[]

Game of thrones finalini neden beğenmediniz

Kitaba uymadığı için mi yoksa başka bir sebebi mi var?

Final olarak son bölümü de alabilirsiniz son sezonu da. Hatta son iki sezonda da kabuldür :)


 
neredeyse her açıdan çok kötüydü ama en fenası senaryoydu. kurgusu da berbattı stajyere kurgulattırmışlar gibiydi. evet arkadaşlar sahne 1-2-3-4-5 savaş sekansı için kura çekiyoruz diye kurgulanmış gibiydi.


  • proletarier aller lander vereinigt euch  (21.05.20 15:42:42) 
Çünkü güzelim diziyi, hikayeyi sırf izleyiciyi biraz ters köşe etmek, biraz da onlara istediklerini vermek için berbat ettiler. Adamlar direkt beklentilere göre dizi çektiler daha ne olsun.


  • j r r tolkien hayrani  (21.05.20 15:45:04) 
evet diğer sezonlara göre zayıftı ama ben yine de milletin ağladığı gibi olduğunu düşünmüyorum. ve hatta herkesin ortak bi şekilde papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamasini da sürü psikolojisine bağlıyorum. nasil ekşi de ikinci entry nin fikri neyse bütün başlık o çizgide ilerliyor, bence aynı hesap. gayet hoştu.


  • mehmed resad  (21.05.20 15:54:31) 
Final bölümü sızdırıldı malesef ve hemencecik yeni final çektiler. O final de sızdırıldı ve ekşi sözlükte bile yayınlandı diziden önce noktası noktasına finalde ne olacağı. İyi ki okumadım.

Leş gibi bitirdiler diziyi. Yazık etmişler güzelim diziye. En önemli karakterler şak diye öldürülüyor finalde. Türk dizisi kadar saçma bitti. Bu arada ilk sızdırılan haliyle bitse on numara olurmuş.
  • Cesario  (21.05.20 15:58:54) 
@mehmed Reşad, ben de genel yorumlara bakınca beklentimi çok düşük tutmuştum son iki sezon için. Belki de bu yüzden beklediğim kadar kötü değildi. Genel olarak beğendim ben.


  • Fusha  (21.05.20 15:59:01) 
İlk sızan halini nerede bulabiliriz hocam?


  • Fusha  (21.05.20 15:59:39) 
İlk sızan hali doğru değildi muhtemelen. Bu işin piri redditteki freefolks subredditidir. O ilk sızan konu orada hiç konuşulmadı bile. Fake bi mevzuydu o diye düşünüyorum eğer aynı hikayeden bahsediyosak. Çünkü ben spoiler seven ve senaryo sızsa da diziyi izlemeden önce okusam diye bekleyen biriyim ve o aradaki iki sene boyunca senaryo sızdı mı diye takip ediyodum :D


  • nundu  (21.05.20 16:02:20) 
fantazya.org

Direkt 6.bolumun özetini okuyabilirsin. Resmi bilgi mi bilmiyorum ama.

Yeni ak gezen Bran falan oluyor. Bence daha orijinal senaryo. Keşke öyle bitirselermiș wooow çekerdik ve devam dizisi için de açık kapı bırakırlardı.
  • Cesario  (21.05.20 16:02:59) 
Çünkü Dany’nin bir anda delirmesi ve tüm şehri yakması için bir arka plan dizide gösterilmedi. Jamie’nin karakter gelişimini hiç edip Cersei’nin yanına gitmesi çok saçmaydı. Ejderhaların öldürülme şekli de kötüydü. Tyrion’un son iki sezonda bir hiç olmaya başlaması, akılcı konuşamaması (çünkü kitaplar bitmişti ve senaristler karakteri geliştiremedi). Ak gezenlerle olan savaşın bir bölümde saçma bir şekilde sonlanması. Ak gezenlerin amacı neydi? Bran’in özelliklerinin hiçbir işe yaramaması. Jon’un saçma bir karaktere dönmesi ve aslının hiç edilmesi. Bunun gibi birçok şey. Dizi kitaplar bitince çuvalladı, akılcı ve yaratıcı bir senaryo yazamadıkae. Aslında hbo ile martin, dizinin 10-11 sezon çekilmesinden yanayken senaristler kabul etmeyip diziyi hemen bitirdiler. Kitaplara göre gitseydiler belki her şey daha farklı olurdu.


  • cemallamec  (21.05.20 16:03:15) 
got hayranı falan değilimdir, her bölüm çıkınca anında izliyor da değildim; o yüzden gayet objektif yaklaşabilrim; bok gibi bir final sezonu olduğu için beğenmedik. beklentiyi düşük tutsan da bok gibi yani defalarca açıklandı bunlar, bigboned nick'li yazarın -ki tam bir got fetişidir- gayet mantıklı eleştirileri bulunuyor dizi başlığında, oradan okursan neden bok gibi olduğunu anlarsın. senaryodaki bariz tutarsızlıklar, karakter gelişimlerinin alakasız neticelenmesi, 4 sezon boyunca x dediklerine y demeye çalışıp sonra sıçtıklarını anlayınca bir da x demeye çalışıp z olarak bitirmeleri falan; bariz sıçışlar bunlar. yoksa ben kafa dağıtmalık izliyordum öyle kitaba uymuş falan çok umrumda da değildi ama beni bile rahatsız etti son 2 sezon. beceriksizlik ya da yeteneksizlikten değil, yanlış hamleler yüzünden. yoksa adamların kapasitesi buymuş, ellerinden geleni yapmışlar dersin ama yok, bunlar resmen aldıkları mantıksız kararlarla sabote etmişler diziyi. dediğim yazarın entry'lerini oku anlarsın insanları.


  • Bruce  (21.05.20 16:09:40 ~ 16:10:26) 
Oyuncular diziden bıkmış olabilir mi? Kit Harrington denen herif bir röportajda şikayetçi resmen. Başka roller oynayamiyim falan deyü


  • Fusha  (21.05.20 19:31:55) 
Kitap bitmeden uyarlamayı bitirmek gibi bir saçmalığa kalkıştıkları için. İlk 3 kitapla gayet paralelken dizi, 4 ve 5 ile bir o kadar batırdı maalesef.


  • lüzumsuz adam  (21.05.20 20:08:20) 
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.