Giriş
(4)

Statik IP?

calimdor
arkadaşlar bunu telefondan edinebiliyor muyuz? yoksa illa ki telekom binasına gidip, imzalı bilmem neyli başvuru mu yapmamız gerekiyor? hat babanemin üstüne olduğu için telekoma gitmekte zorlanırım, kızlık soyadı, doğum tarihi falan böyle şeylerle telefondan haleldemiyor muyuz? (kotalıdan kotasıza t
arkadaşlar bunu telefondan edinebiliyor muyuz? yoksa illa ki telekom binasına gidip, imzalı bilmem neyli başvuru mu yapmamız gerekiyor? hat babanemin üstüne olduğu için telekoma gitmekte zorlanırım, kızlık soyadı, doğum tarihi falan böyle şeylerle telefondan haleldemiyor muyuz? (kotalıdan kotasıza telefondan geçebilmiştim, başvuru yapmadan.)
0
calimdor
(02.08.09)
telefondan geçebilirsiniz sanırım. babaanneniz gibi konuşabilmeniz yeterli.
0
swallowed arsenic
(02.08.09)
yok ben daha yeni sordum. gelceksin dediler. ve hatta kaydı yaptırdığın telekom müdürlüğüne bizzat hat sahibi olarak gitmen gerekiyormuş. başka telekom müdürlüğü de olmuyor yani. canını yediğimin bürokrasisi.
0
cenkin gunlugu
(02.08.09)
smile netten hallediyordu.
0
radikalherif
(02.08.09)
dilekçe yazıp faks gönderirsen de geçiriyorlar. faksı bağlı olduğun bölge müdürlüğüne gönderiyorsunuz.
0
krasotkin
(02.08.09)
(2)

quicknet

akustik cinayet
tellcom'un sağladığı fiberoptik kablolu internetten faydalanmak istedim ve iletişim bölümlerinden bir e posta gönderdim fiberoptik kabloları ile nerlerde hizmet verdiklerine dair fakat bana geri dönmediler.ttnet'ten kurtulmak hevesi ile bir işe girişelim dedik tellcom zahmet edip cevap bile vermedi
tellcom'un sağladığı fiberoptik kablolu internetten faydalanmak istedim ve iletişim bölümlerinden bir e posta gönderdim fiberoptik kabloları ile nerlerde hizmet verdiklerine dair fakat bana geri dönmediler.ttnet'ten kurtulmak hevesi ile bir işe girişelim dedik tellcom zahmet edip cevap bile vermedi e postamıza. neyse bu sorumsuz tavırlarını görmezden geliyorum.

internet sitelerinde istanbul için bölgeleri belirtmişler ama benim öğrenmek istediğim şey güncel olup olmadığıydı o listenin çünkü oturduğum yerde bir turkcell bayisinde ben bunların bir reklamını gördüm ve takdir edersiniz ki kafam karıştı. var mıdır sizin tellcomun güncel listesi ile alakalı bilginiz. sitelerindeki bilgiler güncel midir?

not: turkcell bayisindeki reklam superonline adsl ile ilgili olabilir mi acaba?
0
akustik cinayet
(01.08.09)
sitelerinde ilan ettikleri bölgeler dışında da kablo çekiyorlar onlar aslında.
ama son kullanıcıya ulaşabilmek için (örneğin) site yönetiminden para istiyorlar. izmir gaziemir'de durum böyle.
istanbul koca bi cehennemdir, siz neresindesiniz, oraya kablo döşediler mi bilemem...
0
uyuzcan
(01.08.09)
@uyuzcan oha gaziemir'e geldi mi quiknet?
0
astaroth
(02.08.09)
(2)

wireless adsl modem kapsama alanı sıkıntısı

bellbane
Linksys wag54gp2 marka modemim var. bulunduğum odadan baya uzak bir odada bulunmaktaydı ve 2 hafta öncesine kadar sorunsuz bir şekilde çekiyordu. sonra ne olduysa oldu, birden çekmemeye başladı. hatta öyle illet bir durum ki bu odanın hemen dışında bile çekmiyor. inanılmaz düştü kapsama alanı. anten
Linksys wag54gp2 marka modemim var. bulunduğum odadan baya uzak bir odada bulunmaktaydı ve 2 hafta öncesine kadar sorunsuz bir şekilde çekiyordu. sonra ne olduysa oldu, birden çekmemeye başladı. hatta öyle illet bir durum ki bu odanın hemen dışında bile çekmiyor. inanılmaz düştü kapsama alanı. anteni bozulmuştur belki diye düşündüm, güçlü bir anten bağladım yine çözüm olmadı. değişik frekanslardan yayın yaptırdım, bana mısın demedi.frekans çakışması olmadığından emin gibiyim. acaba sorun nerde olabilir?
0
bellbane
(01.08.09)
cogu modem/access point'te anten guc ayari vardir. belki gozunuzden kacmistir. kontrol edin isterseniz?
0
sourlemonade
(01.08.09)
öyle bir ayar bulamadım. olsa da zaten modeme defalarca reset attım. default ayarına dönmüş olması gerekir.
0
🌸bellbane
(01.08.09)
(4)

Youtube / Parça İndirmek

türk kelekom
Biliyorum daha önce soruldu ancak sizden istediğim "EN KALİTELİ" biçimde indirilebilecek programı söylemeniz. Tavsiyeleriniz nelerdir ?not : videoyu değil içindeki mp3/wav/etc'ü soruyorum yani.
Biliyorum daha önce soruldu ancak sizden istediğim "EN KALİTELİ" biçimde indirilebilecek programı söylemeniz. Tavsiyeleriniz nelerdir ?

not : videoyu değil içindeki mp3/wav/etc'ü soruyorum yani.
0
türk kelekom
(01.08.09)
catchyoutube.com yavaş mavaş ama iyi. ben memnunum..
0
dambil
(01.08.09)
en kaliteli mi bilemem ama burada biri şunu önermişti zamanında.
www.vidtomp3.com
0
supergirl
(01.08.09)
ztpz
(01.08.09)
yukarıda verilenle aynı olsa gerek ama: www.video2mp3.net

ayrıca ff için youtube to mp3 deyu bir eklenti var, izlediğin videoda bi' linke tıklıyo'sun, hemen bu video2mp3'ü açıp çeviriveriyo', süper!
0
supercalifragilisticexpialidocious
(02.08.09)
(2)

amr-mp3

jagielski
yaklaşık birer saatlik dosyaları amrden mp3e çevirebilecek ücretsiz bi program var mı?lütfen acele cevap
yaklaşık birer saatlik dosyaları amrden mp3e çevirebilecek ücretsiz bi program var mı?
lütfen acele cevap
0
jagielski
(01.08.09)
www.amrtomp3converter.com

freeware demişler..
0
dambil
(01.08.09)
format factory. beleşe, her şeyi çevirir. mangaldaki köfteleriniz hariç. (böhöö)
0
rentts1
(01.08.09)
(4)

TTnet Adsl

synche
Dün(31 Ağustos)'e kadar TTNET'in 4GB limitli (29 TL/aylık) paketini kullanıyordum. Bugün TTNET'in online işlem sayfasından tarife değişikliği yaparak 1LİMİTSİZ (45,31 TL/aylık) tarifesine geçiş yaptım. Bugün itibari ile direk tarife değişikliği yapılmışmıdır? Yani ben şuan 1LİMİTSİZ tarifesinden mi
Dün(31 Ağustos)'e kadar TTNET'in 4GB limitli (29 TL/aylık) paketini kullanıyordum. Bugün TTNET'in online işlem sayfasından tarife değişikliği yaparak 1LİMİTSİZ (45,31 TL/aylık) tarifesine geçiş yaptım. Bugün itibari ile direk tarife değişikliği yapılmışmıdır? Yani ben şuan 1LİMİTSİZ tarifesinden mi internete giriyorum?

diğer bir sorum da geçen ay 4GB'lık kotayı 3-4 GB aştım sanıyorum. (fatura kesim tarihi ayın 10'u ila 15'i arasında) Bugün limitsiz pakete geçmemle birlikte Ağustos faturasında beni şoka sokacak bir miktarla karşılaşırmıyım :S

Şimdiden teşekkürler...
0
synche
(01.08.09)
limitsiz tarifeye geçiş olup olmadığı online işlem sayfasından belli olur.

karşılaşırsınız. gb başına 10 lira civarı bir miktar ödersiniz. kotalı tarifeden faturanız 60-65 civarı gelir diye tahmin ediyorum. bu ayki faturanızla birlikte ödemek durumunda kalabilirsiniz bir de.
0
cro magnon
(01.08.09)
değişiklik anında yapılıyor. modeminizi bir kere açıp kapamanız yeterli olur sanırım. kota aşımına gelirsek ben bu konuda master yapmış biri olarak söylüyorum. 61.25 tl ten yüksek gelemez. istersen o ay 100 gb indirmiş ol. yinede geçmiyor o fiyatı.. aksini söyleyeni odunla döv..
0
artikbenimdebirvolvomvar
(01.08.09)
@artikbenimdebirvolvomvar

limit aştığı icin 100gb mıdır ne kadar indirdiyse 100küsür lira fatura geldiğini kendi gözlerimle gördüm Türk telekom bu güvenmemek gerek.
0
rurouni
(01.08.09)
@rurouni

paket değişimi yapmıştır ya da ttnet'in 61tl yi geçemez zırvalığından önceki bi fatura olabilir.
0
artikbenimdebirvolvomvar
(08.08.09)
(1)

Opera'dan Chrome yer imleri aktarımı

eyke
nasıl yapılır bu? sadece explorer'dan alıyor otomatik olarak. not olarak opera yer imlerini bir .adr dosyası olarak kaydediyor ve chrome ise bir klasör istiyor. bu nasıl düzeltilecek?
nasıl yapılır bu? sadece explorer'dan alıyor otomatik olarak.

not olarak opera yer imlerini bir .adr dosyası olarak kaydediyor ve chrome ise bir klasör istiyor. bu nasıl düzeltilecek?
0
eyke
(01.08.09)
export diyip html olarak export yap. onu da chrome ile import et.
0
bryan fury
(01.08.09)
(2)

Adres yönlendirme

inugard
Şimdi blogspottaki blogu wordprese yönlendiricez. Fakat bu yönlendirmeyle birlikte rssler de yönlenecek mi bilemedik...
Şimdi blogspottaki blogu wordprese yönlendiricez. Fakat bu yönlendirmeyle birlikte rssler de yönlenecek mi bilemedik...
0
inugard
(01.08.09)
RSS feed'ini yönlendirmek için FeedBurner kullanmanı tavsiye ederim. Temel olarak, RSS feed'in için kalıcı, sabit bir adres sağlıyor (elbette biri sürü faydalı özelliği daha var, onları da ihtiyacın oldukça kullanabilirsin). Tavsiyem, Blogger'daki blog'unda taşınmadan önce RSS'le takip edenlere feed'lerini yeni alacağın FeedBurner adresiyle değiştirmelerini bir post ile duyurman -- daha sonra, taşınma işlemi tamamiyle bittiğinde FB üzerinden aldığın hesap üzerinde RSS feed'ini Wordpress'inin RSS adresine yönlendirirsin; böylece RSS'le seni takip edenler her hafta blog'un adresini değiştirsen bile güncellemeleri almaya devam ederler.

