[]

Gmail gönderilmiş postalardaki tuhaf mail??

Gmail'de gönderilmiş postalara girdim, şöyle bişi ile karşılaştım

prnt.sc

Biraz aradım ama kimisi phishing demiş kimisi Google demiş, kimisi bu blockchain kodu olabilir demiş.

Sizce nedir bu? Nasıl gönderilmiş klasöründe olabiliyor? Tehlikede miyim?

Bilgisayarımda da virus vs olabilir mi? İş bilgisayarı bir de yandım valla öyle bişi varsa..

 
Sanırım bir yerden unsubscribe olunca otomatik böyle bir mail gidiyormuş ama hala emin değilim, başka bilgisi olan var mı?


  • playing star again  (17.02.20 11:27:01) 
unsubscribe maili evet, sorun değil.


  • kobuzchu kiz  (17.02.20 11:44:29) 
[]

Havası inen şişme elyaf kaban nasıl eski formuna döndürülür?

Çok sevdiğim şişme bir kabanım (yoksa mont mu denir?) var. Hala çok sıcak tutuyor ama hacmi küçüldü baya. Sanırım içindeki elyaflar topaklandı. Nasıl eski formuna getirebilirim bir yolu var mıdır? Dışı falan yepyeni ve seviyorum. Bir de şimdi benzerini almaya kalksam baya para vermem gerekir o yüzden kurtarmak istiyorum, umarım bir yolu vardır..




 
şurada diyor ki, tenis toplarıyla beraber kurutucuya atın, kurutucuyu düşük ayarda çalıştırın, toplar cekete çarpacak ve ceket eski formuna dönecek:

www.phillymag.com
  • makinelere tapan adam  (24.01.20 19:59:11) 
[]

Era-After Time benzeri şarkı önerisi

Link : youtu.be

Bildiğiniz böyle şarkılar varsa paylaşır mısınız?

Ders çalışırken dinlemelik, sakin, aşırı iniş çıkışı olmayan, elektronik ve elektro gitar içeren başka müzikler de olur. Hatta bu türün bir ismi vardı sanki ama çıkaramıyorum. Deep house değil de o minvalde bir şeydi sanırım, sadece daha sakin olanlar. Elinizde playlist varsa ona da talibim. Spotify, YouTube fark etmez.

Şimdiden teşekkürler

 
new age müziğe giriyor fakat onun da kendi içinde bir sürü farklı tarzı var, elektronik olanı da var akustik olanı da

bir enya ekleyeyim
youtu.be
  • freebird5406_2  (21.01.20 22:41:16) 
[]

Muhabbet kuşu hakkında [kuşumuza biraz önce bişi oldu]

Merhabalar,

Biraz önce kardeşim seslend kuşa bir şey oluyor diye. Koşarak içeri gittim, kafasını havaya dikmiş, gözleri tuhaf olmuş hiç hareket etmiyor. Normalde çok hareketli kendine dokundurtmaz ama dürtüyoruz tepki vermiyor, sesleniyoruz tık yok. Su gösterdim yine hiç hareket yok. En son telefonu almaya gittim, veteriner arayayım hemen götürelim diye. O arada kendine gelmiş titremiş silkinmiş kendine gelirken. Şimdi hiçbir şey olmamış gibi aynı hareketli haline döndü, uçuyor, yem yiyor, geziniyor.

Ne oldu anlamadık, boğazına bir şey kaçtı desek o anda bir şey yemiyordu. Favori yerinde otururken dikmiş kafayı. Ne olmuş olabilir sizce? Yarın açık veteriner bulursak götürürüz belki.

 
Tarife uyan durum için (geçici) felç olarak yazılmış bazı yerlerde, kalsiyum azlığı veya fazlalığından olabilir denmiş. Kuş yemi dışında ne gıda veriyorsunuz?


  • mikro patlama  (28.12.19 21:23:22) 
Çok teşekkürler, ben internette pek bilgi bulamadım, link paylaşırsanız ben de detaylı olarak incelerim.

Kuş yemi, arada bir dal darı ve suyuna damlatılan vitamin dışında ben gıda vermiyorum, başka bir şey vermemek gerektiğini doğadaki muhabbet kuşlarının genelde sadece kuru tohumlarla beslendiğini okumuştum. Ama çoğunlukla evde değilim ve diğer aile bireyleri meyve vs de veriyor sanırım vermeyin dememe rağmen.

Kalsiyum için ne verebiliriz? Kalamar kemiği önerilmiş ama her yerde bulunur mu veya alternatifi var mıdır?
  • playing star again  (28.12.19 21:50:32) 
Arka kuyruğu hafif açılmış kafası yukarda kuyruğuna doğru kavisli bir hal almış ve hipnoz olmuş gibi miydi? Muhabbet kuşlarının çiftleşmek için ( sanıyorum) yaptığı bir hareket bu. Bizimki de bizi çok özlediğinde odaya girdiğimizde veya ağzımızla ses yaptığımızda bazen yapıyor. Normalde sırtını felan sevdirmeyen hayvan hipnoz oluyor okşayabiliyorsun felan.

Bir daha olursa videoya çekebilirseniz daha iyi olur değerlendirme açısından.
  • sutu seven kamyoncu  (28.12.19 23:54:57) 
@sutu seven kamyoncu kuyruğuna dikkat etmedim ama kafası dediğiniz gibi arkaya doğruydu hafif. Normalde kafasını o kadar geriye atmazdı hiç. Evet hipnoz gibi yani sanki gözlerinin ak kısmı kocaman oldu, normal bakmadı yani. Kardeşim öyle görünce eline almış normalde o kadar kolay avuca alınmaz, alsak bile çırpınır kaçar. Ama gagasına dokunuyoruz tepki yok. Parmakla dürtüyoruz tepki yok. Bir damla su attım gagasına ona bile tepki vermedi. Hiç hareket etmeden avucunda durdu kardeşimin ve ayaklarıyla parmağını sıkmış bu esnada.

