Giriş
(5)

PSP ile Ogame'e girilebiliyor mu ?

kimlanbu
Bir adet psp edinsem wireless ile internete bağlansam ogame'e sorunsuzca girip oynayabilir miyim ?
Bir adet psp edinsem wireless ile internete bağlansam ogame'e sorunsuzca girip oynayabilir miyim ?
0
kimlanbu
(19.04.09)
oynamadım, oynamış biri cevap atsa daha faydalı olur elbet, ancak;

-psp'de internet olayı biraz sakat. oldukça yavaş. çoğu sitede zorlanıyor. ilk aldığımda bir iki kurcalayıp bıraktım.
-normalde bile zorlanırken bir de oyun oynanması çok mümkün değil. ogame nasıldır bilmem ama grafikli falan bir şeyse ihtimal vermiyorum.
-bir de zaten yakınlarda wireless bulmak gerekecek oynamak için. bu da büyük ihtimalle ancak ev olur, onda da açın bilgisayarı onda oynayın.
-yeni alınan alette o kadar oyun varken net tabanlı oyun oynamak cinayet gibi. sinirlendim gece gece.

yardımcı olmuşumdur umarım.
0
tahsin sutcuoglu
(19.04.09)
ya imkansız böyle yavaş böyle aptalca bir internet olamaz. laf olsun diye koymuşar resmen. en son modelini kullanıyorum. hiç bi şekilde 3 dkdn önce sayfa açılmıyor.
0
jeanne hebuterne
(19.04.09)
sayın jeanne,
o kadar da kötü değil. sizinkinde problem olabilir. kullanmıyorum dedim de, ara sıra ekşi sözlüğe falan da giriyorum, idare ediyor açıkçası.
0
tahsin sutcuoglu
(19.04.09)
o game grafikli bir oyun değil ancak psp ile sadece facebooka girilebiliyor adam gibi. facebook psp için ozel uygulama yapıyor.

edit denedim. oynanabilir gibi değil
0
emcedeltate
(19.04.09)
custom firmware 5.00 M33 yuklersen ve high memory'li bir browser kullanirsan normal bilgisayarin kadar hizli gezinebilir, flash oyunlari vs. oynayabilirsin nette. ama sony'nin firmware'i ile olmaz o isler. terimler, terimler, fatih terimler...
0
kezzy homeros
(19.04.09)
(3)

sözlük elektronikçilerine bir soru

kibritsuyu
efendim bir devrede, üstünde C559B PH 7 N yazan bir transistör var. aynı transistörden almak istediğimde elektronik parça satıcısı bana BC327 diye bir transistör verdi. eşdeğeridir dedi. öyle midir hakikaten? eşdeğer midir bu ikisi?ve asıl soru: bu ikisinden hangisi 2N3799A kodlu transistörün eşdeğe
efendim bir devrede, üstünde C559B PH 7 N yazan bir transistör var. aynı transistörden almak istediğimde elektronik parça satıcısı bana BC327 diye bir transistör verdi. eşdeğeridir dedi. öyle midir hakikaten? eşdeğer midir bu ikisi?

ve asıl soru: bu ikisinden hangisi 2N3799A kodlu transistörün eşdeğeridir veya en yakınıdır?
0
kibritsuyu
(18.04.09)
C559B PH 7 N ellerinde yoksa, senin ellindeki cihazın anakartının en yakın eşdegeri transistörü vermistir. kullanabilirsin.
0
scp
(18.04.09)
büyük ihtimal benziyordur fakat emin olmak için datasheetlerini karşılaştırabilirsin
0
extirpation
(18.04.09)
internetten data sheetini indirip mudadil transistör listesinden bakabilirsin. birde zaten ne zaman transistör arasam 2N ile başlayan muadilleri vermişlerdi ben lisedeyken :))
0
roadrunner merlin
(18.04.09)
(1)

Evde Kablosuz Ağ İle Boğuşmak

jesters cap
Şimdi problemim şudur.Benim iki tane laptopum var ve bunları kablosuz ağ üzerinden birbirleriyle kaynaştırmak ve dosya paylaşımını sağlamak istiyorum. Yalnız lanet nesne bu işi beceremiyor. Ev ve küçük işyeri kablosuz ağ sihirbazıyla onlarca kez denedim ama bilgisayarlar birbirlerini görmekte büyük
Şimdi problemim şudur.

Benim iki tane laptopum var ve bunları kablosuz ağ üzerinden birbirleriyle kaynaştırmak ve dosya paylaşımını sağlamak istiyorum. Yalnız lanet nesne bu işi beceremiyor. Ev ve küçük işyeri kablosuz ağ sihirbazıyla onlarca kez denedim ama bilgisayarlar birbirlerini görmekte büyük sorun yaşıyorlar. Üstüne bir de wireless modemimle aynı ismi verdim bir kere bu yüzden bilgisayarlardan biri modemimle internete bağlanamıyor. Ayrıca iki bilgisayarda da zonealarm ve avira yüklü. Bir tanesinde vista bir tanesinde xp yüklü.

Şimdi birincil önemdeki sorum ben daha önce kurduğum kablosuz bağlantıları xpde nasıl görürüm ve silerim. akla gelebilecek hiçbir normal yoldan görülmüyor (kablosuz ağları görüntüle dediğinde sadece modemleri görüyor, ki hem modemler hem bilgisayarları görecek şekilde açık o özellikler). Misal vistada kablosuz ağlarımı yönet kısmına girdim oradan eski ağların hepsini sildim.

İkincil önemdeki sorum ben bunları zonealarmla uyumlu bir şekilde nasıl birbirleriyle kaynaştırırım?

edit: ilk sorunu aştım
0
jesters cap
(18.04.09)
cevap olmayacak ama yazmadan duramadım. zonealarm kadar lan uygulamalarında problemli başka firewall olduğunu söyleyen beri gelsin. ayarlarını yapsan da kafasına göre lan trafiğine yön veren güvenli ama lanet bi uygulama o. tavsiyem daha az problem çıkaran bi firewall kullanman ya da dosya paylaşımı yapacağın zaman internet bağlantısını kesip firewalları iki makinede de geçici olarak kapatman.
0
solverger
(18.04.09)
(3)

ms sql server kurulumu ve iis

tepedeki psychedelic adam
kontrol merkezinden iis'i enable ettim. hatta bir de konsoldan microsoft .net framework'ün olduğu yere gidip "aspnet_regiis -i" yazarak da kurdum sorunsuz. sonrasında ama yüklenirken configuration check kısmında iis'te warning veriyor şu şekilde:"Microsoft Internet Information Services (IIS) is eith
kontrol merkezinden iis'i enable ettim. hatta bir de konsoldan microsoft .net framework'ün olduğu yere gidip "aspnet_regiis -i" yazarak da kurdum sorunsuz. sonrasında ama yüklenirken configuration check kısmında iis'te warning veriyor şu şekilde:

"Microsoft Internet Information Services (IIS) is either not installed or is disabled. IIS is required by some SQL Server features. Without IIS, some SQL Server features will not be available for installation. To install all SQL Server features, install IIS from Add or Remove Programs in Control Panel or enable the IIS service through the Control Panel if it is already installed, and then run SQL Server Setup again. For a list of features that depend on IIS, see Features Supported by Editions of SQL Server in Books Online."

ne yapmak lazım?
0
tepedeki psychedelic adam
(18.04.09)
service'lerde calistigini kontrol ettin mi?
bir de, 80 portunu kullanan baska bir program var mi?
0
sourlemonade
(18.04.09)
bu soruların doğruluğunun nasıl kontrol edileceği hakkında bi fikrim yok. bu konudaki genel olarak bilgim de kısıtlı zaten. ben mesela kontrol merkezinden açmıştım sadece olmamıştı. sonra aradım biraz "aspnet_regiis -i" bunu gördüm ve yaptım işte. onu bir süre kurdu ama tekrar deneyince yine aynı warning'i aldım. bu dediklerini nasıl kontrol edebilirim?
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(18.04.09)
ordan baktım şu anda "durum: başladı, başlangıç türü: otomatik, farklı oturum aç: local system" yazıyor. yani çalışıyor görünüyor ama sql kurulumunda hatayı da veriyor. anlamadım.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(18.04.09)
(3)

ReadyBoost ve Vista?

ocanal
Şimdi duyumlarıma göre vista'da sınırlı ram kullanılıyormuş. 2 gb'lık hafıza kartı alıp ReadyBoost olarak kullandım. Az da olsa farkedilir bir hız kazandı. Diyeceğim şu ki bu readyboost ile ram arasında bir ilgi var mı? Tamam sanal bellek olarak kullanıyoruz ama ben istediğim büyüklükte hafıza kartı
Şimdi duyumlarıma göre vista'da sınırlı ram kullanılıyormuş. 2 gb'lık hafıza kartı alıp ReadyBoost olarak kullandım. Az da olsa farkedilir bir hız kazandı. Diyeceğim şu ki bu readyboost ile ram arasında bir ilgi var mı? Tamam sanal bellek olarak kullanıyoruz ama ben istediğim büyüklükte hafıza kartıyla Readyboost yapabilir miyim?

Not: Bilgisayarın 3gb ram'i var 4 gb'lık kart almayı düşünüyorum.
0
ocanal
(18.04.09)
7 gb ram varmış gibi çalışmaz ama bilgisayar, 3gb ram 4gb de sanal bellek olarak kullanırsın. ne işine yarar onu da bilemedim...
hafıza kartları ram kadar hızlı çalışamaz ki...
0
redlinetheturk
(18.04.09)
@redlinetheturk ama hdd'den hızlı çalışıyor sanırsam.
0
kofteburger
(18.04.09)
readyboost her usb desteklemiyor, istediğin performansı alman için özel readyboost destekli usb kullanmalısın. tabi ki ram kadar etki yapmaz, ancak hdd'den daha hızlı.
0
abtash
(19.04.09)
(5)

Gmail RAKAMLARI

sufishco
Arkadaşlar, gmail'de mail alıp attıktan sonra maillerin yanında 1 2 3 4 5 gibi parantez icinde rakamlar olusuyor..yani örnegin söle: (1)bundan kurtulmanin bir yolu var midir? ben sinir oluorum bu rakamlara..
Arkadaşlar, gmail'de mail alıp attıktan sonra maillerin yanında 1 2 3 4 5 gibi parantez icinde rakamlar olusuyor..yani örnegin söle: (1)

bundan kurtulmanin bir yolu var midir? ben sinir oluorum bu rakamlara..
0
sufishco
(18.04.09)
Sag üst kösede klasik görünüme gec olacaktır. Birde öyle deneyin.
0
BaqqalGazi
(18.04.09)
klasik görünüme gectim veee hala ordalar evet:)

cok tesekkür ederim.
0
🌸sufishco
(18.04.09)
aslinda ben de sanmiorum..sanmak istiorum..
0
🌸sufishco
(18.04.09)
Bu işi yapan bi greasemonkey script'i bulabilirsiniz belki. Mesela sol taraftaki "Spam"in yanındaki spam sayısını gösteren rakamları kaldırabiliyorsun bi greasemonkey script'iyle.
0
edge_nabby
(18.04.09)
hmm bu scripti ilk defa duyuorum..biraz arastirmam lazim..
0
🌸sufishco
(18.04.09)
(2)