Aslında yazdığımdan daha kolay, neden böyle uzun oldu bilmiyorum.
0
ohm
(01.08.09)
olsun anladım, teşekkürler =)
0
🌸inugard
(01.08.09)
(2)

iphone

gamusullah
elimde 2 tane iphone var...şimdi 1.iphona daki videoları 2.iphona geçirmek istiyorum...bunu nasıl yapabilirm?
elimde 2 tane iphone var...şimdi 1.iphona daki videoları 2.iphona geçirmek istiyorum...bunu nasıl yapabilirm?
0
gamusullah
(01.08.09)
ilk telefonu itunes ile senkron et, videolari pcye aktar. ayni sekilde ikinci iphone u baglayip yine senkron et. pcdeki videolar ikinci iphone a gecmis olur
0
crucio
(01.08.09)
Anlamadım, tonla para harcanan bir alette video gönderimi yok mu yani? Hadi video çekmiyo, tuğladan farkı yok geyiklerini görmüştüm ama video gönderememek büyük olaymış hakikaten. Üç kuruşluk telefonlarda bile bluetoothla dosya paylaşılabiliyorken koskoca iphone'da olmaması şaşırttı beni.
0
44
(01.08.09)
(7)

ttnet adsl faturasi hatali, ne yapmam gerekiyor, hiç bilmiyorum? :(

fuck milk get beer2
arkadaşlar şu fatura hatalı sanırım..http://img513.imageshack.us/img513/8951/capturew.pnglimitsiz internete kota aşım ücreti göndermişler..45 ytl gelmesi gereken fatura 75,75 tl geldi..zaten limitli olsa bile 56'dan fazla gelemez sanırım, öyle bir kural var diye biliyorum..benim itirazı ne yapmam, n
arkadaşlar şu fatura hatalı sanırım..

img513.imageshack.us

limitsiz internete kota aşım ücreti göndermişler..
45 ytl gelmesi gereken fatura 75,75 tl geldi..
zaten limitli olsa bile 56'dan fazla gelemez sanırım, öyle bir kural var diye biliyorum..

benim itirazı ne yapmam, nasıl yapmam, nereye yapmam gerekiyor?..
hiç bilmiyorum bu konuları :((
0
fuck milk get beer2
(01.08.09)
adsl üyeliğiniz yeni mi? yeniyse bildiğim kadarıyla 30 lira civarında 1 kereye mahsus bağlantı ücreti alınıyor.

yeni değilse yakınınızdaki bir türk telekom merkezine giderek sorununuzu iletebilirsiniz.
0
pragmatist kedi
(01.08.09)
hayır bu ilk fatura değil..
bağlantı ücreti yok zaten fatura'nın sol frame'inde :D :D
0
🌸fuck milk get beer2
(01.08.09)
hattinin bagli oldugu telekom mudurlugune gidip, faturaya itiraz icin dilekce vereceksin.
hakkini aramandan yanayim ama ugra$tirirlar, geri odeme yaptiklari bir ki$i bile gormedim henuz.
0
karaktersiz
(01.08.09)
limitsize yeni mi geçtin?
0
clones
(01.08.09)
bu fatura 1 nisan 2009 gunu kesilmiş...
ben limitsiz internete 31 mart 2009 gunu, yani bu fatura kesiminden 1 gun once geçmiştim.

faturanin sol frame dedigim (anladiniz siz) :)) o yerinde;

AYLIK ADSL UCRETİ: 36.84 TL.
KULLANIM UCRETİ, MART-2009: 24.25 TL.

şeklinde iki paketin de (kotalı & kotasız) ücreti yansitilmiş sanirim.. tabi altlarda kdv'ler öiv'ler ve diğer şeyler eklenince 75,75 TL. gibi bir ücret oluyor..

iki paketinde tam bir aylık fiyatinin yansitilmasi hatali sanirim..
limitsiz pakete ben bu fatura kesilmeden bir kaç saat önce geçtim çünkü..
0
🌸fuck milk get beer2
(01.08.09)
"limitsiz pakete ben bu fatura kesilmeden bir kaç saat önce geçtim çünkü.." ve fakat limitsize anında geçemiyorsunuz, hani sisteme giriyorlar bunu, sonra "modemi açın kapayın 24 saat içinde limitsize geçmiş olursunuz" gibi bir şey söylenmişti bana. Benim faturadan anladığım şey şu;

mart ayı boyunca (30-31 gün) kotalı adsl kullanmış ve limitsize geçtiğinizi düşünüp kotayı aşmışsınız. Bu yüzden mart ayı kotalı adsl ücretini ve kota aşım ücretini almışlar.

Bir de üstüne nisan ayı limitsiz adsl ücreti kesmişler ve ikisni 1 faturaya yansıtmışlar. Çünkü son ödeme tarihi olaran 29 nisan görülüyor. Yani ödediğiniz fatura nisan ayına ait limitsiz + mart ayına ait limitli. hm?

edit: Yazdıklarımın doğru olduğuna dair bi argüman daha buldum kendimce. Şimdi mart ayı limitli internetin faturasını en erken 1 nisanda kesebilirler. Çünkü kotanın ne kadarını aşacağınızı mart ayı bitene kadar bilemezler. O yüzden kesim tarihi 1 Nisan. Limitsiz internette ise nisan ayının ücretini belirlemek için 1 mayısı beklemelerine gerek yok. Çünkü ödemeniz gereken tutar zaten bellidir. O da aylık limitsiz internet tutarı işte. Yani maalesef faturada bir yanlışlık yok, sadece 2 aylık internet faturası o.
0
sıkay
(01.08.09)
"Şimdi mart ayı limitli internetin faturasını en erken 1 nisanda kesebilirler." demişsiniz..

TTNET ADSL faturaları ayın 15inde kesiliyor..
Yani bize kurulan tuzaklardan biride bu. Adamlar sadece şaşırtma taktiği ile iş yapıyorlar delireceğim. Korkuma bilgisayarı açamıyorum artık. Bir ay 29TL geliyor. Diğer ay 50-60TL fatura geliyor. Adamların 6 yıldır müşterisiyim insan bir ayıda hediye eder. Yok arkadaş..
0
synche
(01.08.09)
(1)

windows live messenger sorunu

pragmatist kedi
bu messenger in yeni sürümünde yandaki resimde görüldüğü gibi ara sıra msn bembeyaz oluyor. kişiler görülmüyor. kapatıp tekrar açmam gerekiyor.bu sorunun sebebini ben biiyorum diyenlere şimdiden teşekkür ediyorum.
bu messenger in yeni sürümünde yandaki resimde görüldüğü gibi ara sıra msn bembeyaz oluyor. kişiler görülmüyor. kapatıp tekrar açmam gerekiyor.

bu sorunun sebebini ben biiyorum diyenlere şimdiden teşekkür ediyorum.
0
pragmatist kedi
(01.08.09)
download.cnet.com

şu aracı kullanarak sistemi temizleyin
0
ztpz
(01.08.09)
(3)

3g ve zil sesi

zizou
cuma günü turkcell 3g ye başvurdum.şimdi de kullanıyorum fakat kayıt olduğumdan beri telefonun zil sesi bozuldu.normal başlayıp neredeyse slow motion çalıyor.acaba telefon gidici mi yoksa geçici bir sorun mu bu? çözümü var mı?
cuma günü turkcell 3g ye başvurdum.şimdi de kullanıyorum fakat kayıt olduğumdan beri telefonun zil sesi bozuldu.normal başlayıp neredeyse slow motion çalıyor.acaba telefon gidici mi yoksa geçici bir sorun mu bu? çözümü var mı?
0
zizou
(01.08.09)
telefona özel bir sorun yok, benimki de öyle çalmaya başladı. nokia n70 - vodafone kullanıyorum. ama neden böyle oluyor bir fikrim yok.
0
citroc
(01.08.09)
bende ki de n70.birkaç arkadaşım da yaşadı benzer sorunlar.kimisinin telefon açık olduğunda telefon kapalı diyor.
0
🌸zizou
(01.08.09)
nokia n70'te ben de farkettim. dikkat ettiyseniz sinyal seviyesinin altinda 3g yazarken, calmaya basladiktan bir sure sonra normal antenden cekmeye basliyor ve o anda ses bozuluyor. aradiginiz cozum degil ama 3g ozellikleri kullanilmayacaksa sebeke ayarlarindan gsm'i secmek işe yariyor.
0
ainothia
(01.08.09)
(1)

[Harddisk] Laptop hard diskindeki datayı diğer bilgisayara aktarmak

arigold
Öncelikle; (git: 82808) Burada yazan sorun halen devam ediyor, artık şu laptop hard diskindeki datayı alıp external hard disk'e atayım diyorum fakat nasıl?Slave olarak falan deniyor, jumper ayarı zart zurt diyenler de var,Şöyle tane tane anlatsın lütfen biri, anlamam hardware konularından. Tamam vid
Öncelikle; (git: 82808)

Burada yazan sorun halen devam ediyor, artık şu laptop hard diskindeki datayı alıp external hard disk'e atayım diyorum fakat nasıl?

