layerleri birleştirmediyseniz silgiyle silebilirsiniz. layerleri birleştirmediğiniz için sadece kızkulesinin katmanı silinir, alttaki siyah çizgilere birşey olmaz.
0
readmymind
(11.04.09)
(2)

Hemencecik IP'mi Değiştirmek İstiyorum

ahmett
Program olabilir, yöntem olabilir. İnternet bağlantı kablosunu çıkarıp takmak ve bağlantının sağlanıp sağlanmadığını modemin yanıp sönen, sinir bozucu, kirli-sarı ışığından takip etmek istemiyorum. Google'da arattım; bir videoda youbypass.com adlı site yoluyla çabucak yapıldığını gördüm. Siteye girm
Program olabilir, yöntem olabilir. İnternet bağlantı kablosunu çıkarıp takmak ve bağlantının sağlanıp sağlanmadığını modemin yanıp sönen, sinir bozucu, kirli-sarı ışığından takip etmek istemiyorum.

Google'da arattım; bir videoda youbypass.com adlı site yoluyla çabucak yapıldığını gördüm. Siteye girmeye çalıştığımda "şimdi git so'ra gel" uyarısı çıkıyor. Çok denedim, her seferinde aynı uyarı.

Program aradığımda da Yerel Ağ Bağlantıları özelliklerini değiştiren programlar buldum. Ben ivedilikle cmyip.com'da görülen IP'mi değiştirmek için yardım istiyorum.

Dünya'yı ele geçirmek gibi kötü niyetlerim yok. Bir fotoğraf paylaşım sitesinde kendi gönderdiğim 1, bilemedin 2, olmadı 3, en fazla 4 fotoğrafa puan vereyim, naamım yürüsün şeklinde hayallerim var. Bu kadar. Gözlerinizden öpüyorum.
0
ahmett
(11.04.09)
Proxy kullan.
0
pichoscosama
(11.04.09)
once makineye tor kurun, arkasindan da firefox icin torbutton eklentisi var onu kurdunuz muydu tek tiklamayla ip'nizi degi$tirebilirsiniz.
0
astaroth
(12.04.09)
(1)

Win xp kaldırmak

maxpainn
fani şeyler bunlar ama işte ne biliyim insan uyuz oluyo bir pcde 3 xp olunca.. aslında insan belki bir bedende kaç ruh barındırdığına takmalı kafayı falan. neyse inanılmaz uyuşuk bir insan oldugum icin aktivasyon süreleri geçen xpler üzerine yenilerini kurmak zorunda kaldım.. simdi hem alanımdan yiy
fani şeyler bunlar ama işte ne biliyim insan uyuz oluyo bir pcde 3 xp olunca.. aslında insan belki bir bedende kaç ruh barındırdığına takmalı kafayı falan.

neyse inanılmaz uyuşuk bir insan oldugum icin aktivasyon süreleri geçen xpler üzerine yenilerini kurmak zorunda kaldım.. simdi hem alanımdan yiyor hem de hazımsızlık yapıyor.. ben format vs olmadan kullanmadıgım ve login olamadıgım xpleri nasıl güvenle silerim acaba?
0
maxpainn
(11.04.09)
masaüstünde bilgisayarım simgesine sağ tıkla özellikler - gelişmiş - başlangıç ve kurtarma - ayarlar ve Düzenle notepad açılacaktır (!) burdan sonrası dikkatli olun. Muhtemelen üç tane alt alta "Windows xp" olacak bunlardan 2 tanesini sileceksiniz ama hangisi?
normalde tek bootta şöyle görünür

"[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
"

burdaki Microsoft Windows XP Professional isimlerinin yanına x y z ya da 1 2 3 diye isimlendirin ve kaydedin daha sonra sistemi yeniden başlatıp hangisini kullandığınızı bulun (normalde liste zaten boot sırasında gördüğünüz sıradadır ama riske atmamak gerek). Daha sonra geri kalan 2 kullanmadığınız satırı silip kaydedin. Ve disk üzerindeki eski windowslara ait klasörleri silin.
0
edip
(11.04.09)
(1)

nokia video

germe
symbian'ı olmayan java programları çalıştıran nokia cep telefonum için video oynatıcı arıyorum.telefonun içinde bulunan hiç güzel değil. uzun bir video izlerken (örneğin 1 saatlik) ileri geri sarmak resmen işkence oluyor. 5 dakika ileri sarmak için nerdeyse çıldırıyorum :(
symbian'ı olmayan java programları çalıştıran nokia cep telefonum için video oynatıcı arıyorum.
telefonun içinde bulunan hiç güzel değil. uzun bir video izlerken (örneğin 1 saatlik) ileri geri sarmak resmen işkence oluyor. 5 dakika ileri sarmak için nerdeyse çıldırıyorum :(
0
germe
(11.04.09)
telefonunun modeli ve işletim sistemini bilmediğimden, burdan kendin bakabilirsin
www.getjar.com
0
edip
(11.04.09)
(5)

km'nin vista renk düzenine müdahelesi

yoldaki isaretler
windows aero var biliyosunuz gayet güzel, ama bunu kullanırken kmplayerda film vs. açınca kapatana kadar renk düzenini windows vista temel'e geçiriyor. bunla ilgili başka bi medya oynatıcı kullanmak dışında çare var mı?
windows aero var biliyosunuz gayet güzel, ama bunu kullanırken kmplayerda film vs. açınca kapatana kadar renk düzenini windows vista temel'e geçiriyor. bunla ilgili başka bi medya oynatıcı kullanmak dışında çare var mı?
0
yoldaki isaretler
(11.04.09)
service pack 1 diyo? home premium? daha başka bi sürüm bilgisi yok di mi?
km player da güncel durumda.
0
🌸yoldaki isaretler
(11.04.09)
Yapmaması lazım sanki. Ben kullanıyorum ama ??
0
ozdek
(11.04.09)
bende de aynı durum sözkonusuydu. görüntü ayarlarını vista classic yaptım artık değişmiyor.
0
wampex
(11.04.09)
bsplayer'ın önceki sürümlerinde de vardı bu sorun, render ayarlarında overlay seçili ise bsplayer vista basic'e dönüyordu, onu bsplayerda EVR gibi birşeye çeviriyordum ama kmplayer'da sanırım ayarlarda video processing - sağ taraftan da Renderer da "ocerlay" i deneme yanılma ile değiştirerek çözebilirsin.
0
edip
(11.04.09)
Muhtemelen resimde gösterdiğim ayarı değiştirirseniz olur. Sanırım "Geliştirilmiş video hesaplayıcı"yı seçmeniz gerekiyor. Olmazsa diğerlerini de deneyin.

img7.imageshack.us
0
edge_nabby
(11.04.09)
(3)

server 2003 ağ paylaşım sorunu

sql
server makinadan ağdaki bilgisayara dosya paylaştırıcam ama olmuyor. servere girdiğim ağ yolunu clientlerden birine giriyorum olmuyor.mesela;\\192.168.2.10\dosyalar\ bunu anamakina yani servere yazdığımda paylaştırdığım dosyalar klasörüne giriyor ama ağdaki diğer makinalara yazdığımda "oturum açma h
server makinadan ağdaki bilgisayara dosya paylaştırıcam ama olmuyor. servere girdiğim ağ yolunu clientlerden birine giriyorum olmuyor.

mesela;

\\192.168.2.10\dosyalar\ bunu anamakina yani servere yazdığımda paylaştırdığım dosyalar klasörüne giriyor ama ağdaki diğer makinalara yazdığımda "oturum açma hatası: kullanıcı hesabı sınırlaması" hatasını alıyorum. google da filan aradım uğraştım olmadı.
0
sql
(11.04.09)
firewall derdim ancak "oturum açma hatası" karşına geliyorsa yetkilendirme ile ilgilidir. klasöre erişebilen kullanıcıları everyone, yetkilendirmeyi de readonly yaparsan hem herkez erişebilir hem de paylaşılan dizini/dosyayı değiştiremezler.
0
roadrunner merlin
(11.04.09)
bak böyle bi şeylerde var, işine yarar;

(en) support.microsoft.com
(tr) www.cozumpark.com
0
roadrunner merlin
(11.04.09)
sorunu buldum. buraya da yazayım başkaları da faydalansın.

bilgisayar yönetiminden kullanıcılara tıkladıktan sonra guest oturumunu aktifleştirmek gerekiyormuş.
0
🌸sql
(13.04.09)
(1)

Hp Servisi

darknum
1- Bildiğiniz ettiğiniz hp scanner'a scanner lambası takabilecek (kırdım da) yer var mı? Çıkma olur sıfır olur farketmez. Telefonunu yada adını verseniz yeter.2- Hp 'nin anadolu yakasındaki teknik servisinin telefonunu bilen var mı? gerizekalı help desk sadece adresini veriyor telefonu vermiyor.not:
1- Bildiğiniz ettiğiniz hp scanner'a scanner lambası takabilecek (kırdım da) yer var mı? Çıkma olur sıfır olur farketmez. Telefonunu yada adını verseniz yeter.
2- Hp 'nin anadolu yakasındaki teknik servisinin telefonunu bilen var mı? gerizekalı help desk sadece adresini veriyor telefonu vermiyor.

not: istanbul için arıyorum servis.