64bit XP ya da Vista tavsiye eder misiniz?

desdinova
afedersiniz yeni bilgisayar alıyorum da... 3x2GB DDR3 1600MHz RAM ihtiva ediyor. Gerisi başlıkta...
afedersiniz yeni bilgisayar alıyorum da... 3x2GB DDR3 1600MHz RAM ihtiva ediyor. Gerisi başlıkta...
0
desdinova
(18.04.09)
64-bit Vista Ultimate gayet sorunsuz ve hızlı çalışıyor. Özellikle SP1 yükledikten sonra Vista kendine geliyor adam oluyor :)
0
mario64
(18.04.09)
bizim ofiste 64 bit kullanılıyor ancak bir çok programın çalışmasında sorun yaratıyor, birde üstüne bol bol network problemimiz var,belki bokluk bizdedir ama tavsiye edemeyeceğim ben.
0
bir zamanlar cocuktum
(18.04.09)
(6)

22.000 liraya 2007 model polo alınır mı?

hakkibulut
polo'nun goal serisi. kendim almayacağım ama "bilen adam" pozisyonunda gidip denedim. 58000 km'de. çok temiz. motoru harika durumda (sessizlik ve performans açısından). sigara içilmemiş (ne sikime yarayacaksa). satıcının dediği gibi "tam full". abs, 4 airbag, yol bilg.,klima... vb.nasıldır sizce bu
polo'nun goal serisi. kendim almayacağım ama "bilen adam" pozisyonunda gidip denedim. 58000 km'de. çok temiz. motoru harika durumda (sessizlik ve performans açısından). sigara içilmemiş (ne sikime yarayacaksa). satıcının dediği gibi "tam full". abs, 4 airbag, yol bilg.,klima... vb.

nasıldır sizce bu alet? fiyat uygun mudur? insanın içine sinecek cinsten bir araba. kusur bulmaya çalıştım, bulamadım. o derece pırıl pırıl. ne dersiniz?
0
hakkibulut
(18.04.09)
o fiyata o model polo iyi ama ben olsam polo ya o kadar para vermezdim. çok karaktersiz bi araba, yani bi golf değil. ben olsam şunu alırdım mesela;
www.sahibinden.com
0
rentts1
(18.04.09)
verdiğiniz linkteki golf için şöyle demiş satan arkadaş;
" Aracın Ön Kısmı Jetta Görünümlüdür.Kendim yaptırdım.Nikelajlıdır.Tek Sorunu Araçta Dıştan Komple Boya Olmasıdır"
muhtemelen takla atmış araba :)

ben de polo seven biri değilim ama alacak olan kişi (kızarkadaş)seviyor. ben de bu saatte ona araba bakıyorum vazgeçsin diye. ama açıkçası bulamadım. son olarak golf iyi alet demek istiyorum :)
0
🌸hakkibulut
(18.04.09)
ilanın detaylarına bakmadım ama altı güneş görmüşse arabanın ondan hayır gelmez haklısınız. ilk cevabımı yazarken de polo kız arabası biraz diye yazcaktım klavyemin ucuna geldi yazmadım=) dişiler için ideal bi araç. ama yine de o paraya polo!? diyorum. kazasız belasız iyi günlerde kullansın işallah.
0
rentts1
(18.04.09)
araba için bir şey diyemem çünkü polo yu deneme şansım hiç olmadı ancak vw e güvenirim. fiyat biraz yüksek gibi yalnız. sağlam bir pazarlıkla satıcının aciliyetine göre 20.000 lere kadar indirilebilme ihtimali var bence. sahibinden.com'da benzer aracı aradığımda daha düşü km. dekini aynı satış fiyatıyla gördüm. internete fiyat çıkan herkesin pazarlık payı olduğunu düşünürsek bastır biraz pazarlığa derim.

hatta 2006 model dizelini acil satan birisi 19.200 fiyat çekmişken benzinli modele o kadar para çok olur.


www.sahibinden.com
0
hevipeyra
(18.04.09)
2 sene için çok km yapmış. büyük bakımı yoldadır muhtemelen 60 bin mi pololarda bakmak lazım. satıcı açısından elden çıkarmak için tam zamanı gibime geliyor.
0
ozdek
(18.04.09)
ozdek haklı, 60bin bakımı geliyor, bunun yanında 2 senelik arabayla 58bin yapmak kolay değil. özellikleri de iyi. biraz küçük bir araba olsa da içine binilemeyecek cinsten değil, yani bir nissan micra, fiat pandadan çoook daha büyük araba. ben poloyu tavsiye ederim ama yeni model alacaksanız paraya kıyıp daha az km'li bişey bulun
0
tom_riddle
(18.04.09)
(5)

torrent

coldnick
vista ya torrent yükleyeceğim ama vista da bazı proglarm çalışmıyo yada hata veriyor.torrentte de bu geçerli mi?
vista ya torrent yükleyeceğim ama vista da bazı proglarm çalışmıyo yada hata veriyor.torrentte de bu geçerli mi?
0
coldnick
(18.04.09)
utorrent ile bi sorun yasamamistim.
0
badseed
(18.04.09)
bnde utorrent kullandım sorun yok.
0
layer26
(18.04.09)
vuze ve bitcommetde de sorun yok
0
wampex
(18.04.09)
32 Bit Vista; Bittorrent kullanıyorum. Hiçbir problem çıkmadı; autostartda problem cıkıyor demişlerdi; ondada bir problem yok.
0
BaqqalGazi
(18.04.09)
utorrent bende problem çıkarıyordu. forumlarda araştırdım. birçok insanda bu sorun olmuş. port falan filan diyorlar bilmiyoum. utorrent'ten birşey indirirken mozilla'dan sayfa açmıyordu ya da tam tersi oluyordu. sonra azureus kurdum. java altyapısı olmasından dolayı bayağı ram yiyordu. ben de azureus'u sildim bittorrent yükledim. mutluyum, huzurluyum.
0
levski
(18.04.09)
(4)

internetten online dizi

coldnick
internetten online dizi izliyorum izlediğim bu diziyi bilgisayar a nasıl indirebilirim yada bi program var mı yükleyebileceğim??
internetten online dizi izliyorum izlediğim bu diziyi bilgisayar a nasıl indirebilirim yada bi program var mı yükleyebileceğim??
0
coldnick
(17.04.09)
direk izlediğiniz siteden indirebilir misiniz bilmiyorum ama diziyi torrent, rapid gibi yollarla indirebilirsiniz zaten kota sorununuz yoksa. çünkü siteler konulanların kaliteleri çok kötü oluyor.
0
holly golightly
(18.04.09)
keşke dizinin adını da söyleseydin.
eğer bahsettiğin popüler dizilerdense www.indivx.org'ta rahatlıkla bulabilirsin aradığını.
0
jack of hearts
(18.04.09)
firefox kullanıyorsan downloadhelper eklentisini kurabilirsin ya da flashgetle de o sitelerden dizi indirebilirsin. ayrıntılı bilgiyi de sozlukte ilgili başlıklara bakarak bulabilirsin.
ama bana sorarsan da usttekilerin dediği gibi yap ve torrent kullan ha iş yeri-yurt vs.den bağlanıyorsan ve ttorrent falan da engellenmişse, o başka tabi
0
zubundy
(18.04.09)
urlsnooper a bakmanızı öneririm. Kaynağın nereden geldiğini görebilirsiniz ve dolayısıyla download edebilirsiniz.
www.donationcoder.com
0
ned flanders
(18.04.09)
(2)

termodinamiğin birinci kanunu

deckard
şimdi bu güzel kanun ile ilgili bir maruzatım var. Q ile W arasındaki işaret (+) mı (-) mi? feci kafam karıştı bu konuda. - http://tr.wikipedia.org/wiki/Termodinamik#Termodinamik_yasalar.C4.B1 burada (-)- thermal physics diye bir kitapta (+)- ist. üni. fizik bölümünde hocalar herhangi bir açıklama y
şimdi bu güzel kanun ile ilgili bir maruzatım var. Q ile W arasındaki işaret (+) mı (-) mi? feci kafam karıştı bu konuda.

- tr.wikipedia.org burada (-)
- thermal physics diye bir kitapta (+)
- ist. üni. fizik bölümünde hocalar herhangi bir açıklama yapmadan (+) kullanıyor.
- (bkz: #1525501) burada da (+)
- en.wikipedia.org burada iki türlü de gösteriyor.

ingilizce wikipedia'dan anladığım kadarıyla sistem iş yapıyorsa W eksi oluyor. sistem üzerine iş yapılıyorsa da W artı oluyor.

www.physicsforums.com burada biri benimle aynı dertten muzdaripmiş. adama açıklamışlar. ama burada da aklıma takılan bir nokta var. iç enerjinin artması demek hacmin azalması demek değil midir? hacim azaldığında sistem üzerine iş yapılıyor demektir. ee ama bu durumda (+) olmalı diyorlar? hacim azaldığında W=-P.dv olması gerekmiyor mu?
0
deckard
(17.04.09)
sistem iş yapıyosa "-" sistem üzerine iş yapılıyorsa "+" olarak düşünmek lazım ona göre sorunun gelişine göre işareti çak derim .
0
halinin ucundaki toz parcasi
(17.04.09)
formülde q-w=sistemin enerjisi enerji olarak verilir.

sisteme ısı giriyorsa +, ısı çıkıyorsa - ısı..
sistem iş yapıyorsa + iş, sisteme iş yapılıyorsa(misal sıkıştırılıyorsa) - iş...fekat işte işin başındaki sign - olduğundan mütevellit bu dediklerimizin tam tersi oluyor.
yani sistem sıkışıyorsa enerjisi artıyor...
0
disease
(18.04.09)
(5)

@turkcell.com.tr

orange coffee
çeşitli forum sayfalarında gördüğüm kadarıyla turkcell web mesaj sayfasından turkcell uzantılı eposta alınabiliyor imiş. kaldırdılar mı bunu yoksa webmesaj sayfasında ben mi göremiyorum?
çeşitli forum sayfalarında gördüğüm kadarıyla turkcell web mesaj sayfasından turkcell uzantılı eposta alınabiliyor imiş. kaldırdılar mı bunu yoksa webmesaj sayfasında ben mi göremiyorum?
0
orange coffee
(17.04.09)
turkcell veriyordu zaten bir ara bu uzantıyla mail adresi. büyük ihtimal onunla alakalı bir şeydir.
0
teritori
(17.04.09)
Öncelikle süper şifrenle turkcell.com.tr'ye giriş yapmalısın. Ardından Online işlemler sekmesinden alabilirsin. -En son öyleydi; ben öyle almıstım-
0
BaqqalGazi
(17.04.09)
bu arada ufak bir not @turkcell.com şeklinde veriyorlar. @turkcell.com.tr'lisini kurumsal olarak kullanıyorlar.
0
ali87
(18.04.09)
kaldırmışlar bunu yau
0
🌸orange coffee
(18.04.09)
evet, 2-3 yil once iptal ettiler tum hesaplari. artik kullanilamiyor turkcell domainli epostalar.
0
astaroth
(18.04.09)
(9)