Slave olarak falan deniyor, jumper ayarı zart zurt diyenler de var,

Şöyle tane tane anlatsın lütfen biri, anlamam hardware konularından. Tamam vidaları söker hard diski çıkarırım da kablolar, güç, usb, nasıl bağlayacağım ben bu mereti? Exernal hard disk gibi mi olacak bağladığımda? Eldeki diğer laptopu bozmayayım?
0
arigold
(01.08.09)
1- eğer notebook'un toshiba ise başlangıçta f8'e bas, win çökse bile recovery console'u kullanarak bilgisayarını yeniden yükleyebilirsin. sen recovery etmek istiyorum demişsin ondan bunu dedim, diğer markaları da f kombinasyonlarıyla deneyebilirsin. lakin böyle verilerin gider.
2- söktüğün hdd'yi herhangi bir masaüstü'ne tak, nerdeyse bütün bilgisayarlarda sata desteği var artık, kasayı aç, kabloyu göreceksin, küçük olan data, kalın olan da elektrik kablosu olacak. onları yerine tak, bilgisayarı çalıştır zaten normalde bilgisayarın açılır, yani taktığını ikincil olarak görür, eğer öyle olmazsa delete f1 veya f2 ile setup'a gir hdd seçeneğine gel, 2 hdd olmalı orada, yerlerini değiştir böylece sorun çözülecek. ne istiyosan yap artık verilerini sana kalmış.

not: notebook'a takıcam hdd'yi demişsin, çoğu notebook'ta 1 notebook girişi vardır, istisna oluyo 2 notebook olayı, notebook'a bağlamaya hiç çalışma..
0
abtash
(01.08.09)
(7)

pc serial numarası

gamusullah
pc serial numarasını nasıl bulcam?
pc serial numarasını nasıl bulcam?
0
gamusullah
(01.08.09)
dambil
(01.08.09)
pc serial, donanım numarası mı acaba? tek parça satılan sistemlerde veya dizüstülerde oluyor heralde bunlardan. dizüstünün altında, kasanın arkasında olması lazım.
0
hollowlife
(01.08.09)
valla kanka bende anlamadım...nerede bu serial numarası laptop kullanıyorum...serial numarası hangi harfle başlarki..?
0
🌸gamusullah
(01.08.09)
laptop'un altında yazar hacı.
0
cro magnon
(01.08.09)
baktım ama yazmıyorki...bişeyler yazıyorduda onlar degil galiba yani hangi harfla başlar...?en kolay nasıl bulabilirm?
0
🌸gamusullah
(01.08.09)
alt tarafının fotorafını cek gonder bakalım. her markada farklı bi sistemi olur.
0
bryan fury
(01.08.09)
cihazların altında model numaralarını altında yazar. dmi kullanarak da silinmiş seri numaraları yazılımsal olarak bulunabilir, tabi bu bilen biri tarafından değiştirilebilir, ya da anakart değişirse.
0
abtash
(01.08.09)
(2)

[ linux ] KDE 3.5 wireless bağlantı sorunu

enola gay
KDE 3.5 slax var ve wireless bağlantı yapamıyoruz, nereden nasıl ayarlar yapmak gerekir acaba?
KDE 3.5 slax var ve wireless bağlantı yapamıyoruz, nereden nasıl ayarlar yapmak gerekir acaba?
0
enola gay
(01.08.09)
driverlarınızı yüklediniz mi? ndiswrapper sizin ilacınız olabilir.
0
deadstar
(01.08.09)
bir gözatın derim wireless.kernel.org
0
earnil
(05.09.09)
(3)

acer laptopu olanlar bir bakabilir mi?

baldur2
şu resimdeki programlardan siz hangilerini kaldırdınız, hangilerini kullanıyorsunuz? bunlar sürücü mü yoksa uygulama mı? pc'de boş yere ihtiyacım olduğundan kaldırmak istiyorum da.
şu resimdeki programlardan siz hangilerini kaldırdınız, hangilerini kullanıyorsunuz? bunlar sürücü mü yoksa uygulama mı? pc'de boş yere ihtiyacım olduğundan kaldırmak istiyorum da.
0
baldur2
(01.08.09)
ben aspire 9301 awsmi kullaniyorum eski bir model yani ama bildiklerimi garkliyayim:

acer elock management: bu suruculerinle alakali bir guvenlik arabirimi, eger sahsi pc ne ve senden baskasi kullanmiyorsa kaldirabilirsin.
acer arcade deluxe: bu isletim sistemini acmadan mutimedialarina ulasmani ve izlemeni sagliyor.
acer edatasecurity: bunu bilmiyorum ama ben kaldirdim.
acer emprowing tech: bu meret klavye kisayollarini felan goruyor. daha efektif kullanmani sagliyor,
acer esettings magement: bu da deactive bende

digerlerini tanimiyorum...
0
buyerson
(01.08.09)
acer e datasecurity: istediğiniz dosyaya şifre koymanıza yarar.
acer esettings magement: bilgisayarımdaki aygıt yöneticisi gibi birşey
eNet: internete bağlı olma durumunu falan gösteren bi aparat bi faydasını görmedim
ePower: pil durumu ve güç seçenekleri
eAudio: bilgisayardaki sesleri ayarlıyor misal film için surround açıp basları kısarken rock müzik için basları yükseltip tizleri düşürüyor. bunlar otomatik olarak tanımlanmış içinde ben attım şimdi.
ePresentation: ekran çözünürlüğü ayarlanabiliyor vs
eRecovery : sistemde backup alıyor.

bilgisayarım aspire5920
0
comf
(01.08.09)
eaudio disinda, sonunda management olan hepsini kaldirabilirsin. empowering technology de dahil, ha bir de grid vista da eger ekrani bolmek gibi bi arzunuz yoksa gidebilir.
0
osuruklu
(01.08.09)
(1)

w910i Wi-fi aparatı?

kamera motor
arkadaşlar böyle bir şey olduguna dair birkaç yazı okudum, wirelesslere bağlanabilmek için ek bir parça varmış sanırm. nette baya arattım ancak satın alacak hiçbir yer bulamadım.var mı böyle bir alet? varsa satın alabilceğimiz neresi var?
arkadaşlar böyle bir şey olduguna dair birkaç yazı okudum, wirelesslere bağlanabilmek için ek bir parça varmış sanırm. nette baya arattım ancak satın alacak hiçbir yer bulamadım.

var mı böyle bir alet? varsa satın alabilceğimiz neresi var?
0
kamera motor
(01.08.09)
olmaması lazım.
0
hububrad
(01.08.09)
(1)

gerizekalı güncelleştirme

dambil
günaydınlar ahali,oldum olası nefret ettim güncelleştirmelerde. bu sabah windows'un kurduğu muhteşem güncelleştirme sayesinde msn, skype şifremi filan unutmuş windows. daha ne şifrelerimi unutmuş onu günün ilerleyen saatlerinde görmek yerine sorayım dedim. hangi şifreleri unutmuştur bu? bir de bu ne
günaydınlar ahali,

oldum olası nefret ettim güncelleştirmelerde. bu sabah windows'un kurduğu muhteşem güncelleştirme sayesinde msn, skype şifremi filan unutmuş windows. daha ne şifrelerimi unutmuş onu günün ilerleyen saatlerinde görmek yerine sorayım dedim. hangi şifreleri unutmuştur bu?

bir de bu ne pohtan bir güncelleştirmedir. aynı sorunu yaşayan oldu mu bu aralar?

os: vista home premium..

teşekkürler
0
dambil
(01.08.09)
Aynı os'u kullanmaktayım ama ben öyle bir sorun göremedim an itibarı ile. Windows'umunda güncel olduğu söyleniyor.
0
suda balik
(01.08.09)
(4)

3g İptal ettirme?

calimdor
arkadaşlar avea'ya 3334'e mesaj atıp 3g'ye geçtim ama inanılmaz şarj yediği için kapatmak istiyorum ama bir türlü bulamadım. nedir bunun yolu? hiçbir tarifeye üye değilim, yalnızca 3g var.
arkadaşlar avea'ya 3334'e mesaj atıp 3g'ye geçtim ama inanılmaz şarj yediği için kapatmak istiyorum ama bir türlü bulamadım. nedir bunun yolu? hiçbir tarifeye üye değilim, yalnızca 3g var.
0
calimdor
(01.08.09)
avea ' yı arasanız?
0
ykyt
(01.08.09)
telefon ayarlarından 3gyi kapatabilirsiniz.
0
gaia
(01.08.09)
telefonun ayarlarından 3g'yi kapatırsınız ama avea 3g'ye üyesiniz faturaya yansır yine. hiç kullanmayacaksanız avea müşteri hizmetlerini arayıp kapattırın. arada bir kullanacaksanız kapatıp açarak kullanırsınız.
0
cro magnon
(01.08.09)
*100# yapıyorsunuz, 3g çıkıyor karşınıza 1 ile cevap veriyorsunuz, tekrar 1 ile aboneliğe cevap veriyorsunuz, en sonunda 2 ile deaktivasyon diyorsunuz. sanırım böyle olsa gerek. mesaj geliyor 3g aboneliğiniz iptal edilmiştir diye.
0
eternal_soul
(01.08.09)
(1)

hp recovery dvd si

saturndeki salyangoz
yazicam ama dosya 100kb gorunuyor, icini acamiorum, nasil yedeklicem bu mereti?
yazicam ama dosya 100kb gorunuyor, icini acamiorum, nasil yedeklicem bu mereti?
0
saturndeki salyangoz
(01.08.09)
başlattan recovery disk oluştur diyoruz

1 dvd istiyo takıyoruz 2.ciyi istiyo onuda takıyoruz bitiyor.
0
cnonefb
(01.08.09)
(3)

linux: ubuntu

deadstar
sevgili romalılar,çok kez linux'a geçmeyi denemiş, yüklemiş; fakat bir süre sıkılmış ve şimdi tekrar linux'a geçmeyi tekrar planlayan bir insan olarak bir takım sorularım var.1) ubuntu 64 bit olayını çözdü mü? kullanan var mı? stabil midir?2) dvd sürümü ile cd sürümü arasında çok fazla fark yok bild
sevgili romalılar,

çok kez linux'a geçmeyi denemiş, yüklemiş; fakat bir süre sıkılmış ve şimdi tekrar linux'a geçmeyi tekrar planlayan bir insan olarak bir takım sorularım var.

1) ubuntu 64 bit olayını çözdü mü? kullanan var mı? stabil midir?
2) dvd sürümü ile cd sürümü arasında çok fazla fark yok bildiğim kadarıyla ama nedir bunun olayı?
3) 1 gb ram'e sahibim. üzülür müyüm?
4) ubuntu artık tek kullanıcı olarak da ayarlanabiliyor mu? yoksa önceden de ayarlanıyordu da ben mi becerememiştim?
5) son versiyonu olan 9.04 kullanan var mı? herhangi bir memnuniyetsizliği olan var mı bundan?
6) farzet ki 64 bit'i kurdum. wine ile çalıştıracağım 32 bit uygulamalarda sıkıntı yaşar mıyım?

teşekkür ederim şimdiden.

ek: 7) hani windows üzerinde virtualbox kurup çocuklar gibi şen olabiliyoruz ya var mı ubuntu'da da bu tarz şeyler?
0
deadstar
(01.08.09)
1) gecmis olmasi lazim diye biliyorum fakat, hic kullanmadim bilmiyorum..

2) ikisi arasinda hic bir fark yok, ama dvd den yüklemek oldukca kolay, cd nasil oluyor gene bilmiyorum, tak cikar tak cikar dir herhalde..

3) ne üzülmesi, öyle selyer vista da oluyor genelde.. fakat youtube da vs. gördügün compiz fusion ile calisan efektleri kullanmayi düsünüyorsan kimi zaman 2 gb ram bile yetmiyor.. ama yok sadece calissin os diyorsan, yeter..

4)tek kullanicidan kastin nedir tam anlamadim? fakat sen bir admin sin ve eger istersen baska kullanicilari da ekleyebilirsin.. onun ötesinde personal versiyonunda var mi bilmiyorum fakat baska admin ler yüklemen de mümkün.. ne sormak istedigini söylersen, daha iyi cevaplar alabilirsin..

5) 6 lardan beri kullanan biri olarak ictenlikle söyleyebilirim, 9.04 ile kendilerini astilar.. ilk aklima gelen en büyük sorunlardan birisi olan ses kanal problemi dahi kalkti, browser acikken mp3 dinleyememek ya da mp3 dinlerken video dinleyememek sorunu kalmadi.. benim su ana kadar karsilasitigim tek sorun ise cisco nun vvpn i ile oldu, fakat onun yerine de open-source vpn gelince sorun kayboldu ki cisyo sürümü ile de tam uyumlu..

