son taşındığım evdeki klima hijyen standartlarımın altında. elimi sokabildiğim kadar hava üfleyen kısmı ve kulakçıkların arkasını temizledim ancak bezin son halini her gördüğümde umutsuzluğa kapıldım. klima temizleyen köpük kullanan oldu mu?elimde sterilisa mini var ama sadece yatay çalışıyor. dolay
son taşındığım evdeki klima hijyen standartlarımın altında. elimi sokabildiğim kadar hava üfleyen kısmı ve kulakçıkların arkasını temizledim ancak bezin son halini her gördüğümde umutsuzluğa kapıldım.
klima temizleyen köpük kullanan oldu mu?
elimde sterilisa mini var ama sadece yatay çalışıyor. dolayısı ile yan veya dik kullanamıyorum.
klima temizleyen biyosit içermeyen güvenilir başka çözüm var mı?
0
janderzel zartanyan (
2 saat)
bir klimacı çağırın temizlesin. basınçlı su ile aralardaki bütün pislikleri çıkarıyorlar
+3
Ben internetten kit alıp kendim temizledim ama o basınçlı suyla temizlenen gibi asla olmadı.
0
en iyisi klimacı çağırmak sizin ulaşamayacağınız yerlere onlar giriyor. klima 0dan beri sende olsa kendin temizle derim ancak başkası kullanmış. işi bilene ver.
0