[q]

Pasaport iptali-uçak bileti-kayıp valiz

(2) 
#acilMerhaba,Babam bu gün THY ile yurtdışına gidecekti, pasaport kontrolünde pasaportunun iptal edil...
[q]

Kafa yedirten laptop

(1) 
Selamlar,netbookum aşırı yavaşladı, zaten pek sık kullanmıyorum ama kullanmam gerektiğinde çileden ç...
[q]

Memuriyette açığa alınma hk./acil yardım

(5) 
Merhabalar,Çok çok yakınım mevcut operasyonlar yüzünden açığa alındı bugün, bu işlerle uzaktan yakın...
[q]

Haftasonu ailem geliyor, ne yapalım?

(5) 
Merhabalar,Uzun süredir İStanbul'a gelmek istiyor ailem; yok bombaydı yok darbeydi derken bir türlü ...
[q]

Kağıthane - TV tamiri

(3) 
Merhabalar,Evdeki TV bozldu, garanti de dolduğundan tamirci bulmak gerekti. Önerebileceğiniz biriler...
[q]

Urla-Çeşmealtı-Alaçatı taraflarında 4 günlüğüne kiralık villa/ev

(1) 
Selamlar,Yeniyılda 5 arkadaş başlıktaki yerlere gidelim kafa dinleyelim, hem de gezelim istedik. 4 g...
[q]

İnstagram - alt üst beyaz kenarlık

(4) 
Merhaba,Nasıl oluyor da tüm Fotoğraflar aynı boyutta beyaz kenarlıklarla alt ve üst olacak şekilde a...
[q]

Doğal taşlardan anlayanlar?

(3) 
Merhaba,Fotoğraflardaki kolyede hangi taşlar bulunduğunu biliyor musunuz? Bir de sizce ederi nedir? ...
[q]

İspanya Turu

(4) 
Selam gezginler,3 arkadaş dedik ki, 11 günümüz var, Barselona'dan başlayıp Madrid'de sona eren, arad...
[q]

Şirket organizasyonu

(2) 
Merhaba,Şirket olarak 70-80 kişilik, konaklamalı bir organizasyon düşünüyoruz. (İstanbul'dayız, mümk...
[q]

Bireysel Emeklilik - Yalan dolan bilgilendirme

(2) 
Merhabalar,Geçtiğimiz yaz annemler bankanın elite plus adıyla başlattığı BES sistemine şu vaatlere k...
[q]

Mil/puan için hangi kart?

(3) 
Selamlar,Mesleğim gereği sık sık otellerde kalıyorum, fakat biletleri şirket alıyor. Otel masrafını...
[yer]

Boğaz manzaralı canlı müzik yapan nezih bir yer

(7) 
Selamlar,Yurtdışından çok önemli misafirlerimiz gelecek, onları başlıktaki gibi bir yere eğlenmeye g...
[q]

Nice, Monako civarlarında nerede kalmalı?

(2) 
7-8 kişilik bir grupla araba kiralayıp bu hafta sonu buraları gezelim dedik de, çok ani bir plan old...
[q]

imkb30 aylık veriler

(9) 
Nereden, nasıl çekebilirim? sitesinde günlük var, 2 de seans var. Dönüştürme işini ben yapabilir miy...
[q]

Doğalgazım bitti - Ankara

(4) 
Merhabalar,Evde doğalgaz bitti, geçen sefer tekrar taktığımda 10 tl yedekte olduğu için tekrar takıp...
[q]

Nerelere gideyim sen yanım... öyle değil de, İtalya'da?

(5) 
Yarın dört arkadaş İtalya'ya gidiyoruz, onbeş gün oradayız. Şehirler şöyle: Roma Verona Venedik Flor...
[q]

portföy hazırlamaca ödevi

(5) 
Selamlar,Dersimiz gereği farazi olarak 10 milyon tl'lik bir portföyü yöneteceğiz. Amma velakin portf...
[teknik]

internette bazı sitelere giremiyorum

(3) 
yfrog lsun, youtube olsun giremiyorum noluyor yahu? dns dir proxy dir orba oldu karıştır karıştır, i...
[q]

ekonometri - arima model forecasting

(1) 
Selamlar.Malum yaz okulu, ekonometri. Elimizde ise 100 ve bir şirketin returnleri var. excel üzerind...
[q]

son 10 yıla ait imkb verileri - aylık

(3) 
Nasıl bulunur? imkb'de günlük var, tüm günlükleri toplayıp gün sayısına mı bölsem? (böyle oluyor mu ...
[q]

