Perplexity'i (ücretli abonelik ile) kendi sohbet arayüzünde küçük ölçekli iteratif kodlama işleri için kullanmanın önünde bir engel var mı? Özellikle bunu deneyen varsa
Perplexity'i (ücretli abonelik ile) kendi sohbet arayüzünde küçük ölçekli iteratif kodlama işleri için kullanmanın önünde bir engel var mı? Özellikle bunu deneyen varsa
0