6) üzgünüm buna da bir sey diyemem..
0
raizti
(01.08.09)
öncelikle pardus 2009 dene bence...
2) ben cd'den kurdum öyle tak çıkar falan yok, hatta en kolay kuruluma sahip dağıtım ubuntu bence.
4. sorudaki kasıt; açılışta kullanıcı adı parola girmeden, windows gibi, açabilmek midir? eğer öyleyse ise mümkün, değilse bilemedim.
5) beni memnun etmeyen, diğer dağıtımlarda da bulunan, linux özellikleri dışında; kurulduktan sonraki ilk hali ile dosyalar arasında rahat cirit atamama ve medya dosyalarında yan çizme gibi sorunları oldu bende(gerekli değişiklikler ile çözmek mümkündür ama sevmedim işte.) pardus 2009 bu açıdan çok önde diyebilirim. Kafadan dolphin ile geliyor, ki bence çok başarılı, medyalarda da sorun çıkarmadı...

cebelleşmeyi seviyorsan ubuntu, "ne uğraşacağım ya, son kullanıcıyım ben!" diyorsan pardus derim.
0
late viper
(01.08.09)
2) dvd sürümü için "additional languages" yazmışlar. cd'den yükleyince zaten türkçe seçeneği var. bence cd'den yükleyin.
32-bit: ftp.linux.org.tr
64-bit: ftp.linux.org.tr
3) hayır.
4) ya çok mantıksız bi soru ya da ben anlamadım.
5) ses problemi vardı en son kullandığımda. raizti'nin dediğine göre o problem kalkmış.
7) var. ben 2 program biliyorum: virtualbox ve vmware

late viper'ın bahsettiği medya problemini çözmek kolay. öncelikle problemin sebebini söyleyeyim. ubuntu özgür codec'leri yaygınlaştırmaya çalışıyor, o yüzden mesela extra yükleme yapmadan mp3 dinleyemiyorsun kurulumdan sonra. benim tavsiyem şöle: önce medibuntu deposunu ekle. nasıl ekleyeceğin şurda yazıyor: tinyurl.com sonra synaptic paket yöneticisinden; ubuntu-restricted-extras, w32codecs, libdvdcss2, smplayer, mozilla-mplayer paketlerini kur, totem-mozilla paketini kaldır. smplayer ile bütün videoları sorunsuz izleyebilirsin. (smplayer benim linux için bulduum en iyi video oynatıcı.) müzik dinlemek için de; rhythmbox, amarok, audacious gibi player'ları deneyebilirsin.

ben late viper gibi pardus tavsiye edemicem. çünkü pardus'un paketleri (pisi paketleri) az sayıda, ama ubuntu'nun deb paketleri çok yaygın. nerdeyse bütün programların deb paketini bulabiliyorsun. bunun dışında ubuntu'nun çok yaygın olması faktörü de var. forumlarda ve google'da daha fazla yardım bulabilirsin.
0
edge_nabby
(02.08.09)
(5)

Dosya Silme

okanlash
Windows'ta erişim engelli bir dosya zorla nasıl siline bilir? Görünürde aslında o dosyaya erişen birşey de yok. Nette bir araştırma yaptım fakat sonuç elde edemedim
Windows'ta erişim engelli bir dosya zorla nasıl siline bilir? Görünürde aslında o dosyaya erişen birşey de yok. Nette bir araştırma yaptım fakat sonuç elde edemedim
0
okanlash
(01.08.09)
(bkz: unlocker)
0
ansitu
(01.08.09)
unlocker ile silme yaptığım zaman öylece bekliyor, bir eylemde bulunmuyor.
0
🌸okanlash
(01.08.09)
Sorunu çözebildinmi bilmiyorum ama, cleaner dene. Bu sorunu çözebilir.
0
falconetti
(01.08.09)
unlocker bazen restart'tan sonra silme yapıyor. şimdi tam hatırlayamadım seçeneklerini ama bi de öyle deneyebilirsin.
0
emrag
(01.08.09)
hmm ben olsam, bilgisayarı kapatır, güvenli modda açıp silmeyi denerdim. o da olmuyorsa bi linux live cd ile boot edip istediğin dosyaya istediğin muameleyi yapabilirsin :)

öyle cleaner, unlocker, buldumu affetmez anında destroyer gibi şeyler bana hiç bi zaman güven vermezler. ne yapabilir ki o program?
0
zgor
(26.09.09)
(4)

youtube

türk kelekom
an error occured diyor, eskiden hiç demez idi böyle şeyler ?
an error occured diyor, eskiden hiç demez idi böyle şeyler ?
0
türk kelekom
(01.08.09)
open dns kullan

208.67.222.222
208.67.220.220

youtubejacker sorun veriyor artık.
0
wampex
(01.08.09)
bu ayarları nereden yapıyorduk çok kolaydı da ?
0
🌸türk kelekom
(01.08.09)
denetim masasından bağlandığınız ağa sağ tıklayıp özellikler deyin, orada tcp/ip olacak. ona girip dns kısmına yazın.
0
cro magnon
(01.08.09)
server üzerinden işlem yapan bir iş bilgisayarında bunu yapsak server bağlantısında sorun olurmu?
0
kaleci makabayasi
(01.08.09)
(2)

emule & utorrent - format / acil

lepidodendron
görevini yerine getiremeyen antivirler sağolsun, bilgisayara format atmak zorundayım yine. format dediğim de recovery disk'i takıcam, o bişiler yapıcak işte.soru: emule ve utorrent'de devam eden downloadları ve kredi dosyası denen naneyi kaybetmemek için ne yapmam gerekir? emule torrent klasörlerini
görevini yerine getiremeyen antivirler sağolsun, bilgisayara format atmak zorundayım yine. format dediğim de recovery disk'i takıcam, o bişiler yapıcak işte.

soru: emule ve utorrent'de devam eden downloadları ve kredi dosyası denen naneyi kaybetmemek için ne yapmam gerekir? emule torrent klasörlerini komple kopyalasam olur mu? registry ayarı vs. bişi var mı?
0
lepidodendron
(31.07.09)
emuleyi bilemem ama utorrentte dosyayı kopyalayıp formattan sonra bilgisayara tekrar yukleyerek indirmeye devam edebilirsin. ben o şekilde denedim işe yaradı.
0
pragmatist kedi
(31.07.09)
application data içindeki utorrent klasörünü kopyalamalısın. format sonrası yine aynı klasöre kopyala, kalan filimlerin de kopyalanması gerek ki kaldığı yerden devam etsin.
emule için program files içinde emule klasörünü yedeklemeniz yeterli.
0
edip
(31.07.09)
(1)

Mac deki CD'yi Windows Görmüyor

press play on tape
Kısaca: Mac de yapılan cd'nin windows tarafından görülmemesi durumu var mıdır?varsa nasıl aşılır?Uzunca:Arkadaşlar, -ciddi bir "web-site design" işi aldım -işverenim bilgileri cd'de verdi -görüşmeye gittiğimde bilgisayarının Mac olduğunu görmüştüm-eve geldim,cd'yi denediğim 3. bilgisayar nihayet şu
Kısaca:
Mac de yapılan cd'nin windows tarafından görülmemesi durumu var mıdır?
varsa nasıl aşılır?

Uzunca:
Arkadaşlar,
-ciddi bir "web-site design" işi aldım
-işverenim bilgileri cd'de verdi
-görüşmeye gittiğimde bilgisayarının Mac olduğunu görmüştüm
-eve geldim,cd'yi denediğim 3. bilgisayar nihayet şu hatayı verdi:
"windowsun tanımadığı biçim"
(ilk 2'si boş olarak gördü, ancak cd'nin arkasından dolu olduğu anlaşılıyor)

bu cd'yi açabilecek bir program filan bulabilir miyim? (emulator benzeri)
konuyla ilgili ingilizce & türkçe forum topic-lerine filan ulaşmak için aklınıza gelen arama tanımı var mı?
0
press play on tape
(31.07.09)
(bkz: macdrive)
0
sijwocaq
(31.07.09)
(2)

Vista Görünüm

rrutinn
yeni bir vista kullanıcısıyım. oyüzden basit ama çözümünü bulamadığım bu soruya cevap veren olursa pek sevinirim.bu kırmızı çerçeve içerisine aldığım bölümün rengini siyah yapmak istiyorum nasıl beceririm acep?
yeni bir vista kullanıcısıyım. oyüzden basit ama çözümünü bulamadığım bu soruya cevap veren olursa pek sevinirim.

bu kırmızı çerçeve içerisine aldığım bölümün rengini siyah yapmak istiyorum nasıl beceririm acep?
0
rrutinn
(31.07.09)
işaretli yer tam belli olmuyor. klasörün içindeki yeri mi? klasörlerin arkaplanını mı? yoksa detay çubuğu mu? muallakta kalmış çizgi.
0
deckard
(31.07.09)
masaüstünde boş biyere sağ tıklıyoruz

kişiselleştirme/pencere rengi ve görünümü
0
cnonefb
(31.07.09)
(2)

linux script

aero dynamik
1200 dosya var.pg_0011.pdf -> pg_0009.pdf olacak şekilde indis 2 azalacak. for file in pg*.pdf; domv $file ? done
1200 dosya var.pg_0011.pdf -> pg_0009.pdf olacak şekilde indis 2 azalacak.

for file in pg*.pdf; do
mv $file ?
done
0
aero dynamik
(31.07.09)
bulk rename diye güzide ve basit bir program var. synaptic ile ara bul. dediğini kolayca yapabilirsin. (sanırım xubuntu ile beraber geliyor oradan geçmiş elime)
0
darknum
(31.07.09)
binbir turlu yazilabilir tabi, ama ilk aklima gelen sekliyle soyle yaptim:

pastebin.com
0
armish
(31.07.09)
(5)

video kameralarda kayıt ortamı öneri isteği

matrix
evde, orada, burada anısal ve düğün gibi ortamlarda resmisel çekim yapmak adına başlangıç seviyesinde (daha önce kullanmadık hiç) kullanmak için bir video kamera almamız gerekiyor...internetten alışveriş yapan sitelere baktığımızda çekilen görselin kayıt saklanması adına bir çok seçenek mümkün. ama
evde, orada, burada anısal ve düğün gibi ortamlarda resmisel çekim yapmak adına başlangıç seviyesinde (daha önce kullanmadık hiç) kullanmak için bir video kamera almamız gerekiyor...

internetten alışveriş yapan sitelere baktığımızda çekilen görselin kayıt saklanması adına bir çok seçenek mümkün. ama gelin görün ki daha önce kullanmadığımızdan mütevellit kararını veremedik. süremiz de kısıtlı olduğundan bunun kararını video kamera delisi sözlükdaşlarıma bırakmak amacıyla buradayım...