USB hızları?

layer26
Bilgisayarımdaki usblerin hangi versiyonda çalıştıklarını veya hızlarını nasıl öğrenebilirim?
Bilgisayarımdaki usblerin hangi versiyonda çalıştıklarını veya hızlarını nasıl öğrenebilirim?
0
layer26
(17.04.09)
hepsi aynıdır onların.
sagında solunda yazmıyorsa pc için anakart modeline bakıp laptop için modeline bakıp ogrenırsın.
0
bryan fury
(17.04.09)
Yok hepsi aynı değil bazılar ver2 onlar hangileri onu merak ediyorum (laptop değil masaüstü) tesekkürler yinede
0
🌸layer26
(17.04.09)
usb 2.0 calısan bi flashdisk vs bi aleti tek tek takıp cıkan uyarılara bakaiblirsin. 1.0 ya da 1.1 olana takınca bu cihaz daha hızlı calısabilir uyarısı cıkacaktır.
0
bryan fury
(17.04.09)
Xp de yok sanıyorum bu özellik teşekkürler yinede.
0
🌸layer26
(17.04.09)
HD Speed işini görür.
www.steelbytes.com
0
carcass
(17.04.09)
xp de var o ozellik.
0
bryan fury
(18.04.09)
@ainothia hocam ilk baştaki proyu denedim bilgisayarın içine etti tabir-i caizse.sakın yanlış anlama sana bişey demiyorm başka okuyanlar varsa yüklemesinler diye söylüyorum.teşekkür ederim yardımcı olmaya calıstın pek program falan yükleyesimde kalmadı bidaha ugrasamıcam teşekkür ederim herkese :)
0
🌸layer26
(18.04.09)
uzuldum gercekten. ilk ekranda kalmama ragmen kurulumu tamamlamis ve daha once kullanmis olmama guvenip yazmistim, yapmamak lazimmis. cok geri donulmez sorunlara yol acmadi umarim?
0
ainothia
(18.04.09)
hocam bi de total commander var; dosya transferi sırasında aktarım hızını gösteriyor, ordan da bulaiblirsin hangisi 2.0 hangisi degil.
0
bryan fury
(21.04.09)
(1)

asp.net sorusu

daglien
<asp:Menu kontrolu koydum projeye ve 5 adet Root, 2 adet de child item ekledim ama rootlar gözüküyor, child'ler gözükmüyor. resimdeki gibi, "Amerikan Sineması" ksımına geldiğimde ; Hollywood New Yorkşeklinde 2 child item göstermesini istiyorum ama olmuyor. Kodlar şu şekilde;MenuItem eleman1 = new
<asp:Menu kontrolu koydum projeye ve 5 adet Root, 2 adet de child item ekledim ama rootlar gözüküyor, child'ler gözükmüyor. resimdeki gibi, "Amerikan Sineması" ksımına geldiğimde ;
Hollywood
New York
şeklinde 2 child item göstermesini istiyorum ama olmuyor. Kodlar şu şekilde;

MenuItem eleman1 = new MenuItem();

eleman1.Text = "Türk Sineması";
eleman1.NavigateUrl = "www.milliyet.com";
Menu1.Items.Add(eleman1);

MenuItem eleman2 = new MenuItem();
eleman2.Text = "Dünya Sineması";
eleman2.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
Menu1.Items.Add(eleman2);


MenuItem eleman3 = new MenuItem();
eleman3.Text = "Avrupa Sineması";
eleman3.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
Menu1.Items.Add(eleman3);

MenuItem eleman4 = new MenuItem();
eleman4.Text = "İran Sineması";
eleman4.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
Menu1.Items.Add(eleman4);

MenuItem eleman5 = new MenuItem();
eleman5.Text = "Amerikan Sineması";
eleman5.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
Menu1.Items.Add(eleman5);

MenuItem cocukMenu1 = new MenuItem();
cocukMenu1.Text = "Hollywood";
cocukMenu1.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
eleman5.ChildItems.Add(cocukMenu1);

MenuItem cocukMenu2 = new MenuItem();
cocukMenu2.Text = "New York";
cocukMenu2.NavigateUrl = "www.sabah.com.tr";
eleman5.ChildItems.Add(cocukMenu2);
0
daglien
(17.04.09)
Aşağıdaki link'i bi okumanı tavsiye ederim (:
Problemine çözüm olucaktır.
Eğer halledemezsen yardımcı olurum, kolay gelsin.

weblogs.asp.net
0
bmsad
(05.05.09)
(1)

Baglanti - modem - download sorunu

karaktersiz
download veya upload yapmadigim halde, -butun prog. kapali- modemimin rx ve tx i$iklari deli gibi yaniyor. durmak bilmiyor. sebebi nedir? var midir bunu duzeltmenin bir yolu? yani eger virus ise basit ve faydali bi virus programi tavsiye ederseniz sevinirim. te$ekkurler.
download veya upload yapmadigim halde, -butun prog. kapali- modemimin rx ve tx i$iklari deli gibi yaniyor. durmak bilmiyor. sebebi nedir? var midir bunu duzeltmenin bir yolu? yani eger virus ise basit ve faydali bi virus programi tavsiye ederseniz sevinirim. te$ekkurler.
0
karaktersiz
(17.04.09)
virüs olma ihtimaline yönelik: combofix
0
kermitz
(17.04.09)
(5)

cd ye tekrar yazmak mümkün mü?

pink
bişey öğrenmek istiyorum tekrar yazılabilme özelliği olmayan normal cdleri tekrar yazmak mümkün mü? bana bi arkadaşım yazdırdığı cdlere daha sonradan ek yaptığını söylemişti bende bir cd bi kere yazılır diye karşı çıkmıştım. ama şimdide başka birinde yazdırdığı dvdleri (tekrar yazılabilme özelliği o
bişey öğrenmek istiyorum tekrar yazılabilme özelliği olmayan normal cdleri tekrar yazmak mümkün mü? bana bi arkadaşım yazdırdığı cdlere daha sonradan ek yaptığını söylemişti bende bir cd bi kere yazılır diye karşı çıkmıştım. ama şimdide başka birinde yazdırdığı dvdleri (tekrar yazılabilme özelliği olmayan) silip tekrar yazdığını hatta ekleme yaptığını gördüm. bu nasıl oluyo böyle bişey mümkün mü? özel bişey yapılıyo mu yoksa kullanılan cd yada dvd romdan mı kaynaklanıyor? bilen varsa yardımını rica ediyorum.
0
pink
(17.04.09)
boş alan varsa eklenebilir ama her bilgisayarda çalışmayabilir
0
passion rules the game
(17.04.09)
tekrar yazmak değil ama boş alan kaldıysa oraya yazmak mümkün önemli olan diski kapatmamak.kapatırsan bidaha yazılmaz.
0
layer26
(17.04.09)
cd'yi yazdırmadan hemen önce, "cd'yi yazılabilirliğini kapat" şekline seçenek çıkar. Onu işaretlersen yazamazsın. Ama o işaretlenmediği sürece boş alan varsa yazılabilir tabi.
0
ocanal
(17.04.09)
Eğer cdyi sonradan kullanacagın pc'nin cd romu saglam bişeyse; boş alana yazdırabilirsin. Ama cd player yahut eski bir cd okuyucu; yada dvd player -dvd playerler de cok cd secer*- ise bosuna ugrasma derim.
0
BaqqalGazi
(17.04.09)
yeniden yazılabilir cd veya dvd ise silip yeniden yazabilirsin. yeniden yazılabilir değilse, cd veya dvd'yi kapatmazsan kalan kısma da yazdırma yapabilirsin.
0
sanal uyku
(18.04.09)
(5)

64-bit OS

nano mercy
64 bit windows kurmak için herhangi bir minimum sistem gereksinimi var mıdır? 64 bit kurmalı mıyım? cpu: t2450ram: 2048
64 bit windows kurmak için herhangi bir minimum sistem gereksinimi var mıdır? 64 bit kurmalı mıyım?
cpu: t2450
ram: 2048
0
nano mercy
(17.04.09)
bu islemci desteklemiyor 64 bit i bildigim kadariylan.
0
ne nicki be
(17.04.09)
kurmamalısın. 2gb ram var gereksiz olur. win xp yeter artar.
0
rurouni
(17.04.09)
işlemcinin mimarisiyle ilgili. işlemcinin özelliklerine internetten bakarsan kesin bi fikrin olur.
0
uckac
(17.04.09)
İşlemcin desteklemiyor. Ayrıca tavsiye etmem; zira yeni bir sistem. Daha altyapısı hazır değil. Ben kurdum; 3 gün dayanabildim.
0
BaqqalGazi
(17.04.09)
64bit şu anda çok yalan ya. ubuntu 64bit kurdum. sonra bir baktım tüm processleri 32bit olarak kullanıyor yahu. hatta webde filan da baya tartışılan bir konu.
0
darknum
(18.04.09)
(4)

Opera'nın İçine Şeytan Kaçtı

fredi
Sebebini bilmediğim bir nedenden ötürü Opera artık linkleri doğru görüntülemiyor. Ekteki ekran görüntülerinden durumu daha iyi anlayabilirsiniz.Gördüğünüz gibi linklerin kalın olması gereken kısımları mavi yerine kırmızı gözüküyor. Sadece Google değil tüm internet sayfalarında aynı durum geçerli. Sa
Sebebini bilmediğim bir nedenden ötürü Opera artık linkleri doğru görüntülemiyor. Ekteki ekran görüntülerinden durumu daha iyi anlayabilirsiniz.

Gördüğünüz gibi linklerin kalın olması gereken kısımları mavi yerine kırmızı gözüküyor. Sadece Google değil tüm internet sayfalarında aynı durum geçerli. Sadece "kalın linkler kırmızı gözüküyor" da diyemiyorum, rastgele şekilde karşılaşabiliyorum çünkü sorunla.

Bir fikri olan var mıdır acaba?
0
fredi
(17.04.09)
Araçlar/Tercihler/Web Sayfaları sekmesine göz at
orda link renkleriyle ilgili bir bölüm var belki çare olur.
0
dunden beri dimdik
(17.04.09)
son günlerde userscript yüklediysen onlara bakabilirsin, içlerinden biri neden oluyor olabilir.
0
radioheadbanger
(17.04.09)
Web Sayfaları ayarlarını değiştirmek çözüm olmadı ne yazık ki.

