Giriş
(12)

Bilgisayar için tavsiye

baradiel
Öncelikle merhabalar efenim,Bana proje işleri için Autocad, photoshop ve 3D Max programlarını çalıştıracak bir bilgisayar gerekli. Bilgisayar işlerinden hiç anlamadığım için size sığındım saygıdeğer kullanıcılar. Model verebilirseniz benim için çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Öncelikle merhabalar efenim,

Bana proje işleri için Autocad, photoshop ve 3D Max programlarını çalıştıracak bir bilgisayar gerekli. Bilgisayar işlerinden hiç anlamadığım için size sığındım saygıdeğer kullanıcılar. Model verebilirseniz benim için çok iyi olur.

Şimdiden çok teşekkür ederim.
0
baradiel
(04.10.17)
bilgisayar demişsin notebook mu masaüstü kasa mı tercih edersin ?
ekran kartı rami ve masa üstü kasa olacaksa monitörü iyi olmalı
bilgisayar toptancısında çalışıyorum yardımcı olabilirim istersen
0
devilone
(04.10.17)
Ha pardon notebook olmalı @devilone. Bana bir yardımcı olsan çok iyi olacak
0
🌸baradiel
(04.10.17)
bütçen ne kadar? 2500 liraya da aletler var 10000 liraya da.
0
argent dawn
(04.10.17)
3000e kadar çıkabiliyorum @argent dawn
0
🌸baradiel
(04.10.17)
MSI GV72 7RD-880XTR i5-7300HQ 8G 128+1T 17.3 FD 2G .......985 USD+KDV

İşlemci : Intel® Core™ i5-7300HQ İşlemci (6M Cache, up to 3.50 GHz)
Yongaseti : Intel® HM175
Ekran : 17.3 ınch FHD (1920x1080) Yansımasız Ekran
Ekran Kartı : GeForce® GTX 1050 2 GB GDDR5 Grafik Kart
Sistem Belleği : 8 GB DDR4-2400 Mhz Bellek Desteği
Sabit Disk Kapasitesi : 128 GB SSD + 1 TB
Optik Sürücü : -
Ses : 4x 2W
Ağ Kartı : Gb LAN
Kablosuz Haberleşme : 802.11 ac Wi-Fi
Bluetooth : Bluetooth v4.2
Batarya : 6-Cell Li-Ion Pil
Klavye : Arka Aydınlatmalı (Kırmızı)
Geliştirilmiş Portlar : 1 x Type-C USB3.0 , 2 x Type-A USB3.0 , 1 x Type-A USB2.0 , 1 x RJ45 , 1 x HDMI , Mini-DisplayPort , Mikrofon Girişi , Kulaklık Çıkışı
İşletim Sistemi : Free DOS
Boyutlar : 419 x 287 x 29~32 mm ; 2.7 kg
Açıklama : Ön Kamera: HD type (30fps@720p) , Kart Okuyucu: 1 x SD (XC/HC)
0
devilone
(04.10.17)
MSI GE72 7RE-235XTR i7-7700 32G 128G+1T 17.3 FD 4G ...... 1625 USD+KDV

İşlemci : Intel Core İ7 - 7700HQ İşlemci (8MB Cache Turbo Boost 3.8 Ghz)
Yongaseti : Intel® HM175 Yongaseti
Ekran : 17.3 ınch FHD (1920x1080) 120Hz Yansımasız Ekran
Ekran Kartı : GeForce® GTX 1050 Ti , 4 GB Grafik Kart
Sistem Belleği : 32 GB DDR4 2400MHz Bellek desteği
Sabit Disk Kapasitesi : 128 GB SSD + 1 TB 7200 Rpm
Optik Sürücü : DVD Super Multi
Ses : 4x 2W Hoparlör + 1x 3W Woofer
Ağ Kartı : Killer Gb LAN
Kablosuz Haberleşme : 802.11 ac Wi-Fi
Bluetooth : Bluetooth v4.2
Batarya : 6 hücreli Lityum-İyon Pil
Klavye : Programlanabilir Arka Aydınlatmalı Tr Q Klavye
Geliştirilmiş Portlar : 1 x Type-C USB3.1 Gen2 , 2 x Type-A USB3.0 , 1 x Type-A USB2.0 , RJ45 , 1 x HDMI , 1 x Mini DisplayPort , 1 x Kulaklık Çıkışı , 1 x Mikrofon Girişi
İşletim Sistemi : FreeDOS
Boyutlar : 419.9 x 287.8 x 29.8~32 mm ; 2.7 kg
Açıklama : Hediye : MSI Gaming Mouse + MSI 17.3 ÇANTA (Kutu içeriğinden çıkar)
0
devilone
(04.10.17)
Özellikleri itibarı ile çok iyiler de bunlar bütçemin 1000-2000 lira üstüne çıkıyor ama
0
🌸baradiel
(05.10.17)
DELL INS 5567 FHDG50F8256C i7-7500 8G 256S15.6FD4G ...... 680 usd+kdv

İşlemci : Intel Core i7-7500U İşlemci (4 MB , 2.70 GHz)
Yongaseti : Intel Yongaseti
Ekran : 15.6 ınch HD (1920 x 1080) Anti-glare LED-Backlit Display
Ekran Kartı : AMD Radeon R7 M445 , 4 GB Grafik Kart
Sistem Belleği : 8 GB DDR4 2400MHz Bellek Desteği
Sabit Disk Kapasitesi : 256 GB SSD
Optik Sürücü : Tray Loading Dual Layer DVD Burner
Ses : 2 tuned speakers with Waves MaxxAudio® Pro
Ağ Kartı : 10/100 RJ-45 Ethernet network
Kablosuz Haberleşme : Var
Bluetooth : Bluetooth 4.2
Batarya : 3 Cell Battery
Klavye : TR Q KLavye
Geliştirilmiş Portlar : 2 x USB 3.0 , 1 x USB 2.0 , HDMI ,
İşletim Sistemi : Free DOS
Boyutlar : 2,32 kg
0
devilone
(05.10.17)
LENOVO V110 80V20193TX i7-7500 8G 1TB 17.3 FD 2G ......645 usd+kdv

CPU Ailesi INTEL CORE I7
İşlemci Modeli INTEL CI7-7500U 2,7 GHZ
Standart Sistem Belleği 8GB
Sabit Disk (Gb) 1000,0
Ekran Kartı Chip Seti AMD RADEON R5 M430
Ekran Kartı Bellek Kapasitesi 2 GB HARICI
Ekran Boyutu (Inch) 17,3
İşletim Sistemi DOS
Dokunmatik Ekran YOK
Dogal Ekran Cozunurlugu 1600X900
Ekran Tipi HD LED
Renk SIYAH
Optik sürücü tipi SUPERMULTI DVD-R/RW
USB 2 Portu 1
USB 3.0 Portu 1
HDMI Çıkışı 1
VGA portu VAR
Bluetooth VAR
Network 10/100/1000 MBIT
Klavye türü NÜMERİK
Fare türü TOUCHPAD
Parmak İzi Okuyucu YOK
Kamera VAR
Tasınabilir Bilgisayar Türü NOTEBOOK
Net Agırlık Aralıgı KG 1,5 - 2
0
devilone
(05.10.17)
Bu dell önerdiğiniz bilgisayarın i7 olup da niye bu kadar ucuz peki?
0
🌸baradiel
(05.10.17)
15.6 inç işini görecekse

www.monsternotebook.com.tr
0
oddyseus
(05.10.17)
yazdığım 4 model içinde sadece Dell 15.6"
diğerleri 17"
tam olarak monitör büyüklüğünü yazmadığınız için ben seçenek olarak yazdım . 3.000 tl altı
0
devilone
(05.10.17)
(1)

Fazla iphone şarj kablosu olan var mı?

kobuzchu kiz
Ya da uygun fiyatlı ama hızlı, düzgün şarj eden hangi markadan almak lazım? Şarj aletini evden işe işten eve taşımaktan bezdim, iş bilgisayarına bir kablo takayım hep burada dursun istiyorum ama orijinalleri çok saçma saçma fiyatlara satılıyor sanki. Ne alayım?(Fazla varsa gerçekten talibim bu arada
Ya da uygun fiyatlı ama hızlı, düzgün şarj eden hangi markadan almak lazım? Şarj aletini evden işe işten eve taşımaktan bezdim, iş bilgisayarına bir kablo takayım hep burada dursun istiyorum ama orijinalleri çok saçma saçma fiyatlara satılıyor sanki. Ne alayım?
(Fazla varsa gerçekten talibim bu arada?)
0
kobuzchu kiz
(04.10.17)
www.hepsiburada.com


orjinal bu fiyatı çok iyi tavsiye ederim
0
oscar
(04.10.17)
(4)

kedi sorusu - ısırma

dracox
selamlar,3 aylıkken sokaktan aldığım 5 -6 aylık bir kedim var. kendisiyle şöyle bir ısırma sorunumuz var. yalamayı çok seviyor. eller, kulaklar, yüzüm her yerim. çok da hoşuma gidiyor bu sevgi gösterisi. ancak genelde yaladıktan sonra bir anda ısırmaya başlıyor. resmen yatakta yatarken koluma atlıyo
selamlar,

3 aylıkken sokaktan aldığım 5 -6 aylık bir kedim var. kendisiyle şöyle bir ısırma sorunumuz var.

yalamayı çok seviyor. eller, kulaklar, yüzüm her yerim. çok da hoşuma gidiyor bu sevgi gösterisi. ancak genelde yaladıktan sonra bir anda ısırmaya başlıyor. resmen yatakta yatarken koluma atlıyor ve dişlerini geçiriyor. oyun sanmasın diye ileriyi atıyorum kolumu. geriye doğru gidip tekrar atlıyor. ben yataktan atana kadar bulduğu her yerime atlayıp ısırıyor.

