[hayvan]

Muhabbet kuşu yem meselesi

(3) 
Merhabalar, muhabbet kuşunuza hangi yemi veriyorsunuz? Sürekli aynı yemi mi yiyor yoksa arada farkl...
[hayvan]

Kedinin Hiç Sabit Bir Yerde Uyumaması

(3) 
Normal mi bu yav? Yatak aldık, iki kokladı uyumadı. Hadi bunu bekliyorduk diyelim (eski ev arkadaşım...
[hayvan]

Kuru Mama iyi, Yaş Mama Leş?

(8) 
Selamlar. Bizde kısır bir kedicik var. Dişi. Ağzını her tavsiye için açan "aman ha yaş mama ver...
[hayvan]

muhabbet kuşu uyku

(1) 
nasıl uyur? karanlık odada mı durmalı yoksa aydınlık mı? ya da loş ışıklı bir ortamda mı bırakayım? ...
[hayvan]

Kedimde Bulduğum Yaralar

(5) 
Merhaba,Kedimi veterinere götüreceğim ve fotoğrafları veterinerime de attım zaten. Fakat buraya da d...
[hayvan]

Golden cinsi oglumun goz akintisi devam ediyor.

(1) 
Ayri ayri zamanlarda;NeocortOptimasol En sonda da gentavet kullandim fakat care olmak bi yana capakl...
[hayvan]

Kedi kumu önerin bana

(11) 
3 tane kedi var kum topaklanmaya fırsat bulamıyor,en son n11 den Proline diye bir marka aldım topakl...
[hayvan]

Köpeğe kan tahlili ve serum takma

(1) 
Köpegime kan tahlili ve serum takılacak, fiyatlar ne olur veterinerde?...
[hayvan]

Muhabbet kuşu buldum

(8) 
Öğle yemeğinin üstüne bir kahve içelim diye avm'ye gitmiştik, çıkarken kapısında muhabbet kuşu buldu...
[hayvan]

Kedinin tüy dökmesini azaltmak

(7) 
tarama işi, ele takılan zımbırtı falan hepsi yapıldı, yapılıyor. Ancak maması hep aynı olan kedi, ya...
[hayvan]

kedide göz enfeksiyonu

(8) 
merhaba,sokakta baktığımız kedilerden birinin gözü enfeksiyon kapmış. çayla pansuman yapıp damla dam...
[hayvan]

Veteriner bizi kazıkladı mı?

(2) 
Selamlar, Minik kedim icin bikac hafta önce ilk asılarını yaptırmak icin gittiğimde veteriner normal...
[hayvan]

hasta kedi konusunda tavsiye

(2) 
merhaba, cumartesi günü arabayla giderken kaldırımda bir kedinin aşırı dengesiz yürüdüğünü gördük.ka...
[hayvan]

Kediseverler, bir sorum olacak

(4) 
Bir tane kedi var, sokak kedisi. Sürekli ayağımın altında dolanıyor, sürtünüyor, kafasını ters çevir...
[hayvan]

muhabbet kuşu

(9) 
kuş baya ufak, yavru. biraz ilgilendim. sabah korkuyordu alıştı bana. ısırıyordu sabah şimdi kaçmıyo...
[hayvan]

Muhabbet kuşları, sorular?

(3) 
Bir süre muhabbet kuşu bakımı yapacağım ama bu konuda bazı sorularım var:1)Yeni bir kafes almayı düş...
[hayvan]

Parkeden kedi çişi kokusu çıkarmak

(4) 
Arap sabunu, domestos denendi.Bir süre düzenli olarak silinecek. Başka ne yapmalı koku çıksın diye?...
[hayvan]

sapanı olan var mıdır?

(12) 
catıdan inemeyen, (aslında inebiliyor olması lazım ama saçmasapan budanan agac yüzünden inemiyor) bi...
[hayvan]

ankara kedisi hangi mamayı yer?

(8) 
sevgili duyuru arkadaşlarım 2.5 yaşında ankara kedisi sahiplendik ailecek.Ancak bu kedi et versek bi...
[hayvan]

Kuduz aşıs sonrası kedi teması

(1) 
Merhabalar bugün dıșarda kedi elimi çizdi kuduz aşısı vurundum acaba evdeki kedime dokunmamda yaklaş...
[hayvan]

Sokak kedilerine mama seçmece;

(6) 
Merhabalar; Bir süredir evimin bahçesinde beslediğim tatlı bir kız kedim vardı, bir süre sonra bunla...
[hayvan]

Kediler evde üşür mü?

(8) 
Sabah evden çıkıp akşam geliyorum. E kışın bu süreçte haliyle kombi de yanmayacak. 6 aylık kedi üşür...
[hayvan]

Yavru kedi eğitimi

(4) 
Elimde annem ve babamın arabanın altından 20 günlükken kurtardığı, daha yeni 2 aylık olmuş inanılmaz...
[hayvan]

Sahipli kedinin sahibini bulamıyoruz ne yapmalıyız

(2) 
1 haftadır kedi bizde ve ilanlarını astık geri dönüş yok. Böyle bi durumda evde kısıtlı süre bakabil...
[hayvan]

kedi ameliyat yerinde sislik

(1) 
kedimi 6 gün önce kisirlastirdim. dişi. 4. nesil depo sefalosporin yapılmıştı. iki hafta etkili. az ...
[hayvan]

Kedimiz dogurdu

(2) 
Anne once yavrulari kabul etmedi sonra biz yanina koyunca yaladi. Simdi koyun koyuna yatiyorlar. Ara...
[hayvan]

köpek yetiştiren var mı

(3) 
arkadaşlar selam,çalıştığım sokakta bulunan iflah olmaz bir hayvanı daha önce uzun uzun anlatmaya ça...
[hayvan]

kediye malt yedirme

(5) 
Merhaba, Kedime malt yedirmeye başladım dün. Kedisi henüz 52 günlük. Yavru kediler için olanından al...
[hayvan]

Sizce ne olmuş olabilir?

