1 yıldır hoşlandığım kızdan vazgeçmek istiyorum. Bana uymayan davranışları var. Ama aramız iyi sayılır. Uzun süre konuşmamıştım. Şu an aramız iyiyken konuşmayıp aramızı bozmak mantıklı gelmiyor ama beni soğutan şeyler var. Direkt bana uymayan şeyleri laf arasında söylemem iyi mi olur, direkt vazgeçm
1 yıldır hoşlandığım kızdan vazgeçmek istiyorum. Bana uymayan davranışları var. Ama aramız iyi sayılır. Uzun süre konuşmamıştım. Şu an aramız iyiyken konuşmayıp aramızı bozmak mantıklı gelmiyor ama beni soğutan şeyler var. Direkt bana uymayan şeyleri laf arasında söylemem iyi mi olur, direkt vazgeçmem iyi mi olur? Beni uzaklaşınca tepki olarak o da uzaklaşıyor. Üstüme gelmiyor. Arada laf atıyor sadece.
-30
iliski yoksa, senin hosuna gitmeyen seyleri oturup soylemene de gerek yok. nasil hoslanmadigin insanlarla arana mesafe koyup uzaklasiyor, arkadas cevrenden cikariyorsan, ona da ayni sekilde davranip uzaklasabilirsin.
+7
abi iliskin olmayan insanla neyi konuscan, sal gitsin.
+12