10 yıllık hisse senedi fiyat ve getirisi bulmaca

(4) 
Bir ödevim için gerekiyor da, max. 5 yıllık bulabildim. Nereden nasıl bulsam ki?...
[q]

seri bir şekilde pekçok internet sitesinin e-posta adresine ulaşmak

(1) 
Merhaba ekşiduyuru camiası,Şimdi bi dünya link var elimde, hepsinin e-posta adresine seri bi şekilde...
[sarki]

hızlı başlayıp yavaşlayan şarkı

(3) 
Merhaba,Bir sunumda kullanmak üzere hızlı tempoyla başlayıp 30-45 sn sonrasında yavaşlayan klasik mü...
[q]

Ankara - canlı müzik

(2) 
Hey canlarım!Yahu yarın akşam çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın doğum günü, canlı müzik yapan bir yer...
[q]

Hisse senedi toplam getiri ve ortalama hesaplama

(2) 
Selamlar,Malumunuz, yine bir finansal hesaplama sorusuyşa başım belada.Bu kez hocamız şöyle bir şey ...
[q]

Napsam, ne yazsam? Plato Republic'ten diyalog uydurmaca

(4) 
Selam ahali,Sevgili humanity hocam diyor ki, "Write a fictional dialogue between two characters...
[q]

yine nuh çimento, bu kez ratio hesaplamaları

(7) 
Selamlar,İnternette bu şirkete ait 2009-2010 ve 2011 yıllarına ait gross profit, net profit, return ...
[q]

Nuh Çimento (NUHCM) finansal bilgileri - acil!

(3) 
Merhabalar,Bir dersim için NUHCM'nin CFO'su olarak kredi istemem gerekmekte. Bunun için 2009-2010-20...
[q]

Tüzük gibin yönetmelik gibin bir şey

(1) 
Selamlar,Şimdi durum şöyle; 11 kişilik bir gönüllü topluluğu olarak resmi bir kurum altında çalışıyo...
[q]

şirket birleşmelerinin hukuksal yapısının finansal açıdan incelenmesi

(5) 
Merhabalar ekşi duyuru takipçileri,Hukuk ödevim için başlıktaki konuya ilişkin bir şeyler bulmam ger...
[q]

hırsızlık

(22) 
Merhabalar,Şimdi hassas bi konu var. Birkaç bayramdır banyodaki çekmecede muhafaza ettiğimiz makyaj ...
[q]

bu raporu da adamakıllı yazamazsam çocuğumu kesicem

(2) 
Selamlar,Rapor yazma konusunda başım feci derecede belada. Ne yazsam ne etsem olmuyor, hoca beğenmiy...
[q]

etik- ingiliz ya da abd kökenli medya sektöründe bi şirket

(1) 
Selamlar,Temmuz gibi bi skandal patlak vermişti, çok büyük bi medya şirketinin skandalı. Olayı tam h...
[teknik]

word 2007de kaydedilmemiş belge kurtarma

(8) 
Merhabalar,Bir arkadaşım staj raporunu yazarken dosyasını kaydetmeden çıkıvermiş dalgınlıkla, şimdi ...
[q]

Mudanya'dan Heykel'e nasıl gidilir?

(7) 
Evet soru başlıkta, nasıl gidilir ki? Normalde 3 aktarma falan dedi bir arkadaşım, yok mu tek araçla...
[teknik]

smartdisk 2.5 backup hdd - çalışıyor görünüyor ama açılmıyor

(3) 
Merhabalar,Şimdi benim bu akıllı bıdık harici harddiskimi en son laptopta çalıştırdım, donanımı güve...
[q]

nerde tatil yapsak?

(7) 
selamlar,7-8 arkadaş bir haftasonu bir yerlere kaçalım diye plan yaptık. düşün taşın bir türlü nerey...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.