1.5 yaşında falan daha cinsiyetinden emin değiliz ama sanırım dişi burnundaki renk daha çok dişi gibi.

Umarım dediğiniz gibidir ya cidden aşırı korktuk elimiz ayağımız titredi. Kardeşim de ilgi istediği için mi yaptı acaba dedi çünkü eve daha yeni gelmiştik yani bir süredie yalnızdı biz gelmeden önce.

Çok teşekkürler içim bir nebze olsun rahatladı.
  • playing star again  (29.12.19 02:38:47) 
başından aşağısına dokunmayın hiçbir koşulda. kuşlarda kafa dışı her türlü temas cinsel şeys olarak algılanıyor. sonra kendi kendine bin tane yumurtlayıp kalsyum eksikliğinden gümlüyorlar, ya da yumurtlayamayıp çatlıyorlar.


  • windows95  (29.12.19 04:43:26) 
[]

Kararsızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Önemli bir karar almam gerekiyor. Hayatımın bundan sonraki kısmını şekillendirecek bu karar. Ama bir türlü karar veremiyorum. Boşa koysam dolmuyor, doluya koysam almıyor. Ve artık karar vermem gerekiyor. Bu süreç hem beni hem etrafımdakileri yıpratıyor, kendim bile sıkıldım artık sürekli bu konuyu düşünmekten. Hangi karar doğru olacak keşke fast - forward yapıp görebilsem. Sizler böyle durumlarda ne yapıyorsunuz? Her tavsiyeye açığım.




 
en kötü karar kararsizliktan iyidir, kararini ver, artisina eksisine katlan, baska yol yok, ben de ayni durumdayim, ordan biliyorum


  • alttaraf  (06.12.19 12:06:51) 
Ben de kitlenip bir şey yapamıyorum. İnsanlar illa ki birine daha yakınsındır diyorlar ama bazen iki şeye de aynı mesafede olduğum oluyor. Ne önereceğimi cidden bilmiyorum hatta ben de önerileri merak ediyorum. Ne yapılabilir? İş/kariyer ile ilgiliyse belki kariyer koçluğu mu danışmanlığı alınabilir. Gönül işi ise fikrine güvendiğin insanlara danışılabilir.


  • Amaranta ursula  (06.12.19 12:52:42) 
Hedefimiz dağın zirvesi. Ahmetler nehirin kenarından gitmeyi tercih ettiler, duygular ormanın içinden geçerek ilerlemeyi, biz ise önümüzdeki patikayı takip etmeyi. Zamanları farklı olsa da hepimiz zirveye ulaştık. Ahmetler timsah saldırılarından kaçarak, boğulma tehlikeleri atlatarak zirveye ulaştı. Ahmetin takımı görmeliydin nasıl da böbürleniyorlardı. Duygular endemik bitkilerin kokuları arasından gelmişler, söylemediler ama mantar yediklerine ahmetlerle beraber karar verdik. O kafalarla ne deneyimler yaşadılar bilemiyoruz, çünkü hala kafaları güzel. Biz sadece yürüdük ve tırmandık. Toprağa basan ayaklarımızın sesini duyduk, önğmüzdeki ağacın yeşilni gördük.
Sonra tüm takımlar birbirimize deneyimlerimizi paylaşarak ve biraz daha samimi olarak zirveden indik. Ad augusta per angusta.

Unutmadan bir de koraylardan bahsedeyim. Koraylar hala şehir merkezindeler. Hangi yoldan gideceklerini boşverin daha zirveye çıkmak iyi mi olur kötü mü olur onu düşünüyorlar. Biz dönüş yoluna geçtik deyince ya tüh biz de tam karar vermek üzereydik dediler.
Onlar bu seferi kaçırdı artık bir dahaki sefere.
  • hepbiarayisicinde  (06.12.19 13:00:58) 
Bir tarafa daha yakın olduğumu hissediyorum bir şekilde, o tarafı seçiyorum. Çok stres yaptığın için ne istediğini anlamıyor olabilirsin. İki seçenek de eşit gibiyse biraz rahat bırak bence kendini. Artıları eksileri tek tek tespit edebilirsin. Son çare birilerine danışmak.

O karar bi şekilde verilecek ve İyi de olsa kötü de olsa hayatında yaşaman gereken bir süreci başlatacak. Doğruluğunu yanlışlığını ölçemezsin, ölçmen de gerekmiyor bence.
  • aquarium  (06.12.19 14:15:15) 
Gönül meselesi değil bu arada, soru oraya taşınmış kariyerle ilgişi bir mesele.

Haklısınız o karar bir şekilde verilecek ama hangisi daha iyi hangisi değil bilemiyorum. İlk seçenekte 4-5 yıl zorluk çekeceğim sonunda garanti ama zorlu işim olacak. Diğer seçenekte şu anki comfort zone'umdan çıkmadan devam edeceğim ama 4-5 yıl iş meseleleleri belirsiz olacak.
  • playing star again  (06.12.19 14:36:46) 
heves ettiğini değil mantıklı olanı seç


  • bir soru sorcam  (06.12.19 15:09:45) 
ön kötü karar bile kararsızlıktan iyidirden yola çıkarak seçenekleri 2'ye indiriyorum. sonra yazı tura atıyorum. hangisi gelirse onu yapıyorum. ha atıyorum yazı-turanın sonucundan memnun değilsem, içimde bir acaba falan varsa daha fazla hiç düşünmeden ikinciyi seçiyorum, çünkü aslında içten içe onu istediğimi farketmiş oluyorum.


  • yemrem  (06.12.19 15:43:27) 
her kararın artı eksilerini biri sağa biri sola olmak üzere yaz. önce iki kararın da artılarını ayrıca bir tarafa karışık olarak yaz ve önem sırasına göre her bir sonuca artı puan ver. sonra da her iki tarafın eksilerini yaz ve önem sırasına göre her bir sonuca eksi puan ver. sonra hangi kararda averaj olarak daha fazla puan varsa onu seç.

ya da buradan 3 kişi seç, basitçe açıkla, onlar karar versin. 2 oy alanı seçersin.
  • Bruce  (06.12.19 15:56:09) 
[]

Duyuru mobilde sıkıntı mı var?

