(3)
İnsanlar nasıl bu kadar gezebiliyor
Instagram'a bakıyorum, insanlar her gün, her hafta bir yerde. Onlarca fotoğraf. Nasıl oluyor bu? Ben haftada 6 gün çalışıyorum, 3 gün işten önce ya da işten sonra spora gidiyorum. Pazar temizlikle, dinlenmeyle geçiyor. Kız arkadaşım varken iş çıkışı buluşuyordum ama kafede oturuyorduk. Siz bu konuda
Instagram'a bakıyorum, insanlar her gün, her hafta bir yerde. Onlarca fotoğraf. Nasıl oluyor bu? Ben haftada 6 gün çalışıyorum, 3 gün işten önce ya da işten sonra spora gidiyorum. Pazar temizlikle, dinlenmeyle geçiyor. Kız arkadaşım varken iş çıkışı buluşuyordum ama kafede oturuyorduk. Siz bu konuda nasılsınız?
-2
soyleyince rahatsiz edici gelecek belki ama hepimiz haftada 6 gun calismiyoruz. hepimiz ofisten calismiyoruz. yillik sadece 15-20 gun iznimiz yok, temizligi kendimiz yapmiyoruz vs.
+1
altinda araç varsa,
kari koca ,kazancin varsa,
günübirlik 150 km capinda lokasyona gider gelirsin,
0
arkadaşım ve sevgilisi sık geziyorlar. başka şehirler, kamplar vs. tüm tatilleri kullanıyorlar. ayrıca hafta sonları da geziyorlar. pahalı yerlere gitmiyorlar. maaşları 100 bin bile değil ikisinin de. arabaları olması avantaj.
başka arkadaşlarım da borç içinde geziyorlar.
ben ise gezemiyorum. :/
0
art cat chocolate
(
2 saat)