sizde açılıyormu eurovision.tv ???neredeyse 1 sattir giremiyorum ktunnellede giremedim dns ayarımdanmıdırki?
sizde açılıyormu eurovision.tv ???
neredeyse 1 sattir giremiyorum ktunnellede giremedim dns ayarımdanmıdırki?
0
nerdeden izlenicek ozaman? bizimkiler reklama girince baya show kaçırııyoruz ya!
bbcdende izlenmiyor:/ trt demeyin zaten reklama girince geçicem webden izlemeye
0