Nasıl yaklaşmalıyım?
0
dracox
(04.10.17)
2 tane kedim var anlattığınız tam olarak kedilerimin birbirlerine yaptıkları şey. biri diğerini güzel güzel yalarken "ayy canlarım ne tatlılar, ne kadar seviyorlar birbirlerini" diye düşünürken kavga etmeye başlayabiliyorlar. ciddi ciddi ısırıyorlar, pati atıyorlar, biri kaçıyor diğeri kovalıyor üstüne atlıyor vs.

bu nedenlerden dolayı çok kedi bakmış insanlar genelde 2 kedi önerir, 2. kedi ihtimali yoksa peluş bir oyun arkadaşı almayı deneyebilirsiniz. kavga edesi geldiği zaman peluşla boğuşursa belki sizden uzak durur.
0
ofelia
(04.10.17)
ısırmasını başka şeylere yönlendirebilirsiniz, oyuncaklara falan. ısırmaktan vazgeçmiyorlar ama yönlendirmek mümkün. ben yapamadım ayrı mesele, elde eldivenle geziyorum neredeyse.
0
dedimmidemedimmi
(04.10.17)
benimki de ufak ufak ısırıyordu, şu an 2 yaşını biraz geçti ve bacaklarım, kollarım, suratım genelde çizik. yol yakınken o huyundan vazgeçirmek lazım. yalarken ısırma aşamasına geçmeden yarıda bıraktırın.
0
kahoan
(04.10.17)
her yavru kedi bunu yapiyor sanirim. o atladikca eline bi limon kolonyası al atladigi yerlere sür bi daha gelmeyecektir. alüminyum folyodan ceviz büyüklüğünde top yap deli gibi oynuyorlar onlarla at getirsin havaya at yakalasin öyle öyle unutuyorlar.
0
apathetic
(06.10.17)
(3)

İzmir'de acil sushi

hadi ya la
Yememiz gerekiyor. En uygun fiyatlı yer neresi? Çok acil
Yememiz gerekiyor. En uygun fiyatlı yer neresi? Çok acil
0
hadi ya la
(04.10.17)
Uygun fiyatlı bir yer yok İzmir'de.
0
awareim
(04.10.17)
Red dragon
0
aquarium
(04.10.17)
mavibahçede wok to go vardı kapanmış ama başka şubesi vardı diye hatırlıyorum.
0
ofelia
(04.10.17)
(2)

evden çıkmak - kiracı ihbar süresi

dracox
merhabalar,2013 yılında bir senelik yaptığım ve süre bittikten sonra süresiz olarak devam eden kira sözleşmemi sonlandırmak istiyorum.Ekim kırasını ödeyip 30 ekim'de çıkmış olacağım. Sözleşme süresi bittikten sonra 1 ay deniyor ihbar süresi için ama internette farklı farklı yorumlar var.Ev sahibine
merhabalar,

2013 yılında bir senelik yaptığım ve süre bittikten sonra süresiz olarak devam eden kira sözleşmemi sonlandırmak istiyorum.

Ekim kırasını ödeyip 30 ekim'de çıkmış olacağım. Sözleşme süresi bittikten sonra 1 ay deniyor ihbar süresi için ama internette farklı farklı yorumlar var.


Ev sahibine ne zaman haber verilmesi gerekiyor?
0
dracox
(04.10.17)
bildiğim kadarı ile 2 ay önceden haber vermen gerekiyor. ama yanılıyorda olabilirim. Ev sahibin ile görüş ekim sonu için.
0
1917
(04.10.17)
sözlesmene bak sözlesmede belirtilmistir ne kadar süren oldugu. ha belirtilmemisse de yasal olarak herhalde en alttan kabul görür
0
isvicre rakisi
(04.10.17)
(1)

üniversitelerde açık olan master programlarının toplu listesi

halanne
belli bir programın yüksek lisansının (tezli ve tezsiz) hangi üniversitelerde açık olduğunu tespit etmenin en kolay yolu nedir?? yök istatistikleri sağolsun hiç b.ka yaramıyor.
belli bir programın yüksek lisansının (tezli ve tezsiz) hangi üniversitelerde açık olduğunu tespit etmenin en kolay yolu nedir?? yök istatistikleri sağolsun hiç b.ka yaramıyor.
0
halanne
(04.10.17)
Akademik mecmua diye bir siteden takip etttim bu yıl.
0
intern in the house
(04.10.17)
(2)

duracell

kibritsuyu
sıradan çinko pile göre 10 kat daha hede hödö diye 10 kat da fazla para almayı biliyorlar.üzerinde son kullanma tarihi mart 2024 yazan, paketi daha açılmamış pil nasıl akıyor abicim?sıradan pile 10 kat daha basarız diye iddialı konuşup dünyanın parasına satılan pil daha paketi açılmadan paketin için
sıradan çinko pile göre 10 kat daha hede hödö diye 10 kat da fazla para almayı biliyorlar.

üzerinde son kullanma tarihi mart 2024 yazan, paketi daha açılmamış pil nasıl akıyor abicim?

sıradan pile 10 kat daha basarız diye iddialı konuşup dünyanın parasına satılan pil daha paketi açılmadan paketin içine akıyorsa (10 saniyede aktım kardeş emeğine sağlık sdfsadkj) ben üç kuruşluk pil için bununla uğraşıp iki tane sağlam pilimi geri almak istiyorum. böyle beylik beylik sıradan pile 10 basarız falan demeseler umurumda olmazdı da, yanındaki dandik sıradan pil taş gibi dururken bu akıyorsa ben bununla uğraşırım arkadaş.

kime başvuruyoruz?

al sana duracell:
drive.google.com
drive.google.com
drive.google.com
0
kibritsuyu
(04.10.17)
Hatalı üretim olabilir.

Destek hattı 0 850 502 61 40
0
Son Müzakereci
(04.10.17)
muhtemelen taklit duracell bunlar.
0
orpheus
(05.10.17)
(3)

Paylaşılamayan sokak köpeği prosedürü

neferkitty
Arkadaşlar civardaki sokak köpeklerinden birisini insanlar havlıyor diye şikayetçi olmuşlar, köpeğe de onu koruyup kollayan cafe sahibi bir abla Gebze'de yemyeşil bir çiftlikte yuva bulmuş ve sahiplendirmiş. Cafe sahibi kişi kışın cafesinde filan yatırıyor müşterilerin derdinde değil tek derdi beled
Arkadaşlar civardaki sokak köpeklerinden birisini insanlar havlıyor diye şikayetçi olmuşlar, köpeğe de onu koruyup kollayan cafe sahibi bir abla Gebze'de yemyeşil bir çiftlikte yuva bulmuş ve sahiplendirmiş. Cafe sahibi kişi kışın cafesinde filan yatırıyor müşterilerin derdinde değil tek derdi belediye götürüp uyutacak diye korkması. Ancak gelin görün ki bu köpeğin meğerse aşı karnesi varmış ve köpek birden kıymete biniyor. Mahalleden yaşlı bir kadın o köpek bizim köpeğimiz çiftliğe kapatamazsınız diyor ama köpek sokakta pislik içinde mutsuz söz konusu kadın bugüne kadar piyasada yoktu. Bu köpeğin aşı karnesi olduğu için çiftliğe de götüremiyorlar ama köpek bakımsız kalıyor. Nereye başvurulup nasıl bir prosedür işlenmesi lazım? Hayvanı zorla geri getirttiler çimlerden geri pis kaldırımlara döndü mutsuz bir şekilde yatıyor şu an. Bu kadından nasıl alabiliriz köpeği? Teşekkürler şimdiden!


Ekleme: bir de işin komiği bu kadının hayvansever derneklerle bir ilişiği varmış ve ona güvenerek tehdit ediyormuş. O yüzden cafe sahibi yasal olarak uygun bir prosedürle köpeği kurtarmak istiyor.
0
neferkitty
(04.10.17)
Köpeği kaçırın bence, ayrıca köpek çipli değilse o karnenin o köpeğe ait olduğunu nerden anladılar?
İnsanlar cidden ruh hastası.
0
hipopotamus
(04.10.17)
@hipopotamus çip olayını akşam soracağım mutlaka. Eğer çipi yoksa çip taktrıp yeni karne çıkarttırsa sahiplenmiş olur mu? Bir de çipi varsa esas sorun :(
0
🌸neferkitty
(04.10.17)
Çipi olduğunu hiç sanmıyorum, sonradan çip taktılar da sorun değil çünkü sahipli hayvanı sokağa attığı ya da sokakta baktığı için kendisinden şikayetçi olabilirsiniz.
Hangi dernekten olduğunu iddia ediyorsa sosyal medya üzerinden direk o derneğe şikayet edin derim.
0
hipopotamus
(04.10.17)
(1)

İstanbul beylikdüzü trafik durumu hakkında bilgi

annenoolurbirazdaha
Arkadaşlar merhaba 1/2 hafta içinde işe başlıycam ikametim beylikdüzünde yaklaşık 2 senedir çalışmıyordum ve okulda yoktu bu yüzden sabah trafiği hakkında bilgim yok. Birinci sorum metrobüse insani şartlarda binebilmem için kritik saat kaç? (Beylikdüzünden binicem avcılar yönüne doğru) İkinci sorum
Arkadaşlar merhaba 1/2 hafta içinde işe başlıycam ikametim beylikdüzünde yaklaşık 2 senedir çalışmıyordum ve okulda yoktu bu yüzden sabah trafiği hakkında bilgim yok. Birinci sorum metrobüse insani şartlarda binebilmem için kritik saat kaç? (Beylikdüzünden binicem avcılar yönüne doğru)
İkinci sorum e5 i kullanırsam otobüs ile yolun kilit olmadığı kritik saat kaç?
Ve son sorum temden gidersem(iş yerim halkalıda) kendi aracım ile sabahları temin durumu nedir onun kilit olmadığı kritik saat kaç? Cevap veren öneride bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. En son 2yıl önce yaşadım bu işkenceyi korkuyorum açıkçası.
0
annenoolurbirazdaha
(04.10.17)
6:30'ta başlar trafik en geç. 6:15'te falan kurtarılabilir. Trafik o saatte başlar, 8:30'tan sonra yavaş yavaş rahatlar. TEM giriş gişelerine 7'den sonra varırsan iptal. Hatta kesin saat 7:05. Bu saatten sonra gişelere vardığında yolun süresini 1.3 ile çarp.
0
aychovsky
(04.10.17)
(1)

en ucuz hp renkli toner

charlotte blanc
beylikdüzündeki ofisimizde 3 tane yazıcı var hp renkli deskjet ink advanceoki ml320hp siyah beyaztoner masrafımız da oluyor haliyle. en ucuz nereden alabilriz toneri ? özellikle renkli tonerimiz.
beylikdüzündeki ofisimizde 3 tane yazıcı var

hp renkli deskjet ink advance
oki ml320
hp siyah beyaz

toner masrafımız da oluyor haliyle. en ucuz nereden alabilriz toneri ? özellikle renkli tonerimiz.
0
charlotte blanc
(04.10.17)
bitmeyenkartus.com'a baktınız mı?
0
sutlu nescafe
(04.10.17)
(2)

once sanuna jakuzi mi yoksa masaj mı?

mrv
haftasonu için sauna jakuzi buhar odası gibi spa kullanımı ve masaj paketi satın aldım.ama önce sauna jakuziye girip vucudu gevşetip mi masaj yaptırmalı?yoksa once masaj sonra spa mı?
haftasonu için sauna jakuzi buhar odası gibi spa kullanımı ve masaj paketi satın aldım.

ama önce sauna jakuziye girip vucudu gevşetip mi masaj yaptırmalı?

yoksa once masaj sonra spa mı?
0
mrv
(04.10.17)
önce spa sonra masaj.
0
onurrrrr
(04.10.17)
spa (etlerin kemiklerin yumusar hatta erir)
sonra masaj (cennet gibi :) )
sonra da hamam (masajin yagini atmak lazim :) )
0
part time pollyanna
(04.10.17)
(1)

yapılanmış kredi kartının açılması

habula
iş bankasındsn kredi kartım vardı borcunu yapılandırdım. az borcu kaldı ve geri kalanını kapatmak istiyorum. borcu kapatınca kart kullanıma açılır mı ? yoksa yapılandırma olduğundan otomatik kapanır mı ?
iş bankasındsn kredi kartım vardı borcunu yapılandırdım. az borcu kaldı ve geri kalanını kapatmak istiyorum. borcu kapatınca kart kullanıma açılır mı ? yoksa yapılandırma olduğundan otomatik kapanır mı ?
0
habula
(04.10.17)
banka tekrar risk degerlendirmesi yapiyor ona gore belli oluyor
0
içimdeki piç
(04.10.17)
(5)

atm'den kartsız işlemle para gönderimi

rajaz
mümkün mü bu? enparaya mesela?
mümkün mü bu? enparaya mesela?
0
rajaz
(04.10.17)
ben cevap verdiğimde bu soru "atmden eft mümkün mü?" idi.

bankaya göre değişir.

