(3)
1.2 motor ve 1.4 motor
Ford Fiesta almayı düşünüyorum ama herkes 1.25 motor alma diyor. Opel Corsa da aynı şekilde 1.2 motor tavsiye edilmiyor. Şehir içi için problem olur mu? Pişman eder mi?
Ford Fiesta almayı düşünüyorum ama herkes 1.25 motor alma diyor. Opel Corsa da aynı şekilde 1.2 motor tavsiye edilmiyor. Şehir içi için problem olur mu? Pişman eder mi?
-7
Pişman eder atmosferik motor 1.25 zayıf kalabilir. İmkanın varsa 1.4 al
0
Şehir dışına çıkma durumu da olabilir. Fiesta 1.25 uzun yolda tırmanışlarda çok güçsüz kalıyor. Araç kasaları ne kadar küçükte olsa 100 BG civarında gücü olan motorlar ile daha iyi yürüyor.
0
araci benzinde kullanacaksaniz ve yokuslari agir da olsa cikarim diyebiliyorsaniz sorun olmaz ancak araca lpgde binecekseniz ve yokusu bol bi sehirde yasiyorsaniz 1.4 daha verimli olur.
senelerce 1.2 motor atmosferik polo kullandim ve aracin sınırlarını bilerek aldigimdan hic sorun olmadi ama yokusta basinca gidecek diyen kisi icin ideal araclar degiller.
0
johnnie w lker
(
01.05.26)