Aspirin alerjisi nedeniyle stent takılamama durumunu yaşayan var mı?
babam kalp krizi geçirdi. anjioda iki damarında %80-90, bir damarında %98 darlık görülmüş. ama asa alerjisi olduğu için stent takmadılar. stent takıldığı zaman kan sulandırıcılarla birlikte en az 1 yıl aspirin kullanılması gerekiyormuş. bu damarların çapı 2mm küçük olduğu için zaten takılamazdı tarz
babam kalp krizi geçirdi. anjioda iki damarında %80-90, bir damarında %98 darlık görülmüş. ama asa alerjisi olduğu için stent takmadılar. stent takıldığı zaman kan sulandırıcılarla birlikte en az 1 yıl aspirin kullanılması gerekiyormuş. bu damarların çapı 2mm küçük olduğu için zaten takılamazdı tarzı bir şeyde dediler. şuan kan sulandırıcı verip medikal tedavi önerdiler. ayrıca asa desensitizasyonuda önerdiler ama o da yapılamıyor.
benzer durumu yaşayan oldu mu ? nasıl bir yok izlediniz?
0