[q]

kolda yanik izi

(4) 
yanik izim icin sunilu yaptim cok etkili oldu dediginiz bir sey var mi?ilac, koca kari ilaci, tedavi...
[q]

Koronavirus bulaşıcılığı hakkında

(3) 
Arkadaşlar şimdi kendimle ilgili bir soru sormuş olacağım ama cevabının herkesin işine yarayabileceğ...
[q]

diablo oynayan arkadaşlar

Büyücü summon bir karakter yapacağım dex mag ve def üçü arasınmda mı 5 puanı paylaştırayım ne önerir...
[q]

Tv kanallarindaki tartismalar

(4) 
Kanallarda yayinlanan tartisma programinda yer alan konuklarin "evde kalin" diyip kendiler...
[q]

hamile bir kadın ölürse

(7) 
bir yetişkin gebe kadın öldüğünde hamileliğinden haberi yoksa, bunu (eş/partner dışında) yakınlarına...
[q]

Kısa Çalışma Ödeneğinin biz işçiler için dezavantajları neler?

(4) 
İşyerim kısa çalışma ödeneği uygulaması yapacakmış, oysa biz evden çalışıyoruz. Biraz araştırdım da ...
[q]

aliexpress siparişi verilebilir mi?

(4) 
temizlik robotu almak istiyorum, şu sıralar teslimat sıkıntısı yaşar mıyım? ilk alışverişim olacak b...
[q]

karantina - bacak egzersizi

(3) 
Karantina günlerine yönelik bir sorum var. 2 yıldır her gün düzenli yoga yapıyorum, o yüzden spor ru...
[medikal]

Meme kanseri şüphesi

(3) 
Iyi geceler, göğsümde kitler tespit edildi ve kol altımda sürekli buyuyen acili nodüller var. Her bi...
[q]

Iett

(1) 
Seferler azaldi mi ayni mi?Mobiettdeki hareket saatleri verileri guncel midir?...
[q]

Evde ekmek denemeleriniz başarılı oluyor mu?

(6) 
Bence evde ekmek yapılamaz:( olmuyor o tat...
[q]

Amerika da sokağa çıkma yasağı var mı ya

(3) 
Orada ne durumlar? Florida sahilleri kalabalık idi...
[q]

Hollanda da sokağa çıkma kısıtlaması yok mu?

(6) 
Nüfusa göre çok ölü var ama yasak yokmuş sanırım. İngiltere politikası mı orada var...
[q]

Zamanlamalı gazlı ocaklar var mı?

(1) 
Elektriklilerde bu oluyor ama gazlılarda bulamadım bir ürün. Mesela 30 dk'ya ayarlayıp, 30 dk. sonun...
[q]

sunucular ne kadar kazanıyor?

(1) 
bu haber kanallarında özellikle cnn turk-haberturk-ntv gibi kanallarda ara bültenlerde çıkan hanımef...
[q]

askerden döndükten sonra alınan para

(5) 
askerdeyken ziraat iban numaralarımızı topladılar ama hiç para filan gelmedi. 2.5 ay oluyor döneli.b...
[medikal]

Covid - acil bakın porfa

(4) 
Sadece nefes darlığı semptom olabilir mi? Yoksa panik atak mı yaşıyorum. Ateş, öksürük vs. yok. Sade...
[hayvan]

Kedi su kabını neden deviriyor...

(5) 
...sürekli? Bu huydan nasıl vazgeçireceğiz?...
[q]

Video çekimi

(4) 
Bir arkadaşım soruyor.Videoyu iphone ile çekmek istiyor. Ama mikrofon olarak harici bir mikrofon kul...
[q]

Bu dönemde kısa mesafeler için buff kullansak

(9) 
Markete giderken eldiven var da maske yok. Maske yerine bir tane buffım var onu takayım eve gelince ...
[q]

karantinada felsefe okuyayım, öğreneyim diyorum

(10) 
SelamlarEvden çalışırken zaman kavramını unuttuğum şu günlerde boş zamanım bol. Bu sürede felsefe bi...
[film]

Bi film vardı

(1) 
Film bi elemanın bi bilgisayar çalmasıyla başlıyor sevgilisi duyma engelli onun için program yapıyor...
[sarki]

90'lar Türk Rock Gruplarından Biri

(10) 
Sözlükte görmüştüm, az kişinin bildiği efsane şarkılar ya da o ayarda bir başlıkta 90'lı yıllarda fa...
[q]

neye yatırım yapsak?