60 GB HDD
70 GB HDD
80 GB HDD
120 GB HDD
16 GB Dahili Hafıza
Dvd
H.D.D
Hafıza Kartı
HDV
Memory Stick
SD Card
SDHC Card

gibi seçeneklerimiz mevcut.

sizce hangisi ve niye o seçilmeli?

bilgisayar ve harici disk sorunumuz olmuyor hiç. zaten sürekli kaydedip akşam bilgisayara atmayı planlıyoruz üzerinde oynamalar yapabilmek için...
0
matrix
(31.07.09)
Canon HF 100 alın bitsin gitsin.
0
paulista
(31.07.09)
sadece hafıza çeşidine göre makine seçmek çokta mantıklı gelmedi bana.

bunlar dışında bütün özelliklerin aynı olduğunu düşünürsek tabiki 120gb dahili hafıza en iyisi :)
0
cnonefb
(31.07.09)
@paulista: hımmmm... bunu not edelim...

@cnonefb: mantıklı aslında :)

daha önce kullanmayınca insan ayrıntılı kıstaslarını bilmiyor işte. bir de işte zaman kısıtlamamız var ya o açıdan çok kurcalayamıyoruz.

ayrıca mesela kameralar bence hd digital çekim yapanlar ve yapamayanlar olarak ikiye ayrılır. hd digital olmadıktan sonra hani çok da kurcalamaya gerek yok gibi düşünüyorum.

neyse yazın işte arkadaşlar birşeyler. bunu aldık, şunu kullanıyoruz, memnunuz vs vs..

misal şunu inceledim azıcık:
Sony DCR-SR75E 60 GB Hard Disk Video Kamera

bakıyosun bir yamuğunu göremiyorsun. bir kere sony diyorsun. 60 gb diski varmış. zor doluyormuş zaten saatlece kayıt yapsak bile..

www.hizlial.com


gibi..



yazın işte
0
🌸matrix
(31.07.09)
edit e gireceksiniz kasete kaydeden dv ya da hdv hatta full hd kameralardan birini tercih ediniz. tavsiyem canon hv 20 ya da hv 30 dur.
0
sijwocaq
(31.07.09)
cevaplar için tekrar teşekkürler herkese..

dediğim gibi zaman kısıtlı olduğundan seçim konusunda bi acelelik durumu vardı. ilgili kişiler hdd'li bir sony'de karar kılmışlar. olduğu kadar diyip evlenen çifte mutluluklar diliyoruz..

bu arada bu araştırma bana da yaradı. alınacaksa hd kalitesinde olmasının gayet iyi sonuçlar doğuracağını felan öğrendim.. gibi..

bir başka vidyo içerikli soruda görüşmek üzere. esenlikler...
0
🌸matrix
(14.08.09)
(2)

Netbeans "No Compiler Found" Hatası

suursuz deve
çok sevgili coder sözlükçüler,3-4 gün önce netbeans ide 6.7.1 indirdim yükledim. İlk 2 gün tıkır tıkır çalıştı, örnek projelerden çalıştırdım ettim, kendim 1-2 ufak bişey yazdım çalıştırdı gayet güzel. Şimdi açılırken no compiler found hatası veriyor ve projeleri çalıştırmıyor. screenshot'ı ekledim.
çok sevgili coder sözlükçüler,

3-4 gün önce netbeans ide 6.7.1 indirdim yükledim. İlk 2 gün tıkır tıkır çalıştı, örnek projelerden çalıştırdım ettim, kendim 1-2 ufak bişey yazdım çalıştırdı gayet güzel. Şimdi açılırken no compiler found hatası veriyor ve projeleri çalıştırmıyor. screenshot'ı ekledim. nasıl çözerim ben bu işi?
0
suursuz deve
(31.07.09)
java içinse burada ki;
forums.sun.com

c++ içinse burada ki;
www.netbeans.org
www.netbeans.org
0
roadrunner_merlin
(31.07.09)
java için olanına baktım, DrJava diye bi dalgadan bahsediliyor. Daha yeni yükledim programı, amacım java öğrenmek, bilmiyorum o yüzden Drjava nedir ne değildir, nerde olduğunu da bulamadım zaten. Bu işi nasıl yapacağımı biliyorsanız siz anlatırsanız sevindirik olurum.
0
🌸suursuz deve
(31.07.09)
(7)

nokia e63 kamera yerleşimi ve tasarımcısının ailevi unsurları

kemal sunal
efendim öncelikle bakınız ki (bkz:#16586414) 3g teknolojisini kullanmaya meraklı bir birey olarak ilk görüntülü konuşmam neticesinde nokia e63 tasarımcısının ailevi unsurlarını bol bol anmış bulunmaktayım, ek fotoğrafta da görüntüleneceği üzere kamera telefonun arka tarafına montelenmiş durumda.ziya
efendim öncelikle bakınız ki (bkz: #16586414)

3g teknolojisini kullanmaya meraklı bir birey olarak ilk görüntülü konuşmam neticesinde nokia e63 tasarımcısının ailevi unsurlarını bol bol anmış bulunmaktayım, ek fotoğrafta da görüntüleneceği üzere kamera telefonun arka tarafına montelenmiş durumda.

ziyadesiyle görüntülü konuşma yapmak istediğinizde ilginç bir sorun ortaya çıkıyor, ya e63 kullanıcısı ya da karşı taraf birinden biri diğerini göremeyecek (cümle kuramadım sinirimden.)

veyahut ben süper bir angut olduğumdan mütevelli bunun bir ayarı var ama ben çözemedim. bu arada e63'un ön yüzünde ne işe yaradığı hakkında hiç bir fikrim olmayan bir şey var, kurumdaki bazı arkadaşlar onun kamera olduğunu çift kameralı olduğunu iddia etseler de pek olası gelmedi. (kırmızı telefon fotoğrafında gösterilen yer.)

aldığım bir cihazın kullanım kitapçığını okumadan ve nereye koyduğumu bile hatırlamadan yaşadığım için peşinen edepsiz bir adam olduğumu da kabul ederim.

Şimdi, eğer ki bu telefonun bir ayarı var ve 2nci fotoğraf (kırmızı olan) bir kamera ise bunu nasıl aktif hale getireceğimi bana öğreten arkadaşlara mesai bitimi sonunda buz gibi bir büyük bira ve kokoreç ısmarlayacağıma söz veriyorum (ankara için)

yok eğer bir ayarı yoksa ve hakikaten nokia tasarımcısının dallamalığı neticesinde görüntülü konuşma için bir şebeklik yaşayacaksak, ilgili elemanın mail adresi, telefon numarası vb'de olur ulaştırana da süpriz hediyelerim olacaktır.
0
kemal sunal
(31.07.09)
telefonu bilmiyorum ama ayarlarinda yok mu ya ön kamera ile ilgili bi sey.

(bkz: tools options'a girmek)
0
osuruklu
(31.07.09)
ondeki zimbirti isik sensoru. tuslarin isiklarini ortam isigina gore yakmak/sondurmek icin kullaniliyor.
keske e71 alsaydiniz.
0
sourlemonade
(31.07.09)
@osuruklu, hayır yok.
@assert h, teşekkürler, demek ki görüntülü konuşma için en berbat model bu .
0
🌸kemal sunal
(31.07.09)
blackberry çakması değil mi bu telefon? görüntülü konuşma koymamışler demek ki.
0
bodom
(31.07.09)
@bodom, görüntülü konuşma yapılıyor o noktada bir sıkıntı yok. sıkıntı kameranın yerleşimi. kamera telefonun sırt yüzeyinde olduğu için karşındaki kişiyle aynı anda birbirini görerek konuşamıyorsun, ya sen onu göreceksin o o an kamera nereyi gösteriyorsa orayı görecek, ya da o seni görecek sen bişey görmeyeceksin (ayna filan da tutulabilir bu noktada hımmm sanki.)
0
🌸kemal sunal
(31.07.09)
e71 için o öndeki zımbırtıya camera for video calls demişler. e63'de farklı olucağını sanmıyorum.
www.amazon.com
0
murtilli
(31.07.09)
@murtilli, assert h'nin de belirttiği gibi ön panelde bulunan zımbırtı ışık sensörü ayrıca bir özelliği olan bir şey değil yani.

sanırım benzer durumda olan telefonlar için yakında kablosuz kulaklık gibi kablosuz kamera satışı yaparlar aksesuar piyasası canlanır.
0
🌸kemal sunal
(31.07.09)
(9)

basınca klik sesi çıkarmayan mouse!

atrin
Kafayı yiyeceğim işim pc başında olduğu ve çoğunlukla geç saatlere kadar çalışmak zorunda olduğumdan artık bu farenin çıkardığı klik seslerine katlanamaz hale geldim. photoshop ya da başka çizim programları kullanırken makineli tüfek gibi ses çıkarması özellikle gece geç saatlerde acaip rahatsız ede
Kafayı yiyeceğim işim pc başında olduğu ve çoğunlukla geç saatlere kadar çalışmak zorunda olduğumdan artık bu farenin çıkardığı klik seslerine katlanamaz hale geldim. photoshop ya da başka çizim programları kullanırken makineli tüfek gibi ses çıkarması özellikle gece geç saatlerde acaip rahatsız eder hale geldi beni. müzik aç duymazsın demeyin çalışırken sessizliği tercih eden bir bünyeyim.

bildiğiniz, kullandığınız, ses çıkarmayan ve çizim için yeterli (yüksek dpi oranlı) mouse tavsiyelerinizi bekliyorum. büyük boyutlu olursa da çok güzel olur eller büyük biraz.

not: bu soruya tavsiye veren kullanıcılar öteki tarafta harcamak üzere +5 dua puan ve +10 bonus sevap puan kazanacaklardır.
0
atrin
(31.07.09)
kulak tıkacı kullan. fan gürültüsünü falan da duymazsın.
0
386 dx
(31.07.09)
fan sesi falan değil benim problemim çok sık tıklama yapmam gerektiği için rahatsız oluyorum
0
🌸atrin
(31.07.09)
logitech'in bir modeli vardı ama adını bilmiyorum bir bilgisayar mağazasına gidiniz 3-4 mouse'dan biri o şekilde. ben de sizin gibi rahatsız olanlardanım. ben de öyle yaptım
0
istanbul beyefendisi
(31.07.09)
size tablet versek ^^
0
busuta
(31.07.09)
mouse ile çizebilip tablete alışamayanlardanım =) mouse tavsiyesi istiyorum =)
0
🌸atrin
(31.07.09)
0
wpi
(31.07.09)
rahat ulaşabileceğim bir yerde olursa da süper olur.
0
🌸atrin
(31.07.09)
böyle bir şey varmış
www.a4tech.com
internette 9 lira diyolar.
0
kediebesi
(31.07.09)
bir forumda MS wireless optical mouse 2.0 icin klavye klickinden daha sessiz demisler. bilmem yeterli mi
0
gimbal
(31.07.09)
(1)