Not2: tekrar ediyorum hp yardım hattının numarasını biliyorum ben teknik servisi istiyorum (bkz: 2. madde)
0
darknum
(11.04.09)
444 71 71 hp destek hattının numarası.
0
beatlephan
(11.04.09)
(14)

Cep Telefonu Tavsiyesi

beatlephan
Cep telefonum bozuldu, yeni bir telefon almam gerekiyor, ancak 200 tl'yi çok geçmesin istiyorum. Müzik dinlemek falan filan çok da önemli değil, fotoğraf olayı da 1.3 megapixel bile yeterli, bluetooth falan olsun, pil ömrü uzun olsun, gerisi o kadar da önemli değil, samsung j700'ü düşünüyorum ancak
Cep telefonum bozuldu, yeni bir telefon almam gerekiyor, ancak 200 tl'yi çok geçmesin istiyorum. Müzik dinlemek falan filan çok da önemli değil, fotoğraf olayı da 1.3 megapixel bile yeterli, bluetooth falan olsun, pil ömrü uzun olsun, gerisi o kadar da önemli değil, samsung j700'ü düşünüyorum ancak samsung daha önce hiç kullanmadım, pil ömrü nedir nasıl bir üründür hiçbir fikrim yok, illa samsung olmak da zorunda değil, başka tavsiyeler olursa da çok makbule geçer.
0
beatlephan
(11.04.09)
tinyurl.com
yazdigin kriterlerde alabilecegin en iyi telefon budur. dunyanin butun meshurlari bu telefonu kullaniyor.
0
sourlemonade
(11.04.09)
evet ben de bu telefonu kullanıyorum.
0
atrin
(11.04.09)
internette yorumlarına baktım bu telefonun, baya iyi açıkçası yorumlar. yarın da yakından görmek için telefoncuya gidip menüsünü kurcalayacağım. ancak şöyle bir yorum okudum, telefonun sesi çok zor duyuluyormuş dış mekanda çaldığında, var mı öyle bir sorun?
0
🌸beatlephan
(11.04.09)
bir arkadasimda var bu telefon, hic sorun yasadigini gormedim, olumsuz bir sey de duymadim kendisinden. tus takimi ve goruntusu cok guzel, agirligi da ideal, ele oturuyor. aklimda baska bir telefon olmasa ben de bundan almayi dusunuyordum ilk gordugumde.
disarda her telefon illa ki zor duyulur da, rahatca duyulabilmesi icin de su cin menseili telefonlar gibi bas bas otmesi lazim diye dusunuyorum.
0
sourlemonade
(11.04.09)
Nokia'ları bugüne kadar hep bozdum, Motorola'dan hiç memnun kalmadım, Samsung hiç kullanmadım ama kullanan arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla menüsünü pek beğenmedim, rahat edemedim. O yüzden j700 konusunda çok tereddütteyim, ama bu philips özellik olarak beni tatmin eder gibi, çoğunluğun yorumlarının da çok iyi olması da cabası. Yakından incelemek lazım, mesaj atmatı seven bir insan olarak rahat mesaj atabilir miyim o da önemli mesela benim için. Bir de yamuluyorsam düzeltin ama 1 gb hafıza kartı var galiba bu telefonun içinde? Bir de hafıza kartı almam gerekmeyecek galiba. Bir de son sorum, internetten cep telefonu sipariş etmek istemiyorum, telefon nerden alınır, mediamarktt falan mı, yoksa telefoncuları mı dolaşayım teker teker?
0
🌸beatlephan
(11.04.09)
Ya bir de bu ürünle telefon konuşurken karşı tarafın sesi doğru düzgün duyulmuyor falan diyorlar. Yorumlara dalınca her telefon hakkında olumsuz bir şeyler bulunuyor gerçi.
0
🌸beatlephan
(11.04.09)
tekrar yazayim, ben olumsuz bir sey duymadim arkadasimdan. ama illa ki uretim hatasi olan cihazlar da vardir piyasada.
mesaj yazmak cok rahat, tus takimi baya guzel cunku. o konuda rahat edecegini tahmin ediyorum. hafiza karti meselesinde ise, hepsiburada veriyor o 1gb karti hediye olarak. cogu yer muhtemelen kartsiz satiyordur.

surasi var bir de: www.akakce.com

buraya da bakarsak hepsiburada hepsinden daha avantajli oluyor.
0
sourlemonade
(11.04.09)
ben de bugün telefon almak için çıkacaktım. aklımda benim her zamanki favroim v3 vardı; ancak bu daha iyi gibi. sanırım benim de aklımı çeldi assert h, iyi bir telefona benziyor. fakat çevremde hiç görmedim. bunu biraz garip buluyorum. öğrenci oluşumdan kaynaklanıyor olabilir.
0
sen git ben geliyorum
(11.04.09)
gerçekten hepsiburada.com'un fiyatı açık ara daha ucuz, diğer yerlere baktım bu fiyata bulmak zor. Tavsiyeyi dinleyip bu telefonu alıcam gibi duruyor, çok teşekkürler.
0
🌸beatlephan
(11.04.09)
htc p3400 bir bakın buna bence. aşağıda link te bir fiyat göreceksiniz. ben bu telefonu 8-9 ay önce metro dan (özel bir kart ile girilen bir mağazadır. izmir içinde yardımcı olunur.) 300 tl ye aldım. bir göz atın ister iseniz.

not: htc p3400 de wifi yok. fakat wifi özelliği de veren sd kartlar mevcutmuş. bir adet de bundan alırsanız hiç bir eksiğiniz kalmaz.

www.hepsiburada.com
0
jaaaccckkk
(11.04.09)
philips'i (assert h'in söylediği)dün aldım ve ilk bakışta memnun olduğumu söyleyebilirim. karşı tarafın sesinin duylumaması olayı sanırım şunu kast etmişler; biraz kısık gibi ses gelişi. yani çok yüksek değil. ama sorun oluşturacak kadar değil gayet net duyuyorsunuz.
kulaklıkla dinlerken gayet iyi bir ses çıkışı var telefonun; ancak hoparlöre verdiğinizde aynısını söyleyemem.
ilk aldıım lşarjı yaklaşık on saat kullandım. yani şarj konusunda da sorun yok. sorularınız oldukça yazın buraya ben eklerim gördükçe.
0
sen git ben geliyorum
(12.04.09)
Dün ben de bu telefonu almaya niyetlenerek çıktım dışarı, ancak telefoncular, "Philips mi ehuehu biz öyle marka satmayız, büyük yerler satıyor onlar da satan son yerler oluyor zaten" gibi bir şeyler zırvaladı, koskoca Kadıköy'de bu telefonu bulamadım. Hangi telefoncuya girsem Nokia ya da Samsung öneriyor, iki markayı da istemiyorum. Zaten istediğim fiyat aralığında Nokia'lar çok kaliteli değil, Samsung da istemiyorum tasarımları ne kadar şık olursa olsun...

Nerden aldınız telefonu? Gidip görmeden almak istemiyorum, yani hepsiburada.com'dan sipariş verecek olsam bile telefonu önce bi kurcalamam lazım...

htc p3400 de çok şıkmış bu arada. Ama baya pahalı. Sadece metro'larda mı 300 civarına bulunabilir?
0
🌸beatlephan
(12.04.09)
@beatlepahan

araştırmak lazım htc p3400 için. ben bu fiyatı bir tek metro da gördüm şimdiye dek. onun dışında bilemiyorum. ama tavsiyem, önce metro da hala bu fiyattan satılıp satılmadığını öğren bir şekilde. sonra da tanıdık bir küçük esnafın metro kartını kullanarak gidip alman. mahallenin bakkalında bile olma ihtimali var metro kartın. biraz soruştur, kesin bulursun.
0
jaaaccckkk
(12.04.09)
ben izmir'de konak civarından aldım. ancak fiyat olarak ve uygunluk olarak sanırım hepsiburada en iyisi gibi. telefoncularda ben de bulamaıdm. yalnızca izmir'İn o bölgesinde bir yer varmış sırf elektronik eşya üzerine, orada buldum. resimde görüldüğü kadar parlak değil telefon; ancak alalı bir hafta oldu sanırım ve ben son derece memnunum. saatlerce konuşsam bile şarj çok az azalıyor. camerasıyla falan çok işim olmuyor, iyi diyor arkadaşlarım. müzik konusunda biraz başarısız, ses çıkışları çok iyi deği; ama radyo dinlerken devleşiyor telefon, rhat rahat dinleyebiliyorsunuz sorunsuz.
ben çok memnunum açıkçası. ancak bundan önceki tek favori telefonum motorola v3 sersisydi. o yüzden yüksek deil beklentilerim telefonlara dair.
0
sen git ben geliyorum
(17.04.09)
(2)

kulaklık amfisi

zombikanı
kullanıyorum şöyle oluyo diyen varsa bi anlatır mı? nasıl ulaşılabiliyor.faydalı bir eser mi?ben şunları http://www.ampli-fi.com/ okudum.ama burda tecrübe etmiş birisinden duymak isterim teşekkürler
kullanıyorum şöyle oluyo diyen varsa bi anlatır mı? nasıl ulaşılabiliyor.faydalı bir eser mi?
ben şunları www.ampli-fi.com okudum.ama burda tecrübe etmiş birisinden duymak isterim teşekkürler
0
zombikanı
(10.04.09)
cok da lazim degil audiophili degilseniz. seslerde baslarin ve tizlerin daha iyi ayrismasini saglayabilir, kulakligi anfi besledigi icin muzik calan sarjin aleti ek gitmez.
cok guc ceken kulakliklar bazen yeterli ses vermeyebileceginden boyle bir cozum yoluna gitmisler.

ayni alet eger buyuk anfi yoksa, kulaklikla gitat calabilmek icin de kullanilir.
0
yirtik foto
(11.04.09)
evet okudum aslında.kullanan birinin fikirlerini merak ettim.
0
🌸zombikanı
(11.04.09)
(1)

