[]

Prudencio Saez Gitar neden pahalı?

Gitar çalanlar merhaba.

Ya yiğenim gitar çalıyor. Benim hiçbir alakam yok. Hep bu marka istiyordu. Ben kendisine haberi olmadan hediye alayın diyorum ama bu Prudencio Saez neden bu kadar pahalı? Muhtemelen daha pahalı gitarlarda vardır ama normal sıradan gitarlardan 4 kat pahalı neredeyse.

Ağacı mı farklı? Sesi mi daha güzel? Nedir olayı?

 
baktığın modelin fiyatı nedir merak ettim?

prudencio ispanyol bir marka, gitarları da olduıkça kaliteli, sadece klasik değil flamenco da üretiyor. çok çeşitli fiyatlara gitarlar mevcut ve prudencio yerine başka bir marka baksa yine de aynı fiyatlara gelirdi.

bizim iki kötü şeyimiz var. birincisi türk parasının dolar euro karşındaki durumu ikincisi de herşeyden deli gibi gümrük alan devlet.

yani 250 dolar ise bu gitar dışarıda burada kesinlikle 750 dolara gelecektir.

bir de esteve markası var, hatta sanırım esteve markası çok popüler, prudencio ve esteve kullanıp da gitarım kötü diyen ya da enstruman arayışında olan pek kimse görmedim.
  • hem şişko hem deli  (25.11.19 19:07:12 ~ 19:10:51) 
@hem şişko hem deli

Kendisi model 16 istiyormuş ama bulamadım satılmıyor. Sahibinden de 1500 tl ye 2. El var.

www.do-re.com.tr

Şunu almak istedim ben de ama 4000 tl nedir yahu.

1500 tl ye de gitar var piyasada 0. O anlamda pahalı dedim. Dediğim gibi hiç bilmiyorum bu işleri. Muhtemelen çok dandik gitar onlar dediğine göre.
  • ihanet kac kisilik  (25.11.19 19:13:15 ~ 19:17:39) 
benim yurtdışından baktığım kadarıyla 1600 euroya kadar gitarları var prudencio nun

yurtdışı fiyatı 400 euro ile 470 dolar arası model 31 in d

model 16 model 31 den daha ucuz 380 dolara gördüm yurtdışında.

illa flamenco gitar istemiyorsa bence bir markaya bağlı kalmasın, esteve markası var, ne bileyim başka markalar var, ikinci el olarak güzel bişey alabilir. gitarların vuruğu kırığı olmadığı sürece eskiyen tek yerleri perdeler olur, perdeleri de uygun fiyata değiştirebilir.
  • hem şişko hem deli  (25.11.19 19:27:39 ~ 19:28:08) 
İşte maalesef 380 dolar olan şey yurtdışında burada 3000 tl den aşşağı olmuyordediğin gibi.

1450 tl lik 2.el olana baksın düzgünse. Teşekkür ederim.
  • ihanet kac kisilik  (25.11.19 19:34:55) 
1400 dolar olan gitar türkiyede 12 bin lira mesela. çok fakiriz çok. bildiğin gibi değil.

160 dolar olan kulaklık burada 1500 liraya satılıyor. 160 dolar... amerikada iki gün amelelik yapsan o parayı cebine koyarsın.
  • alperz  (25.11.19 21:22:14) 
[]

Ucuza i Phone XS Max alacağım ama

Şimdi Rusyada IPhone Xs Max 256 Gb 1250 dolar. Türkiye fiyatına göre çok ucuz. Hazır dönmeden alayım diyorum.

Sorum şu. Model olarak A1921. Şimdi bu A1921 ne oluyor? Türkiye de çalışıyor onu biliyorum ama garantisi mi olmuyor?

Başka bir sorunla karşılaşma ihtimalim ne olabilir.

 
çalışır çalışmaz bilmiyorum ama garantisi kesin olarak yok.


  • neverlose  (03.07.19 20:21:06) 
Model olarak derken?

Ben de yurtdışından getirdim, kullanıyorum. Ok, garantisi yok ama benim eski telefonu y içi almıştım fakat hiç garantiye de götürmedim zaten. Kaçırma al.
  • cemallamec  (03.07.19 20:44:38) 
1200 fazla ucuz geldi Rusya için. SIM Free olduğuna emin olun.


  • Mcfly  (03.07.19 20:50:29) 
79.000 ruble fiyatı. Arkadaşım aldı sim free o konuda sorun yok. Bence bizde çok pahalı bu vergilerden dolayı.


  • ihanet kac kisilik  (03.07.19 20:55:05) 
Apple'ın Rusya sitesinde fiyatı 111 bin ruble. 79 bin ruble olma ihtimali YOK. para bolsa; riske edin.