---------------------------

finansbank atmlerinden kartsız olarak para yatırılabiliyor galiba. diğer banka atmlerinden kartsız olarak mümkün olduğunu sanmıyorum.
0
inheritance
(04.10.17)
kartsız işlem bu arada, onu söylemeyi unuttum. kartsız işlemle para gönderimi
0
🌸rajaz
(04.10.17)
Bir çok bankada var.
Finansbank ATM'sinden enparaya gönderebiliyorsun.
0
cakabo
(04.10.17)
@cakabo: karşı tarafın kartı yok ama? yine de oluyor mu?
0
🌸rajaz
(04.10.17)
Karşı tarafın kartı olup olmaması başka mesele.
Sen onun hesabına kartın olmadan para gönderebilirsin.
O bu parayı nasıl çeker bilmiyorum. Enpara'da QR kod ile para çekme varsa o bir alternatif olabilir.

Adamın hesabı da yoksa cep bank yöntemi destekleyen banka üzerinden telefon numarasına gönderebilirsin.
0
cakabo
(04.10.17)
(3)

abdroid tv box

teritori
selamevdeki ikinci tv için uydu çekme şansım olmadığı için böyle bir cihaz alacağım.aşağıdaki cihazla sorunsuz bir şekilde tv izleyebilir miyim?çok yüksek beklentim yok.mutfakta yemek yapar veya yerken kullanılacak sadece..https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre
selam

evdeki ikinci tv için uydu çekme şansım olmadığı için böyle bir cihaz alacağım.
aşağıdaki cihazla sorunsuz bir şekilde tv izleyebilir miyim?

çok yüksek beklentim yok.
mutfakta yemek yapar veya yerken kullanılacak sadece..

www.sahibinden.com
0
teritori
(04.10.17)
Android versiyonunu yazmamış, 4.0 falandır eski olursa sürüm ne kadar kullanışlı olur bilemem ayrıca fiyat 249 yazıyor altta 199 denmiş. Güven vermeyen bir satıcı ya da dikkatsiz. Ben arkadaşıma ve kendime x96 aldımi memnnunuz ama bu android tverden muhteşem hız beklemeni tavsiye etmem, menülerde dolaşırken falan ama açtığını rahatlıkla zlersin, radyosunu kullanırsın, kodiyi kullanırsın vb vb
0
nickfury
(04.10.17)
bende bunun birebir aynısı var.
hızı vs. iyi ancak kendi arayüzü muhteşem kullanışsız.
alırken diğer baktıklarımda standart android arayüzüne dönme işlemini yapabiliyordunuz ancak bunda yok.

Bir de otomatik güncellemesi yok, sanırım sitesinden indirip manuel güncelleme yapabiliyorsunuzç
0
spadram
(04.10.17)
aslında cihazı örnek olarak koymuştum.
böyle bir cihaz işimi görür mü babında.
cevaplar için teşekkürler.
0
🌸teritori
(05.10.17)
(16)

Buradan nasıl bir sonuç çıkar? - iş hayatı

frankie
selamlar iş yerinde şöyle bir olay oldu:iş arkadaşıma bu ay daha az maaş yatmış. herhangi bir açıklama yok. sgk'sı da ona göre az yatmış.arkadaşım da bunu görünce patrona mail atmış. böyle böyle olmuş sebebi nedir, yoksa hukuki yola başvuracağım yazmış. bunu gören patron hiç cevap atmayıp direkt çık
selamlar iş yerinde şöyle bir olay oldu:

iş arkadaşıma bu ay daha az maaş yatmış. herhangi bir açıklama yok. sgk'sı da ona göre az yatmış.

arkadaşım da bunu görünce patrona mail atmış. böyle böyle olmuş sebebi nedir, yoksa hukuki yola başvuracağım yazmış. bunu gören patron hiç cevap atmayıp direkt çıkışını vermesini söylemiş ik'cı arkadaşa. ik'cı, arkadaşa gelip noldu böyle bişey istedi patron, hazırlıyorum deyince öğrenmiş durumu.

şimdi işverenin maaşı düşürme gibi bir hakkı yok zaten diye biliyorum. peki arkadaşın da direkt hukuki yola başvuracağım demesi fazla mı?

not: yüz yüze konuşulacak bir ortam yok patronla böle bir konuda, anca mail.
0
frankie
(04.10.17)
Fazla tabii, öncesinde İK'dan bordro isteyip bakması gerekir.
Patronun hassas anına denk gelmiş ki o da aşırı tepki vermiş.
0
cakabo
(04.10.17)
yoksa hukuki yola başvuracağım diyerek rest çekmiş seninki
patronda o resti görerek all-in demiş
ya belki ik'cı yanlış yatırdı yanlış hesapladı muhasebede bir hata var eksik para var devamı yarına yatıcak vs
insan bir iki yere sorar hemen 'avukat takıcam peşinize' moduna neden girmiş ki eleman
geçmiş olsun
0
dedim dedim de kime dedim
(04.10.17)
ilk mailde yoksa hukuki yola başvuracağım demesi gereksiz olmuş.

bunun normali; müdür bey iyi akşamlar...

maaşımda eksik bir tutar var konu hakkında kiminle görüşebilirim demiş olsaydı, müdür sebebini biliyorsa söyler yoksa diğer birimlere yönlendirip bir cevap almasını sağlayabilirdi.

hukuki bir durumda, maaşını düşürmedik muhasebesel bir hata olmuş der çıkar işin içinden.
0
eeb
(04.10.17)
fazla ki ne fazla. öyle bir şey denir mi yahu? iyi yapmış patron bence.
0
goodman
(04.10.17)
6 aydan uzun süredir çalışıyorsa işe iade davası açsın.

yalnız arkadaşın daha iş hayatının dinamiklerini bilmiyor patrona gider saçma olmuş,ik varsa mail atar sorarsın neden böyle diye.
0
prezarlatif
(04.10.17)
İş arkadaşınızın alacağı ile ilgili bilgi istemesi haklı, kullandığı amatörce ve tehditkar üslüp konusunda haksız.

Patron parayı tam olarak ödemeli. Bundan sonra çalışmak isteyip istemeyeceği ise kendi kararı.
0
otonomo
(04.10.17)
arkadasin cok tezcanli davranmis ve cezasini cekiyor maalesef. patron hakli demek istemezdim ama hakli gibi.
0
baldur2
(04.10.17)
Patron hakli diyen adamlar var şaka gibi. Hukuki haklarini kullanmak ne zamandan beri tehdit içeriyor. Zaten tehdit olsa hukuki hak olmaz. Insanlarin konusacak kadar akla sahip olmamalari benim bu dunyadaki cezam sanirim. Uslup hatasiymis da patron isten atmis hakliymis. Bu patronlar sizr yaptığınız is karsiligi para veriyor baska bir meseleden dolayi degil. Sonra bu insanlar dert yanacaklar "x kişisi yalakalik yapti benim hakkim olan y'yi aldi diye" beter olun.

Asabim bozuldu.

Arkadaşiniz hakli uslup dogru yanlis bunun üzerine konusulabilir ancak ne olursa olsun sonuc isten cikarilma olmamaliydi. Oyle adamlarin şirketinde calisilmaz zaten kurtulmus tazminatini da alip keyfine baksin bi' süre. Insallah daha güzel ve gercekten profesyonel insanlarin yönettiği bir is bulur.

Mahkemeye verip ise geri dönebilir ama bu firmada durmaya yahut boyle bir adamla inatlasmaya gerek yok, tazminat icin bu "patron"a teşekkür edip yalamalariyla mutluluklar dileyip önüne baksin.
0
mete kudur
(04.10.17)
Ben de hey corc'a katılıyorum. Böyle bir rest ilk mailden çekilmez. Borcunu eksik yatıran arkadaşınıza seni avukata veririm diye yazılı mail mi atarsınız yoksa arayıp hayrola abi bi yanlışlık bi sıkıntı mı var mı dersiniz? Böyle usluba sahip biri ilk fırsatta seni tokatlamak için fırsat arıyorum mesajı verir, bunu da kimse istemez etrafında.
0
roket adam
(04.10.17)
"şimdi işverenin maaşı düşürme gibi bir hakkı yok zaten diye biliyorum."

Adamın maaşı düşürdüğünü nereden çıkarttınız? Haberi bile yok belli ki.

"peki arkadaşın da direkt hukuki yola başvuracağım demesi fazla mı?"