4-5 defadır upuzun cevap yazıyorum. Göndere basınca yok oluyor. Kaç tane cevap zebil oldu. Sizde de oluyor mu?




 
Oluyor.

Logout olma süresi kısa. Yazarken süre doluyor ve üye girisiniz sonlanıyor. Bu yüzden gönderemiyorsunuz. Uzun yazınca gönder e basmadan önce kopyalayın.
  • biseysorcaktim  (15.11.19 22:28:54) 
Bende de çok oluyor. Bazen göndermeden önce kopyalamayı unutup ardından duvara kafa atıyorum. Keşke modlar şu cevabı okusa, mobil versiyon ufaktan bi tadilat geçirse arayüzde, hayat bayram olsa, çocuklar neşe içinde kırlarda koşsa.


  • aksi kanitlanmadikca cocuktur  (16.11.19 00:29:38) 
[]

Anıtkabir'de girişten kabre kadar yürüyüş mesafesi ne kadardır?

Yürüme sıkıntısı çeken engelli yakımı götürmek istiyorum da ne kadar sürüyor yürümek kapıdan? Engelliler için alternatif bir yolu var mı o yolu kat etmenin?




 
giristen aniitkabiree kadar shuttle serviisleri gormustum ama her gun var midir bilmiyorum,

normal bir insan 10-15 dakikada yurur, hafif egim var ama

edit: tandogan tarafindaki girsten yukari yurumeden bahsettim bu arada
  • exlibris  (06.10.19 12:31:19 ~ 12:40:22) 
Teşekkürler o zaman güvenliğe falan soralım. Valizle girmek sıkıntı olur mu acaba bir de boş valiz var :')


  • playing star again  (06.10.19 12:34:47) 
güvenlikte kontrol ederler onu


  • onkiloversemtamamım  (06.10.19 12:40:54) 
Tandoğan kapısından girerseniz eğer aslanlı yolun başlangıcına uzun bir yol yürürsünüz. Anıttepe girişi çok daha kısadır, ilk göreceğiniz yer mozole olur. İsterseniz sonra aslanlı yolu da görebilirsiniz oradan.


  • IncredibleMau  (06.10.19 12:41:51) 
[]

Yemek önerisi

Fırınım yok ve etin hiçbir çeşidini yemiyorum. Bana basit uğraştırmayan sebze vs yemeği veya ilginç tarifler önerebilir misiniz?




 
superfreshin ıspanağını ve hazır kesilmiş soğanını 5-10 dk tavada baharatlayıp çevirin. üzerine bol sarımasklı yoğurt, seviyorsanız tereyagında kızmış kırmızı toz biber.

basit dediğiniz için dondurulmuş ürüne yöneldim, yoksa tazelerinde de yapabilirsiniz.

semizotunu ayıklayıp, içine bol kıyılmış ceviz ve azıcık haşlanmış buğday da güzel bir öğün oluyor, zeytinyağı ve limon ile.

oralarda fırın varsa dilerseniz bostan patlıcanı ve etli kırmıızı biberi fırına verin, 1 saat sonra alırsınız incecik kıyıp salatasını yaparsınız, fırın da 3-4 tl mi ne alıyor maksimum..
  • benaslinda  (24.08.19 15:59:34) 
  • kendi helvasını kavuran zombi  (24.08.19 16:14:23) 
www.migros.com.tr
Şunu alıp salata yapabilirsin. Refika nın mutfağında görmüştüm

  • kendi helvasını kavuran zombi  (25.08.19 15:48:53) 
[]

Telefon kabındaki kir nasıl temizlenir?

eksiup.com

Nasıl bir telefonsa aldığım kılıflar ya soyuluyor ya bir haftada kirleniyor. Pis bir insan da değilim her gün siliyorum telefonu.

Neyse linkteki kabı nasıl temizleyebilirim? Alkollü dezenfektan ile sildim çıkmadı, pamuğa çamaşır suyu sürüp sildim çıkmadı. Ümidi keseyim mi ben bu kaptan?

 
yapılabilecekleri yapmışsınız.

bundan sonra yapmanız gereken, açık renkli kap almamak.
  • avianthem  (13.08.19 16:49:28) 
[]

Keds ayakkabılar nerede satılıyor?

Internet dışında hangi mağazalarda var acaba? Denemeden almak istemiyorum da.




 
Boynerlerde de var


  • straight from the heart  (04.06.19 23:12:05) 
Ben etichet mağazasından almıştım. 1 sene giydikten sonra çok koku yaptı yalnız. Normalde koku sorunu yaşamıyorum başka ayakkabı ile.


  • curukturpkokusu  (04.06.19 23:19:31) 
[]

"Asıl konumuza geri dönersek " in english

bu manaya gelen bir linker biliyor musunuz? ben "returning to the primary concern" diye chicken translate yaptım ama böyle bir kullanım yok resmi dilde. ne kullanılabilir bunun yerine?




 
(bkz: without further ado) karşılıyor bence.


  • cikmaz sokaktan cikagelen cocuk  (30.05.19 10:52:26) 
'to get to the main point'


  • avianthem  (30.05.19 10:53:46) 
'our main subject stipulates'

edit: 'if we stick to our subject'
  • babilbaligi  (30.05.19 11:01:16 ~ 16:24:43) 
let's back to the main point/issue


  • orijinal nick bulamadim  (30.05.19 11:22:07) 
en güzeli "let's back to the main point/issue".


  • melonsucker  (30.05.19 11:36:14) 
without further ado "lafı daha fazla uzatmadan" oluyor. yani aslında konudan sapma yok, konuyla ilgili mevzu çok uzatılmadan demek istiyor.

sizin sorduğunuzda ise bir konudan sapma söz konusu.