  • 507  (03.07.19 21:51:01) 
Rusya’ya çok gidip geliyorum is dolayısıyla 507 haklı. O fiyata bulamazsın dikkat et. İkinci el falandır.


  • Mcfly  (03.07.19 21:58:53) 
Rusya da yaşıyorum. Moskovada 79-80000 civarlarında bulunuyo.

Aşağıdaki siteleri bilmiyorum ama onlarda da bu fiyatlar mevcut. Garantisiz sıfır.

store77.net
www.cifrus.ru

Garantili satılan Svyaznoy (rusyanın en büyük telefoncularından birisi) da bile 98.000 ruble.

www.svyaznoy.ru
  • ihanet kac kisilik  (03.07.19 22:14:13) 
[]

Uçak Modu Oyun Tavsiyesi

Merhaba 9 saatlik uçak yolculuğunda Uçak modunda çalışacak hangi oyunları önerirsiniz mobil için?




 
sudoku
i love hue
pako 2
pako forever
  • givemesomesubstance  (21.03.19 12:32:37) 
fruit ninja


  • taurina  (21.03.19 13:55:37) 
[]

Onkolojik Pet Sonucu

Merhaba babam prostat kanseri tedavisi görüyor. Kendisi karından iğne ile ve sonrasında radyoterapi gördü ve kanseri yok ettik dediler 3-4 sene önce.

Geçen ay kendisi grip oldu ağır ve akciğer filmi çektirince doktor filmi hiç beğenmedim matestaz yapmış olabilir akciğere diyince kendisi doktora koşmuş doktorda pet yapalım demiş.

Ekte pet sonucunda anladığım kadarı ile kemiklere ve akciğere bir matestaz yok onu anlıyorum fakat prostat bölümünde tekrar mı bir kanser görülmüş? Varsa da "Görünüm öncelikle idrarla radyoaktif madde eksresyonunu düşündürmüştür" ne demek acaba?

Doktoru pazartesi görebilecekler.Dayanamadım sorayım dedim.

Sonuç burada
eksiup.com

 
Radyoaktif madde idrarla atılıyor, idrar prostattan da geçiyor. Prostatta gördüğü radyoaktif maddeyi, o bölgedeki idrarda bulunan radyoaktif madde olarak yorumlamış. Prostatta kanser olduğunu düşünmüyor özetle.


  • efx  (01.03.19 20:50:56) 
[]

Amerika Vİzesine Başvuranlara Soru

Şimdi bu tartışılan bir şey. Sizin fikirlerinizi merak ettim ya da kesin bilen varsa cevaplar.

Vize başvurunuzun sonucu siz mülakata gittiğinizde aslında önceden belli mi olmuş oluyor?
Yoksa tamamen mülakatı yaptığınız kişi o an mı karar veriyor?

Ne düşünüyorsunuz?

 
onceden belli bir sey var, ekranda yaziyor muhtemelen. cok ekstrem bir durum olursa gisedeki gorevli insiyatif aliyor.


  • fakyoras  (09.07.16 17:36:11) 
daha randevuya gitmeden sayfalarca formu her ayrintina kadar dolduruyorsun. gitmeden bence cok buyuk ihtimalle %80-90 netlesmis oluyor alip alamayacagin. mulakati yapan kisi ekranda gorduklerine zit veya cok aykiri bir sey sezmiyorsa ekranda gordugu bilgilere istinaden veriyor veya reddediyor.


  • in vino veritas  (09.07.16 18:11:34) 
Bence değişiyor durum. Sordukları soruya yanlış bi cevap verirseniz o ekranda yazan sonucun bi ise yarayacağını düşünmüyorum.


  • allanpoe  (09.07.16 18:15:32) 
[]

Bu Tipler gerçek mi?

www.kadinlarkulubu.com

Bu insanlar gerçek mi yoksa troller mi? Nasıl birşeydir bu?


 
Maalesef gerçek.


  • neferkitty  (25.06.16 21:45:33) 
gerçek troller


  • basond  (25.06.16 21:46:38) 
ne bekliyordunuz ki, chopin mi tartışacaklardı?


  • anonymice  (25.06.16 21:47:38) 
Gerçek.


  • j r r tolkien hayrani  (25.06.16 21:48:01) 
Cevap veren bir kişi "ne saçmalıyosunuz hurafe bunlar" dememiş.

Zeytin yapmaz ama kiraz yapar diye cevap var. :)
  • ihanet kac kisilik  (25.06.16 21:48:20) 
Hayir, troll onlar.
Edit: Bunlardan bir suru var tabii gercekte. Hepsi internete girse ortalik yikilir.