Bence fazla.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(04.10.17)
arkadasin biraz suursuzmus gibi duruyor. maas eksik yatinca dogrudan patrona mail atmak cok cahilce ve afedersiniz ama salakca bir hareket. gerci maildeki uslubunu bilmiyoruz. isini nasil yaptigini da bilmiyoruz. is yerindeki hal ve hareketlerini bilmiyoruz vs. ama her ne olursa olsun, bir anlamda arkadasin icin iyi olacak. bir maille calisaninin isine son verebilecegini dusunen egoist bir patronun sirketinde kolelik etmektense gitsin kendine kurumsal bir sirket bulsun. ama once hakkini arasin. cunku patrona maasim neden eksik maili atmak isten cikarma sebebi degildir.
0
jimicik
(04.10.17)
maaşları patron mu yatırıyormuş da patrona mail atmış acaba? arkadaşın harbi malmış kusura bakma. üstüne de hukuki yollara başvuracağım diyerek ileri gitmiş. arkadaşına sor bakalım o maili koç holding çalışanı olsa ali koç'a mı atacakmış?

ben olsam o anda güvenliği gönderip dışarı attırırdım.
0
naksidil
(04.10.17)
Böyle ergen ergen hareketler yaparsan çıkışını ister tabii patron. İyi yapmış. Arkadaşızın bunu sorugulamasında bir problem yok tabii ki, her türlü hakkıdır; ama beraber çalıştığınız insanlara karşı onları sevmesiniz bile saygılı olmalısınız. işi hemen emek sömürücü patron muhabbetine getirmek saçmalık ve konuyla alakası yok. Kendisine ders olur bir daha nasıl davranması gerektiğini bilir artık.
0
synesthesia
(04.10.17)
çalışılan işyerinde kişi sayısı 30un üstünde değilse iş güvencesi yoktur, işe iade davası açamazsınız. yukardakiler atıp tutmuş da adama bilip bilmeden gaz vermeyin.
0
benaslinda
(04.10.17)
arkadaşın baştan aşağı haksız.
0
basond
(04.10.17)
Ben de kovardim. Geçmiş olsun.
0
rusyalı kozmonot
(04.10.17)
(6)

uzaylı dizi

yetkili birine benzeyen abi
uzaylıların dünyalıları kontrol ettiği dizi hangisiydi?
uzaylıların dünyalıları kontrol ettiği dizi hangisiydi?
0
yetkili birine benzeyen abi
(04.10.17)
Doctor who bunu bölümlerinden biri olabilir mi?
0
mezarkabul
(04.10.17)
Kasaba görünmez bir küreyle çevriliyordu onu mu diyorsun?
0
cemiyetin ünlü siması
(04.10.17)
falling skies'da da benzer bir konu var.
0
typhoon r
(04.10.17)
yok, hiçbiri değil. tamamen bunun üzerine bir dizi.
0
🌸yetkili birine benzeyen abi
(04.10.17)
battlestar galactica mı?
0
nothing in my way
(04.10.17)
no
0
🌸yetkili birine benzeyen abi
(05.10.17)
(1)

sadece mail host etmek amaçlı hosting şirketi

kibritsuyu
com.tr uzantılı dns'im var. web sayfası istemiyorum. sadece 4-5 tane mail adresini host edebilmek için hosting şirketi arıyorum. ücretsiz veya fazla pahalı olmayan ücretli bir şirket de olabilir.teknik bilgim yok. mx kaydından bilmemneden anlamam. ben dns'i yönlendiricem, onlar çalışacak. şu anda üc
com.tr uzantılı dns'im var. web sayfası istemiyorum. sadece 4-5 tane mail adresini host edebilmek için hosting şirketi arıyorum. ücretsiz veya fazla pahalı olmayan ücretli bir şirket de olabilir.

teknik bilgim yok. mx kaydından bilmemneden anlamam. ben dns'i yönlendiricem, onlar çalışacak. şu anda ücretsiz olarak yandex kurumsal mail kullanıyorum ama çok da içime sinmiyor. çünkü yandex ilk kullanmaya başladığımda bana kazık attı (bkz: #42169667), şu anda sırf mecburiyetten, hazır çalışıyorken yine aynı şeyler başıma gelmesin diye kullanıyorum.
0
kibritsuyu
(04.10.17)
Bende ücretsiz barınabilir. Şimdilik bi' vds'im var. Ne zaman kapatırım bilmiyorum gerçi ama iletişimde kalabiliriz. Kapatsam da başka bir vds'e geçmem gerek çünkü.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(04.10.17)
(2)

Dyned programi (meb okulu icin) Ogretmen arkadaslar da bakabilir.

noeldayın
Arkadaslar bu programi bilip de kullanan var mi? Sisteme ogretmenleri nasil entegre ediyoruz? Bir de eba uzerinden calismiyor? Nasil yapabilirim?
Arkadaslar bu programi bilip de kullanan var mi? Sisteme ogretmenleri nasil entegre ediyoruz? Bir de eba uzerinden calismiyor? Nasil yapabilirim?
0
noeldayın
(04.10.17)
en son kalktı diye duymuştum ben onu. İl temsilcisi falan olur onunla iletişime geçin bence. Bir de bazı illerin memleri döküman hazırlamış adım adım anlatan

mersin.meb.gov.tr
0
nickfury
(04.10.17)
dynedkayityonetimisistemi.meb.gov.tr
öğretmen eklemeyi bilmiyorum ama öğrenci eklemek için bu sistem var. sınıf ve öğretmen eklemek için de kullanılıyor.
0
burya
(04.10.17)
(5)

çamaşır makinesi kireç çözücü tablet

rajaz
3-4 ayda bir atıyoruz sanırım bunu makineye boş çalıştırıp.nedir bunun kullanım talimatı?hangi markayı tavsiye edersiniz?
3-4 ayda bir atıyoruz sanırım bunu makineye boş çalıştırıp.

nedir bunun kullanım talimatı?

hangi markayı tavsiye edersiniz?
0
rajaz
(04.10.17)
bosch'un internet sitesinde satılan var. servis onu tavsiye etti onu kullandık. makinenin içine boşaltıp kazan temizleme programında çalıştırdık. yoksa pamuklu programa koyuluyordu galiba. kutunun üzerinde yazıyor zaten. en uzun program olacak.
www.siemens-home.bsh-group.com
0
sutlu nescafe
(04.10.17)
calgon'un ürünleri nasıldır acaba?

www.hepsiburada.com

mesela?
0
🌸rajaz
(04.10.17)
calgon'unki her çamaşırda kullanılıyor. 3-4 ayda bir değil. bu arada servis her yıkamada calgon yerine 6 ayda bir linkini verdiğim tozdan alıp kullanın dedi.
0
sutlu nescafe
(04.10.17)
başka alternatifi olan var mı peki? :)
0
🌸rajaz
(04.10.17)
Sirke kullan. Deterjan yerine sirke koy ve çalıştır. İşini görecektir
0
Restclean
(04.10.17)
(5)

İstanbul fatih cerrahpaşa civarı

son intraket bukucu
Merhaba. İstanbul’da yaşayacağım ve ilk defa gideceğim. Cerrahpaşa civarında eşyalı veya boş kiralık ev arıyorum. Kiralar hakkında da bilgi verebilirsiniz hiç bilmiyorum çünkü.
Merhaba. İstanbul’da yaşayacağım ve ilk defa gideceğim. Cerrahpaşa civarında eşyalı veya boş kiralık ev arıyorum. Kiralar hakkında da bilgi verebilirsiniz hiç bilmiyorum çünkü.
0
son intraket bukucu
(04.10.17)
arap/suriyeli/iranlo/ıraklı çok var oralarda. 1200-1300ün altına bulabileceğini zannetmiyorum. bulduklarında ufak olabilir.
0
sutlu nescafe
(04.10.17)
1000 liradan 1500'e dek çıkabilir, yeni olduğunuzu anlarlarsa daha fazlasına bile itelemeye çalışabilirler, evler genelde eskidir ancak lokasyon çok merkezidir,oldukça da canlıdır.kolaylıklar.
0
alobuyrunbenlutfiyefidillioglu
(04.10.17)
Mahalle, semt olarak nereleri önerirsiniz çok karışık olmayan, daha nezih bir yer özellikle.
0
🌸son intraket bukucu
(04.10.17)
o civarda nezih bi yer zor. ama merter'de sitede yasamayi dusunebilirsiniz. bakirkoy de muhit olarak iyidir. buralarin kiralarini bilmiyorum gerci. ya da butceyi arttirip besiktas, levent taraflarina bakabilirsiniz. ama kimse yuzde yuz nezihligi garanti edemez istanbul'da artik. ortaligi coh garistirdilar.
0
pide
(04.10.17)
burchak
(04.10.17)
(3)

DSLR Fotoğraf Makinası Tavsiye?

elektr10
Merhaba,Portfolio programım icin kabul aldim ve benden dslr makina almamı istiyorlar. Program iki sene sürecek ve fotoğraf/video cekimleri icin kullanılacak. Genelde reklam ağırlıklı cekimler olacak. Baştan söyliyeyim fotoğrafçılıkla ilgili teknik bilgim 0 (sıfır). Bana, bu Portfolio programı sayesi
Merhaba,

Portfolio programım icin kabul aldim ve benden dslr makina almamı istiyorlar. Program iki sene sürecek ve fotoğraf/video cekimleri icin kullanılacak. Genelde reklam ağırlıklı cekimler olacak.

Baştan söyliyeyim fotoğrafçılıkla ilgili teknik bilgim 0 (sıfır). Bana, bu Portfolio programı sayesinde öğretecekler.

Hangi makinayı almam gerekiyor? Bu aletlerin fiyatları hakkında hiçbir fikrim yok ama bütçem maksimum 1500 tl.

Bu arada Polonya’da yasıyorum, program icin Almanya’ya gideceğim. Hangi ülkeden almak daha mantıklı olur? Türkiye’de de taksitle alma imkanı var...

Teşekkürler,

edit: bütçe 2500 tl'ye çıkartabilirim. 600 - 700 euro civarı
0
elektr10
(04.10.17)
fırsat varsa hong kong falan. tam neler çekilecek bilmiyorum ama canon 650D ve 50mm f1.8 (veya f1.4) yeterli olacaktır bir öğrenci için. sıfır alma gibi bir çaban yoksa ebay'den falan bak almanya'da mutlaka satan vardır. ikinci el alırken çekim (shutter) sayısının düşük olmasına dikkat et.
0
argent dawn
(04.10.17)
Tek başına 50mm çok yetersiz gelir deli olursun bir süre sonra (ha f1.8 olanı bile ucuz ve gayet kaliteli lens, 1.4ü zaten alamazsın o paraya)

600-650-700D serisinden birinin ikinci eli ve Tamron 17-50 f2.8 (titreşim engelleyici olmayan) lens tavsiye ediyorum. Belki ikisini beraber satanı da bulursunuz çok popüler kombolar bunlar. Yoksa sırf lens Türkiyede 1300 lira civarında.

Hangisinden almak mantıklı bilmiyorum, ama zaten sıfır alamayacak gibi görünüyorsunuz o yüzden ebay'in almanya sayfasına bir bakın bence.

Not: Canon 100D diye bir model çıkarmıştı küçücük ama içi 650d lerle aynıydı, ona da bir göz atın daha ucuz olabilir.
0
rodriguez2
(04.10.17)
almanya'^da daha ucuzdur. amazon.de üzerinden fiyat karşılaştırması yapabilirsin
0
burya
(04.10.17)
(1)

amerika vizesi?