(2) 
bu ay mayıştan biraz para kalacak. bunu neye atsam acaba? her şey fırlamış, hiçbir şeye yatırım yapı...
[q]

Chrome sekmeler

(1) 
Şu özellik kalktı mı?Önceden pcde Chrome da sekme açarken ipad deki açık sekmleri görebiliyordum. di...
[q]

Evde kal reklamlari

(3) 
Ben evde kalabiliyorum.Yemek parama kadar da yatiyor.Ama hala calismak zorunda olanlar var.Saglik gi...
[q]

Hazır sütlaç

(3) 
Survivorda iki saattir sütlaçtan bahsediyorlar canım çekti. Yarın gidip alıcam bi tane hazır toz ola...
[q]

Seramik hamuru ve aletler

(3) 
Merhaba,Bir arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor, son zamanlarda kendisi seramik hamuruna baya ilgi sal...
[q]

1500 TL civarında tablet

(4) 
Aileye lazımmış, malum eve tıkıldılar biliyorsunuz. Dizi falan seyretmek + video call falan yapmak i...
[medikal]

diş ve antibiyotik sorusu

(2) 
dişimde bayağı derin bir çürük olduğunu düşünüyordum. en sonunda diş etim şişti, sanırım enfekte old...
[q]

Şehirlerarası yasağı şahsi araçları kapsıyor mu?

(5) 
Normalde kapsamıyor, biliyorum. Ama şöyle bir durum var:Yaklaşık 2 haftadır istanbulda olup ankaraya...
[q]

Sigarayı yarım yarım içmek

(3) 
Yarısına gelince söndürüyorum. Bir sonraki seferde kalan yarısını içiyorum.Bu şekilde daha zararlı o...
[q]

Football Manager'i hızlandırmak cheat engine?

Football Manager 2019, genel olarak yavaş geliyor bana. Bilgisayarın da etkisi var tabii. cheat engi...
[q]

airbnb iade problemi (capsli)

(1) 
Temmuz'daki seyahatim için iade butonuna bastım, hafifletiçi sebep yazdığımda ekteki görsel geldi.be...
[q]

İs yeri sahiplerine ve calisanlara Korona sorusu ?

(6) 
İs yeri sahibi olup 5-10 personelli patronlar calisanlara nisan ayi icin de tam maas verebilecek mis...
[q]

Ne zaman evden çıkarız

(10) 
Yani en azından vakalar azalmaya başladı tamam çıkın dışarı ama dikkat edin olayı ne zaman başlar? İ...
[q]

kurtuluş caddesi civarında djarum satan yerler?

(2) 
sorumuz başlıktadır. var mıdır efenim istanbul/şişli/kurtuluş civarında ikamet edip bu sorunun cevab...
[q]

p90x

(4) 
malum evdeyiz. başlayım diyorum. yapan var mı? etkili mi fotoğraftakiler kadar?...
[q]

Websitemi satılığa çıkarıyorum

(4) 
konu başlıktaki gibi fakat fiyat nasıl biçilir emin değilim. 5 aydır neredeyse gece gündüz uğraşıp b...
[ask]

Eski sevgilinizin yeni sevgilisi

(2) 
Eski sevgilinizin yeni sevgilisinin saçma sapan bir insan (kendinize göre herhangi bir sıfat olabili...
[q]

Rayban gözlük

(3) 
Bakıyorum atasun optikte 600 liradan fazla olan gözlük hepsiburada`da 200 tlye satılıyor. Yorumlar i...
[film]

Sevgili ile (Uzaktan) İzlemelik Film

(3) 
Merhaba,İlk defa uzaktan beraber online film izleyelim dedik. (Dalga geçmeyin, valla çok sıkıldık!)B...
[q]

Etrafinda Corono magduru olan var mi?

(7) 
Gecmis olsun cumleten,malûm Corona ile yatiyor Corona ile kalkiyoruz, hergun bi istatistik hergun bi...
[q]

beyaz kile katabileceğim temizleyiciler

(3) 
elimde 1 kilo beyaz kil var. duşta yüz temizliği için kullanacağım. su harici ne olabilir? sirke, li...
[d]

matematikten soruları olanlar için

matematik çalışan ve soruları olan arkadaşlar, sorularınızı bana yollarsanız kalemim döndüğünce yard...
[q]

Chrome sekmeleri nasıl kaydediyorsunuz?

(2) 
Önerebileceğiniz bir eklenti ya da program....
[ask]

Kendi başına iş yapamayan insanlar

(9) 
Samimi oldugum bir arkadasim bana, okuldan bir arkadaşının benim oldugum sehre staja gelecegini soyl...
[q]

adsl geçiçi süre hız arttırma (kablonet nitro gibi)

(3) 
türk telekom adsl'de böyle bir hizmet var mı? biliyor musunuz? varsa nasıl satın alıyoruz...
[q]

Nasıl hak iddia edebilirim ?

(1) 
Ekimden bu yana dershaneye gidiyorum fakat yaklasık son 3 haftadır tamamen durmuş vaziyette pandemid...
[q]

yoğum bakıma dönüştürülebilecek toplam ameliyathane sayımız kaç ülkemizde ?

(2) 
ameliyathanelerde solunum cihazı varmış ve yoğun bakıma dönüştürmek mümkünmüş.türkiye'de toplam kapa...
[d]

reklam

bu alana reklam gelebilir.Bu tip duyurunun adı mavi duyuru.Haftalık/aylık olarak bağış karşılığı yay...
1 ... •34567891011• ... 10139   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.