şimdi şöyle bir durum söz konusu. bir arkadaşım şu an yurtdışında ve ailesiyle görüşmek için msn kullanıyor. ancak ailesi klasik anne babalardan olduğundan msnden bilgisayardan falan pek anlamıyorlar. ve bilgisayarı 4 gün önce formata yollamışlar, formattan geldiğinden beri msni çalıştıramıyorlarmış
şimdi şöyle bir durum söz konusu. bir arkadaşım şu an yurtdışında ve ailesiyle görüşmek için msn kullanıyor. ancak ailesi klasik anne babalardan olduğundan msnden bilgisayardan falan pek anlamıyorlar. ve bilgisayarı 4 gün önce formata yollamışlar, formattan geldiğinden beri msni çalıştıramıyorlarmış. bu eleman bana dedi bi git de bak sana zahmet diye. şimdi gidicem de niye çalışmıyor olabilir bu msn? tarih saat ayarı yanlıştır diye tahmin ettim ama o doğruymuş..
0
service pack yapılmadığında da kabul etmeyebiliyordu hatırladığım kadarıyla.
0
Format attırdıkları yere tekrar MSN'de kurtturtsunlar, siz bozdunuz yapın kardeşim desinler, biraz çirkeflik yapıp bedavaya getirtsinler.
0
öneri olarak, acil konuşmak görüşmek istiyorlarsa başka bi programı denesinler o arada. googletalk un da video ses desteği çıkmış ki msnden daha kullanışlı olabiliyor gtalk...
0
valla dün iki saat uğraştım çıkamadım işin içinden. bağlantı ayarlarıyla ilgili bir sorun diye tahmin ediyorum zira google bilmemkaç milisaniyede açılırken msn ve hotmail bağlantılı siteler açılmıyor. (windows live messenger bu arada açmaya çalıştığım) msn program olarak sorunsuz çalışıyor, ama oturum açılamıyor.
0