Bu yüzden "Let's get back on track", "Let's not cloud the issue", "Going back to the main point/topic", "Let's not digress from the point" denilebilir.
  • luin 41  (30.05.19 11:36:35) 
now back to business


  • ezeriko  (30.05.19 11:36:55) 
let's back to the business


  • life is not fair  (30.05.19 11:53:00) 
Herkese teşekkürler, sanırım to get to the main point kullanacağım. Yazı diline daha uygun geldi.


  • playing star again  (30.05.19 13:05:09) 
[]

"Grab my attention a lot" kalıbı doğru mu?

Kulağıma doğru gibi geldi ama sanki Grammer olarak hatalı gibi de.




 
a lot fazla kaçmış gibi. grab fiili zaten anlamı güçlendiriyor. bir de ne amaçla kullandığını bilmiyorum ama emir cümlesiyse kulağa garip geliyor.

ayrıca sorduğun "grabbing attention" kalıbıysa evet doğru, kullanılabilir.

not: edit
  • bohr atom modeli  (29.04.19 11:59:09 ~ 12:00:39) 
"X grabs my attention a lot" gibi bir cümle olacak. A lot böyle bir cümlede kullanılır mı onu merak ettim aslında


  • playing star again  (29.04.19 12:01:40) 
normalde having attention kullanılıyor biliyorsun. grab deyince zaten bu anlamı güçlendirmiş olduğundan bana a lot da koyunca biraz fazlalıkmış gibi geldi. yine de farklı görüşleri dinlemek gerek :)


  • bohr atom modeli  (29.04.19 12:05:20) 
a lot yerine often desen daha güzel.


  • babilbaligi  (29.04.19 12:06:44) 
ben olsam x grabs my attention nowadays derdim. a lot koymazdım. fonetik olarak yanlış gibi geliyor kulağıma. fazlaca dikkatimi çekiyor demek istiyorsunuz ama a lot yerine constantly eklenebilir. nowadays, x constantly grabs my attention .


  • interview with the vampire  (29.04.19 12:13:59 ~ 12:30:31) 
grab yerine attract kullanabilirsin.


  • mg3929  (29.04.19 12:14:24) 
A herkese teşekkürler, sadece grab my attention dedim.


  • playing star again  (29.04.19 14:04:26) 
[]

Bir elektrogitar sanatçısı arıyorum, türk sanat müziği falan coverlıyor

Ne ismini ne de çaldığı bir eseri hatırlıyorum. Türk sanat müziği çalıyordu elektro gitar ile ve YouTube 'da videoları vardı. Bir türlü bulamadım o videoları. İsmi gökçe bahadır gibi geliyor. Ama gökçe bahadır oyuncu imiş. Var mı bilen eden?




 
ilter kurcala mi?


  • alperz  (17.03.19 13:30:59) 
Tam o değil ama aradığım anahtar kelimeyi sayenizde buldum. Ben yanlış hatırlamışım, aradığım isim: göksel baktagir, aradığım cover da şuydu:youtu.be

ilter kurcala da göksel baktagir cover'lıyor güzel oldu hatırlatmanız. Çok teşekkür ederim..
  • playing star again  (17.03.19 14:20:19) 
göksel abimiz kanun çalıyor ama.


  • alperz  (17.03.19 16:11:07) 
[]

pop şarkısı "nınını nı nı i need you, nınını nı nı i love you" diye bir

pop şarkısı varmış böyle. nınının kısımlarında başka sözler de olabilirmiş. biraz aradık ama bulamadık malumunuz çok yaygın sözler. sizin aklınıza geliyor mu böyle bir şarkı?

edit: şarkıyı kadın söylüyormuş


 
www.youtube.com

Marc Anthony - I Need You
  • elorelia  (26.02.18 16:41:19) 
bu değil galiba ya:(


  • playing star again  (26.02.18 16:43:08) 
www.youtube.com

Nelly - Dilemma ft. Kelly Rowland
  • ardolf rendall  (26.02.18 16:46:31) 
benim de aklıma bu geldi down on my knees

youtu.be
  • freebird5406_2  (26.02.18 16:51:45 ~ 16:57:14) 
@ardolf rendal buymuş çok teşekkür ederiz:D


  • playing star again  (26.02.18 17:23:23) 
[]

Bu emoji sizce ne anlama geliyor, ve hangi duydu-durumu çağrıştırıyor?

prntscr.com




 
Bu "göz devirme" emojisidir.

ör: off yine mi aynı şarkı "(emoji buraya gelecek)".
  • AlsterWasser  (15.02.18 01:08:02 ~ 01:10:01) 
Sarılmış, şaşırmış, yolunu kaybetmiş ama umudu var, sağa sola bakıyor belki bi çıkış bulurum diye.

(bkz: yansıtma)
  • femme vitale  (15.02.18 01:09:02) 
Sarsılmış *


  • femme vitale  (15.02.18 01:09:25) 
"kusurlu olduğumun farkındayım sevimlilik yaparak kendimi affettirmeye çalışacağım" emojisi


  • carabelli  (15.02.18 01:11:24) 
otomobiliyle yolda giderken kırmızı ışıkta durmuş, ön camın köşesine denk gelen lambaya bakıyor yeşil yandı mı diye.
gerizekalı yaya geçidinin üstüne çıkmış.
üç metre geride dursa rahat rahat görecek lambayı.
  • attirmayin makedonun kafasini  (15.02.18 01:11:59) 
AlsterWasser +1, goz devirme
Karsidaki kisi: Zaten, kizlar araban var mi yok mu, ona bakiyor
ya da
Karsidaki kisi: Erkeklerin sinirini cizmezsen gozu hep disarida olur.
Verilen cevap, bu emoji.
  • aychovsky  (15.02.18 01:15:48 ~ 01:16:00) 
Allah Allah aynı emojiye mi bakıyoz biz?
sıkılmış, bunalmış, bitse de gitsek emojisi bu. adeta üstünde bi AYI olan kadın. sevişmenin bitmesini bekliyor, ofluyo pufluyo.
ıyy çk skcı diyen kız bu.
  • thomson'un uzumlu keki  (15.02.18 01:16:12) 
Valla kafasında hesaplar yapan kişi bu.


