(4)
İPhone safari problemi
İyi akşamlar arkadaşlar. Ekşide bir yeni başlığa veya entry tıkladığımda safari sunucuyu bulamıyor hatası alıyorum. Önceden böyle değildi. Safari ayarları geçmişi herşeyi temizledim ama yine oluyor
İyi akşamlar arkadaşlar. Ekşide bir yeni başlığa veya entry tıkladığımda safari sunucuyu bulamıyor hatası alıyorum. Önceden böyle değildi. Safari ayarları geçmişi herşeyi temizledim ama yine oluyor
-1
Adblock engelliyordur hangisini kullanıyorsunuz?
0
Adguard hocam. Önceden de yüklüydü
0
bende de oluyor. reklamlardan dolayi oldugunu dusunuyorum ama kapatip denemedim. sayfayi yeniliyorum geliyor. tam sayfa reklamlarin engeliyle alakali bir sey degismis olabilir. bende adblock var.
0
Çok saçma, ben de aynı sorunu yaşamaya başladım.
Sedat yeni gelirleri arttırmak için deneysel bir şeyler deniyordur.
Ne güzel Amerika bee.
0