Hiç script yüklemedim. Klavyede yanlışlıkla bir tuşa basmış olabilirim belki tarayıcıyı kullanırken ama, ne olabileceği konusunda bir fikrim yok.

Not: Opera'yı tamamen sistemden kaldırıp tekrar kurmak da fayda vermedi.
0
🌸fredi
(17.04.09)
Windows XP kullaniyorsan, su ayarlara bak, renk degistirilmis olabilir:

Control Panel → Display → Appearance → Advanced → In Item, Selected Items & 3D Objects

sadece opera'da ise css dosyasinda degisiklik yapilmis olabilir, belki de yeni versiyonunda default olarak boyledir, hangi versiyon bu.
0
ermanen
(17.04.09)
(4)

MSN Son Sürüm Çoklu oturum açma

DâNqéRoU$
Yha ben windowslive messenger son sürümünü indirdim ama çoklu oturumu yapamadım ne yapacagım?lütfen yanıt verin...
Yha ben windowslive messenger son sürümünü indirdim ama çoklu oturumu yapamadım ne yapacagım?lütfen yanıt verin...
0
DâNqéRoU$
(17.04.09)
msgplus.net ten messenger plus ı indirin. kurun. seçeneklerinde var çoklu oturum aç.
0
alpha05
(17.04.09)
apatch diye bir şey vardı. ikonu da mordu hatta, google dan bulup indirebilirsiniz.
0
holly golightly
(17.04.09)
messenger plus yerine apatch'i tavsiye ederim.. reklamları falan da kaldırabilirsiniz apatch sayesinde..
0
rednoff
(17.04.09)
A.patch WLM Plus'ın yerine geçen bir uygulama değildir. A.patch adı üzerinde "patch"dir. WLM Plus ise eklentidir. Programın kullanım alanınını veya şeklini genişletir.

Bahsedilen özelliğin adı ise "polygamy" olarak geçer. A.patch'in de Plus'ın da açabildiği bir kilittir.
0
fredi
(17.04.09)
(3)

MKV Split?

alpha05
mkv dosyasından istediğim bir aralığı kesip almak veya parçalara bölmek istiyorum. ilgili bir program tavsiyesi arıyorum.
mkv dosyasından istediğim bir aralığı kesip almak veya parçalara bölmek istiyorum. ilgili bir program tavsiyesi arıyorum.
0
alpha05
(17.04.09)
var öyle bir program da adı neydi. evde kurulu olacaktı bakarım. mkvgui diye hatırlıyorum snaki.
0
ozdek
(17.04.09)
Aradığınız program mkvtoolnix. Yükledikten sonra mkvmerge gui'yi açacaksın. Split özelliği var.
www.bunkus.org
www.free-codecs.com

Onun dışında avidemux da bölebiliyor. Avidemux her türlü dosyayla çalışabiliyor, ama mkv bölme işini muhtemelen mkvmerge gui daha iyi ve hızlı yapacaktır.
avidemux.sourceforge.net
0
edge_nabby
(17.04.09)
teşekkürler
0
🌸alpha05
(17.04.09)
(1)

pes 2009 online...

ocanal
Var mı bu oyunu online oynayabilen? Online oynamak için lisanslı mı olması gerekiyor? Konami id filan ne iş?teşekkürler.
Var mı bu oyunu online oynayabilen? Online oynamak için lisanslı mı olması gerekiyor? Konami id filan ne iş?

teşekkürler.
0
ocanal
(17.04.09)
Evet oyunu online oynamak için orijinal almak gerekiyor. Konami id ise oyun haricinde aldığın bir hesap. Konami'den hesap alıyosun işte. Ücretsiz elbet. Onun dışında bir de pes için bir hesap açıyosun.

PC için konuşuyorum, online olarak oyananmıyor. Yani oynanıyor da inanılmaz lag var. bir bok anlamıyosun. Ben de o hevesle gittim orijinal aldım ama hevesim kursağımda kaldı. Ayrıca maçları sadece random filan yapıyorsun. istediğin oyuncu ile oynayamıyosun. Belki de oynuyosundur ama o kadar çok lag vardı ki çok fazla takılmadım.
0
teritori
(17.04.09)
(5)

TV

suskunçocuk
bi odada uydulu televizyon var başka bir odada ise normal eski anten var. ben uydudan aynı yayını öbür tv'de de izlemek istiyorum. bunun için dvd alınmalımı yada ne yapmam gerekiyor.
bi odada uydulu televizyon var başka bir odada ise normal eski anten var. ben uydudan aynı yayını öbür tv'de de izlemek istiyorum. bunun için dvd alınmalımı yada ne yapmam gerekiyor.
0
suskunçocuk
(17.04.09)
dvd alırsanız dvd izlersiniz, uyduyla alakası yok onun da dvd derken kastınızın uydu receiverı olduğunu varsayarak cevaplayayım.

evet ikinci bir lnb (çanak antenin orta yerine takılan şey) alıp çanağa takacaksınız, ayrıca ikinci bir receiver alıp ikinci lnb'den ondan çıkan kabloyu da receivera takacaksınız, onu da antenli televizyona bağlayacaksınız, olacak.
0
kibritsuyu
(17.04.09)
kablo uzatarak yapılıyor ama o zaman uydunun decoder i olan odadaki televizyonda hangi kanal açıksa diğer tv'de de aynı kanal açık olabiliyormuş. babamın zamanında bilgi aldığı adam böyle söylemişti. şimdi de böyle midir emin değilim..
0
dambil
(17.04.09)
aradığınız aletin adı "kablosuz görüntü aktarıcı"..
0
rednoff
(17.04.09)
diğer televizyon ne izlerse ben de onu izleyeyim, kanal değiştirmek için kalkıp öteki odaya gideyim derseniz uzun bir (veya kaç tane isterseniz) scart kablosu ve yine kaçlı isterseniz scart çoklayıcı hub da işinizi görür. kablo istemem derseniz üstte söylendiği gibi "kablosuz görüntü aktarıcı".
0
kibritsuyu
(17.04.09)
bir canaga iki lnb kolayca takilabiliyor mu emin degilim, takilamiyorsa cift cikisi olan lnb'ler vardi mevcut lnb'nizi onunla degistirebilirsiniz.
0
disq
(18.04.09)
(2)

Please insert The Prince of Persia play Disk ??

Bravefart
PoP warrior within oynuyorum daha doğrusu oynayamıyorum oyunu kurup 2-3 gün oynadıktan sonra bi bakıyorum bu yazı çıkıyor ne crack ler denedim ne sanal sürücü ler yok olmuyor bitiremedim oyunu var mı bu hatayı alıp ta bi çözüm bulanlar ?
PoP warrior within oynuyorum daha doğrusu oynayamıyorum oyunu kurup 2-3 gün oynadıktan sonra bi bakıyorum bu yazı çıkıyor ne crack ler denedim ne sanal sürücü ler yok olmuyor bitiremedim oyunu var mı bu hatayı alıp ta bi çözüm bulanlar ?
0
Bravefart
(17.04.09)
kurduğun crack ile oyununkinin aynı verison olmasına dikkat et.
hiç bir şey işe yaramazsa "save dosyanı yedekleyip" oyunu yeniden kur.
0
wampex
(17.04.09)
Sile yükleye bitiricez artık.
0
🌸Bravefart
(17.04.09)
(8)

Dosyaların boyutunu gösteren bir program

arnold schwarzeneger
Dikdörtgenler şeklinde görsel olarak harddiskteki dosyaları, klasörleri iç içe gösteren bir program vardı. Adını bilen var mı?
Dikdörtgenler şeklinde görsel olarak harddiskteki dosyaları, klasörleri iç içe gösteren bir program vardı. Adını bilen var mı?
0
arnold schwarzeneger
(17.04.09)
herhangi bir harddisk analyzer işini görür. mesela

www.primasoft.com
www.brownbaron.com
0
ency
(17.04.09)
windows için windirstat - (beleş)

windirstat.info
0
roadrunner merlin
(17.04.09)
oyungezer'in her ay dvd'sinde verdiği bi programdan bahsediyıorsun sanırım. şu anda yanımda yok. akşam eve gidince hatırlatırım. eğer hatırlatmazsam(unutursam yani) ya da benden başka cevap veren olmazsa, sözlükten bir dürt bakayım.
0
teritori
(17.04.09)
(bkz: sequoiaview)
0
npyx
(17.04.09)
(bkz: spacemonger)
0
ainothia
(17.04.09)
total commander ?
0
polifonik osuruk
(17.04.09)
windirstat'ı kurdum. kullanışlı duruyor. diğerlerini denemedim. windirstat bahsettiğim programın yeni versiyonu olabilir emin değilim.
0
🌸arnold schwarzeneger
(17.04.09)
ben sequoiaview'u kastettigini dusunmustum ama windirstat da hemen hemen ayni ozelliklere sahip gordugum kadariyla. sequoiaview linux kokenli sadece.
0
npyx
(18.04.09)
(5)

image arama motoru arıyorum

pozitif dusunce de kazanir
google images'den daha geniş kapsamlı bir site arıyorum. var mıdır?
google images'den daha geniş kapsamlı bir site arıyorum. var mıdır?
0
pozitif dusunce de kazanir
(17.04.09)
daha genişmidir bilmiyorum ama bir de bu var.
tineye.com
0
endiku
(17.04.09)
altavistanın motoru daha basarılı image de.
0
bryan fury
(17.04.09)
(bkz: alamy)
0
teritori
(17.04.09)
flickr.com
0
sijwocaq
(17.04.09)
(bkz: cooliris) daha iyisi yok :d
0
uzaktan algilama
(17.04.09)
(6)

Flatout Ultimate Carnage

eftalit
Bilgisayarında bu oyun yüklü olan birisi xlive.dll dosyasını paylaşabilir mi acaba?
Bilgisayarında bu oyun yüklü olan birisi xlive.dll dosyasını paylaşabilir mi acaba?
0
eftalit
(17.04.09)
bende yüklü ama öyle bi dosya bulamadım
0
pozitif dusunce de kazanir
(17.04.09)
Hocam sırayla C'yi oradan Windows'un sonra da System 32 yi açar mısın? En altlara doğru vardır xlive.dll dosyası.
0
🌸eftalit
(17.04.09)
buldum tamamdır, nasıl yollayım?
0
pozitif dusunce de kazanir
(17.04.09)
:) yaw nasıl derken hangi yolla demek istemiştim. rapid'e yüklüyorum 3 dksı kaldı
0
pozitif dusunce de kazanir
(17.04.09)
Hocam allah razi ve barik olsun sayende bir gariban daha flatout oynayabilecek. Çok teşekkür ederim.(Biraz forum gibi oldu)
0
🌸eftalit
(17.04.09)
:) rica ederim ne demek.. hayat paylaştıkça güzel, iyi oyunlar.
0
pozitif dusunce de kazanir
(17.04.09)
(2)

kısayol

rednoff
bir dosyayı belli bir program ile açacak şekilde kısayol yapılabilir mi? dosyayı yanımda taşıdığım için farklı bilgisayarlarda varsayılan programlarla açılmasını istemiyorum..
bir dosyayı belli bir program ile açacak şekilde kısayol yapılabilir mi? dosyayı yanımda taşıdığım için farklı bilgisayarlarda varsayılan programlarla açılmasını istemiyorum..
0
rednoff
(17.04.09)
.bat dosya ile yapılabilir. misal, a.txt dosyayısini editplus editörü ile açmak için aşağıdaki satırı bir batch dosyanın içine yazıp çalıştırabilirsiniz.