  • j r r tolkien hayrani  (15.02.18 01:19:12) 
www.strawpoll.me

oy verirsek çok güzel olur
  • playing star again  (15.02.18 01:19:59) 
göz devirme ya.
trip atma şeysi.
bu meseleyi de çözdüğümüze göre ifşalı duyurumda toplanabiliriz. orda devam edeli haydi buyrun.
  • attirmayin makedonun kafasini  (15.02.18 01:23:19) 
ölü taklidi yapayım gider veya geldi yine tipini sktmn.


  • killerbee  (15.02.18 01:41:27) 
"sen ne anlatiyon la değişik" emojisi bu


  • istege bagli sigortasiz  (15.02.18 02:30:37) 
Evden çıkınca yapılan 'ocağın altını kapattım mı ben yaa' bakışı.


  • onemoremile  (15.02.18 08:50:49) 
carabelli +1, "ben bi bok yedim ama üzgünüm, beni affeder misin" ponçikliği var bu ifadede, göz devirme veya trip olunca dudağın düz olması gerek diye düşünüyorum o kızgınlığı belirtmek için, bu halinde bi mahzunluk bi üzgünlük var gibi geliyor bana.


  • Bruce  (15.02.18 09:16:24 ~ 09:16:53) 
orgazm olmamak için saçma şeyler düşünen erkeğe, "içimde misin?" diyen kadının erkekte yaşatığı hüzün emoji xd


  • hasmetizm 2046  (15.02.18 13:41:20) 
oha tipik rolling eyes bu. karşındaki saçma bi şey söylediğinde yaptığın ifade.

edit: yani resmi tanımı da o şekilde bunun, sevimlilikle sıkılmakla falan alakası yok :D
  • nundu  (15.02.18 14:12:28 ~ 14:14:02) 
[]

burada şair ne demek istemiş

"The evil that men do lives after them; the good is oft interred with their bones" - M.Antonious ( Shakespeare - J.Ceaser)




 
İnsanın yaptığı kötülük o öldükten sonra yaşamaya devam eder, yaptığı iyilikse çoğu zaman kemiğinin içinde mezara gider (onunla birlikte gömülür).

Yani iyilik yap denize atın tersi, iz bırakacaksan kötülük yapacaksın diyor.
  • i was made for you  (09.02.18 01:55:45 ~ 01:58:13) 
Pek cevap gibi olmayacak ama; "The evil that men do" diye bir Iron Maiden şarkısı var. Köklerini bu sözden alıyormuş demek ki. Yeni bir şey öğrendim sayenizde teşekkür ederim.


  • delicevat  (09.02.18 12:11:56) 
[]

Türkçe elektronik müzik önerisi

sb




 
remix'leri geçince elde bir şey kalmıyor pek, bedük galiba bu konudaki tek bayrak gemisi şarkıcımız. tabii çoğu şarkısı ingilizce. aklıma gokosoul geldi ama o da pek matah değil.
open.spotify.com
emir yargın, kanka olurduk ölümüne gibi fail bir şarkısı var, ben ciddiye alamıyorum bu yüzden ama denenebilir.

ayşe hatun önal'ın 2008'deki albümü fena değil enteresan bir şekilde. hande yener'in hipnoz'u çok başarılı bir denemeymiş, o zamanlar anlayamadık.

bunu çok severim:
www.youtube.com
  • Bruce  (24.01.18 01:02:16) 
Bedük ?

www.youtube.com

www.youtube.com

şunlar da sayılır mı cover ama?

www.youtube.com

www.youtube.com

Tarkanın şu şarkısı --> www.youtube.com

Sıla sever misin bilmem ama şu şarkısı mesela --> www.youtube.com
  • AlsterWasser  (24.01.18 01:02:24 ~ 01:34:11) 
senin istediğin gibi mi bilmiyorum şunları severim, birer örnek şarkı da koyayım.

biblo
www.youtube.com

ekin fil
www.youtube.com

kim ki o
www.youtube.com
  • tepedeki psychedelic adam  (24.01.18 01:07:02) 
ne tür istediğinizi bilmiyorum ama she past away'in şarkılarına bir bakın.


  • dedimmidemedimmi  (24.01.18 10:17:59) 
ah! kosmos - mavi
ayşe hatun önal - dur dünyam

  • sedat peker in yegeni  (24.01.18 11:45:39) 
Görkem Han Jr.
110
Mira
Norrda
Nada
-son üçü karışıktır elektronik alt yapı kullanıp deneysel şeyler yaparlar-
123'ün stereo love albümü
veyasin güzel editler yapar
ramadan
Nihil Piraye
  • kablelvuku  (24.01.18 11:57:06) 
hadise - sıfır tolerans (mahmut orhan remix) mükemmel olmuş bence.


  • yazar yazmaz yazan yazar  (24.01.18 12:12:12) 
[]

bant şeklinde tutacaklı diş ipi önerisi

ip şeklindeki diş ipleri dişlerimin arasına girmiyor ve zorlayıp dişlerimin arasını ayrılmasını istemiyorum. linkteki gibi tape şeklinde ancak kürdan gibi tutacağı olan diş ipi bilen var mıdır? benim gördüğüm tutacaklı diş ipleri arasında tape gibi olan yoktu hiç

cdn.cassini.pgsitecore.com


 
İp ucu kelimeleri veriyorum, "arayüz temizleme"


  • John Bloor  (29.12.17 14:50:28) 
Linkteki ile yapamiyorsan kürdanlı ile zor yaparsın .


