(1)
Sahibinden daire satmak
Sahibi benim, daha dogrusu ailem. Alici da 30-40 yillik mahalleden komsumuzun bir yakin akrabasi. Fiyati falan da anlastik desek. Sadece isi resmiyete dokmesi kaldi yani. Bir de dolandirilmamak tabi. Emlakci, avukat, danisman karistirmadan satabilir miyiz, zor bir sey mi? Tecrubesi olan arkadaslar r
Sahibi benim, daha dogrusu ailem. Alici da 30-40 yillik mahalleden komsumuzun bir yakin akrabasi. Fiyati falan da anlastik desek. Sadece isi resmiyete dokmesi kaldi yani. Bir de dolandirilmamak tabi. Emlakci, avukat, danisman karistirmadan satabilir miyiz, zor bir sey mi? Tecrubesi olan arkadaslar resmi asamalari ve dikkat edilmesi gerekenleri yazabilir mi lutfen?
0
Tapudan rayiç bedeli öğrenin. O fiyatın altında satılmaz
Çok ciddi denetim var. 4/5 ay sonra cezalar geliyor
Emlak 5 yıl önce alınmadıysa gelir vergisi var
Denetim ve ceza yüksek. Dikkat edin
0