"C:\Program Files\EditPlus 2\editplus.exe" c:\a.txt
0
surprise
(17.04.09)
batch script'i yazdım dediğiniz gibi hocam ama programın loading penceresi açıldı, program açılmadı.. nasıl olacak?

edit: dosyanın adresini programa göre yazmak gerekiyormuş.. şimdi oldu teşekkürler..
0
🌸rednoff
(17.04.09)
(3)

ACİL Kağıttan Word'e Yazı Aktarma

metabolic
Herhangi bir sayfayı scannerla taratıp resim dosyası olarak kaydettikten sonra yazılı kısımlarını word'e aktarmak için bildiğiniz bir program var mıdır? var diye hatırlıyorum ama bilemedim. Çok acil yardımlarınız için teşekkürler.
Herhangi bir sayfayı scannerla taratıp resim dosyası olarak kaydettikten sonra yazılı kısımlarını word'e aktarmak için bildiğiniz bir program var mıdır? var diye hatırlıyorum ama bilemedim. Çok acil yardımlarınız için teşekkürler.
0
metabolic
(17.04.09)
şurdan (bkz: abbyy fine reader)
0
cubuk kraker
(17.04.09)
text formatında worde atman gerekiyo. ondan sonra worlde üzerinde biraz düzeltme yapmam gerekir çünkü tarayıcılar bazı harfleri okuyamıyor.
0
suskunçocuk
(17.04.09)
Aslına bakarsanız Office'in kendi scanner yazılımı ABBYY'den çok daha kaliteli OCR (Optik Karakter Okuma) yapıyor-du.. Kağıdı scanner'a yerleştirip kapağı kapatınca otomatik olarak aktif olan pencere yardımı ile yapılabiliyor-du.. Ayrıca HDD'teki imaj dosyalarını da OCR olarak tarabiliyor-du, birkaç sene önce..
0
underdose
(17.04.09)
(6)

kulaklık-teknosa

awp ua
arkadaşlar teknosa'dan creative marka mikrofonlu kulaklık aldım. ne yazık ki, kulaklığım kırıldı. ancak garanti süresi daha devam ediyor. aldığım yere garanti belgesiyle birlikte götürsem kulaklığı değiştiriler mi yoksa kullanıcı hatası deyip geri mi yollarlar?teşekkürler..
arkadaşlar teknosa'dan creative marka mikrofonlu kulaklık aldım. ne yazık ki, kulaklığım kırıldı. ancak garanti süresi daha devam ediyor. aldığım yere garanti belgesiyle birlikte götürsem kulaklığı değiştiriler mi yoksa kullanıcı hatası deyip geri mi yollarlar?

teşekkürler..
0
awp ua
(17.04.09)
nasıl kırıldı ki? durduk yereyse tabii ki değiştirirler ama sizin aktif bir etkiniz olmuşsa kullanıcı hatasıdır..
0
dambil
(17.04.09)
teknosa. kırılmış bir mal. şansınız yok diyorum ben.
0
teritori
(17.04.09)
Merhaba,
Kulaklığın kırılması kullanıcı hatası sayılır diye düşünüyorum. Bence Teknosa değil, neresi olsa almaz. Teknosa zâten hiç almaz.
Kolay gelsin.
0
nuage
(17.04.09)
ben teknosa'dan aldığım mp3 player'ı 2 hafta sonra düşürüp ekranını ve batarya kapağını kırmıştım. götürüp olduğu gibi anlattım 10-15 dk içinde hemen değiştirdiler.

şansınızı deneyin diyorum ben.
0
lancelot du lac
(17.04.09)
@lancelot du lac; hiç de inandırıcı gelmedi anlattığınız. hem de kullanıcı hatası yüzünden kırılan bir şeyin 10 dk içinde yenisini vermişler he? hangi teknosa o acaba yazarsanız kırıp kırıp götürelim.
0
only
(17.04.09)
@only
ben aslında sabancı holding yönetim kurulundayım. böyle siteleri gezip "inandırıcı gelmeyen" reklamlar yapıyorum. sen kırılan bir şeyini satıcıya götürdüğünde de böyle dangul dungul konuşuyorsan sana inandırıcı gelmemesi normal. ben de olsam dükkanımdan kovardım senin gibisini.

duyuru sahibi arkadaş için söyleyeyim; anlattığım olay gerçektir. çoğu kişi şikayetçi olsa da ben teknosa'da hiç mağdur olmadım. bulunduğum şehirde alternatifleri bile olmamasına rağmen gayet ilgililer müşterilere karşı. siz gidip derdinizi insan gibi anlatınca insan gibi muamele görüyorsunuz.
0
lancelot du lac
(17.04.09)
(5)

facebook sorusu

quinza
facebook'a girdiğimde online görünüp chat yapmak istemiyorum. ayarlar kısmından online presence tikini kaldırdım ama olmuyor. nasıl yapabilirim?
facebook'a girdiğimde online görünüp chat yapmak istemiyorum. ayarlar kısmından online presence tikini kaldırdım ama olmuyor. nasıl yapabilirim?
0
quinza
(17.04.09)
facebook içindeki herhangi bir sayfada alt menüdeki "bildirimler" in yanındaki simgeye tıklayıp "çevrimdışı ol" demen yeterli.
0
sekko
(17.04.09)
internet explorer 6 ile girersen chat bölümü aktif olmuyor.
0
el magico
(17.04.09)
aşağıdaki chat kısmında "go offline" a tıklaman yeterli.
ayrıeten eğer firefox kullanıyorsan, greasemonkey eklentisi ile beraber userscripts'ten indirilecek bir script ile sen offline olsan da online olan kişileri görebiliyorsun.
0
arigold
(17.04.09)
offline logout yaparsan offline açarsın facebook'u.
0
aithra
(17.04.09)
anasayfada bildirimlerin yanındaki yeşil adama tıkla.orda çevrim dışı ol yazar ona tıkla bitti...
0
DâNqéRoU$
(17.04.09)
(2)

photobucket adresine resim yükledim

masterkoc
bu adrese resim yükledim fakat yüklediğim resmi siliyorum ama yükleme linkine adres çubuğuna yazıyorum bakıyorum resim halen silinmemiş http://photobucket.com/ bu adrese üye olan varmı ? yani normalde hesabımda o resim yok ama kayıtlarında hala duruyor acaba resmi tamamiyle nasıl silerim ? hesabımı
bu adrese resim yükledim fakat yüklediğim resmi siliyorum ama yükleme linkine adres çubuğuna yazıyorum bakıyorum resim halen silinmemiş photobucket.com bu adrese üye olan varmı ? yani normalde hesabımda o resim yok ama kayıtlarında hala duruyor acaba resmi tamamiyle nasıl silerim ?

hesabımı kapatsam silinirmi acaba ?
0
masterkoc
(17.04.09)
bilgisayarında çerezleri sil birde öyle dene.
0
readmymind
(17.04.09)
evet durum şudur size de soyleyim photobucket.com adresine yüklemiş olduğum resimleri mozilla silindiğini fark ediyor ama explorer da bu olay bir gün sonraya denk geldi. Y ani mozilla gene 1 numara :)
0
🌸masterkoc
(17.04.09)
(2)

mikrofon

sorusoranadam
http://www.dobez.com/Urun-Samson_Q6-CL_Mikrofon-(16120632990001).htmlbu mikrofonu bilgisayara bağlayabilir miyim?bu mikrofon ile bilgisayarlarda 5-10 ytlye satılan mikrofonlar arasında ne gibi farklar vardır?edit: adresi kopyalayıp yapıştırın. son kısmı link olmamış.
www.dobez.com(16120632990001).html

bu mikrofonu bilgisayara bağlayabilir miyim?
bu mikrofon ile bilgisayarlarda 5-10 ytlye satılan mikrofonlar arasında ne gibi farklar vardır?

edit: adresi kopyalayıp yapıştırın. son kısmı link olmamış.
0
sorusoranadam
(16.04.09)
1- evet baglayabilirsiniz.

2- turkiyeden 50 dolara samson'u alacaginiza, amerikadan 65 dolara shure sm58 alin derim imkaniniz varsa (not: sm58 turkiye fiyati 450 tlden baslar, o yuzden amerika)

3- bilgisayara normal mikrofonu soktugunuz yerden sokacaksiniz lakin a- mikrofon kablosu b- mikrofon kablosu ucunu normal bilgisayar jak'ina cevirici almaniz gerekmekte (besiktas sinanpasa pasajindaki sirf kablo satan bir dukkan var, ordan temin edebilirsiniz)

4- 3'teki gibi baglarsaniz verim alamazsiniz pek. (hos, 5-10 tl lik o bilgisayar mikrofonlarindan yine kaliteli olur elbet) verim almaniz icin bu tarz mikrofonlardan, bu mikrofonlara ozel girislerin oldugu harici ses kartlarindan alabilirsiniz, lakin tabii onlar da pahali bayaa.