Everest - Ekran Kartı - Overclock

sarere
everest programı ile bakınca ati radeon x1650 pro agp 512 mb 128 bit gddr2 ekran kartıma %99 overclock yapılmış olarak gözüküyor.tam olarak yazanlar şöyle;Görüntü Bağdaştırıcısı ATI Radeon X1650 (RV535)GPU Kod Adı RV535 (AGP 8x 1002 / 71C7, Rev 9E)GPU Saati 594 MHz (Gerçek: 600 MHz)Bellek Saati 79
everest programı ile bakınca ati radeon x1650 pro agp 512 mb 128 bit gddr2 ekran kartıma %99 overclock yapılmış olarak gözüküyor.

tam olarak yazanlar şöyle;

Görüntü Bağdaştırıcısı ATI Radeon X1650 (RV535)

GPU Kod Adı RV535 (AGP 8x 1002 / 71C7, Rev 9E)

GPU Saati 594 MHz (Gerçek: 600 MHz)

Bellek Saati 796 MHz (Gerçek: 400 MHz, overclock: 99%)

iyi de ben overclock falan yapmadım ki ? neden böyle bu ?
0
sarere
(10.04.09)
398 x 2 olarak oldugundan normal degil mi bu deger? everest niye oyle diyor bilmiyorum ama zaten o olmasi gerekiyor. hatta biraz kasarsaniz 480 x 2 olarak bile kullanabilirsiniz o karti.
0
entrapmen
(11.04.09)
(4)

İnternetsiz Radyo ya da Tv

fugan
Arkadaşlar internet olmadan PC den radyo ya da Tv izleyebilir miyim ? Bir kaç tane program denedim hepsi de internet istiyor. Kockoca Pc mi İnternet olmadan tv /radyo olarak kullanamayacak mıyım? Bu konuda bildiğiniz program adları varsa lütfen bildirir misiniz ?Teşekkür ederim.
Arkadaşlar internet olmadan PC den radyo ya da Tv izleyebilir miyim ? Bir kaç tane program denedim hepsi de internet istiyor.
Kockoca Pc mi İnternet olmadan tv /radyo olarak kullanamayacak mıyım? Bu konuda bildiğiniz program adları varsa lütfen bildirir misiniz ?

Teşekkür ederim.
0
fugan
(10.04.09)
avermedia kullanıyorum ben
edit:tv kartı şart tabi
0
zombikanı
(10.04.09)
tv kartı lazım.
0
bellbane
(10.04.09)
kullanabilirsiniz. tv kartı gerekli. 30, 40 tl'ye alınabilir. sormadan almayın.
0
can see
(10.04.09)
böyle birşey tv kartsız imkansız. Çok istiyorsanız tv kartı takıp izleyebilirsiniz. Çoğu bilgisayar kullanıcısı bir hevesle taktırır ama pek kullanmaz genelde.
0
ocanal
(10.04.09)
(4)

pc tavsiyesi

karacoğlan der ki
7 senelik cefakar dostuma elveda deme zamanı geldi.şöyle güzel bir işlemci almak istirem.gta 4 -4 evet- , call of 4 oynayabileyim.bununiçin nasıl bir alet almam gerek. pahalıya patlar mı (öyle görüküyor)
7 senelik cefakar dostuma elveda deme zamanı geldi.
şöyle güzel bir işlemci almak istirem.
gta 4 -4 evet- , call of 4 oynayabileyim.
bununiçin nasıl bir alet almam gerek. pahalıya patlar mı (öyle görüküyor)
0
karacoğlan der ki
(10.04.09)
1500 milyona falan patlar.
0
mevta
(10.04.09)
core2duo e8400 işlemci geforce 9800gt ekran kartı tavsiye ediyorum bu ikisi sadece 600 yetale gibi bişeye geliyo
0
yuto
(10.04.09)
bence onla devam et xbox al ;) bir de ucuzundan lcd patlatırsın. hayır dualarını esirgemezsin sonra merak etme.
0
ozdek
(11.04.09)
gta4 ü rahat bir şekilde oynamak için oyun konsolları tercihimdir lakin ben bilgisayar istiyorum dersen gta 4 ü 6 milyarlık makinarlada bile rahat oynayamazsın. gta4 ü düşük bir performansda oynamak için;

işlemci; Intel Core 2 Duo Processor E4400 2 GHz 800 MHz veya üzeri (2 ghz üzeri olması gerekir)

ram; windows xp prof.için (2 adet) Kingston 1 Gb DDR2 800MHz 6400 CL6 RAM (kullanıcağın işletim sistemi göre 8 gb kadar çıkar)

anakart; Gigabyte GA-P35-S3

ekrankartı;
MSI Nvidia GeForce NX8600GTS-T2D256E-HD-OC veya üzeri

diğer donanımlarla birlikte 1500 TL den çok ucuz kalır.
0
cellar
(11.04.09)
(3)

Wireless USB Adaptör Takası

harzem
Şimdi benim bi wireless usb adaptörüm var:Resim: http://tinyurl.com/d6dqjcModel no: Linksys WUSB54GCBen iki aydır falan sorunsuz kullanıyorum (XP 32-bit). Bugün Vista 64-bit kurdum, ve herkesin karşılaştığı sorunla karşılaştım: Bu alet 64 bit ile çalışmıyor. Ve bana 64 bit işletim sistemi lazım (8GB
Şimdi benim bi wireless usb adaptörüm var:
Resim: tinyurl.com
Model no: Linksys WUSB54GC

Ben iki aydır falan sorunsuz kullanıyorum (XP 32-bit). Bugün Vista 64-bit kurdum, ve herkesin karşılaştığı sorunla karşılaştım: Bu alet 64 bit ile çalışmıyor. Ve bana 64 bit işletim sistemi lazım (8GB ram için).
forums.linksys.com

Ne denediysem olmadı, son iki çarem var:

1. Birisiyle takas etmek:
Eğer aranızda 64 bit ile çalıştığını bildiğiniz bir wireless adaptörü sahibi olan varsa beri gelsin. Ya da PCI kartı sahibi varsa, kendisiyle takas edebilirim (farkı da ödeyebilirim).

2. Yenisini almak:
PCI kartı olarak bişey almam gerekebilir. Bu durumda hangi marka model almalıyım onu söylerseniz sevinirim. Not: çok param kalmadı buna, ram falan aldım bitti para.

Edit: Evet 38 liraya x64 için bi adaptör buldum (bulduruldum). O yüzden elimdeki adaptörü almak isteyen varsa 38 liraya bırakırım :D Sapasağlam çalışıyo, sadece 32 bit'lerde :D
0
harzem
(10.04.09)
forums.linksys.com

burda ilk sayfadaki yontem ile calistiranlar olmus (baska forumlarda gordum de)
0
sourlemonade
(10.04.09)
Vista SP1 için çalışmıyo o sanırım. Ama o başka forumlara link verirsen iyi olur.
0
🌸harzem
(10.04.09)
hocam Edimax EW-7318Ug var bende backtrack için almıştım da kaldı öyle.. kutusu falan duruyo hep.. işine yarıyorsa takas yapabiliriz..

[email protected]
0
rednoff
(10.04.09)
(2)

iFolder'dan Dosya İndirmek

soufigay
ifolder.ru adresinden nası dosya indirilir? bileniniz var mı?şimdiden sağolun
ifolder.ru adresinden nası dosya indirilir? bileniniz var mı?

şimdiden sağolun
0
soufigay
(10.04.09)
ataturkiye
(10.04.09)
(bkz: ifolder)
0
deckard
(10.04.09)
(2)

mouse

flame of feanor
microsoft wireless klavye ve mouse'um var. mouse sizlere ömür. şimdi ben gitsem sadece mouse alabilir miyim? hadi aldım diyelim benim klavyenin vericisi onu görür mü? yoksa kendi vericisini de mi bağlamam lazım?
microsoft wireless klavye ve mouse'um var. mouse sizlere ömür. şimdi ben gitsem sadece mouse alabilir miyim? hadi aldım diyelim benim klavyenin vericisi onu görür mü? yoksa kendi vericisini de mi bağlamam lazım?
0
flame of feanor
(10.04.09)
aldığın mouse'un alıcısını da bağlaman gerek eski verici görmez
0
kaelthas sunstrider
(10.04.09)
ayrıca mouse bulabilirsen, elindeki vericiyle istediğin mouseu klavyeyi kullanabilirsin markası tuttuğu sürece. vericinin üstündeki sinyal tuşuna, ardından da mouse'un altındaki sinyal tuşuna basınca birbirini tanır, bi problem yaşamazsın. yine de şüpheye düşersen satıcıya da sorup emin olabilirsin.
0
halukumben
(10.04.09)
(2)

nedir bu overloaded functions?

ocanal
babaanneye anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.teşekkürler
babaanneye anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.

teşekkürler
0
ocanal
(10.04.09)
google'daki ilk örnek üzerinden gidiyorum:
publib.boulder.ibm.com

aynı isimli fonksiyonun farklı tipte parametreler alması diyebiliriz. print'e integer gönderirsen ilk fonksiyon çalışacak, double gönderirsen ikincisi çalışacak gibi...
0
dinomazu
(10.04.09)
farkli tipte parametre almasi gibi farkli sayida parametre de aldiginda fonksiyonlar overloaded olabilir.
0
fdegir
(10.04.09)
(1)

Mouse orta tusu

entrapmen
guzel guzel calisan mouse'umun orta tusu artik 3-4 pencere acmakta ve bazen 3-4 sekmeyi ayni anda kapatmakta. kisaca ben bir kere tikliyorum ama o kafasina gore tiklama algiliyor. bu zimbirti ne diye bozulmus olabilir? acsam yapabilir miyim ki?Edit: :( Ben yine de bi icini acip bakarim iyice dellend
guzel guzel calisan mouse'umun orta tusu artik 3-4 pencere acmakta ve bazen 3-4 sekmeyi ayni anda kapatmakta. kisaca ben bir kere tikliyorum ama o kafasina gore tiklama algiliyor. bu zimbirti ne diye bozulmus olabilir? acsam yapabilir miyim ki?

