(4)
Buzdolabının contasına(lastiğine) süt döküldü, kötü kokuyor.
Buzluk kapağının conta kısmına sızmış ve iğrenç kokuyor. Ne yaparsak geçmedi. var mıdır bir çaresi? Servis değiştirir mi?
Buzluk kapağının conta kısmına sızmış ve iğrenç kokuyor. Ne yaparsak geçmedi. var mıdır bir çaresi? Servis değiştirir mi?
0
bir plastik ile hafifçe kanırtarak lastiği komple çıkartın lastiğin arkası hazne u şeklinde gibi oluyor orada birikmiş kurumuştur musluk altında sünger ile iyice yıkayın, takması biraz meşaketli oluyor. ilk başta birazını söküp yerine takmayı deneyin beceremezseniz hiç tamamını sökmeyin servis arayın komple değiştirsin lastiğini
ps youtube da videosu var
0
lastiğe döküldüğüne emin misiniz birde arka kısmında içindeki suyun süzüldüğü bir bölme var orayada bakabilirsiniz
0
Lastik leş gibi kokuyor. Artı hala süt tortusu var.
0