Petrol çıkan ülkelerde kontrol tamamen hükümetlerde mi? şirketlerde mi?
İranda Musaddık petrolü milli sermaye kontrolüne almak isteyince dışarıdan darbeyle şahı getirdiler. Peki körfez ülkelerinde bae, kuveyt, umman vb. ülkelerde kontrol ülkelerde mi? İranla aralarındaki fark ne?
İranda Musaddık petrolü milli sermaye kontrolüne almak isteyince dışarıdan darbeyle şahı getirdiler. Peki körfez ülkelerinde bae, kuveyt, umman vb. ülkelerde kontrol ülkelerde mi? İranla aralarındaki fark ne?
0