Edit: :( Ben yine de bi icini acip bakarim iyice dellendigimde. Tesekkurler.
0
entrapmen
(10.04.09)
Bastığımız tuşun altında farenin içindeki klipse baskı yapan ufak bir çıkıntı var. Kullandıkça o eriyor. Aynı problem benim sol tuşumda da var. Yeni alınız.
0
pichoscosama
(10.04.09)
(2)

sarki - genre olayi

aksak kurbaa
genre dogru tanim mi oldu bilemedim ama sarkilari moodlarina gore (karamsar, neseli, sakin v.s.) diye ayristiran bir web sitesi ya da sistem var midir?bir de itunes a kurulan bir eklenti vardi. sarkilarin taglarini bulup itunes a ekliyordu. bu yazilimi bilen var midir?tesekkurler.
genre dogru tanim mi oldu bilemedim ama sarkilari moodlarina gore (karamsar, neseli, sakin v.s.) diye ayristiran bir web sitesi ya da sistem var midir?

bir de itunes a kurulan bir eklenti vardi. sarkilarin taglarini bulup itunes a ekliyordu. bu yazilimi bilen var midir?

tesekkurler.
0
aksak kurbaa
(10.04.09)
www.musicovery.com -- moodlara göre ayırıyor.
0
quasiromantic
(10.04.09)
zombikanı
(10.04.09)
(6)

Outlook 2002 hata

charlesbukowskiineksi
Şirkette 2 pcde Outlook kurulu va mailler ikisine de sorunsuz geliyordu 2 gün öncesine kadar. Şimdi ise birine geliyor birine gelmiyor. Gönder/al yaptığımda hata veriyor."[email protected] - "gönderiliyor-alınıyor" görevi bir hata bildirdi. (0x8004060C)"bilinmeyen hata 0x8004060C"Bu hatayı veriyor. Googl
Şirkette 2 pcde Outlook kurulu va mailler ikisine de sorunsuz geliyordu 2 gün öncesine kadar. Şimdi ise birine geliyor birine gelmiyor. Gönder/al yaptığımda hata veriyor.

"[email protected] - "gönderiliyor-alınıyor" görevi bir hata bildirdi. (0x8004060C)
"bilinmeyen hata 0x8004060C"

Bu hatayı veriyor. Google abiye sordum "microsoft supporttan update yap" dedi, eyvallah deyip yaptım değişen bişey yok.

Nedir bu derdin dermanı a dostlar?
0
charlesbukowskiineksi
(10.04.09)
pichoscosama
(10.04.09)
@pichoscosama:
"Google abiye sordum "microsoft supporttan update yap" dedi, eyvallah deyip yaptım değişen bişey yok."
:)teşekkürler yine de.
0
🌸charlesbukowskiineksi
(10.04.09)
@charlesbukowskiineksi: Afedersin.

Sorular:

HDD FAT mı NTFS mi?
Orada bahsettiği 2 gb'ye şişmiş pst var mı?
0
pichoscosama
(10.04.09)
@pichoscosama: kendi cvbımı çözüldü işaretlemişim seninkini işaretliceğime afedersin:)
cevaplar:
hdd NTFS imiş
şişmiş pst yok büyük ihtimalle ama tam emin değilim patronun pc si:)
az önce updateleri tam yapmadığını farkettim
bi daha başlattım bakim nolcak:)
gelişmelerden haberdar ederim:)
0
🌸charlesbukowskiineksi
(10.04.09)
Eğer hala olmadıysa yeni bir pst yarat outlookta. Bir kısım maili oraya taşı. Çöp ne durumda?
0
pichoscosama
(11.04.09)
hallettim hata kodunu google abiye tekrar sordum. ingilizce bi forum linkine girdim. gayet güzel tarif etmiş abinin teki sağolsun. ordan şeettim oldu yani:) teşekkürler.
0
🌸charlesbukowskiineksi
(15.04.09)
(3)

Şifreli Excel 2007 dosyasını açamamak?

erzi
Merhaba Sevgili Seray Severler.office 2007' de hazırlanmış ve şifrelenmiş bir excel dosyasını, windows 2000 ve office 2003 yüklü bir pc' de açmak istediğimizde, ekdeki hatayı alıyorum. bunun nedeni ne olabilir acaba?Office 2007 converter ve Windows 2000 High Encryption Pack (128-bit) kurdum.yine de
Merhaba Sevgili Seray Severler.

office 2007' de hazırlanmış ve şifrelenmiş bir excel dosyasını, windows 2000 ve office 2003 yüklü bir pc' de açmak istediğimizde, ekdeki hatayı alıyorum.

bunun nedeni ne olabilir acaba?

Office 2007 converter ve Windows 2000 High Encryption Pack (128-bit) kurdum.
yine de sorunu çözemedim.

Bi el atın be.
0
erzi
(10.04.09)
windows 2000'e OpenOffice.org yükleyip çözülebilir gibi ama emin değilim.
0
lemmiwinks
(10.04.09)
Office 2007 converter derken office 2007 dosya biçimleri için uyumluluk paketinden mi bahsediyorsun. eğer o değilse bir dene...
0
mahallenindelisi
(10.04.09)
evet, uyumluluk paketinden bahsetmiştim.

neyse sorunu buldum.
windows 2000' de bu sorun yaşanıyor. xp' de böyle bir sorun olmuyor.
bu sorunu çözmek için ya 2003 olarak kaydetmek gerekiyor, yada xp kurulu bir makine gerekiyor.
0
🌸erzi
(10.04.09)
(1)

Windows Media Player / Albüm Kapak Resimleri

sheba and the albino girls
Merhabalar,100gb'ın üzerinde bir mp3 arşivim var ve çoğu şarkıda da albüm kapak resimleri "embedded" halde ekli durumda. Sorun şu ki, WMP bazı albüm kapaklarını gösterirken, bazılarını göstermiyor. (Bu resimlerin hepsi 500x500 boyutlarında) Şu şekilde daha daraltayım. A albümünündeki parçalarda göst
Merhabalar,

100gb'ın üzerinde bir mp3 arşivim var ve çoğu şarkıda da albüm kapak resimleri "embedded" halde ekli durumda. Sorun şu ki, WMP bazı albüm kapaklarını gösterirken, bazılarını göstermiyor. (Bu resimlerin hepsi 500x500 boyutlarında) Şu şekilde daha daraltayım. A albümünündeki parçalarda gösteriyor, B'de göstermiyor ve bu kafasına göre değişiyor. (Bunu klasörler hem izlenirken, hem de izlenmiyorken denedim.)

Hemen belirteyim, bunun WMP'ni intertten indiriği içerikle (Zaten kapattım onu) veya klasörün içine folder.jpg diye atılan resim dosyasıyla alakası yok. Mp3 dosyalarının içine kaydedilen resimlerden bahsediyorum.

WMP'nin kütüphanesini sevdiğim için kullanıyorum. Hani bir çözüm önerisi olmayanlar, WMP'ye benzer bir kütüphaneye sahip media player önerirlerse de çok sevinirim.

Cevaplar için teşekkür ederim.
0
sheba and the albino girls
(10.04.09)
gömülü album art'ları wmp bazen görmeyebiliyor. hatta kimi zaman olduk olmadık birşeyleri görmeyebiliyor. önce kitaplık seçeneklerinden "Medya Bilgisi Değişikliklerini Uygula" de bakalım, olmazsa album art'ları bulup sürükle bırak olayıyla tek tek halletmen gerekir.
0
samfisher
(10.04.09)
(1)

flipbook

eigon
http://www.flashpageflip.com/demos/free/pdf dosyaları ya da ne bileyim bizim seçtiğimi jpeg'leri linkteki hale getirebilen bir program var mıdır? yalnız çıktı olarak executable bir dosya olsun. web sitesi üzerinde değil de programı çalıştırıp böyle sayfaları çevirebilelim mümkünse.
www.flashpageflip.com

pdf dosyaları ya da ne bileyim bizim seçtiğimi jpeg'leri linkteki hale getirebilen bir program var mıdır? yalnız çıktı olarak executable bir dosya olsun. web sitesi üzerinde değil de programı çalıştırıp böyle sayfaları çevirebilelim mümkünse.
0
eigon
(10.04.09)
www.issuu.com şöyle bir şey var, uygun olabilir gibi.
0
kirkkarakterlikkirikayakliakillikirkayak
(10.04.09)
(4)

visual studio 2008 kurulumu hakkında

pandoraninkutusu
bilgisayarımda 2005 versiyonu var vs'nun. 2008 kurucam şimdi. 2005ten upgrade edebiliyor muyuz,yoksa illa en baştan kurulum mu yapmak lazım? en baştan kurulum olcaksa 2005 i kaldırıp kaldırmamam bişeyi değiştirir mi? uğraşıp denemeye üşendim, hazıra konayım dedim.
bilgisayarımda 2005 versiyonu var vs'nun. 2008 kurucam şimdi. 2005ten upgrade edebiliyor muyuz,yoksa illa en baştan kurulum mu yapmak lazım? en baştan kurulum olcaksa 2005 i kaldırıp kaldırmamam bişeyi değiştirir mi? uğraşıp denemeye üşendim, hazıra konayım dedim.
0
pandoraninkutusu
(09.04.09)
bildiğim kadarıyla vs2005 den upgrade yok. vs2008 kurmanız için 2005 i kaldırmanıza gerek yok. hatta kaldırmayın zaten, 2005 projeleri açmak için lazım olacak.
0
surprise
(09.04.09)
ikisi birlikte kardes kardes calisir.
0
ccompiler
(10.04.09)
2008 kurulu ise, 2005'te yaptığın solution'ları açmaya çalışırken sana bir uyarı verecektir. Bir önceki sürüme ait bunlar, 2008'e uyarlıyayım mı diye, uyarla diyebilirsin çünkü 2005 versiyonunu da yedek olarak tutmaktadır.
0
daglien
(10.04.09)
2008 kurun, 2005 de kalsın derim. 2005'te yazılmış bazı solutionlarda 2008 sorun çıkarabiliyor.
0
uckac
(10.04.09)
(4)