5- beyoglunda tunel'de bu samson'larin dagitici firmasi, adi neydi unuttum gerci. bir gidip bu samsonlarin tum modellerini kendiniz test edebilirsiniz, oyle bir ortam kurmuslar.


ve esas soylenmesi gerekeni simdi soyleyelim. pek tabii bu dinamik mikrofonlar, sahne veya studyo performanslarinda/kayitlarinda kullanilmak uzre uretilmektedirler aslen. msn'den sesli chat yapacaksaniz, vermeyin para ona derim.
0
la traviata
(17.04.09)
bu arada ebayde çok fazla taklit mikrofon oluyor.. sm58 in birebirini yapıyorlar. sakat iş
0
deahy
(17.04.09)
(6)

kaspersky vs avira

akustik cinayet
sevgili romalılar soru başlıktan kendini belli etti bir nebze olsun. sorum şudur müzmin kaspersky kullanıcısı olarak merakım şudur ki bu aviranın şahlığı şahbazlığı nedir ki övgüye mazhar olmuş sözlükte. gerçi panda başlığına git orda da şukela allahıma bundan sağlamı yok deniyor ordan hop zıplıyoru
sevgili romalılar soru başlıktan kendini belli etti bir nebze olsun. sorum şudur müzmin kaspersky kullanıcısı olarak merakım şudur ki bu aviranın şahlığı şahbazlığı nedir ki övgüye mazhar olmuş sözlükte. gerçi panda başlığına git orda da şukela allahıma bundan sağlamı yok deniyor ordan hop zıplıyoruz nod32ye aynı teraneler orda da mevcut. iş anti vir olduğu zaman herkes kendi kullandığına tavan yaptırıyor.

piyasadaki bilinen anti virlerden birçoğunu kullanmış ve sonunda bu iki programdan birinde karar kılmış romalıların fikirlerini daha çok önemsediğimi de belirtmek isterim. takdir edersiniz ki ben 30 yıldır nod kullanıyorum bi yamuğunu görmedim şeklindeki cevaplar yanlı olacağından hükümsüzdür nazarımda.

bunun ikisinin(kaspersky&avira)artılarını eksilerini karşılaştırmalı olarak anlatacak vakti bol duyuru insanı var mıdır? sevgiler.
0
akustik cinayet
(16.04.09)
Merhaba,
Kaspersky Trial, Paralı ve Avira Premium bir de tüm hepsinin olduğu bir paket (ücretli) kullanmış biri olarak söyleyeyim: En iyisi Avira!
Kaspersky Trial sürümünde bir ton virüs var bilgisayarında deyip paralı hesaba geçtikten sonra "Her şey temiz!" deyip beni dumur etmişti (Sözlükte başlığına da yazmıştım zâten!). Avira da hangisini kullanırsnaız kullanın bilgisayarı kasmıyor ve kendi hâlinde köşede duruyor. Yalnız birkaç kötü yanı da var tabi:

- Avira trojan temizlemede çok ama çok kötü. Trojanları diğer antivirüsler bulamazken o bulabiliyor ama, silemiyor genelde.
- Bâzen kafasına esip virüsleri es geçebiliyor. Geçen haftalarda çok dandik bir virüsü bile silememiş ve beni deli etmişti.

NOD32'yi çok övüyorlar. Onu bilemiyorum. Birkaç kere kullandım ama, bilgisayarı çok kastı diye silmiştim.

Kolay gelsin.
0
nuage
(16.04.09)
Soyle bir kombinasyon yapip verim alinabilir.

Avira + TeaTimer (aka Spybot Residence) + Sygate Personal Firewall

TeaTimer registry uzerinde degisiklik yapilmasini siz izin vermediginiz surece engelledigi, Sygate'de portlari verimli bir sekilde kontrol ettigi icin Avira ne kadar bazi virusleri bulma konusunda zayif olsa da bu acigi kapaniyor. Usengecligimi bir kenara koyarsam, bu kombinasyonu kullandigim Desktop'uma 3 senedir format atma geregi duymadim virus dolayisi ile. Ara ara defrag ve Adaware ile temizlik de yapilirsa tadindan yenmeyebiliyor.

Yoksa bunun disinda her avp'nin kendine gore iyi yoleri ve kotu yonleri vardir. Bunu McAfee Security Center, Norton Security ve Avira'yi ilk ciktigi donemden beri kullanan bir insan olarak soyluyorum. Ha bana kalirsa Avira'nin Luke Filewalker adli virus tarama motoru bile tercih sebebidir o ayri.
0
polifonik osuruk
(17.04.09)
yahu bırakın şu kaspersky'ı. nuage'nin dedikleri tamamen doğru. trial iken tonlarca virüs bulur, lisanslı alınca tertemiz der. kasım kasım kasması da cabası. avirayı ben de kullandım ama virüs buluyor silemiyor, update sorunu var bir de. nod32 kullanın siz. kasmak bir yana dursun çalışıp çalışmadığından şüphe ettiriyor. bende piyasadaki en iyi antivirüs nod32!
0
sarere
(17.04.09)
avg, avira ve kaspersky arasindan avira derim.. son 3 senedir hepsini ucretli ve ucretsiz versiyonlarini kullandim.. oyle sessiz sedasiz kenarda durup is yapanlardandir avira..
0
imagine
(17.04.09)
avast diyorum ben de : çok başarılıdır. 4-5 senedir kullandığım bir bilgisayar grubu var (iş, aile vs. den oluşuyor) daha tek virüs lafı duymadım. O kadar başarılı yani. Hiç de kastırmaz. candır.
0
ozdek
(17.04.09)
üstad barney stinson bir himym bölümünde der ki "nod32 is legend-wait for it-daryyyyyy"
0
el magico
(17.04.09)
(2)

facebook mesaj

sorusoranadam
Eğer ...'ya bir mesaj gönderirsen, kendisine arkadaş listeni ve de temel, iş ve eğitim bilgilerini bir ay süre ile görebilme izni vermiş olacaksın.bunun, yani mesaj gönderdiğim kişinin profilime girmesinin önüne geçebilir miyiz? nasıl?not: kişiyi engellemeden.
Eğer ...'ya bir mesaj gönderirsen, kendisine arkadaş listeni ve de temel, iş ve eğitim bilgilerini bir ay süre ile görebilme izni vermiş olacaksın.


bunun, yani mesaj gönderdiğim kişinin profilime girmesinin önüne geçebilir miyiz? nasıl?
not: kişiyi engellemeden.
0
sorusoranadam
(16.04.09)
hayır, denildiği gibi geçemezsiniz. engellemeniz gerekli 1 ay.
0
sleep may be the enemy
(17.04.09)
profilinizin gizlilik ayarlarından neleri görebileceğini ayarlayabilirsiniz ama illa ki bir kısmını görecektir.
0
aithra
(17.04.09)
(4)

netbook ikilemi (ben de sorayım bari)

lancelot du lac
evde işimi gören bi masaüstü var, bu yüzden sadece basit işler (internet, film vb.) için netbook almayı düşünüyorum. benzer duyuruları okuyup aşağıdaki iki model arasında kaldım:1- lenovo S10: http://www.vatanbilgisayar.com/productDetails.aspx?I_ID=374252- asus EEEPC1000H: http://www.vatanbilgisayar
evde işimi gören bi masaüstü var, bu yüzden sadece basit işler (internet, film vb.) için netbook almayı düşünüyorum. benzer duyuruları okuyup aşağıdaki iki model arasında kaldım:

1- lenovo S10: www.vatanbilgisayar.com

2- asus EEEPC1000H: www.vatanbilgisayar.com

bu ikisinden hangisini tercih edeyim?
izmir'de yaşadığım için mediamarkt falan şansım yok. bi kısmını peşin gerisini kredi kartı yapacağım için internetten de alamıyorum.

bunların dışında 1000 tl'ye kadar ne tavsiye edersiniz?
0
lancelot du lac
(16.04.09)
bu ikisinden hangisi diye sorduğun için asus diyorum yoksa ikisinide önermem.Ama anladığım kadarıyla fazla tuzlu olmasın diyorsun. Bu fiyat civarında en kalitelilerini asus çıkarıyor bence.
0
ocanal
(16.04.09)
disarida cok kullanirim sarj sorun olmasin derseniz pek tabii ki 1000h.

bunun yerine samsung u da dusunun derim. gayet guzel bir model cikartmis adamlar, fiyat oalrak da cok fark yok. tek sorun oralarda bulabilir misiniz?
ayrica biraz bekleme sansiniz olursa fiyatlarin biraz daha dusmesi ihtimali var (dusmeye de bilir ama dusecek bence) yeni modelleri tanitti asus ve yavastan piyasaya girmeye basladilar. nasil olsa %8 lik kdv olayi daha bir sure bitmiyor ve masaustu pcniz var hali hazirda.
0
entrapmen
(17.04.09)
performans olarak s10 derim.. hem wireless, hem hdd performansi olarak daha hizli.. artik daha hafif ve keyboard yerlesimi daha iyi.. (ikisinide kullandim)
0
imagine
(17.04.09)
bende 100h var yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum, taş gibi alet, hemen her gece şarja takıp sabaha kadar açık bırakıyorum(download yapıyor) sabah da onun çalar saatiyle uyanıyorum, kucaklayıp işe götürüyorum orada da 4 saat kadar bataryadan kullanıyorum, resmen ağzına sıçıyorum, ama bana mısın demiyor, hala şarjı 6 saate yakın gidiyor powersave modda.
bunun dışında klavye ilk aldığımda bile küçük gelmemişti, çok rahat kullanmıştım, ekranına,sesine falan da diyeceğim yok, güzel alet.
ben aldığımda 2gb ram taktırmıştım ama aslında taktırmasam da olurmuş, bana sorarsan alır almaz ram falan takma, performans yetmezse belki taktırırsın.
ben ms office kullanıp, nete giriyorum, otobusle yolculuk falan yaparken film izliyorum, bir de risk2 oynuyorum. bütün bunları yaparken de mediaplayer-msn-utorrent hep açık oluyor. hepsini sorunsuz kaldırıyor.
tek kötü yanı; bir süre sonra bağımlılık yapıyor ve o olmadan yola cıkamıyorsun, eksik hissediyorsun kendini, sanki cep telefonunu evde unutmuş gibi oluyorsun.
not: yok yahu asus'tan para falan almıyorum bunları yazmak için
0
zubundy
(17.04.09)
(3)

harici hard disk problemi

leylak sarabi
erişim yapmadığım zamanlarda bile sürekli delayed write error veriyor.event viewer'da 4 saniyede bir şu uyarı görünüyor:An error was detected on device \Device\Harddisk1\D during a paging operation.ayrıca yer yer şu hata var :The file system structure on the disk is corrupt and unusable. Please run
erişim yapmadığım zamanlarda bile sürekli delayed write error veriyor.

event viewer'da 4 saniyede bir şu uyarı görünüyor:
An error was detected on device \Device\Harddisk1\D during a paging operation.

ayrıca yer yer şu hata var :
The file system structure on the disk is corrupt and unusable. Please run the chkdsk utility on the volume F:.

chkdsk bir şeyi çözmüyor. format atmak için hepsini yedekleyecek yerim de yok. ne yapayım ben buna?
0
leylak sarabi
(16.04.09)
chkdsk'i f parametresiyle denediniz mi? "chkdsk /f" şeklinde olacak.
support.microsoft.com
0
dinomazu
(16.04.09)
evet
0
🌸leylak sarabi
(16.04.09)
Başka bilgisyarlarda denedinizmi? Aynı hatayı alıyor musunuz?

Benimde başıma geliyor bu gecikmeli yazma problemi. Hdd yi ilk taktığımda hata verene kadar bekliyorum daha sonra çıkarıp ikinci kere taktığımda bir daha hata vermiyor.

