(2)
Mülakata sakalsız mı gitmek gerekir?
Selamlar. Ceza ve Tevfikevlerinin (CTE) bir mülakatına gideceğim bir dahaki ay. Sakalımı sinek kaydı kesmesem "Sakalını bile kesme zahmeti göstermemiş ele gitsin" derler mi? Sakalsız halimi beğenmiyorum ve düzelmesi zaman alıyor da.
Selamlar. Ceza ve Tevfikevlerinin (CTE) bir mülakatına gideceğim bir dahaki ay. Sakalımı sinek kaydı kesmesem "Sakalını bile kesme zahmeti göstermemiş ele gitsin" derler mi? Sakalsız halimi beğenmiyorum ve düzelmesi zaman alıyor da.
0
Adalet bakanlığında memur olarak söylüyorum. Mülakata sinek kaydı ve kravatlı takım elbiseli gitmelisin. Memur olunca istediğini yap.
+1
20 yıl kadar önce ben de gitmiştim Ankara adliyesine bu sebeple.
Kılık kıyafet önemli.
Takım elbise normal bir şey olsun.
Damat veya Beymen vs dolaşmana
gerek yok .
Hukukla ilgili temel ve kısmen
güncel konuları da gözden geçir.
0