[]

Kiranın maksimumu var da aidatın yok mu?

Aidatımız 450 tl'den 550 tl'ye çıktı da. Kiracıyız pek bi şey diyecek konumda değiliz ama kimse de itiraz etmemiş mi ilginç geldi yani.

Bir üst sınırı yok mu bunun?


 
Herhangi bir üst sınırı yok. İtirazınız varsa yönetim kurulu toplantılarına katılıp orada itiraz etmeniz gerekiyor. Atıyorum üç güvenlik yerine birini çıkarıp 2 güvenlik elemanı tutup aidatı düşürebilirler mesela.


  • roket adam  (13.01.21 18:29:46) 
Bi kapıcı var, o da sadece çöp alıyor akşamları. Site değil apartman dairesi. Başka da bi gider yok yani, iş de yok. Yakıtı da ayrı ödüyoruz.

Nereye gidiyor bu kadar para hiç bilmiyorum.
  • chicha_v2  (13.01.21 18:34:12) 
Her şeye deli gibi zam geldi, bence bu açıdan normal. Elektrik, temizlik malzemesi, bakım giderleri, asgari ücretteki artış vs. Burada asıl problematik kapıcıya gereksinim olup olmadığı.


  • habarbey  (13.01.21 18:40:58) 
24 saat güvenlikli 2 girişli ( daha çok güvenlik demek ) sitedeyim 465 tl ödüyorum.zamlı.


  • jamswety  (13.01.21 18:54:49) 
İşte bu yüzden asla bir sitede oturmayacağım. Apartmanda oturuyorum, aidatımız 50 (elli) lira.

Apartman toplantısına katılıp toplantıda o fiyatı belirleyen insanları ikna edemediğiniz sürece hiçbir şey yapamazsınız.
  • hayirsiz  (13.01.21 19:10:08) 
yonetici parayi cebe indiriyor.


  • crucio  (13.01.21 19:55:26) 
tam zamanlı kapıcı için 200 lira ödüyordum.
üstüne de pay ölçerli merkezi sistem aidatı ekleniyor.

kapıcı emekli oldu, yerine sadece çöp alan yarı zamanlı birini buldular, 50 liraya düştü aidat.

arada bir "bu ay 200 lira" diye yazı asıyorlar, o zaman da apartmanda başka işler yapılmış oluyor.

yöneticinin normalde apartmanın girişindeki panoya veya başka bir yere kalem kalem masrafları yazması lazım.
kapısına gidip kaç daire olduğunuzu, kapıcının maaşını, sigortasını bilmem nesini, her şeyi öğrenin.
kendiniz de hesap yapın, ona göre tepki verirsiniz.
bence de havuzlu ve güvenlikli site değilse çok fazla.
  • blatta hiberna  (13.01.21 20:58:24 ~ 20:59:41) 
Ya apartmanda boyle bir aidat gelmesi asiri sacma. Bize bu yil 150 lirq geliyor. Kapicimiz var, servise cikar, copi toplar, apartmani temizler vs. 550 lirayla ne yapiyorlar hic anlamadim yani 450 lirayken de cok sacmaymis. İsinma icinde olsa anlayacagim ama o da yok diyorsunuz? Cok az mi daire var?


  • red g  (13.01.21 21:04:08) 
oha abi ısınma nasıl yok ya. benim içim acıdı. hiçbir oluru yok bu aidatın.


  • proletarier aller lander vereinigt euch  (13.01.21 21:08:23) 
3bini bölmeyeceksiniz arkadaşlar. 5 bini böleceksiniz daire sayısına.

devletimiz maaşın %40'ına kendisi el koyuyor.
  • tchuck  (13.01.21 21:10:02) 
2 girişli güvenlikli bahçe bakımlı dairemiz için aylık 80 lira aidat ödüyoruz. daire sayısı 160


  • avatar is back  (13.01.21 21:21:35) 
Eskiden yasadigimiz binada yonetici "yedek akce" yapardi, fazla toplardi ve buyuk kalem masraflari millete hissettirmeden hallederdi. Eger normalden yuksekse fazladan topluyor olabilirler. Ya da geriden gelen borc olabilir onu kapatmaya calisiyor olabilirler. Yonetici ile konusmak lazim.


  • cooperr  (13.01.21 22:15:09) 
apartmanın gelir-gider defteri olmak zorunda ve bu ücreti ödeyen kişi olarak o defeteri görmeye hakkın var.


  • orpheus  (14.01.21 00:14:35) 
Binada 10 daire var.

Asgari ücreti brütten hesaplayınca ve diğer masrafları düşününce bana da mantıklı geldi ücret adfjsjf

Ben ikna oldum arkadaşlar.
  • chicha_v2  (14.01.21 01:38:59) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.