  • sl78  (29.12.17 15:00:59) 
watsonsta vardi sanirim


  • imnotsureabout  (29.12.17 15:10:14) 
oral b nin ipi en ince olan iptir. linkteki daha kalın. tutacaklı olanlar da kalın oluyor.

ben oral b den daha incesini görmedim.
  • sttc  (29.12.17 15:51:29) 
yanlış anlaşıldım galiba tape şeklinde ama tutacağı olan iplerden bahsediyorum. normal ip girmiyor zaten aralara zorlayıp soksam da sağı solu kanatıyorum. tapeyi azıcık gerdirince inceliyor ve kolayca girebiliyor dişlerin arasına.
şekli şöyle olmalı2.bp.blogspot.com ama aradaki malzeme ip değil tape olmalı.

watsons'a bakacağım, başka öneri varsa alabilirim
  • playing star again  (29.12.17 18:15:26 ~ 18:15:56) 
[]

Şöyle bir vücut sadece sporla mümküm mü?

prntscr.com

www.youtube.com

nüktedanlar'daki adam bu, steroid vs. var mı sizce yoksa safi sporla yapılır mı böyle bişi?

 
Bu zaten biraz kas kütlesi olan yağlı bir vücut, göbeği oblikleri falan salmış kendini, steroidlik bir durumu yok.


  • angelus  (18.11.17 15:44:16) 
bana beliyle omuzları çok orantısız göründü, sağlıksızmış gibi geldi o sebeple sormak istedim.


  • playing star again  (18.11.17 15:48:18) 
Çok "Bro" çalışmış o yüzden böyle saçma duruyor.


  • angelus  (18.11.17 15:52:18) 
Vücuda bakıp ne ilaç kullanmış mı onu anlayabiliriz ne de ne şekilde çalıştığını anlayabiliriz.

Elbette bazı vücutlar bariz ilaçlı... O ayrı konu.

Ağırlık çalışmış adam o kesin.
Ama muhtemelen beslenmesini iyi ayarlayamamış....
Tabi geçmişini de bilmiyoruz belki de daha kötü bir halden bu hale geldi ve "iyileşme aşamasında" olabilir.

Genel olarak, erkekler o kütleyi steroidsiz de yapabilir.
  • patty duke  (18.11.17 16:26:09) 
Sadece fotoya baktım. Antermanla yapması mümkün bir vücut. Ama çok biçimsiz, yanlış egzersizler yapmış belli ki.


  • synesthesia  (18.11.17 19:40:29) 
böyle bir vücut yapılır mı deyince ben de Lazar Angelov gibi bir şey sandım. yapılır tabii neden yapılmasın.


  • zunkatsar  (18.11.17 20:03:49) 
[]

nüfus cüzdanı örneği nereden alınır?

muhtarlık veriyor mu?




 
nüfus il müdürlüklerinden alıyorsun


  • hosein  (22.09.16 10:50:27) 
muhtar, nüfus müdürlüğü, noter veriyor. herhangi bir nüfus müdürlüğünden ücretsiz alabilirsin..


  • nrmnm  (22.09.16 10:53:22) 
[]

"savcılıktan iyi hal kağıdı"

denilen belge e-devletten alınabiliyor mu? alınmıyorsa nereye gitmek lazım? adalet sarayına falan mı? bu işlere çok yabancıyım da:/




 
alınıyor adli sicil kaydı


  • limoncello  (17.09.16 22:38:13) 
[]

https://ais.osym.gov.tr/ adresine girebiliyor musunuz?

sb




 
nayn.


  • brakgn  (05.09.16 22:44:30) 
KPSS bilgi güncelleme için son günmüş nereye sıçacaz? ya da bilgilerimizde değişiklik yoksa değiştirmek gerekiyor mu yine de ?


  • playing star again  (05.09.16 22:46:35) 
ben de eşim için girmeye çabalıyorum ama bir sonuç alamadım. başvuruyu daha önceki gibi yapmıştı yine de yenilememiz gereken bir şeyler var mı?


  • ruzgar adam  (05.09.16 22:49:09) 
Yahu gençler abiler ablalar. Şimdi bu söylenti neden çıktı sizce. Hani lafım size değil yanlış anlamayın. Facebookta okulda işte herkesi almış bir telaş. Neden böyle oldu sizce ?

Tahmin ediyorum ki çoğunuz lise mezunu,aranızda yüksek lisans yapan, 5-10 dil bilen insanlar var.
Evli olan belki de torunu olanlar var

ŞİMDİ SORUYORUM SİZE

2016 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS-Ortaöğretim/Ön Lisans) başvuru işlemleri 9-24 Ağustos 2016 tarihleri arasında tamamlanmıştır.

Sınav tarihlerindeki değişiklikten dolayı, sınav merkezi değişikliği ve eğitim bilgisi güncellemesi yapmak isteyen adaylar 31 Ağustos-5 Eylül 2016 tarihleri arasında AİS üzerinden yapabileceklerdir. Değişiklik yapmak istemeyen adaylar herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.


Adaylara önemle duyurulur.

BU YAZIDAN NE ANLIYORSUNUZ ?

Bakın sizler bu sınava gireceksiniz, bu sınavda diyecek ki yukarıdaki pragrafta ne anlatılıyor diye soracak. Ne cevap vereceksiniz ?

Bakın sizin şahsınıza özel bişey değil bu. Etrafıma da inanamayacağınız kadar çok bu soruyu soran bu çelişkiye düşen var.

Değişiklik yapmak istemeyen adaylar herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.

Değişiklik yapmak istemeyen adaylar herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.

Değişiklik yapmak istemeyen adaylar herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.


Anahtar kelime budur bence.

Olur da bana inanmayan olur ise : www.osym.gov.tr

Link çalışmıyor ise : www.osym.gov.tr den sağda duyurular var oradan metnin orjinaline ulaşabilirsiniz. Eğer kalbinizi kırdıysam özür dilerim lakin isyanım dünyaya.
  • infernalcadre  (05.09.16 23:10:12) 
[]

şu enrtide ne demek istenmiş?

eksisozluk.com bu entrinin başlıkla alakasını tam anlayamadım da, kadınlar kitap okumaz falan mı demek istemiş?




 
Kadınların kitaplığı olmaz, olsa da göstermezler gibi bişey. biraz cinsiyetçi bir yaklaşım. Özür dilerim ama yavşakça.