(1) 
Merhaba, bu minnoş 6 gun once doğum yaptı. Bacakları ne zaman bu hale geldi bilmiyorum. Komşumuz il...
[hayvan]

Sokaktan kedi aldık

(6) 
merhabalar.ablamlar sokaktan 2.5 aylık bir yavru kedi aldılar çok tatlı minnoş bir şey. ancak biraz ...
[hayvan]

Kedi kumu temizlemek için gırgır kullanan var mı?

(13) 
Kristal kumdan topaklanan kuma geçtik, evi bir gün süpürmeyince her yer kum bu ne yahu? Sürekli elek...
[hayvan]

Bir pet shopi nereye sikayet edebilirim ?

(1) 
Evdeki kuşuma hastalık bulaştırıp, sonra da kendisi ölen muhabbet kuşunu satın aldığım pet shopi şik...
[hayvan]

Köpek Sahiplenmek

(3) 
Merhabalar, arkadaşım yavru bir köpek sahiplenmek istiyor. Daha doğrusu bakıma muhtaç bir köpek var...
[hayvan]

Kronik Böbrek Yetmezliği için "Azodyl" Adlı İlacı Arıyorum

(2) 
Arkadaşlar merhaba.Oğlumuz Cohen'e dün kronik böbrek yetmezliği teşhisi kondu. Bir takım ilaçlar kul...
[hayvan]

Duyurunun veterinerleri bir bakabilir misiniz?

(1) 
Kedim camdan düştü. 6. Kat sayılabilecek bir yükseklikten. Düşerken yere hemen vurmadan kabloların ü...
[hayvan]

kedi yeni evine nasıl uyum sağlar?

(3) 
iyi geceler duyuru, elimde olmadan kedi sahibi oldum. bu kısmı es geçiyorum. şimdi bu erkek kedi tah...
[hayvan]

Antalya veteriner tavsiyesi?

(1) 
Tercihen Konyaaltı taraflarında. Birde kedi muayenesinden, AT muayenesi ücreti istemeyen bir yer olu...
[hayvan]

Kedimin poposunda çok az kaka kalıyor

(2) 
İyi akşamlar.Kedim kakasını yaptıktan sonra poposunda az miktar da olsa kaka kalıyor. Böyle tam dışk...
[hayvan]

yavru kedi mama yemiyor

(5) 
merhaba, balkonda bir anne ve 4 yavru kedisi yasiyor, yavrular 6-7 haftalik falan, max 2 aylik diyel...
[hayvan]

asla susmayan kedi :(

(14) 
Arkadaşlar birkaç gün önce bi duyuru açmıştım miyavlamayı seven kedi diye. Kedi artık boyut değiştir...
[hayvan]

Sokaktan Kedi Sahiplenme (İlk Deneyim)

(6) 
Sokakta bir kedi var. Ben gördükçe besliyorum bunu. Zaten beni görünce miyavlayarak geliyor. Hafif k...
[hayvan]

dişi kedi- kısırlaştırma sonrası

(2) 
kızımı kisirlastirdim, yarın eve gelecek. nelere dikkat etmeli, onu rahatlaticak neler yapılabilir? ...
[hayvan]

kopegimize isim bulalim mi?

(20) 
onumuzdeki hafta kopegimiz oluyor :)medium boyutta goldendoodle(golden retriever ve poodle kirmasi)....
[hayvan]

mesela site icin sokak hayvani beslenemez diye bir karar olabiliyor mu?

(4) 
sevgili dostlar,dilerim iyisinizdir ve yolundadir her sey.kiymetli ki cok yaygin da olabilir, bir bi...
[hayvan]

miyavlamayı seven kedi

(4) 
Merhaba, Hafta sonu bir minik evlat edindik. Çok sevimli, minnoş bişey. Zaten uzun zamandır istiyord...
[hayvan]

Sitemizde bir kedi var

(8) 
Selamlar. oturduğum sitede bir kedi var 2 3 aylık anca var. Annesi yok ortada tek takılıyor. Sabahla...
[hayvan]

bu köpeğin cinsi nedir acaba?

(4) 
soru başlıkta....
[hayvan]

Kedi parazit hapı/damlası önerisi

(2) 
İç parazit hapını nereden temin edebilirim, internette aradım bulamadım. Ense damlası öneriniz var m...
[hayvan]

İki Yerinde Kırık Olan Kedi İçin Yardım

(4) 
Merhaba, öncelikle modlardan ricam, bu duyurunun bir süre üstte kalması, lütfen.Bu yavrucak yaklaşık...
[hayvan]

Gunaydinn, kedimiz hamiş

(1) 
Yakinda yavrulari olacak. Karni baya sisti.Bu konu ile ilgili 2 sorum olacak.Ilk olarak gebelik sure...
123456789   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.