Yalnız bu konu ile ilgili şöyle bilgilerde var:
www.digitalsistem.net
0
iustitia omnibus
(16.04.09)
(2)

msn messenger plus

j lithium
selam arkadaşlar. messenger plus live kullanıyorum, fakat sanırım bi yerlerde bi ayarını bozdum ben bunun. messengerda konuşurken seçtiğim, kişilerimin beni görmesini istediğim adım değil de hesaptaki profil ayarlarımı oluştururken yazdığım gerçek adım soyadım görünüyor. nereye girdimse düzeltemedim
selam arkadaşlar. messenger plus live kullanıyorum, fakat sanırım bi yerlerde bi ayarını bozdum ben bunun. messengerda konuşurken seçtiğim, kişilerimin beni görmesini istediğim adım değil de hesaptaki profil ayarlarımı oluştururken yazdığım gerçek adım soyadım görünüyor. nereye girdimse düzeltemedim. araçlar/seçenekler kısmında sorunsuz, kişi listesini görebildiğim ekranda da sorunsuz fakat birine ileti yazınca seçtiğim isim değil profil ismim görünüyor. karşı tarafa öyle gitmiyormuş ama benim konuşma penceremde öyle görünüyor. nedir bunun çaresi? bilen varsa beri gelsin a dostlar. bi de bunu düzelticem derken messenger açıkken mailimi tıkladığımda tekrar tekrar kullanıcı adı parola sormaya başladı onu da bozdum bi daha da dokunmuyorum kimbilir neleri bozarım böyle ben.:(
0
j lithium
(16.04.09)
yeniden yükleyin bi de arada bi popup cıkıyo gercek adımın görünmesine izin ver diye onu kabul etmişsiniz muhtemel .
0
elbar
(16.04.09)
Belki plus tan değildir. Geçenlerde İsim Soyisim güncellemesi gerektiren bir pencere açılmıştı msn e girdiğimde. Profil güncellemesi içindi. Ağa katıl gibisinden birşeyler diyordu. İptal dediydim ben. Profil sayfanıza bakın bir oadada çeşitli ayarlar var. Ben listeme kendimide eklediğim için kendi ismimin üzerin sağ tıklayıp Görüntüle>Profil den girebiliorum. irde oradaki ayarlara bakın derim.
0
iustitia omnibus
(16.04.09)
(1)

windows klasör ayarları

kakashi
mp3 lerimin tarihe göre sıralanmasını istiyorum mesela en son indirdiğim en başta olsun varmı böle bişiy
mp3 lerimin tarihe göre sıralanmasını istiyorum mesela en son indirdiğim en başta olsun varmı böle bişiy
0
kakashi
(16.04.09)
sağ tık > simgeleri yerleştir > değiştirme.

öyle yapınca oluyor benimkiler. en azından resimler.
0
holly golightly
(16.04.09)
(1)

Bağlantıyı Devre Dışı Bırakma Hatası

cumingsoon
İyi günler AKP Paris büyükşehir belediye başkanı adayları,Bugün ağ bağlantısını sonlandırmaya çalışınca başlıktaki hatayı aldım, hatanın ayrıntıları ekteki resimde. Bir virüs müdür, trojan mıdır diye de ComboFix ile tarattım. Windows klasörü içinde iki tane dosyayı sildi ama durum hala aynı. Google'
İyi günler AKP Paris büyükşehir belediye başkanı adayları,

Bugün ağ bağlantısını sonlandırmaya çalışınca başlıktaki hatayı aldım, hatanın ayrıntıları ekteki resimde. Bir virüs müdür, trojan mıdır diye de ComboFix ile tarattım. Windows klasörü içinde iki tane dosyayı sildi ama durum hala aynı. Google'da da arama yaptım ama dişe dokunur bir çözüme denk gelmedim. Sorun neden kaynaklıdır? Çözümü var mıdır? Tek çözümü format mıdır?
0
cumingsoon
(16.04.09)
network driverını uninstal et ve tekrar kur... bu işlemleri yaparken de modem vs. takılı olmasın bilgisayarında
muck
0
.aylin.
(16.07.10)
(1)

Pdf sayfalarını bölme?

charlesbukowskiineksi
Elimde 6 sayfalık bir pdf dosyası var. Bunun ilk sayfasının kalmasını istiyorum sadece. Nasıl olur?edit: teşekkür mesajım silinmiş. burdan teşekkür edeyim efendim.
Elimde 6 sayfalık bir pdf dosyası var. Bunun ilk sayfasının kalmasını istiyorum sadece. Nasıl olur?

edit: teşekkür mesajım silinmiş. burdan teşekkür edeyim efendim.
0
charlesbukowskiineksi
(16.04.09)
sui
(16.04.09)
(2)

2.5''lik harici hard disk yazma sorunu

yazardimulanben
dostlar, hor kullandığımı bir mikrobox ext. hdd'm var idi. içinde fujitsu hdd var. iki gündür üzerine dosya yazmaya çalışırken bilgisayar tıkanıyor. yalnız 30-40 mb dosyaları atabiliyorum, ama 350 mblik bir dizi atarken önce 20 dk. falan diyor bir süre sonra yazma duruyor. içindeki dosyalara erişim
dostlar, hor kullandığımı bir mikrobox ext. hdd'm var idi. içinde fujitsu hdd var. iki gündür üzerine dosya yazmaya çalışırken bilgisayar tıkanıyor. yalnız 30-40 mb dosyaları atabiliyorum, ama 350 mblik bir dizi atarken önce 20 dk. falan diyor bir süre sonra yazma duruyor. içindeki dosyalara erişim var, hatta onları bilgisayarın hdd'sine yazmada da problem yok. sorun ne olabilir, donanımsal mıdır, n'apmalı, nasıl düzeltmeli?
şimdiden teşekkürler.
0
yazardimulanben
(16.04.09)
sorun %90 ramlerinizde. kontrol edin. eğer sorun yoksa hddtune programı ile hdd'e bad sector taraması yapın.
0
sarere
(16.04.09)
teşekkür ederim. yalnız başka bilgisayarlarda da aynı problem var, o yüzden ram değil gibi geldi bana. hddtune'u bir deniym. başka fikirlere açığım efem.
0
🌸yazardimulanben
(16.04.09)
(5)

Windows XP Service Pack 3 Yükleme Hatası

3674
Bilgisayarımı yeni kurdum ama service pack 3 yüklerken sorun çıkıyor. Service Pack 3'ü yüklemeye başladıktan bir süre sonra bir iç hata oluştu diyor ve yükleme tamamlanamıyor. Sebebi ne olabilir?
Bilgisayarımı yeni kurdum ama service pack 3 yüklerken sorun çıkıyor. Service Pack 3'ü yüklemeye başladıktan bir süre sonra bir iç hata oluştu diyor ve yükleme tamamlanamıyor. Sebebi ne olabilir?
0
3674
(16.04.09)
ya ram'lerinizde sorun var ya da harddiskinizde bad sector var. kesinlikle bu iki hatadan birisi. aynı sorun benim başıma da geldi.
0
sarere
(16.04.09)
evet harddiskte sorun var, ondan olabilir. önceden yükleniyordu. bu aralar 2 kere kurdum bilgisayarı, ikisinde de kuramadım service pack 3'ü. galiba harddisk gidici..
0
🌸3674
(16.04.09)
Verilerinizi kaybetmeden yedeklemenizi öneririm. Ramleri de kontrol edin bu arada.
0
sarere
(16.04.09)
yedekledim. harddisk ne zamandır sorunlu, her an patlayabilir gözüyle bakıyorum zaten. ramlerle ilgili bir sorun olduğunu sanmıyorum.
0
🌸3674
(16.04.09)
Ram değildir tahminim. Zira Ramde yanık filan varsa; 10 saniyeden fazla acık tutamıyorsunuz bilgisayarınızı. Mavi ekranların biri gidip biri geliyor. Based on a true story yani.
0
BaqqalGazi
(18.04.09)
(1)

pc-mac tanıştırma

horacio
selam duyuru sakinleri.masaüstü pc im ile macbook Pro nun birbirini görmesini nasıl sağlarım acaba.daha önce kullandığım kablolu modem ile iki bilgisayarı ethernet girişlerinden birbirine bağlayıp,masaüstü pc ile usb den internete bağlanarak mac in onu görmesini bi şekilde sağlıyordum.ama şimdi kabl
selam duyuru sakinleri.masaüstü pc im ile macbook Pro nun birbirini görmesini nasıl sağlarım acaba.daha önce kullandığım kablolu modem ile iki bilgisayarı ethernet girişlerinden birbirine bağlayıp,masaüstü pc ile usb den internete bağlanarak mac in onu görmesini bi şekilde sağlıyordum.ama şimdi kablosuz modem kullanıyorum aynı yöntem bu kez işe yaramıyor.ne yapmalıyım.
0
horacio
(16.04.09)
pc inden c nin içinebir paylaşım klasoru ac (masaüstüne değil cunku gizli dosya filen felan dediysen olmayabilir) daha sonra macosta herhangi bir hdd ac soldaki network sekmesinde paylaşımdaki klasorleri otomatik arıyormacos daha doğrusu bende öyle oluyor. sonra istediğin paylaşımı yapabilirsin diye düşnüyorum
0
thinko
(16.04.09)
(2)

Fiber Optik Alıcı-Verici (Transmitter/Receiver)

iustitia omnibus
Ev arkadaşım bir tez almış, işin içerisinden birtürlü çıkamamakta. İhtiyaç duyduğu kaynaklar oldukça kısıtlı. Fiber optik alıcı-verici tasarlayacak. Elinde örnek tasarım ve devre çizimleri olanların yada konu ile ilgili kaynaklara nasıl ulaşabileceğimizi bilenlerin yardımına ihtiyaç duyuyoruz.
Ev arkadaşım bir tez almış, işin içerisinden birtürlü çıkamamakta. İhtiyaç duyduğu kaynaklar oldukça kısıtlı. Fiber optik alıcı-verici tasarlayacak. Elinde örnek tasarım ve devre çizimleri olanların yada konu ile ilgili kaynaklara nasıl ulaşabileceğimizi bilenlerin yardımına ihtiyaç duyuyoruz.
0
iustitia omnibus
(16.04.09)
Fiber optik uzerinden haberlesme ise konu bir led bir fotodiyot ve arada fiber optik kablo ile iki bilgisayar konusturulabilir en basitinden. Ayrinti verirsen yardimci olabilirim.
0
curt
(16.04.09)
Örnek bir DIY proje : hackaday.com
0
skatheist
(16.04.09)
(2)

kablo interneti wireless yapmak

marcelorios
şimdi bende kablo net var. router, access point vs hiç anlamıyorum. netten biraz baktım. wireless router almam, kablo modeme bağladığım lan'ı wireless router'a bağlamam gerekiyormuş galiba. doğru anlamış mıyım?almam gereken wireless router şöyle bir şey midir?http://tinyurl.com/cqoauf
şimdi bende kablo net var. router, access point vs hiç anlamıyorum. netten biraz baktım. wireless router almam, kablo modeme bağladığım lan'ı wireless router'a bağlamam gerekiyormuş galiba. doğru anlamış mıyım?

almam gereken wireless router şöyle bir şey midir?

tinyurl.com
0
marcelorios
(15.04.09)
aynen. doğru anlamışsınız.
0
lemmiwinks
(16.04.09)
kısaca alcağın cihaz sadece access point olmıcak router olcak. router olmazsa kablonete uyum sağlamaz. ben en son asus'unkini aldım 80 liraya mı ne gayet de memnunum :) netmaster almıştım çekimi iyi olmadığı için iade ettim..
0
iterator
(16.04.09)
(2)

resim kırpmak

aero dynamik
resmin belli pikseller arasında kalan kısmını kırparak yeni resim olarak kaydetme işini paintten photoshopa birçok program yapabiliyor. fakat bunu aynı klasörde bulunan 146 resim için tek seferde yapanı var mı? yoksa varolan programların crop ve save as fonksiyonunu kullanan bir tür makro olsun scri
resmin belli pikseller arasında kalan kısmını kırparak yeni resim olarak kaydetme işini paintten photoshopa birçok program yapabiliyor. fakat bunu aynı klasörde bulunan 146 resim için tek seferde yapanı var mı? yoksa varolan programların crop ve save as fonksiyonunu kullanan bir tür makro olsun script olsun nasıl yazılır? o da olmuyorsa c kitabı rafta duruyor, göz kırpıp duruyo bana, yine beni pointerla mallocla yüz göz etmeyin.
0
aero dynamik
(15.04.09)
Photoshop acilir.
Duzenlenecek resimlerden bir tanesi programa atilir.

