(2)
Posta yolu ile Kira Gönderme
Merhabalar, Temmuz ayı itibariyle kiramı zamlı ödeyeceğim. Ev sahibim beni aradı ve hesabında bloke oldugunu bu nedenle kirami posta yolu ile göndermemi istedi. ( 81 yaşında ve emekli ) Dediğini yapayım mı ? Emin olamadım.Not: 1 yıldır kiracıyım
Merhabalar, Temmuz ayı itibariyle kiramı zamlı ödeyeceğim. Ev sahibim beni aradı ve hesabında bloke oldugunu bu nedenle kirami posta yolu ile göndermemi istedi. ( 81 yaşında ve emekli ) Dediğini yapayım mı ? Emin olamadım.
Not: 1 yıldır kiracıyım
0
yapmamalısın. mutlaka yardımcı olan eşi dostu vardır bir şekilde banka yoluyla göndermelisin. ödemedi kirayı dese ne olacak
0
Olur. Mümkün. Sıkıntı yok. Makbuzları saklayın.
0