Northern Mariner
amerika turist vizesi alacağım, kendi orjinal sitesinde sadece ds160 formu dışında evrak istemediği yazıyor. Ancak vize firmaları sitesinde antetli kağıda şirket izni, sgk giriş, bordro, banka hesabı vs gerekiyor diyor. Hangisi doğrudur?Yakın zamanda alan var mı? Teşekkürler.
amerika turist vizesi alacağım, kendi orjinal sitesinde sadece ds160 formu dışında evrak istemediği yazıyor. Ancak vize firmaları sitesinde antetli kağıda şirket izni, sgk giriş, bordro, banka hesabı vs gerekiyor diyor.

Hangisi doğrudur?

Yakın zamanda alan var mı? Teşekkürler.
0
Northern Mariner
(04.10.17)
o evrakları da götürün. % 90 bakmayacaklardır ancak olur ds o an görmek ister iee yanınızda bulunsun önlme olarak yani
0
habula
(04.10.17)
(6)

Macbook alırken logic final cut gibi programlar alınmalı mı?

churchill
Selamlar,Macbook alırken iş için gerekli logic, final cut office programlı için neredeyse standart bir laptop parası istiyor?Bunları apple'dan satın mı almayı tercih edersiniz yoksa bir yerden ücretsiz indirilebiliyor?Avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Selamlar,

Macbook alırken iş için gerekli logic, final cut office programlı için neredeyse standart bir laptop parası istiyor?

Bunları apple'dan satın mı almayı tercih edersiniz yoksa bir yerden ücretsiz indirilebiliyor?

Avantajları ve dezavantajları nelerdir?
0
churchill
(04.10.17)
torrent ile indirilebiliyor, avantajı bedava olması, dezavantajı yasa dışı olması
0
Northern Mariner
(04.10.17)
Numbers, Pages, Keynote zaten ücretsiz. Bunlar Excel, Word, Powerpoint muadilleri. Final cut, Logic vs illegal yollarla da edinilebilir, çalışmasında falan bir problem olmuyormuş bir arkadaşın dediğine göre. :)
0
10032007
(04.10.17)
Ben satın alırdım.

Satın alınca cebinizden para çıkması dezavantajı var. Yalnız profesyonel olarak kullanıyorsanız bunu bir yatırım olarak görmelisiniz.

Bunun dışında Logic Pro ve Final Cut'ın, Garageband ve iMovie gibi kullanışlı ve ücretsiz muadilleri de var. Eğer profesyonel değilseniz bunlar da işinizi rahatlıkla görür.

Ofis programları için de ücretsiz alternatifleriniz var.
0
idexo
(04.10.17)
Şu açıdan soruyorum, lisanslı değil de illegal kullandığınızda programların tüm özelliklerine, güncellemelerine erişebiliyor muyuz? Yoksa kısıtlı bir kullanım dolayısıyla böyle bir dezavantajı var mı
0
🌸churchill
(04.10.17)
dezavantaj olarak güncellemeleri manuel yapman gerekir.
0
nocturness
(04.10.17)
office için gittigidiyor, ebay.de gibi sitelerde çok daha ucuza satılan lisanslar var.
0
babilbaligi
(04.10.17)
(2)

laptop fan sesi

invicta
selam genşler benimkinden çıkan ses çamaşır makinesini andırmaya başladı son iki gündür. resmen gır gır gır gır diye ses geliyor. laptop açıldıktan bi yarım saat sonra başlayan bu sesin sebebi ne ola ki?
selam genşler benimkinden çıkan ses çamaşır makinesini andırmaya başladı son iki gündür. resmen gır gır gır gır diye ses geliyor. laptop açıldıktan bi yarım saat sonra başlayan bu sesin sebebi ne ola ki?
0
invicta
(04.10.17)
Toz, toprak. Temizlemek Lazım gibi.
0
secrexv2
(04.10.17)
yerinden oynamış olabilir azcık, bi temizleyebiliyorsan temizle yoksa ver birine temizlesin. temizlerken kontrol de edilir hem
0
phoenixbird
(04.10.17)
(1)

Kazdağları'nda trekking

peggy
Önümüzdeki hafta sonu Kazdağları'nda olacağız. Gitmişken trekking yapmak istiyoruz. Bölgeyi iyi bilmediğimizden bir grup ile gitmemiz lazım. O taraflarda yürüyüşler düzenleyen grup var mı bildiğiniz?
Önümüzdeki hafta sonu Kazdağları'nda olacağız. Gitmişken trekking yapmak istiyoruz. Bölgeyi iyi bilmediğimizden bir grup ile gitmemiz lazım. O taraflarda yürüyüşler düzenleyen grup var mı bildiğiniz?
0
peggy
(04.10.17)
Yanlış yönlendirmek istemem ama oraya rehber ile çıkılıyor galiba. Oraya yakın bir köyde yaşıyorum. Turizm bürosu var oraya telefon açıp öğrenebilirsiniz belki.
0
geçerkenugradım
(04.10.17)
(1)

Beyaz/bej spor ayakkabısı temizliği

söylemez
Spor ayakkabımın yer yer süet kısımları var. Nasıl ve ne ile temizleyebilirim?Nemli bezle çok kötü oldu süet kısımları yıprandı resmen :(teşekkürler
Spor ayakkabımın yer yer süet kısımları var. Nasıl ve ne ile temizleyebilirim?Nemli bezle çok kötü oldu süet kısımları yıprandı resmen :(

teşekkürler
0
söylemez
(04.10.17)
Süetler için özel sıvı ve fırça var. Ayakkabı boyacılarında bulabilirsiniz.
0
nopnog
(04.10.17)
(1)

Istranca dağlarının topografik haritası elinde olan var mı?

utkumon
sb.
sb.
0
utkumon
(04.10.17)
dijital olarak var paylaşamam ama sorun varsa cevaplayabilirim.
0
argent dawn
(04.10.17)
(1)

Adını hatırlamadığım bir anime

denizaya
Kısa bir anime idi... 12-16 bölüm arasıaşırı şiddet, kan ve çıplaklık içeriyordutek hatırldığım şey anadan doğma bir çıplak kız herkesi kılıçla mı yoksa düşünce gücü ile mi hatırlamıyorum kesip kan fışkırtıyordu...o zamanlar çok sevmiştim bu animeyi, durduk yere aklım geldi tekrar izlemek istiyorum
Kısa bir anime idi... 12-16 bölüm arası

aşırı şiddet, kan ve çıplaklık içeriyordu

tek hatırldığım şey anadan doğma bir çıplak kız herkesi kılıçla mı yoksa düşünce gücü ile mi hatırlamıyorum kesip kan fışkırtıyordu...

o zamanlar çok sevmiştim bu animeyi, durduk yere aklım geldi tekrar izlemek istiyorum birisi hatırlarsa.
0
denizaya
(04.10.17)
@aynen bu..teşekkürler^^
0
🌸denizaya
(04.10.17)
(2)

iphone se kullananlar

nemo problemo
i6 var ama farklı bir modele geçmek istiyorum. amerikadan getireceğim. iphone se 350 dolar, iphone 6s 450 dolar. sizce hangisini getirtmeli? ikisi arasında çok fark var mı? i6 kullanan biri se'ye geçiş yapınca çok garipsiyor mu? ne tavsiye edersiniz?
i6 var ama farklı bir modele geçmek istiyorum. amerikadan getireceğim. iphone se 350 dolar, iphone 6s 450 dolar. sizce hangisini getirtmeli? ikisi arasında çok fark var mı? i6 kullanan biri se'ye geçiş yapınca çok garipsiyor mu? ne tavsiye edersiniz?
0
nemo problemo
(04.10.17)
iphone se'nin işlemcisi biraz daha iyi. Ama bu iki telefonu hemen hemen spec olarak aynı hızda-kalitede cihazlar kabul edebilirsin.
Aslında aradaki fark şu büyük ekranlı telefon isteyip istememen.
Benim için se yi tek elimle kullanabilmek büyük rahatlık o yüzden se kullanıyorum. se 2 çıkınca da gidip alacam direk.
Dediğim gibi tamamen büyük ekran mı küçük ekran mı istiyorsun fark o bence.

kiyas.la
0
nuevo
(04.10.17)
6s ile SE donanımı neredeyse aynı. 3D touch yok falan temel olarak. Ancak i6 kullandıktan sonra SE'nin ekranı çok küçük gelecektir. bence apple store'a git biraz kullan, internete falan gir. küçük ekran kötü gelmezse SE alabilirsin. Sonuçta 350 TL daha ucuz. bu bu fiyatlara %10 kadar vergiyi de eklemen lazım. bu fiyatlar vergisiz fiyatları.
0
himmet dayi
(04.10.17)
(3)

Sulcid hakkinda

lcha
Duyurunun doktorlari...Dun acilden gittigimde doktor sulcid yazdi. Bugun isyeri hekimime ilaci yazmasini rica ettim. “Ben onu hayatta yazmam sorumlulugunu da almam” dedi. Diger doktorun yazdigi receteyi gosterdim hani “bana bi sulcid cek” demedim.Internette fix yan etkiler goruyorum. Doktor neden bo
Duyurunun doktorlari...

Dun acilden gittigimde doktor sulcid yazdi. Bugun isyeri hekimime ilaci yazmasini rica ettim. “Ben onu hayatta yazmam sorumlulugunu da almam” dedi. Diger doktorun yazdigi receteyi gosterdim hani “bana bi sulcid cek” demedim.

Internette fix yan etkiler goruyorum. Doktor neden boyle dedi emin olamadim. Baska bi doktora gidip komple bastan tahlil vs islerine mi girsem diyorum.

