[]

Kamp Yapmak

Hiç kamp yapmadım. Yapanlar çok övüyor, korkutucu değil mi? Tavsiye eder misiniz?

Zaten kamp konusunda acemiliği atana kadar doğada kamp yapmanı önermem.

Şu haritadan yer seçip, birine git. Acemiliğini at orada.

www.google.com
  • Mirket  (01.04.24 22:29:57)
biz arabada yatıyoruz, çok zevkli oluyor. yakında çadıra geçebiliriz. youtube'a da atıyoruz güzel içerik oluyor.

youtu.be

ilk önce kamping ile başlamak iyi olacaktır.ekipmanlar tamamlandıktan sonra dağ tepe yapılabilir.
  • walter white kilikli  (01.04.24 23:43:41)
yaz aylarında ege akdeniz saros kıyı taraflarında bir sürü kamp yapmaya gelenler.
çoluk çocuk ailecek kamp yapıyorlar. istersen kamp yeri tahsis eden işletmeler var.
suyunu elektriğini vs ücret karşılığı kullanıyorsun.

kampın güzel yanı, tek bir yere bağlı kalmadan istediğin uygun bir yerde kur kampını birkaç gün takıl sonra başka yere geç. tr de görülecek bir sürü yer varmış diyosun gerçekten.

yeni yerler keşfetmek isteyen insanlar için makul bir yöntem.
  • gibicibicis  (01.04.24 23:59:28)
Kesinlikle tavsiye ederim. Geçen yaz başladık, bu yazın gelmesini heyecanla bekliyoruz. Biz ücret karşılığı yer, elektrik ve su sağlayan yerde çadır kuruyoruz bu arada. Aile olduğumuz için kafamıza göre ormada, sahilde bir yerde kamp yapmıyoruz.

• drmuhendis  (02.04.24 00:57:50)
Kamp yapmak 100% rezillik. Tavsiye etmiyorum.

Aksam atesin etrafinda bira icip, yildizlari izleyip marshmallow yiyecegiz, doganin tadini cikaracagiz diye sicakla, her turlu hasereyle, rahatsiz yatakla, bulasikla, ormanda tuvaletle, cilde surulen sivrisinek ilacinin kokusuyla, cadirla, uyku tulumuyla, varsa diger kampcilarla ugrasmak tam amelelik.

Kampin en guzel tarafi kamp bitince eve gidip dus almak ve kendi yataginda uyumak.

Ben sirf bu yuzden 17 metrelik karavan aldim. Cocuklar ve esim disarida ates yakip bira icince, kamp yaptiklarini saniyorlar. Ben icerde buz dolabimdan bira icip, Lay z boy koltugumdan 55 ekran TV mi izliyorum arada bir hava almak icin yanlarina cikiyorum. Arazi de benim. 189 donum okyanus kiyisi kimseyle ugrasmak zorunda da kalmiyorum.

Iste benim kamp alanim: www.youtube.com

Dogayla basbasa kalmak, rahatlamak icin en temiz aktivite hiking. Doga yuruyusu.
  • thetruenorthstrongandfree  (02.04.24 01:14:58)
fena değil. ben de çok karşıydım. arkadaşlarla gittik 2 gece kaldık. keyifliydi. fazla uzamaması lazım.

• paintov  (02.04.24 02:28:36)
profesyonel kampçı, amatör dağcı olarak şahsi fikirlerim:

eğer bir kamp alanında eşsiz bir manzara yoksa, gece olduğunda kayan yıldızları ve düşen meteorları izleyemeyecek kadar ışık varsa o kamp "benim için" kamp değildir. çünkü bu konforsuzluğa değecek bir şey yok demektir. örneğin ücretli kamp alanları... bir anlamı yok, bence hiç zevkli de değil. :) ancak arkadaşların dediği gibi acemiliği atmak için güzel bir seçenek.

benim gibi 3000 metre üzeri yerlerde kamp atıp dağcılık faaliyetleri yapmayacaknısaz bu işin sonu 4x4 bir karavandır. bir zaman sonra ondan başkası tatmin etmez, işkenceye döner, heves kaçırır. eğer benim tarzımda faaliyetler yapacaksanız o kamplar size şu dünyada cenneti yaşatacak nadir anlardandır. tabii hava kötüye giderse cenehhemi de yaşatabilir. :p

güvenlik konusuna gelince; şu ana kadar çakal dışında gördüğümüz ve yakınımıza gelen hayvan olmadı.
  • motosiklet burclu adam  (02.04.24 04:37:14)
Kamp yaparken ne yaptığınız önemli.

Sadece çadırda yattığınızda kamp yapmış olmuyorsunuz. Mesela biz iki çocuksuz aile kampa gidiyoruz yemek sohbet oyun mangal derken keyifli vakit geçiriyoruz, temiz hava alıyoruz, gezmiş oluyoruz. Arkadaşlar olmadan kamp yaptığımızda deniz kenarına gidiyoruz deniz tatili yapıyoruz çadırı sadece konaklamak için kullanıyoruz.
  • durbidakka  (02.04.24 13:26:44)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.