İstanbul'da Cuma trafiğinin azalması - komplo teorileri
Son 1-2 aydır olan bir şey, Anadolu yakasından Avrupa yakasına sabah trafiği yok. Bugün pazar sabahı gibi bomboştu yol. Sebebi ne olabilir? Okul değildir, bu iş trafiği, diğer günler kıpkırmızı olan yol Cuma günleri bomboş. Herkes hibrit mi çalışıyor? Cuma günleri evde misiniz, herkes zengin cumadan
Son 1-2 aydır olan bir şey, Anadolu yakasından Avrupa yakasına sabah trafiği yok. Bugün pazar sabahı gibi bomboştu yol. Sebebi ne olabilir? Okul değildir, bu iş trafiği, diğer günler kıpkırmızı olan yol Cuma günleri bomboş. Herkes hibrit mi çalışıyor? Cuma günleri evde misiniz, herkes zengin cumadan yazlıklara mı kaçıyorsunuz? Neler oluyor?
-1