Giriş
(31)

Şu tipe isim arıyoruz. Yardım ediniz.

repentance
Kendisi dişi bir british shorthair. Fotoğrafı ekte.Tercihen İngilizce, bir ya da iki hece, telaffuzu kolay ve farklı, güzel, değişik bir isim arıyorum.Lütfen, geyik mesajlar atmayın "haydar koy" falan diye.Kendi kedinizmiş gibi bi beyin fırtınası rica ediyorum. İsim anası/babasına bir gün kucakta du
Kendisi dişi bir british shorthair. Fotoğrafı ekte.

Tercihen İngilizce, bir ya da iki hece, telaffuzu kolay ve farklı, güzel, değişik bir isim arıyorum.

Lütfen, geyik mesajlar atmayın "haydar koy" falan diye.

Kendi kedinizmiş gibi bi beyin fırtınası rica ediyorum. İsim anası/babasına bir gün kucakta durma hediye.

Bi önceki soru şu şekilde gelişmişti:

www.eksiduyuru.com


Benim aklımdakiler şu an itibariyle,

Mona ve Thea. Her türlü öneriye açığım :)
0
repentance
(01.04.13)
mazlum veya mülayim
0
itirazi olan yoksa
(01.04.13)
kedi koy adını çok basit isim ama hiç bir kedide yok, farklı bence.
not : ciddiyim.
0
merkancam
(01.04.13)
gina,
dodo,
chica (çika).
0
brotha b
(01.04.13)
rengar
0
Vermillion
(01.04.13)
dada
0
eli eli lema sevaktani
(01.04.13)
öksüz
0
tüketici kız
(01.04.13)
madam
0
fannstmer
(01.04.13)
ticari
0
feodal moruk
(01.04.13)
valla ben "keranacı" koyaarım gerçekten şaka yapmıyorum
gel buraya lan keraneci
keranecii seniiii

falan diye sevmek çok eglenceli olabilir.
itne de olabilir (ibnenin iç anadolu çiveli hali)
0
cruseo
(01.04.13)
Hera
0
Idonthaveausername
(01.04.13)
mülayim +1
0
el magico
(01.04.13)
mat
0
veeeys
(01.04.13)
Leia. Prenses Leia gibi.
0
amelie poulain
(01.04.13)
"kaput" koy
0
rightguardmed
(01.04.13)
guiza koy bence, gözleri andırıyor.
0
mega idea
(01.04.13)
wink :)
0
mira aeterna
(01.04.13)
ponçik
0
awareim
(01.04.13)
Lulu
0
gurdas mann
(01.04.13)
mazlum
0
kayranin kedisi
(01.04.13)
sebo
0
kargn
(01.04.13)
siradan olucak ama tam bir boncuk tipi var.
0
anne ben yazar olucam
(01.04.13)
hera +1 (zeusun karısı yani baş tanrıça, aynı zamanda evlilik ve aşk tanrıçası) ileride bi de erkek kedin olursa onun adını de zeus koyarsın mesela

sooty isli-kurumlu-karaya bulanmış demek. renk bakımından bana bunu andırdı.
0
halanne
(01.04.13)
nana pek bi uygun geldi bana :)
0
seyirdefteri
(01.04.13)
lisa
0
bilmemkacincinick
(01.04.13)
Mırra
0
melpomeneman
(03.04.13)
duman
0
and justice erol
(03.04.13)
küllük
0
and justice erol
(03.04.13)
yahu siz hala isim koymadınız mı bu kediye? bu gidişle ismini öğreneceği zamanı geçecek, benim rahmetli kedi gibi "kedicik" kalacak adı.

isis koyun adını.

hem is renginde hem de kediler s,i,r, p gibi belirgin harflere daha duyarlıdır.
pisi pisi ifadesine de benzediği için ben adı isis diyorum.
0
balik kraker
(03.04.13)
sucre
0
giggs
(03.04.13)
ben hala keraneci de ısrarcıyım.

