Zabıta plakaya ceza yazıldığına dair kağıt bırakmış arabaya. Birkaç gündür kontrol ediyorum e-devlet ve gelir idaresi sitesinden borç yok gözüküyor. O zaman ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Sonradan dert olmasın?
Zabıta plakaya ceza yazıldığına dair kağıt bırakmış arabaya. Birkaç gündür kontrol ediyorum e-devlet ve gelir idaresi sitesinden borç yok gözüküyor. O zaman ne yapmaya çalışıyor bu adamlar? Sonradan dert olmasın?
0
mesajiniz var yesili (
1 saat)