1680*1050 - the Kayıp Çözünürlük

talemon
Selamlar, bugün kendime bir samsung t220 aldım. sparkle marka nvidia 9600gt chipsetli bir de ekran kartım var. Genel itibariyle sorun yok fakat durum şu: monitörün kullanılması tavsiye edilen çözünürlüğü 1680*1050 ama bu çözünürlük kullanabileceklerim arasında yok. 1920*1080 gibi gubik bir çözünürlü
Selamlar, bugün kendime bir samsung t220 aldım. sparkle marka nvidia 9600gt chipsetli bir de ekran kartım var. Genel itibariyle sorun yok fakat durum şu: monitörün kullanılması tavsiye edilen çözünürlüğü 1680*1050 ama bu çözünürlük kullanabileceklerim arasında yok. 1920*1080 gibi gubik bir çözünürlüğe bile getirebiliyorum ama bu yok. Baktım, ekran kartının oldukça yüksek bir değere kadar yolu var çözünürlük namına. Biraz baktım, başka bir monitör-ekran kartı kombinasyonuyla aynı duruma düşen biri daha varmış, erkan kartının 3rd party bir sürücüsüyle durumu çözmüş. Ama benimki için bulamadım ki doğru çözüm bu olmasa gerek. Bir şeyi kaçırıyorum ama neyi?

ps. işletim sistemi vista 64 ultimate
0
talemon
(09.04.09)
şimdi hafiften atmasyon olmakla beraber (tam hatırlamıyorum zira) şöyle bir şey vardı sanki, "desteklenmeyen çözünrükleri gizle" gibi birşeydi, ya böyle bir ayar ile normal vista ekran ayarlarından ya da atinin catalyst ayarlarından bu soruna çözüm bulabilirsiniz gibi geliyor.
---
artık beyin nasıl çalışmaktan vazgeçmişse nvidia okuyup ati algıladım :), sen onu @archvile'nin dediği gibi nvidia control panel anla.
0
edip
(09.04.09)
avrupa birliğine girme aşamasında olduğumuz şu günlerde xp dururken hala vista kullananları görmek içimi burktu=) şaka bi yana bence mod lu ekran kartı driver ı kurarsanız sorun kalmaz bence. forceware drivers diye aratırsanız uygun driver ı bulabilirsiniz.
0
rentts1
(09.04.09)
nvidia control panelinde, manage custom resulotions tabına bir göz atabilirsiniz.
0
archvile
(10.04.09)
uzun bir araştırmanın sonucunda şöyle bir nihayete vardım:
öteki beriki hiç bir sürücü işe yaramadı. desteklenmeyen çözünürlükleri göster de işe yaramadı. custom resolutions muhabbeti de işe yaramamıştı ki, nvidianın forumlarında ilginç bir yaklaşım gördüm ve istediğimi elde ettim. 1680*1050 çalışmıyordu fakat 1680*1051 çalıştı ne hikmetse. gayet güzel gösteriyor. saçma ama ihtiyacı olan olursa diye buraya yazayım dedim.
0
🌸talemon
(10.04.09)
(2)

server kasa kurmak

chak 666
bütün verilerin (film, mp3, oyun vb.) içinde olduğu 10 terabyte lık hafızası olan bi server kurmak istiyorum. buna 3 tane bilgisayar bağlamak istiyorum. ama önemli olan veri transfer hızı. türkiyede bulunabilecek malzemeler ile en hızlı sistem ne olabilir? neler nasıl toparlanır? ne kadar hızlı olur
bütün verilerin (film, mp3, oyun vb.) içinde olduğu 10 terabyte lık hafızası olan bi server kurmak istiyorum. buna 3 tane bilgisayar bağlamak istiyorum. ama önemli olan veri transfer hızı. türkiyede bulunabilecek malzemeler ile en hızlı sistem ne olabilir? neler nasıl toparlanır? ne kadar hızlı olur? fiyat ne olabilir tahminen ?
0
chak 666
(09.04.09)
bilgisayarlar arası veri transfer hızını yüksek tutmak işini gigabit'lik ethernet kartı ve switch ile sağlayabileceğini düşünüyorum.
0
roadrunner merlin
(09.04.09)
bilgisayarlar arası bağlantıyı cat6 ile yap. sanırım onun ethernet kartları ayrı oluyor yani normal anakartların üzerinde bulunan ethernet kartları olmuyor.

istersen beni msn'den ekle konuşalım;
[email protected] ekle görüşelim chak arkadaşım.
0
sql
(09.04.09)
(3)

GTA reset sorunu

sarere
Arkadaşlar pc ye gta vice city ve gta san andreas ı yükledim. oyuna girince 1-2 dk sonra hemen reset atıyor. donanımsal bir sorun değil. quake 4, doom 3, fifa falan oynuyorum onlarda hiç bir sorun yok. sadece gta larda reset atıyor. nedendir bu ? donanım olarak da yeterli pc'm. internette biraz araş
Arkadaşlar pc ye gta vice city ve gta san andreas ı yükledim. oyuna girince 1-2 dk sonra hemen reset atıyor. donanımsal bir sorun değil. quake 4, doom 3, fifa falan oynuyorum onlarda hiç bir sorun yok. sadece gta larda reset atıyor. nedendir bu ? donanım olarak da yeterli pc'm. internette biraz araştırdım aynı sorundan müzdarip başka kişiler de var. çözümünü bilen bi el atsın.
0
sarere
(09.04.09)
mavi ekran hatası mı veriyor?
0
krizalider
(09.04.09)
mavi ekran yok. çat diye ekran gidiyor birden.
0
🌸sarere
(09.04.09)
valla şöyle söyliyim, benim başıma da geliyordu bu reset atma olayı. ama mavi ekran veriyordu. driver'ları falan güncellemiştim. herşeyi yapmıştım ama düzelmemişti. en son olarak sp2 kuruluydu. onu kaldırıp sp3 kurduğumda düzelmişti. istiyorsan bir dene. aynı şekilde arkadaşımda da vardı o sorun. o da sp3 kurunca düzelmişti. sende sp3 kuruluysa driver sorunu olabilir. çünkü yeni oyunların gereksinimleri değişik oluyor. yani ben eski pes'leri rahatca oynayabiliyorken, call of duty 4 açınca reset atıyordu anında.
0
krizalider
(09.04.09)
(7)

yeni başlayanlar için firefox

etna
şimdi o kadar direndikten sonra kurdum bu zirzopu.şimdi geasemonkey kurdum, ne biliyim flash video indirme eklentisi filan kurdumda bunlar nerde? nasıl kullanırım?adres çubuğunun altındaki boşluğa (çeşitli toolbar'ların kurulduğu yer) bu eklentileri oraya taşıyabilir miyim?ayrıca neler öneririsiniz
şimdi o kadar direndikten sonra kurdum bu zirzopu.
şimdi geasemonkey kurdum, ne biliyim flash video indirme eklentisi filan kurdum
da bunlar nerde? nasıl kullanırım?
adres çubuğunun altındaki boşluğa (çeşitli toolbar'ların kurulduğu yer) bu eklentileri oraya taşıyabilir miyim?
ayrıca neler öneririsiniz ilk defa firefox görmüş birine?
edit; toolbar deyince; istediğim gibi özelleştirebileceğim güzel birde toolbar var mı?
0
etna
(09.04.09)
kullanım eklentiden eklentiye değişiyor.. genelde tools (üst menü) sekmesinden ulaşılabiliyor eklentilere veya kullanıma göre ekrana sağ tıklayarak falan.. bazıları da sağ alt tarafa ikon yerleştirir..

benim tavsiye edeceğim eklentiler:

Adblock Plus - reklamları veya seçtiğiniz herhangi bir objeyi engellemek için
DownThemAll! - firefox için download manager
fire.fm - last.fm eklentisi (dinlemek için üyelik gerekmiyor)
Linkification - düz text halindeki url'leri tıklanabilir link yapıyor
NoScript - sadece güvendiğiniz sitelerde JavaScript, Java veya diğer plug in leri çalıştırmak için (ayar yapmadan önce sinir bozucu olabilir :)
printpdf - web sitelerini pdf olarak kaydetmek için
Screengrab - web sitelerini resim olarak kaydetmek için
zoomFox - resimlere anında zoom yapabilmek için
ReloadEvery - belli aralıklarla sayfayı otomatik olarak yenilemek için
0
rednoff
(09.04.09)
adblock plus
download için internet download manager kullanırım, eklenti değil bu ayrı program ama firefox'a ekliyor kendini.
foxytunes, bir zamanlar kullanmıştım, sağ alta medya seçeneği ekliyor, programı açmadan şarkı değiştirme ıvır zıvır yapabiliyorsun.
tab mix plus, sekmeleri ve sekme kullanımlarını özelleştirebileceğin güzel bir eklenti.
all-in-one gestures, mouse sağ klik + mouse hareketiyle bir çok kısayol atayabiliyorsun, güzel baya.
multirow bookmarks toolbar, üstteki adres kısayolu çubuğunu birden fazla satır yapabilirsin.
scroll search engines, sağ üstteki arama kısmındaki siteleri scroll yaparak değiştirebiliyorsun, oka basmana gerek kalmıyor.
stumbleupon'u sevebilirsin belki, kendi sitesinden eklentiyi indir, biraz ayarlarını kurcalaman lazım site üzerinden.
0
sanal uyku
(09.04.09)
Bende bunlar var. Hepsinden de memnunum. Bazı eklentiler çalışmıyor dediler Firefox 3 bile kurmadım. Bir tek gmail space'i denemek için kurdum. Cooliris ve Stumble'sız bir internet düşünemiyorum.
0
jamesjersey
(09.04.09)
linki unutmuşum :)

img27.imageshack.us
0
jamesjersey
(09.04.09)
üstteki resmi görünce aklıma geldi, cooliris de çok kişi tarafından kullanılan bir eklentidir.
download manager falan kullanmıyorsan download statusbar da kullanabilirsin.
0
sanal uyku
(09.04.09)
yer imlerini de yer imi çıbığına ekleyip özelliklerden adını silerek sadece ikon olarak gösterebilirsiniz.. bunun için bir eklenti de vardı ama bilemedim şimdi, ikonun üzerine gelince yanında adı çıkıyodu da diğer zamanlarda gizliyodu falan..