ulan mamanın iyisinden de hemen alıyorun keraneciii...
sıcak yatagı da bulunca hiç kaçırmıyonn keraneciiii

gibi seslenmek ne eglenceli olabilir
0
cruseo
(03.04.13)
Bence Katil olsun
0
secilmis uye
(06.04.13)
(7)

fotograf ödevi

10032007
bi şeyleri bi şeylere benzetmem gerekiyor fotografta. bu ne la diyecekler için örnek bir fotograf koyuyorum. evde bu tür başka nasıl fotograf çekebilirim? yumurtaya kaş göz çizdim onu çektim bi, tuzluktan bişiler yaptım. başka aklınıza gelen bi şey var mı?
bi şeyleri bi şeylere benzetmem gerekiyor fotografta. bu ne la diyecekler için örnek bir fotograf koyuyorum. evde bu tür başka nasıl fotograf çekebilirim? yumurtaya kaş göz çizdim onu çektim bi, tuzluktan bişiler yaptım. başka aklınıza gelen bi şey var mı?
0
10032007
(27.03.13)
tahta mandal ya da tahta kaşıklarla yapabilirsin.

edit:silgiden de olabilir
0
yay
(27.03.13)
meyve sebze ornegi cok gormustum ben.
0
tasa oturma soguk ceker
(27.03.13)
Bir sürü küçük ve yuvarlak nesneleri bir araya toplayıp birini gruptan uzağa koyup belki dışlanmışlık anlatabilirsiniz. Yani mesela bir sürü fındık bir arada biri onlardan uzakta ama aynı kadraj içinde. Gibi. Sanki.
0
amelie poulain
(27.03.13)
Taştan ayak yapılabilir
www.beautifullife.info
0
kırmızıkalem
(27.03.13)
şöyle bi şeye denk geldim
www.facebook.com
0
lady montana
(27.03.13)
bir sürü kibrit olsun sadece biri yanık olsun oda şu anki halini anlatsın
0
baknedicem
(28.03.13)
çaydanlığı ters çevirip fil yapın.
0
irbat
(28.03.13)
(3)

iPad'de altyazı destekleyen player

woody
Arıyorum. Var mıdır? Hd player ve oplayer'i denedim ama srt alyazıları görmedi. Ne yapmam gerekli?
Arıyorum. Var mıdır? Hd player ve oplayer'i denedim ama srt alyazıları görmedi. Ne yapmam gerekli?
0
woody
(27.03.13)
oplayer lite işimi görmüştü. bir özelliklerine bakın. altyazıyı ayrı seçip büyült küçült yapıyordu zamanında.
0
wiillii
(27.03.13)
Avplayer kullanıyorum ben. Çok başarılı.
0
amelie poulain
(27.03.13)
avplayer üstüne tanımam.
0
mobilemob
(27.03.13)
(5)

bu dizi isimlerini daha önce duydunuzmu ?

darkknight
arkadaşlar bi internet dizisi için isim arıyoruz , dostluk arkdaslık dızısı olucak ekip tayfa bizim tayfa vb gibi isim önerilerinizi beklıyorum
arkadaşlar bi internet dizisi için isim arıyoruz , dostluk arkdaslık dızısı olucak

ekip

tayfa

bizim tayfa

vb gibi isim önerilerinizi beklıyorum
0
darkknight
(23.03.13)
"kardeş gibiydiler"

dizinin sonu sarpa sarıcaksa on numara isim.
0
hope ender
(23.03.13)
manti tayfa olabilir mi? i ile evet.
0
cerahat
(23.03.13)
MORUKLAR
0
roket adam
(23.03.13)
Maça Kupa
Ya da iskambil kart cinslerinden bir başka kombin.
Öyle bi dizi olsa merakla izlerdim en azından.
0
amelie poulain
(23.03.13)
karşim
0
bass solo take one
(23.03.13)
(12)

Alkol eşiğiniz ne? En fazla ne kadar içebilirsiniz?

ermanen
Genel soru, en fazla ne kadar alkol içebilirsiniz?detaylar:1. kaç bardak, kaç şişe?2. hangi alkollü içecek?3. ne kadar zamanda? zaman aralıkları? sabahtan başlama, aşamdan başlama vs.4. yemekli, yemeksiz.. ne kadar yemekle, hangi tür yiyeceklerle, yağlı yağsız vs.5. hangi mekanlara? evde daha çok, b
Genel soru, en fazla ne kadar alkol içebilirsiniz?

detaylar:
1. kaç bardak, kaç şişe?
2. hangi alkollü içecek?
3. ne kadar zamanda? zaman aralıkları? sabahtan başlama, aşamdan başlama vs.
4. yemekli, yemeksiz.. ne kadar yemekle, hangi tür yiyeceklerle, yağlı yağsız vs.
5. hangi mekanlara? evde daha çok, barda daha çok gibi.. veya arkadaş ortamına göre değişir mi..

