(2)
yeni aldığım klima su akıtıyor-du
mayıs ayında klima almıştım. geçenlerde çalıştırdım şapır şapır su damlatıyodu. öyle ki kapı çerçevesi şişti kapı mahvoldu. 2 kere böyle damlattı. 3.de nedense artık damlatmıyor. gider borusuna baktım ordan su çıkıyodu gayet. servisi de aramış bulundum.bu durumda servisi iptal etmek mi gerek? şimdi
mayıs ayında klima almıştım. geçenlerde çalıştırdım şapır şapır su damlatıyodu. öyle ki kapı çerçevesi şişti kapı mahvoldu. 2 kere böyle damlattı. 3.de nedense artık damlatmıyor. gider borusuna baktım ordan su çıkıyodu gayet. servisi de aramış bulundum.
bu durumda servisi iptal etmek mi gerek? şimdi gelip sorun bulamazlarsa servis parası alırlar kesin çünkü.
0
Servisi iptal et onlar çok para alır. Mahallede daha yerel klimacı varsa gelsin boruyu değiştirsin daha az alır.
0
ürünün garantisi var. boru değişmesi gerekiyosa neden başka firmaya para vereyim ki?
0