(2)
Madridde restoran önerisi
bi doğumgünü için orda olacağız 2 kişi,hem aşırı fancy olmasın, hem çok salaş da olmasın. düzgün güzel bir restoran olsun istiyorum ama nereleri önerirsiniz?örneğin ertesi günü için bar trafalgar'a gideceğim, burayı çok beğenmiştim. ama bundan bir tık daha iyi bir yer olmasını terich ederim, illa bi
bi doğumgünü için orda olacağız 2 kişi,
hem aşırı fancy olmasın, hem çok salaş da olmasın. düzgün güzel bir restoran olsun istiyorum ama nereleri önerirsiniz?
örneğin ertesi günü için bar trafalgar'a gideceğim, burayı çok beğenmiştim. ama bundan bir tık daha iyi bir yer olmasını terich ederim, illa bi yön göstermem grekirse.
nereleri önerirsiniz acaba?
0
caner eler ya da ibrahim kutluaya yaz onlar bilir.
0
üstünden zaman geçti o yüzden son durumlarına bakmadan gitmeyin:
restaurante cadaques
restaurante amazonico
el pimiento verde
redditte bir de bu tip sorulara daha iyi cevaplar geliyor.
0