  • stavro  (25.06.16 21:48:59 ~ 22:37:58) 
Maalesef gerçek. Eğitimsiz toplumlarda inanılmaz hurafeler dönüyor. Akıl almaz derecede hem de. Bunlar troll atalarımız tarafından binlerce ortaya atılıp, sonra ciddiye mi alındı bilinmez ama aklının almayacağı şeyler var. Bunlar internet bulunca böyle oluyor. Maalesef gerçek.

Buna ek olarak akşam ıslık çalmak cinleri çağırır, akşam tırnak kesmek günahtır, saçının görünen her teli için 1421412 yıl yanacaksın, sakız ölü insanların eti gibi şeylerin yanında hep bir arkadaşın başına gelen, inanılmaz fantastik ve sadece bir arkadaşın arkadaşı ya da bir akrabanın tanıdığının başına gelen birbirinden saçma hikayeler var. Buradan çık, gittiğin ilk köyün kendine özgü bir hurafesi vardır mesela. Kendine özgü olmasa da yaygın.
  • nawar  (25.06.16 21:53:21 ~ 21:53:34) 
insanlar ilk çağlardan beri açıklayamadıkları fenomenleri mitleştiriyorlar. sene 2016. bu ablalar doğum lekesini açıklayamıyorlar. sonuç, gerçekler.


  • evde liyakat kalmamis  (25.06.16 21:53:25) 
%100 gerçek. aslında vakti zamanında senin annen ananen de inanmış olabilir bu tarz şeylere ki benimkilerden duymuştum onlar inanıyordu. hala da inanıyorlardır. ama genç nesilin de inanması şaşırttı beni.


  • kelepir  (25.06.16 22:07:26) 
Birde hamile kadının canı çilek çektiyse ve yiyemediyse çocukta çilekli doğum lekesi oluşur olayı var :)


  • jazzabel  (25.06.16 22:07:55) 
Hahha çok güldüm bu ne ya la, bu tiplerin doğacak çocuklarına yazık ya:p
Ben de gerçek olduğunu düşünüyorum. Zeytin yiyip sırt kaşımak ahaha:) bir tanesi de annesi hamur açarken sırtını kaşıdığı için beyaz lekeli doğmuş :)) ben de merak ederdim neden bu kadar ben var vücudumda diye meğerse annem zeytin bidonu devirmiş:):):):) gece gece iyi geldi bu haha hala gülüyorum :))

  • body electric  (26.06.16 02:14:41) 
Bu çok saçma tabii. İnanan vardır.
Mesela annemn kuzeni aynı böyle inanmazmış, kızına hamileyken şam fıstığı çalmış sol eliyle, bakalım leke olacak mı diye. Kızın sol elinde yemyeşil, fıstık büyüklüğünde iz var. Bildiğin fıstık yeşili.
Benim kendi kuzenim de kavun çalmıştı bostandan, karnına dayayıp eve taşımıştı. Tam o karnına dayadığı noktada bebekte genişçe leke olarak doğdu. Hiç de aklımıza gelmemişti üstelik yani amaç "bakalım leke olur mu?" diye denemek falan değildi.
He, bence gene saçma ama demek hamilelikte artık annenin psikolojisinden çocuk nasıl etkileniyorsa bir şeyler oluyor. Ben bu iki örneği gözümle gördüm, açıklayamıyorum. biri tesadüf, öteki de mi tesadüf? Cevabım yok yani. Bu sebeple bir cevap bulana kadar inanmıyorum :)

Albastı türü şeyler eski şaman inançlarından geliyor. Lisans tezim için uzun süre araştırmıştım. Ciddi bir background'u var o tip inançların esasen.
Bir çoğu korunmak için yapılan şeyler.
Gene aynı şekilde doğum yapan kadının mezarı 40 gün açık olur derler Türkler. kırk uçurması bu yüzden yapılır vs. Bunları araştırırken ilginç makalelere rastlamıştım, lohusa kadının hormonal düzenlemesi bu 40 gün sonunda tamamlanıyor gibisinden. Bazı şeylerin sebebi var yani, hepsi uydurma değil. Eskiler insanları ve doğayı daha iyi gözlemlemişler. Bizim bilmediğimiz bir çok şeyin tedavisini doğada bulmuşlar, doğada yaşamışlar.
Sonra bunlar üzerinden inanç sistemi oluşturmuş ve efsaneler, mitolojik öyküler yazmış olabilirler ama her şeye saçma demeden de düşünmek gerek. Bazısının çok derin hikayeleri, yaşanmışlıkları oluyor.
Yani yüzyıllarca tecrübeler birikmiş ve sonunda modern tıp ellerinde olmadığından tıbbi bir dille açıklayamamışlar doğal olarak. Lakin korunmak için yollar geliştirmiş, sebeplerini ve sorunun kaynağını, kaç gün devam edeceği gibi şeyleri bulmuş olabilirler.
Üstüne bir inanç yazılması ayrı bir konu.
  • konusma ben konusuyorum daha bitirmedim  (26.06.16 02:26:39 ~ 02:33:29) 
Linkteki sadece ilk yaziyi okudum. Ve burada yazilanlari okudum.

