bugün aklıma düştü. piyasada bu marka yok. ithal muz denilince herkesin aklına çikita ya da dole gelirdi. ikisini görmüyorum artık. istanbulda satan yer var mı? aldığınız ithal muz markaları neler?logosunu hatırlamayanlar için: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2b/Chiquita_logo_
bugün aklıma düştü. piyasada bu marka yok. ithal muz denilince herkesin aklına çikita ya da dole gelirdi. ikisini görmüyorum artık. istanbulda satan yer var mı? aldığınız ithal muz markaları neler?
logosunu hatırlamayanlar için:
upload.wikimedia.org
+1
Çikita görmüyorum 30 senedir ama dole macro’da oluyor.
0
Hâlâ her yıl çikita görüyorum. Eskisi kadar sık değil tabii. Hâlâ her yıl Dole görüyorum. Çikitadan daha sık.
Sabit bir yer yok. Orada burada rastlıyorum. Bir dahakine dikkat edeyim.
0
Bugün Dole aldık
Çağrı hipermarket'ten. Çikita görürsem yine cevaplayacağım.
Ertesi gün edit: Şarkütericide de (tane gurme) vardı dole.
0