  • pomknos  (02.09.16 16:12:06) 
''kadınlar kitap okumaz'' ile ''kadınlar kitap okumakla hava atmazlar'' arasında kararsız kaldım.


  • elorelia  (02.09.16 16:15:02) 
yani "kitap okumayanlar daha kolay yatağa atılır" mı diyor başlık ne alaka hala bağdaştıramadım:/


  • playing star again  (02.09.16 16:18:03) 
karşı cinsi etkilemek için hani pul koleksiyonu falan gösterirsiniz ya, ha işte kadınlar kitaplıklarını göstermezler karşı tarafı etkilemek için demiş. Kitaplık göstermesinin piyasada yeri yok demiş. nasıl ki bir erkeğin futbolcu kartları koleksiyonu var ise onu kadına göstermeyeceği gibi.

cinsiyetçi bir bakış açısı mı, evet galiba.
  • re noreno  (02.09.16 16:29:03 ~ 16:29:20) 
benim sözden çıkardığım, dışarıya değerli gördüğü şeyleri belli etmemesinin mümkün olmadığı, onun elinde olanı tam olarak bilmenin mümkün olmadığı, bildiğini söylediği şeyler yanında bildiklerinin çok az ya da başka olduğu gibi şeyler. chamfort'u düşününce, aforizma ve taşlamayı seven yapası bende bunu çağrıştırdı.

cinsiyetçi olarak bakılması da çok doğal aslında. hatta bana sorarsanız da bir nebze cinsiyetçi. fakat ayrımı sandığınız yaklaşımla yapmıyor bence.
  • windowsguvenlikduvari  (02.09.16 16:32:05) 
'kadınlar sizden en değerli varlığını saklar' gibi bir anlam çıkıyor. bir cinsiyetçilik göremedim.


  • tosiba  (02.09.16 20:21:02) 
[]

aklı meşgul edecek film önerisi

aşırı aksiyonlu ve çok uzun olmasın. dram olabilir.




 
macbeth


  • ertalpius  (22.10.15 20:46:46) 
her şey var.
www.imdb.com

  • kemence  (22.10.15 20:54:31) 
[]

mekke'deki izdiham

haber sitelerine biraz baktım ama doğru dürüst bi şey göremedim; izdiham deyip geçmişler, devlet açıklama yapmamış sanırım ya da bana denk gelmedi. benim aklım almadı bu olayı, 750 kişi nasıl ölüyor? birbirlerini mi eziyorlar, ne yapıyorlar? 20 değil 30 değil tam 750 yahu, birilerinin ezildiğini yaralandığını görünce durmuyorlar mı? işin bilmediğim başka bir yüzü mü var?




 
bu dönemler orası çok kalabalıktır, her ülkeden giden insanlar var. onbinlerce kişinin ufacık bir alana doluştuğunu düşün.

ayrıca gidenlerin çoğu yaşlı insanlar. büyük ihtimal ölenler de genellikle yaşlılardır. bir anda yüzlerce kişinin bir yaşlının üzerinden geçtiğini düşün.

oldukça trajikomik bir durum. şeytan taşlayayım derken katliam yapmak. güler misin ağlar mısın.
  • lesmiserables  (24.09.15 23:51:15 ~ 23:51:56) 
Koprulerden dusenler olmuş.giden grupla gelen grup karsilasmis.ezilmisler.
Para hirsi gozlerini bürümüş,kabeyi minkminnacik alana sıkıştırıp etrafini bina kalabaligi ile cevirmek de ayri bir arap gorguzulugu.yasanan olay kabe'den uzak ama vardir onda da kocaman bir ihmal.

  • safsafinaz  (24.09.15 23:55:42) 
suud yönetimi maalesef işi turizm olarak gördüğü için minimum maliyetle maksimum kazanç elde etmeye çalışıyor hacı adaylarından. sırf grupların o mina ve arafattaki trafiğini yönlendirmek için bir sistem kurmaları lazım. iki grup karşılaşıyor, arkadan gelenler de öndekilerin durduğunu farketmeyince devam ediyorlar ve aşağı düşenler, ezilenler vs. gerçekten çok acı. keşke imkan olsa da suudların elinden alınsa oraların yönetimi.


  • animalman  (25.09.15 00:01:38) 
hocam bir futbol sahasinin (sahanin icinin) full insan dolu oldugunu dusun. oyle kalabalik ki araya bir insan daha zor sigar.

Sonra sahanin ortasinda panik ciktigini dusun. Insanlarin bir yone dogru kosmaya basladigini dusun. Arada dusenler olacaktir. o panikle kosanlar ne yeri ne dusenleri gorebilecek pozisyonda degiller zaten, kosarken insanlari ezerek kosuyorsun. bazilarina takilip sen de dusuyorsun, arkadan gelenler de kosarken seni eziyor. kimisi de sana takiliyor dusuyor. Sen o ortamda insnalari ezdiginin farkinda bile olamiyorsun. bazen panikten farkli yonlere dogru kosan insanlarin arasinda kaliyorsun. Arada kalmak demek bedeninin binlerce kiloluk basinc altinda pert olmasi demek. Seni arkadan ve onden yuzlerce kisinin ayni anda ittigini dusun.

Sanirim burada olu yok ama insanlarin sıkışması soyle bir sey: www.youtube.com
  • robokot  (25.09.15 02:31:09) 
iyi de, ezmeyle insan mi ölür? bir degil beş degil. sicak deseniz anlarim, kalpten gitmis olabirler. ama izdihamdan 750 kisi olmez.


