[]

İtalya Turu

Yazın İtalya Turu (Roma, Floransa, Venedik) yapmak istiyoruz bir arkadaş ile beraber. Daha önceden gitmiş olanlardan tavsiye alabilir miyim hangi tur iyidir, rehberleri nasıldır, ekstra turlara gidilmeli midir, hava yolları fark eder mi, hangi aylar uygundur, ne kadar tutar ortalama, nereler görülmelidir vs. gibi konularda yardımcı olabilirseniz çok iyi olur. teşekkürler.

valla hayatımda hiç turala yurtdışına gitmedim lakin; bütün italya'yı adım adım gezmiş biri olarak diyebilirim ki içinde lucca olmayan bir tur italya turu değildir.

• sutyen kullanmayan memeli hayvan  (27.02.12 21:14:25)
Geçen yaz bahsettiğin seyahati gerçekleştirdik biz.Biz de önce interraille Avrupa turu derken kendimizi İtalya turunda bulduk:)
Mayıs ayında Pegasus havayolları biletlerde indirim yaptı ve biz 3 kişi gidiş biletimizi aldık.1 kişi 150tl gibi bi fiyata.Ancak dönüş tarihimiz belli olmadığı için dönüş biletimizi almadık ki bu çok büyük bir hataydı.Çünkü dönüş biletine 350tl gibi bi meblağ yatırdık eğer onu da gidişle beraber alsaydık çok daha ucuz olacaktı tabi.
13 Temmuzda Roma'ya gittik.Gitmeden 3 günlük Hostel rezervasyonumuzu yaptırmıştık.Gittiğimiz hostel "internette bir yanlışlık olmuş bizim 3 kişilik odamız yok" dedi.Başka hostele yönlendirildik.sonradan gittiğimiz "guesthouse" iyiydi.Roma'da Romapass'ımızı tepe tepe kullandık.Roma'daki son günümüzde Trenitalia'dan 6 binişlik tren bileti aldık 125euro.Ve Roma'dan Pisa'ya geçtik.Sabahtan geceye kadar Pisa'yı gezdik.Pisa'da internetten Milano'da kalacağımız Hotel'in rezervasyonunu yaptık.Gece treni ile Milano'ya devam ettik.Sabah Milano'da otele yerleştik.Günübirlik Como gölüne gidip geldik.Milano'da 2 gün geçirdikten sonra Venedik'e geçtik.Tüm gün Venedik'i gezdik.Yine gece treni ile Roma'ya gittik ve 20Temmuz'da Roma'dan Türkiye'ye uçtuk.
Seyahatimiz oldukça güzeldi.2 geceyi trende geçirerek maliyeti de azaltmış olduk.Ama yorulduk.Size tavsiyem planınızı kesinlikle önceden yapmanız.Floransa ve Venedik'te hosteller çok pahalı idi.Floransa'ya gidecekseniz Pisa'da hostelde kalmanız akıllıca olur çünkü 2 şehir birbirine çok yakın ve Pisa ucuz.
Çeşitli hostel siteleri var oralarda hosteller hakkındaki "review"leri mutlaka okuyun.Hostel'in adresi ile turistik yerlere olan yakınlığını googlemaps'ten kontrol edin.Bunun dışında herhangi bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum.
Roma'ya 4-5 gün,Pisa'ya(Floransa'ya da günübirlik gidip geldiğinizi var sayarsak)2-3 gün,Milano'ya 2-3 gün,Venedik'e 1-2 gün ayırarak harika bir tatil yapabilirsiniz.
Edit: Toplamda 1500 tl harcadım
  • ladybug  (27.02.12 21:38:27 ~ 21:41:44)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.