şekil 1a : img21.imageshack.us
0
rednoff
(09.04.09)
22 tane eklenti var kullandığım, hepsini de ayrı ayrı severim. Resmini çekip gönderiyorum, hepsine tek tek bakamam diyorsan da aralarından "snap links plus"ı tavsiye edeyim örnek olarak. snaplinks.mozdev.org

img4.imageshack.us
img16.imageshack.us

Greasemonkey script'lerimi de göstereyim. Greasemonkey script'i bulabileceğin adresler:
userscripts.org
userstyles.org

img12.imageshack.us

Eklemişken arama motorlarımın da bir resmini ekliyim.
img25.imageshack.us

Not: Flash video indirme eklentisi yükledim demişsin. Video indirme eklentileri arasında benim en başarılı bulduğum DownloadHelper. addons.mozilla.org
0
edge_nabby
(09.04.09)
(7)

samsung yazıcı

poseidon55
samsung yazıcımın toneri bitmeden toner boş uyarısı alıyorum. içindeki çip nedeniyle oluyormuş. aranızda bu çipi resetlemeyi bilen var mı?
samsung yazıcımın toneri bitmeden toner boş uyarısı alıyorum. içindeki çip nedeniyle oluyormuş. aranızda bu çipi resetlemeyi bilen var mı?
0
poseidon55
(09.04.09)
all in one (fotokopi faks scanner yazıcı vs olanlardan) bir cihaz mı? eğer öyleyse bir şey önereceğim.
0
kibritsuyu
(09.04.09)
evet all in one samsung scx 4521f
0
🌸poseidon55
(09.04.09)
mesaj attım.
0
kibritsuyu
(09.04.09)
aynı cihazı ben de kullanıyorum ve nasıl olduğunu öğrenmek isterim.
0
sotw
(09.04.09)
mesaj yerine burada cevap verilse de biz diğer samsung kullanıcıları da sebeplensek :(
0
teritori
(09.04.09)
menüye basıp #1934 yazıyorsun. ekranda tech yazıyor. tekrar menüye basıyorsun. menüde sağ sol yaparak new cartridge seçeneğini buluyorsun. enterlıyorsun. denedim oldu arkadaşlar. kibritsuyu`na teşekkürler.
0
🌸poseidon55
(09.04.09)
poseidon55 marka ve modelini, all in one olduğunu mesajla söylediği için mesajla cevap verdim. yoksa gizli bir şey değil tabii.

xerox workcentre pe16 kullanıyorum ben. marka dışında şekli falan samsung ile birebir aynı cihaz. xerox'larda da işe yarıyor yani. poseidon55 yazmış ama tekrar yazayım.

menüye basıp #1934 yazıyorsunuz ekranda TECH yazıyor. tekrar menüye basıyorsunuz, admin menüsü gibi başka başka şeyler var burada. oradan new cartridge seçeneğini bulup enter yapıyorsunuz, ekranda new cartridge [yes] yazıyor. tekrar entry yapıyorsunuz oluyor. iş bitince tekrar menü #1934 yapıp TECH modundan çıkıyorsunuz. artık ekranda TECH yazmıyor.
0
kibritsuyu
(09.04.09)
(3)

Gozum gibi baktigim ps3'um bozuldu.. bir bakin hele : (

la traviata
kampanya ile aldigim, garantili, henuz daha 1 senesi bile dolmamis ps3um durduk yerde dun dvd leri okumamaya basladi. sadece oyun degil, hicbir blue ray disci veya dvd yi okumuyor. biraz donuyor icinde, sonra duruyor.1- her turk gibi, bi kapatip actim denedim, olmadi.2- system restore yaptim, yemedi
kampanya ile aldigim, garantili, henuz daha 1 senesi bile dolmamis ps3um durduk yerde dun dvd leri okumamaya basladi. sadece oyun degil, hicbir blue ray disci veya dvd yi okumuyor. biraz donuyor icinde, sonra duruyor.

1- her turk gibi, bi kapatip actim denedim, olmadi.
2- system restore yaptim, yemedi.
3- full format attim 2 saat ve sistem yeniden kuruldu, her sey tertemiz, ama yok yine calismadi.
4- disardan gittim bir tane lens cleaner dvd aldim, onu soktum. bu lens cleaner dvd si ayni zamanda iceriginde video da olan, ama altinda iki minik bezi olan ve solusyonu oraya dokulup hem ici temizlenen hem de playe basildiginda video gosteren bir dvd. onu gordu digerlerinin aksine, ama play yapmadi.

simdi bu durumda bu lens tamamen öldü mü, ne oldu? aleti yollamadan once, onereceginiz bir sey var mi? ve nasil isliyor bu garanti proseduru ve süresi?

tesekkurler..
0
la traviata
(09.04.09)
vakit kaybetmeden garantiye göndersenize? tüketici kanunu hükümleri geçerlidir. 30 iş günü tamir süresi vardır. tamir edemezlerse yenisini verirler. 1.5 ay ps3 süz kalacaksın yani muhtemelen. sony servisleriyle hiç tecrübem yok açıkçası ama ps3 ü burada da tamir edebilirler sanıyorum (attım). belki de kısa sürer.
0
ozdek
(09.04.09)
aynısı bana da oldu merak etme, garantiye ver, bluray okuyucusunu değiştiriyolar, gene yemezse tamamen makinayı değiştiriyolar, takribi bu süreç bir ayı bulur.. ama bişi olmaz..
0
faideli bilgiler
(09.04.09)
blurayi bozulmuştur. muhtemelen yenisini verirler. ama 1 ayı buluyor dogru.
0
likeinme
(09.04.09)
(4)

firefox eklentisi

dunden beri dimdik
tıklanamayan düz yazı şeklindeki linkleri tıklanabilir hale getiren bir eklenti vardı diye biliyorum ama bulamıyorum. yerini yurdunu bilen var mı ?fareyle seçip sağ tıklayarak yeni sekmede aç şeklinde olanı var bende ama direkt tıklanabilir hale getiren lazım.
tıklanamayan düz yazı şeklindeki linkleri tıklanabilir hale getiren bir eklenti vardı diye biliyorum ama bulamıyorum. yerini yurdunu bilen var mı ?
fareyle seçip sağ tıklayarak yeni sekmede aç şeklinde olanı var bende ama direkt tıklanabilir hale getiren lazım.
0
dunden beri dimdik
(09.04.09)
(bkz: linkification)
0
rednoff
(09.04.09)
el magico
(09.04.09)
eklentiye gerek var mı bilmiyorum ama ben düzyazıyı seçip adres satırına bıraktığımda seçtiğim sayfaya gidiyor,tab satırına bırakınca yeni sekmede açıyor.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(09.04.09)
Onu yapan greasemonkey scriptleri de var.
0
edge_nabby
(09.04.09)
(2)

ddr3 slotu hakkında

abtash
ddr3 ve ddr2 slotlarının aynı olduğunu duydum, bir doğruluğu var mıdır, chipset desteklediği taktirdde ddr2 yerine ddr3 takılabiliyormuş. kaynak donanımhaber forumları.
ddr3 ve ddr2 slotlarının aynı olduğunu duydum, bir doğruluğu var mıdır, chipset desteklediği taktirdde ddr2 yerine ddr3 takılabiliyormuş. kaynak donanımhaber forumları.
0
abtash
(09.04.09)
Asus un P5KC, Gigabyte ın EP35C modelleri mevcut combo kart olarak. Yalnız bu kartlarda bile ddr2 ve ddr3 takılan slotlar farklı. 2 tane ddr3, 4 tane ddr2 slot mevcut. Ayrıca Gigabyte da durum nedir bilmiyorum ama P5KC kartta iki farklı türü "aynı" anda kullanamıyorsunuz. Ramlerin tamamı ya ddr2 yada ddr3 olacak.
0
iustitia omnibus
(09.04.09)
evet aynen iustita omnibus'un söylediği gibi. şu ana kadar görebildiğim tek "kombo" kart p5qc benim. amd anakartlarda da şu anda am3 soketlerin yarısı ddr3 yarısı ddr2 olarak üretiliyor. am2+ soketlerin hepsi ddr2'dir.
0
majik
(09.04.09)
(3)

c c++ perl sql

gunetapar_
sevgili programcılar-birçok sorum olacak, şimdi başıma dert aldım, uzun uzun düşündükten sonra en iyisinin bu olduğuna karar verdim ve kariyerimi farklı yönlendireceğim. ciddi sorular, elinizden geldiğince yardım etmeye çalışın üstte yazdığım dilleri en iyi şekilde öğrenmek istiyorum. bir sene bilim
sevgili programcılar

-birçok sorum olacak, şimdi başıma dert aldım, uzun uzun düşündükten sonra en iyisinin bu olduğuna karar verdim ve kariyerimi farklı yönlendireceğim. ciddi sorular, elinizden geldiğince yardım etmeye çalışın
üstte yazdığım dilleri en iyi şekilde öğrenmek istiyorum. bir sene bilimsel hazırlık okuyacağım o zamana kadar da zaten, 5-6 ay var sonbahara toplam 1,5 sene. şu an için konuyla alakalı pek bilgim yok, o yüzden mazur görün

dediğim gibi şu an için "hiç" bilgim yok bu programlarla..sorular geliyor : )

1 - c ve c++ adından dolayı : ) ne kadar yakın? hangisine başlayayım ve hangi kitaptan başlayayım, hangisiyle devam edeyim ?

