Kamera ortak alanlara bakıyorsa (ki öyle olmak zorunda zaten) mülk sahibi ya da kiracı bakabiliyor olmalı izin almaksızın.
Edit: bu iş hem kvkk hem kat malikleri kanunu kapsamına giriyor olmalı. Profesyonel destek almak lazım. Benim dediğim de doğru olmamakla birlikte “apartman benim” diyenin dediği de doğru değil yani. Yetki verilmesi lazım falan filan. Yani sistem kanunlara uygun kurulacak, izlemesi de kanuna uyacak. Karmaşık mevzu.
Edit 2:
www.hukukihaber.netSadece bir örnek. Bir sürü kaynak var bununla ilgili.