  • bigl0rd  (25.09.15 03:13:56) 
artık hac işlerinin yönetimi sefa ve para düşkünü suudilerden alınıp
dünya müslümanlarınca oluşturulmuş bir kurum tarafından yapılmalı.
afedersiniz a.kdular daha cok kar edicez diye malum yerlerin.
  • titiraprap  (25.09.15 03:26:23 ~ 03:26:51) 
izdihamda ölenler çoğu zaman ayaklar altında ezilerek değil göğüs kafesi sıkışmasından boğularak ölüyorlar. ne mi bu? o kadar çok bastırıyor ki çevredekiler, arkadakiler, insanların akciğeri havayı çekemeyecek kadar dar bir alana sıkışıyor. sonra boğulup ölüveriyor insancıklar.

ayrıca ya hacı bizim konya çöllerine taşısak şu hac organizasyonunu ne izdiham olur ne başka şey olur. koy bi karton kutu, 50 50 50 50 km her yönden boş. hem değişik bi atraksiyon olur hacılara da. ya da müslüman ülkeler olimpiyat gibi her sene farklı bi tanesine versinler. mesela ışid'in aldığı sene çok bomba olur, bomba gibi olur. hindistandakine bae'dekine ben bile giderim mesela. yani biraz yenilik katmak lazım bence.
  • mistreated  (25.09.15 03:31:01 ~ 03:34:17) 
biglord, insan cok rahat ölür. Ayak altinda kalmakla sinirli degil, seni onden arkadan ve yanlardan onlarca insanin ayni anda itmesinin etkisinin kamyon lastigi altinda olmaktan cok farki yok. Yuzlerce kiloluk baski gogus kafesinde, nefes alman mumkun olmuyor.


  • robokot  (25.09.15 04:22:24 ~ 04:23:02) 
[]

nano sim kart

normal sim kart kesilip nano boyutuna getirilirken inceltilmesi gerekiyor mu? farklı yerlerde farklı şeyler söylenmiş kimisi kalınlık aynı diyor, kimisi törpülenmesi lazım yoksa kart yuvası bozulur diyor. tecrübe eden var mı, işin aslı nedir?




 
İnceltilmesi gerekmiyor, direk çipli kısmı kesiyorlar.
Şimdiye kadar 3-4 defa yaptırdım ve bir sorun olmadı; ancak yine de normal hali nano olacak şekilde sim kart isteyebilirsin, yenileri öyle.

  • aylakadam  (09.09.15 12:22:53) 
daha dün akşam yaptım. makasla kenardaki fazlalıkları alıp nano boyutuna getirdim ve sorunsuz çalıştı. çok dikkatli olmak lazım yalnız.

risk almam diyorsanız gidin bir telefoncuya kestirin. genelde 5 lira alıyormış ama 3 operatörden biri ücretsiz kesiyormuş diye duydum.
  • tolga asp  (09.09.15 12:25:15) 
On lira fazla ver yeni kart al bence. Benim kartım baya eskiydi, kestirince sarı yaldızlı kısım da kesilmek zorunda kaldı, telefon çalışıyor, hat çekiyor ama bazen bağlantı kopuyor, telefon çekiyor gözüküyor internet e bağlanmıyor. Para vermemek için operatörü de değiştirebilirsin, yeni kart bedavaya gelir.


  • feel the blanks  (09.09.15 15:58:56) 
operatör zaten değişti ama ben nano olacak deyince görevli normal sim kartı kesip verdi delgeç gibi bi aletle. sıkıntı olursa gerçek nano alırım artık. teşekkürler herkese.


  • playing star again  (09.09.15 16:11:47) 
[]

bilgisayar hızlandırma

son birkaç haftadır bilgisayarım epey yavaşladı, yavaş açılıyor, programları, tarayıcıları yavaş açıyor, uyku moduna bile baya yavaş alıyor.

bir de torntv diye bi baş belası bulaşmış program listesinde görünmüyor ama antivirüs sürekli uyarı verip karantinaya alıyor, c'de program files'tan silmeye çalışıyorum program açık olduğu için silemiyoruz diyor, görev yöneticisini açıp bakıyorum orada görünmüyor.

geçenlerde combofixle taradım, şimdi temp dosyalarını sildim ve gereksiz programları kaldırıyorum. başka ne yapılabilir genel olarak?

not: format şu için bir seçenek değil hard disk epey dolu olduğu için harici hard disk lazım ondan sonra olabilir ancak.

 
ssd +1

işletim sistemini yeniden kurmak falan istemiyorsan acronis true image ile taşıyabilirsin hard diski komple. ama alacağın ssd haliyle düşük hafızalı olacaktır ondan ötürü önce diğer programları taşıyıp sonra acronis ile yedek almalısın.
  • tuzumkuru  (04.04.15 23:13:31) 
[]

acil! arkadaşın lap top'a çay döküldü

bilgisayar kendiliğinden kapandı, bataryayı çıkarıp ters çevirdik ne yapmamız lazım?

edit: bi şey olmadı bu bilgisayara sadece klavyesi yenilendi, ilgililere duyurulur, ha servise ya da tamirciye götürmeden önce açmayın sakın bilgisayarı.


 
komple söküp, klavyeden içindeki küçük saat piline kadar, alkol ya da kolonyağıyla temizlemek lazım. ben öyle yaptım.


  • sehpa fx350  (09.03.15 22:11:03) 
Pirince koyun. Çay şekerli değildiyse çok sorun olmaz diye düşünüyorum, pirinç yeterli olur bence.


  • kaffle  (09.03.15 22:20:42) 
Kendisi kaapndiysa zaten mefta olmuştur diyorum ben.

Ama yine de pirinç olayını yapın . İyice kurumadan tekrar acmayin
  • nucleon  (09.03.15 22:37:49) 
Ben de nescafe dökmüştüm. 5 dk sonra kendisi kapandı. Servise verdim 2bin tl masraf çıkardılar. Anakart yanmıştır büyük ihtimalle. Geçmiş olsun dostum, yeni pc alıcaksınız.


  • unsuz bir turk dusunuru  (09.03.15 22:52:59) 
pirinç dolu bir poşete koyun, 24 saat bekletin tüm nemi çekecektir. en az hasarla atlatabilirsiniz.


  • tetriste cubuk bekleyen adam  (09.03.15 23:38:39) 
hava komprasörü ile hava tutun, iki kez böyle kurtardım. tabi hızlı bir şekilde kapatın makinayı.


  • rhan  (10.03.15 08:50:37) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.