MerhabaSpor yaparken beyaz atletin üstüne polyester, hızlı kuruyan kısa kollu tişört giyiyorum. Bu yanlış kullanım mı? Atlet giymeden mi tişört giymek gerekiyor hızlı kuruma için? Atletin teri tutması iyi mi kötü mü? Siz nasıl giyiniyorsunuz?Bir de kolsuz üst giymek kekoluk mu? Hava çok sıcak olduğu
Merhaba
Spor yaparken beyaz atletin üstüne polyester, hızlı kuruyan kısa kollu tişört giyiyorum. Bu yanlış kullanım mı? Atlet giymeden mi tişört giymek gerekiyor hızlı kuruma için? Atletin teri tutması iyi mi kötü mü? Siz nasıl giyiniyorsunuz?
Bir de kolsuz üst giymek kekoluk mu? Hava çok sıcak olduğu için kısa kollu tişörtten daha mantıklı geliyor.
0
Merhaba,
Evet bu yanlış kullanım ürünün amacını engelliyor. Atlet içinizde oldukça tere maruz kalıyorsunuz ve tişörtün teri hızlıca uzaklaştırıp kuruma işlevi işe yaramamış oluyor.
Kolsuz üst giymek bence şık değil ama tercih meselesi tabi
+1
kolsuz üst giymek spor yaparken bence gayet normal bir olay (bu kolsuz üstten bahsedilen beyaz atlet degilse tabii)
0
king lizard, polyester hızlı kuruyan :D
0