(1)
20 yıl sonra rahat etmeyecek miyiz?
Nüfus azalıyor. Evet başta sıkıntı yaşanacak. Peki zamanla sıkıntılar bitip yerini refaha bırak mayacak mı?Bu düşüşle gidersek 2050 de daha kullanışlı bi nüfus olmayacak mı?20 yıl sıkışsak sonrası huzur değil mi?
Nüfus azalıyor. Evet başta sıkıntı yaşanacak. Peki zamanla sıkıntılar bitip yerini refaha bırak mayacak mı?
Bu düşüşle gidersek 2050 de daha kullanışlı bi nüfus olmayacak mı?
20 yıl sıkışsak sonrası huzur değil mi?
-2
Global zenginlerin çok daha zengin ve çok az sayıda, Diğer tüm insanların sefalet içinde olacağı bir dünya öngörüyorum ben.
0