(7)
Karşı cinsin fermuari açık olsa söyler misiniz?
icimdekipollyannatinerebasladi
Merhaba, bir kaçtır başıma geliyor. Yaşca benden baya küçüklerdi o yüzden rahatca uyarabildim fakat yaşıtım veya büyüğüm olsa söyler mıydım bilmiyorum. O şekilde yollarına devam edip, daha fazla kişinin gormesini istemedim. Siz bu durumda kalsanız birisinin uyarmasını ister miydiniz? Yaptığım doğru
Merhaba,
bir kaçtır başıma geliyor. Yaşca benden baya küçüklerdi o yüzden rahatca uyarabildim fakat yaşıtım veya büyüğüm olsa söyler mıydım bilmiyorum. O şekilde yollarına devam edip, daha fazla kişinin gormesini istemedim. Siz bu durumda kalsanız birisinin uyarmasını ister miydiniz? Yaptığım doğru mu? Görüşlerinizi almak isterim.
Teşekkürler
0
icimdekipollyannatinerebasladi (
09.05.26)
Böyle bir durum başıma gelse uyarsınlar isterdim tabii ki.
Ben de birini görsem uyarırdım.
0
Ya çok yakınım ya da hiç tanımadığım biriyse olabilir. Arada biriyse cekinirdim. Bu arada kendimin başına gelse uyarilmayi isterdim ama karşı cinse dediğim gibi durumlar olursa söylerdim.
0
Şefimin fermuarı açıktı, sevmediğimden uyarmadım:)
+1
dalgası fermuardan dışarı çıkıp merabağğ diye bize baksa bile uyarmam. uyarılmak da istemem. ne münasebet.
+3
kadınsınız herhalde.
erkek bunu yapsa sapık derler. ben onu göze alamam.
+1
ya ben lan neyse
(
09.05.26)
Evet kadın olduğum için biraz daha rahatım yanlış anlaşılmama konusunda.
ya ben lan neyse
+1
🌸
icimdekipollyannatinerebasladi
(
09.05.26)