Telefon ekranı bembeyaz

zaugnakhaldun
sony ericsson k750i, bol hasarlı.ekran neredeyse tamamen beyaz, üzerindeki yazılar çok karanlık ortamlarda seçilebiliyor sadece, onun dışında bir şey okumak imkansız. servise falan göndermeden düzeltme şansımız var mıdır?telefon birkaç günlüğüne daha hayatımda olacağı için acil bir çözüm beklentisi
sony ericsson k750i, bol hasarlı.



ekran neredeyse tamamen beyaz, üzerindeki yazılar çok karanlık ortamlarda seçilebiliyor sadece, onun dışında bir şey okumak imkansız. servise falan göndermeden düzeltme şansımız var mıdır?


telefon birkaç günlüğüne daha hayatımda olacağı için acil bir çözüm beklentisi içerisindeyim

teşekkürler
0
zaugnakhaldun
(31.07.09)
yazılımsal olarak düzeltebileceğiniz bir durum değil muhtemelen. ya parça değiştireceksiniz ya da servise götüreceksiniz.
0
raj
(31.07.09)
(1)

xp'de default playback format

tepedeki psychedelic adam
bu default playback format'ı nerden ayarlıyoruz? denetim masasında sounds and audio devices'a girdim baktım da göremedim orda? kaç hertz olcağı filan nerden ayarlanır?
bu default playback format'ı nerden ayarlıyoruz? denetim masasında sounds and audio devices'a girdim baktım da göremedim orda? kaç hertz olcağı filan nerden ayarlanır?
0
tepedeki psychedelic adam
(31.07.09)
Default playback format dedigin sey, ses kartinin calistigi sampling rate sanirim. Bunun "format" ile alakasi yok, ve bu sampling rate ve dahi bitrate kullandigin ses kartinin surucusu tarafindan ayarlanir. Cunku bu hardware clock ses kartinin icindedir ve her ses kartinin dizayni ve isletim sistemiyle iletisim bicimi farklidir (gerci bu is icin standardize edilmis bir iletisim de mevcuttur modern isletim sistemlerinde). Bu yuzden isletim sisteminin "default" bir ayar vermesi yerine bu islevi ses kartlarinin suruculerinin kontrol panelleri ustlenir genelde.

Yani lafin ozu, kullandigin ses kartinin kontrol paneli varsa ona bak, fakat cogu consumer ses karti (yani yari profesyonel veya profesyonel bir ses karti kullanmiyorsan) hardware olarak tek clock speed desteklerler ki bu da CD standardi olan 44.1kHz veya bazi creative ses kartlarinda 48kHz'dir. Butun diger bitrateleri software resampling ile calarlar yani bunu hardware duzeyinde degistirmek mumkun degildir. Ornegin 8kHzlik bir wav dosyasi calacak olursan ses kartinin surucusu calarken onu 44.1kHz'e resample eder software icinde ve oyle dinlersin. O yuzden boyle bir ses kartin yoksa default bir hardware clock speed ayarlayabilecegin bir yer bulamaman olasi.
0
kurukafa
(31.07.09)
(3)

Laptop wireless sorunu?

offday
2.BaskıBilgisayarım evdeki modemime bağlanmıyor yani wireless olarak , kabloyla bir sorunu yok veya laptop'ı modemin dibine kadar koyarsam bağlanıyor uzaklaşıncada kopma yok.Ama uzaktan bağlanmıyor sebebi ne olabilir driver sildim yükledim bi değişme yok.İnternette aratınca vistanın bu tarz şeyler y
2.Baskı
Bilgisayarım evdeki modemime bağlanmıyor yani wireless olarak , kabloyla bir sorunu yok veya laptop'ı modemin dibine kadar koyarsam bağlanıyor uzaklaşıncada kopma yok.Ama uzaktan bağlanmıyor sebebi ne olabilir driver sildim yükledim bi değişme yok.İnternette aratınca vistanın bu tarz şeyler yaptığı gibi şeyler buldum ekstra bilgisi olan varmı acaba?Tşekkürler

Laptop:Vestel
Modem:Airties RT-210
İşletim sistemi:Vista Business
0
offday
(31.07.09)
Sorununuza bir çözüm değil ama belirtmek istedim, Vista'nın öyle bir sorunu yok, milletin kolayına geliyor her türlü sorunu Windows'a bok atarak sunmak. Donanım veya driver kaynaklıdır büyük ihtimalle, işletim sisteminin bu tür cihazlara müdahalesi çok azdır zaten. Bazı cihazların driverları ile gelen wireless manager programları da kötü olabiliyor (US Robotics çok iyi bir örnektir buna), eğer öyle bir program varsa onu aradan çıkartıp Windows'un Wireless Zero Configuration servisini açıp onunla deneyebilirsiniz.
0
brainfour
(31.07.09)
modemine reset atman gerekıyor benımde başıma gelmıstı
kendi pc'im ve laptopum baglanıyor ama arkadasımınki girmiyordu.
boku herzmanki gibi windowsa atıyordum ama sorun modemden kaynaklanıyor.
modemıne hard reset atarsan düzelir
0
cokobon
(31.07.09)
@cokobon Sizin bağlantıda şifreli miydi arkadaşının bağlanamadığı?
0
🌸offday
(31.07.09)
(2)

iş yerine tarayıcı(scanner) tavsiyesi?

hububrad
şimdi ~100.000 dosyalı bir arşivimiz var. burası klinik olduğu için çoğu dosyanın ekleri de mevcut. yönetim bunların hepsini taramak istiyor. bu iş için nasıl bir makine gerekir? takır takır tarama yapan modelleri var mı? milyar lira seviyesinde makineler gördüm onlar mı çözer bu işi? pazartesi bu s
şimdi ~100.000 dosyalı bir arşivimiz var. burası klinik olduğu için çoğu dosyanın ekleri de mevcut. yönetim bunların hepsini taramak istiyor. bu iş için nasıl bir makine gerekir? takır takır tarama yapan modelleri var mı? milyar lira seviyesinde makineler gördüm onlar mı çözer bu işi?

pazartesi bu sorulara cevap vermem lazım. bi yardım...

bi de bazı makinelerde günde 1000 sayfa tarama kapasitesi diyor. bazıları da dakikada 30 sayfa tararım diyor. 30 x 60 = 1800 zaten. bu dakika hesabı yapan makinelere güvenmememiz gerektiğinin mi göstergesi acep?
0
hububrad
(30.07.09)
redlinetheturk
(30.07.09)
kyocera ları incele derim..servisi de iyidir türkiye'de
0
wanksta
(30.07.09)
(3)

Internet Explorer neden proxy sifresi sormuyor?

wpi
Proxy ayarlarini dogru girdigim Internet Explorer ile internete baglanamiyorum cunku proxy sifresi sormuyor. Yardimci olabilirseniz sevinirim.Ayrintili olarak durum su: Bulundugum yerde LAN'a bagliyken internete girebilmek icin proxy server kullaniyorlar. Proxy server ayarlarini Internet Explorer ve
Proxy ayarlarini dogru girdigim Internet Explorer ile internete baglanamiyorum cunku proxy sifresi sormuyor. Yardimci olabilirseniz sevinirim.

Ayrintili olarak durum su: Bulundugum yerde LAN'a bagliyken internete girebilmek icin proxy server kullaniyorlar. Proxy server ayarlarini Internet Explorer ve Firefox'a girdim. Firefox'tan internete baglanmaya calisinca proxy kullanici/sifre soruyor ve sonrasinda baglaniyorum. IE'nin proxy ayarlarini kullanan Google Chrome'da da internete baglanmaya calisinca proxy kullanici/sifre soruyor ve sonrasinda baglaniyorum. Bir tek IE kullanici/sifre sormuyor, ve dolayisiyla internete baglanamiyor.

IE 7 kullaniyorum, Win XP ile. IE 7'yi yeniden kurdum. Ustune IE 8 kurdum. IE 8'i kaldirdim. IE 7'yi kaldirdim. Yeniden kurdum. Sonuc yok.

Bir onerisi olan var mi?
0
wpi
(30.07.09)
IE 8 ile denedim ve basarili bir sekilde goruntuleyebildim sayfalari. ayarlarim su sekilde belki isinize yarar;

lan ayarlarinda "yerel adresler icin proxy sunucuyu atla" secili degil.

lan ayarlarindan gelismis e geldim "tum iletisim kurallari icin ayni proxy sunucuyu kullan" secili. ozel durumlarda sadece "local" var.

gerci yeni farkettim siz chrome ile zaten erisebiliyormussunuz. demek ki IE'nin proxy ayarlari kisiminda bir problem yok.
0
dahicocuk
(30.07.09)
soyle bir sey buldum bir de;

groups.google.com.tr
0
dahicocuk
(30.07.09)
Dahicocuk, ikinci cevaptaki password isine baktim ama proxy password saklamiyor gibi.
0
🌸wpi
(30.07.09)
(2)

Msn de grup oluşturma

xromar
merhaba arkadaşlar msn nin en son sürümünde ben grup oluşturamıyorum...aile,arkadaşlar...gibi eski sürümlerinde oluyordu da ama yeni sürümünde yok bu özellik...nasıl halledicem bu sorunu?
merhaba arkadaşlar msn nin en son sürümünde ben grup oluşturamıyorum...aile,arkadaşlar...gibi eski sürümlerinde oluyordu da ama yeni sürümünde yok bu özellik...nasıl halledicem bu sorunu?
0
xromar
(30.07.09)
kisi eklemek icin kullandiginiz butona tiklayip "grup olustur" demeyi denediniz mi?

bir de sizin bahsettiginiz "kategori olustur" sanirim.
0
dahicocuk
(30.07.09)
artık kategori oluşturuyorsunuz. hazır var olan bir kategori adının üstüne sağ tıklayıp açılan menüden de yapabilirsiniz sağ üst köşedeki (arama barının sağı oluyor) menü tuşundan kişilere oradan da kategori oluştura basarak da oluşturabilirsiniz.
0
argent dawn
(30.07.09)
(4)

HP Compaq Mini-Note 110 (Turkcell 3G Kampanyası)

kenjau
Turkcell'in http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/3Ginternetcihazlari/3Gdizustubilgisayarlar#tt1 adresindeki gibi bir kampanyası var. Dizüstü istemiyorum, başlıktaki cihazı düşünüyorum. Bu cihaz iyi midir? Bu koşullarda alınır mı?
Turkcell'in www.turkcell.com.tr adresindeki gibi bir kampanyası var. Dizüstü istemiyorum, başlıktaki cihazı düşünüyorum. Bu cihaz iyi midir? Bu koşullarda alınır mı?
0
kenjau
(30.07.09)
çokta kaçırılmıycak bir fırsat gibi durmuyor.
0
cnonefb
(30.07.09)
bi netbook 700 tl civarı, 4 gb turkcel 3g 39 lira sanırım... 24 ay taahüt var, fiyatlar başa baş noktasına geliyor zaten. netbooklu olanı tavsiye etmem gidip asus eeepc ya da samsung nc10 alırsan daha çok kar edersin...