daha detaylı sorular:
6. bilerek çok içip sarhoş/zom olur musunuz? hangi durumlarda?
7. çok içtikten sonra kusar mısınız? veya çok içince hal ve durumlarınız nasıl olur?
8. içerken taktikleriniz var mı? içmeden önce, içtikten sonra, içerken vs.. alka seltzer veya su içmek gibi mesela..
9. başka başka..

istediğiniz gibi cevaplayabilirsiniz.. (ama sıralayınca daha düzgün olur tabii)
0
ermanen
(21.03.13)
çok değişken 4 birayla da sarhoş olduğumu bilirim 16 birayla da aç karnına içtiysem yanında yemek yediysem çok hızlı içtiysem kusarım. kapalı yerlerde daha çok çarpıyor.
0
mr fusion
(21.03.13)
5-6 bira içsem iptalim. 4'te sarhoş olurum zaten.
0
roket adam
(21.03.13)
muhabbetle alakalı bende.

muhabbet güzelse eger iki kisi bir büyük bir kücük icip düzgün adimlarla acik tekel bayi aradigimi da bilirim, kotu muhabbette 2 dubleyle pert oldugumu da.
0
aksi kanitlanmadikca cocuktur
(21.03.13)
1-2. Vodka ise 3-4 bardak en fazla 5, bira ise 3 şişe veya 70'lik sınırım.
3. Akşam 3-4 saat içinde.
4. Yemeksiz ve aç karnına hiçbir şey içemem, yanında mutlaka didiklenecek bir şey olacak, patates kızartması olur çerez olur meze olur artık tuzlu bir şeyler ne olursa.
5. Evde daha çok. Bazen de barlar sokağı tarzı yerlerde.
6. Bilerek çok içip sarhoş olacaksam mutlaka evde olmalıyım. Genellikle yapmam.
7. Çok içmekten değil de iki içkiyi aynı akşam içersem kusarım. Bira-vodka ya da bira-şarap gibi.
8. Hiçbir taktiğim yok ama sınırımı biliyorum midem kötü olmasın diye tadında bırakıyorum ben şahsen.
0
amelie poulain
(21.03.13)
1-genelde 500ml
2-genelde vodka
3-genelde 3-4 saatte
4-genelde yemeksiz ama tok karnına
5-genelde evde ve yalnız

6-arada sırada, canım istediğinde. ve sarhoş olacak kadar içebileceğim içkiye yetecek para olduğunda(absolut-smirnoff-jack daniels gibi orta-üst sınıf içkilerden aşağısını içmem, dandik türk içkisi içeceğime hiç içmem...)
7-sonuncusu 3 yıl önce, toplamda iki kez kustum, gereğinden fazla abartmıştık gençlikte oluyor arada öyle...(hala genciz de alıştık artık ağzımızla içiyoruz)
8-içtikten sonra yatıp uyumamak, sabahlamak. bol bol sıvı tüketmek.
0
ucan spagetticanavari
(21.03.13)
1. 35lik vodka yeter
2. viski, vodka, jager, malibu
3. içkinin tadını sevdiğimden değil, kafamı güzelleştirdiğinden içiyorum, ondan dolayı hep fondiplerim, gündüz içmem.
4. yemekle alkol hiç sevmem, en fazla şarap olabilir.
5. eğlenmeye çıktıysam içerim, canım sıkkın oturup evde tek başıma içmek istiyorsam gene içerim ama genel olarak dışarda arkadaş ortamında içerim.
6. ergenlik döneminden sonra sarhoş olmadım, olmamda, gerek yok mal gibi içmeye.
7. bugüne dek bir kere alkolden kustum, oda karıştırarak bira içtiğimden. (tuborg kırmızı 50+miller 33+carslberg 50)
8. içerken kafam güzel olsun diyorsan hızlı ve aç karna iç, ayılacağım diyorsan türk kahvesine aban.
9. öğrenciyim diyorsan evde ufaktan bi cep vodkası içip öyle gidersen mekana, daha az hesapla, kafa olursun.
0
grimer
(21.03.13)
3 duble rakı sınırım. dördüncü çoğu zaman sarhoş ediyor.

diğer içkileri sarhoş olacak kadar içemiyorum, ya midem almıyor ya da kusuyorum.