Annem bana hamileyken ensesine bilerek isteyerek gilaburu surmus. Gilaburu mevsimi geldiginde ensemde kizariklik olusuyor. Mevsimi gecince de kizariklik gidiyor. Annem denemek istedigi icin surdugunu kendisi soyledi.
Yani boyle seyler oluyor, olabiliyor. Cahillik vs. ile iliskilendirmemek gerek. Bu tarz dogum lekesi olan tanidigim bircok insan var.
  • isott  (26.06.16 05:15:53) 
basond+1 o nedenle besliyor muyum diye bakmadan politik trolle uğraşırım mesela. çünkü okuyup inanan var. onlar da oy atıyor.

burada bile bunu yazacak kapasitede insan var. troll diyorsunuz da hepsi değil işte, kaçıp gidiyor siz onun o kadar salak bir soru sorabileceğine inanmadığınız ve trollükle suçladığınız için falan.

zaten zamanında öyle bir troll gelmiş ki dünyaya milat kabul edilmiş o gün. en büyük troller milatla başlar (çokokrem müziği) böyle olmasalardı, trollüğün ne anlamı kalırdı.
  • godoşu beklerken  (26.06.16 05:58:06 ~ 05:59:02) 
merhaba. ciddi ciddi üzülüyorum ya böyle şeyler okuyunca. ben böyle düşünen bir insana he he der geçerim bir daha da görüşmem. hurafe desen sen kötü oluyosun. yakın arkadaşım olsa lan siktir git mal mısın derim ama esirgemem.


  • libertine  (26.06.16 10:00:55) 
[]

Vize için Bankada Para Konusu

Şimdi bir arkadaşım var adam bankada hayatta para tutmaz. Aslında para tutmaz elinde öyle diyeyim ama kazanıyor bir şekilde para. Şimdi bu vize almak istiyor ve bu vize için bankada para olduğunu gösterir işte hesap dökümü isteniyor.

Bende kendisine borç vereceğim. (Sorun bu değil 50 kere verdim 50 kere aldım) Aslında borç değilde ben vereceğim bu hesabına koyacak parayı vizeyi alana kadar.

Şimdi bazı yerlerde vizeden 3-5 gün önce parayı koyduğu ve borç aldığı anlaşılır ters teper yazanlar var bir de ona bakmazlar hesapta para var mı ya da yok mu ona bakarlar diyenler var.

Bu durumun hangisi doğru? Tecrübe edenler ne diyor?

 
ikisi de doğru, diğer ddestekleyici belgelere bakar, sgk falan. Tabii bir de vize görevlisinin keyfine. Koyun ama, bayağı destekleyici bir şey.

Ayrıca vizeyi alana kadar tutmanıza gerek yok, dökümü aldıktan sonra çekebilirsiniz. Bazı şubeler "şimdi tasdik ettim bu bakiyeyi, hemen veremem geri" diyor, o durumda baka şube ya da eft yapabilirsiniz.
  • whoosie  (15.06.16 17:59:47 ~ 18:01:29) 
hollanda / fransa / geçen ay da ispanya vizesini tam da bu şekilde aldım.

vize almadan 2 3 gün önce hesabıma para yolladım sağdan soldan, bankadan ekstreyi aldıktan sonra paraları geri yolladım. vize görüşmesine dahi gitmeden, ve hepsinden de sorunsuz vize aldım.sadece hesabım aktif kullandığım bir hesap, sadece vize zamanı para yatırılıp çekilmedi yani.

vizeler içinde ortalama 10 bin gösterdim hepsinde
  • oscar  (15.06.16 18:01:56) 
@oscar maaş hesabı gibi birşey miydi? Aktif kullanmadan kasıt 300-500 lük hareketler mi?


  • ihanet kac kisilik  (15.06.16 19:35:42) 
maaş hesabı değil, aynen 300 500 giriş çıkış. düzenli kullanılan bir hesap yani


  • oscar  (15.06.16 20:38:58) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.