Bilgisi ya da fikri olan varsa yonlendirebilir mi?
0
lcha
(04.10.17)
kimse kimsenin recetesinin sorumlulugunu almak zorunda degil. sulcidi ben de sevmem cok ishal yapiyor hastalarda. ama oyle ölümcül yan etkileri de yok yani. benim anlamadigim niye acil doktorunun recetesini tekrar isyeri hekimi yaziyor. direk gidin eczaneden alin?
0
fayfim
(04.10.17)
@Trollziya sizin ki yine iyiymiş.
bizimki apandist sorunu ile gidende da dahil herşeyi strese bağlıyor :)
su iç geçer modunda.
arkadaş zor yetişti hastaneye
0
€xpolerer
(04.10.17)
@fayfim : çünkü anlaşması olmayan bir hastaneye gittim bir an önce görünmek için. Bolca bi miktar para bayıldım. Sonra ilaçlarımı almak için eczaneye gidince anlaşması yok o nedenle full ücreti ödemeniz lazım dediler. Ben de "la giren girdi bi de bu girmesin" dedim. Mecburen işyri hekiminden istedim. Sağolsun bi faydası dokunmadı.
0
🌸lcha
(04.10.17)
(3)

halk tv izlemek

kibritsuyu
arkadaşlar yeni evimizde merkezi uydu varmış. bir uydu cahili olarak daha önce de sormuştum nasıl kullanılıyor diye. televizyonda da dahili uydu alıcısı var. şimdi kablo aldım, duvardaki uydu prizinden televizyona bağladım. buradan, türksat sitesinden ve birkaç forumdan öğrendiğim kadarıyla frekans
arkadaşlar yeni evimizde merkezi uydu varmış. bir uydu cahili olarak daha önce de sormuştum nasıl kullanılıyor diye. televizyonda da dahili uydu alıcısı var. şimdi kablo aldım, duvardaki uydu prizinden televizyona bağladım. buradan, türksat sitesinden ve birkaç forumdan öğrendiğim kadarıyla frekans girip arama yaptım falan, 600 küsur kanal buldu. ulusal bütün kanallar var ama halk tv yok. halk tv'nin sitesindeki frekansları giriyorum (zaten türksat sitesinde yazan da o paket frekansı), yazıyorum, hepsi çıkıyor, halk tv çıkmıyor.

show max diye bir kanal da varmış mesela, nedir ne değildir bilmem ama o da yok. izlemeye değer olduğundan değil, niye yok onu anlamıyorum. aynı uydu, aynı frekans, hepsi var bunlar yok.

nasıl yapacağız?

bu arada televizyon da 2011 model bir samsung smart tv.
0
kibritsuyu
(04.10.17)
manuel olarak halk tv'yi aradınız mı? halk tv'nin frekansları falan?
0
blue eyes white dragon
(04.10.17)
halk tv'nin sitesinde yazan frekansları manuel arama yerine girip aratınca bütün türksat kanallarını buluyor, içinde halk tv yok.
0
🌸kibritsuyu
(04.10.17)
Batı'da olduğu için bulmuyor olabilir. Ben de denedim bulamadı.
0
teknikekip
(04.10.17)
(2)

swissotel chalet tarzı mekan arayışı

allaccess
chalet tarzı başka bir yer biliyor musunuz istanbulda, rahat konumdahttps://www.google.com.tr/search?q=swissotel+chalet&client=safari&rls=en&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj8-IPRw9bWAhVFBsAKHaalCGkQ_AUICygC&biw=1154&bih=687
chalet tarzı başka bir yer biliyor musunuz istanbulda, rahat konumda
www.google.com.tr
0
allaccess
(04.10.17)
oha çok güzelmiş. fotoğrafıyla bile romantikleştim. ben bilmiyom.
0
otonomo
(04.10.17)
valla ne güzelmiş ya kapanmış mı burası tüh kaçırdık
0
nıç
(04.10.17)
(2)

Barselonada son durum?

Aman Sen de
Sevgili duyuru insanları, umarım aranızda barselonada yaşayan ya da orada yaşayan tanıdığı olanlar vardır. sevdiğim iki arkadaşımın bu hafta sonu için planlı bir seyahati var, ortam nasıl, duruldu mu biraz? siz olsanız gider miydiniz? (ben giderdim o kesin de:)
Sevgili duyuru insanları, umarım aranızda barselonada yaşayan ya da orada yaşayan tanıdığı olanlar vardır.
sevdiğim iki arkadaşımın bu hafta sonu için planlı bir seyahati var, ortam nasıl, duruldu mu biraz? siz olsanız gider miydiniz? (ben giderdim o kesin de:)
0
Aman Sen de
(04.10.17)
Sıkıntı olmaz turist için.
Grev var bazı iş yerlerinde ama günlük hayatı etkileyecek düzeyde değil.
0
cakabo
(04.10.17)
getyourguide gibi sitelerde hala free city tour icin bilet satiyolarsa sikinti yok demektir. ama eglence/ turistik aktiviteler iptalse gitmemekte yarar var. bosuna gitmis olurlar yani
0
seljax
(04.10.17)
(1)

Türk Telekom Fiber

ManikD
Merhabalar Efenim,Şimdi TT fiber internet vardı. Bunu başka bir eve taşıdık. Yeni evde açılışı geldiler yaptılar sağolsunlar. Yeni fiber modemi bağladılar. Sonra dedik eee bizde vardı modem. E abi onu teslim etmeniz gerekiyordu. Her aç kapada yeni modem geliyor dedi, teslim etmezseniz cezası var ded
Merhabalar Efenim,

Şimdi TT fiber internet vardı. Bunu başka bir eve taşıdık. Yeni evde açılışı geldiler yaptılar sağolsunlar. Yeni fiber modemi bağladılar. Sonra dedik eee bizde vardı modem. E abi onu teslim etmeniz gerekiyordu. Her aç kapada yeni modem geliyor dedi, teslim etmezseniz cezası var dedi

şimdi biz bu modemi nereye teslim etmemiz gerek. arkadaş müdürlüklere dedi. bayii olmuyor mu?
İlla hat sahibi mi devretmeli? Ev arkadaşı devretse olmaz mı?
Kaç güne teslim etmeliyiz, ne zaman ceza çıkar?

var mı bu süreçle ilgili bilgisi olan bir el atın hadi.
0
ManikD
(04.10.17)
en yakın müdürlüğe git bence en doğru bilgiyi verir.
0
hitsumo
(04.10.17)
(7)

Almanca Kurs

pisiklet
B1 seviyesinde olan ergen oğluma İstanbul Kadıköy yakasında Almanca kursu arıyorum. Goethe-Institut nasıldır? Farklı bir alternatifimiz var mı acaba? Teşekkürler, p.
B1 seviyesinde olan ergen oğluma İstanbul Kadıköy yakasında Almanca kursu arıyorum. Goethe-Institut nasıldır? Farklı bir alternatifimiz var mı acaba? Teşekkürler, p.
0
pisiklet
(04.10.17)
sonunda bi diplomasi olsun istiyosaniz zaten goethe en dogru ve tek tercih.
0
isvicre rakisi
(04.10.17)
goethe'de b2 seviyesi öğrenmiş biri olarak gözü kapalı goethe derim.
0
cedex
(04.10.17)
Kubilay Yalcin'in sinifina da duserse tadindan yenmez.
0
japon askeri
(04.10.17)
moda'da goethe vardı bir ara arkadaşım gidiyordu çok memnundu.
0
vedatchilipeppers
(04.10.17)
Goethe iyidir ama pahalidir. yine de sartlar uygunsa b1 b2 seviyesine Goethe derim ben.
0
fayfim
(04.10.17)
cocugun ögrenme sekli uygunsa kesinlikle özel ders.

daha verimli, daha efektif ve eksik oldugu yerlerde kendini daha fazla gelistirebilir.

zaten isterse goethede sinava girip sprachdiplom alabilir her zaman.
0
kurnaz
(04.10.17)
@konusma

alman ya da avusturyali erasmus ögrencisini cüzi miktara ayarlamak harika bir fikirmis.

benim tanidigim hic bir alman ya da avusturyali saati 20 eurodan asagi ders vermez. hele haftada 2-3 gün gününden zaman ayirip hic vermez.
0
kurnaz
(04.10.17)
(1)

7 ekim 2017 çirkin profil fotoğrafı kullanma şenliği

matrix
facebook'ta gördüm. ilginç mottolu bir etkinliğe benziyor. https://www.facebook.com/events/281159532380984/etkinlikten alıntı açıklama;egoyu tokatlama yolunda şöyle bir hodri meydan etkinliği yapalım mı?şöyle ki; sosyal medyada çoğumuzun profil fotoları olsun, instagram'da vs paylaştıkları olsun gen
facebook'ta gördüm. ilginç mottolu bir etkinliğe benziyor.

www.facebook.com

etkinlikten alıntı açıklama;

egoyu tokatlama yolunda şöyle bir hodri meydan etkinliği yapalım mı?

şöyle ki; sosyal medyada çoğumuzun profil fotoları olsun, instagram'da vs paylaştıkları olsun genellikle "çok güzel" anlara aitler. haliyle çok da gerçekçi değiller bütünsellik anlamında. yani eksikler. sadece "bir anı" simgeliyorlar. ve bunun da ana nedenlerinden birisi egolarımız malum. egomuz vitrinciliği önemsiyor. herkes tarafından güzel bulunmak istiyor...

gelin 7 ekim 2017 tarihinde çirkin olduğunu düşündüğümüz bir fotoğrafımızı profillerimize yerleştirelim. bunun yapılabileceğini gösterelim. bir tek gün bile olsa özgüvenli, umursamaz insanlarla böyle bir toplu eylem yaşayalım. çirkin görünelim, egomuzu tokatlayalım ve bir güzellik yaratmış/yaşatmış olalım. :)

(ben hiç çirkin çıkmıyorum diye hile yapmak yok. :p yüzünüzü buruşturup bir foto çekebilirsiniz.)
0
matrix
(04.10.17)
gereksiz.
0
Apocalypse
(04.10.17)
(3)

Makale aranıyor

unstabledotpy
Ekşi sözlük üyesi olmadığım için makale aranıyor başlığına yazamadım. Birisi benim yerime yazabilirse ya da birileri buradan görüp makaleyi bulabilirse çok sevinirim. Eposta adresim: [email protected]: Random Leslie matrices in population dynamics, Manuel O., Cáceres-Saez, Journal of Mathemat
Ekşi sözlük üyesi olmadığım için makale aranıyor başlığına yazamadım. Birisi benim yerime yazabilirse ya da birileri buradan görüp makaleyi bulabilirse çok sevinirim. Eposta adresim: [email protected]

Makale: Random Leslie matrices in population dynamics, Manuel O., Cáceres-Saez, Journal of Mathematical Biology, September 2011, Volume 63, Issue 3, pp 519–556

Link: link.springer.com
0
unstabledotpy
(04.10.17)
@cosmicstring makaleyi gönderdi, herkese çok teşekkürler.
0
🌸unstabledotpy
(04.10.17)
lifeframe
(04.10.17)
@lifeframe, sci-hub'ı biliyorum, kullandığım internet bağlantısında engelli olduğu için erişme imkanım yok.
0
🌸unstabledotpy
(04.10.17)
(2)

gmail takvim

ornitorenk
Merhaba. Ofis olarak gmail takvim kullanıyoruz, herkes bu ay hangi duruşmalar var görebiliyor, duruşma yaklaşınca da telefonumuza uyarı düşüyor. Ancak istediğimiz şey, sekreter takvime yeni bir duruşma eklediğinde, yeni bir etkinlik eklendiğine dair telefonumuza uyarı gelmesi. Gmail'den önce icloud
Merhaba. Ofis olarak gmail takvim kullanıyoruz, herkes bu ay hangi duruşmalar var görebiliyor, duruşma yaklaşınca da telefonumuza uyarı düşüyor. Ancak istediğimiz şey, sekreter takvime yeni bir duruşma eklediğinde, yeni bir etkinlik eklendiğine dair telefonumuza uyarı gelmesi. Gmail'den önce icloud takvim kullanılıyordu ve onda uyarı düşüyordu. Gmail'de böyle bir şey mümkün mü acaba?
0
ornitorenk
(04.10.17)
şu şekilde oluyor sanırım ama tek başınıza yapmanız biraz zor teknik destek almanız gerekebilir.

