Bu modeli düşünüyorum. Önler perçem-kakül şeklinde katlı kesim. İngilizcede shaggy haircut diye geçiyor. Bu modeli erkek berberi yapabilir mi yoksa kadın kuaförüne mi gitmeli? Saçlarım 30 cm civarında yazık etmeyelim şimdi. Bana yakışır mı?https://ibb.co/5WyZV9Q8https://ibb.co/FLXQLd6w
Bu modeli düşünüyorum. Önler perçem-kakül şeklinde katlı kesim. İngilizcede shaggy haircut diye geçiyor. Bu modeli erkek berberi yapabilir mi yoksa kadın kuaförüne mi gitmeli? Saçlarım 30 cm civarında yazık etmeyelim şimdi.
Bana yakışır mı?
ibb.coibb.co
0