aç karnına içmem. içerken atıştırmalık bişeyler yerim. rakı içiyosam peynir, kavun, meze vs isterim mutlaka. bira, şarap falan içiyosam patates kızartması, fıstık gibi şeyler severim.
0
make a wish
(21.03.13)
1. en fazla şu ana kadar bi 50lik vodka devirmiştim. ama tabiri caizse ebemin amını gördüm. 35lik bitirdiğimde temiz, net sarhoş oluyorum ama amı götü dağıtmadan. ama normalde içeceğim 2-3 bardak vodka-meyve suyu ya da 4-5 50lik biradır.
2. vodka, bira, kokteyl.
3. sarhoş olmak niyetimse 35liği 2 saatte falan içiyorum. yoksa muhabbetle bira. muhabbete göre.
4. tok karnına. genelde içme ortamından önce fast food yenmiş oluyor.
5. genelde bu kadar çok içeceksem evde. dışarda muhabbetle bira işte.
6. fişi çekmek istediğimde, birşeyi hiç düşünmemem gerektiğinde falan.
7. karıştırırsam evet. hangover olayını çok fena yaşarım. genelde içtikten sonra değil, yatıp uyandıktan sonra kusarım. kusarken "bi daha içeni siksinler" derim. haftaya bi daha içerim.
8. eve dönerken su içmeye başlarım. eve gelince biraz yoğurt, bikaç bardak daha su. sonra yanıma su şişeisni koyup yatarım.
9. diyet yaptığımdan 4-5 aydır içmiyorum ama.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(21.03.13)
1. Bir şişe
2. Şarap
3. 4 saat
4. Yemeksiz.
5. Ev

Alternatif

1. 9 adet 33'lük şişe Carlsberg
2. Bira
3. 6 saat
4. Çerez.
5. Bar / Ev

6. Normal
7. Dalgalı bir ruh hâli
8. Şarap içerken su tüketimi / Bira ile fıstık yememek
9. Bu kadar
0
timburton
(21.03.13)
3 duble viski yetti mesela bu gece. başım dönüyor ve uykum geldi. hızlı içmemin ve çikolata yememin etkisi var
0
mr fusion
(22.03.13)
1. 7 şişe
2. bira
3. akşamdan başlayıp geceye doğru.
4. çerez.
5. fazla miktarda içeceksem bunu evde yaparım.
0
zgrydn
(22.03.13)
1. 3 duble,
2. viski
3. 1-2 saatte
4. yemeksiz
5. mekan farketmez ama evde de içtiğimiz oluyor, mekanda da..
6. fazla kaybetmem ama ortam iyi olursa ucu açık
7. en son yılbaşında kartıştırdığım için çıkardım. fazla içmemeye bakıyorum.
8. yatmadan önce mümkün olduğunca soda ve su içip, 15-20 dakika bekleyip öyle yatıyorum
0
ne bakiyon kardesimm
(22.03.13)
(6)

55-60m2 evi döşemek

mr.goodcat
55-60m2 1+1 şeklinde bir ev için nasıl bir yerleşim olabilir? neler alınması gerekir? örnek olarak tasarımlı odaların olduğu bir site veya galeri vs. var mıdır? ona göre kanepe, masa vs. almak istiyorum.
55-60m2 1+1 şeklinde bir ev için nasıl bir yerleşim olabilir? neler alınması gerekir? örnek olarak tasarımlı odaların olduğu bir site veya galeri vs. var mıdır? ona göre kanepe, masa vs. almak istiyorum.
0
mr.goodcat
(17.03.13)
1- köşeli koltuk
0
nıç
(17.03.13)
doğruca ikea'ya git. orada örnek ev tasarımları oluyor. adamlar 30 m2 eve bile her şeyi sığdırıyorlar.
0
dieselsingle2
(17.03.13)
İkea kataloglarından da yararlanabilirsiniz, pratik çözümleri var.
0
amelie poulain
(17.03.13)
buzdolabı, bulaşık/çamaşır mak., ocak, bir kanepe/tvlik/sehpaha/masa/6 sandalye yeterli.
0
nick blender
(17.03.13)
ikea bu konuda çok iyi çözümler sunuyor. mağazaya gidip bakmanı öneririm. zaten karışan eden yok git otur yat kalk kurcala fotoğraf çek falan filan takıl.
0
halitkin
(17.03.13)
(1)

Revenge

narcissa black
Özel mesajla spoiler istiyorum... Dizinin başındaki nişanda Daniel'in öldürülmesi olayına kaçıncı bölümde geri dönülüyor? ve Daniel gerçekten ölüyor mu?
Özel mesajla spoiler istiyorum... Dizinin başındaki nişanda Daniel'in öldürülmesi olayına kaçıncı bölümde geri dönülüyor? ve Daniel gerçekten ölüyor mu?
0
narcissa black
(16.03.13)
Mesaj attım.
0
amelie poulain
(16.03.13)
(2)