diğer ürünün fiyatına bak hesabını yapç ona göre al. ama o daha da fazla sanki
0
yapcak bisi yok
(30.07.09)
aylık 69 lira ödeniyor diye biliyorum türksel kampanyasında. bir arkadaşım 600 liraya aldı bu cihazın benzerini. özelliklerini bilmiyorum. ama her halükarda türkselin kazığından iyidir derim. ayrıca 39 lira olan bağlanntının 1 gb olduğunu okumuştum türkselin sitesinde. yanlış okumuş olma ihtimalim var mı bilemem.
0
outlawrider
(30.07.09)
Yanıtlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Cihazla ilgili fiki olanlar da yazarsa çok makbule geçecek.
0
🌸kenjau
(30.07.09)
(7)

Garantili Macbook'um elimde patladı

uzunbinik
Arkadaşlar, henüz garanti kapsamı altında olan bir Macbook'um var. Bundan birkaç hafta önce bunda kulaklık maharetiyle usul usul müzik dinliyordum. İşim bittikten sonra kulakığı çıkarmaya çalıştım ve kulaklığın jack'ının Macbook'un kulaklık girişinde kaldığını fark ettim. Herhangi bir zorlama, kanır
Arkadaşlar, henüz garanti kapsamı altında olan bir Macbook'um var. Bundan birkaç hafta önce bunda kulaklık maharetiyle usul usul müzik dinliyordum. İşim bittikten sonra kulakığı çıkarmaya çalıştım ve kulaklığın jack'ının Macbook'un kulaklık girişinde kaldığını fark ettim. Herhangi bir zorlama, kanırtma vs. olmadığı halde Seinhesser marka bir kulaklığın jack'ı nasıl oldu da kırıldı onu zerre anlamadım. Ama asıl mesele o değil. Mesele şu ki jack içerde kaldığı için Macbook'tan ses çıkmıyor, kulaklık da takılmıyor. Ben de hemen yetkili servisi aradım. Bilkom'daki gençler bana aletin garanti kapsamından çıktığını, eğer servise getirisem 40€ servis ücreti ödeyeceğimi (yanlış hatırlamıyorsam) 280€ da logicboard için ödemem gerekeceğini söyledi. Tabii ben kendilerine nanik demek durumunda kaldım.

Alet haftalardır orada yatıyor. Sinirlerime dokunmaya başladı. Servise gidip de hiçbir arızası, kırığı, çıkığı olmayan bir alet için 320 € ödemek istemiyorum. O jack'ı oradan başka bir şekilde çıkarabilecek birilerini tanıyan eden ya da yol yordam gösterebilecek olan var mıdır? Temelde derdim servise götürmeden o jack'ı oradan çıkarttırmak. Neticede de garantimden ve paramdan olmamak. Zira dediğim gibi alette tek bir çizik bile yok.

Şimdiden teşekkürler.
0
uzunbinik
(30.07.09)
herhangi bir bilgisayarcı mıknatıs içeren tornavidası ile onu oradan alır gibime geliyor.
0
yapcak bisi yok
(30.07.09)
japon yapıştırıcısı ile ince bişiye yapıştırıp kuruyunca çekmek..??
0
hayo
(30.07.09)
o bölgenin bir fotosunu çekip yollayabilir misiniz, dışarıda kalan bir parça bir şey var mı? içeride kalan parça ne kadar içeride? muhtemelen çıkarmanın yolu bulunur, ama klişe olsa da "bir görmek lazım"
0
raj
(30.07.09)
gecmis olsun donanım forum da yazarsaniz hakkinizda daha hayirli olur ,orda illa cozum bulurlar.
0
zirveler
(30.07.09)
el girmeyecek yerde olan başı kopmuş vidayı söküyor insanlar, o jack parçası oradan haydi haydi çıkar, hakkat yok mu bir fotosu?
0
galahad
(30.07.09)
@raj ve galahad

Şu an elimde bir fotosu yok. Lakin dışarıda kalan herhangi bir parça da yok. Kulaklık girişinden 0.3-0.5 cm içeride bir parça var. Zaten fotoğrafını çeksem bile sadece kulaklık girişi görünecek. Güçlü bir ışık tutup karşıdan bakınca görünüyor parça.

@yapcak bisi yok

mıknatıs aleti darma duman eder diye korkuyorum.

@hayo

denedim ama olmadı. Yani yapıştırıcı tutmadı.
0
🌸uzunbinik
(31.07.09)
teknik işlerle uğraşanların kullandığı sert ama ufak nerdeyse cıbız denecek şeyler vardır (bence 3-4 çeşit var onlardan ama tarif edemedim) öyle bir şeyle içeriden tutup çekmeyi deneyebilirsiniz. başka türlü girişe zarar vereceksiniz.

buna ek olarak,
eğer kasayı açmayı gözünüz yiyorsa, içeriden o parçayı çıkarmanız çok kolay, board falan da değişmeyecek. zaten bana inanın, size board falan değiştirmeyeceklerdi asla, o 280€ ceplerine girecek, üzerine de 40€ alacaklardı. bu derece basit bir iş için board değişmez, söğüşlenecektiniz.


|--------|
| <----| (jack girişi ve içeride kalan jack)
-------|--------|(borad)

kasayı açınca board'a bağlı jack girişi yandan bu biçimde gözükecek, sol taraftan, normal kulaklık girişinin ters yönü, bir iğne ile jack'ı ittirerek çıkartabilirsiniz.

ya da bunu yapmak yemedi,
en basiti, yazıcıoğluna götürün, 10dk da açarlar 40liraya hallederler işinizi. garantiniz gitmiş olacak ama iş düzgün yapılırsa garantisinin bozulduğunu pek anlamazlar. ben kendi laptop'umu açıp kapamıştım daha aldığımın 2. ayında (board'ı falan sökerek) bir kaç ay sonra teknik servise gitti ve kimsecikler anlamad laptop açılmış mı nolmuş. bir konuşun yazıcıoğlundaki yerlerle. hatta isterseniz çok güvendiğim ve profesyonel olarak notebook tamir eden bir firmanın adını verebilirim. (notebook ne alaka bu macbook diyeceksiniz ama dış kasanın içinde aslında ikisi de aynı şeydir)


bir görsel de burda, www.laptopparts101.com
0
raj
(31.07.09)
(7)

[Google AdWords] Aynı firmanın 2 ayrı ajansa AdWords kampanyası yaptırması

loststone
AdWords uzmanı arkadaşlara soruyom. Şimdi iki ayrı kampanyam var. Ama birinde (a,b,c,d olarak) dört ürün, diğerinde (a ve b olarak) iki ürün tanıtıyorum. Tabii bu ilk kampanyadaki dört ürün görüldüğü üzere diğerindeki ikisini içeriyor.Şimdi ben bu kampanyalardan birisini bi ajansa verdim ve "al bunu
AdWords uzmanı arkadaşlara soruyom. Şimdi iki ayrı kampanyam var. Ama birinde (a,b,c,d olarak) dört ürün, diğerinde (a ve b olarak) iki ürün tanıtıyorum. Tabii bu ilk kampanyadaki dört ürün görüldüğü üzere diğerindeki ikisini içeriyor.

Şimdi ben bu kampanyalardan birisini bi ajansa verdim ve "al bunun kampanyasını yap" dedim. Diğerinin kampanyasını da başka bi ajansa verdim ve ondan da aksiyon almasını istedim.

Nasıl sonuçlar ortaya çıkardı sizce? Bu tatlı rekabet ortaya harika sonuçlar çıkarır mıydı dersiniz? Yoksa kendi bindiğim dalı mı keserdim?
0
loststone
(30.07.09)
tatlı rekabet olur ortada evet ama
o rekabetın ucu sana dokunur
zarar edersın
0
fevz-i
(30.07.09)
iki kampanyada da anahtar kelimelerin ayni oldugunu farzedersek, herhangi bir kampanyada en dusuk fiyat disinda bir fiyat sectiyseniz diger kampanyaniz yuzunden daha fazla paraniz gidebilir.... fiyatlar ayni ya da farkli olsa bile, iki farkli kullanicinin actigi kampanyalar oldugu icin bir sayfada iki reklaminiz birden cikabilir, bu da para kaybina yol acar. bence tek elden yonetilmeli.
0
vinyl
(30.07.09)
Selam,
Aynı hesap içinde iki ayrı kampanya aynı ürünleri içeriyorsa, mantık olarak bir sürü de aynı kelime içerecektir. Bu ortak kelimelerden herhangi biri Google'da arandığında, hangi kampanyadaki kelimenin (CPC)x(Kalite Puanı) daha yüksekse o kelime tetiklenecek ve o kelimenin olduğu kampanyadaki reklam metni çıkacaktır.
İki ayrı ajansa aynı hesap içinde iki ayrı kampanya (hele ki aynı ürünlerin reklamının yapıldığı) vermek doğru bir strateji değildir. Burada doğru olan bir süre A ajansını bir süre B ajansını yetkilendirmek ya da ayrı ürünlerin olduğu kampanyaları bi ajanslara vermektir
0
green green curly fries
(30.07.09)
@green green curly fries selamlar,

bu olayda hesaplar farklı. ancak keywordler de büyük ölçüde birbiriyle örtüşür olacaklar.
0
🌸loststone
(30.07.09)
Hesaplar bile farklı olsa, reklamın altındaki URL aynı domain'e ait olacağından sistem bu iki hesabı (bazen bir kaç gün içinde) tek hesap gibi sayacaktır. (double serving dediğimiz olayın olmaması ve haksız rekabeti engellemek adına)
0
green green curly fries
(30.07.09)
@green green curly fries:

bu hadisede url'lerin de farklı olduğunu söylemek isterim aslında.

birisi www.zombi.com/sahaneceset diğeri de www.yasayanolu.com/sahaneceset şeklinde.
0
🌸loststone
(30.07.09)
pekala ama hesaplar da url'ler de ayrı olsa, fatura adresi/kredi kartı no aynıysa sisteme girilen, yine bir kaç gün sonra sistem double serving olmaması için bu hesapları aynı hesap olarak kabul eder.
0
green green curly fries
(30.07.09)
(1)

adil kullanım sınırı

cilgin fantezilerin adami
hızı 50kb'a düşen var mı? bu 8mbit olayına geçtim download da 50gb oldu ama hala 400 le indiriyorum. bi bokluk olur mu?
hızı 50kb'a düşen var mı? bu 8mbit olayına geçtim download da 50gb oldu ama hala 400 le indiriyorum. bi bokluk olur mu?
0
cilgin fantezilerin adami
(30.07.09)
bildiğim kadarıyla ilk 3 ay sınırsız 8 mbit. yani 3 ay boyunca adil kullanım sınırı yok. 3 aydan sonra başlıyor.
0
pragmatist kedi
(30.07.09)
(2)

