[q]

Su ne kadar sürede donar?

(6) 
2,5 litre su, plastik sürahi, 20 derece civarı çeşme suyu. Buzluk -18 derece. Formülü falan var mıyd...
[q]

B ve C segmentin en konforlu araçları hangileri?

(3) 
fiyatı makul olan araçlar arasından (mercedes,porsche vs hariç) en konforlu olanı hangileri? konforl...
[medikal]

Biontech ve virüs üst üste gelirse ne olur?

(4) 
Geçen pandemideki ilk düğüne gittim rezil bir ortam vardı. 2 gün oldu ama hala canım çok sıkkın ama ...
[q]

Aziz yıldırım burda ne diyor

(4) 
https://youtu.be/6OsbqbS-uHM1:08:44 “neyden mahrum kaldık” diyor?...
[q]

Futbol maçlarında kulaklık takabilir mi topçular?

(4) 
Küpe, darbede kulak memesine zarar verebilir diye yasak ama kulaklık takılabilir mi acaba?...
[medikal]

Biontech 10 güne falan bitmez değil mi?

(7) 
Bugün aşı hakkım tanımlanmış ama çok fazla seyahatten dolayı beklemek istiyorum. 10-14 gün sonra fal...
[teknik]

Çakma kulaklığın iphone 11’de çalışmaması

(1) 
Airpods evde kalınca yol üstünde kablolu ucuz bişey aldım 2 saat yol çekilmez diye de, kulaklığı tak...
[q]

Geçici dosya yükleyeceğim internet sitesi vs

(2) 
Çıktı almaya gidecem de usb falan yok yanımda. Pc’den bi yerlere upload edip gidip linki kırtasiyeci...
[q]

Sarayburnu bizans hipodrom olayı doğru mu?

(2) 
Ben bunu çok yeni duydum var mıymış böyle bir şey cidden? 1-2 kısa araştırdım yalan diyen de var. Va...
[teknik]

Altyazı nasıl hazırlayabilirim?

(8) 
Bir kaç uygulama indirdim de eski oldukları için düzgün çalışmadı. Video üstünde altyazı ekleyip gö...
[q]

Odayı avizesiz aydınlatma

(1) 
Fotoğraf video var mı hiç? Bakındım az ama bulamadım. Tepeden 1-2 avizeyle değilde, odanın farklı ye...
[q]

Burası dragos mu?

(2) 
https://youtu.be/oBI-T9jWNz4...
[q]

bi ara ekonomi'de bir hikaye vardı

(1) 
bir adaya gelen turist, 100 lira, sonra adadan tekrar 100 lirasını alıp gitme falan. neydi bu hikaye...
[q]

Toyota auris’in muadili ne?

(1) 
Corolla hatchback var direkt muadili o mu?...
[dil]

ielts reading nasıl geliştirilir?

(4) 
hep çok çok kötü notlar alıyorum. en düşük kısmın bile 1 puan altında oluyor. reading'im nerdeyse wr...
[q]

İngilterede master ve başlangıcı erteleme hakkında

(1) 
Eylül ayında başlayacak master’a kabul aldım ancak gidemiyorum o tarihte. 1 sene erteleme şansım hiç...
[q]

Suudi Arabistan ile neden kavgalıyız?

(7) 
Bilmiyordum, baya turist göndermeyecek kadar aramız açıkmış. Ne oldu? Ne zamandandır böyle?...
[yer]

Burası neresi? [istanbul]

(2) 
https://twitter.com/mrt_ongun/status/1400911336243183616?s=21...
[q]

Bi şarkı vardı

(2) 
Başında kadın (bu kısımda enstrüman yoktu sanırım) binlerce yıl öncesine ait gibi ayinimsi bişeyler ...
[q]

Camiler vakit namazı için açık mı?

(1) 
Turistik olanlar değil normal olanlar. Herhangi bir vakit namazına gidip cemaatle namaz kılınıyor mu...
[q]

seçim barajı %5 olursa deva barajı geçer mi?

(6) 
ilk kurulduklarında ve ali babacan'a ak parti tabanının bakışına göre düşününce ben rahat geçer diyo...
[teknik]

dün youtube'da çıkan "klip al" butonu nereye gitti?

(1) 
dün bi videoda aşağıda like dislike butonlarının solunda klip al seçeneğini gördüm tıklayınca herhan...
[sozluk]

Bi entry vardı

(1) 
Başlığı “dumura uğratan olaylar ya da zenginlik belirtileri” gibi bişeydi. Yurtdışında okuyan yurtta...
[q]

bire bir tanıdığınız en zengin insanın geliri & serveti ne kadardı?

(16) 
istanbul'a geldiğimden beri bambaşka bir dünyayla karşılaştım. meraktan soruyorum tamamen.geçen tanı...
[q]

ingiltere vize işlemleri nasıl oluyor?

(2) 
teknik olarak sormuyorum. online olarak başvuru yaptım belgelerimi hazırladım dersem, daha sonra ne ...
[q]

Bir kaç saat gidip gezmelik park vs

(5) 
İstanbul için. İsfanbul’u ilk kez duydum da çok pahalı diye vazgeçtik. 3-4 kişi gidip bi tur atalım ...
[q]

Nef 674 tl arsa satışı nedir?