2- perl için hangi kitaptan başlayayım, hangisiyle devam edeyim ?

3- sql için hangisiyle başlayayım, hangisiyle devam edeyim ?

4- daha etkin öğrenmek için ilk önce şunu öğrenirsen zaten bunu hemen öğrenirsin vakit kaybetmezsin gibi tavsiyeleriniz var mı ?

5- ne kadar sürer bu arkadaşları öğrenmem? süper mükemmel değil ama iyi derecede öğrenmem. toplam öncelikle 1,5 sene sonra 3 sene içine yayalım dersek. haftada da şu kadar çalışırsan dersek.

zamanla birkaç soru daha gelebilir bunlarla alakalı diyeyim, cevaplayanlara teşekkür edeyim.
0
gunetapar_
(09.04.09)
"elinizden geldiğince yardım etmeye çalışın"
peki abi.

1. c yapısal, c ++ nesneye yönelik dildir. farklıdır yani. ama kesinlikle önce c ile başlayınız. (c için türkçe "c dersi" diye bi kitap olmalı. gayet başarılıydı c++ için kitap bilmiyorum)

4. önce c öğreniniz sonra c ++ öğreniniz sonra perl öğreniniz sonra sql öğreniniz derim ben.
0
harmonikhakaret
(09.04.09)
senin programlamayla ne kadar ilgilenmişliğin var ona bağlı, gerçi c bilmiyorsan ilgilenmemişsindir. sen c den başla bir de linux a geç bunlarla uğraşman daha kolay olur. ama neden bu dörtlü anlmadım, amacını yazarsan daha iyi yol gösterilir.
sen programlama öğrenmek istiyorsan farklı şeylerden de başlayabilirsin.
mesela ruby tarzı diller salakça olsa da diğerlerine göre çok daha basittir. hatta programlaya ilk başlayanlara html gibi şeyler öğretilir, statement kavramının oluşması için.
c ile c++ farklı şeylerdir bunu başlarsan anlarsın, object oriented kavramı c++ için geçerlidir. c ise daha temeldir.
internette zibilyon tane tutorial var hepsi için, ama her tutorialda anlaşılmayan zibilyon yer olabilir.
bir anda hepsini kotarayım mantığıyla gidersen motivasyonun kırılabilir. java tarzı bir şeyle de başlayabilirsin. sun ın java forumlarına takıl, netbeans kullan, lewis and loftus un java kitabı gibi bir kitabı da yanında bulundur. her gün belirli bir vaktini ayır. o kitaptaki exampleları çöz, bir bilgisayar mühendisliğinin ders sayfalarını bul, lablı derslerini bul, lab sorularını bul, bunları çöz.
0
trampled under foot
(09.04.09)
1- c her zaman önce öğrenilir, çünkü eğer c++ ile başlayıp sonra c öğrenmek saçma olur. Bunun sebebi c++ c'den daha gelişmiştir.

sen şimdi c ile başla. trampled under foot'ın da dediği gibi c bilmiyorsan başka programlama dili bilmiyorsun demektir. O yüzden önce programlamanın temeli olan c ile başla. Ondan sonra c++ zaten daha kolay ve anlaşılır gelecektir c'ye göre. Bazı kodları c'ye göre daha rahat yazacaksın. Sana ekstra bir tavsiyem var. C/c++ öğrenmişken şöyle 1-2 hafta ayırıp php de öğren. php'yi de c'yi öğrendikten sonra çok rahat rahat öğrenirsin. Site filan tasarlarsın en azından.
0
ocanal
(09.04.09)
(3)

Ankarada bildiğiniz ucuz bilgisayarcı?

selimse
Ankaralılar veayhut kendini Ankaralı hissedenler!Bi arkadaşın maxtor basic 1 tb harici harddiskini elimden düşürmek suretiyle mundar ettim. Belki çalışır diye içini açıp çıkan hdd yi direk pc ye bağladım ama nafile. Harddisk babayı yemiş :( Benim acilen Seagate 7200.11 1 TB (ST31000333AS) harddisk a
Ankaralılar veayhut kendini Ankaralı hissedenler!

Bi arkadaşın maxtor basic 1 tb harici harddiskini elimden düşürmek suretiyle mundar ettim. Belki çalışır diye içini açıp çıkan hdd yi direk pc ye bağladım ama nafile. Harddisk babayı yemiş :( Benim acilen Seagate 7200.11 1 TB (ST31000333AS) harddisk almam laazım. Bildiğim bütün internet sitelerine (mavi, gigatek, bimeks, vatan, hepsiburada), ebay e, gittigidiyor.com a baktım. En ucuz mavi bilgisayarda buldum 204 TL'ye.

Sizin bana önerebileceğiniz Ankarada bir bilgisayarcı var mı bu modeli daha ucuza satan veya sattığını düşündüğünüz?
0
selimse
(09.04.09)
Harici dediğinizi şimdi farkettim.

Şöyle bir ürün var. 199tl demiş. Site güvenilir mi bilemem ama kapıda ödeme seçeneği sunmuşlar. Gerçi 204 gayet iyi bir fiyat.

www.adresime.com
0
iustitia omnibus
(09.04.09)
iustitia cevabın için teşekkür ederim. Harici harddisk maxtor 1 tb basic, o taşınabilir harddisk in içinden çıkan dahili hardisk in markası seagate...

Yani ya harici maxtor ya da dahili seagate 1tb lazım bana. Bi de aslında Ankara'da elden teslim alabileceğim bir yer olursa daha iyi çünkü biraz acil bi olay. Ama yine de dediğin siteye bakacağım benchmarking için...
0
🌸selimse
(09.04.09)
demirtepe' de msm bilisim technocity olarak gecen bi yer var oraya git Mutafa Tay'la konus muhtemelen indirim yapar liste fiyatından ayrıca teknik destek olarak da her türlü sorunda yanınızda olurlar ;)
0
kedish
(09.04.09)
(3)

Resim - Fotoğraf galerisi.

alkolik imam
Flash galeri aramaktayım arkadaşlar. önerileriniz nelerdir?
Flash galeri aramaktayım arkadaşlar. önerileriniz nelerdir?
0
alkolik imam
(09.04.09)
sadique
(09.04.09)
parasut
(09.04.09)
imagevuex - www.imagevuex.com
0
roadrunner merlin
(09.04.09)
(1)

web filter nasıl aşılır?

zengi
evet ahali kablosuz internete bağlandığım yerde cok sağlam bir web filtreleme programı kullanıyorlar. ozellikle mynet oyun sayfaları gibi sunucu bağlantısı olan sayfalara bağlanamıyorum bu sorun nasıl aşılabilir yardım lütfen saygıalrımla...
evet ahali kablosuz internete bağlandığım yerde cok sağlam bir web filtreleme programı kullanıyorlar. ozellikle mynet oyun sayfaları gibi sunucu bağlantısı olan sayfalara bağlanamıyorum bu sorun nasıl aşılabilir yardım lütfen saygıalrımla...
0
zengi
(08.04.09)
büyük ihtimalle proxy üzerinden erişemeyeceksiniz. amaç sadece içerik görmek ise websense gibi musibetlerde bazen admin google ın önbelleğini bloklamayı unutuyor. Hal böyleyken istediğiniz siteyi google dan aratıp önbelleğinden erişebiliyorsunuz.
0
justaddwater
(09.04.09)
(4)

Bilgisayarlar Arası Wireless Bağlantı

ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
Sevgili Galyalılar;Bilgisayar işlerinden az çok anlayan biriyim ama kaç zaman geçti iki bilgisayarı aynı router üzerinden birbirine bağlayamadık msn'den gönderiyoruz birbirimize bütün dosyaları.Elimizde iki wireless özellikli bilgisayarLiksys WRT54GC Kablosuz RouterUydunet'in Scientific Atlanta Mode
Sevgili Galyalılar;
Bilgisayar işlerinden az çok anlayan biriyim ama kaç zaman geçti iki bilgisayarı aynı router üzerinden birbirine bağlayamadık msn'den gönderiyoruz birbirimize bütün dosyaları.
Elimizde iki wireless özellikli bilgisayar
Liksys WRT54GC Kablosuz Router
Uydunet'in Scientific Atlanta Modemi var.

