Anket sorusu. Siyah, beyaz, gri beğeniyor musunuz?
Anket sorusu. Siyah, beyaz, gri beğeniyor musunuz?
-1
mavi, siyah tavan. kir göstermesi dışında güzel.
0
arabam yok ama peugeot 3008in rengine hastayım
0
su an arabam yok. varken beyazdi. ben beyaz seviyorum ama sikildim. yeni araba alacak olsam guzel bir kirmizi secenegi varsa kirmizi alabilirim. yoksa mavi veya gri tonlari olabilir. siyah sevmiyorum.
0
alıcak olsam gri, ya da çok açık renkler alırdım.
Yaz gününde, siyah arabalar 65 dereceye kadar çıkıyor, beyazlar ise 45 dereceye kadar.
Soğutma performansı, yakıt tüketimini ciddi etkiliyor.
0
substituent, gri siyahtan iyi o zaman
-1
yukarida arkadaslarin bahsettigi gibi
renklerin isiyi sogurmasi ;
m.youtube.com
0