(1) 
Hiç anlayamadım. Arsayı satın aldıktan sonra o bölgede inşaat çalışmaları başlayınca gidip ev parası...
[q]

otel kız/erkek birlikte konaklama kamuda sıkıntı vs

(16) 
bi aralar böyle söylentiler vardı otelde evli olmayan kişilerin birlikte konakladığı falan tespit ed...
[q]

6-7bin tl en iyi laptop

(2) 
huawei matebook d serisinin laptopları çok sağlam duruyor. az zorlayıp 16gb ram olanını da alırım 7,...
[q]

herkes neye göre "iktidar çok zayıfladı muhalefet çok güçlendi" diyor?

(11) 
bugün ortalama bir anket chp 24-25 iyip 13 civarı rakamlar buluyor. toplam 38 civarı. 2018'de ince +...
[q]

sedat peker olayı nereye gidecek?

(7) 
adam 4.videonun akşamında daha dost dediği insanlarla konuşmasını kayıt altına almış saklamış yeri v...
[q]

işten çıkarılma ve tazminat hk

(2) 
bir tanıdığım geçen sene işten çıkarılmıştı 1,5 sene kadardır dava mahkeme uğraşıyorlardı bugün ise ...
[q]

sedat peker orta parmak fotosu

(2) 
sağda solda esprisine dolaşıyor ama hiç orta parmağını kaldırdığını görmedim ya da dikkat etmedim. f...
[q]

bu ilan ne ilanı? yazılım sistemi

(10) 
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-domain-hosting-yazilim-ayda-...
[medikal]

ayaklarımın ağrısı ve kan toplanması. ne olabilir?

(3) 
daha önce yaşayan ya da hala yaşamakta olan birileri illaki vardır diye sorup bilgi almak istiyorum....
[sarki]

Pc çay döküldü ilk ne yapayım?

(2) 
Hemen ters çevirip dik tutup içine giren suyun akıp çıkmasını sağladım. Sonra açtım bazı klavye tuşl...
[q]

Yapılır? Yapılıyor? Hangisi doğru?

(5) 
Bu ikisi farklı mı aynı mı? Bir belgesel var mesela hangisi daha doğru?Çikolata nasıl üretilir? Çiko...
[q]

Haftaya hafta sonu yasaklar olur mu?

(3) 
Mevcut yasak haftası bitti ama nasıl açılacağını hala açıklamadılar ya. Sizce açılır mı? Açılsa da h...
[q]

İki acemi sayılacak şoför olarak araç kiralama şansımız

(5) 
Benim ehliyet 3-4 aylık arkadaşımın da 2,5-3 yıllık ama bu süreçte nerdeyse hiç araç kullanmadı. İki...
[q]

yl öğrencisi olarak kredi çekebilir miyim?

(2) 
lisans biteli 2 sene oldu, yurtdışında master'a gitmeden türkiye'de bazı ihtiyaçlarımı almak istiyor...
[q]

thy iade ücretini nasıl alabilirim? [iptal edilen bilet]

(1) 
kapanmadan dolayı uçuşa iptal hakkı verildi ben de iptal ettim. son aşamada iade edilecek banka hesa...
[q]

burada ne oluyor? [nürburgring pist]

(1) 
https://youtu.be/sdtktl1criu?t=418attığım saniyeden itibaren olanları anlamadım. en baştaki adam kon...
[q]

Atm’ye gidebilir miyim?

(8) 
Nakit lazım. Bazı sitelerde serbest deniyor bazılarında sadece emekliye serbest deniyor? Polis çevir...
[q]

Bu videodaki klipleri kim çekiyor?

(1) 
https://youtu.be/EDZzG77kYLEStok video falan mı bunlar? Aşırma falan değildir ya da bu klip için çek...
[q]

Kınama nedir? Neden yapılır?

(4) 
Abd başkanını kınıyoruz, ab parlamentosunun bu kararını kınıyoruz, ingiltere başbakanını kınıyoruz v...
[film]

dicaprio'nun bir filmi vardı

(2) 
müstakil bahçeli gibi bir evde yaşıyordu. karısıyla çok fena tartışıyorlardı araları kötüydü bağırış...
[q]

curve finance nedir? faiz oranları nasıl bu kadar yüksek?

(1) 
https://resources.curve.fi/base-features/understanding-curveşurayı okumaya anlamaya çalışıyorum ama ...
[hayvan]

böceklerde vs eşini yavrusunu kaybetme duygusu var mı?

(2) 
yavru sinek böcek uçtu gitti çat diye arabaya çarptı ezildi diyelim. bunun annesi falan üzülüp arıyo...
[teknik]

birikim için şu kripto sepeti uygun mudur? ne ekleyebilirim?

(5) 
2-3 senelik olacağı için güvenilir ve sağlam paralar almayı düşünüyorum.%20 eth%20 bnb%20 ltc %20 sx...
[q]

Bu adamın direksiyon tutuşu/çevirişi doğru olan tutuş mu?

(6) 
https://youtu.be/94rdn0EEwZw 2:10’dan sonra 1-2 dk izlerseniz yeter. Tam dönüşlerde eli hiç bırakmıy...
12345678   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.