Merhaba, Resmed Airsense 10 Elite CPAP cihazı kullanıyorum. Nemlendirme ünitesi falan da var. Hepsi toplam kaç watt çekiyor bilmiyorum. Cihazı aldığım medikalci cihazı doğrudan duvardaki prize takmamı ve uzatma kablosu kullanmamamı söyledi. Sebebini açıklamadı. Bunun nedeni ne olabilir? CPAP cihazım
Merhaba,
Resmed Airsense 10 Elite CPAP cihazı kullanıyorum. Nemlendirme ünitesi falan da var. Hepsi toplam kaç watt çekiyor bilmiyorum.
Cihazı aldığım medikalci cihazı doğrudan duvardaki prize takmamı ve uzatma kablosu kullanmamamı söyledi. Sebebini açıklamadı.
Bunun nedeni ne olabilir?
CPAP cihazımı, başucu abajurumu ve laptobumun şarjını şu linkteki akım korumalı 3'lü uzatma kablosuna taksam sorun olur mu? Cihazlar zarar görür mü?
amzn.euCPAP cihazı çok pahalı. Bilgisayarın iki katı fiyatı. Bir şey olsun istemem.