developers.google.com
0
argent dawn
(04.10.17)
Etkinlik oluşturulan sayfada "davetliler" yerine herkesi eklesin. O kişilere mail gidiyor.
0
teknikekip
(04.10.17)
(1)

Anadolu yakasında ev arkadaşı arayan

kontrol kalemi
Anadolu yakasında Kadıköy civarında veya Kadıköy'e ulaşımı kolay olan semtlerde ev arkadaşı arayan buradan veya sözlük üzerinden bana ulaşabilir. kısaca bilgi vereyim; erkek/24/mühendis olarak anadolu yakasında özel bir firmada çalışıyorum; detayları buluşup konuşuruz.sözlük dışı iletişim: kontrolka
Anadolu yakasında Kadıköy civarında veya Kadıköy'e ulaşımı kolay olan semtlerde ev arkadaşı arayan buradan veya sözlük üzerinden bana ulaşabilir. kısaca bilgi vereyim; erkek/24/mühendis olarak anadolu yakasında özel bir firmada çalışıyorum; detayları buluşup konuşuruz.

sözlük dışı iletişim: [email protected]
0
kontrol kalemi
(04.10.17)
İlan günceldir. İlgilenenler iletişime geçebilir.
0
🌸kontrol kalemi
(11.10.17)
(13)

1000 TL ye kadar telefon tavsiye

sifirdokuzucuolanvarmi
Arkadaşlar sıfır ya da 2.el temiz 1000 liraya kadar telefon bakıyorum. Teknolojiyle benden daha haşir neşir olan arkadaşlar fiyat performans açısından önerebileceğiniz sıkıntısız az uygun bi telefon var mı? xiaomi olur, huawei olur, samsung olur vs vs
Arkadaşlar sıfır ya da 2.el temiz 1000 liraya kadar telefon bakıyorum. Teknolojiyle benden daha haşir neşir olan arkadaşlar fiyat performans açısından önerebileceğiniz sıkıntısız az uygun bi telefon var mı? xiaomi olur, huawei olur, samsung olur vs vs
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
2. el iphone 6
0
freetakilir
(04.10.17)
bu iphone un diğer telefonlardan farkı ne herkes öneriyor?
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
Hızlı telefon. Uzun süre gidiyor. Bende 5 var hala çalışıyor. Fiyatı çok düşmüyor. Tasarım harikası. Say say bitmez. Alırsın bide jailbreak yaparsın deli telefon olur.
0
freetakilir
(04.10.17)
Xiaomi'nin güzel telefonları var. Tam f/p ürünleri, modellerine bakmanın tavsiye ederim. Kafana yatanı alırsın.
0
uyuya kalip kavimler gocunu kaciran adam
(04.10.17)
motorola g4 plus - kullanıyorum çok memnunum
general mobile gm6 - g4 plus yerine alsa mıydım diye düşündüğüm telefon da buydu
0
olkol
(04.10.17)
huawei öneren yok mu p9 lite
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
iphone 5s belki biraz daha zorlayarak iphone 6
0
lifeframe
(04.10.17)
huawei'ye kefilim, raad ol.
0
prompter
(04.10.17)
general mobile gm5 plus.

sıfırı bin lira değil, mis gibi de telefon.
0
babilbaligi
(04.10.17)
xiaomi mi5
xiaomi redmi note 4
0
chaoslord
(04.10.17)
Casper V9
0
since1907
(04.10.17)
2.el sıkıntılı. Şu feto, bylock muhabbeti yüzünden. Cok tanıdık biri değilse alma derim.
0
secrexv2
(04.10.17)
hakkaten ben bu bylock olaylarını hiç düşünmedim
0
🌸sifirdokuzucuolanvarmi
(04.10.17)
(9)

Fare Zehiri Ne Zaman Öldürüyor

tum haklari saklidir
Maalesef odamda fare var. Dışarı cikip kaçması için çok zorladim ama kaçmıyor. Biraz fare zehirli yemlerden verdim, yerken de gördüm ama tahminen ne zaman ölür? Deneyimi olan var midir?
Maalesef odamda fare var. Dışarı cikip kaçması için çok zorladim ama kaçmıyor. Biraz fare zehirli yemlerden verdim, yerken de gördüm ama tahminen ne zaman ölür? Deneyimi olan var midir?
0
tum haklari saklidir
(04.10.17)
Zehirden ziyade kapan daha sağlıklı çözüm. Kapana sert bir peynir koyarsanız al kaş yapmasının önüne geçersiniz.
0
oligomer
(04.10.17)
Sert peynir onerilerim;
Parmesan
İzmir tulumu

Rafine zevkleri olan bir fareyse Gorgonzola
0
exlibris
(04.10.17)
Olmekten beter yapmak istiyosan yapiskanli kartonlar var, uzerine koy ekmek peynir, yapisip kaliyolar zavallilar. Hicbir sey yapmazsan bir gun sonra oluyorlar.
0
baldur2
(04.10.17)
Bir hafta cok uzun bir süre degil mi, bu nasil zehir
0
🌸tum haklari saklidir
(04.10.17)
kesinlikle yapıskan artı karton diyorum. en temizi.
0
baharat
(04.10.17)
Zehir yedikten sonra oldugu yeri bulmak sikinti +1

Yapiskanli karton mantikli.
0
kuehles blondes
(04.10.17)
fare zehiri hemen öldürmüyor. bunu bilerek böyle yapıyorlar. bu fareler tek başına dolaşmıyor pek. çok da şüpheciler. beraber yemek bulmaya çıktıklarında, biri yediği şey yüzünden diğerinin öldüğünü görürse bir daha yemiyor o şeyi. o yüzden geciktiriyorlar. su içtikçe fare, ölüm hızlanıyor diye biliyorum.

canice ama yapışkan daha hızlı çözer. zehirleyince arkadaşların dediği gibi ölüsünü bulmak zor. ama tek başına olmama ihtimali yüksek o arkadaşın.
0
windowsguvenlikduvari
(04.10.17)
Şunu yapmayı denesenize, çok basit:
www.youtube.com

Yapışkan kullanmayın ya, ben bir kere yapışkana yapışmış fare gördüm, travma oluşturdu bende. Fare kurtulmaya çalışırken ikiye ayrılmış ve ciyak ciyak bağırıyordu, çok korkunç, yıllar geçti ama hala en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorum maalesef:(
0
peggy
(04.10.17)
Yapiskan insanlik sucu, yapmayin.
0
yigitovic
(04.10.17)
(1)

Google maps'tan harita çıkartmak

utkumon
Bir bölgenin (90 km2) kuşbakışı 2 km yükseklikten haritasını google maps kullanarak çıkarmak istiyorum. 25 tane a4 kağıdı yapar sanırım, bu yüzden bölge bölge çıkaracağım. Öncelikle bu alanın görüntülerini alıp birleştirmenin bir yolu var mıdır? Sonra da bu görüntüyü 2'ye veya 4'e bölüp taşıyacağım,
Bir bölgenin (90 km2) kuşbakışı 2 km yükseklikten haritasını google maps kullanarak çıkarmak istiyorum. 25 tane a4 kağıdı yapar sanırım, bu yüzden bölge bölge çıkaracağım. Öncelikle bu alanın görüntülerini alıp birleştirmenin bir yolu var mıdır? Sonra da bu görüntüyü 2'ye veya 4'e bölüp taşıyacağım, katlama ve kullanım kolaylığı açısından. Bu 90 km2lik alanın 2 km yukarıdan görüntüsünü google maps ile nasıl bir bütün olarak alırım?
0
utkumon
(04.10.17)
(Bu anlattıklarım nasıl yapılıyor bilmiyorum ama bizim haritacılar böyle yapıyor.)

Sana öncelikle a0 kağıt çıkarabilen büyük yazıcılardan lazım. Öyle 25 tane kağıt falan çok uğraştırıcı olur.

Görüntüyü google mapsten almıyorsun googleın haritasını indiriyorsun sonra bunu mapinfo programı yardımıyla çağırıyorsun, önüne harita geliyor. Sonra çıkarmak istediğin yeri yaklaştırıp bu büyük yazıcıya gönderiyorsun.

www.youtube.com 4.26ya bak bahsettiğim şey bu.
0
freetakilir
(04.10.17)
(4)

fransadan viize alıp roma ya gitsek

habula
sorun olur mu girişte ya da çıkışta ? fransaya hiç girilmeyecek
sorun olur mu girişte ya da çıkışta ? fransaya hiç girilmeyecek
0
habula
(04.10.17)
Bir sey olmaz
0
baldur2
(04.10.17)
Shengen'in kuralları dahilinde yok diye biliyorum. Ama geçen hafta başka bir ülkeye gitmek için Fransa üzerinden başvurdum. Otel ve uçak rezervasyonuyla, ret aldım (Çalışan kişiyim 3 shengenim bir UK vizem vardı pasaportta). Alınmış uçak bileti görmek isteyeceklerdir. Önerim biletinizi alıp gideceğiniz yere başvurun.
0
kaset
(04.10.17)
ilk shengense riskli turistik vize alıyorsan da riskli. eğer davetiyen varsa buraya ucuz bilet buldum vs deyip geçiştirebilirsin. ancak şu ara sıkıntılı bir dönem kontroller sıkı.
0
mikahakkinen
(04.10.17)
5 yıllık Almanya vizesiyle, yaklaşık 3 yıldır Fransaya girip çıkıyorum. rahat 8-10 kere gitmişimdir. Kimse de sormadı şimdiye kadar.