Kablodan, Kolondan anlayanlar

karamuratbenim
merhaba bende amfi(2) var. pc icin. simdi nasil kablo almami onerirsiniz ? ben kendi kafama gore aldim. ses yari yariya dustu. bi de bugz sesi cikiyo amfilerden. kablodan anlayan varsa bilgi verebilir mi ?
merhaba bende amfi(2) var. pc icin. simdi nasil kablo almami onerirsiniz ? ben kendi kafama gore aldim. ses yari yariya dustu. bi de bugz sesi cikiyo amfilerden. kablodan anlayan varsa bilgi verebilir mi ?
0
karamuratbenim
(30.07.09)
istanbuldaysan şayet;

perpaya git, giriş katında (8. kat olur) bi dolu elektrik/elektronik aletler için kablo/jak vs. satan yerler var.(genellikle sağ tarafta) meramını onlara anlat, ne tür kablo gerektiğini onlar sana önereceklerdir.
0
roadrunner_merlin
(30.07.09)
anfi kaç watt ve kolonların özelliklerini yazarsan daha yardımcı olabılırız
ama boguk ses kablodan dolayı degıldır. anfi kaldırmıyor olabılır
0
cokobon
(31.07.09)
(2)

1Gb temp dosyası

eja
home kullanıyorumwindows temp te 6000 dosya war 1gb tutuor.. genelde sağ tıklayıp disk temizleme yapıyorum silmemiş hiç temp i şimdi ben bunların hepsini seçip(tempi) silsem bilg çökmez dimi?
home kullanıyorum
windows temp te 6000 dosya war 1gb tutuor..
genelde sağ tıklayıp disk temizleme yapıyorum silmemiş hiç temp i şimdi ben bunların hepsini seçip(tempi) silsem bilg çökmez dimi?
0
eja
(30.07.09)
hiçbir şey olmaz. hepsini silin.
0
ykyt
(30.07.09)
bence ccleaner kullanın. daha sağlıklı olur. hem browser'ların templerini de siler.
0
cro magnon
(30.07.09)
(1)

A3 Yazici

aheste cek kurekleri millet uyanmasin
Merhaba,A3 Renkli cikti alabilecegim bir yaziciya ihtiyacim var. Seri ciktilar almayacagim. Ofset baski öncesi kontrol yapmak icin kullanacagim, baski renklerinde cok fazla yamuk yapmamasi öncelikli tercih meselesi. Fiyat fazla ucmamali :)Marka, model, tür önerileriniz nelerdir?
Merhaba,

A3 Renkli cikti alabilecegim bir yaziciya ihtiyacim var. Seri ciktilar almayacagim. Ofset baski öncesi kontrol yapmak icin kullanacagim, baski renklerinde cok fazla yamuk yapmamasi öncelikli tercih meselesi. Fiyat fazla ucmamali :)

Marka, model, tür önerileriniz nelerdir?
0
aheste cek kurekleri millet uyanmasin
(30.07.09)
Ofset baskı numunesi için firmamız da Xerox docucolor 12 kullanıyoruz.
buna yakın birde alt model var phaser 7400 müşterilerimiz genel olarak memnunlar.
0
sozluknickmiverulan
(30.07.09)
(1)

Matlab Kullanarak Chebyshev Tipi Analog Alçak Geçiren Filtre Tasarımı

rubis darkfist
başlıkta da belirttiğim gibi bir ödevim var. internette araştırırken şöyle bi matlab programı buldum. fakat isteğimi tam karşılamıyor sanırım. herhangi bi işareti bu filtre ile filtrelemek gerek. bulduğum bu programda bi işaret olmadığını sanıyorum. buna uygun bir tasarım nasıl yapılabilir acaba?Pro
başlıkta da belirttiğim gibi bir ödevim var. internette araştırırken şöyle bi matlab programı buldum. fakat isteğimi tam karşılamıyor sanırım. herhangi bi işareti bu filtre ile filtrelemek gerek. bulduğum bu programda bi işaret olmadığını sanıyorum. buna uygun bir tasarım nasıl yapılabilir acaba?

Program:

w=0:0.05:400;
[z,p,k]=cheb1ap(2,3);
[b a]=zp2tf(z,p,k);
[mag,phase]=bode(b,a,w);
hold on;
bode(b,a);

bugün akşama kadar zamanım var. en ufak bilgi kırıntısı olanların bile yardımları çok faydalı olacağını düşünüyorum. teşekkürler...
0
rubis darkfist
(30.07.09)
Oncelikle ne yapacagini belirlemek adina Matlab Filter Design toolboxa bakabilirsin. Onun disinda sana Mitra'nin Digital Signal Processing kitabini oneriyorum, bu kitapta matlabla yapilmis filtre orneklerini bulabilirsin, hepsi kodlariyla birlikte ve gayet de anlasilir bir sekilde.

www.mhhe.com

kolay gelsin.
0
fdegir
(30.07.09)
(3)

nintendo wii

cisegu
merhabalar, şimdi elimizde bu aleten var ama prizi avrupaya göre yapılmış, prize adaptör alsam ucunu dönüştürsem direkt olarak bizim şehir elektriğini bağlayabiliyor muyum? bazı arkadaşlar 110 volt falan olayından bahsetti kafam karıştı. kutusunda power supply`si için pri: 230v~50hz52w yazıyor ama e
merhabalar, şimdi elimizde bu aleten var ama prizi avrupaya göre yapılmış, prize adaptör alsam ucunu dönüştürsem direkt olarak bizim şehir elektriğini bağlayabiliyor muyum? bazı arkadaşlar 110 volt falan olayından bahsetti kafam karıştı.
kutusunda power supply`si için pri: 230v~50hz52w yazıyor ama emin olmak için sormak istedim.
0
cisegu
(30.07.09)
eger dediginiz gibi 230v yaziyor ise bir donusturucu ile kullanabilirsiniz.
0
dahicocuk
(30.07.09)
230 v yazıyorsa bizim prizlerle uyumludur da avrupa prizi diye bişiy duymadım. bizdekilerden bir farkı yok ki onların? amerikadakiler farklı. yanılıyor muyum?

varsa da evet dönüştürücü takmanız yeterli.
0
darknum
(30.07.09)
doğrudur, amerika'da farklıydı evet. ingiltere'den gelince algılarım direkt avrupa'ya yöneldi.
0
🌸cisegu
(30.07.09)
(1)

hp adaptör?

jimmy jib
hp 510 ile dv 6000-5000 serisinin adaptörleri aynımıdır?
hp 510 ile dv 6000-5000 serisinin adaptörleri aynımıdır?
0
jimmy jib
(30.07.09)
hayir.
6000 ler 19volt 4.74 amper . 510 lar 18.5volt 3.5 amper
0
kakoy
(30.07.09)
(3)

klavye problemi

ma
Laptop kulanıyorum, "L" harfi cok zor basıyo hatta basmıyo desem yeri var.Daha once baska tuslara da olmuştu ama geciciydi.. bu 2-3 gündür sürüyor. baya bi kuvvet uyguluorum basması için. sinirden tuşu cıkartayım derken kırıcam.ne yapmalıyım?
Laptop kulanıyorum, "L" harfi cok zor basıyo hatta basmıyo desem yeri var.
Daha once baska tuslara da olmuştu ama geciciydi..
bu 2-3 gündür sürüyor. baya bi kuvvet uyguluorum basması için.
sinirden tuşu cıkartayım derken kırıcam.
ne yapmalıyım?
0
ma
(30.07.09)
altina cay,kahve, kola gibi yapiskan bisiler dokulmus olabilir. l ve cevresindeki 8 tusu sokup islak bir bezle silmeyi deneyebilirsin.
asil gelsin tusa korkma kolay kolay kirilmaz
0
crucio
(30.07.09)
çok saol, eskisinden daha iyi oldu. birilerinin cesaretlendirmesi gerekiyomuş :)
0
🌸ma
(30.07.09)
benimkine susam kacmisti, aklinda bulunsun :)
0
1001gecemasallariyla1002gece
(31.07.09)
(5)

3g

sanal uyku
şimdi bunun modemi var, usb stick olanı var. bunların olayı ne?bir de modem olsun, stick olsun, operatör veriyor mu? vermiyorsa nerede bulunuyor ki bunlar?
şimdi bunun modemi var, usb stick olanı var. bunların olayı ne?
bir de modem olsun, stick olsun, operatör veriyor mu? vermiyorsa nerede bulunuyor ki bunlar?
0
sanal uyku
(30.07.09)
(bkz: vinn)
0
sourlemonade
(30.07.09)
tamam da modemle usb stick arasındaki fark ne? yani internete girebilmek için sadece usb stick yetiyor mu? sadece usb stick yetiyorsa modem ne işe yarıyor?
usb stick, modemle bağlantı kuruyor ise (bir nevi wireless adaptör - wireless modem ilişkisi ise) o zaman nerde kaldı bu işin mobil internetliği?
0
🌸sanal uyku
(30.07.09)
usb stick ile sadece bir bilgisayar baglanabiliyor. modem bildigin adsl modem gibi kablosuzu var kablolusu da var heralde. birden fazla bilgisayari ayni 3g baglantisi ile internete baglamak icin kullaniyorsun

edit: simdi tekrar baktim turkcell usb stick'e VINN 3G modem demis. modeme de VINN 3G multimodem demis
0
crucio
(30.07.09)
kisacik bi sure icinde wireless router'lari da cikacak bunlarin, ethernet-wireless ve usb modem kullaninabilen bir versiyon. tabi hangi operatorler cikarir, bilemiyorum. ama bi tanesinden eminim, cikacak.

yine bildigim bi tanesinden ornek vereyim, faturali hattina 12, 18 ya da 24 ay taahhutname imzaliyosun, sana 1gb ya da 3gb limitli paket veriyolar. 1gb vergiler dahil 30, 3gb vergiler dahil 50 lira. sectigin sure boyunca sadece bu ucreti oduyosun, cihaz ucreti vermiyosun (usb stick'leri ayrica almak istersen 160-200 lira arasinda degisiyo fiyatlari). 18 ya da 24 aylik taahhutname imzalarsan 3 ay hediye ediyolar.
daha fazla detay gerekirse mesaj atarim =)
0
paradoxical
(30.07.09)
usb stick olanları 3g hızında nete gireiblmek icin kullanılan modemler zaten. ayrıca bi modemı yok.

her yerde adsl, vdsl, cart curt bulunmuyor. ebesınınamındaki bi dagda tek sahip oldugun sey bi gsm sebekesi oluyor.
0
bryan fury
(30.07.09)
(3)

Vista Home Basics ve Adobe Reader...

thesL
Merhaba millet...Ben Vista home basics kullanıyorum. adobe reader ı nasıl kullanırım?Bilgisi olan varsa lütfen bana yardım etsin...
Merhaba millet...
Ben Vista home basics kullanıyorum. adobe reader ı nasıl kullanırım?
Bilgisi olan varsa lütfen bana yardım etsin...
0
thesL
(30.07.09)
en temel olarak, get.adobe.com adresinden indirip pdf dosyalarini okumak icin kullanabilirsiniz.
0
dahicocuk
(30.07.09)
motta
(30.07.09)
foxit kesinlikle.
0
bryan fury
(30.07.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.