öyle bişey olsun ki internet kafedekiler gibi olsun, birbirimize dosya gönderebilelim oyun oynayabilelim paylaştıkça çoğalan bilgimizle mutlu yarınlara yelken açalım

Nasıl yapıcaz şimdi bu işi "anneye anlatır gibi" anlatırsanız sevinirim.
0
ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(08.04.09)
işletim sitemlerinizin ne olduğu da önemli.
0
lemmiwinks
(08.04.09)
birbirinize ping atabiliyorsaniz(LAN ip'leri ile) sorun yoktur da, firewall ayarlarini bir kontrol edin once.
0
sourlemonade
(08.04.09)
işletim sistemlerinden biri windows xp-home diğeri xp-professional
0
🌸ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(08.04.09)
ağ bağlantılarından ev veya küçük iş yeri kuru tıklayın. ordan ilerleyin. iki bilgisayarda da ağ adını aynı yazın. dosya ve yazıcı paylaşımını açı seçin. ilerleyin falan böyle. daha sonra paylaşıma açmak istediğiniz dosyaları paylaşıma açtığınızda diğer bilgisayarın onları görmesi lazım. inşallah yeterince açık anlatmışımdır.
0
lemmiwinks
(08.04.09)
(2)

facebook arkadaş listesi

yellow brick road
mesela bir arkadaşımın benim listemdeki birini görmesini istemiyorum. var mı böyle bir şey?
mesela bir arkadaşımın benim listemdeki birini görmesini istemiyorum. var mı böyle bir şey?
0
yellow brick road
(08.04.09)
arkada$ listeninin tamamini gormemesini saglayabilirsin. 'limited profile'
0
cashiz
(08.04.09)
tek bir kişiyi engellemek yok mu? ya da grup oluşturuluyor ya olmuyor mu o şekilde? olmuyor ki bulamadım değil mi?
0
🌸yellow brick road
(08.04.09)
(5)

İki power supply'i birbirine bağlamak

sarere
Şimdi arkadaşlar elimde dandik bi 350 watt lık power supply var. bugün ekran kartı taktım güç yetersiz geldi açılmadı. şimdi ben 10 tl ye bitane daha power supply alıp birbirine bağlamak istiyorum. Beni bu konuda bilgilendirecek arkadaşlar var mıdır ? 500 watt alacak gücüm yok, olsa sormazdım bile.
Şimdi arkadaşlar elimde dandik bi 350 watt lık power supply var. bugün ekran kartı taktım güç yetersiz geldi açılmadı. şimdi ben 10 tl ye bitane daha power supply alıp birbirine bağlamak istiyorum. Beni bu konuda bilgilendirecek arkadaşlar var mıdır ? 500 watt alacak gücüm yok, olsa sormazdım bile. Şimdiden teşekkür ederim...
0
sarere
(08.04.09)
birbirine bağlanmaz pil gibi dusunmemek gerek. ama yanında sıgacak yer varsa bi tane daha alıp koyduktan sonra ayrı olarak sebekeden besleyip baska ekipmanlara mesela ekran kartına takarak çalıştırabilirsin. asıl mesele su ki power on off yapınca diğer guc kaynagına nasıl algılatacaksın? muhtemelen anakart besleme pinlerinden 2 si bu işe yarıodur arastırıp bulup anakartı beslediğin kaynaktan diğer kaynaga şont atman gerekir gibime gelio
0
zapake
(08.04.09)
iki güç kaynağını aynı anda kullanamazsın. bir tanesi 5.32V verirken diğeri atıyorum 5.21V verir ve bu aradaki fark donanım hasarına yol açabilir.
0
kimlanbu
(08.04.09)
13. ile 14. pin i short ederek çalıştırabilirsin 2. power supply'ı.

wiki.xtronics.com
0
skatheist
(08.04.09)
bu dediğin sadece serverlarda back up olarak kullanılmakta. senin benim gibi kullanıcıların yapabileceği bişiy değil.
self ayar: abi bu bilgisayar modifiye dünyasına her zaman saygı duyuyorum. adamlar dvd'nin dönüş motoruyla kasa soğuturlar. göt oldum.
0
darknum
(08.04.09)
vincenzo
(09.04.09)
(8)

Guitar Hero!

tavsan hummasi
Merhaba. Guitar Hero almak istiyorum pc için. World Tour mu önerirsiniz, yoksa Guitar Hero 3 mü? Bir de, bunların o şahane gitarları pc ile uyumlu değildir kesin, değil mi? PS ya da XBox'ta çalışıyordur...
Merhaba. Guitar Hero almak istiyorum pc için. World Tour mu önerirsiniz, yoksa Guitar Hero 3 mü? Bir de, bunların o şahane gitarları pc ile uyumlu değildir kesin, değil mi? PS ya da XBox'ta çalışıyordur...
0
tavsan hummasi
(08.04.09)
pc için üretilmiş gitarlar da var.
0
teritori
(08.04.09)
yapma ya? hani! nerede!
0
🌸tavsan hummasi
(08.04.09)
xbox360ın gibson x-plorer wired gitarları pcde de çalışır.(usb bağlantıyla)

bu arada eğer istanbulda biyerdeysen ve bulursan, bu başlığın altına yaz lütfen bulduğun adresi.
0
sakal
(08.04.09)
ps3 gitarları pc'ye oluyor. oyunu da bulursun herhalde?
gh aerosmith çok kötü oyun, gh legends of rock gayet iyidir.
0
desdinova
(08.04.09)
@ desdinova, ps3 gitarlarının pc'ye uyduğuna dair hiçbir emare bulamadım yaptığım araştırma sonucunda. emin misin bundan? şimdi komple seti alacağım davulu, mikrofonu da dahil. çöpe atmayayım 600 lirayı. (oyunu bulurum tabii)
0
🌸tavsan hummasi
(08.04.09)
imkanın olsa xbox 360 almanı önerirdim açıkcası.
Zira live üzerinden yeni parçalarda çekebiliyorsun.GH3 varsa mesela 800 puan karşılığında Metallica-Death Magnetic çekebiliyordun bütün albümü
0
Anders
(08.04.09)
ben konsola karşı bir kişiyim. o yüzden gh3 klavyeyle bitirdim, daha sonra aynı benden duyduğun gibi ps3 gitarlarının pc'de çalıştığı söylentisini aldım. arkadaştan aldım gitarı taktım pc'ye. direk tanıdı sürücü falan gerektirmeden ve bol bol oynadım yani.

sansasyonel olsun diye yazmıyorum. davulu bilemem.
0
desdinova
(09.04.09)
Dostum çok enteresandır, PS3 gitarı PC de çalışıyor, ama PC gitarları PS^de çalışmıyor.. Buna bir çözüm getiren oldu mu?
0
soyleolsayaboyleolsaya
(11.10.11)
(4)

.NET Messenger Service Uygulamasında Önemli Değişiklikler

lycanthrope
ne ki bu şimdi napıcaz ? sizede gelmiştir herhalde. buda şeysi.http://support.microsoft.com/gp/Messenger/tr
ne ki bu şimdi napıcaz ? sizede gelmiştir herhalde.

buda şeysi.
support.microsoft.com
0
lycanthrope
(08.04.09)
aynen bana da geldi, fakat ne yonergeden bir sey anladim ne de support sayfasindan yonlendirdigi hesabimda ne yapmam gerektiginden.
0
diabolus79
(08.04.09)
ya bana da geldi bu hacklendim sandım:((( nedir ne değildir? ben bin yıldır aynı adresi kullanıyorum, değişmem:((
0
zipirinsan
(08.04.09)
Evet herkese geliyor. hersey legal gozukuyor ama alakayi cozemedim. Sahte oldugunu soyluyorlar ama 2006'da neden o zaman legal bir yonerge koyulmus?
0
ermanen
(08.04.09)
itüsözlük'ten bmw850csi nickli arkadaşa ait yazı.

messenger hizmeti ile yahoo gmail ve benzeri free mail hesaplarını ilişkilendiren arkadaşlar için microsoft bazı düzenlemeler yapmaktadır. yani yazar et itusozluk com gibi bir mail adresini hotmail servislerine kayıt edip bu mail adresi ile messengerini kullananlar sıkıntı yaşayacaklardır. bu nedenle değişiklik durumu oluşmuştur. ama işin ilginç yanı böyle mail adresi ile messenger kullanmayanlarada bu mesaj gelmektedir,bekleyip görecez bakalım microsoft gene neler çeviriyor.
0
asyMMetry
(08.04.09)
(2)

Bedava sms

kimlanbu
Bedava sms gönderilebilecek site var mı ? Yalnız kesinlikle `captcha` yani "resimdeki karakterleri kutucuğa yazın" şeklinde bir şey olmaması gerekiyor. Programa gönderteceğim için problem yaratıyor. Günlük sms limiti olsa bile farketmez.Google da aratınca bir sürü sonuç çıkıyor ama telefon numaramı
Bedava sms gönderilebilecek site var mı ? Yalnız kesinlikle captcha yani "resimdeki karakterleri kutucuğa yazın" şeklinde bir şey olmaması gerekiyor. Programa gönderteceğim için problem yaratıyor. Günlük sms limiti olsa bile farketmez.

Google da aratınca bir sürü sonuç çıkıyor ama telefon numaramı spam mesajalar basacak diye korktuğumdan deneyemedim. Test edilip onaylanmış bir site varsa süper olur.
0
kimlanbu
(07.04.09)
ne kadar iyi olursa olsun mutlaka spam olayına giriyorlar. Sırf böyle bir siteyi kullandığım için iki ay faturam neredeyse 5 katı gelmişti. Durumu geç de olsa anladım ve kurtuldum. o yüzden hiç tavsiye etmiyorum. Eğer bedava sms atmak istiyorsan, turkcell'in avea'nın filan mutlaka vardır internetten sms gönderme şeysi. Hatırladığım kadarıyla turkcell'de birinci sms'e para alıyorlar ondan sonra 5 sms bedava filan gönderiyordun. ama tam emin değilim.
0
ocanal
(08.04.09)
storax
(08.04.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.