Alt+F9 ile Actions penceresi goz onune alinir. -Varsa- Default Actions silinir ya da tick'i kaldirilir.
New Action Set yaratilir, icine de New Action eklenir bir tane. (Kisayol tusu da atayinca cok kolay oluyor, atayin)
Record tusuna basilir, kayit islemine baslanir.

Marquee Tool secilir (M), yukarıda Style dropdown list'inden Fixed Size secilir. Yandaki kutulara W ve H degerleri girilir.

Istenen alan secildikten sonra Image -> Crop ile kesilir. Istenilen klasore istenilen formatta save edilir. Daha sonra Ctrl+W ile image kapatilir. Actions penceresine gidilir Stop tusuna basilir.

Diger image'lar da photoshop'a aktarilir. Actions penceresinden Play tusuna basarak ya da atanmissa kisayol tusu kullanilarak tum image'lar istenilen buyuklukte crop edilip kaydedilmis olur.
0
sourlemonade
(15.04.09)
bu ekşının devamında batch yapılabilir, nasıl yapıldığını buradaki bir soruya gelen cevaptan kopyalamıştım. aynen yapıştırıyorum.. (en azından her fotoğrafta play demeden, save etmekle uğraşmadan, hızlandırabilir sizi...)

"Photoshopta bir dosya aç, sonra menüden windows->actions u seç; Ufak bir pencere açılacak, onun altında, sağdan ikinci icona tıkla, hani köşesi katlanmış sayfa gibi olan icon. Enterea bas(Record de yada) sonra uygulamak istediğin filtreleri uygula; işin bitince , aynı pencerenin alt solundaki kare şeklindeki icona tıkla.

sonra file->automate->batch a tıkla; açılan pencerenin source kısmından choose a tıklayarak fotoğrafların bulunduğu klasörü seç(include all subfolders ı da tike istersen).

destination kısmından da nereye kaydedileceklerini seç; Bunu yapabilmek için save and close seçeneği aktif olmalı.

en yukardan "action" kısmında senin kaydettiğin actionun seçili olduğuna emin olduktan sonra ok de olsun bitsin."
0
kobuzchu kiz
(15.04.09)
(3)

MSN sorusu

layer26
Efenim şu msnde aynı anda birden çok kişiyi engellemeye veya geri izin vermeye yarayan bişey varmı acaba?
Efenim şu msnde aynı anda birden çok kişiyi engellemeye veya geri izin vermeye yarayan bişey varmı acaba?
0
layer26
(15.04.09)
messenger plus! in son surumunde cok guzel bir ozellik var. kisi listesi temizleyici diye. bir bakmanizi oneririm.
0
entrapmen
(15.04.09)
Son sürümü kullanamıyorum malesef.Stabil çalışmıyo daha doğrusu msn versiyonum ve temam nedeniyle.
0
🌸layer26
(15.04.09)
msn plus mu ne vardı orda grup olarak engelleyip acabiliyordun bi script kurarak.
0
bryan fury
(16.04.09)
(8)

mp3 çalar tavsiyesi

noise
aradığım mp3 çalar:1)ses kalitesi iyi olsun.2)sadece müzik dinlemeye yarasın. video oynatması gerekmiyor.3)ekranı olsun.4)en az 3-4 gb olsun. üst sınır limiti yok.5)fiyatı 250 milyonu aşmasın.tavsiye edebileceğiniz marka ve modelleri öğrenmek istiyorum.(eğer vereceğiniz öneriler tüm şartları sağlıyo
aradığım mp3 çalar:

1)ses kalitesi iyi olsun.
2)sadece müzik dinlemeye yarasın. video oynatması gerekmiyor.
3)ekranı olsun.
4)en az 3-4 gb olsun. üst sınır limiti yok.
5)fiyatı 250 milyonu aşmasın.

tavsiye edebileceğiniz marka ve modelleri öğrenmek istiyorum.
(eğer vereceğiniz öneriler tüm şartları sağlıyor ve video da oynatıyorsa alternatiflerim arasında olabilir. ama ilk koşul video oynatması değildir.)
(creative zen modellerini istemiyorum. aldım, çok çabuk bozuldu.)
0
noise
(15.04.09)
philps sa 5425
0
coldnick
(15.04.09)
samsung yp-t10
tavsiye ederim kendimde kullanmaktayım. ben 350 liraya almıstım şimdi gittigidiyor fiyatı 160 civarı 4gb lığı. radyosu blutooth u ekranı film oynatması oyunları herşeyi var. memnun olacağını düşünüyorum

2 inç QVGA video (30fps)
2 inç QVGA (320x240, 30fps) ekranda filmler pırıl pırıl görünür
eğlenceli ve kişiye özel kullanıcı arayüzü
“Sammy” Character Animation GUI [Sammy Karakter Animasyonu Kullanıcı Arayüzü] ve Pendant GUI [Kolye Kullanıcı Arayüzü] seçeneklerinden birini belirleyin (çalarınızın rengine uyacak 5 renk). Hatta kendi resimlerinizle duvar kağıdını kişiselleştirebilirsiniz.
Bluetooth 2.0
YP-T10, sesi uyumlu kulaklıklara kablosuz olarak aktarmak için Bluetooth 2.0 özelliğini barındırır. Aynı anda 2 kablosuz kulaklığı ve bir kablolu kulaklığı destekler, yani aynı anda 3 kişi aynı müziği paylaşabilir. Kablosuz ses aktarımı video izlerken de kullanılabilir.
Bluetoothu olan cep telefonlarına bağlanabilme ve gelen aramaları YP-T10 üzerinden görebilmek ve görüşme yapabilmek.
güçlü ve çok işlevli
Bu ürün yalnızca üstün bir ses çalar değil. FM Radyo, FM Kayıt, Ses Kayıt, Metin Görüntüleyici ve Resim görüntüleyici gibi başka kullanışlı özellikler de YP-T10 ürününün övünç kaynağıdır.
Kutudakiler
Samsung YP-T10 4GB Siyah
Kulaklık (Samsung AH30-00087D)
Kurulum CD`si
USB Kablo
www.cnet.com.au
0
thinko
(15.04.09)
www.sahibinden.com
satan ben diilim ama fyat süper
0
rentts1
(15.04.09)
sony ye bak derim, o fiyata istediğin kapasitede bulursun hem video da oynatabiliyor.
0
readmymind
(16.04.09)
birsürü marka/model kullandım.. sony veya ipod modellerinden ASLA şaşma derim.. mümkünse ipod'dan şaşma..
0
kedi babasi
(16.04.09)
sansa fuze'lara da bakabilirsin.
0
boshi
(16.04.09)
siddetle sandisk sansa clip diyorum. aradigin butun ozellikler var onda. ozellikle ses kalitesine inanamayacaksin.
0
osuruklu
(16.04.09)
(bkz: cowon) tüm modelleri iyi=) isteğinize göre seçebilirsiniz..
0
dambil
(16.04.09)
(3)

laptoptaki vistayı masaüstüne de kurma

weeping guitar
bir laptoptaki lisanslı vista'yı bir masaüstü pc'ye de yüklemek istiyoruz, da bunu elimizde vista cd'si olmadan nasıl yapabiliriz? (vista yüklü geldi, laptopta dvd-writer var, dvd'ye yazabiliriz de neyi yazacağız?)
bir laptoptaki lisanslı vista'yı bir masaüstü pc'ye de yüklemek istiyoruz, da bunu elimizde vista cd'si olmadan nasıl yapabiliriz? (vista yüklü geldi, laptopta dvd-writer var, dvd'ye yazabiliriz de neyi yazacağız?)
0
weeping guitar
(15.04.09)
true image ile imaji alinip obur bilgisayara restore edilebilir. tam emin degilim yalniz, olur mu olmaz mi.
0
osuruklu
(15.04.09)
olmaz image alarak. donanimdan oturu uyumsuzluk ve sorunlar cikartir. bir defa olsun acilsa cogu sey duzeltilebilir ama yamali bohca gibi olur. bunun yerine torrent, emule vb ortamlardan vistayi cekip kurun daha kolay olur.

hatta hazir windows 7 dolanirken onu kurun, daha islevsel ve sorunsuz hic yoktan.
0
entrapmen
(15.04.09)
True image olmaz. Olsada ömrü 1 saati gecmez. donanım-driver uyumsuzlugu olur denildiği gibi.

Peki sormadınızmı alırken; birşey olursa formatı nasıl atıcaz filan diye?

Sonucta o vistanın parasını sizden zaten aldılar. Yoksa bile gidin isteyin.
0
BaqqalGazi
(18.04.09)
(1)

PSP Slim Piano Black 2000 ekran zımbırtısı

dusunen hayvanin onde gideni
Gencolar, PSP Slim piano blackimin ekranını götümle kıracak kadar mal olduğumu daha önce beyan etmiştim.şimdi artık psp'min modelini bildiğinize göre size bir sorum var. Aşağıdaki ürün güzel mi ve güzelse benim alete uyar mı?http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12884
Gencolar,

PSP Slim piano blackimin ekranını götümle kıracak kadar mal olduğumu daha önce beyan etmiştim.

şimdi artık psp'min modelini bildiğinize göre size bir sorum var. Aşağıdaki ürün güzel mi ve güzelse benim alete uyar mı?


www.dealextreme.com
0
dusunen hayvanin onde gideni
(15.04.09)
Psp vadisi forumları var. oradakiler muhtemelen daha iyi fikir beyan ederler.
0
uckac
(16.04.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.