İstanbul'da saça gölge attırmak için iyi bir kuaför?

mylene
Saçlarım uzun ve açık kumral tonlarında, gölge attırmak istiyorum ancak bu işte iyi bir kuaför olsun istiyorum. Fiyat falan mühim değil, aldığı ücretin karşılığını veren bir kuaför arıyorum. Önerileriniz?
Saçlarım uzun ve açık kumral tonlarında, gölge attırmak istiyorum ancak bu işte iyi bir kuaför olsun istiyorum. Fiyat falan mühim değil, aldığı ücretin karşılığını veren bir kuaför arıyorum. Önerileriniz?
0
mylene
(15.03.13)
Anadolu yakası, Acıbadem'de Mustafa&Semih Kuaför. Saçınıza zarar verecek bir şeyi siz isteseniz bile onlar yapmıyor. Fiyatları da normal sayılabilecek kadardır.
0
amelie poulain
(15.03.13)
anadolu yakası > kazasker > sedat & ali kuaför
0
nıç
(15.03.13)
(3)

converse deri ayakkabı giyen var mı?

dasher
Şu modeli beğendim http://www.trendyol.com/Unisex-Ayakkabi---Ct-Chuck-Taylor-All-Star-Charcoal132096C/UrunDetay/13994/2480544 ama daha önce converse'ten hiç deri ayakkabı giymedim. denemedim de. nasıl sıcak tutması filan? mayıs'ta giyilebilir mi mesela istanbulda? yoksa alırsam nisanda anca giyerim
Şu modeli beğendim www.trendyol.com ama daha önce converse'ten hiç deri ayakkabı giymedim. denemedim de. nasıl sıcak tutması filan? mayıs'ta giyilebilir mi mesela istanbulda? yoksa alırsam nisanda anca giyerim de sonra eylül'e mi kalır?

bir de numaramı mı alayım yoksa esneme payı farklı mı? ayaklarım biraz geniş ve normal ayakkabıların şekil alması 2 haftayı buluyor.

edit: 26 yaşında kadınım.
0
dasher
(14.03.13)
Bir ara ayağımdan çıkarmadığım bir ayakkabı idi converse. Çok üşüyen bir insanımdır ama converse ayağımı üşüttü diye bir şikayetim olmadı hiçbir zaman. Özellikle bahar, sonbahar ve yaz aylarında. Deri modellerini kışın bile giydiğim olmuştur.
Numara konusunda da hep kendi numaramı alırdım ama bazen buçuklu modelleri oluyor, onları da tavsiye ederim. Kendi numaranızı tercih ederseniz, ilk etapta alışana kadar sıkabilir ama sonra daha rahat bir ayakkabı oluyor bir iki haftada. Deri modellerde esneme süresi birazcık daha uzun olabilir emin olamadım ondan.
not: yaş ve cinsiyet konusunda aynıyız.
0
amelie poulain
(14.03.13)
mayısta pek giyilmez,terletiyor.
0
neyapsamki
(15.03.13)
bende var.
yıllardır giyerim, ayaklarım üşümedi hiç.
belki mayısı çıkarabilirsiniz, ama sonra yaz boyu giyilmez elbette.
çünkü sonuçta deri ayakkabı.
sonbahar-kışa uygun.

benimki normal ayakkabı numaram.
ama amerika'dan numaramın karşılığı olarak gelmişti, yani türkiye'dekilerle farkı var mıdır bilmiyorum.
0
blatta hiberna
(15.03.13)
(3)

Deprem oluyormuş gibi bi' his yaşayan?