Bu vizeyle Almanyaya hiç girmedim ayrıca
0
PoscheN
(04.10.17)
(4)

almanya vizesi

durgunfoton
konsolosluktan alabilir miyim?konsoloslukta vize ücretleri ne kadar?teşekkür ederim.
konsolosluktan alabilir miyim?
konsoloslukta vize ücretleri ne kadar?

teşekkür ederim.
0
durgunfoton
(04.10.17)
Konsolosluktan alabilirsiniz. Persembe gunuydu sanirim gidip randevu almaniz lazim degismediyse. Ama ne zamana veririler o sikinti.
0
c1b2k3
(04.10.17)
konsolosluk radarına girmek iyi değil bence 10 euro kar edicem diye uğraşmayın. aracı firma senden askeri evrakları alıyor konsolosluğa veriyor. konsolosluklardan başvurduğun da neden gittiğini detaylı sorgulayabiliyorlar. ben aracı firmadan kardeşim konsolosluktan başvurdu bana 3 aylık 30 gün dolaşım kardeşime sadece 10 gün dolaşım verdiler italya için.
0
mikahakkinen
(04.10.17)
*asgari evrak
0
fayfim
(04.10.17)
@fayfim italya benden banka imza sirküsünü isterken konsolosluktan başvuran kardeşimin 2 3 bankadan imza sirküsünü istedi ve hesabında para istedi ki benim hesabım eksideydi. böle gibi.
0
mikahakkinen
(04.10.17)
(7)

iyi hissetmek için ne yapar insan

muhterem nur
ne yaptıysam olmadı diyeceğim ama yapmak istediğim bir tek şey bile bulamadım.s.b.
ne yaptıysam olmadı diyeceğim ama yapmak istediğim bir tek şey bile bulamadım.

s.b.
0
muhterem nur
(04.10.17)
yapınca iyi hissedeceği şeyleri yapar. bu da genelde insanın sevdiği şeyler olur.
0
diffarentiationation
(04.10.17)
Ben moralim bozulduğu zaman aşama aşama iyiye gitmeye çalışıyorum, çoğu zaman başarılı oluyorum. Müzik dinlerim, biraz yürüyüş yaparım, vb.
0
hayirsiz
(04.10.17)
sizinkiler ne?
0
🌸muhterem nur
(04.10.17)
yat şimdi. en geç 7 gibi kalkıp sıcak poğaça falan alıp bi kahvaltı yap.
0
klar
(04.10.17)
Koşuya çıkın. Kafa dağınıklığina birebir :)
0
burchak
(04.10.17)
kafamı kurcalayan bir şeyler olduğunda bu videoyu açıyorum, mutlu etmiyor ama başka bir şeye odaklanmamı sağlıyor. kesmezse bill hicks'in diğer videolarını izleyebilirsin.

www.youtube.com
0
rahip janick
(04.10.17)
Hayvanlarla vakit geçirir. Hayatta en çok rahatlatan şeylerden biri bence.
0
ms brownstone
(04.10.17)
(7)

~atari oyunu

costgrande
Selam dostlar, bu nes gibi konsollarda oynanan bir futbol oyunu arıyorum. hatırlayabildiğim sadece ülke takımlarının seçildiği oyun başlamadan oyuncular sahaya dizilmeden bir para atışı yapıldığı sadece madeni para görünür coin toss yazar. Oyun içinde kaleci degaj yaparken çok yakın olursanız top ka
Selam dostlar, bu nes gibi konsollarda oynanan bir futbol oyunu arıyorum. hatırlayabildiğim sadece ülke takımlarının seçildiği oyun başlamadan oyuncular sahaya dizilmeden bir para atışı yapıldığı sadece madeni para görünür coin toss yazar. Oyun içinde kaleci degaj yaparken çok yakın olursanız top kalecinin ayağından çıkarken kafa vurabilirdiniz. Ve oyunun sadece ben de olan bir bug muydu bilmiyorum bazen oyun devam ederken coin toss yazısı ekranda takılı kalırdı.
0
costgrande
(04.10.17)
Super Goal 2 ?
0
eazy
(04.10.17)
Oyuncular yandan görünürdü ve yatarak müdahale yapıldığı zaman oyuncu kağıt gibi uzunlamasına yere serildi sadece degaj yapılırken ya da uzun oynandığı zaman kuş bakışı görüş olurdu
0
🌸costgrande
(04.10.17)
kick off 2 ?
0
saseskir
(04.10.17)
g.co
Belki?
0
atom karincanin torunu
(04.10.17)
kick off (git: www.google.com.tr
0
saseskir
(04.10.17)
Yok arkadaş sanki benim oyun dünya tarihinde hiç var olmamış gibi @hey corc versene borc'un paylaştığı videodan da önerilere bakarak iki oyun tarihi videosu daha izledim yok. Benim oynadığım oyunda skor altta mavi beyaz bir şeritte görünürdü ita 1 ger 1 gibi ve oyuncu gol attı mı normal oyun içi animasyondan farklı sevinir tribün önünde koşardı.
0
🌸costgrande
(04.10.17)
oyun bu nihayet bulabildim. www.youtube.com
0
🌸costgrande
(04.10.17)
(6)

ankarada boş koli alabilecek yer

kahverengi mont
bakkal, market haricinde çankaya'da nereler boş koli satıyor? koçtaş, ikea satıyor diye biliyorum fakat yarın çok kısıtlı bir zamanım ve bir sürü işim var. çankaya'da bulmam lazım.bahçeli, kızılay vs?
bakkal, market haricinde çankaya'da nereler boş koli satıyor? koçtaş, ikea satıyor diye biliyorum fakat yarın çok kısıtlı bir zamanım ve bir sürü işim var. çankaya'da bulmam lazım.

bahçeli, kızılay vs?
0
kahverengi mont
(04.10.17)
Büyüklüklerini hiç bilmiyorum ama, Emek 8. Cadde'ye inen bi sokakta (eski 72 olabilir) Moda Düğme isimli bi dükkan boş koli satıyor. Kullanılmış mı değil mi bilmiyorum.
0
yaren
(04.10.17)
Cepadaki bauhaus ta da var. Bir de üst katındaki carrefour da da bolca veriyorlar varsa.
0
primetime
(04.10.17)
365 avmde koctas satiyor.
0
nax
(04.10.17)
bahçelievler 61. sokakta modern çarşı diye temizlik malzemeleri satan bir yer var orada boy boy satılıyor.
0
theseachange
(04.10.17)
metro grossmarket kolileri bir kenara koyuyor. isteyen alıp kullanıyor.
0
babilbaligi
(04.10.17)
61. sokaktaki temizlik malzemeleri satan dükkandan aldım. teşekkürler herkese
0
🌸kahverengi mont
(04.10.17)
(4)

asamoah fener'e gelse

klar
iki hafta sonra gaassarayı yeniyoruz.devre arası asamoahı alıyoruz.nasıl plan?ya var ya bir fenerli olarak kendimi hiç fenerli hissetmiyorum 2 senedir. ffp'nin açılımı fenerin fenerliğini patlatıyoruz falan mı bu ne böyle?şaka bi yana bu adamı biz niye almıyoruz da galatasaray alıyor? 3-5 parası ne
iki hafta sonra gaassarayı yeniyoruz.
devre arası asamoahı alıyoruz.

nasıl plan?

ya var ya bir fenerli olarak kendimi hiç fenerli hissetmiyorum 2 senedir. ffp'nin açılımı fenerin fenerliğini patlatıyoruz falan mı bu ne böyle?

şaka bi yana bu adamı biz niye almıyoruz da galatasaray alıyor? 3-5 parası neyse ayarlasınlar hem sol beke rekabet gelsin hem de fener rekabette kendine gelsin.

şimdilik bu kadar. iyi geceler.
0
klar
(04.10.17)
"Bir barı açıyorum, iki Ayla'yla aramı düzeltiyorum, üç babamı da yanıma alıyorum. Olay bitmiştir”

(bkz: bilemiyorum altan)
0
Ufuk
(04.10.17)
Üç, babamı da yanıma alıyorum.

Fener'den bi' bok olmaz, üzgünüm.

Not: Alexküçükandonyadisspor
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(04.10.17)
Baska Adam mi yok dayiko. Baskalari almasin diye aldigimiz adamlar yuzunden bu hale geldik zaten.
0
baldur2
(04.10.17)
asamoah değil de ali koç gelsin artık fenere, alex de hoca yengeç dansı fora :)
0
redeath
(04.10.17)
(1)

Bizans kiliseleri ve kıble ile ilgili

bananastand
Gül cami yi bilen bilir, haliç ayakapı tarafında, bu caminin içine girdiğim zaman ilk dikkatimi çeken şey mihrabın ve kapının yönünün kıbleye yönelik oluşuydu. sebebini merak ettiğimden soruyorum, ilgilenen varsa. osmanlı kapıyı veya kilisenin altar kısmı olan son noktasını mihrap yaparken kıbleye n
Gül cami yi bilen bilir, haliç ayakapı tarafında, bu caminin içine girdiğim zaman ilk dikkatimi çeken şey mihrabın ve kapının yönünün kıbleye yönelik oluşuydu. sebebini merak ettiğimden soruyorum, ilgilenen varsa. osmanlı kapıyı veya kilisenin altar kısmı olan son noktasını mihrap yaparken kıbleye nasıl uydurmuş, şans eseri mi böyle yoksa? bunu sorarken aya sofyanın altar ile şuanki mihrap arasında çok ufak bir açı farkı olduğunu da belirteyim.
0
bananastand
(04.10.17)
Kudüs, İstanbul ve Mekke arasında çizilen bir hattın üzerinde yer alıyor. Belki onlar da zamanında Kudüs’e doğru inşa etmişlerdir.
0
catch the arrow
(04.10.17)
(7)

Karlar altındayken görmek istediğiniz şehirler var mı?

ms brownstone
Kışın bembeyazken ayrı güzel olan, karlar altındayken gezmesi ayrı zevk veren şehirleri merak ediyorum. Nereler var sizin için bu tanıma uyan? Hiç görmediğiniz ama kışın görmek istediğiniz yerleri de yazabilirsiniz.
Kışın bembeyazken ayrı güzel olan, karlar altındayken gezmesi ayrı zevk veren şehirleri merak ediyorum. Nereler var sizin için bu tanıma uyan? Hiç görmediğiniz ama kışın görmek istediğiniz yerleri de yazabilirsiniz.
0
ms brownstone
(04.10.17)
Prag
0
eazy
(04.10.17)
budapeşte.
0
diffarentiationation
(04.10.17)
Benim icin
Gorduklerim arasinda
1- new york / kapadokya
2- moskova
3- viyana
4- krakow
5- innsbruck

Gormediklerim arasinda
1- kanada'da herhangi bi yer.
2- baykal golu
3- hokkaido
0
kuehles blondes
(04.10.17)
çengelköyden özellikle çınaraltından karlar altında istanbul o kadar şahane görünüyor ki...

merak edilenler
new york
venedik
budapeşte
cambridge
oxford
0
part time pollyanna
(04.10.17)
St. Petersburg
0
dissendium
(04.10.17)
paris
londra
0
vedatchilipeppers
(04.10.17)
Kyoto'yu kar altında görmek isterdim.
0
puc
(04.10.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.