electra kompleksi
Böyle otururken ya da yatarken falan deprem oluyormuş gibi hissettiğiniz avizeye, dolaba falan baktığınız sonra deprem olmadığını anladığınız anlar oluyor mu? Benim kalbim de son bir iki aydır fazla bi hararetli atıyor bunla bağlantılı bi durum olabilir mi? Bu gibi rahatsızlıklardan muzdarip olup do
Böyle otururken ya da yatarken falan deprem oluyormuş gibi hissettiğiniz avizeye, dolaba falan baktığınız sonra deprem olmadığını anladığınız anlar oluyor mu? Benim kalbim de son bir iki aydır fazla bi hararetli atıyor bunla bağlantılı bi durum olabilir mi? Bu gibi rahatsızlıklardan muzdarip olup doktora giden var mı? Yaş 24 daha erken değil mi ya?
0
electra kompleksi
(14.03.13)
amelie poulain
(14.03.13)
ben yaşadım 99 depremini ama 13 sene geçmiş benim bu belirtiler falan birkaç aydır...
0
🌸electra kompleksi
(14.03.13)
Bende de son zamanlarda ortaya çıkan bir şey bu. Bir de müziksiz sessiz bir ortamda oluyorsa daha çok, müzik dinleyebilirsin, basit bir tavsiye belki ama ben dalıp gidiyorum bazen müziksiz oturmaya sonra deprem oluyor sanıp kafama takmaya başlıyorum. Ama bunun için doktora gitmeyi düşünmedim hiç uykumdan uyandırmasına rağmen.
0
amelie poulain
(14.03.13)
(3)

iphone oyun tavsiyesi

pillowlust
şimdi -draw something-temple run-jetpac joyride-zynga poker-where is my water?-bike baron-walking dead episode 1-SG: deadzone-agent dash-towerbloxx-kelime oyunubende olanlar. bunlara benzeyen benzemeyen ama şöyle bir oyun var çok beğendim diyebileceğiniz bir şeyler var mı? kenarda köşede kalmış ama
şimdi

-draw something
-temple run
-jetpac joyride
-zynga poker
-where is my water?
-bike baron
-walking dead episode 1
-SG: deadzone
-agent dash
-towerbloxx
-kelime oyunu

bende olanlar. bunlara benzeyen benzemeyen ama şöyle bir oyun var çok beğendim diyebileceğiniz bir şeyler var mı? kenarda köşede kalmış ama aslında pek muhteşem olan?

şimdiden teşekkür ettik.
0
pillowlust
(21.01.13)
scribblenauts remix
0
montreal
(21.01.13)
doors.
0
amelie poulain
(21.01.13)
Lost winds o kadan güzel ki
0
ekaterina
(21.01.13)
(5)

sobayı her gece yeniden mi yakmam gerek

carpa_diem
akşam ona kadar eve uğramayan biriyseniz doğalgaz sobası her gece yeniden mi yakılır??yoksa bir ayarı fln varmıdır faturaya çok yüklenmeden gündüz açık kalmasının
akşam ona kadar eve uğramayan biriyseniz doğalgaz sobası her gece yeniden mi yakılır??

yoksa bir ayarı fln varmıdır faturaya çok yüklenmeden gündüz açık kalmasının
0
carpa_diem
(10.11.12)
evde değilsen sürekli yanmasının gereği yok tabi ama eve girdiğinde buz gibi olması seni rahatsız ediyorsa sabah 30 a getirim soğuğu kırmasını sağlayabilirsin
eve gelince 60 yaparsın
kış gelsin öyle düşün bunları
0
neira
(10.11.12)
Evden çıkarken en düşük seviyeye ayarla oyle yansın aksam gelince artırırsın sıcaklığını.
0
spica
(10.11.12)
derecelerim 1 den 7 ye kadar ama 1 yapınca mesela borudaki ateş sönüp sadece çakmağın ucunda kalıyor normal midir bu
0
🌸carpa_diem
(10.11.12)
Evet normal, pilotta yakmış oluyorsun o zaman, tekrar yakmakla uğraşmıyorsun geldiğin zaman kademesini yükseltiyorsun sadece.
0
amelie poulain
(10.11.12)
pardon ben kombi var sandım
0
neira
(10.11.12)
(6)

dizi önerisi

lamentoftheperishingroses
yeni dizi izlemek istiyorum, ne önerirsiniz? walking dead, breaking bad, arrested development, fringe, lost, south park, family guy vs. izleyip sevdiklerim.
yeni dizi izlemek istiyorum, ne önerirsiniz? walking dead, breaking bad, arrested development, fringe, lost, south park, family guy vs. izleyip sevdiklerim.
0
lamentoftheperishingroses
(07.11.12)
bir breaking badci olarak house md ve mad men diyorum.
0
jpsartre
(07.11.12)
person of interest. teşekkürü sonra edersiniz.
0
bedbed
(07.11.12)
The mentalist
boardwalk empire
veeeee tabiki dexter
0
Godless
(07.11.12)
house md
0
gudumlu anne terligi
(07.11.12)
Çok eski ama benim için hala 1 numara olduğundan, prison break.
0
amelie poulain
(10.11.12)
dexterın ilk 2 sezonu efsanedir
0
tchuck
(10.11.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.